Wie kan er al van zijn abbo af..? Hoor van veel mensen al dat ze em op 11 juli willen halen. Ik had gelukkig Telfort, daar ben ik door de tariefswijziging op 14 Juli lekker vanaf.. hopelijk nog wel op tijd voor de iPhone..
Verwijderd
"To_Tall schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:25:
[...]
De 8 Gb wordt 199 Dollar. Kwa toestel heeft Apple het in handen die dwingt de telco om max 199 te vragen.
Wat niet wordt verteld is dat de telco zelf de kosten van het abbo mogen verzinnen
Precies weer een knap staaltje Apple marketing, Heeft zefs het nieuws gehaald in Nederland die $199. Achteraf is die keynote toch wel behoorlijk misleidend geweest want in het nieuws vertelde ze doodleuk dat 'ie nog geen 150 euro ging kosten! Over abo's werd geen woord gerept.
Ik vraag mij ook af wat de situatie in Belgie gaat geven. Mobistar rept er nog geen woord over en ik ben van mening dat deze Iphone in Belgie wel rond de 450+ zal gaan
NUC I5 256GB SSD
Ik ben een beetje nieuw in de mobiele telefonie; twee jaar terug heb ik een sim-only abonnement bij Telfort afgesloten. Dat contract was voor een jaar en is in october vorig jaar afgelopen maar ik heb het abonnement door laten lopen. Ik heb een opzegtermijn van drie maanden. Hoe kan ik nu het beste een iPhone aanschaffen bij T-mobile zonder met overlap van abonnement te zitten en wel mijn nummer te behouden? Ik heb de Telfort site uitgepluisd maar die blinkt uit in vaagheid.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat zal dan nummerbehoud worden en dan kan je pas 3 maanden na het tekenen van je nieuwe contract (in het meest gunstige geval) kunnen bellen met je nieuwe iPhone.Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:00:
Ik ben een beetje nieuw in de mobiele telefonie; twee jaar terug heb ik een sim-only abonnement bij Telfort afgesloten. Dat contract was voor een jaar en is in october vorig jaar afgelopen maar ik heb het abonnement door laten lopen. Ik heb een opzegtermijn van drie maanden. Hoe kan ik nu het beste een iPhone aanschaffen bij T-mobile zonder met overlap van abonnement te zitten en wel mijn nummer te behouden? Ik heb de Telfort site uitgepluisd maar die blinkt uit in vaagheid.
Niet echt practisch maar ja is niet anders.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Telfort heeft haar contract onlangs gewijzigd, dus je kan per direct opzeggen. Het beste kun je je abonnement laten omzetten naar een prepaid kaart, zodat je je nummer behoudt. Vervolgens kun je bij T-Mobile een nieuw abonnement afsluiten waarbij je aangeeft dat je je nummer wilt meenemen. Je krijgt meestal dan tijdelijk een nieuw nummer (voor ongeveer een week of 2) van T-Mobile waarna je oude nummer geporteerd wordt naar je nieuwe simkaart. De oude simkaart is daarna onbruikbaar.Dr. Strangelove schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:00:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
De informatie met betrekking tot nummerbehoud is niet bepaald overvloedig. Ik heb nu een Hi abonnement dat ook op zijn einde loopt en zou ook graag een iPhone aanschaffen, mits de kosten een beetje binnen de perken blijven. Bij een overstap naar T-Mobile wordt aangeraden je abo niet op te zeggen, aangezien T-Mobile bij nummerbehoud dat zelf allemaal wil regelen en dit heb ik dan ook maar gedaan.
Ik denk dat mocht er wel een iPhone voor mij komen, dat ik de dubbele abonnementskosten maar voor lief neem.
Ik denk dat mocht er wel een iPhone voor mij komen, dat ik de dubbele abonnementskosten maar voor lief neem.
Ligt dat aan Apple? Volgens mij denk je behoorlijk bot na als je dacht dat je voor $199 zonder abonnement een iPhone mee kan krijgen. Het was voor mij iig gelijk duidelijk.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 02:37:
[...]
Heeft zefs het nieuws gehaald in Nederland die $199. Achteraf is die keynote toch wel behoorlijk misleidend geweest want in het nieuws vertelde ze doodleuk dat 'ie nog geen 150 euro ging kosten! Over abo's werd geen woord gerept.
Het grappige is dat vorig jaar op precies dezelfde manier de prijs bekend werd gemaakt en toen hoorde je niemand eroverMuthas schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:16:
[...]
Ligt dat aan Apple? Volgens mij denk je behoorlijk bot na als je dacht dat je voor $199 zonder abonnement een iPhone mee kan krijgen. Het was voor mij iig gelijk duidelijk.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Toen was tie ook niet op zulke grote schaal verkrijgbaar
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
In de VS is het ook niet gebruikelijk dat je een gratis telefoon bij je abonnement krijgt. Of het is echt een super basis model.Hoedje schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:38:
[...]
Het grappige is dat vorig jaar op precies dezelfde manier de prijs bekend werd gemaakt en toen hoorde je niemand erover.
Toen werden (vrijwel) gelijk de abonnements prijzen bekend van AT&T...
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
sorry hoor maar als je echt dacht dat de iPhone $199,- ging worden EN!!! dat wij 'm voor nog geen €150,- gaan krijgen dan ben je wel heel erg naïef.
Steve jobs zei letterlijk
"And in almost every one of these countries the price is a maximum of $199. All around the world"
Toen hij maximum zei ging er al een belletje bij me rinkelen dat het hoogst waarschijnlijk om abbo's ging.
Hij heeft niet gezegd dat het om losse toestellen of abo's ging.
"And in almost every one of these countries the price is a maximum of $199. All around the world"
Toen hij maximum zei ging er al een belletje bij me rinkelen dat het hoogst waarschijnlijk om abbo's ging.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpha-sphere op 30-06-2008 12:19 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
En de ipod touch 8gb is 299,- dollarAlpha-sphere schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:19:
sorry hoor maar als je echt dacht dat de iPhone $199,- ging worden EN!!! dat wij 'm voor nog geen €150,- gaan krijgen dan ben je wel heel erg naïef.
Beetje gek om te denken dat als je daar bellen aan toevoegt er 100 dollar af gaat.
Verwijderd
Dat is ook vrij logisch, aangezien ze anders de iPod touch direct al niet meer verkoopbaar maken, want die is duurder dan 199 dollar.Alpha-sphere schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:19:
Daarnaast verkoopt Apple over het algemeen de iPhone icm koppelverkoop. Vind het niet direct misleidend.
