Toon posts:

HTC P3700 Touch Diamond (deel 3) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 218.652 views

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Toch wel bizar, mijn TD heeft een dikke 24 uur gelopen, totdat ik zoiets had van, vanavond heb ik hem nodig en ik wil geen risico lopen om met een leeg toestel ergens te blijven staan. Met nog 6-7 streepjes te gaan ofzo maar weer ingeplugt. Na het opladen een uur in totaal mp3's geluisterd, waarvan een 20 minuten ook de TomTom aan. Op het moment zijn er 4 streepjes af. Denk dat ie het nog wel volhoud tot morgen middag... (moet hem dan toch echt weer opladen omdat ik geen toestel kan missen...)
Phusebox schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 07:59:
[...]
en ehm S55? wat heb je daar dan mee gedaan? die van mij leeft al 5 jaar ofzo... mijn ouders gebruiken hem nu. Was altijd een perfect toestel (heb de s45 gehad, s55 en s65)
offtopic:
Volgens mij vond de S55 Orange's GPRS niet zo prettig. Het ding deed de gekste dingen iig. Nadat ik dus in 2 jaar tijd 7x het ding heb opgestuurd en 5x een andere retour heb gekregen, heb ik de laatste versie (die ook bij mij nog steeds wel eens zomaar crashte) voor een 3/4e jaar te leen gegeven aan een vriend van mij. Die heeft er 0,0 problemen mee gehad op het Telfort netwerk zonder GPRS. Hij leeft iig nog steeds en word inmiddels al een jaar ofzo door m'n moeder gebruikt. Wederom zonder probs op het Vodafone netwerk zonder GPRS. Richting einde van die 2 jaar werd er door Orange toegegeven dat Siemens toestellen niet goed werkten op hun netwerk en er vreemde fouten konden optreden. Maar een ander toestel of een goede korting op een nieuw toestel? Ho maar :(

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:01
bing69 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:39:
[...]

Klopt dat had ik al gevonden, denk dat je inderdaad ff de taakmanager opnieuw moet starten.

Wellicht heeft het te maken dat ik geen touchflo gebruik maar spb, af en toe is ie weg...
In de taaakmanager kun je het inderdaad wel instellen maar bij opnieuwopstarten van de taakmanager komt hij niet terug rechtsbovenb in de balk, gebruik nu net als op mijn mda WkTASK.

Weet niemand per ongeluk hoe dat afsluit programma rechtsboven heet dodat ik hem kan disabelen???

Bing

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50
Anoniem: 93400 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:23:
[...]

Bedoel je dat het langer duurt voordat je beeld hebt wanneer hij gelockt is dan wanneer hij niet gelockt is? Ik vrees dat dit een WM euvel is, dat ik ook al op mijn HTC Wizard tegenkwam. Daar uitte het wakker maken van een locked device in het heel even knipperen van het beeld om vervolgens gewoon de unlock button te laten zien op het scherm. Dit duurde niet 4-5 seconden, maar viel wel duidelijk op. Heb me er ook altijd over verbaasd waarom dit nou nodig was...
ik doe geen echte toetsenblokkering, maar gewoon het toestel in standby zetten via de powerknop. Want zodra je een toetsenblokkering doet gooit ie allerlei instellingen weg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Anoniem: 265242

Kan iemand mij aangeven hoe ik een Harde reset uitvoer. Zie het wel in het boekje staan, maar daar kom ik niet echt uit. het is volgens mij best lastig om en de volume lager knop ingedrukt te houden en de enter toets en dan met de stylus nog op reset te kunnen drukken..hoor het graag,

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:31
Is er nog iemand hier die problemen heeft gehad met google maps ? sinds ik mijn telefoon een hard reset heb gegeven een aantal dagen geleden krijg ik google maps niet meer aan de praat. Ik installeer de .CAB gewoon juist, en start dan google maps op, maar krijg dan een foutmelding met de vraag of ik de details naar microsoft wil sturen.. de fout treed op bij het starten van google maps, hij komt dus niet in het programma, bij het starten gaat het al fout. Verschillende keren opnieuw geinstalleerd en gedownload maar blijft mis gaan

waar kan dit aan liggen?

Wanneer ik mijn TD aansluit op mijn laptop zie ik nu alleen nog maar "Verwisselbare Schijf" staan en kan ik alleen nog maar toegang krijgen tot het intern geheugen. Enkele dagen geleden stond daar nog geween een afbeeld van de TD en kon ik tot beide geheugens toegang krijgen.. Iemand een idee waar dit aan ligt

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50
Anoniem: 265242 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:48:
Wanneer ik mijn TD aansluit op mijn laptop zie ik nu alleen nog maar "Verwisselbare Schijf" staan en kan ik alleen nog maar toegang krijgen tot het intern geheugen. Enkele dagen geleden stond daar nog geween een afbeeld van de TD en kon ik tot beide geheugens toegang krijgen.. Iemand een idee waar dit aan ligt
bij je usb verbindingsinstellingen kiezen voor ActiveSync en niet voor Verwisselbare schijf ofzoiets.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-03 16:56
jodeltje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:57:
[...]

ja, werkt... als je even google-ed dan kom je de install instucties tegen voor de diamond.

maar wat ik me afvraag, welke kaarten kan ik hierbij gebruiken?

EDIT: al gevonden!
Jodeltje ik heb gegoogled en vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat, kan je wat zetten in myreact in mijn profile

• Juicyhil
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-08-2016
Ik heb toch nu de HTC TD besteld :)

• Anoniem: 34095
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nu een week in het bezit van de TD en de batterij lijkt steeds langer uit te houden ondanks dat ik er flink mee loop te spelen (met TT7, muziek, browsen op 3G etc) houd ie het goed uit. Zal het eens strak monitoren.

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
mregeling2005 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:27:
[...]

Nav N Go iGO 8 v8.0.0.41506 (June 3 release)
in welke taal is dit?
Want ik zie nergens iets van een dutch version of een winkel die het in nl verkoopt.

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
Anoniem: 265242 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:30:
Kan iemand mij aangeven hoe ik een Harde reset uitvoer. Zie het wel in het boekje staan, maar daar kom ik niet echt uit. het is volgens mij best lastig om en de volume lager knop ingedrukt te houden en de enter toets en dan met de stylus nog op reset te kunnen drukken..hoor het graag,
Toch niet moeilijk. Je neemt je TD vast. Je wijsvinger op de volume knop (stiller) en duim om de enter knop en je andere hand (rechts ;)) je stylus. Of ben ik nu superhandig _/-\o_

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

nvidia schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:20:
[...]

Toch niet moeilijk. Je neemt je TD vast. Je wijsvinger op de volume knop (stiller) en duim om de enter knop en je andere hand (rechts ;)) je stylus. Of ben ik nu superhandig _/-\o_
Handiger dan ik in ieder geval.. Heeft dit dezelfde werking als een hard reset
Start - Instellingen - Systeem - Opslag wissen - Keuze voor alles of alleen toestel - 1234 - OK

Reden waarom ik het uit wil voeren is dat ik in het mapje "Intern Geheugen" het mapje "content" niet meer zie. Is dit terug met een hard reset? Is het zo i zo een onmisbaar bestand / map? Dank

Anoniem: 265936

Nipje schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:38:
Is er nog iemand hier die problemen heeft gehad met google maps ? sinds ik mijn telefoon een hard reset heb gegeven een aantal dagen geleden krijg ik google maps niet meer aan de praat. Ik installeer de .CAB gewoon juist, en start dan google maps op, maar krijg dan een foutmelding met de vraag of ik de details naar microsoft wil sturen.. de fout treed op bij het starten van google maps, hij komt dus niet in het programma, bij het starten gaat het al fout. Verschillende keren opnieuw geinstalleerd en gedownload maar blijft mis gaan

waar kan dit aan liggen?
Welke Rom versie gebruik je?
Als je nog de standaard Rom hebt hoef je Google Maps namelijk niet zelf te downloaden en te installeren, maar staat het er standaard al op.

• nvidia
Anoniem: 265242 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:43:
[...]

Start - Instellingen - Systeem - Opslag wissen - Keuze voor alles of alleen toestel - 1234 - OK

Reden waarom ik het uit wil voeren is dat ik in het mapje "Intern Geheugen" het mapje "content" niet meer zie. Is dit terug met een hard reset? Is het zo i zo een onmisbaar bestand / map? Dank
Die map heb je niet echt nodig. Alé dat is mijn mening.

• rusteloos
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik gebruikte op mijn vorige WM5 pda (s200) Magic Button om snel applicaties te killen. Het kruisje werd vervangen door die van magic button. echter met WM6.1 werkt het niet vlekkeloos. Ik heb al gezocht maar kan niet 1.2.3 iets vergelijksbaar vinden, meestal hebben die andere gevanceerde functies die ik niet gebruik. Het het zonde van de diskspace..

iemand een suggestie..

* klein, licht tooltje
* vervangd de huidige (X) ook in 3d touchflo modus
* sluit enkel applicaties af
* gratis
* cab bestand (active sync is op het werk voor nu even een no-go)

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-02 13:29
Na een TD gekregen te hebben met een slecht sluitende achterkant, ben ik nu twee weken wachtende voor een vervangende toestel. Kennelijk is de TD nogal slecht leverbaar.

Daardoor ga ik me afvragen hoe lang ik er nog op wil wachten, ook omdat ik het toestel erg tegen vondt vallen, door:
- batterij (haalt de avond niet als je hem 's ochtends van de oplader haalt)
- onhebbelijkheden (geen geluid bij sms in standby, scherm moeilijk te activeren tijdens bellen)
- sloom, geheugenlekken (niets geopend maar toch 78% in gebruik)

Ik heb het toestel maar 2 dagen gebruikt en hem terug gestuurd.
Hoe bevalt hij jullie na twee weken??

• Xanion
  • Laatst online: 22-02 21:29
[...]

Yup, dat is precies hetzelfde. (voor de minder lenigen onder ons ;))

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• nvidia
Xanion schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:13:
[...]

Yup, dat is precies hetzelfde. (voor de minder lenigen onder ons ;))
offtopic:
haha echt lenig moet je daarvoor niet zijn. 8)

• Juicyhil
HeyJIJdaar schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:12:
Na een TD gekregen te hebben met een slecht sluitende achterkant, ben ik nu twee weken wachtende voor een vervangende toestel. Kennelijk is de TD nogal slecht leverbaar.
Ik had hem gisterenavond besteld, alleen vandaag pas te horen gekregen dat ie niet op voorraad was. Dus maar de bestelling geannuleerd. Stond niet eens op hun website. :?

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:16
Juicyhil schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:16:
[...]

Ik had hem gisterenavond besteld, alleen vandaag pas te horen gekregen dat ie niet op voorraad was. Dus maar de bestelling geannuleerd. Stond niet eens op hun website. :?
Wèlke website?

- NAC Breda -

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Waar ik hem heb besteld was hij ook niet meer leverbaar. Echter zeiden ze woensdag dat ze deze week nog een nieuwe levering kregen. Dit was bij studentmobiel.nl

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Juicyhil

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51
Ik denk niet dat je achteraf blij bent met de moeite die je hebt genomen om alleen dat (in mijn ogen nutteloze) mapje terug te krijgen, maar als je op deze link kijkt bij puntje 9, dan kan je ook gewoon die map downloaden...

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• bing69
rusteloos schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:07:
Ik gebruikte op mijn vorige WM5 pda (s200) Magic Button om snel applicaties te killen. Het kruisje werd vervangen door die van magic button. echter met WM6.1 werkt het niet vlekkeloos. Ik heb al gezocht maar kan niet 1.2.3 iets vergelijksbaar vinden, meestal hebben die andere gevanceerde functies die ik niet gebruik. Het het zonde van de diskspace..

iemand een suggestie..

* klein, licht tooltje
* vervangd de huidige (X) ook in 3d touchflo modus
* sluit enkel applicaties af
* gratis
* cab bestand (active sync is op het werk voor nu even een no-go)
Wktask gebruik ik, krijg alleen de orignele niet weg.....

Bing

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

HeyJIJdaar schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:12:

Daardoor ga ik me afvragen hoe lang ik er nog op wil wachten, ook omdat ik het toestel erg tegen vondt vallen, door:
- batterij (haalt de avond niet als je hem 's ochtends van de oplader haalt)
- onhebbelijkheden (geen geluid bij sms in standby, scherm moeilijk te activeren tijdens bellen)
- sloom, geheugenlekken (niets geopend maar toch 78% in gebruik)

Ik heb het toestel maar 2 dagen gebruikt en hem terug gestuurd.
Hoe bevalt hij jullie naar twee weken??
Wat ik de laatste dagen gepost heb;
[list]• de eerste dagen moest ik hem 2-3x per dag opladen, inmiddels trekt hij het wel een 24 uur. Eventueel zelfs wat langer, maar heb nog niet het risico kunnen lopen om met een leeg toestel te eindigen.
• geen geluid bij binnenkomende sms heb ik nog niet zo'n last van gehad, dito bij mails, die komen prima binnen. Al merk ik wel dat wifi in de standby stand uitgeschakeld word. Iedere keer als ik uit de standby stand haal moet ie opnieuw connecten.
Ik vermoed dat het scherm activeren tijdens het bellen een kwestie van oefening is. Vreselijk irritant vond ik het wel toen ik een door een keuze menu moest wandelen. Was je aan het einde van je opties en had je je keuze bepaald, dan was het scherm zwart en was je net te laat met het invoeren van je keuze. Gevolg was dat je door werd verbonden met een (dure) medewerker. En in één van de 5 pogingen druk je ook nog een keer mis op het touch screen en je ergernissen zijn compleet ;)
• Ik heb nu nog 1 GB vrij ongeveer van het externe geheugen, heb er alleen TT6 op geïnstalleerd en de rest aangevuld met mp3's/wma's. En een dikke week na de eerste harde reset begint ie al vaker traag aan te voelen. Niet erg hoopvol :X
• Een ander minpuntje vind ik zelf het headsetje. Totaal geen basweergave, schelle klanken en de doppen springen te snel uit m'n oren. De reden dat ik dit soort doppen eigenlijk al vanaf het begin van hun bestaan haat.
Pluspunten blijf ik wel vinden dat het toestel zo klein is in verhouding met de mogelijkheden die hij bied. Het scherm is schitterend.
Ik kan niet wachten totdat er losse (grotere) accu's verkocht gaan worden en dat er mogelijkheden zijn om een andere koptelefoon aan te sluiten.

Groentenboer schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Ik denk niet dat je achteraf blij bent met de moeite die je hebt genomen om alleen dat (in mijn ogen nutteloze) mapje terug te krijgen, maar als je op deze link kijkt bij puntje 9, dan kan je ook gewoon die map downloaden...
Erg bedankt. Idd maar even kijken of ik hiervoor de moeite neem. Er zitten hier op dit forum veel mensen die erg veel verstand hebben van deze telefoon en allerlei technische zaken. Wellicht overbodig maar wil deze toch bedanken voor de moeite die zij nemen om diegene die dit niet hebben (wellicht weer andere kwaliteiten ;) ) te helpen. Many thanks,

Raymond

• scorelord
  • Laatst online: 17-03 21:01
Als ik via menu start naar Programma's ga, dan hebben sommige door mij geinstalleerde applicaties van die "garbled' icoontjes. Zet ik ze in Touchflo zien ze er prima uit. Is dat een kwaaltje van alleen de Diamond?? Is het op te lossen?

Phusebox schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:57:
[...]

bij je usb verbindingsinstellingen kiezen voor ActiveSync en niet voor Verwisselbare schijf ofzoiets.
ok, dien je dan bij het aansluiten op je TD ook te kiezen voor Active Sync of juist voor de USP optie?

Anoniem: 93354

scorelord schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:47:
Als ik via menu start naar Programma's ga, dan hebben sommige door mij geinstalleerde applicaties van die "garbled' icoontjes. Zet ik ze in Touchflo zien ze er prima uit. Is dat een kwaaltje van alleen de Diamond?? Is het op te lossen?
keertje rebooten, dan is het weg (bij mij tenminste).

• scorelord
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:56:
[...]

keertje rebooten, dan is het weg (bij mij tenminste).
Bij mij niet na softreset.

Anoniem: 211655

De Diamond Pouch S390 is eindelijk te bestellen via Expansys, hij is niet goedkoop (bijna €28 euro met verzendkosten) maar dan heb je wel een mooi degelijk hoesje.
http://i.expansys.com/i/l/l168360.jpg
http://htc-diamond.com/diamond-cases/
Hier staat een filmpje met extra foto's

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 211655 op 27-06-2008 13:05]

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Anoniem: 265242 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:54:
[...]
ok, dien je dan bij het aansluiten op je TD ook te kiezen voor Active Sync of juist voor de USP optie?
Active Sync: synchroniseren, toegang tot het hele apparaat (ROM+Storage), apparaat kan zelf ook nog bij storage. Nadeel: trage verbinding.
Disk drive: alleen toegang tot storage, apparaat is tijdelijk afgesloten van storage, wel hoge snelheid.

In disk-drive mode is je Diamond een soort veredelde kaartlezer met de internal storage als kaart.

• sandeman
Anoniem: 211655 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:01:
De Diamond Pouch S390 is eindelijk te bestellen via Expansys, hij is niet goedkoop (bijna €28 euro met verzendkosten) maar dan heb je wel een mooi degelijk hoesje.
Zie ik op dat filmpje nou dat de Diamond een stukje uit het hoesje gelanceerd wordt wanneer er op de zijkant geduwd wordt? Zo ja, leuk, zo niet, erg moeilijk om hem uit het hoesje te peuteren.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51
sandeman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:07:
[...]
In disk-drive mode is je Diamond een soort veredelde kaartlezer met de internal storage als kaart.
Of veredelde USB-stick, wellicht nog duidelijkere omschrijving.

offtopic:
Sandeman @ GoT == Sandeman @ FS?
scorelord schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:00:
[...]
Bij mij niet na softreset.
Het Slide2Unlock logo bleef bij mij ook 'vernaggeld', terwijl de S2U Instellingen weer wel een prima icoontje hadden. Ik weet niet bij welk programma jij dat hebt? Wellicht dat anderen dan weer kunnen kijken of dat bij hen ook zo is...

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:46
Ik heb problemen met de ingebouwede gps. TomTom herkend de gps niet meer. Dit gebeurd ook bij Google Maps en Trackr. Ik heb nu voor nood maar mijn gps muis aangesloten.

Wat ik gedaan heb:

- softreset
- met compoorten gespeeld (anders ingesteld)
- nieuwste satellietgegevens gedownload

Heeft iemand de instellingen die moet werken? Als ik naar instellingen - tabblad system en dan externe gps doe dan staat in tabblad Programma's de compoort op com5 in tabblad hardware staat gps-hardwarepoort op com4 en baudrate op 4800.

Wat kan ik nog meer nakijken voordat ik een hardreset doe?

Anoniem: 211655

sandeman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:11:
[...]

Zie ik op dat filmpje nou dat de Diamond een stukje uit het hoesje gelanceerd wordt wanneer er op de zijkant geduwd wordt? Zo ja, leuk, zo niet, erg moeilijk om hem uit het hoesje te peuteren.
Ja dat klopt hoe precies weet ik niet trouwens en de Diamond schijnt er ook niet uit te kunnen vallen

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 211655 op 27-06-2008 13:32]

Binnetie schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:14:
Ik heb problemen met de ingebouwede gps. TomTom herkend de gps niet meer. Dit gebeurd ook bij Google Maps en Trackr. Ik heb nu voor nood maar mijn gps muis aangesloten.

