iemand er dan bezwaar tegen als ik in het nieuwe topic mijn set van twee pagina's terug herpost?heb er namelijk nog weinig (lees: geen) reacties op ontvangen 

@Firestorm: Hoe staat je linker speaker nu?
Ziet er wel lekker knus en gezellig uit, maar vraag me af of de speakers nu wel goed tot hun recht komen.
Ziet er wel lekker knus en gezellig uit, maar vraag me af of de speakers nu wel goed tot hun recht komen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik denk dat reposten niet zo op prijs gesteld wordt tenzij je significante veranderingen in je set hebt aangebracht.Firestorm schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:38:
iemand er dan bezwaar tegen als ik in het nieuwe topic mijn set van twee pagina's terug herpost?heb er namelijk nog weinig (lees: geen) reacties op ontvangen
Bij deze wil ik wel een reactie geven op jou set. Je hebt een leuk setje met leuke componenten, ik vind het persoonlijk alleen jammer, dat alles in een hoek is "weggepropt". Dit kan natuurlijk een paar redenen hebben: Je kan nergens anders in de woonkamer naar uitwijken
Je audio/video is in mindere mate belangrijk voor je, net zoals een auto voor sommige mensen "hij hoeft maar van a naar b"
Ook het feit dat je je rechter mission praktisch voor het meubel hebt staan is zonde, maar als ik de foto's zo zie is het noodzakelijk, je kan hem anders niet richten.
Als je dan iets wil reposten post dan je beamer in actie

tsja, ik ben inderdaad gebonden aan de ruimte, het is een studentenkamer en ik moet er ook nog werken en slapen. linker speaker staat aan de andere kant van de ruimte, voor tv kijken niet ideaal, maar met de balans instelling min of meer te corrigeren. tijdens het muziek luisteren(waarbij ik vaak achter mijn bureau zit aan de andere kant van de schoorsteen) is het juist weer beter op deze manier omdat ik dan niet al het geluid via mijn rechter oor binnen krijg. wie weet post ik later nog wel wat foto's van de totale kamer als ik deze wat beter opgeruimd heb als dat nu het geval is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.