Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 379.119 views

Anoniem: 30670

Frozenberg schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:19:
[...]

Op dit moment ook nog erg aan het twijfelen over een goede receiver? (icm B&W 601 s3/600 s3/LCR60 set). Ik heb eigenlijk geen idee wat voor receiver hier goed bij past. Ik kan eigenlijk ook nergens terug vinden wat voor soort geluid een bepaald merk geeft. Voornamelijk Denon en Onkyo receivers spreken me erg aan.

Heeft iemand een iets zinnigs te zeggen over het type geluid en de verschillen tussen Onkyo en Denon?
Denon is toch bekend (uit de vroegere pre 2005) dat hij wat donkerder klinkt dan de nieuwere serie's. Ik heb zelf een AVC-10se en die is vrij warmer dan de 4308 die nu op de markt is. Ik merk ook dat de nieuwere serie wat minder punch heeft en dat men meer de volume knop open moet draaien om de zelfde niveau volume (db) te halen dan mijn oudere avc-10se. Wat soms harmonische vervorming geeft.
Onkyo is daar in tegen de laatste jaren behoorlijk vooruit gegaan kwa kwaliteit en vooral in detail en diepte. Zeker op stereo mode komt de TX-SR876 behoorlijk dicht in de buurt van de Denon AVC-10se en AVC-11 (die toendertijd de beste stereo beeld versterkers waren die eigenlijk 5.1 recievers.versterkers waren).
Ik zal in jou geval met je 601 b&w voor iets meer open en "kille" versterker gaan zoals de Onkyo zijn versterkers maak hedendaags. Niet dat "koud" een slecht iets is. Het geeft meer detail en diepte meestal.

• Sketchy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-05 07:20
Het werd weer eens tijd voor nieuwe speakers. :*)

Allereerst de oude situatie. Met 2x een Heco victa 500 als fronts.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/DSC03989.JPG

Ik was niet helemaal tevreden met het geluid wat deze speakers prodeceerden in stereo mode.
Vandaar dat er nu twee mooie kef iq9's staan :X .
Het word aangestuurd door een HK avr 132 en de speakers zijn aangesloten dmv van den hull snowline kabeltjes.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/P1000734.JPG

Zonder stofkapjes.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/P1000735.JPG

De Heco's zijn nu gedagradeerd tot rears (ze zijn nog altijd beter dan die JBL plastic melkpakjes).
http://home.quicknet.nl/qn/prive/lj.blommers/scooterplaatjes/P1000742.JPG

Hetgeen wat nu nog rest is dat de sub en de center vervangen dienen te worden, dit zal in de nabije toekomst nog gebeuren. 8)

[Voor 6% gewijzigd door Sketchy op 28-09-2008 10:39]

Ik ben niet gek ik ben een raceauto BRRRRRMMMM!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 23:25
@Sketchy: Gave speakers heb je, op dit moment zou ik je center gewoon weglaten, met je front speakers zo dicht bij elkaar is dit echt geen probleem en zal dit een heel stuk beter klinken dan met deze center ;)
Hetzelfde geld met muziek zeker voor je subwoofer, met films zou je dit eens moeten testen.

[Voor 18% gewijzigd door mdcobra op 28-09-2008 13:03]

Anoniem: 238860

Sketchy schreef op zondag 28 september 2008 @ 10:25:
Het werd weer eens tijd voor nieuwe speakers. :*)

Allereerst de oude situatie. Met 2x een Heco victa 500 als fronts.
[afbeelding]

Ik was niet helemaal tevreden met het geluid wat deze speakers prodeceerden in stereo mode.
Vandaar dat er nu twee mooie kef iq9's staan :X .
Het word aangestuurd door een HK avr 132 en de speakers zijn aangesloten dmv van den hull snowline kabeltjes.
[afbeelding]

Zonder stofkapjes.
[afbeelding]

De Heco's zijn nu gedagradeerd tot rears (ze zijn nog altijd beter dan die JBL plastic melkpakjes).
[afbeelding]

Hetgeen wat nu nog rest is dat de sub en de center vervangen dienen te worden, dit zal in de nabije toekomst nog gebeuren. 8)
Zonde van die speakers... :/

• Sketchy
mdcobra schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:57:
@Sketchy: Gave speakers heb je, op dit moment zou ik je center gewoon weglaten, met je front speakers zo dicht bij elkaar is dit echt geen probleem en zal dit een heel stuk beter klinken dan met deze center ;)
Hetzelfde geld met muziek zeker voor je subwoofer, met films zou je dit eens moeten testen.
Mjah de Kef's gaan aardig laag, met muziek gebruik ik de sub ook niet.
Wat is zonde??? De heco's als rears gebruiken??? :D

[Voor 5% gewijzigd door Sketchy op 28-09-2008 17:58]

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 00:25
Ik krijg bij Heco altijd het gevoel dat het generic speakers betreft met een Heco badge er op. Zelfde speakers kom je tegen bij Aldi en Lidl met Lifetec er op, enz.

• Anoniem: 8819
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
baquelappe schreef op zondag 28 september 2008 @ 23:18:
[...]

Ik krijg bij Heco altijd het gevoel dat het generic speakers betreft met een Heco badge er op. Zelfde speakers kom je tegen bij Aldi en Lidl met Lifetec er op, enz.
toch is dat niet zo
Maar goed hij heft de instap modelen staan van heco.
Ik zelf heb boeken plank speakers van heco midde klasse.
Kan je vertellen dat geluid echt wel goed zijn.

Integen deel toen ik ging luistern vielen bij mij juist de kef, clips en jbl al af.
De B&W waren zeker beter maar de prijs was even te veel voor me.
Elke dag geniet ik nog steets van me heco's op mijn denon versterker via bi-wire and bi-amp.

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35
[...]

Misschien bij de naam ja, maar heb je ook weleens serieus naar de speakers gekeken en geluisterd?
Qua afwerking vind ik ze vaak zelfs nog beter dan de meeste B&W's en Kef's en qua klank vind ik ze zeker niet onderdoen.
Ik ging een keer met (en voor) een vriend van me voor een nieuwe center kijken bij een grote winkel in Rotterdam waar ze de Kef Q6c en Q9c in de aanbieding hadden. Hij knapte af op de plastic 'kap' die erop zit (waar de Q op staat). Voor de rest was de afwerking prima, maar dat plastic vond hij niks (en ik was het eigenlijk wel met hem eens, ondanks dat ik van mening was dat je zulke goeie speakers voor de prijs die ze daar vroegen gewoon moest kopen :P).
Toen zijn we naar een kelder met koopjes (;)) gegaan en daar stond een serie speakers van Heco. Ik had er wel vaag ooit wat van gehoord, maar kon me niet herinneren of dat positief of negatief was.
Qua afwerking waren ze eigenlijk mooier dan mijn eigen Dali Concept Center en qua klank kwamen ze redelijk in de buurt. Mijn center kostte echter 189 en die Heco Victas center kostte 89 (!!!).
Hij heeft hem dus maar gekocht en is er tot op de dag van vandaag erg tevreden mee.
Een andere vriend van me heeft zo'n Eltax set van de Conrad. Hoewel die voor de prijs ook erg mooi zijn (220 voor een complete 7.0 set), vallen ze toch echt een klasse lager uit dan die Heco.
Overigens is Heco ook Duits en niet zoals de meeste budgetspullen Chinees. Dit zie je mijns inziens ook terug in de afwerking (kijk naar materiaal, gewicht en naden).

Ik zou Heco meer in het rijtje ondergewaardeerde Duitse merken plaatsen, samen met o.a. Canton.
In Nederland genieten die gewoon minder naamsbekendheid, waardoor ze vaak onterecht in het rijtje 'budgettroep' geplaatst worden. Juist de vaak goede prijs/kwaliteit verhouding werkt hier vaak aan mee. Wie gelooft er namelijk dat een 'onbekend' vaag merk een goeie centerspeaker kan maken voor 89 euro?