Wat ik gedaan heb:

- softreset
- met compoorten gespeeld (anders ingesteld)
- nieuwste satellietgegevens gedownload

Heeft iemand de instellingen die moet werken? Als ik naar instellingen - tabblad system en dan externe gps doe dan staat in tabblad Programma's de compoort op com5 in tabblad hardware staat gps-hardwarepoort op com4 en baudrate op 4800.

Wat kan ik nog meer nakijken voordat ik een hardreset doe?
Ik heb daar bij
Programma's COM4
Hardware: Poort (Geen) Baudrate 4800
Toegang: Vinkje aan

• scorelord
Groentenboer schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:14:
[...]

Het Slide2Unlock logo bleef bij mij ook 'vernaggeld', terwijl de S2U Instellingen weer wel een prima icoontje hadden. Ik weet niet bij welk programma jij dat hebt? Wellicht dat anderen dan weer kunnen kijken of dat bij hen ook zo is...
Scummvm voor pocket pc bijvoorbeeld. Maar inderdaad trok bijvoorbeeld WiFiFoFum2 wel netjes bij.

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vraagje over de GPS. Hoe is de verbininding in de auto? Gaat dat goed bij bijv. auto's met zonwerend glas?

• Binnetie
ione schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:07:
Vraagje over de GPS. Hoe is de verbininding in de auto? Gaat dat goed bij bijv. auto's met zonwerend glas?
Ik heb een Astra uit 1998 dus geen warmtewerend glas, maar het bereik is perfect. Heb overigens nog nooit slecht bereik gehad en toch in veel auto's gereden.

• Binnetie
Anoniem: 265936 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:46:
[...]

Ik heb daar bij
Programma's COM4
Hardware: Poort (Geen) Baudrate 4800
Toegang: Vinkje aan
Hmz hij doet het nog steeds niet. Hij gaat wel opzoek naar een gps-apparaat maar na 30 sec zegt hij dat er geen gps-apparaat is gevonden (in Google Maps).

Binnetie schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:18:
[...]

Hmz hij doet het nog steeds niet. Hij gaat wel opzoek naar een gps-apparaat maar na 30 sec zegt hij dat er geen gps-apparaat is gevonden (in Google Maps).
Dat probleem had ik ook nadat ik een keer aan de instellingen had zitten .....
Heb toen uiteindelijk voor een hard reset gekozen. Wel raar dat hij na het terugzetten van de blijkbaar standaard instellingen nog niet werkt.

Je kunt eventueel testen met GPS Test van Chartcross, is freeware.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 265936 op 27-06-2008 14:31]

• sandeman
Probeer eerst eens een simpel tooltje als gpsview of gpstest dan kan je zien of hij uberhaupt een gps ziet en of die satellieten ziet.

[Voor 8% gewijzigd door sandeman op 27-06-2008 14:32]

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07
jules schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:54:
[...]
[..]
Ik kan niet wachten totdat er losse (grotere) accu's verkocht gaan worden en dat er mogelijkheden zijn om een andere koptelefoon aan te sluiten.
Er zijn verschillende extUSB to audio jack plugjes in de omloop voor HTC producten. Ik ga er vanuit dat deze ook zonder problemen werken met de TD. Kijk eens hier of hier.

Er is trouwens een hele range van carkits aangekondigd. Van het XDA-forum:
I have been asked by a few users to post that Brodit have now prepared a full range of Diamond holders, and all are currently being manufactured with pre orders being taken to ensure delivery as soon as the 1st stocks arrive.

http://www.dsldevelopments.com/brodit/Holder/HTC+Touch%20Diamond-Brodit-Holder.asp

The range available is:

1) Passive (no charging but you can plug in your own charging cable)
2) Active (charging via cig lighter lead moulded into the holder)
3) Active ( for fixed installation via open cable connection to vehicles Power supply)
4) 3 in 1 ( in essence a passive holder, but with a 40cm long 3 in 1 connection adapter to plug in your own charger lead, headset and audio out if required)
5) 3 in 1 ( as above, in essence a passive holder, but with a 3cm long 3 in 1 connection adapter to plug in your own charger lead, headset and audio out if required)

Hope this helps, let me know if you have any questions, ill try my best to respond;

Many Thanks
Dave (aka Bryson - long time user but didnt want to be accused of spamming so registered as the company name)

[Voor 51% gewijzigd door Milenco op 27-06-2008 15:17]

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
[...]

Wat ook belangrijk is: Test niet binnen. Mijn TD vind helemaal niets binnen maar buiten heb ik binnen 10 sec een fix.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Kon al een week niet meer mailen vanaf het toestel. Heb het toestel verschillende keren gereset, settings nagelopen, vanaf een ander account geprobeerd, maar het toestel komt steeds terug met een foutmelding als ik een mail over GPRS verstuur. Mail binnenhalen gaat wel prima. Via WiFi krijg ik ook een foutmelding, maar dan een andere, in de vorm dat de telfort mail server de mail niet kan versturen oid.

Bijna denkende dat het aan Telfort lag, het nog eens geprobeerd vanaf m'n oude toestel over GPRS, en voila, de mail kwam vrijwel direct binnen.

maw, de client op het toestel lijkt alwéér fucked te zijn. Ik word er echt kriegel van. Dat zou betekenen dat de mail app het een paar dagen doet en het toestel weer een volledige harde reset nodig heeft :?. Wie ervaart nog meer dezelfde problemen?

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:30
Ik vind het echt zwaar irritant dat mijn internetverbinding steeds wegvalt als mijn HTC Diamond van H naar 3G of van H naar G gaat switchen. Het is een supertoestel maar door dit soort problemen begin ik echt pissig te worden. Met mijn oude P3600 stond mijn telefoon de heel dag aan met internetverbinding voor msn. Maar sindsdien ik de Diamond heb moet ik per dag 3 keer een soft reset uitvoeren of msn weer 10 keer aanmelden omdat hij eruit is geklapt. Ben ik nou de enige die dit heeft of zijn er nog anderen want heb nergens gezien dat men hierover klaagt.

• yassine
  • Laatst online: 09:12

yassine

Nothing to it but to do it!

bing69 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:40:
[...]

Wktask gebruik ik, krijg alleen de orignele niet weg.....
Is dat niet gewoon Instellingen / Systeem / Taakbeheer / tabje knop en da vinkje weghalen bij "Snelmenu op scherm Vandaag inschakelen" :)

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:33

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

lazrambo schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:29:
Ik vind het echt zwaar irritant dat mijn internetverbinding steeds wegvalt als mijn HTC Diamond van H naar 3G of van H naar G gaat switchen. Het is een supertoestel maar door dit soort problemen begin ik echt pissig te worden. Met mijn oude P3600 stond mijn telefoon de heel dag aan met internetverbinding voor msn. Maar sindsdien ik de Diamond heb moet ik per dag 3 keer een soft reset uitvoeren of msn weer 10 keer aanmelden omdat hij eruit is geklapt. Ben ik nou de enige die dit heeft of zijn er nog anderen want heb nergens gezien dat men hierover klaagt.
Toevallig GPRS auto attach op disabled staan?

• Juicyhil
Weet iemand nog een winkel in Amsterdam/het Gooi/Almere die de HTC TD nog wel in voorraad heeft en die ik met abbonement kan afsluiten?

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

BTW, ik ben niet happy met mijn brando screenprotector. Omdat het een screenprotector is welke niet echt vingerafdrukken achterlaat, geeft het wel een verstoorde display zeg maar. Met de HTC protector was mijn scherm strak, maar met die van brando vertroebeld. Ook zie je door die camerahoek eraf dat er wel heel duidelijk een screenprotector op zit.

Een no go voor mij.

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
jarsiv schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:01:
[...]

Jodeltje ik heb gegoogled en vanalles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat, kan je wat zetten in myreact in mijn profile
ik zag in je profiel geen 'laat bericht achter' of iets dergelijks, dus doe ik het zo:

Installation from Internal Storage (HTC Diamond users):
1. Unrar the content of the archive into your Internal Storage
2. Rename application.dat to iGO8.exe
3. Open SYS.TXT file located in your IGO8 directory and add the following section to it:

Code:

[folders]
app="Internal Storage/iGO8"

hoop dat het zo duidelijk is.

Anoniem: 2356

Maare, heeft er iemand al voor elkaar gekregen om Slide2Unlock ook daadwerkelijk over zijn Touch3d heen te krijgen? Zodra m'n telefoon oplicht zie ik even het scherm van S2U, maar daarna gooit Touch3d er zijn eigen scherm overheen. Zo heb ik niets aan S2U natuurlijk....

hier werkt het gewoon prima
Heb je de instellingen allemaal wel goed?

Iemand zijn Slide 2 unlock 2 al aan de praat of een manier om dat te doen?
Bij mij knalt vrolijk TF3D er overheen ook als ik wordt gebeld...

• jarsiv
  • Laatst online: 17-03 16:56
jodeltje schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:40:
[...]

ik zag in je profiel geen 'laat bericht achter' of iets dergelijks, dus doe ik het zo:

Installation from Internal Storage (HTC Diamond users):
1. Unrar the content of the archive into your Internal Storage
2. Rename application.dat to iGO8.exe
3. Open SYS.TXT file located in your IGO8 directory and add the following section to it:

Code:

[folders]
app="Internal Storage/iGO8"

hoop dat het zo duidelijk is.
heb misschien de verkeerde rar, wel de goede versie

Anoniem: 117563

Anoniem: 211655 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:01:
[afbeelding]
http://htc-diamond.com/diamond-cases/
Hier staat een filmpje met extra foto's
Hij is er! _/-\o_

13 euro verzendkosten, afzetters! :X

Yzord schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Hmm dat heb ik wel, en bij mij switched de verbinding ook steeds. Als ik auto attach weer aanzet blijft ie dan wel constant op H staan?

Dan nog even een vraagje, hoe kan je je contacts op voornaam eerst krijgen? ik dacht dat het hier ergens stond maar ik kan het niet meer terug vinden :x

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:30
Yzord schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:34:
[...]

Waar kan ik dit instellen :+

• bing69
yassine schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:31:
[...]

Is dat niet gewoon Instellingen / Systeem / Taakbeheer / tabje knop en da vinkje weghalen bij "Snelmenu op scherm Vandaag inschakelen" :)
Jammer genoeg niet, als hij weg is helpt dat (eventueel eerst uitvinken en dan weer aanvinken) niet. De enige oplossing tot op heden is resetten of een ander programma draaien.....

Bing

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:31
Anoniem: 265936 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:45:
[...]

Welke Rom versie gebruik je?
Als je nog de standaard Rom hebt hoef je Google Maps namelijk niet zelf te downloaden en te installeren, maar staat het er standaard al op.
Standaart rom, niks geupdate en google maps staat er niet standaard op bij mij. Maar dan moet het als nog opnieuw te installeren toch? weet iemand waarom ik deze foutmelding krijg?

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 15:49

MWAD

Morron With A Dress

Ik heb sinds een paar dagen ook de Touch Diamond , en ik moet zeggen dat het apparaat een aanrader is.

toch heb ik een paar puntjes.

hij is al een paar keer vast gelopen met Opera browser , dan start ik een venster zoek een willekeurige site (verschillende) dan gaat soms het toetsenbord knipperen ( keer of 5 ) , dan geeft ie een foutmelding en loopt hij vast. dit is tot op heden niet irritant (heb 1 keer de batterij eruit moeten halen ,want hij deed helemaal niets meer) , als het te verhelpen is zou dat zeker niet erg zijn.
Verder heb ik per ongeluk mijn msn contacten tussen mijn SIM contacten gevoegd , is er een manier om dit te scheiden , of alle msn contacten in 1 keer te verwijderen uit deze lijst , of moet ik een half uurtje vrij maken om dit handmatig op te lossen ?..
Ook geeft hij het bericht dat mijn SIM kaart vol is en ik dus geen sms berichten kan opstellen. haal ik de melding weg en probeer ik het nogmaals , dan doe hij het wel, beetje vreemd.

Verder geen problemen, alleen nog opzoek naar een Carkit (Paar winkels in zwolle hebben hem niet , en online is hij niet leverbaar)

Vroeg ik me ook een beetje af wat de gemiddelde gebruiken voor browser gebruikt , Opera of Internet explorer?

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07
lazrambo schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:33:
[...]

Waar kan ik dit instellen :+
Je zou natuurlijk ook de moeite kunnen nemen te zoeken: http://gathering.tweakers...0attach&data[boolean]=AND

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nipje schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:
[...]

Standaart rom, niks geupdate en google maps staat er niet standaard op bij mij. Maar dan moet het als nog opnieuw te installeren toch? weet iemand waarom ik deze foutmelding krijg?
Het originele googlemaps installatiebestand (cab) staat gewoon in de windows directory, even zoeken (verkenner), dubbelklikken en je hebt 'm zo weer terug geinstalleerd.

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:03
Sinds deze week heeft mijjn vader een touch diamond en ik zit hierdoor met een 2 tal vragen

1. hij gebruik pcanywhere mobile versie 3. alleen hij geeft alles nogal klein weer ivm de resolutie van de diamnd. hiervoor had hij een gewone touch waarop pcanywhere minder scherp was maar wel groter. is er een register tweak oid om pcanywhere op een andere resolutie op te laten starten waardoor het scherm weer vergelijkbaar is met de gewone touch?