---
De Franse mobiele operator Orange gaat de iPhone 3G in Frankrijk ook zonder abonnement aanbieden. Het 8GB exemplaar gaat zonder abonnement €509 kosten en voor de 16GB iPhone 3G moet je €609 betalen. Deze toestellen zijn nog wel voorzien van een simlock, maar die kun je er voor €100 laten afhalen. Orange is verplicht om de simlock een halfjaar na de lancering gratis te verwijderen. Omdat België hetzelfde verbod op koppelverkoop kent, denkt ZDNet dat de prijzen een indicatie zijn wat de iPhone in België gaat kosten.
De iPhone 3G is vanaf 17 juli in Frankrijk te koop. Apple vereist dat elke gebruiker met een legaal gekraakte iPhone contact opneemt om te verklaren dat de simlock er op een legale wijze is afgehaald. De koper kan dan zijn IMEI-nummer op een speciale lijst laten zetten, zodat het toestel in de toekomst ook zonder problemen updates kan ontvangen.
Eerder kostte de simlockvrije Franse iPhone €649 euro en bleek dat ongeveer twintig procent simlockvrij werd gekocht. Ongeveer hetzelfde percentage (namelijk 18%) wordt ook in andere landen eigenhandig simlockvrij gemaakt. Ervaringen bij het legaal simlockvrij maken van de Franse iPhone met het vorige model kun je lezen in een iPhoneclub wiki-artikel.
510 euro vind ik wel veel geld
ik had er 100 minder voor over max
dat word wacht voor ik, Belg
NUC I5 256GB SSD
510 is alleen aanschaf zover ik weet, daarbij komt ook nog een unlock fee van 100 euro
Dus 8 gig kost 609 en de 16 gig kost 709 voordat hij compleet unlocked is.
Over het hele nummer meeneem gebeuren.
Je kunt je nummer laten overzetten en toch meteen gebruik maken van je iphone alleen betaal je dan dubbel abonnementsgeld tot je nummer overgezet is
iig dit heb ik gedaan bij m'n vorige telefoon.
Dus 8 gig kost 609 en de 16 gig kost 709 voordat hij compleet unlocked is.
Over het hele nummer meeneem gebeuren.
Je kunt je nummer laten overzetten en toch meteen gebruik maken van je iphone alleen betaal je dan dubbel abonnementsgeld tot je nummer overgezet is
Verwijderd
Hmm in spanje zijn er al 300.000 voorinschrijvingen voor de iPhone, ben benieuw hoeveel er naar Nederland worden verscheept..
Volgens onderzoek door MetrixLab:
Weer aan de andere kant: op 14 juni hebben meer dan 40.000 mensen zich aangemeld voor de nieuwsbrief, dat zullen er nu wel nog meer zijn..
Volgens onderzoek door MetrixLab:
Dat geeft dan weer hoop op het aantal personen dat echt op de iPhone gaat hunten..Het merendeel van de Nederlanders zegt het bovendien niet belangrijk te vinden om met een 'hip' toestel te worden gesignaleerd. Een meerderheid maakt geen gebruik van de mogelijkheid MMS-berichten te verzenden, spelletjes te spelen, te surfen of e-mail te ontvangen.
Bron: http://www.ad.nl/multi-me...adgets_telefoon_niet.html
Weer aan de andere kant: op 14 juni hebben meer dan 40.000 mensen zich aangemeld voor de nieuwsbrief, dat zullen er nu wel nog meer zijn..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 15:59 ]
Verwijderd
Vandaag via T-mobile klantenservice te horen gekregen
- 3 juli a.s. nwe nieuwsbrief MET alle prijzen erin;
- Indien je (nog) niet kan verlengen is de loss/stolen optie (verlengen 1 jaar + eventueel wat bijbetalen voor toestel) de enige optie om een iPhone te regelen. (ja of nog een abo nemen natuurlijk..) Hoeveel bijbetalen is nog niet duidelijk.
- 3 juli a.s. nwe nieuwsbrief MET alle prijzen erin;
- Indien je (nog) niet kan verlengen is de loss/stolen optie (verlengen 1 jaar + eventueel wat bijbetalen voor toestel) de enige optie om een iPhone te regelen. (ja of nog een abo nemen natuurlijk..) Hoeveel bijbetalen is nog niet duidelijk.
Verwijderd
Krijg je dan een tijdelijke nummer met je nieuwe abonnement, anders is het nog duur om met je oude abonnement alle functies van je iPhone uit te testen[b][message=30338324,noline]Over het hele nummer meeneem gebeuren.
Je kunt je nummer laten overzetten en toch meteen gebruik maken van je iphone alleen betaal je dan dubbel abonnementsgeld tot je nummer overgezet isiig dit heb ik gedaan bij m'n vorige telefoon.

Ik vraag me af of T-mobile nog een nieuwsbrief de deur uit doet, voor aanstaande donderdag.. dan is het alweer de 3e..
Ik kan al een paar maanden verlengen. Toevalligerwijs loopt mijn abo echt af als de iPhone precies wordt geintroduceerd (11 Juli). Ik ga hem dan ook direct bestellen wanneer dat kan, ben nu totaal 4 jaar t-mobile klant (1x 1jr, toen 2jr en nu 1jr). Hopelijk kan ik wat korting scoren vanwege verlengen. Wil best aanbetalen, liever niet hoge abo kosten. Betaal nu liever 300EUR dan elke maand 30EUR extra (klinkt raar, maargoed, anders ga ik het toch uitgeven).
Kijk reactie boven je. 3 Juli nieuwsbrief.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:25:
[...]
Ik vraag me af of T-mobile nog een nieuwsbrief de deur uit doet, voor aanstaande donderdag.. dan is het alweer de 3e..
[ Voor 23% gewijzigd door nudie op 30-06-2008 16:30 ]
Klinkt niet alleen raar, is ook duurder.nudie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
Betaal nu liever 300EUR dan elke maand 30EUR extra (klinkt raar, maargoed, anders ga ik het toch uitgeven).
Mensen verkijken zich zo snel op die gesubsidieerde toestellen. Ga het maar eens uitrekenen wat het over 2 jaar in totaal gekost heeft. 9 van de 10 keer kom je met een sim only en los toestel goedkoper uit. Zeker als je em langer dan 2 jaar hebt. Om nog maar niet te spreken over tussentijdse abonnement wisselingen naar goedkopere providers.cornelixnootje1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:41:
[...]