[Voor 10% gewijzigd door mac1987 op 29-09-2008 00:13]

[...]

Ik vind het dan ook niet zonde van de heco's, maar van de prachtige kef's..

In zo'n kamer komen ze totaal niet tot hun recht, en kon beter worden gekozen voor een maatje kleiner. Ze staan ook veels te dicht op elkaar als je het mij vraagt. En dan heb ik het nog niet over de sub, en de center gehad..

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45
Anoniem: 238860 schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:32:
[...]

In zo'n kamer komen ze totaal niet tot hun recht, en kon beter worden gekozen voor een maatje kleiner. Ze staan ook veels te dicht op elkaar als je het mij vraagt. En dan heb ik het nog niet over de sub, en de center gehad..
op die toer kan niemand dus rustig een mooie 5.1 setup bij elkaar sparen ?
niet iedereen heeft het geld en zin om in eens een volledige 5.1 setup te kopen.
en komt daar nog eens bij dat zo'n set een investering is in de toekomst als hij hier al goed klinkt moet hij al helemaal goed klinken in een normale size huiskamer.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Wat een onzin. Ook in kleine kamers werken betere speakers beter. Het enige is dat je misschien vrij veel laag krijgt door een sterke room-gain.

Verder is dat over kleine kamers echt weer van dat typische ongefundeerde audiofielengeneuzel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Sketchy
[...]

Tsjah, gelukkig weet je niet hoe het klinkt. :+

En het is idd een inverstering in de toekomst.

Altijd leuk, commentaar geven zonder zelf ook maar enig idee te hebben van het geluidsbeeld wat er nu is 8)7 .

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Is hier iemand bekend met Avalon SYMBOL N speakers?
Ik heb een interessante aanbieding gekregen om deze speakers over te nemen, maar ik lees graag ervaringen van anderen.

Mijn excuses als mijn vraag niet in dit topic thuis hoort.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 15:43
Zondagskindje schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:16:
Is hier iemand bekend met Avalon SYMBOL N speakers?
Ik heb een interessante aanbieding gekregen om deze speakers over te nemen, maar ik lees graag ervaringen van anderen.

Mijn excuses als mijn vraag niet in dit topic thuis hoort.
Heb je al gegoogled? Ik net wel, veel reviews vind ik zo snel niet. Wel een prijs van 5600 euro (per paar???) en links naar diverse audiofielie sites. Zoek nog eventjes zou ik zeggen. Je kan een mail sturen naar deze persoon die de zijne op marktplaats heeft staan wat zijn ervaringen zijn, misschien mag je wel langs om te gaan luistern. Of ga bij een winkel langs om ze te beluisteren.

[Voor 27% gewijzigd door Who Am I? op 29-09-2008 13:25]

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

***update(je)*** alweer..

Na lang zoeken een heel mooi setje B&W CDM-1 monitors incl orginele stands kunnen scoren.
Niet de SE of NT versie maar het orgineel ;)...wie kent ze niet.

Typisch zo'n speaker waar je van houd of helemaal niks vind...i.c.m. de Cambridge Audio Azure een prima match
Mesh om de tweeters verwijderd komt ten goede.

http://img3.uploadhouse.com/fileuploads/2718/2718899ff96f5359cfe57f41613f9a832748933.jpg..

http://img4.uploadhouse.com/fileuploads/2725/27255043cf94726ff83b5e4d02d3b6a0777d4b0.jpg

[Voor 4% gewijzigd door silitek op 30-09-2008 19:07]

Tubes....It's what make music music!

Anoniem: 114225

BurkaN schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:29:
Heeft er iemand hier een setje Bowers & Wilkins CM1's staan. Ik ben benieuwd hoe ze in een interieur staan. Ook ben ik benieuwd met wat voor versterkers/receivers ze worden gecombineerd... :)

M.a.w. heb je een CM1? :9~ Laat 'm zien... :*) :*)
sorry voor de af en toe gare plaatjes:

wat je ziet:
Surround:
SR-7500
DV-7600

Stereo:
PM-7001KI
SA-7001KI
ST-6001

Speakers:
REL Q150E
4 maal CM-1
1 maal CM-C
Stands van Dynaudio. Vond ik mooier...
Speakercable: van den Hul CS-122

Verder:
Philips beeldbuisbak
WIIIIIIi
en en sony DVD recorder (bijna niet te zien)

Ik zal proberen zsm ff wat nieuwe plaatjes te schieten met compleet overzicht

• silitek

silitek

Tubes Only

Anoniem: 114225 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:41:
[...]
wat je ziet:
Surround:
SR-7500
DV-7600

Stereo:
PM-7001KI
SA-7001KI
ST-6001

Speakers:
REL Q150E
4 maal CM-1
1 maal CM-C
Stands van Dynaudio. Vond ik mooier...
Speakercable: van den Hul CS-122
1 van je b-wire speakerkabel hangt los.... ;)
De CM-1! hoe presteerd deze units in het laag??...heb je daar je subje nog bij aan?

Heb m'n REL weggehaald omdat de CDM-1 genoeg laag bezit...

Anoniem: 114225

silitek schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:45:
[...]

1 van je b-wire speakerkabel hangt los.... ;)
De CM-1! hoe presteerd deze units in het laag??...heb je daar je subje nog bij aan?

Heb m'n REL weggehaald omdat de CDM-1 genoeg laag bezit...
Nee, geen Bi-Wire. Ik heb mijn Surround en mijn Stereo apart bekabeld. Als ik een dvd kijk dan plug ik ff snel op de fronts de andere kabels erin...

De sub heb ik via hi-level op mijn stereo aangesloten en via lo-level op mijn surround..

In mijn kamer (eiken vloer enz) vindt ik de speakers te weinig laag produceren. Ik heb mijn sub er aanhangen voor net dat beetje extra. Ik ga binnenkort wel mijn 2 fronts vervangen door CM-5. Deze zijn net wat groter. Als het goed is komen deze in november _/-\o_

Sketchy schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:01:
[...]

Tsjah, gelukkig weet je niet hoe het klinkt. :+

En het is idd een inverstering in de toekomst.

Altijd leuk, commentaar geven zonder zelf ook maar enig idee te hebben van het geluidsbeeld wat er nu is 8)7 .
Ik heb nergens gezegd dat het slecht klinkt, maar zoals het nu staat opgesteld haal je gewoon bij lange na niet de potentie van de speaker. Is er geen andere opstelling mogelijk zodat de speakers verder uit elkaar staan bijvoorbeeld?
Begrijp me niet verkeerd, ik zij het misschien nogal bot, maar het zijn prachtige speakers, alleen zoals ze nu staan opgesteld vind ik het zonde. Ik zou de sub en de center gewoon weg halen zoizo, en het geheel iets netter neerzetten.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Who Am I? schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:22:
[...]

Heb je al gegoogled? Ik net wel, veel reviews vind ik zo snel niet. Wel een prijs van 5600 euro (per paar???) en links naar diverse audiofielie sites. Zoek nog eventjes zou ik zeggen. Je kan een mail sturen naar deze persoon die de zijne op marktplaats heeft staan wat zijn ervaringen zijn, misschien mag je wel langs om te gaan luistern. Of ga bij een winkel langs om ze te beluisteren.
Ik had al gegoogled, ja ;)
Omdat ik, net zoals jij, niet veel reviews tegenkwam, vraag ik het hier.
Ik mag toch aannemen dat ook hier audiofielen te vinden zijn? :)
Iemand die de speakers te koop aanbied, zal uiteraard zeggen dat ze geweldig zijn.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-03-2022
Tijdje geleden ook al mijn spul gepost maar kwa meubilair etc zag het er natuurlijk niet uit...
Dus hierbij toon ik jullie mijn nieuwe kamertje :D

Eerst nog even de oude versie :P

En Nieuw:

* En dit staat er: JVC LT32DC9 (ingebouwde DVB-C Tuner wat echt ideaal is :P)
* Game/Multimedia PC (voor de hd films :D)
* JVC RX-E111RSL Versterker
* JBL 138 SAT speakers en JVC SP-PW100 Woofer
* PS2 Slim
* Wekkerradio :9
* Samsung DVD-S224
* Gitaar :D + amp

(En sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ken me op het moment even geen goede camera veroorloven :P)

[Voor 5% gewijzigd door Inhale op 29-09-2008 15:46]

Anoniem: 107284

Zondagskindje schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:14:
[...]

Ik had al gegoogled, ja ;)
Omdat ik, net zoals jij, niet veel reviews tegenkwam, vraag ik het hier.
Ik mag toch aannemen dat ook hier audiofielen te vinden zijn? :)
Iemand die de speakers te koop aanbied, zal uiteraard zeggen dat ze geweldig zijn.
Van wat ik gehoord en gelezen heb, is de Symbol niet te vergelijken met de rest van de producten in hun gamma. Kwa sound schijnt het "sterk" afwijkend te zijn van een 'typische' Avalon sound. Of je dat nou positief of negatief moet opvatten, daar laat ik me maar niet uit. Wel is het nogal opvallend dat de Symbols regelmatig te koop aangeboden worden. Van wat ik verder begrepen heb, is dat de 'gewone' Avalons nogal dorstig zijn en stevige versterkers vragen (voor stabiele/beheersende weergave).
Tenslotte: je oortjes zullen toch imho moeten bepalen of de sound iets voor je is ;)

Inhale schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:44:
Tijdje geleden ook al mijn spul gepost maar kwa meubilair etc zag het er natuurlijk niet uit...
Dus hierbij toon ik jullie mijn nieuwe kamertje :D

Eerst nog even de oude versie :P

[afbeelding]

En Nieuw:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

* En dit staat er: JVC LT32DC9 (ingebouwde DVB-C Tuner wat echt ideaal is :P)
* Game/Multimedia PC (voor de hd films :D)
* JVC RX-E111RSL Versterker
* JBL 138 SAT speakers en JVC SP-PW100 Woofer
* PS2 Slim
* Wekkerradio :9
* Samsung DVD-S224
* Gitaar :D + amp

(En sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ken me op het moment even geen goede camera veroorloven :P)
Is dat een ikea bureau?

Anoniem: 48989

De B&W CDM-1: een van de beste (betaalbare) speakers die ook gehoord heb. Ik herinner mij ze vooral als zeer muzikaal met een zeer goede reproductie van het middengebied (stemmen).

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ja.

:P De Mikael, 2x zo te zien.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 14:51
Anoniem: 114225 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:52:
[...]

Nee, geen Bi-Wire. Ik heb mijn Surround en mijn Stereo apart bekabeld. Als ik een dvd kijk dan plug ik ff snel op de fronts de andere kabels erin...

De sub heb ik via hi-level op mijn stereo aangesloten en via lo-level op mijn surround..

In mijn kamer (eiken vloer enz) vindt ik de speakers te weinig laag produceren. Ik heb mijn sub er aanhangen voor net dat beetje extra. Ik ga binnenkort wel mijn 2 fronts vervangen door CM-5. Deze zijn net wat groter. Als het goed is komen deze in november _/-\o_
Hoe klinken de CM1's nou met Marantz?? Heb ze nl. beluisterd met een Arcam FMJ A28 en Arcam DiVa AVR 350 dat klonk erg goed. I.c.m. de Moon i-1 klonk het helemaal strak....

Ik zat er namelijk over te denken om de CM1's icm met een Marantz SR6003 aan te schaffen, alleen werd mij dit sterk afgeraden, aangezien de CM1's nogal wat power nodig hebben...

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35
Als je meer power wilt en graag een Marantz hebt kan je beter even doorsparen en voor een SR-8002 gaan.
Die heeft een wat stevigere voeding en stabielere voedings- en versterkingssectie.

• Inhale
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-03-2022
TroonStaal schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:16:
[...]

Ja.

:P De Mikael, 2x zo te zien.
Haha dat klopt de Mikael ja en ja 2x :P met een Besta kastje erbij ^^ naja voor 130 euro een goedkope oplossing vindt ik zo :O

Anoniem: 204289

Volg dit topic nu al een tijdje dus dan toch ook maar eens tijd dat ik mijn eigen set hier plaats:
http://www.martinzwiers.nl/got/1.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/2.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/3.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/4.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/5.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/6.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/7.JPG

Modbreak:Graag kleinere plaatjes. Pics van 2800*2100 van enkele MB's zijn echt véél te groot en maken het laden van de pagina bijzonder traag.

[Voor 22% gewijzigd door Abbadon op 01-10-2008 15:51]

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Gast die plaatjes zijn echt super traag en veel te groot.
Lees die rode balkjes onder je foto's eens.

Anoniem: 204289

Op deze manier beter?

http://www.martinzwiers.nl/got/1.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/2.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/3.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/4.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/5.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/6.JPG

http://www.martinzwiers.nl/got/7.JPG

Wat zie je:

sony dav-sb300 home cinema set
xbox 360
samsung decoder
philips 32" LCD 32PFL7772D
Logitech Harmony One

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ja is zeker beter.

Ik zie dat je speakers niet op gelijke afstand van je tv staan.
Lijkt me niet ideaal maar misschien is met de balans wat te herstellen.

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10

Falcon10

Hit it i would !

aaaaah, sony dav-sb300, herrineringen ;)

Heb er ook nog zo een staan.
Zal denk ik moeten voldoen tot er budget vrij is voor deftige speakers.
De versterker is er al ;)
In elk geval leuke set die Sony's, ogen mooi vind ik.

-| Hit it i would ! |-

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 19:31
Lees anders even de waarschuwing wat onder aan het topic staat:
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.
offtopic:
Maar het is in ieder geval al een stuk beter dan eerst!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 21:49
guidob schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:07:
Mijn stereo set bestaande uit Lyngdorf TDAI 2200 versterker en Wilson Benesch Arc speakers.

[afbeelding]
Hulde voor deze set! _/-\o_ :9~ O+

Voor muziek gaat niets boven een top stereo set.

Heb je de lyngdorf ook met roomcorrection optie gekocht? Tevreden hierover?

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

.......

[Voor 98% gewijzigd door zimbab op 02-10-2008 18:30]

Anoniem: 53391

Marantz SR8002 surround versterker
Boxen: B&W CM1
DVD-speler: Pioneer DV-350
Koptelefoon voor 's avonds/'s nachts: Sennheiser HD595
Spectral Cube audiomeubel
Mijn PC op de versterker aangesloten en op de tv voor afentoe een tv-serie :)
TV: jaja, wordt vervangen binnenkort (dit is een SEG)

En ja, ik erger me ook aan de kabels, moet nog iets creatiefs daarvoor verzinnen

De CM1's zijn trouwens bi-amped aangesloten, en moet zeggen dat dat echt indrukwekkend klinkt :) Boxen staan ook in een kleine kamer, dus een subwoofer is niet nodig.

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 53391 op 03-10-2008 01:39]

• silitek

silitek

Tubes Only

Nooit geweten dat je met een Marantz SR8002 kan bi-ampen!. A+B tegelijk inschakelen?...