2. zit er ook een bescherm folie over de toetsen onder het scherm of is dit gewoon het glossy uiterlijk 8)7

verder werkt de telefoon tot nu toe mooi, wel is mij opgevallen dat hij zonder touch flow een stuk vlotter werkt, en dat het toch flow scherm standaard wel erg vol staat onder aan. beide in vergelijking tot de gewone touch

Anoniem: 265710

Heeft nou echt niemand dat probleem dat er geen geluid gegeven wordt bij een binnenkomende sms? Ik word er gek van. Na een harde reset doet hij het wel gewoon maar na een tijdje is het geluid weer gewoon weg. Alles staat verder goed ingesteld met alle vinkjes en ik heb verder niets veranderd....

Hellup!!

Anoniem: 162959

Anoniem: 265710 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:25:
Heeft nou echt niemand dat probleem dat er geen geluid gegeven wordt bij een binnenkomende sms? Ik word er gek van. Na een harde reset doet hij het wel gewoon maar na een tijdje is het geluid weer gewoon weg. Alles staat verder goed ingesteld met alle vinkjes en ik heb verder niets veranderd....

Hellup!!
Moet je even een register tweak uitvoeren, staat wel ergens, even zoeken hier of op xda.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 162959 op 27-06-2008 17:34]

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 21:11
Anoniem: 265710 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:25:

Hellup!!
er zijn veel mensen met dat probleem...maar een kleine aanpassing in de registry lost het helemaal op...tenminste voor een groot aantal mensen. wil je meer info stuur me dan een mailtje.

Anoniem: 265710

Hoi,

Ik heb alles doorlopen, wel gevonden hoe hij 'ontwaakt' bij een binnenkomende sms (heb ik ook in de registry aangepast). Dat gaat dan ook goed, je ziet het scherm wel gewoon aangaan en er komt een eentje bij de sms. Maar dus geen geluid terwijl de instellingen bij het geluid goed staan. Mocht iemand een oplossing hebben graag. Mag je via het forum :)

[Voor 6% gewijzigd door DaannO op 27-06-2008 23:21]

Anoniem: 264814

MWAD schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:03:
Ik heb sinds een paar dagen ook de Touch Diamond , en ik moet zeggen dat het apparaat een aanrader is.

toch heb ik een paar puntjes.

hij is al een paar keer vast gelopen met Opera browser , dan start ik een venster zoek een willekeurige site (verschillende) dan gaat soms het toetsenbord knipperen ( keer of 5 ) , dan geeft ie een foutmelding en loopt hij vast. dit is tot op heden niet irritant (heb 1 keer de batterij eruit moeten halen ,want hij deed helemaal niets meer) , als het te verhelpen is zou dat zeker niet erg zijn.
Verder heb ik per ongeluk mijn msn contacten tussen mijn SIM contacten gevoegd , is er een manier om dit te scheiden , of alle msn contacten in 1 keer te verwijderen uit deze lijst , of moet ik een half uurtje vrij maken om dit handmatig op te lossen ?..
Ook geeft hij het bericht dat mijn SIM kaart vol is en ik dus geen sms berichten kan opstellen. haal ik de melding weg en probeer ik het nogmaals , dan doe hij het wel, beetje vreemd.

Verder geen problemen, alleen nog opzoek naar een Carkit (Paar winkels in zwolle hebben hem niet , en online is hij niet leverbaar)

Vroeg ik me ook een beetje af wat de gemiddelde gebruiken voor browser gebruikt , Opera of Internet explorer?
Dat vastlopen heb ik ook ja. Vooral op de zwaardere websites lijkt het wel. Tijdens het inladen van de webpagina komt inderdaad het toetsenbord ongevraagd knipperen en dan weet je al hoe laat het is. Misschien toch net iets te vroeg die browser gereleased? Vind de browser verder wel fijner dan IE.

Merk wel enorm veel verschil in de performance van de browser trouwens, al heeft dat misschien meer met ontvangst te maken. Op mijn werk zijn youtube filmpjes echt instant geladen (en dan bedoel ik ook echt instant) terwijl ik thuis altijd vrij lang aan het bufferen ben. Internetradio lijkt trouwens wel altijd soepel te gaan.

Wel jammer dat je in de youtube browser het volume niet kan aanpassen. Vind het zo kut om het steeds met de knoppen te moeten veranderen.

• Bok|A
  • Laatst online: 07-11-2013
Hoe zijn de ervaringen met de nieuwe ROM (heb nu nog de standaard NL) wat betreft ontvangst? Zit dagelijks dik 2 uur in de trein en kon met mijn Cruise altijd HSDPA-internetten. Op hetzelfde traject kom ik niet verder dan G en heel af en toe 3g. Dan gaat de lol van internet er wel snel af! Provider: Vodafone

Anoniem: 181496

Anoniem: 265710 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:47:
Hoi,

Ik heb alles doorlopen, wel gevonden hoe hij 'ontwaakt' bij een binnenkomende sms (heb ik ook in de registry aangepast). Dat gaat dan ook goed, je ziet het scherm wel gewoon aangaan en er komt een eentje bij de sms. Maar dus geen geluid terwijl de instellingen bij het geluid goed staan. Mocht iemand een oplossing hebben graag.
Niet handig om je meel adres zo te melden, tenzij je veel spam wilt krijgen ;)

[Voor 3% gewijzigd door een moderator op 27-06-2008 23:22]

• Xanion
  • Laatst online: 22-02 21:29
En de hogere capaciteit batterij is uit.
http://www.modaco.com/con...tended-battery-available/

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 16:47
En hier een met 1800 mAh. Niet zo heel duur.

[Voor 8% gewijzigd door Iceman1987 op 28-06-2008 00:21]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Zit ik hier nogsteeds te wachten op mijn telefoon, zie ik nu dat hij komende week in de aanbieding is bij de makro. €550 inclusief route66 west europa.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-03 23:41
Ik heb een probleem met syncen...heb eindelijk is tijd om is flink te kloten met het ding maar i krijg mn sync neit voor elkaar.
Ik heb de nieuwste versie van WDC geinstalleerd en de stuurprogramma's vanaf de cd. Als ik op mn TD active sync gebriuk bij het aankoppelen van mn device gebeurt er wel iets op mn (vista bis)systeem maar ik krijg mn device maar niet connected. Heb de search functie al gebruikt maar daar kom ik niets verder mee.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Cinji
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-05-2019
hoe krijg ik heel die 3g uit?

Anoniem: 93400

Cinji schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:13:
hoe krijg ik heel die 3g uit?
Met de 'verbeterde' comm manager kan je dit doen met de optie "3G". Als je die nog niet hebt kan je vanuit de telefoonstand klikken op menu > opties > tabblad "band". Hier selecteer je vervolgens GSM.

Zijn er overigens mensen bij wie de klok zich ook vreemd gedraagt nadat je de telefoon uit standby haalt? Ik heb nu drie keer gezien dat hij zich niet in één keer naar de juiste tijd draait. Stel dat het 13:35 is, dan zie ik hem bijvoorbeeld snel doorbladeren tot de juiste tijd. Dus 13:20, 13:21, 13:22, ..., 13:34, 13:35. Erg vreemd.

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 93400 op 28-06-2008 07:47]

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-03 23:16
Iceman1987 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:20:
[...]

En hier een met 1800 mAh. Niet zo heel duur.
Ik hoop dat de TD er niet veel dikker van word, want dat vind ik er juist zo mooi aan.

• GKW
  • Laatst online: 11-02 13:01
Anoniem: 93400 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 07:44:
[...]

Met de 'verbeterde' comm manager kan je dit doen met de optie "3G". Als je die nog niet hebt kan je vanuit de telefoonstand klikken op menu > opties > tabblad "band". Hier selecteer je vervolgens GSM.

Zijn er overigens mensen bij wie de klok zich ook vreemd gedraagt nadat je de telefoon uit standby haalt? Ik heb nu drie keer gezien dat hij zich niet in één keer naar de juiste tijd draait. Stel dat het 13:35 is, dan zie ik hem bijvoorbeeld snel doorbladeren tot de juiste tijd. Dus 13:20, 13:21, 13:22, ..., 13:34, 13:35. Erg vreemd.
Yep, het zelfde hier gehad. Sinds update naat 137.707.1 niet meer gezien.

• Oester83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Anoniem: 265710 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:47:
Hoi,

Ik heb alles doorlopen, wel gevonden hoe hij 'ontwaakt' bij een binnenkomende sms (heb ik ook in de registry aangepast). Dat gaat dan ook goed, je ziet het scherm wel gewoon aangaan en er komt een eentje bij de sms. Maar dus geen geluid terwijl de instellingen bij het geluid goed staan. Mocht iemand een oplossing hebben graag. [mbr]Mag je via het forum :)[/]
Je moet in de geluidsinstellingen de telefoon op trillen bij bericht plaatsen (plus geluid) ... resultaat: tril + ontwaak + geluid

... beter als niets

If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com

• FDMK
spyros schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:58:
Ik heb een probleem met syncen...heb eindelijk is tijd om is flink te kloten met het ding maar i krijg mn sync neit voor elkaar.
Ik heb de nieuwste versie van WDC geinstalleerd en de stuurprogramma's vanaf de cd. Als ik op mn TD active sync gebriuk bij het aankoppelen van mn device gebeurt er wel iets op mn (vista bis)systeem maar ik krijg mn device maar niet connected. Heb de search functie al gebruikt maar daar kom ik niets verder mee.
opgelost :) bij mij stond bij active sync de geavanceerde netwerkfunctionaliteit aan. 8)7

nu zoek ik eigenlijk nog een prog waarmee ik mn smsjes kan backuppen.zodat ik kan flashen zonder alles kwijt te zijn :D

[Voor 8% gewijzigd door FDMK op 28-06-2008 10:04]

• nvidia
Iemand die weet hoe je de wallpaper van TF3D kan veranderen?

• FDMK
Instellingen>Achtergrond.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:01
Ik vind dat threadedSMS helemaal nix.

Ik weet niet of deze fix al bekend was, maar ik post hem maar even.

Ga in je register naar

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM\"

Maak hier een nieuw DWORD entry aan en noem deze:

"SMSInboxThreadingDisabled"

Stel de waarde in op 1

Reboot / Softreset

Klaar :9

Anoniem: 146510

[...]

Is volgens mij niets meer dan een grafisch grapje, ik bedoel normaal gesproken klappen die bladen ook om, nu alleen wat sneller. Niets vreemds aan als je het mij vraagt :-)

Wellicht beetje off-topic, maar:

In een review van de Diamond op de site van PDAshop.nl lees ik:

"KPN als provider geconfigureerd en het toegangspunt internet gewijzigd naar M2M zodat er alleen een uitgaande verbinding is."

Kan iemand mij duiden wat dit inhoudt en wat de voor- dan wel nadelen hiervan zijn?

Anoniem: 146510 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:22:
Is volgens mij niets meer dan een grafisch grapje, ik bedoel normaal gesproken klappen die bladen ook om, nu alleen wat sneller. Niets vreemds aan als je het mij vraagt :-)
Normaliter klapt hij ook maar één of twee keer om. Dat is inderdaad leuk om te zien. Nu gaat het echter om veel meer keer omklappen, dat echt enkele secondes duurt alles bij elkaar. Daarbij gebeurt het ook niet consequent.

Anoniem: 93400 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:32:
[...]

Normaliter klapt hij ook maar één of twee keer om. Dat is inderdaad leuk om te zien. Nu gaat het echter om veel meer keer omklappen, dat echt enkele secondes duurt alles bij elkaar. Daarbij gebeurt het ook niet consequent.
Dat bedoel ik ook, heb het ook enige keren zien gebeuren....vandaar mijn opmerking.,

Anoniem: 264904

Zoek is eerst zelf anders :?

[Voor 72% gewijzigd door DaannO op 28-06-2008 14:25]

Anoniem: 264904 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:17:
weet iemand of er op de diamond een flight mode zit?
Goh, wat heb jij je best gedaan om te zoeken...

http://www.google.nl/sear...diamond+flight+mode&meta=

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93400 op 28-06-2008 14:20]

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-07-2021
running man schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:40:
[...]

Yep, het zelfde hier gehad. Sinds update naat 137.707.1 niet meer gezien.
Hmm, met deze rom is het bij mij wel een keer voorgekomen.

• Binnetie
sandeman schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Probeer eerst eens een simpel tooltje als gpsview of gpstest dan kan je zien of hij uberhaupt een gps ziet en of die satellieten ziet.
Ik heb het programma geinstalleerd maar hij blijft maar zoeken naar mijn gps unit... zit niks anders op dan een hard reset denk ik.

Op XDA is een tooltje (HTC gps tool) maar deze herkend de ingebouwde gps nog niet, erg jammer want je kan hiermee je interne gps aanpassen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=360477

[Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 28-06-2008 15:11]

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb al mijn problemen inmiddels opgelost. Toestel uitgezet, sim kaart eruit getrokken en in mijn oude telefoon gezet. Was het echt helemaal zat nadat ik vandaag 4 (!) gesprekken gemist heb. Heb niks gehoord, niks gevoeld, terwijl het systeem volume op knalhard stond.
De mail app die gewoon voor de 2e keer borked is (kan geen mails versturen).

Het is jammer dat er WM 6.1 op draait. Hardwarematig is ie in theorie echt helemaal top. Alleen dat WM maakt er een gigantisch potje van.

De laatste dagen word ie ook een stuk trager her en der. En als ik kijk naar de mail app dan zou ik het toestel wekelijks een harde reset moeten geven. Absoluut geen optie voor mij. WM is nog verre van volwassen iig!

Ondanks dat ik er niet zo op zat te wachten, ga ik alsnog kijken wat de nieuwe iPhone gaat doen. Als ie voor zakelijk gebruik een beetje tof werkt dan ben ik verkocht. Mijn eisen; klein zijn en kort gezegt; veel kunnen.

[Voor 13% gewijzigd door jules op 28-06-2008 16:48]

Phusebox schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:57:
[...]

Nog steeds zie kom ik direct op het intern geheugen terecht. Iemand nog tips om gewoon het hele toestel te zien?

Anoniem: 265242 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:52:
Nog steeds zie kom ik direct op het intern geheugen terecht. Iemand nog tips om gewoon het hele toestel te zien?
Dan doe je het toch niet goed...

Ga in je device nog eens naar:

Start > instellingen > tabblad verbindingen > USB naar PC

Bolletje even op active sync zetten, vinkje in het vierkantje direct daaronder. Het onderste vierkantje moet je NIET vinken, anders kan het daar nog misgaan.

Je hebt ActiveSync overigens wel geïnstalleerd neem ik aan?

Anoniem: 117563

jules schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:45:
Ik heb al mijn problemen inmiddels opgelost. Toestel uitgezet, sim kaart eruit getrokken en in mijn oude telefoon gezet. Was het echt helemaal zat nadat ik vandaag 4 (!) gesprekken gemist heb. Heb niks gehoord, niks gevoeld, terwijl het systeem volume op knalhard stond.
De mail app die gewoon voor de 2e keer borked is (kan geen mails versturen).

Het is jammer dat er WM 6.1 op draait. Hardwarematig is ie in theorie echt helemaal top. Alleen dat WM maakt er een gigantisch potje van.

De laatste dagen word ie ook een stuk trager her en der. En als ik kijk naar de mail app dan zou ik het toestel wekelijks een harde reset moeten geven. Absoluut geen optie voor mij. WM is nog verre van volwassen iig!

Ondanks dat ik er niet zo op zat te wachten, ga ik alsnog kijken wat de nieuwe iPhone gaat doen. Als ie voor zakelijk gebruik een beetje tof werkt dan ben ik verkocht. Mijn eisen; klein zijn en kort gezegt; veel kunnen.
Mooie oplossing |:(

Ik zou als ik jou was vooral eens uitkijken naar een andere provider, Telfort heeft nu eenmaal wat problemen met dit toestel. Of dit nu aan Telfort ligt of aan HTC, dat laat ik in het midden. Je weet dat je kostenloos kunt opzeggen per 14 juli a.s. ivm verhoging van de kosten voor klantenservice?

Voor wat betreft WM6.1 kan ik tot op zekere hoogte meegaan. Sommige instellingen blijven niet in het systeem staan, maw verdwijnen zonder duidelijke oorzaak. En er zijn zat verbeterpunten te noemen softwarematig. Dit is nu eenmaal wat je krijgt met een WM phone, en dan ook nog als early adaptor, ik had iig niet anders verwacht.

Als je een phone wil die het waarschijnlijk met een stuk minder opstartproblemen gaat doen, ga dan lekker voor de iPhone. Maakbaarheid en schaalbaarheid zijn dan wel niet meer aan jou, maar aan Apple.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

iemand nog meer die brando protector erop? Wat is jullie ervaring? Hij is beter hanteerbaarder dan de originele HTC, maar mijn beeld ziet er zo troebel door :(

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:33
[...]

Waarom zou iemand trouwens 3G uit willen schakelen? Puur zodat de accu langer meegaat?

Gewoon interesse vraagje :).

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mooi is het niet, maar functioneel wel. Zolang m'n W800i het wél doet, werkt het beter dan een half functionerende gadget die er tof uit ziet maar nauwelijks doet waar ie voor gemaakt is, of waar ik hem iig voor gekocht heb. Nee, daar bedank ik dus voor.
Ik zou als ik jou was vooral eens uitkijken naar een andere provider, Telfort heeft nu eenmaal wat problemen met dit toestel. Of dit nu aan Telfort ligt of aan HTC, dat laat ik in het midden. Je weet dat je kostenloos kunt opzeggen per 14 juli a.s. ivm verhoging van de kosten voor klantenservice?
Mijn abo is net een maandje oud, ik ga me er eens in verdiepen. Anders is het idd wel een mooie combi met evt een T-mobile abo. Al ben ik inmiddels ook niet zo'n fan meer van het toestel + abo samen kopen. Zolang jij je toestel nog niet hebt afbetaald (dat doe je middels je abonnement) is de verkoper officieel niet verplicht om je garantie te geven op het toestel. Ik zit daar niet op te wachten als ondernemer. Het toestel moet het doen en ik wil geen gezeur hebben met garantie dingen...
Voor wat betreft WM6.1 kan ik tot op zekere hoogte meegaan. Sommige instellingen blijven niet in het systeem staan, maw verdwijnen zonder duidelijke oorzaak. En er zijn zat verbeterpunten te noemen softwarematig. Dit is nu eenmaal wat je krijgt met een WM phone, en dan ook nog als early adaptor, ik had iig niet anders verwacht.
Van versie nummer 6 zou je niet echt verwachten dat je nog een early adopter zou zijn. My bad!
Als je een phone wil die het waarschijnlijk met een stuk minder opstartproblemen gaat doen, ga dan lekker voor de iPhone. Maakbaarheid en schaalbaarheid zijn dan wel niet meer aan jou, maar aan Apple.
Paar weekjes wachten dus nadat het toestel is uitgebracht en kijken wat de precieze mogelijkheden zijn. De 4 GB tov de 16 GB die de iPhone bied of gaat bieden is natuurlijk bijzonder karig te noemen. Met name omdat het geheugen tegenwoordig geen drol meer kost.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De eerst volgende die hier met linkjes gaat gooien naar niet officiële roms die niet op de HTC site staan krijgt een waarschuwing! Gewoon mee ophouden, inmiddels vaak genoeg aangegeven en nou is het over!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee