HTC P3700 Touch Diamond (deel 3) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 220.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Ook ik ga me maar wagen aan het flashen. Zit alleen aan me download limiet voor RapidShare.. dus moet 90 minuten wachten voordat ik weer kan downloaden... 8)7

Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Oke, ik heb de muziek dus toegevoegd via windows meda player. zoals in de beschrijving wordt geadviseerd. Ok als ik in de map kijk via dat activesync programma, zie ik de muziek die ik heb toegevoegd via media player. Maar wanneer ik de telefoon ontkoppel, en naar de map muziek ga, zegt hij ''Zoeken..'' en gebeurd er verder niks. Iemand van de TD owners een idee? Ben er heel de middag al mee aan het kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:16:
Oke, ik heb de muziek dus toegevoegd via windows meda player. zoals in de beschrijving wordt geadviseerd. Ok als ik in de map kijk via dat activesync programma, zie ik de muziek die ik heb toegevoegd via media player. Maar wanneer ik de telefoon ontkoppel, en naar de map muziek ga, zegt hij ''Zoeken..'' en gebeurd er verder niks. Iemand van de TD owners een idee? Ben er heel de middag al mee aan het kloten.
Geen idee, ik krijg het ook echt niet voor elkaar om er goed muziek op te krijgen... Straks even proberen met de tip uit de RTFM post van een paar pagina's terug :)

Iemand btw al een idee wanneer er een offi nl 1.37 rom uitkomt?

Waarom staat trouwens standaard aan dat je TD niet oplaad als die aan de pc hang maar aan staat? Maakt het nog wat uit als je dat aanzet? net namelijk maar gedaan omdat me accu weer bijna leeg was (coreplayer is niet fijn voor je accu...) en ik anders er helemaal niet aan toe kom om eea te testen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
-laat maar-

8)7

[ Voor 91% gewijzigd door pgerrits op 23-06-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is algemeen bekend dat wanneer je de TD een tijdje gebruikt zonder deze helemaal opnieuw op te starten, het geheugen van de TD vol loopt.

Ideale oplossing hiervoor is het programma Memaid.
Met dit programma kun je je geheugen opruimen ( clean RAM ) maar ook Reclaimen. Met deze optie haal je het geheugen terug wat niet meer in gebruik is maar nog wel gereserveerd staat. Google dus even naar memaid als je graag je memory leakage op wil lossen.

Overigens kan dit programma nog veel meer. Bijna net zoveel als Advanced Config.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
bob.ross schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:57:
hmm, heb 't verleng contract op m'n bureau liggen, nog nét niet ondertekend..
zit ik nog wat verder te zoeken, zie ik een post dat er een opvolger gaat komen (T-Mobile MDA Compact IV?) mét querty toetsenbord!

hoe groot zijn de kansen dat T-Mobile daar binnen 1-3 maanden mee in NL op de markt komt? of HTC zelf?
een écht toetsenbord was namelijk m'n eerste eis om van Nokia af te stappen...

hoor graag jullie meningen!
Vanaf augustus volgens de aankondiging. Zie HTC Touch Pro (Raphael)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omenick
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:22
Heej allemaal,

Bij www.studentmobiel.nl kun je deze HTC Touch Diamond bestellen voor €12,50 per maand i.c.m. met een 2-jarig debitel KPN €25,- actie abonnementje...

Dit is wel een goede deal toch? Was even aan het rekenen geslagen maar als ik een PDA met GPS wil is dit wel een goede keus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:39:
ff iets heel anders dan:
ben ik de enige die vindt dat het speakervolume erg beperkt is, of wordt ik gewoon erg oud en slechthorend?
Al eens geprobeerd tijdens het bellen op de volumeknop te drukken??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:32:
Het is algemeen bekend dat wanneer je de TD een tijdje gebruikt zonder deze helemaal opnieuw op te starten, het geheugen van de TD vol loopt.

Ideale oplossing hiervoor is het programma Memaid.
Met dit programma kun je je geheugen opruimen ( clean RAM ) maar ook Reclaimen. Met deze optie haal je het geheugen terug wat niet meer in gebruik is maar nog wel gereserveerd staat. Google dus even naar memaid als je graag je memory leakage op wil lossen.

Overigens kan dit programma nog veel meer. Bijna net zoveel als Advanced Config.!!
Ik heb even gezocht en het moet MemMaid zijn. Ga het programma ff downloaden en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
rusteloos schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:18:
[...]

Ik heb de WWE versie die ik wil flashen naar 1.37 omdat ik overtuigd ben dat het een stuk sneller werkt. Ik heb begrepen dat de orginele WWE niet gebruik hoef te maken van een hard SPL omdat de WWE 1.37 een officiele rom is die compatible is met de mijne.
maar nu rijst de vraag...

Dit mag dan een officiele rom zijn, maar is het ook officieel uitgebracht?
Heb ik garantie als ik onofficiële uitgebrachte officiële rom flash?
Of is deze rom al officieel uitgebracht?

please break me ballen er niet voor al ben ik de 100.000ste die het vraagt...
Voor zover ik weet zijn er uberhaupt nog geen officiele roms los uitgebracht door HTC. Er is dus idd een 1.37.405 WWE (non asia) bekend, zie xda forums, en die kan je zonder hardSPL op je WWE europe zetten. Het enige 'probleem' wat er dan ooit bekend zou worden is dat je rom versie niet overeen zou komen met je device serienummer. Maar dat zou het ook niet als je het officieel zou laten flashen door htc/winkel/service center. Dus tenzij ze overal bijhouden welk device S/N naar welke rom officieel geflashed wordt .. lol .. kan je niet echt je garantie kwijtraken met puur voor jouw hardware beschikbare flashes.

Zodra je idd hardSPL erop zet is het ieg direct duidelijk dat je phone geflashed is. En dan nog hoor ik alleen maar van mensen (met de officiele roms, zelf geflashed enzo) dat ze er nooit garantie problemen van hadden. Uiteraard zou het super zijn als HTC de roms zelf beschikbaar stelt, maar vergeet niet dat hoe makkelijk het ook is, de kans dat je het device brickt als je niet weet wat je doet hoog is (oops, windows doet hibernate, oops usb kabel los kan toch best, oops wat duurt het toch lang ik start de phone opnieuw op etc, sommige mensen kunnen silly stuff doen). Het is nou niet iets wat ik m'n ouders toevertrouw bv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Ik heb dat Memmaid even gedownload. Werkt goed, al scheelt het niet heel erg veel. Ik run hem wel in de "protected" mode, straks wis ik iets wat niet kan ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
En toen was mijn HTC Diamond een brick :S

Alles geupdate, geflashed, activesync. Ik had een sprite back-up erop gezet.. en toen moest hij rebooten. Hij blijft dan hangen bij het scherm Waar TOUCH diamond staat (rode kleine letters onderin)

weet me even geen raad.

[ Voor 16% gewijzigd door pgerrits op 23-06-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
pgerrits schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:29:

Alles geupdate, geflashed, activesync. Ik had een sprite back-up erop gezet.. en toen moest hij rebooten. Hij blijft dan hangen bij het scherm Waar TOUCH diamond staat (rode kleine letters onderin)

weet me even geen raad.
De reden waarom ik mij nooit zou wagen aan flashen etc....
Ben tevreden zoals die is. Mensen kunnen ook teveel willen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al meer over onderstaand probleem, ik heb het ook....

Heeft iemand een linkje of Faq hoe je een wi fi verbinding kan instellen? Ik heb al wireless internet hier thuis. Maar kan maar niet de TD mee verbinding. Alles gedaan wat in de manuel staat. Maar hij verbind maar niet. Geen error ofzo.
Ik heb een Zyxel P-2602HW-D1A, maar ik neem aan dat dat niks uit maakt.

Ik heb ook de mac adress van mijn TD in de modem/router gezet. En ook de WPA-PSK key in mijn TD ingesteld. Maar niks werkt. Kan alleen via mijn vodafone internet verbinding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er nog mensen zijn met een Axis camera, ga dan eens hier kijken

http://mobitec.ca/faces/MobileGuard.jsp

Werkt op de cruise en de diamond hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:33:

Heeft iemand een linkje of Faq hoe je een wi fi verbinding kan instellen? Ik heb al wireless internet hier thuis. Maar kan maar niet de TD mee verbinding. Alles gedaan wat in de manuel staat. Maar hij verbind maar niet. Geen error ofzo.

Ik heb ook de mac adress van mijn TD in de modem/router gezet. En ook de WPA-PSK key in mijn TD ingesteld. Maar niks werkt. Kan alleen via mijn vodafone internet verbinding maken
Ik kan sinds vandaag ook op ons internet hier thuis. Wij hebben ook draadloos internet hier thuis. Ik heb gewoon WLAN aangezet, daarna verbinding gemaakt met ons netwerk. Hoefde alleen netwerksleutel in te voeren en voila ik heb internet...

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 23-06-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Sleehond schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:21:
Ik heb dat Memmaid even gedownload. Werkt goed, al scheelt het niet heel erg veel. Ik run hem wel in de "protected" mode, straks wis ik iets wat niet kan ;) !
Werkt idd wel aardig. Krijg wel wat vrij. Ben benieuwd wat het qua snelheid zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is normaliter ook makkelijk, ik kom overal op Internet, behalve op mijn Zyxel router. Ligt dus aan de router (settings)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

weet me even geen raad.
Wat heb je precies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:41:
Dat is normaliter ook makkelijk, ik kom overal op Internet, behalve op mijn Zyxel router. Ligt dus aan de router (settings)?
Zou het nog kunnen liggen aan de sleutelindex? Je kan er in je modem voor kiezen om automatisch een sleutelindex toe te wijzen of je hebt de keuze uit 1,2,3 of 4. Als je dit laatste hebt gedaan, dan zul je ook in je TD de juiste index bij de sleutel moeten kiezen.

Vaak helpt het om de verbinding geheel handmatig in te stellen, door ook dus zelf het SSID, sleutel en sleutelindex in te vullen. Handigste is om de verbindingen met die SSID die niet werken dan even weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet me even geen raad.
Probeer eerst eens een hardreset ;)
Anders even handmatig in de bootmodus zetten( volume naar beneden + reset ), en opnieuw flashen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet me even geen raad.
Mmm klinkt lullig! Maar zoals een voorganger al aangeeft, geef even héél duidelijk aan wat je hebt gedaan en met welke files (file naam moet afdoende zijn).

Heb je overigens opnieuw een hard reset gedaan na het blijven hangen (volume down+enter+reset button)? Het lijkt er namelijk wel op dat de ROM gewoon is geïnstalleerd, getuige het HTC Diamond met de rode lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een paar tweaks geprobeert van xda maar die 1e performance tweak doet bij mij meer kwaad dan goed. Ik merkte echt dat het gewoon trager ging daarna. Alles maar weer teruggezet (weet iemand trouwens de default settings? heb het nu op enabled, auto en disabled staan) en dan gaat het wel weer soepel. Wel gprs auto attach uit gezet, dit lijkt ook wel te helpen met de snelheid btw. Maar nu gaat je telefoon dus alleen nog maar via 3g online? maakt dat nog verschil in snelheid? en is er een manier om je telefoon automatisch te laten disconnecten en naar normaal gsm gaan als je geen inet gebruikt? zal ook wel weer stroom schelen.

Ow en voor mensen die het touchscreen beter willen, zet met advanced config de sense op 22, heb ik sinds dag 1 en dat werkt echt perfect.

Muziek werkt trouwens nog steeds niet, ook als het in de my docs map staat op het interne geheugen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? want dat schiet natuurlijk niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:12
Fliepke schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:29:
[...]
Ja, ik vroeg het dus laatst bij T-mobile en toen keek die gast me aan alsof ik een botsauto was. Krijg je een nieuwe meteen mee of gaat dat allemaal duren?
Die van mij is wit met blauwe letters: "Ben" erop. Is het dan zéker geen 'USIM'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ok. Ik weet niet precies wat er fout is gegaan. Ik heb de standaard handleiding gevolgt. Hrdspl (unsigned). Rom flash (de 1.37.701). Sprite back-up draaien en poef weg is ie..

Heb het voor elkaar gekregen met een hard reset nu. NU al 3x gedaan. Hij lijkt nu wel door te starten na sprite... Heb niks anders extra gedaan.

edit: Sprite back-up voltooid. Staat nu in het boot scherm: Touch diamond met rode letters onderin.

Ledje rond de knop brand op en gaat ook weer uit (net zoals bij bericht/mail e.d)

staat hier nu al zeker 4 minuten.

[ Voor 25% gewijzigd door pgerrits op 23-06-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
pgerrits schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:08:
Ok. Ik weet niet precies wat er fout is gegaan. Ik heb de standaard handleiding gevolgt. Hrdspl (unsigned). Rom flash (de 1.37.701). Sprite back-up draaien en poef weg is ie..

Heb het voor elkaar gekregen met een hard reset nu. NU al 3x gedaan. Hij lijkt nu wel door te starten na sprite... Heb niks anders extra gedaan.
Na een ROM-update NOOIT een back-up terug zetten, dat werkt niet... Back-ups werken alleen met dezelfde ROM..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Kassad schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:12:
[...]

Na een ROM-update NOOIT een back-up terug zetten, dat werkt niet... Back-ups werken alleen met dezelfde ROM..
Dat lijkt me sterk.. aangezien deze softare door HTC zelf is uitgeven, voor het back-uppen voor een rom upgrade... Zelfs in Sprite heb je opties die je kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022

weet me even geen raad.
probeer eens een RUU wanneer je in bootloader modus staat (volume knop omlaag en reset indrukken) en probeer dan eens up te daten...

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:35:
[...]
Dus als je fancy TouchFlo3D niet nodig vindt, is flashen niet nodig en is de TD snel genoeg.
Het is ook niet echt nodig maar wèl leuk. Deze eye-candy is voor mij juist één van de hoofdredenen om de Diamond te kopen. Performance van de TF3D vind ik overigens erg oké, alleen die van de batterij niet.
Als de Diamond alleen langer dan 24 uur van de stopcontacten weg te houden is door TF3D en allerlei andere handigheden uit te zetten òf door een andere accu te kopen die het toestel dikker maakt, had ik net zo goed nog even met m'n P3300 kunnen doen totdat de X1 uit is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 10:52
Wellicht is het al eens beantwoord maar ik vind het echt niet terug.

Hoe kan ik tijdens het bellen een nummer intoetsen voor bijvoorbeeld: toets 2 voor bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone

Ik heb ook de mac adress van mijn TD in de modem/router gezet. En ook de WPA-PSK key in mijn TD ingesteld. Maar niks werkt. Kan alleen via mijn vodafone internet verbinding maken.
Dezelfde stappen heb ik ook al gedaan (alleen dan met een Netgear router). Mijn Diamond zegt wel verbinding te hebben (wel véél zwakker dan m'n P3300) maar als ik Opera open of m'n mail wil syncen, gaat ie doodleuk een GPRS verbinding openen en daar sloom de data over laten lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit het geval:

Ik heb mijn draadloze router (SpeedTouch) beveiligd, zodat:
1) alleen bekende apparaten (MAC adres) kunnen connecten
2) de broadcast van de router staat uit, zodat de SSID bekend moet zijn, wil je kunnen connecten

Deze 2 heb ik tijdelijk uitgezet, daarna kon mijn TD de draadloze router vinden.

Nadat ik mijn draadloze router als voorkeurs netwerk ingesteld had op de TD, kon deze hem gewoon vinden. De TD in de router toegevoegd als toegestaan (1). Ergens in de TD menu's kun je ook aan of uitvinken dat het een draadloze router is die geen broadcast uitstuurt. Daarna kun je 2) weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
jbcyber schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:20:

Hoe kan ik tijdens het bellen een nummer intoetsen voor bijvoorbeeld: toets 2 voor bla bla
Als je scherm is uitgevallen even aan/uit knop indrukken zodat je weer beeld hebt. Als het goed is staat ergens in beeld "toetsenblok" (ofzo) openen. Dat moet je doen, en voila je kan 2 intypen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
jbcyber schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:20:

Tijdens een gesprek verschijnt linksonderin in beeld "Toetsenblok", klik daar eens op (p. 53 in handleiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nobleone schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:21:
[...]

Dezelfde stappen heb ik ook al gedaan (alleen dan met een Netgear router). Mijn Diamond zegt wel verbinding te hebben (wel véél zwakker dan m'n P3300) maar als ik Opera open of m'n mail wil syncen, gaat ie doodleuk een GPRS verbinding openen en daar sloom de data over laten lopen!
Via Start-> Instellingen -> Verbindingen -> Wifi -> eigen draadloos netwerk kiezen en configureren -> Maakt verbinding met "Internet" selecteren

Hier kun je ook aanvinken: "dit is een verborgen netwerk", wanneer je router geen broadcast stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:08:
HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang

Change value from 409 to 413 (Hex) for Dutch or try another value for your language.

Om je TF3D in het NL te zetten :P

http://www.science.co.il/Language/Locale-Codes.asp voor andere talen
Als je een Engelse ROM veranderd in NL, slaat hij geen foto's meer op die je maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:48:
[...]

Als je een Engelse ROM veranderd in NL, slaat hij geen foto's meer op die je maakt
Hmm is dat het? Daar heb ik ook even last van gehad ja maar geen aandacht aan besteed. Toppie, bedankt voor je waarschuwing....zet hem snel wel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, dit werkt ook niet.....
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:22:
[...]

Misschien is dit het geval:

Ik heb mijn draadloze router (SpeedTouch) beveiligd, zodat:
1) alleen bekende apparaten (MAC adres) kunnen connecten
2) de broadcast van de router staat uit, zodat de SSID bekend moet zijn, wil je kunnen connecten

Deze 2 heb ik tijdelijk uitgezet, daarna kon mijn TD de draadloze router vinden.

Nadat ik mijn draadloze router als voorkeurs netwerk ingesteld had op de TD, kon deze hem gewoon vinden. De TD in de router toegevoegd als toegestaan (1). Ergens in de TD menu's kun je ook aan of uitvinken dat het een draadloze router is die geen broadcast uitstuurt. Daarna kun je 2) weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:02:
[...]

Hmm is dat het? Daar heb ik ook even last van gehad ja maar geen aandacht aan besteed. Toppie, bedankt voor je waarschuwing....zet hem snel wel weer terug :)
Hij slaat ze wel op, maar niet in Internal Storage\My Documents\My Pictures.

Ze staan los in My Documents. Moet wel in het register te veranderen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 07:47
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:45:
[...]

Ik vind het een hele handige feature. Het scherm is uit om batterijen te besparen waardoor je niet ziet of er contact is. Tevens is de zendkracht van de mobiel het sterkst op het moment dat je begint met bellen, dus dan heb ik 'm liever niet tegen mijn hoofd. Door het trillen bestaat er ook geen misverstand over dat het gesprek tot stand is gekomen.

Evengoed de mogelijkheid om deze feature uit te zetten:

Vanuit de telefoonstand: Menu > Options... > tabblad Advanced (uiterst rechts) > vinkje uitzetten bij de gewenste optie

[...]

Ja dit kan, al heb ik verhalen gehoord dat het laden (vreemd genoeg) langzamer gaat dan met een mini USB 2.0 kabeltje. Sowieso is het laden aan de pc erg traag, dus ik doe het met de 220 adapter waar mogelijk.
Ja klopt. Dat heb ik ook gemerkt. Als ik 'm via de meegeleverde powercable oplaad is hij echt binnen 2 uur weer helemaal vol. Ideaal. Maar goed om te weten dat ik ook de "normale" mini power usb cables kan gebruiken. Dan heb ik tenminste een kabel voor thuis en voor op het werk :). Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01

Ik heb het uiteindelijk opgelost door mijn MAC adres toe te voegen. Ik had mijn BT adres geplaatst ipv mijn MAC adres. Kijk maar of dat werkt, bij mij in ieder geval wel, Anders wil ik best helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:04:
[...]

Gevonden!. Dacht dat je met dat programma ook de mogelijkheid zou hebben om in Landscape te SMSen....zie dat niet staan. Is daar uberhaupt een optie voor?
Draai je scherm met "QuickMenu" en dan kan je alles in landscape doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:36:
[...]

Draai je scherm met "QuickMenu" en dan kan je alles in landscape doen... ;)
QuickMenu? Is dat een programma of een optie in de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* nou eindelijk ook die diamond gehaald met vodafone abb.
Ziet er echt super uit vergeleken bij me oude elfje !
Heb alleen 1 GROOT probleem nl:
Ik kan internetten, email ontvangen etc.
Maar ik kan geen mail versturen :? ik krijg steeds melding 550 terug in een email.
Ik heb me Gmail en UPCmail geprobeerd maar lukt echt niet.
Nu heb ik al wat gezocht en gevonden dat ik na hard reset handmatig gprs verbinding moet instellen.
Dus heb ik ook gedaan, ook vodafonemail ingesteld. Nu kan ik met me Gmail wel versturen maar met UPCmail nog steeds niet :? Ook krijg ik geen melding van een email als het scherm uit staat, zodra ik hem aan doet krijg ik pas de melding. Begrijp er echt geen zak van. Me oude elfje zat bij KPN en daar nooit geen problemen mee gehad. Dus wat doet ik fout dan ? Ga morgen ook wel even bellen naar vodafone maar ben nu al vanaf 18 uur bezig dus ga maar slapen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:38:
*O* nou eindelijk ook die diamond gehaald met vodafone abb.
Ziet er echt super uit vergeleken bij me oude elfje !
Heb alleen 1 GROOT probleem nl:
Ik kan internetten, email ontvangen etc.
Maar ik kan geen mail versturen :? ik krijg steeds melding 550 terug in een email.
Ik heb me Gmail en UPCmail geprobeerd maar lukt echt niet.
Nu heb ik al wat gezocht en gevonden dat ik na hard reset handmatig gprs verbinding moet instellen.
Dus heb ik ook gedaan, ook vodafonemail ingesteld. Nu kan ik met me Gmail wel versturen maar met UPCmail nog steeds niet :? Ook krijg ik geen melding van een email als het scherm uit staat, zodra ik hem aan doet krijg ik pas de melding. Begrijp er echt geen zak van. Me oude elfje zat bij KPN en daar nooit geen problemen mee gehad. Dus wat doet ik fout dan ? Ga morgen ook wel even bellen naar vodafone maar ben nu al vanaf 18 uur bezig dus ga maar slapen dan :(
Je moet wel gebruik maken van de SMTP server die Vodafone je biedt.

Uit de FAQ van Vodafone:

E-mail / Verzenden.

Hoe kan ik een E-mail versturen via mijn PDA / Notebook?

Dat kan door in het e-mailprogramma de uitgaande e-mailserver van Vodafone te gebruiken: authsmtp.vodafone.nl Voer je MyVodafone gebruikersnaam en wachtwoord in bij de verificatiegegevens van deze verzendende server. Bij het reply- of antwoordadres kun je het e-mailadres opgeven waar je het antwoord op de e-mail wilt ontvangen, als dat een ander adres dan je Vodafone adres moet zijn.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:12:
@phusebox: menu>toevoegen aan bibliotheek
Hij vindt de mp3's zelf.
ik heb die hele knop geeneens. ik heb alleen toevoegen aan afspeellijst en afspelen. bij losse nummers zie ik ze weel maar je krijgt ze echt niet in het menu. wat doe ik fout?

getypt op mijn TD btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een foto als achtergrond kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:03:
[...]

ik heb die hele knop geeneens. ik heb alleen toevoegen aan afspeellijst en afspelen. bij losse nummers zie ik ze weel maar je krijgt ze echt niet in het menu. wat doe ik fout?

getypt op mijn TD btw :D
Volgens mij praat de een over WMP en de ander over de interne TD player..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:35:
Weet iemand hoe ik een foto als achtergrond kan instellen?
ehm dat is wel heel basic? gewoon in touchflo3d naar instellingen en dan achtergrond? 8)7

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
pgerrits schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:13:
[...]

Dat lijkt me sterk.. aangezien deze softare door HTC zelf is uitgeven, voor het back-uppen voor een rom upgrade... Zelfs in Sprite heb je opties die je kan instellen.
En hoe werkt dat bij jou? Niet vervelend bedoeld maar dit zorgt altijd voor problemen. Na een ROM upgrade moet je gewoon de tijd nemen om opnieuw te instaleren.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, quick menu , is dat een apart te installeren programma of een optie in een menu?
Iceman1987 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:44:
[...]

QuickMenu? Is dat een programma of een optie in de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
thanks voor het advies.
Ik heb inmiddels al een aantal PSP's en mijn S200 geflasht dus met een goede voorbereiding moet het met de TD ook wel lukken
BradKing schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:11:
[...]

Voor zover ik weet zijn er uberhaupt nog geen officiele roms los uitgebracht door HTC. Er is dus idd een 1.37.405 WWE (non asia) bekend, zie xda forums, en die kan je zonder hardSPL op je WWE europe zetten. Het enige 'probleem' wat er dan ooit bekend zou worden is dat je rom versie niet overeen zou komen met je device serienummer. Maar dat zou het ook niet als je het officieel zou laten flashen door htc/winkel/service center. Dus tenzij ze overal bijhouden welk device S/N naar welke rom officieel geflashed wordt .. lol .. kan je niet echt je garantie kwijtraken met puur voor jouw hardware beschikbare flashes.

Zodra je idd hardSPL erop zet is het ieg direct duidelijk dat je phone geflashed is. En dan nog hoor ik alleen maar van mensen (met de officiele roms, zelf geflashed enzo) dat ze er nooit garantie problemen van hadden. Uiteraard zou het super zijn als HTC de roms zelf beschikbaar stelt, maar vergeet niet dat hoe makkelijk het ook is, de kans dat je het device brickt als je niet weet wat je doet hoog is (oops, windows doet hibernate, oops usb kabel los kan toch best, oops wat duurt het toch lang ik start de phone opnieuw op etc, sommige mensen kunnen silly stuff doen). Het is nou niet iets wat ik m'n ouders toevertrouw bv..

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:15:
[...]

ehm dat is wel heel basic? gewoon in touchflo3d naar instellingen en dan achtergrond? 8)7
Heb het geprobeerd via de optie "afbeelding als achtergrond gebruiken" wanneer ik een foto open, dat werkt zo i zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Werk je toevallig ook met mac-adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Ik heb het weer voor elkaar gekregen. Na meerdere hard-resets, installaties en back-up restores is het me gelukt. Mijn TD is 1.37.

Ik heb de sprite back-up helemaal uiteghkleed (je kan kiezen wat er terug gezet moet worden) Zodra ik system settings aanvink (menu's, geinstalleerde progs, etc) gaat het fout. Bedacht me ook vanmorgen pas, dat ik van een NLD rom afkwam. Nogal logisch dus dat die dingen niet overgezet kunnen worden omdat die in het engels zijn.

Al met al een innoverende ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48
offtopic:
Zouden onze 'nieuwe' gebruikers in dit topic (ik denk aan een raymondr en een MichElite maar ook een ervaren gebruiker als rusteloos) ook de quote functie willen gebruiken zoals ieder ander hier op het forum? Namelijk eerst de quote, en dan pas je antwoord? Dit houdt het topic vele malen leesbaarder!

[ Voor 12% gewijzigd door Hmmbob op 24-06-2008 10:18 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gouden tip:

Zet GPRS auto attach op Disabled....scheelt 10% memory en batterij gaat aanzienlijk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

pgerrits schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:15:
Ik heb het weer voor elkaar gekregen. Na meerdere hard-resets, installaties en back-up restores is het me gelukt. Mijn TD is 1.37.

Ik heb de sprite back-up helemaal uiteghkleed (je kan kiezen wat er terug gezet moet worden) Zodra ik system settings aanvink (menu's, geinstalleerde progs, etc) gaat het fout. Bedacht me ook vanmorgen pas, dat ik van een NLD rom afkwam. Nogal logisch dus dat die dingen niet overgezet kunnen worden omdat die in het engels zijn.

Al met al een innoverende ervaring :)
Ik heb dezelfde stappen een beetje doorlopen en ging de backup terugzetten na geslaagde flash. Sprite kwam toen direct met een melding dat er vanuit een andere rom een backup was gemaakt, en daarop heb ik "safe" mode gekozen. Nu is er helaas qua berichten en foto's en zo dus ook niets gebackupped, maar dat ga ik apart nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Groentenboer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:16:
offtopic:
Zouden onze 'nieuwe' gebruikers in dit topic (ik denk aan een raymondr en een MichElite maar ook een ervaren gebruiker als rusteloos) ook de quote functie willen gebruiken zoals ieder ander hier op het forum? Namelijk eerst de quote, en dan pas je antwoord? Dit houdt het topic vele malen leesbaarder!
En als ze dan toch bezig zijn kunnen ze misschien ook Google gebruiken
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:24:
Inderdaad, quick menu , is dat een apart te installeren programma of een optie in een menu?

[...]
Quickmenu is dus inderdaad een los programma dat je kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Hallo Allen,

Ik zit te denken om ook de HTC Diamond aan te schaffen en aangezien
Het mn eerste WBM wordt heb ik een vraagje over het internet gebruik.

Ik heb eventueel de keuze tussen 5MB of onbeperkt.

-Hebben jullie enig idee hoeveel/hoe lang je kan internetten met 5 MB, dit
zal ook afhankelijk zijn van wat je uiteraard doet op het net…
is dit voor een normale gebruiker voldoende of is het aan te raden om voor onbeperkt te gaan?

- Is het mogelijk dat er per ongeluk een verbinding open blijft staan waardoor
Je dus continue online bent en dus een flinke naheffing kan krijgen (bij een beperkte int.abo)
Of verbreekt de HTC automatisch de verbinding bij geen activiteit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Laatst online: 16-07 11:17
noteboeki schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:40:

- Is het mogelijk dat er per ongeluk een verbinding open blijft staan waardoor
Je dus continue online bent en dus een flinke naheffing kan krijgen (bij een beperkte int.abo)
Of verbreekt de HTC automatisch de verbinding bij geen activiteit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ja, dit is mogelijk, maar je kan via een tweak-programma je verbindingen automatisch laten verbreken bij inactiviteit. Ook is alles wat automatisch updates uitvoert uit te schakelen...

Wat voor provider biedt 5mb-pakketjes aan? Ik vind dit erg weinig, en zeker als je af en toe je mail ophaalt en wat youtube dingetjes bekijkt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:27:
Gouden tip:

Zet GPRS auto attach op Disabled....scheelt 10% memory en batterij gaat aanzienlijk langer mee.
edit: al gevonden (Advanced Config)

duurt het dan niet lang om te verbinden?

[ Voor 25% gewijzigd door G-NiLES op 24-06-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

G-NiLES schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:48:
[...]

Ja, dit is mogelijk, maar je kan via een tweak-programma je verbindingen automatisch laten verbreken bij inactiviteit. Ook is alles wat automatisch updates uitvoert uit te schakelen...

Wat voor provider biedt 5mb-pakketjes aan? Ik vind dit erg weinig, en zeker als je af en toe je mail ophaalt en wat youtube dingetjes bekijkt ofzo.
Hi, KPN hebben 5mb abbonementjes. En youtube valt daarbuiten. Daar moet 0.25 euro/min extra voor betalen.

Ik zou gewoon de onbeperkt abonnement nemen. Ik twijfelde ook maar vrees toch als je het eenmaal gebruikt, dat je het meer gebruikt dan verwacht

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
Ik heb nu een vreemd probleempje:

Ik heb de foto's die ik heb gemaakt met de vorige firmware 1.35, in de map "My Pictures" staan (geheugen\my documents\my pictures\) en deze komen ook keurig in het album van TouchFlow3D te staan.
Wanneer ik nu foto's maak met de camera, dan komen deze hier niet bij te staan. Omdat ze in geheugen\my documents\ staan.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat de nieuwe foto's wel degelijk in My Pictures komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
wontcachme schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:53:
[...]
Hi, KPN hebben 5mb abbonementjes. En youtube valt daarbuiten. Daar moet 0.25 euro/min extra voor betalen.

Ik zou gewoon de onbeperkt abonnement nemen. Ik twijfelde ook maar vrees toch als je het eenmaal gebruikt, dat je het meer gebruikt dan verwacht
neem aan dat ze dat niet monitoren toch? wrsch alleen via de portal van KPN? Als je gewoon youtubed is er toch niks aan de hand (via de officiele site?)

en anders proxy uit en gaan...

zoek er maar eens op in dit topic(of de andere delen), is al eerder iets over bericht.

edit: http://gathering.tweakers...message/30253163#30253163

[ Voor 6% gewijzigd door G-NiLES op 24-06-2008 11:03 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

G-NiLES schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:01:
[...]

neem aan dat ze dat niet monitoren toch? wrsch alleen via de portal van KPN? Als je gewoon youtubed is er toch niks aan de hand (via de officiele site?)

en anders proxy uit en gaan...

zoek er maar eens op in dit topic(of de andere delen), is al eerder iets over bericht.
Volgens mij is het nogsteeds als je de proxy uitschakelt. Misschien iemand hier ervaring mee? Hun kunnen het natuurlijk gewoon monitoren omdat het over hun netwerk gaat.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
wontcachme schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:04:
[...]

Volgens mij is het nogsteeds als je de proxy uitschakelt. Misschien iemand hier ervaring mee? Hun kunnen het natuurlijk gewoon monitoren omdat het over hun netwerk gaat.
zolang jij nergens op klikt van 'betaal nu' of 'akkoord met betalen' oid, kunnen ze je niks maken. Je moet toch inloggen daar op die KPN portal(weet niet hoor, ben t-mobile klant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

G-NiLES schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:51:
[...]

edit: al gevonden (Advanced Config)

duurt het dan niet lang om te verbinden?
Ik heb daar geen last van...die paar seconden kan ik ook nog wel extra wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

etimm schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:58:

Ik heb de foto's die ik heb gemaakt met de vorige firmware 1.35, in de map "My Pictures" staan (geheugen\my documents\my pictures\) en deze komen ook keurig in het album van TouchFlow3D te staan.
Wanneer ik nu foto's maak met de camera, dan komen deze hier niet bij te staan. Omdat ze in geheugen\my documents\ staan.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat de nieuwe foto's wel degelijk in My Pictures komen te staan?
Heb je toevallig de taal van de TF3D veranderd? Want daar ligt het dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
hey mensen, hoe snel kunnen jullie typen met dat on-screen toetsenbord?
ik kan normaal gesproken goed blindtypen, kan je een goeie snelheid halen met zo'n on-screen qwerty ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hmmm. Dat gaat allemaal NIET lekker. Flashen naar 1.37 gaat prima; maar als dan de sprite backup teruggaat, heb ik geen touchflo3d meer....
Dus maar opnieuw hard reset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Laatst online: 22-06 19:57
Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:22:
[...]

Heb je toevallig de taal van de TF3D veranderd? Want daar ligt het dan aan.
Ik heb inderdaad de taal gewijzigd... nu ook maar gewoon alle foto's en filmpjes in de map my documents gedumpt. Niet echt een mooie oplossing, maar het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etimm schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:58:

Ik heb hetzelfde en heb de taal (wat bij mij overigens niet werkte) al terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
bob.ross schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:26:
ik kan normaal gesproken goed blindtypen, kan je een goeie snelheid halen met zo'n on-screen qwerty ding?
ja, ik typ nu sinds een paar dagen wel blind.

meeste wennen is de grootte van de knoppen en de afstand van elkaar. Op mijn oude w880i (als je hem kent weet je wat ik bedoel) waren de knopjes mini en zaten ze dicht op elkaar, ik moet dus wat grotere sprongen met mijn duim maken, maar het gaat goed nu.

enige wat ik nog wel onhandig vind is de t9, hiervoor moet ik toch telkens naar het scherm kijken terwijl ik met mijn w880 precies wist hoeveel posities ik naar beneden moest klikken voor het juiste woord. hier moet je het woordje aantikken ( soms woorden van 2 letters, welke lastig zijn aan te tikken met je duim... of zelfs alleen eem symbool ( ! , ? , @)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob.ross schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:26:
Je moet er geen brieven mee willen typen, maar voor snel SMS of mail voldoet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
19. More Camera Modes:
To Enable 'Burst': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P6 -> change the value "enabled" from 0 to 1

To Enable 'Sport': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P8 -> change the value "enabled" from 0 to 1

To Enable 'Video Share': HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HTC\Camera\P9 -> change the value "enabled" from 0 to 1

[ Voor 3% gewijzigd door nvidia op 24-06-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
gyedema schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:38:
Hmmm. Dat gaat allemaal NIET lekker. Flashen naar 1.37 gaat prima; maar als dan de sprite backup teruggaat, heb ik geen touchflo3d meer....
Dus maar opnieuw hard reset..
Toch niet echt he :) Precies wat ik ook ondervond. Dat Sprite werkt niet super. Heb nu nogmaals een Harde reset gedaan. En mijn gegevens teruggezet met PIMBackup. (sms/mail/contacten/agenda)

Dat werkt wel prima.

Ik merkte net wel dat mijn HTC vast liep tijdens het maken van een smsje. Softreset verhielp het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
en besteld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
heb ik je overgehaald? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
Nah, jullie allemaal :>
denk dat ik hier nog wel terugkom voor het tweaken :P :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:21:
[...]

Ik heb daar geen last van...die paar seconden kan ik ook nog wel extra wachten :)
Blijft ie dan wel automatisch om de zoveel minuten de mail ophalen?

/offtopic:
Is er btw ook een pda versie van dit forum? De frontpage heb ik wel gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Vlooi op 24-06-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Ik moet steeds mijn wachtwoord opnieuw invoeren om mij aan te melden bij mijn mail, terwijl ik wachtwoord opslaan heb aangevinkt. Weet iemand hoe dit zit?

Gebruik gewoon hotmail en de tel controleert elke 15 min op nieuwe mail geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Vandaag word normaal gezien de Elite 2.0 gereleaded. Ik ben er benieuwd naar...

Ik heb ook het antwoord terug gekregen van PDAShop betreffende de beschikbare batterijen. Dit was mijn vraag:
Geachte heer, mevrouw

Ik ben een user die een HTC TD heeft. Nu de 900 mAh batterij is toch aan de krappe kant. Hebben jullie een batterij of meerdere die in de TD passen? Zoja welke? Wat is de prijs en zijn deze voorradig al dan niet?
Hun antwoord:
Momenteel hebben wij nog geen extra batterijen voor de Diamond, wij hebben deze wel in bestelling en verwachten deze spoedig. U kan een overzicht hier bekomen:
http://www.pdashop.be/acc...uch-diamond-p3700-nl.html

Deze zouden tegen het einde van deze maand moeten toekomen. De 1100 mAh batterij zal dezelfde afmetingen hebben.

[ Voor 82% gewijzigd door nvidia op 24-06-2008 13:12 . Reden: Toevoeging: email PDAShop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
gebruikershaes schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:53:
Ik moet steeds mijn wachtwoord opnieuw invoeren om mij aan te melden bij mijn mail, terwijl ik wachtwoord opslaan heb aangevinkt. Weet iemand hoe dit zit?

Gebruik gewoon hotmail en de tel controleert elke 15 min op nieuwe mail geloof ik.
stel hem ff opnieuw in, ik heb hetzelfde probleem gehad met gmail. had bij het instellen een verkeerde ingevuld, en toen moest ik telkens toen hij ging ophalen opnieuw invullen, terwijl ik 'wachtwoord opslaan' had aangevinkt.

dus ff account wissen, en nieuwe aanmaken (met goede wachtwoord uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Vorige week de registry tweaks gedaan zodat mijn scherm aan blijft, licht iig, tijdens het bellen. Maar nu werkt dat ineens niet meer. Meer mensen met dit probleem? Heel vervelend. Ik heb geen reset o.id. gedaan.
Ik kan zo snel de registry tweaks niet vinden, staan ergens in dit topic, maar het waren er 3 volgens mij.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
... Momenteel hebben wij nog geen extra batterijen voor de Diamond, wij hebben deze wel in bestelling en verwachten deze spoedig. U kan een overzicht hier bekomen:
http://www.pdashop.be/acc...uch-diamond-p3700-nl.html

Deze zouden tegen het einde van deze maand moeten toekomen. De 1100 mAh batterij zal dezelfde afmetingen hebben.
Ooooooow das best wel chill nieuws. Ik dacht er zowieso wel over een reserve accutje te halen, een grotere maar met dezelfde afmeting is dan natuurlijk super! Die gaan we volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Ik heb hetzelfde en heb de taal (wat bij mij overigens niet werkte) al terug gezet.
Dan zal er wel een probleem zijn met je registry waarde, want taal omzetten werkt wel degelijk. En aangezien dat bij jou niet werkte, denk ik dat je iets verkeerd hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:49:
[...]

Dan zal er wel een probleem zijn met je registry waarde, want taal omzetten werkt wel degelijk. En aangezien dat bij jou niet werkte, denk ik dat je iets verkeerd hebt gedaan.
Een fout maken is menselijk en gelukkig ben ik ook mens al voelt dat soms anders aan....
Anyway, ik heb het nogmaals geprobeerd en zo moeilijk is dat niet de register tweak aanpassen, moet je wel heel dom zijn als je dat niet snapt. Maar toch werkt het niet bij mij. Het maakt ook niet uit hoor, Engels is voor mij ook prima. Ik zie liever een register tweak die mijn genomen foto's weer in de
\my documents\my pictures map zet en niet in \my documents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik zeg ook niet dat je dom bent hoor ;) maar dat je eventueel wat over het hoofd hebt gezien zoals het op hex zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Gebruikte van de week de headset voor de radio. Het viel me op dat vanaf het schakelaartje naar de oorplug de ene draad veeeel langer is dan de andere. Is dat normaal of heb ik dat alleen maar???

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bing69 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:34:
Gebruikte van de week de headset voor de radio. Het viel me op dat vanaf het schakelaartje naar de oorplug de ene draad veeeel langer is dan de andere. Is dat normaal of heb ik dat alleen maar???
Dat is normaal, oortje voor de rechterkant kun je achter je nek langs doen zodat ze niet in de knoop komen :) Is even wennen maar het werkt wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:
Ik zie liever een register tweak die mijn genomen foto's weer in de
\my documents\my pictures map zet en niet in \my documents.
Dat zoek ik dus ook.
Ik weet zeker dat ik van de week in mijn 1.35 (standaard NL) ROM bij camera instellingen een
opslaglocatie kon invoeren. Nu kan ik dat dus nergens meer vinden en hoop een een reg-tweak hiervoor.
Ik heb nu 1.37 er nu op staan en het geheel gaat fractie sneller, maar nog niet wat ik gewend was van oude toestellen.
Mijn volledig opgevoerde TyTn1 (met overclock etc..) ging vele malen sneller.
Aan de andere kant, we willen steeds meer en er kan ook steeds meer.
Onze behoeften groeien sneller dan de hardware ontwikkelingen blijkbaar, wennen dus voor nu even.
Voorlopig begruik ik mijn TD dus als backup toestel en navigatie systeem.
Mijn iPhone is nog steeds mijn ultieme mobile device. 16Gb muziek en data mee onderweg,
meer prog's (dagelijks nieuw) dan je aan kunt, en de bediening is niet te vergelijken.
De TD had ik meer van verwacht, maar hij doet mij niet terugstappen naar WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

pgerrits schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:21:
[...]

Toch niet echt he :) Precies wat ik ook ondervond. Dat Sprite werkt niet super. Heb nu nogmaals een Harde reset gedaan. En mijn gegevens teruggezet met PIMBackup. (sms/mail/contacten/agenda)

Dat werkt wel prima.

Ik merkte net wel dat mijn HTC vast liep tijdens het maken van een smsje. Softreset verhielp het weer.
Precies; dat sprite is niet helemaal fris. Na de zoveelste hard-reset (ik denk, ik probeer alle opties zo'n beetje in sprite) dacht ik: nu een hard-reset, dan maak ik met sprite een volledige backup, zodat ik na een restore te hebben gedaan, en er dan achter kom dat opnieuw TF3D het niet doet, eenvoudig de vorige restore terug kan zetten.
Mis. Na het maken van de backup:..... geen TF3D meer.
Nu uiteindelijk alles opnieuw ingesteld en ik zal pimbackup eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat de TD af en toe niet meer uit zichzelf het scherm uitschakelt? als je hem dan zelf een keer locked dan doet ie het daarna weer wel.

En hoe de piep krijg ik mijn mp3's nou in touchflow? het werkt echt niet bij mij... en dit vind ik toch wel een heel belangrijke functie.

Vandaag trouwens gebelt, en er klonk schijnbaar iets van een lichte ruis/geknetter, stem veder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:49:
En hoe de piep krijg ik mijn mp3's nou in touchflow? het werkt echt niet bij mij... en dit vind ik toch wel een heel belangrijke functie.
Ik gebruik geen Windows Media Player of wat ook. Ik zet gewoon mijn mp3's in de map content\music\$album en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:32:
Ik zeg ook niet dat je dom bent hoor ;) maar dat je eventueel wat over het hoofd hebt gezien zoals het op hex zetten.
Ik voel me niet aangevallen hoor, no prolemo hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ga ook al aan deze telefoon en zal ook zeker van het weekend als ik hem binnenkrijg me ervaringen ermee plaatsen.
Denk dat jullie me nog hier veel gaan terug vinden voor het nodige getweak.
Ah...heerlijk die aanbiedingen van KPN :) vind ze opeens een stuk aardiger hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:27:
Gouden tip:

Werkt deze tweak ook nog als je al met NoData alle gprs verbindingen op je TD heb uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

Ik heb de telefoon net binnen gekregen en heb meteen een vraag. Het volume als je gebeld wordt is ontzettend zacht. volumeregeling staat op zijn hoogst. Is er nog erger een regeling of kan ik een hard reset proberen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
jerry_a schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:49:
Ik heb de telefoon net binnen gekregen en heb meteen een vraag. Het volume als je gebeld wordt is ontzettend zacht. volumeregeling staat op zijn hoogst. Is er nog erger een regeling of kan ik een hard reset proberen.
Hallow, lees het topic even door. Tijdens het bellen eens op de volumeknoppen drukken. Heb dit hier nog maar 10 keer gezegd... :|

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!