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:30

loewie1984

music addict! pizza monster!!

offtopic:
Charming, die linksys wireless adapter over de tv hangend
:P

discogs

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 09:35
Weer veel b&ws. Wat blijven ze toch mooi heh!
Vooral verliefd op die CM1. En ze klinken vast ook wel fantastisch.
Die CDM1 reeks is de ouwe 800 boekenluidspreker ofzo?

silitek schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:46:
Nooit geweten dat je met een Marantz SR8002 kan bi-ampen!. A+B tegelijk inschakelen?...
Ik heb ze op luidspeaker C aangesloten. Dat is bi-ampen. Als ik ze op luidspeaker A en B aansluit heet het bi-wiren :)
Met een schuifknopje kun je deze luidspeaker C activeren.

Luidspeakers A en B zijn ook ontworpen voor de multiroom toepassingen
loewie-643- schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:51:
offtopic:
Charming, die linksys wireless adapter over de tv hangend
:P
Ach ja :P Ik zie dat ding toch niet hangen als ik een film aan het kijken ben :P

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 53391 op 03-10-2008 11:56]

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 09:35
Anoniem: 53391 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 11:53:
[...]
Ach ja :P Ik zie dat ding toch niet hangen als ik een film aan het kijken ben :P
Ja geen smoesjes, gewoon even een half uur - uur besteden aan wire management :P

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:39

the mod man

iets van beeldmaker

De CM1's zijn trouwens bi-amped aangesloten, en moet zeggen dat dat echt indrukwekkend klinkt :) Boxen staan ook in een kleine kamer, dus een subwoofer is niet nodig.
Hoe groot is je kamer ongeveer? Ik ben aan het kijken/luisteren naar een hifi set en heb zelf ook maar een klein kamertje, de cm1 komen wel in aanmerking... maar misschien is m'n kamer wel te klein?

I can't wait to shoot!

the mod man schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:17:
[...]

Hoe groot is je kamer ongeveer? Ik ben aan het kijken/luisteren naar een hifi set en heb zelf ook maar een klein kamertje, de cm1 komen wel in aanmerking... maar misschien is m'n kamer wel te klein?
Mijn kamer is ongeveer 3,5 bij 3 meter. Er staat een bed en een bureau waar mijn monitor op staat. Voor de rest nog twee kasten waar mijn dvds in staan en (school)boeken

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

[b][
Mijn kamer is ongeveer 3,5 bij 3 meter. Er staat een bed en een bureau waar mijn monitor op staat. Voor de rest nog twee kasten waar mijn dvds in staan en (school)boeken
Oke dat is ongeveer net zo groot als mijn kamer(tje) (3,3m bij 3,0m)
danku :+

I can't wait to shoot!

the mod man schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:58:
[...]

Oke dat is ongeveer net zo groot als mijn kamer(tje) (3,3m bij 3,0m)
danku :+
Als ik jou was, zou ik gewoon vragen in de winkel of je boxen thuis vrijblijvend mag testen. Bedoel, als je voor paar duizend euro's aan boxen wilt kopen en eventueel een surround/stereo versterker, dan zou ik niet afgaan op het geluid in een luisterruimte. Thuis heb je toch andere akoestische eigenschappen dan in zo'n winkel :)

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Als ik jou was, zou ik gewoon vragen in de winkel of je boxen thuis vrijblijvend mag testen. Bedoel, als je voor paar duizend euro's aan boxen wilt kopen en eventueel een surround/stereo versterker, dan zou ik niet afgaan op het geluid in een luisterruimte. Thuis heb je toch andere akoestische eigenschappen dan in zo'n winkel :)
Was ik ook zeker van plan, ik ben al een paar keer wezen luisteren in de winkel zelf, en een beetje bespreken van budget en dat soort dingen.

Maar ik denk dat de modjes dit niet leuk meer vinden 8)7

De volgende post van mij in dit topic zal hopelijk een foto van een (proef) hifi systeem bevatten (+tv)

I can't wait to shoot!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben recent verhuisd, eindelijk inmiddels mijn audioset netjes kunnen neer zetten en de nieuwe rears gekocht, dus tijd voor foto's!

Ovezicht van het TV meubel met inhoud
http://fotos.dotmol.nl/AudioSet/set.jpg

De andere kant van de kamer met de rear speakers
http://fotos.dotmol.nl/AudioSet/rears.jpg

De oude rears zijn naar de pc hoek verhuisd, aansloten als B speaker set. (let niet op de rommel)
http://fotos.dotmol.nl/AudioSet/pc_hoekje.jpg

En voor de liefhebbers nog 2 shots zonder de kappen
http://fotos.dotmol.nl/AudioSet/naakt.jpg
http://fotos.dotmol.nl/AudioSet/naakt_closeup.jpg

Op de foto's is te zien:
Inhoud TV meubel:
- Marantz SR6001
- Marantz DV6001
- Playstation 3
- Toshiba 40ZF350D
- UPC/Phlips HD media box

Speakers:
Fronts: B&W 683
Rears: B&W 684
Center: HTM62
Sub: ASW608 (de 683's hebben al zoveel laag)
PC : B&W 686 (hebben hiervoor als rears gediend)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• silitek

silitek

Tubes Only

^^ Mooi hoor. B&W's zien er goed uit. Hoe is de akoestiek in je ruimte? Geen last van galm zie dat er geen raamdecoratie hangt!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
Mooie set maar een paar gordijnen zou inderdaad geen kwaad kunnen.
Een vloerkleedje is ook aan te raden. Ik heb zelf onlangs een flink vloerkleed gelegd in de kijk/luisterhoek gelegd en dat maakt écht een wereld van verschil.

Non taken

• holomeus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-04 10:31
Ik kijk zo vaak naar andere opstellingen dat het tijd wordt om mijn set eens te laten zien.

Set bestaat uit:
Receiver: Denon AVR-4306
Scherm: Panasonic TH-46PZ85
DVD-speler: Sony DVP-s7700
CD-speler: Sony CDP-XA50ES
Digitale TV: Siemens M750C
Front-speakers: Dynaudio Double 17
Center-speaker: Dynaudio Audience C120+
Rear-speakers: Mission M30
Subwoofer: Klipsch KSW-12

Hier de opstelling:

De panasonic, nog maar een paar weken oud.

De Dynaudio Double 17 zelfbouw speaker, heb ze laten spuiten. Ze zijn al weer 10 jaartje oud. In de kist staat de Klipsch KSW-12.

De Sony's, de XA50ES is ook al weer zo 10 jaar oud maar het blijft een erg prettige speler. De s7700 krijgt binnenkort gezelschap van een BluRay, waarschijnlijk een Panasonic.

Het besturingscentrum van alles, ook een fijn apparaat. Ervoor zit een plexiglazen plaat die de 4306 beschermt tegen huisdieren en kindervingertjes .

Het rommelhokje met de M750C plus hardeschijf en een Wii.

• Possible
  • Nu online
Le Mol schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:19:
Ik ben recent verhuisd, eindelijk inmiddels mijn audioset netjes kunnen neer zetten en de nieuwe rears gekocht, dus tijd voor foto's!

Ovezicht van het TV meubel met inhoud
[afbeelding]

De andere kant van de kamer met de rear speakers
[afbeelding]

De oude rears zijn naar de pc hoek verhuisd, aansloten als B speaker set. (let niet op de rommel)
[afbeelding]

En voor de liefhebbers nog 2 shots zonder de kappen
[afbeelding]
[afbeelding]

Op de foto's is te zien:
Inhoud TV meubel:
- Marantz SR6001
- Marantz DV6001
- Playstation 3
- Toshiba 40ZF350D
- UPC/Phlips HD media box

Speakers:
Fronts: B&W 683
Rears: B&W 684
Center: HTM62
Sub: ASW608 (de 683's hebben al zoveel laag)
PC : B&W 686 (hebben hiervoor als rears gediend)
offtopic: Die planten heb je zeker bij de gamma gekocht? Die had ze in de aanbieding:P

* Possible heeft ook zo'n zelfde soort kamerplant

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
silitek schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 08:20:
^^ Mooi hoor. B&W's zien er goed uit. Hoe is de akoestiek in je ruimte? Geen last van galm zie dat er geen raamdecoratie hangt!
bornin7ty2 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:02:
Mooie set maar een paar gordijnen zou inderdaad geen kwaad kunnen.
Een vloerkleedje is ook aan te raden. Ik heb zelf onlangs een flink vloerkleed gelegd in de kijk/luisterhoek gelegd en dat maakt écht een wereld van verschil.
Gordijnen gaan d'r zeker nog komen, die zijn al besteld, maar ik moet zeggen dat ik nog geen last heb van galm ofzo. Een vloerkleed zal d'r waarschijnlijk niet gaan komen, vind ik zelf niet zo mooi/handig.
Possible schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
offtopic: Die planten heb je zeker bij de gamma gekocht? Die had ze in de aanbieding:P

* Possible heeft ook zo'n zelfde soort kamerplant
Ghe, nee: de een heb ik gekregen, dus geen idee waar die vandaan komt en hier waren ze ook bij een andere winkel in de aanbieding :)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:27
@holomeus: nog geen ruzie met je buren vanwege je geluidssysteem?

• holomeus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-04 10:31
Jorn1986 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:17:
@holomeus: nog geen ruzie met je buren vanwege je geluidssysteem?
Nope, gelukkig een vrij nieuwe woning van beton, gescheiden muur en vloer naar buren toe. Daarnaast hebben we prettige buren die niet direct aan de deur staan als ze wel wat horen >:)

Anoniem: 260455

Goed, na lang lurken zal ik ook maar eens mijn setup posten. Ik ben recentelijk op mezelf gaan wonen, en heb dus alle meubels etc allemaal nieuw gekocht. De audioset heb ik meegenomen, maar heb wel een nieuwe tv gekocht.

De tv hangt aan de muur, boven het tv-dressoir.

Zelfde foto, maar dan met de deuren van de kastjes open.

Dan hebben we nog een foto van de achterspeakers. Overigens, de foto is kut, maar fototechnisch ben ik een anti-talent, dus jullie moeten het hier mee doen :P :

Wat is er te zien op de foto's?
Scherm: Panasonic TH-42PZ85
Receiver: Marantz SR4600
DVD Speler: Marantz DV4610
Console: Xbox 360 Elite
Speakers: Mordaunt-Short Premier
Remote: Logitech Harmony One (niet op foto)
Decoder: Samsung 9401R

Ik ben geen fan van zichtbare kabels. Nu liggen de meeste kabels natuurlijk achter het tv-meubel, maar de speakers hebben natuurlijk wel kabels. Ik heb 1 zichtbare kabel, en dat is de kabel van de receiver naar de subwoofer. De rest van de kabels liggen in witte kabelgoten.

De kabel van de (op de foto) linker achterspeaker gaat door de kruipruimte. Ik heb aan de achterkant onder het tv-meubel een gat door de vloer geboord. In de hoek waar de betreffende speaker hangt zit een kast in de muur ingebouwd. Daarin heb ik ook een gat geboord, dus de kabel gaat onder de vloer door, komt in de kast naar boven, en loopt daar langs de deurpost naar boven toe, waar hij in de houten plaat boven de deur, direct achter de speaker naar buiten komt.

[edit] Kut, plaatjes te groot, even proberen te fixen!
[edit 2] godverdomme, volgens mij ben ook al een plaatjes-fix-antitalent.
[edit 3] ik geef het op, ik krijg die plaatjes niet kleiner. Iemand die ze WEL kleiner krijgt dan wel achter een link kan plaatsen? Ik heb de knop 'check images' ook al gebruikt, en die doet wel iets, maar maakt er geen thumbnails van zonder die rode tekst erbij. :/

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 260455 op 04-10-2008 19:19]

Anoniem: 36704

Anoniem: 260455 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:12:
Goed, na lang lurken zal ik ook maar eens mijn setup posten. Ik ben recentelijk op mezelf gaan wonen, en heb dus alle meubels etc allemaal nieuw gekocht. De audioset heb ik meegenomen, maar heb wel een nieuwe tv gekocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Dan hebben we nog een foto van de achterspeakers. Overigens, de foto is kut, maar fototechnisch ben ik een anti-talent, dus jullie moeten het hier mee doen :P :
[afbeelding]

Ik ben geen fan van zichtbare kabels. Nu liggen de meeste kabels natuurlijk achter het tv-meubel, maar de speakers hebben natuurlijk wel kabels. Ik heb 1 zichtbare kabel, en dat is de kabel van de receiver naar de subwoofer. De rest van de kabels liggen in witte kabelgoten.

De kabel van de (op de foto) linker achterspeaker gaat door de kruipruimte. Ik heb aan de achterkant onder het tv-meubel een gat door de vloer geboord. In de hoek waar de betreffende speaker hangt zit een kast in de muur ingebouwd. Daarin heb ik ook een gat geboord, dus de kabel gaat onder de vloer door, komt in de kast naar boven, en loopt daar langs de deurpost naar boven toe, waar hij in de houten plaat boven de deur, direct achter de speaker naar buiten komt.
Netjes hoor, ook hoe je het opgelost met je center speaker. Ik heb vorige week ook met een ph-37px pana en dezelfde center speaker lopen te stoeien. Ik kan en wil eigenlijk de TV niet ophangen, en tja waar laat je dan je center. Op de voet zag het er niet uit, dan maar in het schap onder de TV maar dan goed naar voren, zodat de klank niet in de kast resummeerd. Maar dit toch wel een mooiere oplossing _/-\o_.

Zit te denken om ook maar weer eens een paar plaatjes te schieten, maar ik ben er nog niet aan uit welke mediaplayer ik er aan ga hangen, de tvix-jes zijn nog nog wat te prijzig ;)

Anoniem: 36704 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:22:
[...]

Netjes hoor, ook hoe je het opgelost met je center speaker. Ik heb vorige week ook met een ph-37px pana en dezelfde center speaker lopen te stoeien. Ik kan en wil eigenlijk de TV niet ophangen, en tja waar laat je dan je center. Op de voet zag het er niet uit, dan maar in het schap onder de TV maar dan goed naar voren, zodat de klank niet in de kast resummeerd. Maar dit toch wel een mooiere oplossing _/-\o_.

Zit te denken om ook maar weer eens een paar plaatjes te schieten, maar ik ben er nog niet aan uit welke mediaplayer ik er aan ga hangen, de tvix-jes zijn nog nog wat te prijzig ;)
Ja dank je :) Ik heb mijn TV inderdaad opgehangen. Er werd wel een voet meegeleverd met de TV, maar die heb ik niet gebruikt. Ik heb een beugel van Vogels gebruikt om 'm op te hangen. Overigens kan hij niet draaien of wat dan ook.

Ik heb ook zitten te denken over een mediaplayer. Het probleem is dat ik geen PC kast in de huiskamer wil hebben staan, want dat vind ik niet uitzien. Dan zou ik hem nog op de dvd speler kunnen leggen, maar mooier zou ik een behuizing vinden die lijkt op een audiocomponent. Ik weet dat die er zijn, maar vind ik toch nog even wat te prijzig. ;

Daarnaast heb ik een xbox360 die die taak min of meer kan overnemen. Dat heb ik echter nog niet, omdat ik alle films e.d. gewoon brandt. TV series download ik niet, behalve als ik de dvd boxen kan downloaden, en dan brand ik ze weer :) Dus ik heb het ook niet echt nodig.

De centerspeaker staat inderdaad voor de kabels die vanuit de tv naar beneden lopen ;) Zoals je ziet is er nog 1 kabel te zien, want die blijft niet 'hangen' achter die speaker, en dat irriteert me nogal. Het tv-meubel heb ik overigens laten aanpassen. Het schap waar de decoder en xbox360 staan zit daar oorspronkelijk niet in dit meubel. In plaats daarvan zitten er eigenlijk 2 laden, dus er zou nog een identieke lade boven huidige lade moeten zitten.

Omdat ik echter geen decoder OP het meubel wilde zetten (kabels...) heb ik het meubel laten aanpassen en 1 la weg laten halen, en laten vervangen door een schap. Dat was een relatief duur geintje, maar goed, dan heb je ook wel wat. Daarnaast ziet een decoder bovenop ook niet uit vind ik.

• Possible
  • Nu online
Anoniem: 260455 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:12:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[edit] Kut, plaatjes te groot, even proberen te fixen!
[edit 2] godverdomme, volgens mij ben ook al een plaatjes-fix-antitalent.
[edit 3] ik geef het op, ik krijg die plaatjes niet kleiner. Iemand die ze WEL kleiner krijgt dan wel achter een link kan plaatsen? Ik heb de knop 'check images' ook al gebruikt, en die doet wel iets, maar maakt er geen thumbnails van zonder die rode tekst erbij. :/
Waar heb jij je center gekocht? Ik zit er namelijk over na te denken om dezelfde center te halen. Echter kom ik alleen maar de zilveren versie tegen.

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• backslider
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 19:41
Sindskort hebben we de sleutel van ons huis gekregen en was het dan ook nodig tijd om alle audio/tv/game apparatuur een mooie plek te geven. Na lang ideen opgedaan te hebben op dit forum, hebben wij onze eigen tv meubel gemaakt. Bij deze de set bestaande uit:

Receiver: Onkyo HT-R508
Scherm: Panasonic TH-42PZ80
DVD-speler: Onkyo DV-SP404E
Satteliet ontvanger: Homecast HS 8100CIPVR
Front-speakers: Onkyo
Center-speaker: Onkyo
Rear-speakers: Onkyo
Subwoofer: Onkyo
Game consule: Microsoft Xbox
Remote controller: Logitech Harmony 885
Lichtcontroller: Chromoflex Stripe

De volgende stap is de aansluiting van de touchscreen in de woonkamer in combinatie met een HTPC.

De foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ACT7PMZB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZXNL7IX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JIUJ3YBS.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K6TORGGC.jpg

Anoniem: 255763

nice hoor je spullen

wel apart die blauwe kleur

volgens mij kan die receiver zijn warmte nie egt kwijt omdat er dvd speler op staat en nog is dvd er tussen.
ik heb een ruimte van 10 cm en als ik boven op me tv kast voel is het heel warm

en het is ook een onkyo

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 14:36
nie egt?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
@Backslider, heb je zelf die chromoflex strip gemaakt?
En reageert ie op je tv?
Wat kost zoiets nou? :)

Possible schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:52:
[...]

Waar heb jij je center gekocht? Ik zit er namelijk over na te denken om dezelfde center te halen. Echter kom ik alleen maar de zilveren versie tegen.
De center maakt gewoon deel uit van de speakerset die ik gekocht heb. Dat is dus de Mordaunt Short Premier. Daar zat deze center gewoon bij. Heb ik eind 2005 gekocht bij Stassen. :)

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

backslider: post nog eens wat pics van je meubel want dat ziet er echt helemaal super uit zeg!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Alfa_146 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:37:
backslider: post nog eens wat pics van je meubel want dat ziet er echt helemaal super uit zeg!
:Y) Inderdaad, wat detail-foto's zou leuk zijn. is het nou helemaal zelf gemaakt, of samengesteld?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
@Backslider,

Onkyo docs zeggen 20cm vrije ruimte te houden...Zoals ie ingesloten is moet dat boeltje daar wel warm worden...
Geen problemen met uren lang film zien ?

Zal de levensduur niet ten goede komen...zelfs als ie niet automatisch in thermisch alarm gaat en afslaat...

• silitek

silitek

Tubes Only

^^....maak het uit. Koopt tie gewoon een ander reciever. Feit is dat het een leuk meubel is!!..

:)

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03:40
Gewoon de dvd speler onder de spelcomputer zetten. En de versterker alleen in zo'n doos.
Versterkers worden behoorlijk warm. Nou kunnen de meeste elco's tot 85 of 115Graden alleen ik denk dat ze dan niet meer de volle levensduur halen. Ook zou je kunnen overwegen om ergens een fan in te bouwen (bijvoorbeeld een 120mm silent fan)

• Anoniem: 159816
  • Niet online
Fotootje van Cinema Student vanaf m'n zit positie :)

http://tweakers.net/ext/f/iWmiLxoFCKyIYVYGarHKHPXn/full.jpg
PT-AX100 @ 88"

Jammer genoeg is het in het echt niet _zo_ mooi, daar is m'n kamer te licht voor (slechte gordijnen, zelfs voor 's avonds + strooilicht van projector)

Heb alleen het idee dat de panels iets misaligned zijn, je ziet rechts een beetje rode gloed. Maar goed, gegeven paard niet in de bek kijken ;)

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 05-10-2008 19:37]

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:34:

[afbeelding]
PT-AX100 @ 88"

Jammer genoeg is het in het echt niet _zo_ mooi, daar is m'n kamer te licht voor (slechte gordijnen, zelfs voor 's avonds + strooilicht van projector)
lol , die film heb ik gister zitten kijken :P

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
holomeus schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:56:
Ik kijk zo vaak naar andere opstellingen dat het tijd wordt om mijn set eens te laten zien.
waar heb je die banken vandaan? :D

• backslider
  • Laatst online: 24-03 19:41
@DennusB

De verlichting reageerd helaas niet op de tv. Ik heb de Chromoflex STRIPE plus zes keer de RGB led light strip van dealextreme.com (linkje). De verlichting was samen iets van 90 euro.

@donferreira & @jvanhambelgium & @Roderiktweaker
De onkyo wordt idd wel wat warmpjes. Bedankt voor jullie tip/waarschuwing. Even kijken hoe we dat nog even op gaan lossen. Ik denk dat Roderiktweaker een goede oplossing heeft. De dvd speler verplaatsen.

@c0ne & @Alfa_146
Inderdaad zelf gebouwd. Met mdf en deze kubussen (linkje). Daarnaast een paar keer schuren, plamuren, gronden, zodat het een geheel lijkt. Vervolgens aflakken. De muurbeugel komt van Conrad.

Bij deze wat detail foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-74LF388H.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZBOGUCWA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LAJEANC8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AZXKHYSW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHGRUY74.jpg

@silitek
Thx :-)

• DrSmith
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 20:49

DrSmith

is terug bij af

Anoniem: 159816 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:34:

[afbeelding]
PT-AX100 @ 88"

Heb alleen het idee dat de panels iets misaligned zijn, je ziet rechts een beetje rode gloed. Maar goed, gegeven paard niet in de bek kijken ;)
Panasonics geven een mooi plaatje. Misschien kun je via het servicemenu de panels nog iets beter instellen (bereikbaar door "power off", rechts, up, down, up, down, enter).

Counting the cost in money only, strikes me as funny don't you know

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 15:21
mac1987 schreef op maandag 29 september 2008 @ 00:10:
[...]

Misschien bij de naam ja, maar heb je ook weleens serieus naar de speakers gekeken en geluisterd?
Qua afwerking vind ik ze vaak zelfs nog beter dan de meeste B&W's en Kef's en qua klank vind ik ze zeker niet onderdoen.
Ik ging een keer met (en voor) een vriend van me voor een nieuwe center kijken bij een grote winkel in Rotterdam waar ze de Kef Q6c en Q9c in de aanbieding hadden. Hij knapte af op de plastic 'kap' die erop zit (waar de Q op staat). Voor de rest was de afwerking prima, maar dat plastic vond hij niks (en ik was het eigenlijk wel met hem eens, ondanks dat ik van mening was dat je zulke goeie speakers voor de prijs die ze daar vroegen gewoon moest kopen :P).
Kleine correctie op bovenstaande, de kappen boven op de KEF's zijn niet van plastic, maar van metaal.

