Toon posts:

HTC P3700 Touch Diamond (deel 3) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 218.657 views

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01
jules schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:45:
Ik heb al mijn problemen inmiddels opgelost. Toestel uitgezet, sim kaart eruit getrokken en in mijn oude telefoon gezet. Was het echt helemaal zat nadat ik vandaag 4 (!) gesprekken gemist heb. Heb niks gehoord, niks gevoeld, terwijl het systeem volume op knalhard stond.
De mail app die gewoon voor de 2e keer borked is (kan geen mails versturen).

Het is jammer dat er WM 6.1 op draait. Hardwarematig is ie in theorie echt helemaal top. Alleen dat WM maakt er een gigantisch potje van.

De laatste dagen word ie ook een stuk trager her en der. En als ik kijk naar de mail app dan zou ik het toestel wekelijks een harde reset moeten geven. Absoluut geen optie voor mij. WM is nog verre van volwassen iig!

Ondanks dat ik er niet zo op zat te wachten, ga ik alsnog kijken wat de nieuwe iPhone gaat doen. Als ie voor zakelijk gebruik een beetje tof werkt dan ben ik verkocht. Mijn eisen; klein zijn en kort gezegt; veel kunnen.
Ik gebruik WM6.1 al maanden, gebruik email ook erg intensief en heb nog nooit een probleem gehad. Het is imho te makkelijk om dit op WM6.1 te gooien. Ik gebruik een exchange server, een pop server en imap (jawwel, alledrie naast elkaar) en het werkt perfect.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Anoniem: 93400

zmaster schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Waarom zou iemand trouwens 3G uit willen schakelen? Puur zodat de accu langer meegaat?

Gewoon interesse vraagje :).
Dat is precies de reden. Met mijn abonnement heb ik niets aan 3G, dus zet ik het uit.

Anoniem: 211655

Er is een nieuw programmaatje "G-sen" (freeware)
Deze draait automatisch het scherm (ook in tomtom)
probeer het maar is, maar lees eerst de readme

http://rapidshare.com/files/125643677/Gsen_0.3_Beta.rar.html
of
http://www.mediafire.com/?fmy04yjx5bg

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 211655 op 28-06-2008 17:56]

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-03 00:12

SilentSimon

Have you been hopped?

Hmz heb een probleempje met mn carkit, de parrot CK3100. Pairen e.d. gaat allemaal probleemloos totdat ik de auto uitstap en weer instap, dan connecten ze niet meer met elkaar, terwijl ze beide elkaar nog zien.

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
SilentSimon schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:57:
Hmz heb een probleempje met mn carkit, de parrot CK3100. Pairen e.d. gaat allemaal probleemloos totdat ik de auto uitstap en weer instap, dan connecten ze niet meer met elkaar, terwijl ze beide elkaar nog zien.
Het zou kunnen dat het bereik tussen je carkit / TD niet optimaal is en dat hij dan het contact verliest of hb je de TD altijd bij je als je uitstapt. Ik heb het hier mijn met Sony Ericsson al meermaals getest en werkt als een trein... Werk je via een beveiligde verbinding?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ik zit te twijfelen tussen dit toestel en de Toch Dual, maar als ik dit zo lees dan:
- Is TouchFLO 3D erg traag,
- Gaat de accu nog geen dag mee,
- Is de belkwaliteit (met KPN) en het bereik slecht.

Mijn vraag is dan ook of mensen die de touch diamond nu hebben 'm achteraf gezien nog steeds zouden kopen. Want zo te lezen is de touch diamond redelijk brak...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Ethnocentrix schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:26:
Ik zit te twijfelen tussen dit toestel en de Toch Dual, maar als ik dit zo lees dan:

Mijn vraag is dan ook of mensen die de touch diamond nu hebben 'm achteraf gezien nog steeds zouden kopen. Want zo te lezen is de touch diamond redelijk brak...
De geruchten gaan dat er een nieuwe rom uitkomt waarin dit versneld is. Tevens is dit de eerste pda met dit volgens mij dus verbeteringen zullen nog zeker komen.

Na een paar keer volledig op en ontladen gaat het een stuk beter. Hier zijn ook al een aantal reacties van (zie forum en xda). Ook komen er accus met grote capaciteit uit.

Niet alleen bij kpn. Dit is ook bij tmobile bij sommigen. Ik weet niet hoe dit komt, maar onthoudt wel: Van goedwerkende apparaten hoor je niemand omdat die niet op internet zoeken naar verbeteringen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-03-2022

Ik heb een week of drie nu de HTC TD in bezit, hiervoor had ik de normale HTC Touch:
- sinds ik 1.37 erop heb staan is Touchflo 3D verre van traag;
- de accu gaat minstens net zolang mee als mijn vorige HTC, zeker 2 dagen;
- heb ik absoluut geen problemen met de belkwaliteit (ik heb KPN mobiel);

Ik zou 'm gelijk weer kopen, dit is verreweg de beste/mooiste mobiel die ik ken!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-03 12:25

Je leest wat je wilt lezen blijkbaar....

Maar om je vraag te beantwoorden: Ja ik zou m direct nog eens kopen.
-ToucFLo is erg snel (zeker met de nieuwe ROMs)
-Accu gaat na een paar keer opladen veel langer mee. Mijne gaat bij voor mij typisch gebruik zeker 3 dagen mee. Laatst een hele werkdag gedaan, maar 1 streepje (van de 10) van de accu af.
-belkwaliteit is bij mij prima (Vodafone GSM band)

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:44

m-buurman

hmmm...coffee!!

De TD zou hardware accelerated graphics hebben... is dit ook daadwerkelijk zo?
Ik heb al wat gegoogled maar ik kan eigenlijk nergens terugvinden of het zo is en wat we er in de praktijk van terugzien.

Kunnen we het ergens mee testen? (games?)

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:18

geerttttt

Manisch positief

Hoe staat het met die touchflo 3d update eigenlijk, iemand die hier meer over weet?

Over het 'batterijkapje probleem...', ik moet zeggen dat mijn klepje niet exact goed sluit, als ik hem dichtdruk zit hij nog net 1 mm (als het niet minder is) verder omhoog dan de rest van het toestel.
Aan de ene kant denk ik, maakt niet echt uit. aan de andere kant stoor ik me er lichtjes aan.

Waar ligt dit sowieso aan, aan de telefoon of het achterkantje? indien het het achterkantje is dan kan ik dat nog een keer omruilen (of de extended batterij kopen met andere klep). Als het het hele toestel is, dan moet hij zeker weer terug... tijdje kwijt... alles opnieuw installeren e.d.. dan vind ik het de moeite eigenlijk niet waard..

Oost west, 127.0.0.1 best!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

m-buurman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:51:
De TD zou hardware accelerated graphics hebben... is dit ook daadwerkelijk zo?
Ik heb al wat gegoogled maar ik kan eigenlijk nergens terugvinden of het zo is en wat we er in de praktijk van terugzien.

Kunnen we het ergens mee testen? (games?)
Nou ja, het lijkt me al genoeg als je touchflo 3d ziet. Dat is gewoon 3d, en dat was hun echt niet gelukt zonder hardware 3d graphics.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Wat me zojuist is opgevallen nadat ik de simkaart verwijderd had, het gehele toestel voelde een 2x zo snel aan, zo niet sneller! Het is serieus een wereld van verschil. Of je nu wel of geen Wifi aan hebt staan...

Heb zelf nog nooit echt met een iPhone gespeeld. Maar als je de iPhone snel zou vinden, trek voor de gein je simkaart er eens uit. Hij gaat echt als een speer!
Kassad schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:37:
[...]

Ik gebruik WM6.1 al maanden, gebruik email ook erg intensief en heb nog nooit een probleem gehad. Het is imho te makkelijk om dit op WM6.1 te gooien. Ik gebruik een exchange server, een pop server en imap (jawwel, alledrie naast elkaar) en het werkt perfect.
Ik gebruik mail ook redelijk intensief. Bijna iedere dag tik ik wel een of meerdere mailtjes. Maar wat ik erg opmerkelijk vind, is dat de mail client voor de 2e keer achter elkaar binnen hele korte tijd fucked is. Eerste keer begon het ook al bij het niet meer kunnen verzenden van mails, waarna opeens het gehele mail gebeuren b0rked was. 2e keer kon ik ook al na 2 dagen niet meer mails verzenden. Het ophalen ging verder zonder probs. Dan zou je denken dat dit aan het netwerk ligt. Maar waarom lukt het m'n W800i met dezelfde sim dan wel?

