Na een lange tijd van rondkijken (en keihard geld verdienen voor deze geld verdampende hobby) ben ik er nu ook eindelijk klaar voor om wat (onscherpe) foto's van mijn setje te laten zien. Deze week heb ik de laatste stap gemaakt, de tv. Na een half jaar overwegen toch maar besloten de 37px80 te gaan. Geen full hd dus, maar die zijn er pas vanaf 42" en dat is net te groot eigenlijk voor een kamer van 3,5 x 4m met een schuin dak. Ben nog n thuiswonende student dus dat heeft soms ook zn beperkingen
Wat staat er...
Denon AVR 2808
PS3
Mordaunt Short Mezzo 6 (front)
Mordaunt Short Mezzo 5 (center)
Mordaunt Short Alumni 2 (rear)
Panasonic 37Px80
Denon ASD 3N iPod dock
Sennheiser HP130
Speakerkabels voor de fronts zijn audioquest slate (bi wire)
(had ik achteraf beter kunnen bi ampen misschien..) Overige speakerkabels zijn van supra.
De 2 hdmi kabels van de ps3 --> AVR --> TV zijn audioquest hdmi A.
De fronts en de receiver heb ik al een half jaartje dus die zijn onderhand wel ingespeeld.
Ben er erg tevreden over. Eerst wilde ik Kef iQ7 of iQ9 aanschaffen maar nadat de verkoper deze liet horen was ik gelijk verkocht. En die mezo's ook

Veel meer detail. Weliswaar iets minder bas, maar de kef speakers en ook de b&w 600 serie vind ik veel te wollig eigenlijk...

Kast is net te klein voor t mooie. De receiver kan zn warmte nog wel redelijk kwijt. Maar zodra het vollume echt open (met stereo) gaat duw ik de center gewoon naar achter. Beetje jammer maar ja... voro zover ik weet is de enige oplossing een nieuwe kast kopen

De belangrijkste functies van de rc van de tv zijn opgeslagen
in de rc van de receiver. had niet verwacht dat t echt zou werken

Achterkant van de rears

zelf ff een rvs beugel gelast omdat die voet die er standaard bij zit
zo groot is en over de kast uitsteekt. ziet er ook beter uit dan dat
enorme grote zwarte hoogglans ding...
Ik moet alleen nog blu ray testen. Heb wel enkele HD films gedownload en moet zeggen dat t er perfect uitziet. Misschien ooit nog een sub, of de blu ray speler van denon

maar voorlopig is het nu wel ff mooi geweest...