Klinkt niet alleen raar, is ook duurder.
Maar ik vind 700 euro voor een 16Gig iPhone wel beetje duur.... Wordt tijd dat iemand een goedkopere jailbreak bedenkt. Is die franse trouwens ook met verschillende talen te krijgen. Zoals... engels?
Verwijderd
Ok, dus dat behoort tot de mogelijkheden, korting op je maandelijkse bundel voor trouwe klanten? Ik ben inmiddels ook al 4 jaar T-mobile klant..nudie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:28:
Ik ga hem dan ook direct bestellen wanneer dat kan, ben nu totaal 4 jaar t-mobile klant (1x 1jr, toen 2jr en nu 1jr). Hopelijk kan ik wat korting scoren vanwege verlengen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 17:36 ]
ik ben toevallig op reis naar Spanje op die datum dat hij lanceert, zou het interessanter zijn in Spanje te kopen dan in Belgie denken jullie ?
NUC I5 256GB SSD
Ik bedoelde het verdisconteren van toekomstige uitgaven aan de inflatie.Noxa schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:44:
[...]
Mensen verkijken zich zo snel op die gesubsidieerde toestellen. Ga het maar eens uitrekenen wat het over 2 jaar in totaal gekost heeft. 9 van de 10 keer kom je met een sim only en los toestel goedkoper uit. Zeker als je em langer dan 2 jaar hebt. Om nog maar niet te spreken over tussentijdse abonnement wisselingen naar goedkopere providers.
Maar ik vind 700 euro voor een 16Gig iPhone wel beetje duur.... Wordt tijd dat iemand een goedkopere jailbreak bedenkt. Is die franse trouwens ook met verschillende talen te krijgen. Zoals... engels?
Maar ik vind 700 euro voor een 16Gig iPhone wel beetje duur
Valt wel mee in vergelijking met de officiele adviesprijzen (!!) van bv een Blackberry Bold, N95, HTC Touch Diamond of LG Viewty. Als je een T-Mobile winkel inloopt en zegt "doe mij een N95 8GB, simlockvrij", dan krijg je ook gewoon Nokia's adviesprijs van 675 euro voor je kiezen.
Tuurlijk, er zijn webwinkels waar die veel goedkoper te vinden zijn. Maar (laten we hopen) dat geldt later ook voor de iPhone.
Valt wel mee in vergelijking met de officiele adviesprijzen (!!) van bv een Blackberry Bold, N95, HTC Touch Diamond of LG Viewty. Als je een T-Mobile winkel inloopt en zegt "doe mij een N95 8GB, simlockvrij", dan krijg je ook gewoon Nokia's adviesprijs van 675 euro voor je kiezen.
Tuurlijk, er zijn webwinkels waar die veel goedkoper te vinden zijn. Maar (laten we hopen) dat geldt later ook voor de iPhone.
Daar heb je op zich wel een sterk punt. De gemiddelde HTC TD kost om en nabij de 500 euro. Dat is 4 gig, dus 16 Gig is opzich wel redelijk voor 700 e.Dreamvoid schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:41:
Maar ik vind 700 euro voor een 16Gig iPhone wel beetje duur
Verwijderd
Wellicht iets off topic.. maar wat heeft Telfort veranderd dan, kan me geen brief hierover herinneren. Wil namelijk wel van mijn abo af, zodat ik de iphone iets sneller/goedkoper kan bemachtigenenNitai schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:11:
[...]
Telfort heeft haar contract onlangs gewijzigd, dus je kan per direct opzeggen.
Even dit topic doorlezen voor alle ins en outs: Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk
Maar als je je nummer wilt behouden moet je toch niet je oude abo opzeggen?MrAcid schreef op maandag 30 juni 2008 @ 19:34:
Even dit topic doorlezen voor alle ins en outs: Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk
Ik heb Telfort, maar heb m'n sim-only abo niet verlengd (paar maanden geleden), in afwachting op de iPhone. Dus kan gewoon het nummerbehoud gedoe zonder problemen in laten zetten lijkt mij
Mijn abo loopt in augustus af (Hi) en ik wil het liefst bij hun blijven (mede omdat ik daar 300eu korting krijg op mn volgende abo). Echter zal de iphone daar nog niet worden opgenomen in de abo's, denk ik? Ik heb geen ervaringen met t-mobile, dus ik kan daar niks over zeggen eigenlijk. Bovendien zullen alle pre orders wel volgeboekt zitten, of zijn er genoeg verscheept tegen die tijd?
t-mobile is de enige exclusieve iphone retailers.
Wellicht dat er wat gsmshops je wel een unlockte prepaid variant met een ander abo aan willen bieden, maar dat zal niet goedkoop zijn.
Wellicht dat er wat gsmshops je wel een unlockte prepaid variant met een ander abo aan willen bieden, maar dat zal niet goedkoop zijn.
Oke thnx, is dat voorlopig of zal t-mobile de enige aanbieder zijn voor de iphone?cornelixnootje1 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:30:
t-mobile is de enige exclusieve iphone retailers.
En hoe zat het met de beschikbaarheid? Ik bedoel, als ik hem nu nog reserveer zal ik hem denk ik niet over 2/3 weken in mn handen hebben...
T-Mobile zal de enigste zijn idd. Volgens T-Mobile zal de eerste levering uit 16gb modellen bestaan en een tijdje later zal de 8gb komen.peakaboo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:34:
[...]
Oke thnx, is dat voorlopig of zal t-mobile de enige aanbieder zijn voor de iphone?
En hoe zat het met de beschikbaarheid? Ik bedoel, als ik hem nu nog reserveer zal ik hem denk ik niet over 2/3 weken in mn handen hebben...
Verwijderd
Ik heb geen moment gedacht dat 'ie $199 werd, net als de meeste mensen hier die zich interesseren voor de laatste gadgets. Ik begreep vrijwel direct hoe de vork in de steel zat zeker nadat ik gezien had hoe de eerste iPhones verkocht werden.Muthas schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:16:
[...]
Ligt dat aan Apple? Volgens mij denk je behoorlijk bot na als je dacht dat je voor $199 zonder abonnement een iPhone mee kan krijgen. Het was voor mij iig gelijk duidelijk.
Maar hoe zit het met de gewonen consument? Die dat nieuwsitem om 7 uur 's ochtends langs zien komen met hun slaperige kop (ik was net wakker en dacht heel ff WOW, dat wordt een killerphone, bye bye windows mobile en Symbian). Hoor het Jobs nog zeggen. Dat de iPhone voor iedereen betaalbaar moet worden (dat zij hij letterlijk).
Dat neigt toch echt naar misleiding want hij stelt het voor alsof het een koopje is geworden (met veel bombarie werd die prijs van $199 dollar gepresenteerd, maar wij weten inmiddels wel beter). In de VS hebben ze het nagerekend en met de nieuwe tarieven valt de iPhone zelfs duurder uit dan zijn voorganger. Dát is pas bot nadenken. Of heel slim als je in $-tekens denkt.
Heeft iemand al een iPhone gereserveerd eigenlijk? Kan dat wel of kan dat niet?
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Sommige T-Mobile winkels doen het wel andere weer niet, BelCompany neemt ze wel allemaal aan in de winkelScrummie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:12:
Marketing technisch doet Apple het dan nog steeds zeer goed. In de keynote is niks verkeerds gezegd. En om ht meteen misleiding te noemen. Kun je denk ik niet stellen. Het is de manier van aanprijzen. Hetzij misschien dubieus voor de een. Voor de ander is het gewoon een aanprijzing zoals dat voor vele producten word gedaan. Marketing en Apple is altijd wat bijzonders. Weinig woorden mbt prijzen. Affordable volgens apple termen en natuurlijk een zaal vol met een fanbase die Steve Jobs verafgoden. Dat helpt wel bij het plaatje dat ze creeëren rondom de $199 phone. De small print word niet meteen verteld anders is het effect weg. Dat krijg je pas als de telefoond aadwerkelijk in de schappen ligt. Dat mensen afgaan op een aankondiging. Dat moeten ze zelf weten. Is betje het aanprijzen van een nieuwe auto. Zou zo kunnen gaan:
Tijdens deze persintroductie van de nieuwe Bentley Continetal Phantom M3 AMG kunnen we melden dat er een maximum prijs van 1 euro per auto zal zijn.
Bij de dealer zie je dan een mooi papiertje met de opties om het mogelijk te maken. Een contract met shell waarvan shell 50% of meer afdraagt aan de automaker.
Wedden dat het eerste effect zal overstelpen. En dat is marketing. Je hoeft niet alles te zeggen om het gewenste effect te krijgen. Zolang je er niks over zegt is het ook niet gelogen. Er word ook niet meteen over voorwaarden gesproken. 1 van de voorwaarden is een contract afsluiten. Je hoeft er niet over te spreken dus het zal niet mainstream bekend worden. Gewoon sterke marketing.
Tijdens deze persintroductie van de nieuwe Bentley Continetal Phantom M3 AMG kunnen we melden dat er een maximum prijs van 1 euro per auto zal zijn.
Bij de dealer zie je dan een mooi papiertje met de opties om het mogelijk te maken. Een contract met shell waarvan shell 50% of meer afdraagt aan de automaker.
Wedden dat het eerste effect zal overstelpen. En dat is marketing. Je hoeft niet alles te zeggen om het gewenste effect te krijgen. Zolang je er niks over zegt is het ook niet gelogen. Er word ook niet meteen over voorwaarden gesproken. 1 van de voorwaarden is een contract afsluiten. Je hoeft er niet over te spreken dus het zal niet mainstream bekend worden. Gewoon sterke marketing.
*empty*
Verwijderd
Is dat echt zo, dat heb ik nog niet eerder gehoord.. dus in eerste instantie de 16gb modellen?DaannO schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:36:
[...]
T-Mobile zal de enigste zijn idd. Volgens T-Mobile zal de eerste levering uit 16gb modellen bestaan en een tijdje later zal de 8gb komen.
----
Even een ander iets, op 11 Juli wordt de iPhone gewoon om 09:00 gelanceerd neem ik aan, of moet het eerst in de US worden gelanceerd "officieel"?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 09:47 ]
Wil niet zeggen dat er af en toe ook wat feiten boven drijvenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:19:
Is toch alemaal maar gissen. Het is niet voor niets het speculatie topic.
Ik heb op de 11 juli in ieder geval vrij genomen om hem te kunnen halen gelijk even mee te spelen. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of je hem om 9:00 kunt halen of dat weeerst op de release in de USA moeten wachten, ofwel 18:00 lokale tijd.
Dit had ik nog niet gehoord. Kan iemand dit bevestigen?DaannO schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:13:
[...]
Sommige T-Mobile winkels doen het wel andere weer niet, BelCompany neemt ze wel allemaal aan in de winkel
Verwijderd
Volgens mij is het niet eens zeker dat ze daar gelijk verkocht gaan worden. Ik had iemand van t-for-telecom (andere bel winkel) gesproken en die 'dacht' dat ze de iPhone 3G ook gingen krijgen maar hij wist het dus niet zeker en hij ging er eigenlijk van uit dat eerst de T-mobile shops ze gaan verkopen.
Waar zou je meer kans hebben om gelijk je iPhone in handen te hebben?
Bestellen via de T-Mobile klantenservice eind deze week of de bekende vrijdag posten bij een T-Mobile shop?
Bestellen via de T-Mobile klantenservice eind deze week of de bekende vrijdag posten bij een T-Mobile shop?
Klopt, het is nog niet zeker. Echter ben ik langs 3 store van onze roze vriend geweest en daar stonden lijsten van minstens 50 personenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:46:
Volgens mij is het niet eens zeker dat ze daar gelijk verkocht gaan worden. Ik had iemand van t-for-telecom (andere bel winkel) gesproken en die 'dacht' dat ze de iPhone 3G ook gingen krijgen maar hij wist het dus niet zeker en hij ging er eigenlijk van uit dat eerst de T-mobile shops ze gaan verkopen.
Het verschil tussen de VS en NL is dat het in de VS vrij gebruikelijk is om meer dan $40-$50 per maand voor je abonnement te betalen, en mensen er bijna altijd een "gratis" of goedkope telefoon bij krijgen. In NL heb je de keuze uit een dure abonnement met een "gratis" of goedkoop toestel, of een goedkoop SIM-only abonnement. In de VS worden standaard nauwelijks SIM only abonnementen verkocht, omdat dat meestal net zo veel per maand kost als een abonnement met een "gratis" toestel. Dus je hebt meestal aleen de keus tussen een duur abonnement met een "gratis" toestel, of een duur abonnement zonder toestel.
$199 is voor voor de VS dan ook een heel redelijk prijs, zeker niet slecht vergeleken men de alternativen daar. Goed, het abonnement is duurder tov de vorige iPhone abonnementen, maar het zijn standaard AT&T tarieven die ook gelden voor hun andere smartphones. In NL hebben we beter zicht op wat het bellen kost (SIM-only prijzen), en wat het toestel zelf kost (prepaid en unlocked losse toestel prijzen). In de VS zijn die twee gewoon te veel met elkaar verweven. Daar kopen heel weinig mensen losse toestellen en nog minder mensen SIM-only abonnementen. Daar komt nog bij dat (consumptiegoederen) kopen op afbetaling veel meer ingeburgerd is dan hier, en mensen eerder geneigd zijn te kijken naar de lage eerste uitgave van $199 en minder naar de hoge maandelijkse lasten. Daarom zit de hele samenleving daar ook zo diep in het schuld
$199 is voor voor de VS dan ook een heel redelijk prijs, zeker niet slecht vergeleken men de alternativen daar. Goed, het abonnement is duurder tov de vorige iPhone abonnementen, maar het zijn standaard AT&T tarieven die ook gelden voor hun andere smartphones. In NL hebben we beter zicht op wat het bellen kost (SIM-only prijzen), en wat het toestel zelf kost (prepaid en unlocked losse toestel prijzen). In de VS zijn die twee gewoon te veel met elkaar verweven. Daar kopen heel weinig mensen losse toestellen en nog minder mensen SIM-only abonnementen. Daar komt nog bij dat (consumptiegoederen) kopen op afbetaling veel meer ingeburgerd is dan hier, en mensen eerder geneigd zijn te kijken naar de lage eerste uitgave van $199 en minder naar de hoge maandelijkse lasten. Daarom zit de hele samenleving daar ook zo diep in het schuld
[ Voor 33% gewijzigd door pxa270 op 01-07-2008 11:17 ]
Ik heb hem gereserveerd bij de t-shop in Breda, maar het was niet bekend of ik bij de eerste lichting zou zitten of bij de tweede lichting van een week later. (of de derde nog een week later.)Scrummie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:12:
Dus ze hebben zelf ook geen idee hoeveel er geleverd worden de 11e..
Hou er rekening mee dat je dan wel de volle mep aan abbonementskosten moet betalen! Vaak zijn de kortingsacties na 1 jaar afgelopen en moet je gewoon wel het volledige abbonementsgeld betalen.Jimmie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:07:
[...]
Maar als je je nummer wilt behouden moet je toch niet je oude abo opzeggen?
Ik heb Telfort, maar heb m'n sim-only abo niet verlengd (paar maanden geleden), in afwachting op de iPhone. Dus kan gewoon het nummerbehoud gedoe zonder problemen in laten zetten lijkt mij
Wacht even, dus mensen zijn hem aan het reserveren?
Hoe zit dat met het verlengen van abo's, ik wil dat gewoon via de website doen s'ochtens vroeg, of kan ik beter naar de winkel gaan?
Niemand heeft een glazen bol, maar misschien met de 1ste launch van de iPhone dat iemand weet wat het snelste is? Lijkt me echt messed up als ik een maand moet wachten. Ik wacht al bewust 3 maanden om mn abo te verlengen terwijl ik al tijden een nieuwe telefoon wil.
Hoe zit dat met het verlengen van abo's, ik wil dat gewoon via de website doen s'ochtens vroeg, of kan ik beter naar de winkel gaan?
Niemand heeft een glazen bol, maar misschien met de 1ste launch van de iPhone dat iemand weet wat het snelste is? Lijkt me echt messed up als ik een maand moet wachten. Ik wacht al bewust 3 maanden om mn abo te verlengen terwijl ik al tijden een nieuwe telefoon wil.
Ik gok dat je een kleine kans hebt dat er nog veel toestellen liggen op de releasedatum in de t-mobile winkels.. Zelfs een simpele N95 was op de eerste dag uitverkocht in Breda vanwege reserveringen enzo.nudie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:16:
Wacht even, dus mensen zijn hem aan het reserveren?
Weet echter niet hoeveel procent ze reserveren.. Meestal een xx% van wat er binnenkomt is losse verkoop, en xx% voor reserveringen.
Ik heb van een t-mobile medewerker vernomen dat ze 'waarschijnlijk' 50.000 iphones krijgen. En dat er al 60.000+ mensen zijn ingeschreven voor de nieuwsbrief.
Verder geven ze aan nog geen enkele dealer een bepaalde gegarandeerde hoeveelheid, omdat ze dat gewoon weg (nog) niet kunnen nakomen.
Verder geven ze aan nog geen enkele dealer een bepaalde gegarandeerde hoeveelheid, omdat ze dat gewoon weg (nog) niet kunnen nakomen.
Mijn inschrijving (de aller eerste van de store) kunnen ze niet meer vinden
(heb het door me vader laten doen om 10u sochtends op 10 juni
)
Sta nu als twinstigste ga vanmiddag toch nog maar ff langs om te kijken of die ergens anders bij hun in de agenda staat (wss. staat de reservering niet bij 11 juli waar ze gister keken maar op 3 juli zei mn vader daarnet dus straks ffkes kijken
)
Sta nu als twinstigste ga vanmiddag toch nog maar ff langs om te kijken of die ergens anders bij hun in de agenda staat (wss. staat de reservering niet bij 11 juli waar ze gister keken maar op 3 juli zei mn vader daarnet dus straks ffkes kijken
[ Voor 32% gewijzigd door nils7 op 01-07-2008 13:10 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Ik heb hier niet eens aan gedacht wat stom.. ga zo ook ff reserveren, gelukkig hebben wij hier 5 T-mobile shops in Amsterdam. Ga gewoon in elke winkel reserveren, het is toch geen verplichte aankoop.
Ik vraag me echter wel af hoe serieus ze het reserveren nemen, er zijn gewoon 0,0 garanties.
Overigens er zijn ongeveer 80 T-Mobile shops, en stel er worden er 50.000 (?) geleverd aan Nederland: 625 gemiddeld per winkel, tuurlijk krijgen de grote shops meer en de kleine shops minder, maar gemiddeld. Dat moet toch haast wel te doen zijn..
Ik vraag me echter wel af hoe serieus ze het reserveren nemen, er zijn gewoon 0,0 garanties.
Overigens er zijn ongeveer 80 T-Mobile shops, en stel er worden er 50.000 (?) geleverd aan Nederland: 625 gemiddeld per winkel, tuurlijk krijgen de grote shops meer en de kleine shops minder, maar gemiddeld. Dat moet toch haast wel te doen zijn..
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 13:26 ]
Nja, lijkt mij dat de winkels en de internetshop gescheiden zijn, en dat geen van hun voorkeur krijgen. Ik ga gewoon de webshop campen en hem daar bestellen. Lijkt mij dat de kans vrij reeel is dat ik hem dan alsnog krijg bij de 1ste lichting.. maar who knows.
Nog meer prijzen voor mensen die hem prepaid (en welliswaar nog locked) willen kopen.
Swisscom biedt de iPhone ook aan in een pre-paid pakket:
De prijzen:
8GB : 323 euro / 519 francs
16GB : 385 euro /619 francs
(wisselkoersen berekend met xe.com).
Ik vind dit niet duur... nu nog wachten op een unlock en ik kan gewoon met mijn vodafone abo'tje aan de slag.
bron: http://iphone3g.swisscom.ch/?page=3&lang=en
Swisscom biedt de iPhone ook aan in een pre-paid pakket:
De prijzen:
8GB : 323 euro / 519 francs
16GB : 385 euro /619 francs
(wisselkoersen berekend met xe.com).
Ik vind dit niet duur... nu nog wachten op een unlock en ik kan gewoon met mijn vodafone abo'tje aan de slag.
bron: http://iphone3g.swisscom.ch/?page=3&lang=en
[ Voor 6% gewijzigd door Apache4u op 01-07-2008 14:17 . Reden: bron toegevoegd ]
Dat betekent, stam + t .
Dat kan niet kloppen. Een 16GB iPod touch is nu duurder als een 16GB iPhone (in Zwitserland dus), die kost namelijk CHF 579.
Zolang die er nog niet is raad ik het af om er 1 te kopen; zit je straks 2 maanden met een halve of niet werkende telefoon...Apache4u schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:15:
Zolang de hele markt niet in kaart gebracht is waar wat verkocht wordt
p.s. In Zwitserland kan je niet zomaar een Pre-Paid pakketje kopen; moet je pasport of ID laten zien bij aankoop waarna de telefoon op jouw naam geregistreerd wordt => is nu standaard dus zal niet afwijken voor de iPhone aangezien dit wettelijk geregeld is (NL is een van de weinige landen waar je zo een Pre-Paid kan kopen en meenemen).
[ Voor 37% gewijzigd door Uberprutser op 01-07-2008 14:25 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
offtopic:
Een hack om in No Service mode te komen was er vorige 2 keren vrij snel, dan zit je dus met een dure (of in dit geval goedkopere
) iPod Touch
Een hack om in No Service mode te komen was er vorige 2 keren vrij snel, dan zit je dus met een dure (of in dit geval goedkopere
Ik wou vandaag reserveren, maar dat mocht niet van de winkelchef dus het is afwachten ik hoop dat ik vroeg genoeg ben voor de phone anders moet ik een paar weken wachten.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
en waar was dat?batumulia schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:29:
Ik wou vandaag reserveren, maar dat mocht niet van de winkelchef dus het is afwachten ik hoop dat ik vroeg genoeg ben voor de phone anders moet ik een paar weken wachten.
Wat is daar erg aan dan?Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Zolang die er nog niet is raad ik het af om er 1 te kopen; zit je straks 2 maanden met een halve of niet werkende telefoon...
p.s. In Zwitserland kan je niet zomaar een Pre-Paid pakketje kopen; moet je pasport of ID laten zien bij aankoop waarna de telefoon op jouw naam geregistreerd wordt => is nu standaard dus zal niet afwijken voor de iPhone aangezien dit wettelijk geregeld is (NL is een van de weinige landen waar je zo een Pre-Paid kan kopen en meenemen).
[ Voor 93% gewijzigd door MrAcid op 01-07-2008 14:36 . Reden: Gaat snel hier.. ]
Die mag je gewoon kopen hoor, zover ik weet, als je je maar identificeert.Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Zolang die er nog niet is raad ik het af om er 1 te kopen; zit je straks 2 maanden met een halve of niet werkende telefoon...
Ga maar eens een jaartje in zwitserland werken, je kunt gewoon een prepaid telefoon kopen. Maar je moet je idd wel identificeren. Die gegevens zullen overigens niet met Apple of wie dan ook gedeeld worden. Is gewoon een (niet werkende) manier om imei aan een persoon te koppelen ivm misdaadbestrijding.
Dat betekent, stam + t .
579 is niet duurder dan 619, maar goed, ik snap je puntMuthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:23:
Dat kan niet kloppen. Een 16GB iPod touch is nu duurder als een 16GB iPhone (in Zwitserland dus), die kost namelijk CHF 579.
Dat betekent, stam + t .
Ik was er een paar jaar terug en had een telefoon nodig, mocht er geen (prepaid) aanschaffen omdat ik geen Zwitserse ID kaart en / of pasport had dus mocht dit veranderd zijn komt dat mooi uitApache4u schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:36:
[...]Maar je moet je idd wel identificeren.
Was btw niet voor registratie van het toestel maar je Pre Paid moet geactiveerd worden en dat gebeurd op naam (had Dutchtone / Orange ook niet zoon systeem tijd geleden?) anders mocht je het pakket niet meenemen.
[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 01-07-2008 14:40 ]
Ok, nu begin ik te twijfelen omdat je dit zegt. Ik kan me toch in het verleden mensen in mijn omgeving herinneren die voor een jaartje in Zwitserland moesten werken en een zwitsers mobiel nummer hadden. Misschien dan toch een abo of telefoon van de zaak.. Anyway..we zullen wel zien.Ballebek schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:39:
[...]
Ik was er een paar jaar terug en had een telefoon nodig, mocht er geen (prepaid) aanschaffen omdat ik geen Zwitserse ID kaart en / of pasport had dus mocht dit veranderd zijn komt dat mooi uit
Was btw niet voor registratie van het toestel maar je Pre Paid moet geactiveerd worden en dat gebeurd op naam (had Dutchtone / Orange ook niet zoon systeem tijd geleden?) anders mocht je het pakket niet meenemen.
Anders zullen er genoeg zwitsers zijn die iphones op ebay gaan aanbieden
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Ben net terug van mn rondje langs de T-Mobile shops in Amsterdam, je kunt niet reserveren! Gewoon heel vroeg voor de deur liggen, dus dat ga ik denk ik maar doen.. Ze gaan overigens niet vroeger open. Dus 09:30 it's gonna be..
Edit: T-mobile shopmanager wist me te vertellen dat T-Mobile Nederland niet genoeg telefoons krijgt aangeleverd op de releasedatum, in ieder geval niet het aantal wat T-Mobile graag wilde. Maar dat er een week of 1,5 week later weer een nieuwe lading zou komen..