@hieronder; lezen is ook een vak ;) (kijkend naar zichzelf :X )

[Voor 18% gewijzigd door jules op 28-06-2008 21:26]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]
Wellicht handig om erbij te zetten wat het doet?
Staat er toch bij?

[Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 28-06-2008 21:15]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
@ jules:

Ik heb ROM versie: 1.35.404.4 NLD
Die vind ik MET simkaart behoorlijk snel, voldoet gewoon aan mijn "eisen zeg maar"
Zonder simkaart gaat ie echter evensnel. Ik merk BAR WEINIG verschil hoor?
Weet niet welke versie jij hebt, en wat je er nou echt sneller aan vind :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:46

yassine

Nothing to it but to do it!

Anoniem: 211655 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:43:

of
Werkt (bijna) perfekt :) Mooi om te sms / email-en in landscape mode _/-\o_
Alleen gebeurt het vaak - als je gebeld wordt je de telefoon uit je broek haalt hij dan in landscape mode draait, dat is wel anoying. Met welke command kan ik dat in de g-sen cfg toepassen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 13:51
Voor wat het batterijgebruik...
Met gewoon gebruik (email, 50 mins bellen, wat dingen opzoeken op Google Earth, internetten, een paar SMS-jes ontvangen, WiFi continue aan) gaat de accu ruim 3 dagen mee bij mij.

Met Route66 vreet 'ie batterijen. Vandaag een stukje (15 mins) moeten navigeren op de R'66 omdat de routeplanner in de Prius waarin ik zat niet in te stellen was tijdens het rijden en we niet echt konden stoppen om een ander adres op te geven en op de terugweg (30 mins) hetzelfde verhaal. Flink wat foto's geschoten, een aantal mensen alle functies laten zien etc en toen was de accu 's avonds half leeg ('s ochtends opgeladen). Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik de hele dag echt in the middle of nowhere was, dus dat kan ook aanzienlijk schelen in het energieverbruik.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

yassine schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:23:
[...]

Alleen gebeurt het vaak - als je gebeld wordt je de telefoon uit je broek haalt hij dan in landscape mode draait, dat is wel anoying. Met welke command kan ik dat in de g-sen cfg toepassen?
Werkt idd ideaal, ik heb trouwens gewoon #window(Telefoon) toegevoegd aan het lijstje wat er al stond. gewoon na #window(Manila) gedaan. Werkt prima, telefoon wordt nu niet gedraaid :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

zijn er trouwens geen andere spelletjes voor de telefoon die gebruik maken van de g sensor? (dus net als teeter dat ze meegaan op bewegingen)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 22:21
running man schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:30:
[...]

Nou, breng hem dan maar terug want ik denk dat die van mij minder lang met een lading doet dan die van jouw. Mijn patroon: vanochtend om 7.30 uur van de lader, 2x 5 minuten gebeld, netwerkband selectie op auto (dus ook H en 3G), 15 minuten tomtom, 15 minuten garmin xt, pushmail geactiveerd en dus ActiveSync continue aan en om 18.00 uur kon hij weer aan de lader....

Ik ga nog ff stoeien met alleen gprs ipv auto, een kijken wat dit doet en daarna pushmail uitschakelen.
de pushmail zal een groot verschil maken. Je hebt namelijk continu een gprs/umts verbinding gehad met push mail, dit is echt een battery drainer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:46

yassine

Nothing to it but to do it!

geerttttt schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:36:
[...]

Werkt idd ideaal, ik heb trouwens gewoon #window(Telefoon) toegevoegd aan het lijstje wat er al stond. gewoon na #window(Manila) gedaan. Werkt prima, telefoon wordt nu niet gedraaid :)
Top :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 13:49
geerttttt schreef op zondag 29 juni 2008 @ 01:36:
[...]

In de telefoonmode werkt dit goed waarvoor dank. Ik werk echter met de spbmobileshell en heb het al geprobeerd met #window(spbmobileshell) maar dit werkt jammer genoeg niet. Heb jij een idee???

