[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 81.833 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ajax power schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 00:28:
Klopt het dat als je je contract verlengt bij T-mobile (3 maanden van te voren) met 1 van de 3 abonnementsvormen, je dus in principe 3 maanden lang geen gebruik moet maken van internet omdat je nog 3 maanden gebruik maakt van je "oude" abonnement?
Je kan voor die 3-4 maanden gewoon PIT nemen voor internet..

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 07:54
Ook hier net het bericht te horen gekregen dat T-Mobile alleen de eerste 3 maanden het alleenrecht op de iPhone heeft. Dit bericht komt van (een medewerker van) de Phonehouse. Denk dat ik dus eerst even lekker die eerste 3 maanden afwacht en dan eens kijk wat er gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:58:
Ik vind het dan toch vervelend.

Als volgend jaar een nieuwe iPhone komt, wil ik die hebben en niet 2 jaar met de 3g rondlopen.
Waarom, waaaaarom geen 1 jaar abonnement. Ik ben bereid meer te betalen voor de iPhone.
Dat kan. Betaal je toch gewoon dat 2e jaar zonder hem te gebruiken? Kost je 360 euro extra. Hebben we een deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Niek_ schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 01:26:
Ook hier net het bericht te horen gekregen dat T-Mobile alleen de eerste 3 maanden het alleenrecht op de iPhone heeft. Dit bericht komt van (een medewerker van) de Phonehouse. Denk dat ik dus eerst even lekker die eerste 3 maanden afwacht en dan eens kijk wat er gaat gebeuren...
Mooie nickname!

Maar "net gehoord" lijkt mij wat onbetrouwbaar. Lijkt mij onzin, aangezien dit in de US ook niet zo was. En als het al zo was zouden we dit al wel weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 11:21

Floor-is

5.2

Sur_G schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:19:
Over de geruchten van de iPhone icm KPN. Er zit hier zeker een kern van waarheid in. Maar er moet bij gezegd worden, er is nog geen definitief besluit genomen om wel of niet een contract met Apple af te sluiten.
Voor zover ik weet -en ik heb toch wel bronnen-, is Apple tot 20/6 niet in gesprek geweest met KPN. Het zou wel heel raar zijn als ze dat nu ineens wel zouden doen en zo snel tot een (semi?) overeenkomst zouden komen. Bovendien is er een contract met T-Mobile dat zij de enige aanbieder zal zijn...

Ik heb mijn belminuten van de afgelopen 6 maanden eens in kaart gebracht en daar kom ik eigenlijk best OK uit. Zo rond de 150minuten *D
SMSen doe ik vrij weinig, mede omdat ik altijd bang ben dat ik door mijn voorraad heenben (en dus SMS ik 30-40 keer per maand met mijn bundel van 100 :X)

Ben ook erg benieuwd naar MobileMe, lijkt me heel handig, hoewel ik de online opslag weer niet verwacht te gebruiken. Voor €79 is het niet echt heel goedkoop te noemen bovendien. Het zal wel op 11 juli gelanceerd worden denk ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Floor-is op 02-07-2008 01:57 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

Ik ga stekem toch eens lekker 3 maanden achterover leunen (net mij Telfort abbo beëindigd, lekker goedkoop de situatie eens aankijken met Lowcall). Even kijken wat de kinderziektes zijn en met een beetje mazzel brandt dan de concurrentie tussen KPN en T-Mobile los. Het zal mij niets verbazen als er een tweede telco gekozen is maar dat die verplicht is zijn waffel te houden tot .. maanden (zelf invullen) na de release. Zo heeft T-Mobile de primeur (en heel veel nieuw abo's) en kan er toch een tweede Telco worden aangesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09
Anoniem: 188434 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 02:06:
Ik ga stekem toch eens lekker 3 maanden achterover leunen (net mij Telfort abbo beëindigd, lekker goedkoop de situatie eens aankijken met Lowcall). Even kijken wat de kinderziektes zijn en met een beetje mazzel brandt dan de concurrentie tussen KPN en T-Mobile los. Het zal mij niets verbazen als er een tweede telco gekozen is maar dat die verplicht is zijn waffel te houden tot .. maanden (zelf invullen) na de release. Zo heeft T-Mobile de primeur (en heel veel nieuw abo's) en kan er toch een tweede Telco worden aangesteld.
Zou me ook niets verbazen, maar denk dat je dan wat langer dan 3 maanden moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Anoniem: 188434 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 02:06:
Lowcall?! ROFL! :+

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Want? Prima als overbruggingsperiode om even aan te kijken wat er gaat gebeuren. Beter dan gehaast een 2-jarig abonnement afsluiten als binnen korte tijd blijkt dat je dat toch liever niet had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

maar de PATSfactor verdwijnt in die 3 maanden wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10-2024
Als die strijd zou komen, betwijfel ik of T-Mobile iets aan die abonnemente gaat doen. Denk maar eerder in een lagere/geen bijbetaling. Hooguit dat er een 1-jarige termijn bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Laatst online: 15-10-2024
Anoniem: 114361 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:21:
Die is al lang weg, dit is gewoon een iPhone die ook voor data in NL geschikt is. Mensen die alleen maar bellen/sms'en hebben dat ding allang ergens anders vandaan gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 20:05
Anoniem: 114361 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:21:
Denk het niet, Veel mensen kennen de iPod maar kopen een MP3 speler van een ander merk. Dit omdat mensen de iPod niets vinden icm iTunes of ze vinden het te duur. scholieren zullen er niet mee lopen want ja. deze kunnen vaak zelfstandig geen abbo afsluiten.

