Zo, pauze! Tijd voor een
Lief Dagboek,
Zoals aangekondigd zijn we gisteren met de raid alliance SSC in geweest. Een tijdje terug hadden we eens kennis gemaakt met Lurker maar vanwege tijdgebrek bleef het toen bij 1 try. Het was de oorspronkelijke bedoeling gisteren eerst terug te gaan naar Lurker om de kennismaking te hernieuwen en gewoon eens wat serieuze tries te doen. Daar is het uiteindelijk niet van gekomen omdat de plannen werden gewijzigd: de tanks hadden inmiddels mbv de alliance voldoende resistance gear dus het plan werd opgevat eerst Hydross te doen.
De eerste try werd een wipe simpelweg omdat we de adds niet snel genoeg neerkregen. Maar goed, nieuwe boss, even wennen. Nu hadden we niet 1 lock mee (ik was op mn shaman, die beter gegeard is dan mijn lock) en het idee werd gevormd dat een paar mensen (waaronder ik) zouden switchen naar onze locks om SoC te kunnen spammen op de elementals.
Tweede try werd ook een wipe, op 30% ofzo, omdat een nubcake van een druid Hydross precies moonfire spamde op het moment dat ie van phase veranderde en het hele scherm volstond met <<<STOP DPS>>> raid warnings (en dan nog beweren dat het lag aan het feit dat zijn DBM bugde

). Hydross had net aggro gereset, was net over de lijn heen (4 adds) en rende naar de druid (over de lijn, nog 4 adds).
Derde try; duidelijke instructies voor dots op Hydross, dmg op Hydross bij phase change, etc. Afgesproken dat iedereen Hydross volgt naar de kant waar 'ie naartoe wordt getankt zodat een eventuele verdwaalde dot ofzo niet zoveel impact zou hebben. Dit keer ging 'ie voorbeeldig neer! FK in 3 tries, niet verkeerd dacht ik.
Dankzij Hydross zit ik weer wat dichter bij mijn hit cap want ik kon meteen mijn vrijwel lege dkp-pool (was onze 2e uitstap naar T5 instances pas; net met dkp begonnen) burnen (en meer) aan
Boots of the Shifting Nightmare, goeie upgrade (iets minder spell dmg, wel betere stats en hit).
Uiteindelijk niet meer bij Lurker beland want om een of andere reden hebben onze raids de neiging pas vrij laat te beginnen... Volgens mij moet daar verandering in komen want 1 baas op een avond is niet best. Maar goed, wel een nieuwe kill dus over de progress mag ik niet hard klagen.