Bing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07
iemand een idee?
weekend warrior schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:24:
Sinds deze week heeft mijn vader een touch diamond en ik zit hierdoor met een 2 tal vragen

1. hij gebruik pcanywhere mobile versie 3. alleen hij geeft alles nogal klein weer ivm de resolutie van de diamnd. hiervoor had hij een gewone touch waarop pcanywhere minder scherp was maar wel groter. is er een register tweak oid om pcanywhere op een andere resolutie op te laten starten waardoor het scherm weer vergelijkbaar is met de gewone touch?

2. zit er ook een bescherm folie over de toetsen onder het scherm of is dit gewoon het glossy uiterlijk 8)7

verder werkt de telefoon tot nu toe mooi, wel is mij opgevallen dat hij zonder touch flow een stuk vlotter werkt, en dat het toch flow scherm standaard wel erg vol staat onder aan. beide in vergelijking tot de gewone touch

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 102013

Ik heb een probleempje met Windows Mobile Device Center.

Elke keer als ik de HTC Diamond aansluit op USB en ik selecteer Activesync dan gaat hij verbinden met m'n PC, maar na een halve minuut ofzo verbreekt de verbinding weer automatisch.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

laat maar, ik heb al gemerkt dat de verbinding wordt verbroken zodra de diamond naar standby gaat...

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 102013 op 29-06-2008 11:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

weekend warrior schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:24::

Sinds deze week heeft mijn vader een touch diamond en ik zit hierdoor met een 2 tal vragen

knip

2. zit er ook een bescherm folie over de toetsen onder het scherm of is dit gewoon het glossy uiterlijk
Nee, hier zit geen beschermfolie overheen. Dat zou je zelf toch vrij gemakkelijk moeten kunnen controleren zou ik denken. Het glanzende past precies bij de rest van de telefoon. Helaas moet je 'm na elke keer oppakken wel weer poetsen; wie mooi wilt zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Heeft iemand een alternatieve download voor NoData. Ik heb het geprobeerd te downloaden van de site die in dit topic gelinkt wordt, maar krijg constant als antwoord dat ik geen permissie heb. Ik heb dit al geprobeerd met IE, firefox en opera, zowel ingelogd als niet ingelogd, ik blijf een error krijgen.

nvm, ff op .cab gegoogled en dan vind ie em wel

[Voor 7% gewijzigd door zimonia op 29-06-2008 12:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 21:54
Anoniem: 211655 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:43:

of
Versie 0.5 is al uit :) Hier zitten wat standaard tweaks in.
Erg gaaf programmatje, snap niet dat HTC dit er niet zelf in heeft gemaakt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-02 13:01
ApOE schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:29:
[...]

Ik neem aan dat dat ook freeware is? Zo ja, plaats ff een linkje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 181496

running man schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:41:
[...]

Ik neem aan dat dat ook freeware is? Zo ja, plaats ff een linkje.
GSen Beta 0.6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:22
heb je toevallig een linkje ApOe
Danke MesR

[Voor 22% gewijzigd door turbojonny op 29-06-2008 12:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
zimonia schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:59:
Heeft iemand een alternatieve download voor NoData. Ik heb het geprobeerd te downloaden van de site die in dit topic gelinkt wordt, maar krijg constant als antwoord dat ik geen permissie heb. Ik heb dit al geprobeerd met IE, firefox en opera, zowel ingelogd als niet ingelogd, ik blijf een error krijgen.

nvm, ff op .cab gegoogled en dan vind ie em wel
NoData

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:23
ApOE schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:29:
[...]

Ehhh, zelfs 0.6 is al uit :)
Werkt inderdaag geweldig, al is het in sommige programma's weer niet helemaal handig.
Wat ik ook jammer vindt is dat ik geen compact qwerty kan kiezen in landscape modus, maar daar valt wel weer aan te wennen.

