[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
2 mbit is perfect voor mobiel internet.. _O_
Nu hopen dat de voorwaarden van het 50,- euro abonnement een beetje goed zijn voor bellen, en hopen dat de welbekende smsverdubbelaar nog steeds bestaat in dit abo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mooie snelheden hoor! Ik vind dit echt een goede start. Nou blijven hopen dat de rest van de voorwaarden ook zo gunstig zijn. Als dat zo is dan heeft T-Mobile er voor gekozen om echt een klapper te maken in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een FUP van 1Gbit per maand kan je echt wel vergeten, dat zal rond de 250 mb liggen en je mag daarbij de FUP niet meer dan 10x overschrijden, dat is bijna bij al die breedband mobiele abbo's.

Snelheid is goed.

Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch bij 3 Juli, waar is dat op gebasseerd, T-Mobile zelf weet van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

In een eerdere e-mail van T-Mobile verwezen ze naar die datum als de datum waarop ze meer info naar buiten zouden brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:18
Djerique schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:23:
[...]

bron: engadgetmobile

Met andere woorden op 11 Juli in Japan:
8GB = €214,-
16GB = €321,-
8GB = €137.46
16GB = €206.19

bedoel je hier denk. Je moet nog wel even omrekenen van dollars naar euro's :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:47:
Wat ik me afvraag, hoe komt iedereen toch bij 3 Juli, waar is dat op gebasseerd, T-Mobile zelf weet van niets.
Zoals u weet is binnenkort de iPhone exclusief bij T-Mobile beschikbaar. U heeft zich ingeschreven voor onze iPhone nieuwsbrief, waarin wij u op de hoogte houden van de introductie van de iPhone 3G in Nederland.

Met de iPhone kunt u supersnel internetten en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots. Bovendien is het gebruik van Visual Voicemail inclusief.

De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. U kunt ermee bellen, internetten en sms-en. Het voordeligste abonnement begint
bij € 29,95 per maand.

3 juli a.s. ontvangt u van ons meer informatie over de iPhone
abonnementen en de bijbehorende bundelgroottes van de iPhone.

Tot die tijd zullen wij u regelmatig op de hoogte houden.

Bent u al klant bij T-Mobile? Dan kunt u aan het eind van uw
contractsperiode overstappen op één van de iPhone abonnementen.

Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:17:
[...]

Ik denk dat ze je gaan knijpen wanneer je meer als 500MB-1GB hebt binnengehaald (per maand).
Er staat letterlijk in de mail: "De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland. Onbeperkt is onbeperkt en super snel is supersnel. als dit na 250 mb gecapped wordt naar umts speed dan is dit verlakkerij. Als ze zich idd aan hun woord houden ben ik zeker erg enthousiast en zal de iphone tot mij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ja, "onbeperkt" zolang je je aan de FUP houdt. :P
Zo gaat dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:55:
[...]

Er staat letterlijk in de mail: "De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland. Onbeperkt is onbeperkt en super snel is supersnel. als dit na 250 mb gecapped wordt naar umts speed dan is dit verlakkerij. Als ze zich idd aan hun woord houden ben ik zeker erg enthousiast en zal de iphone tot mij komen ;)
In het verleden is gebleken dat onbeperkt = ook fair use policy, dus je weet maar nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Wat zou ik kunnen verwachten van het 30-euro-abbo met verdubbelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
--Christiaan-- schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:59:
Wat zou ik kunnen verwachten van het 30-euro-abbo met verdubbelaar?
Vraag het nog eens op 3 juli ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:05
Nou is het onbeperkt bij t-mobile tot op heden nog altijd ECHT onbeperkt geweest. Wij hebben hierover al zovaak contact gehad ivm PIT maar daarbij gelden gewoon GEEN limieten. dus ik ga er stiekum ook voor de iphone vanuit.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:58:
[...]

In het verleden is gebleken dat onbeperkt = ook fair use policy, dus je weet maar nooit :P
niet bij PIT en Internet Totaal Plus van Tmobile... die zijn altijd al onbeperkt geweest en zijn dat nog steeds..

Bovendien hoor ik veel mensen klagen over FUP... best begrijpelijk als ze het vergelijken met hun verbruik thuis.

Maar ik heb even bijgehouden wat ik nu verbruik met PIT i.c.m. MDA Vario III..
Ik gebruik Exchange Pushmail en log elk 10 minuten in bij Gmail (zo'n 2mb per dag). Daarnaast surf ik het internet af met opera mobile. Als ik af en toe in de trein zit of geen wifi heb gebruik ik me telefoon als modem voor me laptop. Ik kijk nog geen youtube filmpjes, dat gaat nog gewoon te traag en me telefoon is daar te langzaam voor.. Maar met de iphone is dat slechts ook een gadget, waar je na een paar weken op uitgekeken bent..

Zelfs in de meest intense weken, verbruik ik ongeveer 100 mb per week. Dan is een limiet van 500 mb per maand misschien een beetje krap, maar zeker niet onwerkbaar.

Het is natuurlijk niet de bedoeling, dat mensen hun vaste lijn thuis/werk opzeggen en gebruik te maken van HSPDA voor internetten met laptop/PC. In dat geval is 500 Mb natuurlijk veelste weinig.. Maar daar is dit abonnement ook niet voor bedoelt..

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Serenity schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:00:
[...]

Vraag het nog eens op 3 juli ;) .
Ik ben benieuwd, ik hoop op iets van ~180 belminuten/smsjes, dan heb ik er genoeg aan. Bij deze abbo's gaat alles wel uit een bundel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dat weet dus nog niemand. Ik gok dat ze alleen belminuten in de standaardbundels stoppen en dat je sms-jes erbij moet kopen. Dat zou voor vele balen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dreamer... schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:50:
[...]

8GB = €137.46
16GB = €206.19

ik weet niet hoe het in japan zit, maar in de VS zijn die prijzen altijd ex btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Muthas schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:19:
Dat weet dus nog niemand. Ik gok dat ze alleen belminuten in de standaardbundels stoppen en dat je sms-jes erbij moet kopen. Dat zou voor vele balen zijn...
Dat denk ik eigenlijk niet, aangezien ze dit in hun eerste mailtje zeten:
De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. U kunt ermee bellen, internetten en sms-en. Het voordeligste abonnement begint bij € 29,95 per maand.
Nu kan dat ook terugslaan op iPhone, maar toch. Zeker nu ook bekend is gemaakt dat de goedkoopste bundel onbeperkt internet heeft...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

--Christiaan-- schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:10:
[...]

Ik ben benieuwd, ik hoop op iets van ~180 belminuten/smsjes, dan heb ik er genoeg aan. Bij deze abbo's gaat alles wel uit een bundel toch?
Dat hoop ik wel, en ook dat je de bundel onbeperkt kan mee nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hmm, dan zou het heel interessant worden :) Goed gezien, hoewel het inderdaad ook op de iPhone kan slaan. Naja, afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamer... schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:50:
[...]

8GB = €137.46
16GB = €206.19

Ja omgerekent maar de EU rekent heel anders om namelijk 1 dollar voor 1 euro oftewel in de US wordt iets verkocht voor 100 dollar en in de EU wordt het dan verkocht voor 99 euro.

Dus ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat de 199 dollar voor 8GB iPhone hier 200 euro gaat kosten..

Waar ik me het meeste zorgen om maak is de bevoorrading, 70 landen wordt het tegelijktijd uitgerolt, en dat is incl grote landen als de US en bijvoorbeeld Brazilie. Zoveel kunnen ze toch nooit produceren, de iPhone is nog niet eens zo heel lang klaar met ontwikkelen. dat is een behoorlijke productie..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Als het abo verder ook positief meevalt ben ik zeker in voor een iPoontje. Kan me alleen niet voorstellen dat je niet maanden op moet gaan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Ik denk dat er een aparte FUP komt voor de iPhone abonnementen. Wellicht gaan ze hier dan 10x het gemiddelde iPhone gebruik hanteren, dat lijkt me wel zo eerlijk. Het gebruik van een iPhone is gewoon niet te vergelijken met een Vario waarop je een beetje mobiel internet en mailt. Als je de snelheid hebt en een super device, dan komen er applicaties die flink data gaan verstoken.

Eigenlijk had ik verwacht dat T-Mobile ongeknepen (max 3,6 Mbps) zou aanbieden. In de praktijk haal ik meestal toch zo'n 2,5 Mbps, ik ben benieuwd wat ik dan op mijn iPhone gaan halen.
Als je van PIT of PIT+ komt, zal dit een enorme verbetering zijn maar ik als je al 3,6 Mbps gewend bent, dan ben je gewend en verwent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:33:
[...]

Ja omgerekent maar de EU rekent heel anders om namelijk 1 dollar voor 1 euro oftewel in de US wordt iets verkocht voor 100 dollar en in de EU wordt het dan verkocht voor 99 euro.

Dus ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat de 199 dollar voor 8GB iPhone hier 200 euro gaat kosten..

Waar ik me het meeste zorgen om maak is de bevoorrading, 70 landen wordt het tegelijktijd uitgerolt, en dat is incl grote landen als de US en bijvoorbeeld Brazilie. Zoveel kunnen ze toch nooit produceren, de iPhone is nog niet eens zo heel lang klaar met ontwikkelen. dat is een behoorlijke productie..
ze waren een paar maanden geleden al begonnen met productie... volgens berichtgeving op internet, levert foxconn in juni 3 miljoen iphones af, bericht stamt uit eind april.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Eastman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:45:
[...]

ze waren een paar maanden geleden al begonnen met productie... volgens berichtgeving op internet, levert foxconn in juni 3 miljoen iphones af, bericht stamt uit eind april.
Het zou helemaal niet zo gek zijn. De oude iPhone is immers al sinds eind april uit productie: Apple heeft aangeven dat in mei de iPhone uitverkocht was. Daarbij stammen ook de eerste kloppende uitgelekte foto's uit die periode (eind april/begin mei). Het is het meest logisch dat die foto's in China zijn uitgelekt en niet in Cupertino. Verder beginnen ze pas in 20 landen op 11 juli. Dus dat is een stuk minder dan 70. Daarbij heeft Apple natuurlijk wel de nodige ervaring met wereldwijde launches van hun andere producten.

Ik zou er ook niet erg over inzitten :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:51:
[...]

Het zou helemaal niet zo gek zijn. De oude iPhone is immers al sinds eind april uit productie: Apple heeft aangeven dat in mei de iPhone uitverkocht was. Daarbij stammen ook de eerste kloppende uitgelekte foto's uit die periode (eind april/begin mei). Het is het meest logisch dat die foto's in China zijn uitgelekt en niet in Cupertino. Verder beginnen ze pas in 20 landen op 11 juli. Dus dat is een stuk minder dan 70. Daarbij heeft Apple natuurlijk wel de nodige ervaring met wereldwijde launches van hun andere producten.

Ik zou er ook niet erg over inzitten :).
nou 3 miljoen / 20 landen... 150.000 per land... nou als we in nederland er zo'n 50.000 geleverd krijgen, hoeft er niemand voor de deur te liggen bij tmobile/APR/BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50.000 is sneller op dan je denkt en alsnog 3 miljoen voor 20 van de grootste landen (qua afname en gebruik) is niet heel veel (ook zeker niet weinig) Als je kijkt wie er bij de 20 laden zitten dan heb je uiteindelijk toch nog een tekort, maar goed het blijft speculeren, we zullen er op 11 juli achterkomen..

Kan niet wachten.. :D

hier het betreffende bericht over de productie van 3 miljoen stuks door Foxconn, hoewel het er niet met zekerheid staat: http://www.engadget.com/2...on-units-shipping-in-jun/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
bedenk wel dat de iphone in Nederland geen pay 'n go apparaat is hè... Je moet er een abonnement voor afsluiten.... Er zijn nog mensen die nog niet kunnen verlengen of nog wachten tot hun huidige abo is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit is dus een iPhone only abonnement. Maar wat als ik een extra simkaart wil?! En ik die dan in een ander apparaat stop? Bijvoorbeeld een oude p990i.

Wacht, ik weet eigenlijk niet waar ik heen ga met deze vraag... 8)7
Even mierenneuken: moet natuurlijk 'pay as you go' zijn.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

funk-e schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:19:
[...]

maar dit stond al een paar dagen op t-mobile.nl/iphone
Dat het goedkoopste abo 30E zou zijn
Het gaat dan ook niet om de prijs, maar om de snelheid die vermeld wordt, die was nog niet bekend namelijk.

30€, voor 2Mbit en gratis toegang tot HotSpots, nu nog het aantal minuten :)
(of tegoed)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
En de toestel prijs ;)

Die zal bij een 30E abbo natuurlijk wat hoger liggen, he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Raar, in het mailtje staat 1.400 hotspots, maar op de T-mobile website staat 700.

-edit
Ah, T-mobile en KPN werken dus samen blijkbaar. bron. Dat betekend dat je dus ook op stations van WiFi gebruik kan maken :) En niet alleen bij McDonalds. :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door daniëlpunt op 25-06-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet verschenen op de standaard ( http://www.standaard.be/A...F25062008_049&kanaalid=43 )

Mobistar lanceert iPhone in de zomer

BRUSSEL - Mobistar lanceert de iPhone in de loop van de zomer. Dat zegt een woordvoerster van de beursgenoteerde mobilofoniegroep. Het exacte tijdstip en de prijs maakt Mobistar bekend op 4 juli.
Mobistar is in ons land de exclusieve verdeler van de iPhone, het populaire mobiele toestel van Apple.

De groep verwacht dat de verkoop van het toestel een positieve impact zal hebben op de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:55:
[...]

Op de site van T-Mobile ontbreekt het woord 'onbeperkt' m.b.t. internetten.

Met de iPhone kun je supersnel internetten (2048/384 Kbps) en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots, inclusief Visual Voicemail. De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. Het voordeligste abonnement begint bij € 29,95 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
iron_mike010 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:50:
[...]

Even mierenneuken: moet natuurlijk 'pay as you go' zijn.
Dan moet je het wel goed doen... Ik heb het helemaal niet over pay as you go/prepaid...

Niet elke telefoon die los verkocht wordt is een prepaid telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:33:
[...]

1. Je weet niet hoe lang deze al op de plank ligt. :)
2. (en meest belangrijk) de 1st gen iphone had ook geen leverproblemen. Dus waarom zou deze dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Ik ben dan ook niet een ervaren formicidofiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:42:
[...]

1. Je weet niet hoe lang deze al op de plank ligt. :)
2. (en meest belangrijk) de 1st gen iphone had ook geen leverproblemen. Dus waarom zou deze dat hebben?
1. Eind mei is de productie pas gestart, in 1 maand tijd 3 miljoen produceren, is mogelijk, maar wel knap.
2. 1st gen iPhone is niet wereldwijd gelanceerd dus dat is appels met peren vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:46:
[...]

1. Eind mei is de productie pas gestart, in 1 maand tijd 3 miljoen produceren, is mogelijk, maar wel knap.
2. 1st gen iPhone is niet wereldwijd gelanceerd dus dat is appels met peren vergelijken..
1. Dat zijn de rumors ja. En tja, hij is voor een groot deel idem aan 1g.
2. Verscheidene andere Apple producten zijn wel wereldwijd gelanceerd. Vermoedelijk is de rush naar de 3g kleiner dan de rush naar de 1g. En hoe moeilijk kan het nou zijn hetzelfde truukje in meerdere landen uit te voeren?

Apple is niet dom, ze gaan echt geen 11 juli bombarie maken als ze niet heel zeker weten dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Eastman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:00:
[...]

nou 3 miljoen / 20 landen... 150.000 per land... nou als we in nederland er zo'n 50.000 geleverd krijgen, hoeft er niemand voor de deur te liggen bij tmobile/APR/BC
In Nederland zijn 78 T-Mobile Shops, dat zou betekenen dat elke shop ongeveer

50.000 / 78 = ~ 641 iphones zou krijgen.

Ik denk niet dat Nederland 50.000 iPhones krijgt, maar ik hoop het uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Als je 30 euro zou betalen voor deze internet snelheid + gratis hotspots + een zut belminuten is dat echt een super deal. Ik gok dat de iphones hier misschien wat duurder gaan uitvallen dan 200 eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
lbuysers schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:41:
[...]

Ik denk niet dat Nederland 50.000 iPhones krijgt, maar ik hoop het uiteraard wel.
Vergeet de APR's en gewone telecomwinkels niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Lt. Marx schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:12:
Als je 30 euro zou betalen voor deze internet snelheid + gratis hotspots + een zut belminuten is dat echt een super deal. Ik gok dat de iphones hier misschien wat duurder gaan uitvallen dan 200 eur.
Yeah dude, bij de duurdere abonnementen zal de prijs voor het toestel waarschijnlijk rond de 200 zijn.

Maar wil je een abbo voor 30 euro per maand dan zal je hoogst waarschijnlijk een hoger toestel prijs moeten afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

[...]

Ze zullen het wel verdelen naar grote/afname van een shop. Neem aan dat een T-Mobile shop in Veenendaal niet evenveel iPhones krijgt als een T-Mobile shop in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het voordeel van het feit dat je gratis gebruik kunt maken van Hot Spots als je toch al onbeperkt internet hebt? Ik ben hier niet helemaal in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:47:
Wat is het voordeel van het feit dat je gratis gebruik kunt maken van Hot Spots als je toch al onbeperkt internet hebt? Ik ben hier niet helemaal in thuis.
Omdat WiFi sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
En om iphone apps van appstore te downloaden die groter zijn dan 10 MB.. Die kunnen volgens de keynote van steve niet gedownload kunnen worden over HSPDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
2 megabit/s lijkt me snel zat, zie niet in waarom je dan nog WiFi nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Zie tweede reden boven je.

Zit je bij wifi ook aan de FUP? Lijkt mij wel natuurlijk, maar wifi hotspot is natuurlijk andere koek dan HSDPA.

[ Voor 14% gewijzigd door Póg mo Thóin op 25-06-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je vergeet de apple stores en de beltoko's online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
De Apple-store gaat de iPhone niet verkopen, dat gaat via T-Mobile. Althans dat dacht ik, dat was in Amerika toch ook zo? Dat ze alleen bij AT&T te koop waren?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
kap schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:22:
[...]

Met de iPhone kun je supersnel internetten (2048/384 Kbps) en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots, inclusief Visual Voicemail. De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. Het voordeligste abonnement begint bij € 29,95 per maand.
Leuk dat ze dan wel de abonnementsprijs alvast neerzetten, maar nog niet de prijs van het toestel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Laatst online: 21:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

kap schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:22:
[...]

De tekst in je quote gaat over de abonnementen, de tekst die jij aanhaalt (van de website) gaat over de iPhone zelf. Het gaat dus gewoon om de limieten van de hardware, niet om de abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvmnd

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Net ook mailtje gehad. 11 juli loopt toevallig mijn 1jr abo af (Flex 30 + Mobiel internet icm Nokia N73). Daarvoor ook 2jr T-Mobile. Denken jullie dat we hem 3 Juli al kunnen bestellen en dat hij 11 Juli wordt uitgeleverd? Ik ben echt reuze benieuwd wat de prijzen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:16
precies zoiets: mijn abo is al geruime tijd geleden verlopen omdat ik zat te wachten op de iphone. Die heb ik aan me voorbij laten gaan en nu wordt de 3G wel interessant. Het mailtje van T-mobile van vanmiddag geeft nog te weinig duidelijkheid over het verlengen.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Wat zou voor T-Mobile een reden zijn om niet dezelfde of vergelijkbare prijzen te hanteren als in Duitsland. Ik verwacht namelijk dat wij hier dezelfde prijzen gaan krijgen:

http://www.t-mobile.de/iphone/addHandset.do

(btw erg onaantrekkelijk)

[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 25-06-2008 21:12 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
T-Mobile duitsland heeft geen Flex/Relax abonnementen zie ik. Of wel Relax maar iig geen Flex. Werken met Compleet en Totaal M/C blabla pakket zo ook die iPhone. Lijkt mij dat ze de iPhone gewoon dumpen in zo'n Flex/Relax pakket. MyFaves waarschijnlijk niet.

We zien het wel, blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

Padvinder

doet z'n best

Mwah... ik vind het wel prima die Duitse prijzen. Ik betaal nu voor m'n Telfort abo incl. data (384 kbps) ook bijna 50 euro per maand. En voor m'n Nokia N73 + GPS ontvanger krijg ik op Marktplaats ongeveer 150 euro. Dus dan speel ik kiet met de iPhone 16GB. Dan betaal ik hetzelfde per maand als nu, heb een beter toestel en sneller internet. Met 100 minuten en 40 smsjes red ik het wel denk ik.

* Padvinder kan niet wachten! :9

(ik werk tegenover een T-Mobile shop, dus ik kan precies zien of er een rij staat... ;) )

Iemand hier nog interesse in een N73? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Padvinder op 25-06-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Padvinder schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:20:
Mwah... ik vind het wel prima die Duitse prijzen. Ik betaal nu voor m'n Telfort abo incl. data (384 kbps) ook bijna 50 euro per maand. En voor m'n Nokia N73 + GPS ontvanger krijg ik op Marktplaats ongeveer 150 euro. Dus dan speel ik kiet met de iPhone 16GB. Dan betaal ik hetzelfde per maand als nu, heb een beter toestel en sneller internet. Met 100 minuten en 40 smsjes red ik het wel denk ik.

* Padvinder kan niet wachten! :9

Iemand hier nog interesse in een N73? 8)7
100 minuten is natuurlijk niets in vergelijking tot wat jij nu hebt. Dus het is zeker wel duurder.

---

Ze maken een speciaal Iphone abo, aangezien ze het over een prijs hebben van €29,95. Er is op dit moment geen abo bij t-mobile die deze prijs heeft. Alleen 29,50 en 30,00

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hmmm goed punt. Dan wordt het volgens mij best wel prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
ik heb al een keer eerder aangegeven dat de prijs waarschijnlijk 130 euro wordt van de telefoon na contact gehad te hebben met de tmobile klantenservice. hoop dat de belminuten en smsjes beetje hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hartstikke cool, lauw, dope, vet en awesome die inside informatie, maar da's gewoon een iets te enthousiaste helpdesk medewerker die het buitenlandse iPhone nieuws ook volgt en wat schat. Dat het tussen de 100 en 200 euro voor het 30 euro abonnement lijkt me vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
tom_aagten schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:57:
ik heb al een keer eerder aangegeven dat de prijs waarschijnlijk 130 euro wordt van de telefoon na contact gehad te hebben met de tmobile klantenservice. hoop dat de belminuten en smsjes beetje hoog zijn.
Je had alleen de woorden "waarschijnlijk" en "klantenservice" vet hoeven te maken. Dan hadden we dat bericht gemakkelijker op waarde kunnen schatten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Kiwiknaapje schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:27:
De Apple-store gaat de iPhone niet verkopen, dat gaat via T-Mobile. Althans dat dacht ik, dat was in Amerika toch ook zo? Dat ze alleen bij AT&T te koop waren?
Ik weet niet of AT&T ze ook verkocht, maar iig alle apple stores. En dan kreeg je een simkaart en een thuis activatiepakketje mee.

Maar Nederland heeft nauwelijks apple stores. Alleen wat retailers. De VS heeft er alleen in San F al 4. Waarvan 1 gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

cornelixnootje1 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:21:
[...]

Maar Nederland heeft nauwelijks apple stores. Alleen wat retailers. De VS heeft er alleen in San F al 4. Waarvan 1 gigantisch.
Nauwelijks? Maak daar maar "geen" van. Tenzij je de Online Store meetelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de mensen die de nieuwe Iphone willen zonder abonnement is het misschien handig te weten dat O2 in Engeland vandaag zijn Pay&Go prijzen heeft bekend gemaakt. Volgens mij is dit de prepaid variant met de Iphone. Het zal dan wachten worden op activation, jailbreak en het simlockvrij maken van de handset door de verschillende communities. Het is goed te weten dat de ze in iedergeval tegen redelijke prijzen aan een iphone kunnen komen, zonder dus een abonnement af te moeten sluiten.
De prijzen van O2 pay&go zijn:
voor de 8GB versie 299,99 pond
voor de 16GB versie 359,99 pond.

http://www.o2.co.uk/iphone/paygo

EDIT: deze info is inmiddels weer van hun pagina verwijderd door O2

[ Voor 5% gewijzigd door Apache4u op 25-06-2008 23:51 . Reden: wijziging van de bron ]

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Dus >500 euro voor een gelockt prepaid model. Niet schokkend, maar wel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Eh, 299 pond is ongeveer 380 euro. Je hebt wel een bijzondere manier van omrekenen :P Overigens zit er ook nog een half jaar gratis onbeperkt internet en hotspot gebruik bij. Maar daar heb je natuurlijk weinig aan, als je hem importeert.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Idd, 380 euro is toch 120 euro goedkoper dan in Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Oops. Iets teveel dollar/euro/pond omrekeningen gemaakt. Toch goed nieuws dan. :) 380 euro is zeker redelijk.

Ik heb 1 jaar geleden voor een (simlockvrij wel) HTC p3600 ongeveer 525 euro betaald. Heeft ook GPS/G3 etc. Maar iPhone is natuurlijk 10x beter en goedkoper en dat binnen een jaar. Mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh en wie gaat er naar Engeland, retourtje á €..,.. ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ryanair, als je goed en ruim van tevoren boekt €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Vreemd.. als ik nu op die pagina kijk is alle prijs info er weer af gehaald.
Dus misschien had het nog niet naar buiten mogen komen of was het foutieve info.
Geloof me op mijn groene ogen, die prijzen hebben echt op de O2 pagina gestaan , eerder vandaag.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Hmmm ik kan echt nu niet meer wachten. Ideale situatie voor mij (en voor iedereen lijkt me) is als ze op 2 juli het bestellen al mogelijk maken en het uitleveren op 11 Juli. Ik denk echter dat we alsnog moeten wachten.

Maarja.. wat denken jullie? Wordt dat website-campen s'ochtens vroeg op bestellen rammen? Ik voorzie niet zo'n hype..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
nudie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:46:

Maarja.. wat denken jullie? Wordt dat website-campen s'ochtens vroeg op bestellen rammen? Ik voorzie niet zo'n hype..
Bij de 1st gen launch hadden meer dan genoeg iphones. Maak je niet druk. :)

Hoe lang duurde het eigenlijk bij iPhone 1st gen dat er een simhack voor beschikbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Huidige koers POND/EURO: 0.79148

Dus 300/0.8 = 380 euro om en nabij.

Netjes, zet dit af tegen een abbo, Nederlandse termen... dan zou die bij 2 jarig ong. rond de 150 EURO zijn, zie hiervoor de volgende berekening: 30 X 24 = 720 EURO + 150 = 870 euro.

Rekensom: 6X24 = 252 SIM ONLY T-Mobile 150 min + 50 SMS. Inet a 10 EURO = 240 EURO plus 380 is totaal 1000 EURO over 2 jaar uitgesmeert.

Ga je dit vergelijken met vergelijkbare mobieltjes (HTC e.d. en de nieuwe die eerder genoemd is) slaat het nergens op dat iPhone zo idioot duur (kan worden/is).

Trouwens, iedereen koopt toch, zolang er maar witte oordoppen, kenmerken van iPod en Apple erop staat. Marketing op zijn sterkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Zijn de 1G iPhones nog leverbaar??? Ik ben nog student, dus het lijkt me dat de oude versie nu heel goedkoop kan gaan worden....ofniet??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
RamO schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:00:
Zijn de 1G iPhones nog leverbaar??? Ik ben nog student, dus het lijkt me dat de oude versie nu heel goedkoop kan gaan worden....ofniet??
Zoek eens op eBay "!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
RamO schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:00:
ik zou inderdaad eens op een tweedehands site kijken na 11 juli zullen er waarschijnlijk wel een aantal tekoop aangeboden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:46:

Ik denk dat het idd. best zal meevallen.
Ik vraag me alleen af of de iPhone ook op 11 juli bij de Apple resellers tekoop is, of dat 'ie eerst een paar dagen exclusief bij de T-Mobile shops verkrijgbaar is.
Ik weet wel dat de medewerkers van APR's binnenkort een iPhone training krijgen van T-Mobile dus het is iig. zeker dat ze daar ook verkocht zullen worden. (was eerst nogal onduidelijk ivm. berichten die weer snel van sites verwijderd werden)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Kan ik er geen Skype op installeren? Heb nog 200EUR+ krediet van mn oude werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:16:
Kan ik er geen Skype op installeren? Heb nog 200EUR+ krediet van mn oude werk :D
Dat kan zelfs met de iPod Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Visser1 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:54:
Huidige koers POND/EURO: 0.79148

Dus 300/0.8 = 380 euro om en nabij.

Netjes, zet dit af tegen een abbo, Nederlandse termen... dan zou die bij 2 jarig ong. rond de 150 EURO zijn, zie hiervoor de volgende berekening: 30 X 24 = 720 EURO + 150 = 870 euro.

Rekensom: 6X24 = 252 SIM ONLY T-Mobile 150 min + 50 SMS. Inet a 10 EURO = 240 EURO plus 380 is totaal 1000 EURO over 2 jaar uitgesmeert.

Ga je dit vergelijken met vergelijkbare mobieltjes (HTC e.d. en de nieuwe die eerder genoemd is) slaat het nergens op dat iPhone zo idioot duur (kan worden/is).

Trouwens, iedereen koopt toch, zolang er maar witte oordoppen, kenmerken van iPod en Apple erop staat. Marketing op zijn sterkst.
De iPhone is, als die Pay&Go prijzen kloppen, niet idioot duur. In abo's volgens mij wel. Dat ben ik met je eens.
Je berekening klopt niet voor een sim-only. (6x24= 144) + (10x24=240) + 380 = 764 euro. voor 2 jaar.
Maar een sim-only kun je natuurlijk ook gewoon voor 1 jaar afsluiten en dan kijken wat er dan te koop is.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:46
De vinken ... Zie net dat een opzegtermijn van een abonnement gewoon 3 maanden is bij Vodafone :/
Denk koop een iPhone en ga over naar T-Mobile met nummerbehoud maar dat gaat laaang duren zo :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:22:
[...]

De iPhone is, als die Pay&Go prijzen kloppen, niet idioot duur. In abo's volgens mij wel. Dat ben ik met je eens.
Je berekening klopt niet voor een sim-only. (6x24= 144) + (10x24=240) + 380 = 764 euro. voor 2 jaar.
Maar een sim-only kun je natuurlijk ook gewoon voor 1 jaar afsluiten en dan kijken wat er dan te koop is.
En die vrijheid is ook best wat waard natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ballebek schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:46:
De vinken ... Zie net dat een opzegtermijn van een abonnement gewoon 3 maanden is bij Vodafone :/
Denk koop een iPhone en ga over naar T-Mobile met nummerbehoud maar dat gaat laaang duren zo :(
Dat is bij alle providers zo, ook bij T-Mobile. En alleen als je al aan het einde van je abo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De tarieven voor de prepaid iPhone zijn van de O2-website verdwenen. Vreemd vind ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

iron_mike010 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 18:16:
Zie tweede reden boven je.

Zit je bij wifi ook aan de FUP? Lijkt mij wel natuurlijk, maar wifi hotspot is natuurlijk andere koek dan HSDPA.
Bij wifi zit je normaal gesproken niet aan een fup nee. Ze gaan echt de data die jij door je wifiverbinding duwt niet tellen. En komop.. als je onbep. internet hebt via 3g, dan zou ik iig persoonlijk het echt niet zoeken naar wifispots te gaan speuren.
Daarbuiten, iedereen is hier zo bang voor fair use policy over hsdpa/umts maar t-mobile heeft bij mij hier tot heden nog nooit over gezeurd hoor. I.t.t. de andere telecomproviders roepen ze niet over max. 10x gemiddeld, 250mb, of what so ever. Lijkt me dus dat ze deze policy verderzetten en het gewoon onbeperkt houden (met uitzondering van veel voippen ofzo).

Ik maak me eerder zorgen dat er alleen abonnementen komen met karig weinig belminuten. Of met 30c/buiten bundel |:( tarief. Graag wil ik wel rond de 1000 minuten en 300 smsjes per maand erbij. Uiteraard voor een aantrekkelijke prijs :P.
Dus we bidden maar voor een flex (alles in bundel & binnen = buiten bundel tarief) abo'tje _/-\o_

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yggdrasil
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08 21:50
Vandaag met de T-Mobile helpdesk gesproken. Die gaf aan dat de 3 maanden opzegtermijn van mijn Orange abo wordt kwijtgescholden als ik overstap naar T-Mobile. Da's een voordeel van de overname.

Ook zeiden ze dat je vanaf 11 juli kunt bestellen. De levertijd van de iPhone is dan zo'n 10 dagen. Een nieuwe simkaart met nummerbehoud komt na zo'n 3 weken. De iPhone wordt simlock vrij geleverd volgens hen, zodat ik in de tussentijd mijn Orange kaart kan blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Hmm... ik vertrouw die klantenservice malloten voor geen meter, maar het zou mooi zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

cornelixnootje1 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:40:
Hmm... ik vertrouw die klantenservice malloten voor geen meter, maar het zou mooi zijn! :)
Volgens mij weten ze er idd nog geen zak van, en lullen ze maar wat (zou'k zelf ook doen overigens :P).
Heb zelf altijd als ik iets belangrijks moet vragen, en ik wil zeker goed antwoord, dat ik effe een keer extra terugbel zodat ik een ander aan de lijn krijg...
Vaak is het antwoord compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hoe kan je nou in godsnaam nu al dingen over de levertijd weten als ze niet weten hoeveel ze er gaan verkopen. Verder lijkt het me stug dat 'ie simlockvrij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij even helemaal suf gerekend met mogelijke abo's en prijzen die gaan komen en ben tot de conclusie gekomen een knap abonnement van T-Mobile à 40 euro het break-even point is bij een toestel prijs (16 gb) van rond de 649 euro. In dat geval kan je dus net zo goed een T-Mobile abo nemen. Is het toestel goedkoper of de abo's duurder dan ben je met een los toestel veel goedkoper uit (als het lukt om losse toestellen naar NL te halen).

Heel snel wat cijfertjes ter illustratie (PUUR om een idee van de totale kosten te krijgen):

T-Mobile iPhone abo 39,95 per jaar, bijbetalen toestel 150 euro, waarschijnlijk 150 minuten incl en 50 sms'jes:
39,95 x 24 = 958,8 + 150 = 1.108,8 totaal ik ben hier dus uitgegaan dat het abo zoals in Duitsland een tientje goedkoper wordt in Nederland, dat is dus puur giswerk maar zou wel overeenkomen in vergelijking met andere abo's van T-Mobile Duitsland / Nederland

Indien prijzen gelijk aan Duitsland:
49,95 x 24 = 1198,8 + 150 = 1348,8

Een Telfort sim only met internet, 200 minuten + 90 sms + internet (echter cap op 128 kb/s!)
14,95 x 24 = 358,8 + 649 = 1.007,8 totaal. Voordelige keus maar geen echt snel internet

Vodafone scherp sim only, 250 minuten + 75 sms + blox internet (wel echt snel zelfs sneller dan T-Mobile)
18,45 x 24 = 442,8 + 649 = 1.091,80 totaal
<--- Dit kan dus niet.

Wordt: op basis van Vodafone Sim only 200 min/sms (dat is voor mij ongeveer 150 belminuten en 50 sms):

23,25 x 24 = 558 + 649 = 1207 Totaal. Conclusie: Vodafone waarschijnlijk niet interessant, tenzij toestel minder dan €500 euro kost of gelijkwaardig abonnement van T-Mobile rond de €50 gaat kosten.

Kortom de maximum prijs van een goed abonnement mag echt niet meer dan €40 bedragen om te stellen dat je de iPhone voor een redelijke prijs hebt gehaald.

Als het toestel goedkoper verkrijgbaar is dan €649 euro (en ik heb ech een dure prijs genomen) dan is een abo helemaal snel duurder. Ik vermoed dat je zelfs meer minuten hebt bij een sim only.

Ben benieuwd of ik een beetje goed zit met mijn aannames na 11 juli :)

Berekinigen hierboven even aangepast want Vodafone scherp met blox kan inderdaad niet (ratten hehe).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Arga schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 02:08:
Is het toestel goedkoper of de abo's duurder dan ben je met een los toestel veel goedkoper uit (als het lukt om losse toestellen naar NL te halen).
Dit zal dus niet zomaar gaan (zie vorige posts). Misschien later door (grijze) import, maar normaal gesproken "legaal" in nl. dus niet.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 02:08:

Vodafone scherp sim only, 250 minuten + 75 sms + blox internet (wel echt snel zelfs sneller dan T-Mobile)
Dit kan dus niet. Bij vodafone scherp kan geen blox worden toegevoegd. Alleen bij basis.
Internet mag wel snel zijn, Vodafone heeft wel veel lagere FUP dan T-Mobile.

Een Telfort sim only met internet, 200 minuten + 90 sms + internet (echter cap op 128 kb/s!)
14,95 x 24 = 358,8 + 649 = 1.007,8 totaal.
't is nog niet bekend wat voor buiten-bundel tarief t-mobile rekent. Dit zou kunnen verschillen met tarief van Telfort.

Bovendien is het zo dat mensen in NL bijv. ook eerder een 2 jarig abo met gratis telefoon afsluiten, ipv 1 jarig + bijbetalen en daarna 1 jaar simonly maar op het einde toch voordeliger uitzijn. Ik denk niet dat T-M er vanuit gaat dat mensen het break-evenpunt uitrekenen maar gewoon dom KOPEN KOPEN KOPEN.

[ Voor 37% gewijzigd door Harrie_ op 26-06-2008 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik hoorde gisteren van iemand (ik weet, het is niet echt betrouwbaar, maar toch leuk als het waar is) dat de Iphone hier in Sydney $300 gaat kosten zonder abonnement. Ik kan het me haast niet voorstellen! Ik kijk uit naar 11 Juli :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, op de site van T Mobile hebben ze het eerder vermelde woordje 'onbeperkt' tussen 'supersnel' en 'internetten' uit gehaald:
[quote]
Houd mij op de hoogte "
[/quote]
Ik zou toch zweren dat daar 'onbeperkt' tussen had gestaan ?! Zo ja, toch een fup?

EDIT: was al ontdekt :X & toch vreemd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
'Onbeperkt' stond in de email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dan heb ik het daar van. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij even helemaal suf gerekend met mogelijke abo's en prijzen die gaan komen en ben tot de conclusie gekomen een knap abonnement van T-Mobile à 40 euro het break-even point is bij een toestel prijs (16 gb) van rond de 649 euro. In dat geval kan je dus net zo goed een T-Mobile abo nemen. Is het toestel goedkoper of de abo's duurder dan ben je met een los toestel veel goedkoper uit (als het lukt om losse toestellen naar NL te halen).

Heel snel wat cijfertjes ter illustratie (PUUR om een idee van de totale kosten te krijgen):

T-Mobile iPhone abo 39,95 per jaar, bijbetalen toestel 150 euro, waarschijnlijk 150 minuten incl en 50 sms'jes:
39,95 x 24 = 958,8 + 150 = 1.108,8 totaal

14,95 x 24 = 358,8 + 649 = 1.007,8 totaal.

Kortom de maximum prijs van een goed abonnement mag echt niet meer dan €40 bedragen om te stellen dat je de iPhone voor een redelijke prijs hebt gehaald.

Als het toestel goedkoper verkrijgbaar is dan €649 euro (en ik heb ech een dure prijs genomen) dan is een abo helemaal snel duurder. Ik vermoed dat je zelfs meer minuten hebt bij een sim only.

Ben benieuwd of ik een beetje goed zit met mijn aannames na 11 juli :)
Deze berekeningen kloppen niet helemaal. Je zou de simonly varriant eraf moeten halen om te bepalen wat je eigenlijk voor het toestel betaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mijn ervaring is dat je bij een Scherp Sim-Only van Vodafone geen blox kunt gebruiken, helaas ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.