We zullen het zien..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Itunes vind ik zelf ook niets normaal copy paste als een windows folder vind ik lekkerder echter wat ik doe op itunes is steeds meer erbij zetten aan MP3's terwijl ik op mijn windows stick ze steeds weghaal. Dit doe ik nu in itunes dus ook en heb ik geen problemen meer ermee :). Maar ik wil graag een goede videoplayer tijdens het sporten en daar is de iphone ideaal voor.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Misschien wel een gezamelijke actie om GEEN iPhone's te kopen... dalen de prijzen vanzelf. Of beter, hopelijk flopt die hier in NL :D

Snap sowieso niet waarom je Apple koopt.... patsfactor waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Visser1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:05:
Misschien wel een gezamelijke actie om GEEN iPhone's te kopen... dalen de prijzen vanzelf. Of beter, hopelijk flopt die hier in NL :D

Snap sowieso niet waarom je Apple koopt.... patsfactor waarschijnlijk ;)
Is goed gaan we doen.. :9
Des te minder concurrenten voor mij in de rij voor de winkel blijven er over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87542

Oeps.. hele topic dagelijks bijgehouden -1 pagina 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 87542 op 02-07-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 87542 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:08:
Weet niet of het al bekend is hier, maar dit komt van een officiele Apple reseller in nederland

[abo-specs]
Heb je uberhaupt iets in dit topic gelezen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 87542 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:08:
Weet niet of het al bekend is hier,...
Goh, geweldig nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Lekker is dat, probeer ik vandaag de I-phone te reserveren in verband dat de prijzen sinds gisteren middag voor de abonnementen bekend zijn blijkt dus dat alle T-mobile verkooppunten vol zitten qua reserveringen.

Verwachte nieuwe leveringsdatum is een maand later :/ volgens de T-mobile klantenservice.

Bah :(

Iemand nog een suggestie in de omgeving Zaanstreek/Amsterdam waar ik dat ding nog kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:15:
Lekker is dat, probeer ik vandaag de I-phone te reserveren in verband dat de prijzen sinds gisteren middag voor de abonnementen bekend zijn blijkt dus dat alle T-mobile verkooppunten vol zitten qua reserveringen.

Verwachte nieuwe leveringsdatum is een maand later :/ volgens de T-mobile klantenservice.

Iemand nog een suggestie in de omgeving Zaanstreek/Amsterdam waar ik dat ding nog kan bestellen?
Ja gewoon naar de winkel gaan T-Mobile shops nemen namelijk geen reserveringen aan. Tenminste niet in Amsterdam, heb gisteren nog een rondje gedaan langs 4 winkels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Anoniem: 33358 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:17:
[...]

Ja gewoon naar de winkel gaan T-Mobile shops nemen namelijk geen reserveringen aan. Tenminste niet in Amsterdam, heb gisteren nog een rondje gedaan langs 4 winkels!
Vreemd de klantenservice vertelden mij namelijk dat het overal vol zat qua reservering/bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:21:
[...]

Vreemd de klantenservice vertelden mij namelijk dat het overal vol zat qua reservering/bestellingen?
Op 7 juli volgt meer informatie over de distributiepunten.

Zie: http://www.iphoneclub.nl/...bonnementen-vanaf-1-euro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Eiríkr schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:58:
Ik vind het dan toch vervelend.

Als volgend jaar een nieuwe iPhone komt, wil ik die hebben en niet 2 jaar met de 3g rondlopen.
Waarom, waaaaarom geen 1 jaar abonnement. Ik ben bereid meer te betalen voor de iPhone.
WTF? Waarom niet? Serieus, crappy wegwerpmentaliteit. Mensen die alleen met het nieuwste van het nieuwste willen rondlopen :?

Waar ik nog even mee zat, heeft iemand een idee hoe bijvoorbeeld de navigatie in zijn werk gaat? Ik zou graag een simlockvrije iPhone willen kopen en daar mijn huidige SIM-only abbo in willen stoppen. Als ik alleen zie dat de navigatie op Google Maps gebouwd is, dan ben ik bang dat die feature met een SIM-only niet (lekker) gaat werken, omdat je dus geen unlimited datarate hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Anoniem: 146055 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:15:

MisterJ.Lo Ze nemen geen reserveringen aan

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27

alienfruit

the alien you never expected

Ze moeten het apparaat gewoon simlock vrij verkopen. Ik wacht wel tot hij simlock vrij te koop is voor een redelijke prijs (dus minder dan 400euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:26:
[...]

WTF? Waarom niet? Serieus, crappy wegwerpmentaliteit. Mensen die alleen met het nieuwste van het nieuwste willen rondlopen :?
Met mijn voorlaatste telefoon was ik erg tevreden. Toen de opvolger uitkwam heb ik een 2 jarig abonnement afgesloten (was immers erg tevreden) echter met dit toestel heb ik niets dan problemen. Dan baal je wel als je er 2 jaar aan vast zit.
En ja, als er wat nieuwers uit komt en je vind dat z'n geld waard, dan mag ieder voor zich bepalen of ie het nieuwste koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Ja waarom niet.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 12:36
Ik kom net van de lijn met T-Mobile en die medewerker zegt dat er wel reserveringen gedaan worden alleen kunnen winkels zeggen dat ze dat niet doen omdat de vraag ernaar te groot is.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 10:34
cool0 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:28:
[...]

MisterJ.Lo Ze nemen geen reserveringen aan
Kul, ik heb in delft ook gewoon gereserveerd. De lijst is er inmiddels wel behoorlijk lang.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Ik vind het gewoon een beetje een arrogante houding: "Ach, laat ik maar wat nieuws kopen.", terwijl het oude nauwelijks gebruikt is. Ik heb hier zelf ook best dure dingen liggen, maar ik ga niet zomaar alles vervangen 'omdat het kan'. Beetje denken aan wat je allemaal weg doet mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Nieuwes van T-Mobile:
Het is bijna zover: vanaf 11 juli is de Apple iPhone3G verkrijgbaar in Nederland. Exclusief bij T-Mobile.

T-Mobile introduceert drie speciale abonnementen die helemaal zijn afgestemd op gebruik met de iPhone3G. De tarieven zijn:
€ 29,95 per maand (150 belminuten, 150 sms’jes,
Visual Voicemail en onbeperkt supersnel internet binnen Nederland)
€ 44,95 per maand (300 belminuten, 300 sms’jes,
€ 64,95 per maand (500 belminuten, 500 sms’jes,

Bij een abonnement van € 44,95 per maand, is de iPhone er al vanaf € 1,-.

De iPhone3G is ook heel geschikt voor zakelijk gebruik. Voor zakelijke gebruikers is de iPhone3G beschikbaar met een van de drie bovenstaande abonnementen of met een T-Mobile Zakelijk Optimaal abonnement in combinatie met Pocket Internet Totaal Plus.

Kijk voor meer informatie over abonnementen en toestelprijzen op
www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
nog een :D

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
LEZEN voor je post.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:47
En dan nog met het mailtje van gister aankomen, terwijl we daar 10 pagina's over hebben volgekalkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

jprommen schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:05:
[...]

Kul, ik heb in delft ook gewoon gereserveerd. De lijst is er inmiddels wel behoorlijk lang.
Ondertussen nemen ze in Delft ook geen reserveringen meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:08:
[...]

Ik vind het gewoon een beetje een arrogante houding: "Ach, laat ik maar wat nieuws kopen.", terwijl het oude nauwelijks gebruikt is. Ik heb hier zelf ook best dure dingen liggen, maar ik ga niet zomaar alles vervangen 'omdat het kan'. Beetje denken aan wat je allemaal weg doet mag ook wel.
ar·ro·gant (bijvoeglijk naamwoord; arroganter, arrogantst; arrogantie)
1 verwaand

ver·waand (bijvoeglijk naamwoord; verwaander, verwaandst; verwaandheid)
1 ingebeeld, hoogmoedig, te veel met zichzelf ingenomen

We leven hier in een consumptiemaatschappij. De ene wil graag de nieuwste mobiel, de ander loopt in een spijkerbroek van 200 euro. Wat is hier arrogant aan?
Zolang je niet in de problemen komt/anderen in de problemen brengt met je uitgaven zie ik niet waarom het zo verkeerd is producten niet tot einde levenscyclus te gebruiken.
Als iedereen dit zou doen, zou de moderne maatschappij zelfs waarschijnlijk een probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:08:
[...]

Ieder z'n ding. Het is ook niet mijn ding, maar om nu iemand anders erop aan te kijken :S.

Gasten die altijd het nieuwste willen hebben zijn erg goed voor onze economie, wees er dus maar blij mee :Y) :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:25:
[...]

We leven hier in een consumptiemaatschappij. De ene wil graag de nieuwste mobiel, de ander loopt in een spijkerbroek van 200 euro. Wat is hier arrogant aan?
Zolang je niet in de problemen komt/anderen in de problemen brengt met je uitgaven zie ik niet waarom het zo verkeerd is producten niet tot einde levenscyclus te gebruiken.
Als iedereen dit zou doen, zou de moderne maatschappij zelfs waarschijnlijk een probleem hebben.
hear hear.

Ik denk dat de bewuste "klager" ook nog wel een werkende Nokia 3310 op de plank heeft liggen. Wat doe je dan met een iphone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:22
Datafeest schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:28:
[...]
Ieder z'n ding. Het is ook niet mijn ding, maar om nu iemand anders erop aan te kijken :S.
Ik zat me net te bedenken: Ik lees nu elke morgen Nu.nl op mijn N95 in de tram / trein...
Is het dan ook opeens fout als ik exact hetzelfde met mijn iPhone zou gaan doen?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Dan niet, alsof ik 10 pagina's ga doorspitten om uit te zoeken of het al gepost is. Care :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
programist schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Dan niet, alsof ik 10 pagina's ga doorspitten om uit te zoeken of het al gepost is. Care :z
Doe dan ook niet de moeite om het topic op te zoeken en doe vooral niet de moeite om te posten.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat op 11 Juli echt storm lopen dat weet ik wel zeker, kijk maar eens naar de release van de HTC Touch Diamond, de 103 stuks waren binnen 15 minuten verkocht.. wow..
Zie artikel: http://www.iphoneclub.nl/...g-voor-htc-touch-diamond/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Laatst online: 30-05 15:19
Je kan de Iphone volgens de site van a-mac nog wel reserveren bij hun. Misschien ook wel bij andere resellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27

alienfruit

the alien you never expected

Ja, de HTC Touch Diamond kan ook meer vergeleken met de iPhone. Maar ja, ik zou er zelf nooit voor in de rij gaan staan. Enige waar ik voor in de rij ga staan is het museum wanneer het gratis toegang is zoals bij het Louvre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

cornelixnootje1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:30:
[...]

hear hear.

Ik denk dat de bewuste "klager" ook nog wel een werkende Nokia 3310 op de plank heeft liggen. Wat doe je dan met een iphone? :+
Een Siemens A50 for that matter :P Punt is dat ik een iPhone wil om niet meerdere apparaten te hoeven gebruiken en omdat hij features biedt die ik nodig heb.

Maargoed, ik stop al. Zal alleen nog maar gaan klagen dat ik de prijzen voor de iPhone de hoog vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:15:
[...]

Een Siemens A50 for that matter :P Punt is dat ik een iPhone wil om niet meerdere apparaten te hoeven gebruiken en omdat hij features biedt die ik nodig heb.

Maargoed, ik stop al. Zal alleen nog maar gaan klagen dat ik de prijzen voor de iPhone de hoog vind :+
De prijzen zijn niet te hoog je krijgt er gewoon te weinig voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Fijn, de T-Mobile winkel hier werkt met reserveringen en als ik het scherm zo zag ben ik nummer 50. En ze doen niet aan verkoop voor wie er het eerste is, waarom kan T-Mobile NL niet zo duidelijk zijn als AT&T :( * Muthas gaat zoeken naar een T-Mobile winkel in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:18:
Fijn, de T-Mobile winkel hier werkt met reserveringen en als ik het scherm zo zag ben ik nummer 50. En ze doen niet aan verkoop voor wie er het eerste is, waarom kan T-Mobile NL niet zo duidelijk zijn als AT&T :( * Muthas gaat zoeken naar een T-Mobile winkel in de buurt...
nummer 50 is niet eens zo slecht, ik ga er wel vanuit dat een beetje grote T-mobile shop wel meer dan 100 stuks krijgt..

---

Even de Poll van TlighT omhoogschoppen..

Poll: Hoe vroeg sta jij in de rij?
de avond ervoor zet ik een tentje op.
6.00 uur
7.00 uur
8.00 uur
8.30 uur
9.00 uur
pas op of na openingstijd.
niet, ik heb gereserveerd.
niet, ik hoef hem niet perse op dag 1 te hebben.
niet, ik heb helaas geen tijd om vroeg in de rij te staan.
niet, ik kom op een andere manier aan mijn iPhone.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297800&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 02-07-2008 12:28 . Reden: poll toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
En nog even eentje er bij. :)

&aid
Poll: Welke iPhone wil jij?
De 3G 8gb Black
De 3G 16gb Black
De 3G 16gb White
De 1st gen iPhone
Iets anders...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=297890&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Volgens deze site zal de iPhone ook in andere winkels verkochten worden dan die van T-Mobile. Volgende week worden ze door T-Mobile bekend gemaakt. Dit zou betekenen dat je "leuke" prijsjes kunt maken icm de iPhone en andere T-Mobile abonnementen. Denk bijv aan 1 jaar contracten etc :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224094

En dan nog, dan houden ze een lijst bij in de shop. Ze gaan echt geen nee verkopen terwijl ze achter nog een stapel hebben liggen voor 100 personen die misschien wel bij 4 shops hebben gereserveerd. Verkopen is verkopen, en als je te laat komt krijg je gewoon te horen dat ze er te weinig gehad hebben. Dus gewoon zorgen dat je er om 9u bent met een thermoskan koffie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
adewidt schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:43:
Volgens deze site zal de iPhone ook in andere winkels verkochten worden dan die van T-Mobile. Volgende week worden ze door T-Mobile bekend gemaakt. Dit zou betekenen dat je "leuke" prijsjes kunt maken icm de iPhone en andere T-Mobile abonnementen. Denk bijv aan 1 jaar contracten etc :) .
Weer zo'n "interne bron".

Het zal wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 07:54
cornelixnootje1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 01:33:
[...]

Mooie nickname!

Maar "net gehoord" lijkt mij wat onbetrouwbaar. Lijkt mij onzin, aangezien dit in de US ook niet zo was. En als het al zo was zouden we dit al wel weten. :)
Dat is de waarde die jij eraan hangt. Een goede vriend van mij werkt daar al enkele jaren en regelt alles voor een aantal winkels. Hij kwam met deze info. Ik hecht daar wel waarde aan. Maar goed, we gaan het over een maand of 3 mee maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
cornelixnootje1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Weer zo'n "interne bron".

Het zal wel weer...
Je moet niet verwachten dat als de inkt nog nat is dat ze het al van de daken gaan schreeuwen, alles omtrent de iPhone was gebasseerd op interne bronnen etc. Dit is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik ben gisteren naar de lokale T-Mobile shop gegaan en de verkoopster ter plekke zei dat ze geen reserveringen aannamen. Je moest gewoon op tijd komen 11 juli, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Laatst online: 22:41
programist schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Offtopic: Maar je had wel rederlijkerwijs mogen verwachten dat dit hier allemaal al gepost was, aangezien het mailtje van gisteren is.

Ontopic: Ik vind het raar dat de klantenservice zo slecht op de hoogte is omtrent de iphone. Ze spreken elkaar echt continu tegen (bijv 2x gebeld en totaal tegenovergestelde gehoord qua reserveringen en ook over activatiekosten vertelde de ene me dat het voor bestaande abbonees gratis is en de andere weer niet. Daarnaast hebben ze gewoon echt vaak "no clue". Je zou toch mogen verwachten dat ze wat beter geinformeerd zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik twijfel tussen White en Black, ik neem sowieso wat op voorraad is, ook als dat alleen nog maar 8Gb is. Maar als alles er is, dan ga ik denk voor de iPhone White 16Gb, zeker omdat de meeste voor de 'Black' gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
TlighT schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:54:
Ik ben gisteren naar de lokale T-Mobile shop gegaan en de verkoopster ter plekke zei dat ze geen reserveringen aannamen. Je moest gewoon op tijd komen 11 juli, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Zijn het allemaal franchisers ofzo? :)
In Breda ben ik gewoon op de lijst erbij geschreven, en bellen ze me op als mijn exemplaar klaarligt.

Ik ga overigens wel zeuren over die twee jaar.. Ik wil gewoon voor een jaar verlengen met in dit geval dus het IPhone abonnement. Dan betaal ik maar 150,- voor het toestel los bij.

Naja, we zullen zien of het lukt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 17:54
Ik had net contact met Tmobile helpdesk, en die wist mij te vertellen dat er in Rotterdam een Tmobile shop om 0:00 opengaat. Nu woon ik zelf in Groningen, en moet ik nog bijna 3 maand wachten (contract loopt dan pas af), maar het lijkt me wel interessant voor de mensen die in de buurt wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Doen ze in Amsterdam aan reserveringen ja/nee? Moet namelijk gewoon werken maar dan ga ik gewoon eerder (8u/half9) en dan camp ik daar even muziekluisterend.

Wie gaat er mee? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

endless schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:05:
[...]

Zijn het allemaal franchisers ofzo? :)
In Breda ben ik gewoon op de lijst erbij geschreven, en bellen ze me op als mijn exemplaar klaarligt.

Ik ga overigens wel zeuren over die twee jaar.. Ik wil gewoon voor een jaar verlengen met in dit geval dus het IPhone abonnement. Dan betaal ik maar 150,- voor het toestel los bij.

Naja, we zullen zien of het lukt.. :)
Als je kijkt naar het verschil in toestelkorting tussen T-mobile 1- en 2-jarige abonnementen is dat maar 80 euro. Die 80 euro zou ik ook graag bij willen betalen voor een 1-jarig abonnement, maar dat zal wel niet zo werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Ben benieuwd welke het meest krast (lees: op welke je de krassen het beste ziet), dan neem ik die niet :+

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Die witte zegt wel overduidelijk "Ik heb de 16gb" dus wel met hogere patsfactor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:07:
Doen ze in Amsterdam aan reserveringen ja/nee? Moet namelijk gewoon werken maar dan ga ik gewoon eerder (8u/half9) en dan camp ik daar even muziekluisterend.

Wie gaat er mee? :D
Nope in amsterdam kun je niet reserveren.. ik ben er ook om 08:30 voor de T-mobile shop in de kalverstraat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

weet iemand trouwens hoe het zit met abonnement verhogen en verlagen? Kan ik er bijvoorbeeld voor kiezen om het 29,95 abonnement te nemen en die 160 euri bij te leggen, hem vervolgens te verhogen naar één van de andere. En indien er volgendjaar een nieuwe komt mijn abonnement te verlagen naar die van 29,95 om hem vervolgens af te kopen? (mocht ik de volgende erg interresant vinden that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266688

Ik heb een vraag betreft het verlengen van je abonnement,

Heb het hele forum doorgelezen maar mij is nou nog niet duidelijk hoe dat nou zit, mijn contract loopt af op 30 Oktober, maar je kan als bestaande T-mobile klant toch altijd verlengen? In de shop kan dat al 4 maanden van te voren en online 3 maanden..

Kan ik nou wel of niet een Iphone 3G halen 11 juli of moet ik wachten tot 30 oktober?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 30-05 11:32

Padvinder

doet z&#039;n best

Ik sprak net een medewerker van de T-Mobile shop bij Den Haag HS... die zei dat ie " had gehoord" van 700 stuks per shops. Maar meer liet hij ook echt niet los... dus welke modellen, welke aantallen...geen idee.

Zouden ze op vrijdag en zaterdag er al 700 verkopen? Ik hoop dat ik maandag nog een kans maak...

Ik wil eigenlijk ook wel heel graag gewoon het 16GB model, zwart... maar die zal wel het hardste lopen.

Nahja, ik zie het maandag de 14e wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Padvinder schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:23:
Ik sprak net een medewerker van de T-Mobile shop bij Den Haag HS... die zei dat ie " had gehoord" van 700 stuks per shops. Maar meer liet hij ook echt niet los... dus welke modellen, welke aantallen...geen idee.

Zouden ze op vrijdag en zaterdag er al 700 verkopen? Ik hoop dat ik maandag nog een kans maak...

Ik wil eigenlijk ook wel heel graag gewoon het 16GB model, zwart... maar die zal wel het hardste lopen.

Nahja, ik zie het maandag de 14e wel...
Nou ik denk dat die medewerker dit forum ook gewoon leest, want dat zijn de bekende berekening die we hier al vaker hebben gemaakt, er worden ongeveer (bronloos) 50.000 stuks beschikbaar gesteld voor Nederland, deel dat door de 80 winkels en je komt op iets van 724 per winkel.. maar het blijft allemaal gissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Ik snap niet waarom mensen toch denken dat de abo's zo duur zijn. Ik vind het juist erg goedkoop als je nagaat wat je ervoor krijgt en als je het vergelijkt met iets anders.

De goedkoopste iPhone abo kost 29,95. Daar zit 150 belmin, sms en onbeperkt! 2048kbps inet inbegrepen. Verder kost de iPhone nog 79,95 extra + 52,50 aansluitkosten. Bij elkaar verdeeld over 2 jaar = €851,25

Als je dat vergelijkt met een vergelijkbaar abo van T-mobile kom je op een astronomisch hoog bedrag uit...
>T-mobile relax 150. 24x14,50 = 348 (=goedkopere webtarief)
>150 sms per maand. 24x10 = 240
>Onbeperkt snel inet. 24x69.50 = 1668
>T-mobile Hotspot. 24x79.95 = 1918,8
>Telefoon gratis neem ik aan

Bij elkaar is dat €4174,8! Een gigantisch verschil met 851,25. Nu begrijp ik dat je normaal gesproken niet alles gebruikt. Voor hotspots bijvoorbeeld heb ik echt geen 80 euro per maand over. Maar zelfs zonder dat is het abo nog meer dan 2x zo duur.

Veel mensen zeggen ook dat bij vodafone goedkoper is etc. Daar gaan we eens naar kijken.
We nemen de Nokia N95 8GB.
>Vodafone 150 belmin of sms. 24x22,50 = 540 (=20% abo korting)
>Vodafone zorgeloos inet. 24x9,50 = 228
>Toestelprijs Nokia N95 8GB. 163,99 (96€ korting)

Bij elkaar is dat €931.99. Nog steeds duurder dan de 851,25 voor de iPhone!
Verder zit er een FUP op inet (cap op 250mb!) en is het bellen en smsen in 1 bundel, wat vrij vertaalt neerkomt op 75 belminuten en 75 sms per maand. Verder zitten er geen visual VM en hotspots bij (niet dat dat zo belangrijk is maar toch. Je betaalt dus meer voor minder en helemaal als je nagaat dat de N95 al een hele tijd uit is en in het begin nog een stuk duurder was. En ik zie ook mensen die iPhone abo vergelijken met 1 jaar abo's. Natuurlijk kosten 1 jaar abo's minder, je krijgt immers een jaar minder belmin en internet! Het is dus niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
cornelixnootje1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:11:
Die witte zegt wel overduidelijk "Ik heb de 16gb" dus wel met hogere patsfactor. :)
De zwarte past beter bij mijn alu iMac.

Ik neem een zwarte 16Gb... als die niet meer op voorraad zijn dan wacht ik; Ik ga niet twee jaar rondlopen met een 2e keus.

[ Voor 21% gewijzigd door TlighT op 02-07-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Chimera schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:08:
Ben benieuwd welke het meest krast (lees: op welke je de krassen het beste ziet), dan neem ik die niet :+
Ik heb een zwarte LG Prada waar nogal wat krassen op zitten en die zijn vrij duidelijk (zowel op het scherm als plastic achterkant) ook al zijn het geen diepe krassen. Verder heb ik een witte apple muis waar ook enkele krasjes op zitten, maar die zijn niet zichtbaar of je moet er 5 cm vandaan zitten en aandachtig naar kijken. Nou zijn het geen exacte vergelijkingen, maar volgens mij is het voor de iPhone wel vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:14
Anoniem: 266688 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:20:Heb het hele forum doorgelezen maar mij is nou nog niet duidelijk hoe dat nou zit, mijn contract loopt af op 30 Oktober, maar je kan als bestaande T-mobile klant toch altijd verlengen? In de shop kan dat al 4 maanden van te voren en online 3 maanden..

Kan ik nou wel of niet een Iphone 3G halen 11 juli of moet ik wachten tot 30 oktober?

Groeten,
Je kan 'm gewoon verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 264553 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Ik heb een zwarte LG Prada waar nogal wat krassen op zitten en die zijn vrij duidelijk (zowel op het scherm als plastic achterkant) ook al zijn het geen diepe krassen. Verder heb ik een witte apple muis waar ook enkele krasjes op zitten, maar die zijn niet zichtbaar of je moet er 5 cm vandaan zitten en aandachtig naar kijken. Nou zijn het geen exacte vergelijkingen, maar volgens mij is het voor de iPhone wel vergelijkbaar.
Als eigenaar van een witte MacBook, Nintendo DS, externe HD en X360 (en hopelijk binnenkort een witte 3G iPhone :+ ) kan ik zeggen dat op wit krassen veel minder opvallen. Nog een pluspunt, op zwart plastic zie je heel gauw vingerafdrukken, op wit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266688

Bedankt, dan ga ik 11 juli, of daarna er 1 proberen te scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Muthas schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:39:
[...]

Als eigenaar van een witte MacBook, Nintendo DS, externe HD en X360 (en hopelijk binnenkort een witte 3G iPhone :+ ) kan ik zeggen dat op wit krassen veel minder opvallen. Nog een pluspunt, op zwart plastic zie je heel gauw vingerafdrukken, op wit niet :)
Mja hoevaak kijk je naar de achterkant van je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Anoniem: 264553 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Precies om die reden Invisible Shield voor iPhone 3g al gepreordered op zagg.com (24 dollar free shipping).

Ik hoop dat er genoeg phones beschikbaar zijn iig volgende week vrijdag, sta ergens in Zuid-Limburg voor een winkel die ze verkoopt, weet echter nog niet waar ff 7 juli afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

adewidt schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:43:
En waar baseer je je dan op wat betreft de mogelijkheid voor afsluiten 1-jarig contract?
Volgens mij eist Apple namelijk 2 jarig.
Dreamer... schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Ze spreken elkaar echt continu tegen (bijv 2x gebeld en totaal tegenovergestelde gehoord qua reserveringen en ook over activatiekosten vertelde de ene me dat het voor bestaande abbonees gratis is en de andere weer niet. Daarnaast hebben ze gewoon echt vaak "no clue". Je zou toch mogen verwachten dat ze wat beter geinformeerd zouden zijn.
Lijkt me niet dat bestaande klanten 'activerings'/aansluitingskosten betalen. Dit is nooit zo geweest voor bestaande klanten, aangezien die al aangesloten zijn op het netwerk.
Shiver23 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:08:
[...]

Als je kijkt naar het verschil in toestelkorting tussen T-mobile 1- en 2-jarige abonnementen is dat maar 80 euro. Die 80 euro zou ik ook graag bij willen betalen voor een 1-jarig abonnement, maar dat zal wel niet zo werken.
Volgens mij eist Apple dus 2-jarig contract. Dus dat zal wel niet werken.
Good Fella schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:20:
weet iemand trouwens hoe het zit met abonnement verhogen en verlagen? Kan ik er bijvoorbeeld voor kiezen om het 29,95 abonnement te nemen en die 160 euri bij te leggen, hem vervolgens te verhogen naar één van de andere. En indien er volgendjaar een nieuwe komt mijn abonnement te verlagen naar die van 29,95 om hem vervolgens af te kopen? (mocht ik de volgende erg interresant vinden that is).
Verhogen lijkt me wel... verlagen na een jaar lijkt me niet.
Anoniem: 266688 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:20:
Ik heb een vraag betreft het verlengen van je abonnement,

Heb het hele forum doorgelezen maar mij is nou nog niet duidelijk hoe dat nou zit, mijn contract loopt af op 30 Oktober, maar je kan als bestaande T-mobile klant toch altijd verlengen? In de shop kan dat al 4 maanden van te voren en online 3 maanden..

Groeten,
Kun je gewoon 11 juli een halen.
Vergeet echter niet dat je iphone abo pas 30 okt. ingaat. Internet zit er dus nog niet bij, let hiermee op voordat je flink gaat downloaden. Je zult voor de overgebleven maanden een internet abo erbij moeten pakken (bel klantenservice), of de eerste paar maanden nog niet op internet gaan.
Anoniem: 264553 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:30:

Ja maar welke kneus pakt dit nu?
Verder ben ik het wel met je eens dat de prijs niet heel overdreven is.
Ofjaa, ik ben het dus niet helemaal eens met 25c buiten bundel (daarom bel ik dus met t-m flex), maar dat is bij iedere provider zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:58
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=2941
Een interne bron bij The Phone House heeft bevestigd dat vandaag het contract getekend wordt met T-Mobile om de iPhone 3G te verkopen. T for Telecom zal buiten de boot vallen en BelCompany is nog aan het onderhandelen.

Gisterenavond kregen we deze tip binnen via een gebruiker van onze site. Volgens deze bron zal vandaag het contract getekend worden tussen T-Mobile en The Phone House voor het verkopen van de iPhone 3G vanaf 11 juli. Ook wist de bron te melden dat T for Telecom buiten de boot is gevallen en de iPhone 3G niet zal gaan aanbieden met T-Mobile of een andere aanbieder. T for Telecom vond de investering te groot en zal daarom dit toestel niet in Nederland gaan aanbieden. BelCompany zit nog aan de onderhandelingstafel en de verwachting is dat het contract nog deze week gesloten wordt. Wel neemt BelCompany als één van de weinige reserveringen aan voor de iPhone 3G.

Volgens meerdere bronnen zal de voorraad ruim voldoende zijn van de iPhone. Op de T-Mobile site staat dat er een schaarste zal zijn echter beweren de bronnen wat anders. Wel kan het zo zijn dat de 16gb versie wat ruimer voorradig zal zijn en dat de 8gb versie wat later aan zal komen in de winkels. Volgens de bronnen zullen alle leveranciers voldoende voorraad krijgen. De ketens die tevens de iPhone gaan verkopen zullen volgende week bekend worden gemaakt door T-Mobile
Voldoende voorraad dus en niet alleen bij de T-Mobile shop :)
Ow, linkje was dus al voorbij gekomen, sorry. Maar goed, volledige bericht staat nu netjes in het topic ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 02-07-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik snap niet waarom mensen toch denken dat de abo's zo duur zijn. Ik vind het juist erg goedkoop als je nagaat wat je ervoor krijgt en als je het vergelijkt met iets anders.

De goedkoopste iPhone abo kost 29,95. Daar zit 150 belmin, sms en onbeperkt! 2048kbps inet inbegrepen. Verder kost de iPhone nog 79,95 extra + 52,50 aansluitkosten. Bij elkaar verdeeld over 2 jaar = €851,25

Als je dat vergelijkt met een vergelijkbaar abo van T-mobile kom je op een astronomisch hoog bedrag uit...
>T-mobile relax 150. 24x14,50 = 348 (=goedkopere webtarief)
>150 sms per maand. 24x10 = 240
>Telefoon gratis neem ik aan

Bij elkaar is dat €4174,8! Een gigantisch verschil met 851,25. Nu begrijp ik dat je normaal gesproken niet alles gebruikt. Voor hotspots bijvoorbeeld heb ik echt geen 80 euro per maand over. Maar zelfs zonder dat is het abo nog meer dan 2x zo duur.

Veel mensen zeggen ook dat bij vodafone goedkoper is etc. Daar gaan we eens naar kijken.
We nemen de Nokia N95 8GB.
>Vodafone 150 belmin of sms. 24x22,50 = 540 (=20% abo korting)
>Vodafone zorgeloos inet. 24x9,50 = 228
>Toestelprijs Nokia N95 8GB. 163,99 (96€ korting)

Bij elkaar is dat €931.99. Nog steeds duurder dan de 851,25 voor de iPhone!
Verder zit er een FUP op inet (cap op 250mb!) en is het bellen en smsen in 1 bundel, wat vrij vertaalt neerkomt op 75 belminuten en 75 sms per maand. Verder zitten er geen visual VM en hotspots bij (niet dat dat zo belangrijk is maar toch. Je betaalt dus meer voor minder en helemaal als je nagaat dat de N95 al een hele tijd uit is en in het begin nog een stuk duurder was. En ik zie ook mensen die iPhone abo vergelijken met 1 jaar abo's. Natuurlijk kosten 1 jaar abo's minder, je krijgt immers een jaar minder belmin en internet! Het is dus niet te vergelijken.
toon volledige bericht
Ik ben het met je eens, maar je berekening klopt niet.

Een internet totaal abonnement is inclusief onbeperkt toegang tot hotspots. dat hoef je dus niet appart in te kopen.
bovendien is internet totaal voor laptops, en de iphone abonnement is internetten met laptop officieel niet toegestaan volgens de voorwaarde, hoe sterk ze hier op gaan controleren is nog een onbekend.

bovendien heb je met een sms totaal 1000 sms per maand voor 9,95

Het feit dat ik een 1 jarig abonnement wil, is niet dat ik goedkoper uit ben, maar dat ik volgend jaar gewoon weer een nieuwe telefoon wil met korting.. en weer een nieuwe keus kunnen maken voor abonnement.. (persoonlijke) situaties kunnen veranderen..

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 12:36
Zijn er nog mensen die zin hebben 11 juli samen met mij te campen voor de T-Mobile Shop bij Den Haag Hollands Spoor?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zojuist iemand van T-Mobile (zakelijk) aan de lijn gehad.
Ze hopen ergens volgende week de tarieven voor verlenging te hebben. En passant werd me verteld dat klanten eerder die nieuwsbrief ontvangen dan de helpdesk/sales daar ...

[ Voor 19% gewijzigd door TheRookie op 02-07-2008 14:11 . Reden: te vroeg op 'verstuur bericht' geklikt :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:14
McLatey schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:51:
Kun je gewoon 11 juli een halen.
Vergeet echter niet dat je iphone abo pas 30 okt. ingaat. Internet zit er dus nog niet bij, let hiermee op voordat je flink gaat downloaden. Je zult voor de overgebleven maanden een internet abo erbij moeten pakken (bel klantenservice), of de eerste paar maanden nog niet op internet gaan.
Als je er 11 juli een haalt, wordt je ook meteen overgezet naar het iPhone abonnement. Dit was met mijn vorige verlenging ook het geval. Verder is dit bevestigd door de particuliere en zakelijke helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Het kost veel en je krijgt er misschien veel voor terug, maar 9 van de 10 mensen zullen zo'n dik vet abbo gewoon niet nodig hebben. Ik wil zelf gewoon graag een simlockvrije telefoon en mijn eigen SIM-only erin kwijt kunnen. Ik bel/sms niet zo vreselijk vaak. Ik hoef de iPhone ook niet als ganz geile telefoon, maar als één apparaat voor mijn telefoon, mediaspeler en agenda. Ik hoop dat dit mogelijk zal zijn en dat ook het navigatiesysteem gratis werkt met een eigen SIMkaart. Dat zal echter wel niet, want het is op Google Maps gebaseerd en die haalt realtime de kaarten van internet af in plaats van ze van te voren allemaal lokaal op te slaan. Als dat inderdaad zo is, dan is dat nogal funest. Het ding als navigatiesysteem gebruiken in het buitenland wordt dan erg duur.

Maar we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ben blij met mijn 1st gen iphone.
lekker cheap abbo met data. heb aan 250 mb genoeg want haal toch alleen me mail op.
thuis en op me werk gewoon wifi aan staan.
internetten doe ik soms. voor gps heb ik al een tom tom dus tja als mijn 1ste gen stuk is kijk ik wel naar de 3g versie. voor nu vind ik het best.

moet wel zeggen dat ik de prijzen best mee vind vallen. in andere landen zijn ze veel duurder dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:45:
ben blij met mijn 1st gen iphone.
lekker cheap abbo met data. heb aan 250 mb genoeg want haal toch alleen me mail op.
Knappe jongen die daar in een maand over heen gaat met GPRS :')
Volgens mij lukt dat alleen als je 24/7 email gaat verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Mei schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:41:
[...]

Dat zal echter wel niet, want het is op Google Maps gebaseerd en die haalt realtime de kaarten van internet af in plaats van ze van te voren allemaal lokaal op te slaan. Als dat inderdaad zo is, dan is dat nogal funest. Het ding als navigatiesysteem gebruiken in het buitenland wordt dan erg duur.

Maar we zullen zien...
We zullen zien? :+ Dat is gewoon een feit, de kaarten komen van het internet en staan niet in het geheugen. Er zijn momenteel wel programma's die een kaart van een bepaalde route kunnen pre-loaden, maar dat is op een gejailbreakte iPhone, en ik denk niet dat het volgens de SDK regels kan.

Overigens gaat Apple echt wel een deal sluiten met een echt navigatiesysteem-bedrijf (zal wel TomTom worden), ze zijn gewoon nog aan het onderhandelen wie het meeste geld biedt. En die kaarten staan altijd wel in het geheugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Muthas schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:56:
[...]

We zullen zien? :+ Dat is gewoon een feit, de kaarten komen van het internet en staan niet in het geheugen. Er zijn momenteel wel programma's die een kaart van een bepaalde route kunnen pre-loaden, maar dat is op een gejailbreakte iPhone, en ik denk niet dat het volgens de SDK regels kan.

Overigens gaat Apple echt wel een deal sluiten met een echt navigatiesysteem-bedrijf (zal wel TomTom worden), ze zijn gewoon nog aan het onderhandelen wie het meeste geld biedt. En die kaarten staan altijd wel in het geheugen :)
Ik kan me heel goed voorstellen dat Google graag de kaarten voor de iPhone wil leveren. Als ze een beetje nadenken (en dat kunnen ze bij Google wel), moeten ze toch redelijk snel tot de conclusie komen dat het op deze manier niet lekker gaat werken, alhoewel mensen in de VS er relatief weinig last van hebben. De mensen daar gaan veel minder naar het buitenland dan de mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 02:20
Wie wil er een deel 2 maken? Graag met wat veelgestelde vragen en een tabelletje met de prijzen? Neem dan even contact op!

Dat laatste kan gewoon gehaald worden uit het topic over de iPhone:
Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

De code:
[table cellpadding=5][tr][td][b]Maandelijkse kosten:[/][/td][td]29,95[/td][td]44,95[/td][td]64,95[/td][/tr]
[tr][td][b]Belminuten:[/b][/td][td]150[/td][td]300[/td][td]500[/td][/tr]
[tr][td][b]Sms-berichten:[/b][/td][td]150[/td][td]300[/td][td]500[/td][/tr]
[tr][td][b]Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:[/b][/td][td]79,95[/td][td]1,00[/td][td]1,00[/td][/tr]
[tr][td][b]Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:[/b][/td][td]159,95[/td][td]79,95[/td][td]19,95[/td][/tr][/table]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

Wat ik nergens kan vinden in de kleine lettertjes is of je mag voipen met de 3G. Als dat via het data abbo of de hotspots kan is dit super interessant! Fring erop bijvoorbeeld + SIP account en gaan. Laat die dure abbo maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262442

Laatste info over de Loss/Stolen optie:
(heb me laten terugbellen door klantenservice pipo) die ietwat in paniek zijn manager moest benaderen, welke vervolgens adhoc een antwoordje heeft geformuleerd, dus misschien is onderstaand met een korrel zout te nemen...anyhoe, wat mij verteld is:

- iPhone kan uitgekozen worden als vervangend toestel;
- Contractsverlenging van 2 jaar (ipv 1 jr wat gebruikelijk is voor deze regeling)
- Verplicht upgraden naar 1 vd 3 aangeboden iPhone abo's
- Abo gaat pas in NA einde huidig contract en tot dan kun je NIET gebruik maken van het ingekochte dataplan
-Dataplan kan je eventueel wel nog los kopen, aanvullend op je huidige abo (en dat kost zo'n 70 EU per maand....)

--> kortom: een los, nieuw contract afsluiten danwel even uitzingen tot verleng moment is de aantrekkelijkste optie voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 262442 op 02-07-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:02
Anoniem: 162671 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:13:
Wat ik nergens kan vinden in de kleine lettertjes is of je mag voipen met de 3G. Als dat via het data abbo of de hotspots kan is dit super interessant! Fring erop bijvoorbeeld + SIP account en gaan. Laat die dure abbo maar zitten.
In de voorwaarden staat eigenlijk alleen maar in dat 'oneigenlijk gebruik' inhoud dat je met je laptop/computer gebruik maakt van 3G.... Dus ik zou zeggen dat fring gewoon is toegestaan... Voor fring moet je alleen wel een jailbroken toestel hebben geloof ik... of heb ik het hier mis?

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

gavro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:19:
[...]

In de voorwaarden staat eigenlijk alleen maar in dat 'oneigenlijk gebruik' inhoud dat je met je laptop/computer gebruik maakt van 3G.... Dus ik zou zeggen dat fring gewoon is toegestaan... Voor fring moet je alleen wel een jailbroken toestel hebben geloof ik... of heb ik het hier mis?
Ja dat klopt, het was ook een voorbeeld, ik weet niet wat de toekomst gaat brengen. Maar als T-Mobile voip toestaat via hun netwerk en de hotspots dan is dat toch schitterend. (Ik zag trouwens op IPhoneclub dat ze voipen over het netwerk op de site hebben toegevoegd)

Waarom nog een dure bundel nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:02
Daarom zit ik ook met smart te wachten hierop... Installeer Fring icm VoipCheap.. Geweldig!

VoipCheap: gratis naar vast, 10 cent naar mobiel! (ex btw, incl: 0.12 c/m)
(snap niet dat ze dit kunnen realiseren, 12 cent / minuut mobiel bellen... elke andere viopaanbieder zit stukken hoger...)

[ Voor 0% gewijzigd door gavro op 02-07-2008 15:30 . Reden: typo ]

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

gavro schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:29:
Daarom zit ik ook met smart te wachten hierop... Installeer Fring icm VoipCheap.. Geweldig!

VoipCheap: gratis naar vast, 10 cent naar mobiel! (ex btw, incl: 0.12 c/m)
(snap niet dat ze dit kunnen realiseren, 12 cent / minuut mobiel bellen... elke andere viopaanbieder zit stukken hoger...)
Als je kijkt naar de minuutprijs binnen bundel (of bij flex 100 ook buiten bundel) is te zien dat 12 cent nog niet zo heel goedkoop is.

Voip (bijvoorbeeld op een n95) is nu ook al mogelijk. Het is echter zo dat dit eigenlijk niet toegestaan is (of ze het controleren is een tweede).
Anoniem: 162671 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:24:
[...]
Waarom nog een dure bundel nemen?
Omdat iig ik vrijwel altijd van mobiel naar mobiel bel. Anders kun je net zo goed altijd rondlopen met zo'n Telfort Unlimited bundel. Kun je onbeperkt gratis naar vaste nummers bellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Harrie_ op 02-07-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Het volgende staat op de site van T-Mobile

iPhone3G
De interesse voor iPhone3G is groot en groeit nog steeds. Het is echter niet mogelijk iPhone3G nu al te bestellen of je daarvoor in te schrijven. Het toestel is vanaf 11 juli 2008 bij T-Mobile verkrijgbaar, eerder niet.

Ook T-Mobile Klantenservice heeft niet meer informatie beschikbaar dan op onze iPhone minisite staat. Daarom is het niet zinvol om naar T-Mobile Klantenservice te bellen voor vragen over iPhone3G.

Wij adviseren iedereen die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen, zich hier aan te melden voor de iPhone nieuwsbrief van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat dus echt storm lopen, voor iedereen die dat niet denkt, het feit dat de klantenservice plat wordt gebeld en dat 1000-en em al willen reserveren, spreekt voor zich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nou, dat wordt de kalverstraat campen.

Tweakers-team maken en naar binnen pushen. Who's with me? 8:00-8:30 sta ik er :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 02:20
En tijd voor deel 2: [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.