Pure speculaas, ga er niet vanuit dat T-mobile dat via officiele kanalen heeft bekend gemaakt. maar goed het is iig info.
Edit: T-mobile shopmanager wist me te vertellen dat T-Mobile Nederland niet genoeg telefoons krijgt aangeleverd op de releasedatum, in ieder geval niet het aantal wat T-Mobile graag wilde. Maar dat er een week of 1,5 week later weer een nieuwe lading zou komen..
Pure speculaas, ga er niet vanuit dat T-mobile dat via officiele kanalen heeft bekend gemaakt. maar goed het is iig info.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 14:58 ]
Vriend van mij woont in zwitserland en heeft dar gewoon een zwitsers nummer hoor. Ik kan hem natuurlijk eenvoudig vragen een iphone voor me mee te nemen 
Wat ik me vooral af vraag is of hij hier in Nederland überhaubt door iemand anders verkocht gaat worden dan T-mobile. Dat wil zeggen ik hoor hier soms opmerkingen over internetshops. Maar dan is de exclusiviteit van T-mobile toch pleite?
Want anders koop ik hem gewoon hier in nl
Wat ik me vooral af vraag is of hij hier in Nederland überhaubt door iemand anders verkocht gaat worden dan T-mobile. Dat wil zeggen ik hoor hier soms opmerkingen over internetshops. Maar dan is de exclusiviteit van T-mobile toch pleite?
Want anders koop ik hem gewoon hier in nl
De prijzen zijn bekend:
http://webwereld.nl/artic...phone-vanaf---n-euro.html
http://www.iphoneclub.nl/...bonnementen-vanaf-1-euro/
Het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit, alleen worden slechts 2-jarige abonnementen aangeboden, maar dat was ook wel te verwachten.
Het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit, alleen worden slechts 2-jarige abonnementen aangeboden, maar dat was ook wel te verwachten.
[ Voor 57% gewijzigd door Nss op 01-07-2008 15:08 ]
Verwijderd
Ik heb even wat speurwerk verricht op de website van Swisscom. Vij de Registration Requirements van het prepaid plan staat enkel dat er een geldig ID of passport getoond moet worden. En bij de FAQ vind ik dit:
Kortom: volgens mij is elk ID waarmee je de grens legaal kan passeren voldoende...NATEL® easy - Registration
Question
Which forms of proof of identity are accepted when registering NATEL® easy connections?
Answer
To verify your identity, ID is necessary in the form of a valid passport, identity card or any other travel document accepted as ID for crossing the border into Switzerland. Please note that neither drivers licences nor SBB train passes are considered valid forms of identification.
jammer dat er geen bron bij staat, als die prijzen kloppen dan vind ik dat nog vrij netjes. Één abo van 65 euri in de maand please
Ik zag het net ook ja
Op zich kun je 200 belminuten voor 9 euro per maand krijgen. Hier betaal je voor 150 minuten 30 euro. Maar alsnog klinkt het aanbod wel OK, beter dan Duitsland in ieder geval

🌞🍃
Den Haag t-mobile shop tegenover Holland Spoor.
De speciale abbo pagina van T-mobile is aangepast
[ Voor 22% gewijzigd door batumulia op 01-07-2008 15:16 ]
Dat klopt wel, maar vergeet dan niet dat "onbeperkte" data abo he. Dat kun je krijgen voor 10 of 20 euro in de maand bij de verschillende telco's. De prijzen vallen mij dus alleszins mee.Datafeest schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:08:
[...]
Ik zag het net ook ja
Op zich kun je 200 belminuten voor 9 euro per maand krijgen. Hier betaal je voor 150 minuten 30 euro. Maar alsnog klinkt het aanbod wel OK, beter dan Duitsland in ieder geval
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hmm.. interesantNss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:05:
De prijzen zijn bekend:
Maar zolang T-mobile nog niets heeft geplaats ga ik hier nog niet van uit...
Die swiscom ziet er erg interesant uit!!
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik ga toch echt wachten tot hij gehacked is, snel naar Zwitserland, en dan lekker een Vodafone Sim Only voor 1 jaar.
Tarieven op de t-mobile site:
http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html
Het klopt dus! Dit valt me dus 100% mee
http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html
Het klopt dus! Dit valt me dus 100% mee
[ Voor 22% gewijzigd door Castor385 op 01-07-2008 15:17 ]
Study everything, You'll find something you can use
Ik moet zeggen dat dit wel erg scherp geprijsd is! Wat een top move van T-Mobile zeg. Ze zullen veel mensen overhalen.
In eerste instantie had ik iets van "wow, dat goedkope abo en toestelprijs is ownage"
maar die 29,95 maal 24 (maanden) is toch al 718,80 euro. Daar komt dan ook nog eens dat bedrag van 80 euro of 160 euro (8GB of 16GB model) bij.
Al bij al toch een dure telefoon moet ik zeggen...
maar die 29,95 maal 24 (maanden) is toch al 718,80 euro. Daar komt dan ook nog eens dat bedrag van 80 euro of 160 euro (8GB of 16GB model) bij.
Verwijderd
T-Mobile bevestigd de prijzen op haar website: http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven.html
Ok iet te laat..
Ik vind het erg mooie prijzen.. dat biedt toch perspectief..
EDIT: hebben jullie de "voorwaarden" gezien: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Er staat in dat de activering van een iPhone abbonement 52,50 euro is eenmalig, hmm dat is misleidend voor de toestelprijs..
Ok iet te laat..
Ik vind het erg mooie prijzen.. dat biedt toch perspectief..
EDIT: hebben jullie de "voorwaarden" gezien: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Er staat in dat de activering van een iPhone abbonement 52,50 euro is eenmalig, hmm dat is misleidend voor de toestelprijs..
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 15:24 ]
Mooie prijzen hoor!
Maar mijn aversie jegens 2 jarige abo's en mijn ervaringen met t-mobile hsdpa doen me toch laten wachten op een ge-unlockte versie uit Zwitserland/Italie/Engeland.
Maar mijn aversie jegens 2 jarige abo's en mijn ervaringen met t-mobile hsdpa doen me toch laten wachten op een ge-unlockte versie uit Zwitserland/Italie/Engeland.
Dat betekent, stam + t .
Even een vergelijking:MrAcid schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:16:
Ik ga toch echt wachten tot hij gehacked is, snel naar Zwitserland, en dan lekker een Vodafone Sim Only voor 1 jaar.
Het goedkoopste T-Mobile abbo + een 16GB telefoon kost over twee jaar 880 euro.
Een 16GB telefoon uit Zwitserland kost 385 euro.
Doe daarbij 10 euro per maand aan telefoonkosten voor 2 jaar (dan heb je 150 minuten maar geen internet): 240 euro.
Totaal: 625 euro.
Dus door een Zwitserse iPhone te halen, met een NL Sim-only abbonnement zonder internet toegang kun je over een periode van 2 jaar 255 euro besparen, oftewel een besparing van 10 euro per maand. Dat is niet bijzonder veel.
🌞🍃
Kwam ik tegen op Gizmodo.....Pssst, niet verder vertellen, maar Gizmodo heeft vanmiddag een werkende iPhone van T-Mobile NL meegekregen. Wel onder NDA - geheimhouding - tot volgende week donderdag. Wel mogen we alvast de tarieven onthullen. T-Mobile gaat de iPhone aanbieden voor 1 euro bij abonnementen van 44,95 en 64,95 euro per maand. Het goedkoopste abonnement bedraagt 29,95 euro per maand. Voor het basisabonnement krijg je 150 belminuten per maand en mag je 150 SMS berichten per maand versturen. Daarnaast kun je duurdere bundels kopen van resp. 44,95 en 64,95 euro met resp. 300 en 500 belminuten. De toestelprijs bij een 2-jarig abonnement voor het 8GB model is 79,95 euro bij het goedkoopste abonnement. De toestelprijs voor het 16GB mpdel bedraagt resp. 159,95, 79,95 en 19,95 euro. Bestaande klanten van T-Mobile kunnen aan het eind van hun contractsperiode overstappen op een van de abonnementen voor iPhone 3G. T-Mobile lanceert de iPhone volgende week in elk geval in de T-Mobile winkels. Over de verkoop in de Apple Stores worden nu nog geen mededelingen gedaan.
Prijs per maand 29,95 euro 44,95 euro 64,95 euro
Belminuten 150 300 500
Sms’jes 150 300 500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement
8GB 79,95 euro 1,00 euro 1,00 euro
16GB 159,95 euro 79,95 euro 19,95 euro
Data gebruik binnen Nederland* Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Gebruik T-Mobile Hotspots binnen Nederland Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Gebruik Visual Voicemail binnen Nederland Gratis Gratis Gratis
*Download/upload snelheid 2048/384 Kb/sec.
Belminuten 150 300 500
Sms’jes 150 300 500
8GB 79,95 euro 1,00 euro 1,00 euro
16GB 159,95 euro 79,95 euro 19,95 euro
Data gebruik binnen Nederland* Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Gebruik T-Mobile Hotspots binnen Nederland Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Gebruik Visual Voicemail binnen Nederland Gratis Gratis Gratis
*Download/upload snelheid 2048/384 Kb/sec.
De Nederlandse prijzen zijn enorm scherp. Dit had ik niet verwacht, scheelt weer
De maandelijkse tarieven zijn laag, maar ook de toestelprijzen zijn veel lager dan ik had verwacht.
[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 01-07-2008 15:24 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je betaalt voor aansluitkosten voor een iPhone abonnement ook nog € 52,50 per activering.
Zie: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Zie: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Ik denk toch dat ik dat ritje naar Zwitserland maak, mits de iPhone is geunlocked.
Ik moet eerlijk zeggen: de prijzen in vergelijking met een hoop landen is hier echt gunstig. Gunstige prijzen en dataverbruik limieten!
Verwijderd
Hele mooie prijzen helemaal niks mis mee.
De abonnementen zijn vrijwel de normale T-Mobile prijzen alleen dan met internet erbij
De abonnementen zijn vrijwel de normale T-Mobile prijzen alleen dan met internet erbij
Verwijderd
1 minuut is 1 sms neem ik aan.. dus gewoon een Flex abbonement, ik vraag me af of je in andere landen ook een activerings bedrag moet betalen, dat is wel geld klopperij..
Verwijderd
In de voorwaarden staat de volgende tekst:
Voor de rest nette prijzen, alleen die activatiekosten zijn gemeen verstopt.
Iemand enig idee wat hier precies mee bedoelt wordt?Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
Voor de rest nette prijzen, alleen die activatiekosten zijn gemeen verstopt.
Hoe toch eens op met die berekeningen!! Die slaan nergens op. Die 30 euro gooi niet weg ofzo, je krijgt er belminuten/smsjes voor en supersnel internet. Dat zou je zonder iPhone ook 20 euro per maand kosten.Tommy_G schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:18:
In eerste instantie had ik iets van "wow, dat goedkope abo en toestelprijs is ownage"
Dit staat op: http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief.pdf
Dus nog wel €52.50 activeringskosten / eenmalige kosten, als ik het goed begrijpJe betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Voor belminuten en sms buiten de
bundel betaal je
€ 0,25 per minuut. Voor bellen in, naar en vanuit het buitenland en het gebruik van betaalde servicenummers gelden andere tarieven en aanvullende
voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht. Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen.
Van oneigenlijk gebruik is onder meer sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. Je kunt eenmaal
per maand overstappen naar een hoger abonnement. De aansluitkosten voor een iPhone abonnement zijn € 52,50 per activering. 1Download/ upload snelheid
2048/ 384 Kb/sec.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Nee hoor. Ik heb een K800i los gekocht voor 150,- en heb een T-Mobile abbo van 6,95 met 150 minuten en 100 sms'jes. Wie is er dan duurder uit? Je hebt dan misschein niet direct het nieuwste mobieltje, maar ik moet Tommy_G gelijk geven. Hoewel dit natuurlijk gewoon een afweging is. Of het nieuwste en je betaalt teveel (imho) of even wachten en je bent gunstiger uit. No offence, je moet het zelf weten.Muthas schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:31:
[...]
Hoe toch eens op met die berekeningen!! Die slaan nergens op. Die 30 euro gooi niet weg ofzo, je krijgt er belminuten/smsjes voor en supersnel internet. Dat zou je zonder iPhone ook 20 euro per maand kosten.
De FAQ is ook bijgewerkt:
http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html
http://www.t-mobile.nl/iphone/faq.html
Helaas dus...Wanneer komt de iPhone vrij, d.w.z. zonder abonnement, op de markt?
De iPhone wordt aangeboden in combinatie met een drietal abonnementen. De iPhone is niet als los toestel te verkrijgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.