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 181496

GSen Beta 0.7 is al weer uit!!
8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03 11:24

MSoft06

Battlelog: H3llSp4wn_M

Waar kan je precies die nieuwe firmwares vandaan halen ? Worden deze ook ondersteund door HTC zelf?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApOE
ff goed lezen joh 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03 15:17
MSoft06 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:31:
Waar kan je precies die nieuwe firmwares vandaan halen ? Worden deze ook ondersteund door HTC zelf?
Voor de Diamond zijn nog geen officiële ROMS's (firmwares) uitgebracht. Als deze uitkomen kun je ze hier vinden. De niet-officiele ROMS zijn overal op internet te vinden, maar zoals je in de topic-warning kan lezen mogen we daar niet naar linken (en ook niet vragen! ;))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ApOE

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 211655

yassine schreef op zondag 29 juni 2008 @ 00:23:
[...]

Kijk hier voor de nieuwste versie (jou probleem is ook opgelost)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403939

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
Vraagje met betrekking tot de home-screen:

Is het mogelijk om de kleur van de letters op de home-screen te veranderen? Als ik een nu wat "witachtige" wallpaper instel, vallen de letters van oproepen en agenda punten NIET meer te lezen. Is er een mogelijkheid om deze letters bijvoorbeeld zwart te maken, zodat je WEL lichte wallpapers kan instellen?!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MSoft06

MSoft06

excuus over de firmware vraag. Morgen maar een HTC Diamond kopen dan, gezien het feit dat een iphone met meer geld gaat kosten dan deze combo samen met sim only.

Acties:
  • 0Henk 'm!

MSoft06 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:54:
excuus over de firmware vraag. Morgen maar een HTC Diamond kopen dan, gezien het feit dat een iphone met meer geld gaat kosten dan deze combo samen met sim only.
Volgens mij gaat dit off-topic, maar ik zie dat je geen DM aan hebt staan. Evengoed wil ik je graag behoeden voor een te dure aankoop ;)

Kijk heel goed naar wat op jaarbasis goedkoper is. Los kopen i.c.m. een Sim Only is in veel gevallen duurder. Ik heb een 400 minuten + 60sms-jes + Route66 + HTC TD abonnement voor één jaar, heb 30 euro bijbetaald, en kom daarmee na één jaar op ongeveer 60 euro meer uit dan het toestel los zou kosten. Dan houd ik nog geen rekening met de gratis Route66 van ruim 100 euro.

Even goed narekenen dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MSoft06

MSoft06

Ook voor iemand die een abonnement heeft van 15 euro ? Sim only zou dan neer komen op 5 euro per maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

MSoft06 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:00:
Ook voor iemand die een abonnement heeft van 15 euro ? Sim only zou dan neer komen op 5 euro per maand.
Ja, ook voor iemand die een abonnement van 15 euro, sim only 5 euro. Het voordeel loopt zelfs verder op als je een data abonnement zou willen bij je sim only.

Voor iedereen die dat nog steeds niet snapt een rekenvoorbeeld:

Telefoon bij abonnement (nu voorbeeldje van GSMweb gepakt)

Telfort 280 minuten abonnement 1 jarig contract (€ 25,95)
60SMS bundel (€ 3,00)
Unlimited data, max 128kbps (€ 7,00)
Bijbetalen (€ 60,00)

Kosten op jaarbasis: € 491,4

Telefoon los + sim only (welke ook nog eens minder minuten heeft

Telfort 100 minuten sim only abo, 1 jarig contract (€ 5,95)
HTC Touch Diamond (€ 480)

Kosten op jaarbasis: € 551,40*

*Bedenk hierbij dat je i.c.m. dit sim only abonnement nog niet eens een SMS bundel hebt, géén data abonnement.

Al met al zal het in veel gevallen goedkoper zijn om de telefoon in combinatie met een abonnement te nemen. De les die je hieruit kunt leren is dat je soms maar beter méér minuten kan nemen om kosten te besparen.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93400 op 29-06-2008 16:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 93400 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:21:
[...]

Volgens mij gaat dit off-topic, maar ik zie dat je geen DM aan hebt staan. Evengoed wil ik je graag behoeden voor een te dure aankoop ;)
Erg nobel dat je hem helpt, maar graag weer ontopic. Discussie over welke waar het goedkoopste is, willen we hier idd niet zien. :)

(Een beetje tweaker kan dit soort zaken makelijk zelf onderzoeken.)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En we gaan HIERRRRRRR door... :)
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee