Ik gebruik WM6.1 al maanden, gebruik email ook erg intensief en heb nog nooit een probleem gehad. Het is imho te makkelijk om dit op WM6.1 te gooien. Ik gebruik een exchange server, een pop server en imap (jawwel, alledrie naast elkaar) en het werkt perfect.jules schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:45:
Ik heb al mijn problemen inmiddels opgelost. Toestel uitgezet, sim kaart eruit getrokken en in mijn oude telefoon gezet. Was het echt helemaal zat nadat ik vandaag 4 (!) gesprekken gemist heb. Heb niks gehoord, niks gevoeld, terwijl het systeem volume op knalhard stond.
De mail app die gewoon voor de 2e keer borked is (kan geen mails versturen).
Het is jammer dat er WM 6.1 op draait. Hardwarematig is ie in theorie echt helemaal top. Alleen dat WM maakt er een gigantisch potje van.
De laatste dagen word ie ook een stuk trager her en der. En als ik kijk naar de mail app dan zou ik het toestel wekelijks een harde reset moeten geven. Absoluut geen optie voor mij. WM is nog verre van volwassen iig!
Ondanks dat ik er niet zo op zat te wachten, ga ik alsnog kijken wat de nieuwe iPhone gaat doen. Als ie voor zakelijk gebruik een beetje tof werkt dan ben ik verkocht. Mijn eisen; klein zijn en kort gezegt; veel kunnen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”