Ik heb zelf o.a. de IQ5SE en ondanks het formaat komt er toch een geweldig geluid uit!

Ik weet alleen niet of die op de Center's ook van metaal zijn..?

[Voor 3% gewijzigd door klaasvs31 op 06-10-2008 00:02]

• tommyz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:20
@Backslider: mooi spul hoor :) Heb je die kubussen zelf gemaakt of had je die los gekocht? Zit niet goed te lezen ;)

[Voor 15% gewijzigd door tommyz op 06-10-2008 09:04]

Flickr

• dtjv
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-02 10:06
klaasvs31 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:00:
[...]

Kleine correctie op bovenstaande, de kappen boven op de KEF's zijn niet van plastic, maar van metaal.

Ik heb zelf o.a. de IQ5SE en ondanks het formaat komt er toch een geweldig geluid uit!

Ik weet alleen niet of die op de Center's ook van metaal zijn..?
Het verschil zit 'm in de Q-serie en de nieuwe iQ-serie. De Q6c en Q9c waar mac1987 het over heeft zijn de centers van de oude Q-serie. De "kap" daarop is inderdaad van plastic (net als bij de rest van de Q-serie).

In de iQ-lijn heten de centers Q2 en Q6, en zijn de kappen (ook wer net als bij de rest van de iQ-serie) van metaal.

Gevalletje "allebei gelijk", :).

• Anoniem: 159816
  • Niet online
DrSmith schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 20:05:
[...]

Panasonics geven een mooi plaatje. Misschien kun je via het servicemenu de panels nog iets beter instellen (bereikbaar door "power off", rechts, up, down, up, down, enter).
Ik heb daar ooit al eens gekeken, en volgens mij zit er niets. Maar kan mij toen vergist hebben. Zal er vanavond weer eens naar kijken.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 14:21

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Vorige week eindelijk een receiver + frontspeakers besteld, ter vervanging van de gare JVC home-cinema-set. Speakers zijn er nog niet, maar toen de receiver vrijdag binnenkwam heb ik de boel natuurlijk meteen aangesloten. :) Ook eindelijk weer 5.1 geluid, na wat gepruts met de HTPC. *O* Het is een Onkyo SR-506 en ja, die sticker trek ik er nog af. ;)

Rommelige overzichtje:

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-05 21:25

mr.paaJ

generatie cmd+z

leuke hoek! wat voor speakers komen er nog bij?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Jamo S-606 in het zwart, als ze binnen zijn zal ik wat meer m'n best doen voor de foto's. ;)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik krijg al rillingen als ik die speaker op dat kattenspeelding zie. :X Ik kan mij nog foto's herinneren van aan flarden gekrabde speakers....

• Vrijdag
  • Nu online
MartijnGizmo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:25:
Jamo S-606 in het zwart, als ze binnen zijn zal ik wat meer m'n best doen voor de foto's. ;)
Die heb ik ook, zijn erg fijne speakers. En ik hoef er ook geen sub bij, ze geven al genoeg bass tijdens films wat mij betreft.

Trouwens, jij hebt ook zo'n boekenkast platgelegd met pootjes er onder :D

http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Apparatuur02.jpg

Jajaja, ik moet nog een goed scherm voor aan de muur :P

[Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 06-10-2008 13:12]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik ben benieuwd, levertijd is nog een week vernam ik net. Naja, dat is volgens mij overal zo, die paar dagen kunnen er nu ook nog wel bij. :)
Roamor schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:39:
Ik krijg al rillingen als ik die speaker op dat kattenspeelding zie. :X Ik kan mij nog foto's herinneren van aan flarden gekrabde speakers....
Dat was het eerste van de juiste hoogte dat ik kon vinden om die speaker tijdelijk op te zetten, standaard speakersnoer is wat aan de korte kant, en vind het voor die paar dagen met deze speakers niet de moeite waard om het op te lossen. :+

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mijn spullekes:

Televisie: Panasonic TX32PS10F 100Hz crt tv
DVD/HDD recorder: Pioneer DVR-530H
Surround set: Panasonic SC-PT560
VideoRecorder: Panasonic NV-FJ630
UPC mediabox: Thomson DVR
mediaplayer: Freecom FM-35 met aangepaste firmware.

fotookes

sinds gisteren heb ik die surround zet, en daarvoor moet het kastje van UPC tijdelijk maar even op de tv staan tot ik er een beter plekje voor bedacht heb.

volgens mij ben ik 1 van de weinige nog met zo een CRT tv ofnie? _O-
het apparaat kijkt overigens heerlijk dankzij die 100Hz, maar ooit zal ie wijken voor een mooi full hd machientje.

• Vrijdag
  • Nu online
Ik heb geeneens een tv :+

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:58
uit welk tijdperk kom jij ? :P

• Kryz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07-2018
Ik heb sinds mei voor het eerst sinds 9 jaar weer een TV. Maar geen TV abonnement. Da's juist heel hip.

The easiest virtue to obtain, is that of never being wrong: simply agree with me. - Visit kryz.org

• Vrijdag
  • Nu online
detonated schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:06:
[...]

uit welk tijdperk kom jij ? :P
Het internet tijdperk :+

Maar serieus: Omdat ik tv kijken de meest nutteloze bezigheid vind die er is. Ik zit liever achter de pc, kan ik tenminste zelf kiezen wat ik doe. Op tv komen toch alleen maar stomme series, onbelangrijk nieuws, achterlijke spelshows en achterhaalde actualiteiten. Tenminste, als je geen reclame hebt that is.
Daarbij, tv's zijn gewoon klein :P Mijn redelijk el cheapo beamer heeft nu een beelddiagonaal van ongeveer anderhalve meter, elke andere tv vind ik nu gewoon een postzegel (even die mammoetschermen buiten beschouwing gelaten). Ook wordt een woonkamer meestal ingericht 1) om een tv of 2) om een openhaard. Een openhaard vind ik mooi, een tv in de woonkamer niet. Zo'n ding domineert een hele leefruimte en daar hou ik niet van. Als ik er niet naar kijk wil ik het ook niet zien. Ik heb nu wel een poster van een schilderij hangen, de Tuin der Lusten van Jeroen Bosch. Dat vind ik veel mooier dan zo'n lelijk zwart scherm met plastic pianolak :')

Ik heb dan ook geen kabelaansluiting. Radio kan ik uit de lucht of via internet luisteren en internet heb ik via Telfort. Heb niet echt het idee dat ik veel mis.
Okee, ik heb wél een tv, een hele oude. Maar die gebruik ik alleen voor mijn Xbox1 of PS2 waar ik toch al zelden op speel.

Mocht ik ooit een vriendin krijgen/samenwonen (iets met de Hel en bevriezen enzo) dan kan ze me wat, voor die stomme soaps gaat ze maar naar haar eigen werkkamer :P

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
OCTiMod schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:37:
Vandaag nieuwe foto's gemaakt, dit keer de binnenkant. :9
Rotel RB-1080 (eindversterker)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rotel RC-1070 (voorversterker)
[afbeelding]

Link naar Flickr voor grotere foto's
Leuk om te zien :) Ik heb sinds een half jaar ofzo precies dezelfde voor- en eindversterker die B&W 804S speakers aansturen.

