Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:30:
Voor de mensen die hun alarm geluid willen aanpassen met een eigen bestandje, als het goed is zou het moeten werken als je een .wav bestand gebruikt (pcm, 16bit, max 5mb) en die via activesync in de windows dir stopt. Ik heb het zelf nog niet geprobeert maar dit zou moeten werken. Opzich niet echt ideaal aangezien het je geheugen weer meer vol stopt + dat .wav files snel heel groot worden. Heb zo bv maar 1 nummer van black sabbath net onder de 5mb gekregen op 16bit met 22000hz ofzo dus niet bepaald goede kwaliteit en nog maar iets van 2.5 minuut lang.
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:57:
Voor de vraag over SMS tonen, zoals ik al postte, moeten i.d.d. in .wav.
Ze hoeven echter niet in de windows dir, kan ook in de root van je geheugen.
Zo werkte ik altijd op Vario1/TyTn/Touch/Touch XL/TyTn II, dus zal hier ook wel werken.
Eerst zette ik ze op de geheugenkaart, maar ik denk dat intern mem van TD geen verschil zal maken. Nadeel is natuurlijk dat je root er onoverzichtelijk uit ziet zo,
maar houd je toestel geheugen leeg(er)
Zojuist getest en een paar .wav bestandjes op het geheugen gezet, werkt prima.
Dus volgens mij gebruik je:
1) geen .wav bestand
2) niet de root van het geheugen
3) niet de juiste map op je toestel.
Kortom: als je bovenstaande hanteert gaat het echt gewoon goed
EDIT:

SORRY!!
Ik lees nog ff terug en zie dat het om je wekker geluid gaat, niet SMS en Mail tonen.
Zelf heb ik nooit wekker geluiden aangepast (gebruik iPod/iPhone met wekkerradio-dock)
maar ik weet dat daar in topics over andere WM toestellen wel eens meer iets over is langsgekomen.
Ik zal vanavond eens zoeken of ik het terug kan vinden, wekker geluid gaat niet op die manier i.d.d.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 23-06-2008 11:32
]