Sorry maar juist voor PvP kunnen shamans wel een beetje hulp gebruiken. Iedere class wordt aan alle kanten geCCd door rogues, hunters, mages, locks, druids, spriests etc maar een Shaman kan niks dan dmg dealen of healen. Zelfs de elementals die ze kunnen casten (fire en earth, via een totem met verdomd lange CD) kunnen ze in een arena niet gebruiken terwijl een mage zijn water elemental zonder cooldown kan poppen (en ja da's imba dmg voor een class die toch al barst van burst dmg en cc).Teunis schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:08:
[...]
Shaman was ik niet aan zeuren over PvE daar goed dat zij ook een cc krijgen. maar voor PvP
Verder baal ik als niet-rogue van de absurde stuns in zowel BG als Arena; ik vind het absurd dat je door een stealth class zo kunt worden geCCd dat je niks terug kunt doen voor je geresd bent. Wordt hier al gewined dat de mogelijke CC van een shaman niet breekt door dmg, doe dan eerst maar es wat aan de stun van een rogue (zelf een kleine kans dat die breekt bij dmg zou al een eerlijke vooruitgang zijn imho). Belachelijk dat je afhankelijk wordt van een verplichte trinket in een BG/arena.
Zo dat was mijn rant van de dag. Ignore crits me; noone agrees. I know. Ik QQ wel in een hoekje.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"