Motor-forum.nl

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
shameete schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 18:47:
mijn spullekes:

Televisie: Panasonic TX32PS10F 100Hz crt tv
DVD/HDD recorder: Pioneer DVR-530H
Surround set: Panasonic SC-PT560
VideoRecorder: Panasonic NV-FJ630
UPC mediabox: Thomson DVR
mediaplayer: Freecom FM-35 met aangepaste firmware.

fotookes

[afbeelding]
[afbeelding]

sinds gisteren heb ik die surround zet, en daarvoor moet het kastje van UPC tijdelijk maar even op de tv staan tot ik er een beter plekje voor bedacht heb.

volgens mij ben ik 1 van de weinige nog met zo een CRT tv ofnie? _O-
het apparaat kijkt overigens heerlijk dankzij die 100Hz, maar ooit zal ie wijken voor een mooi full hd machientje.
Hoe heb je die upc box met je hdd recorder werkend? wil hier ook overgaan op upc digitaal, maar hebben geen idee hoe we dat doen met de hdd recorder.

Anoniem: 255763

uit ervaring moet je nooit iets van UPC nemen wat een troep is dat
we mochten 3 maandag gratis ofzo we hadden net 1 dag binnen volgende dag weer terug gebracht het beeld was slecht, we vonden de kabel nog beter dan die digitaal.

( KOOP NOOIT UPC, OF ZIGGO )

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
@bovenbuur: voor zulke posts ga je liever naar het upc-ervarings topic vindbaar via de search.
(of ga ergens anders trollen over upc maar niet hier: als jij een slechte ervaring hebt gehad, wilt het nog niet zeggen dat de rest dat ook gaat hebben en dat je ze - upc dus - overal moet gaan zwart maken, zonder te weten dat het misschien domweg aan je eigen binnenhuisbekabeling of -aansluitingen lag, maar met slecht 1 dag ervaring heb je imo geen recht van spreken)

de vraag was hoe en/of je mbv die decoder kunt aansluiten op je hdd-recorder.

kan vaak perfect, maar moet je oppassen dat die decoder geen macrovision gebruikt op zijn uitgangen.
wetend dat upc nagravision gebruikt (net als 't belgische telenet op zijn dvb-c-net) zal die ook wel macrovision gebruiken op zijn uitgangen. oplossing: de zo bekende macrovision-killers (blokje elektronica met een scart ingang en een scartuitgang ertussen) of de hdd-recorder gebruiken voor het analoog signaal terwijl je digitaal 'live' bekijkt ?
(als ik me niet vergis is upc in nederland een kabelboer en heb je zowel een analoog signaal als een digitaal signaal op hun kabels zitten ...)

ps: ik ben 1 van de tweakende zuiderburen dus 't kan zijn dat mijn uitleg niet de volle 100% juist is.

pps: damn, veel schone home-cinema's te vinden, de foto's in dit topic hebben me overhaald gehad ook voor soortgelijke - maar duidelijk minder kostende - toestanden te gaan thuis.
foto's volgen wel eens een keer als ik de woonkamer heb opgeruimd - nu is het echt niet foto waardig.

[Voor 12% gewijzigd door soulrider op 07-10-2008 01:54]

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jazzle schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:40:
[...]

Hoe heb je die upc box met je hdd recorder werkend? wil hier ook overgaan op upc digitaal, maar hebben geen idee hoe we dat doen met de hdd recorder.
heel simpel hoor, via de scartkabel :) van macrovision heb ik eigenlijk nog nooit last gehad.. ik kan alles opnemen van zowel tv zenders als de on demand content.
ook opnemen via de timer kan zonder problemen, omdat de pioneer G-link heeft, kan ie door een IR oog de upc mediabox aanzetten, op het gewenste kanaal zetten en na opname de box netjes weer uitzetten. volgens mij doet ie dat icm met EPG.
heeel soms mislukt een opname wel eens als UPC een softwareupdate doorvoert op die box dan zet ie na de update die box uit 8)7
Anoniem: 255763 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:20:
we mochten 3 maandag gratis ofzo we hadden net 1 dag binnen volgende dag weer terug gebracht het beeld was slecht, we vonden de kabel nog beter dan die digitaal.

wat een spelling ;(
maarre.. geen last van, althans niet veroorzaakt door UPC.. heb wel een keer storing gehad omdat mijn onderburen het nodig vonden om de hoofdkabel af te tappen, maar dat heeft UPC netjes opgelost.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Als jij vindt dat digitaal beeld slechter is als het 'oude' analoog, zou ik eens langs een opticien rijden.
En hier niet komen lopen klagen over iets wat niet klopt :)

Anoniem: 250661

soulrider schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 01:50:

ps: ik ben 1 van de tweakende zuiderburen dus 't kan zijn dat mijn uitleg niet de volle 100% juist is.
......damn, veel schone home-cinema's te vinden........
Wij Nederlanders houden indd niet van stof :P

• teacher
  • Laatst online: 21:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

dittopicisniet bedoeld om te rantenoverUPC.

:+

Wise enough to play the fool

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 01:04

TeGek

Engineer in hart en nieren.

tijd voor mijn setje even to showen:

http://94.100.113.22/373800001-373850000/373839501-373839600/373839532_6_qolb.jpeg
Beamerscherm opgerold.

http://94.100.114.37/373800001-373850000/373839501-373839600/373839585_6_8lUI.jpeg
Beamer + Receiver, De beamer is een Benq W500 HD-beamer,De receiver een Onkyo 605,dolblij ben ik met beide,Het geluid wat uit de speakers + Receiver komt is gewoon geweldig

http://94.100.113.35/373800001-373850000/373839501-373839600/373839592_5_59df.jpeg
Onze huiskamer, 2.0 BOSE speakertjes van 10 jaar oud,aangesloten op een oudere Kenwood.
Klinken nog steeds top..

Jammer genoeg geen beamer-in-actie fotos, die maak ik als ik vanavond thuis kom.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:30

loewie1984

music addict! pizza monster!!

TeGek schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:54:
tijd voor mijn setje even to showen:

[afbeelding]
Beamerscherm opgerold.

[afbeelding]
Beamer + Receiver, De beamer is een Benq W500 HD-beamer,De receiver een Onkyo 605,dolblij ben ik met beide,Het geluid wat uit de speakers + Receiver komt is gewoon geweldig

[afbeelding]
Onze huiskamer, 2.0 BOSE speakertjes van 10 jaar oud,aangesloten op een oudere Kenwood.
Klinken nog steeds top..

Jammer genoeg geen beamer-in-actie fotos, die maak ik als ik vanavond thuis kom.
Waarom heb je al die kisten zo hoog hangen? Is dat van cosmetische aard of vanwege geluidsoverwegingen? Ik kan me niet voorstellen dat je zo optimaal gebruik maakt van je luidsprekers. Deze dienen toch normaal op oorhoogte te hangen/staan.

Verder is het een nette set. Weer eens wat anders, met die oude componenten. Vintage! _/-\o_

discogs

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 01:04

TeGek

Engineer in hart en nieren.

loewie-643- schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:40:
[...]

Waarom heb je al die kisten zo hoog hangen? Is dat van cosmetische aard of vanwege geluidsoverwegingen? Ik kan me niet voorstellen dat je zo optimaal gebruik maakt van je luidsprekers. Deze dienen toch normaal op oorhoogte te hangen/staan.

Verder is het een nette set. Weer eens wat anders, met die oude componenten. Vintage! _/-\o_
die kisten moesten helaas zo hoog vanwege de kat,Ze vind het geluid zo interessant dat ze meerdere keren er heen gesprongen is en haast gesloopt heeft...Liever iets minder geluid en iets langer genot van de speakertjes :)

Alleen de huiskamer zelf is echt vintage,en daar ben ik blij mee,De speakers + versteker zijn nog van me vader geweest,Enige probleem met de Kenwood was een hangende potmeter,ff opengemaakt en gefixt en hij draait nog steeds perfect.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee