Toon posts:

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 32 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 379.117 views

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:48

loewie1984

music addict! pizza monster!!

1000 :D tijd voor een nieuw topic!

discogs

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

iemand er dan bezwaar tegen als ik in het nieuwe topic mijn set van twee pagina's terug herpost?heb er namelijk nog weinig (lees: geen) reacties op ontvangen ;)

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-05 18:28
@Firestorm: Hoe staat je linker speaker nu?
Ziet er wel lekker knus en gezellig uit, maar vraag me af of de speakers nu wel goed tot hun recht komen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:48

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Firestorm schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:38:
iemand er dan bezwaar tegen als ik in het nieuwe topic mijn set van twee pagina's terug herpost?heb er namelijk nog weinig (lees: geen) reacties op ontvangen ;)
Ik denk dat reposten niet zo op prijs gesteld wordt tenzij je significante veranderingen in je set hebt aangebracht.

Bij deze wil ik wel een reactie geven op jou set. Je hebt een leuk setje met leuke componenten, ik vind het persoonlijk alleen jammer, dat alles in een hoek is "weggepropt". Dit kan natuurlijk een paar redenen hebben: Je kan nergens anders in de woonkamer naar uitwijken
Je audio/video is in mindere mate belangrijk voor je, net zoals een auto voor sommige mensen "hij hoeft maar van a naar b"

Ook het feit dat je je rechter mission praktisch voor het meubel hebt staan is zonde, maar als ik de foto's zo zie is het noodzakelijk, je kan hem anders niet richten.

Als je dan iets wil reposten post dan je beamer in actie :) want daar ben ik wel benieuwd naar.

discogs

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:06

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

tsja, ik ben inderdaad gebonden aan de ruimte, het is een studentenkamer en ik moet er ook nog werken en slapen. linker speaker staat aan de andere kant van de ruimte, voor tv kijken niet ideaal, maar met de balans instelling min of meer te corrigeren. tijdens het muziek luisteren(waarbij ik vaak achter mijn bureau zit aan de andere kant van de schoorsteen) is het juist weer beter op deze manier omdat ik dan niet al het geluid via mijn rechter oor binnen krijg. wie weet post ik later nog wel wat foto's van de totale kamer als ik deze wat beter opgeruimd heb als dat nu het geval is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:48

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeggehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen"-topic of een "help, mijn apparatuur is stuk"-topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dergelijke posts worden ook leeggehaald.

Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee