Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 160 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 55.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

lijkt me lachen kan je een dr00d gebruiken als mount. zit er zon dikke koe op je rug :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

/ Staat in nieuwe topic

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 256796 op 01-07-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 12:51

KillGhost

\o/

daroy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:01:
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid vrijwel niks gaan zien van de TBC raids. Ik ga rustig richting 70 en dan maar proberen zoveel mogelijk gold te gaan verzamelen. Ik denk dat het vrij weinig zin zal hebben om allemaal gear te gaan verzamelen terwijl je het toch vrij snel kan weggooien bij WotLK.

Wil wel flink oefnenen in instances om het healen onder de knie te krijgen.

Ik weet dat je de Shamans nu nodig hebt maar aangezien mijn Shaman toch pas een laag lvl is zou ik eventueel makkelijk op een nieuwe realm kunnen starten.

Hoe is de Executus realm, druk, Alliance : Horde ratio, mensen om mee te lvlen, goede community?
Ah, ik dacht dat je shaman al 70 was. Executus is niet een echt drukke server. Alliance : horde is redelijk gelijk, maar iets meer alliance heb ik het idee. Er zijn wel mensen om mee te lvl'en en ik ben niet slecht te spreken over de community. Maar als je je shaman nog moet lvl'en heeft het dus helemaal geen zin :D We zitten op dit moment in SWP dus enige gear/ervaring is dan wel gewenst.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
KillGhost schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Ah, ik dacht dat je shaman al 70 was. Executus is niet een echt drukke server. Alliance : horde is redelijk gelijk, maar iets meer alliance heb ik het idee. Er zijn wel mensen om mee te lvl'en en ik ben niet slecht te spreken over de community. Maar als je je shaman nog moet lvl'en heeft het dus helemaal geen zin :D We zitten op dit moment in SWP dus enige gear/ervaring is dan wel gewenst.
Ik had me post al ge-edit voor ik dit bericht van jou zag ;)

Ik ga rustig verder met lvlen op Dragonmaw.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik heb een vraagje , aan de rogue's
Gisteren MH geweest eerste 2 bosses 1 shot ,
Daarna naar Kaz'rogal 2de try en hij ging neer .
Maar wat mij erg iriteerde was die stuns die hij doet , en ik had gelezen dat je die kon vermijden .
Ik deed er alles aan om het maximale uit zijn range te blijven en toch nog kunnen dpsn , alleen lukte het mij niet weet iemand hoe het wel moet :(

En ik had op wws scoreboard gezien , rogue's die 5k dps op hem doen maar hoe krijgen ze dat voor elkaar .
Ik deed maar net 1k dps , maar we hadden geen sunderarmor , en geen enh shammy :(
Maar dan alsnog is vraag ik me af hoe je dan zoveel dps kan doen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 02-07-2008 01:32 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.