[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

DaannO schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:31:
[...]

Dus wss ook buiten T-Mobile en de Apple store :P
Ik hoop eigenlijk heel erg dat ze 'm dan ook simlockvrij aanbieden. Ik heb momenteel de iPhone en GPS is voor mij nu als beginnend bestuurder natuurlijk een geweldige feature. Hoef ik geen navi aan te schaffen van 300 euro. Natuurlijk staat het nog in de kinderschoenen, maar ik verwacht mooie ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Fab1Man schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:36:
[...]
Ik hoop eigenlijk heel erg dat ze 'm dan ook simlockvrij aanbieden.
Dat ze de iPhone (misschien) ook bij BelCompany gaan verkopen betekent niet dat T-Mobile ineens geen exclusieve deal meer heeft, en dat ze zomaar de iPhone met andere netwerken, laat staan simlock-vrij, kunnen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

OllieMongollie schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Je kan vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode je contract vernieuwen. Je kan je contract ook vernieuwen naar een ander type abonnement.

[...]
Ja, maar 'vervroegd verlengen' is dus VOOR 4 maanden voor afloop contract. Wanneer je al klant bent kun je idd vanaf 4 maanden je contract verlengen en een nieuwe tel. krijgen, maar het ging juist om het feit van de lost&stolen-regeling die het dan blijkbaar mogelijk zou maken nog eerder dan die 4 maanden te verlengen.

@ G-Phreak/Arcanedevil; heb zelf al 5 jaar t-mobile en ik maak het echt nooit mee dat ik geen bereik heb. Kom in verschillende gebieden, en ik heb zeker niks te klagen. Heb zelf de Nokia n95, weet niet wat voor telefoons dan nog meer worden gebruikt, maar ik heb iig altijd goed bereik. Het is zelfs zo dat ik vind dat ik vaak beter bereik heb met t-mobile dan met vodafone (heb 2 gsm's). Vooral wat betreft de spraakkwaliteit en de snelheid van verbinden bij spraakverbinding.
Buiten dat bel ik dus zoals gezegd zo'n 1500 min./maand, dus ik heb toch wel wat ervaring. :P
Het is wel zo dat hier (regio den bosch/tilburg/eindhoven) de verbinding van orange minder goed is naar mijn mening. Gelukkig voor hun zullen ze straks meeprofiteren van de kwaliteit van t-mobile.

@fab1man; simlockvrij zal dus (iig de komende tijd) niet gebeuren in nl.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Serenity schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:18:
[...]
En de abonnementen moeten we maar afwachten. De snelheid ligt bij Vodafone wel een stuk hoger in ieder geval, maar de FUP schijnt daar ook wel redelijk streng te zijn. Dus of het uiteindelijk wat uitmaakt is maar de vraag...
De FUP bij Vodafone is helemaal niet zo streng. Als je 3x de FUP extreem overschrijd dan nemen ze contact met je op of ze misschien een andere regeling (paar euro extra betalen) kunnen treffen. Dit komt maar zelden voor, je moet echt drie maanden lang tegen de 1GB aan data verbruik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
G-PHREAK schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:27:
[...]

Mijn vriendin heeft tmobile en zo'n beetje 9 vd 10x als we een paar km buiten een wat grotere stad zijn moet ze mijn KPN telefoon lenen omdat ze weer eens geen of slecht bereik heeft.
Collega's van mij hebben met tmobile op de zaak GEEN bereik. (Ede, Gelderland)

het zwakke signaal op veel plekken is dus mijn bezwaar tegen tmobile.
Volgens de dekkingskaart: http://dekkingskaart.t-mobile.nl/ is daar inderdaad binnen geen ontvangst, je kan daar ook aangeven dat de ontvangst slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat er gebeurd als je een iPhone haalt en daarna op hoge poten terug naar de winkel gaat dat je geen of te weinig bereik hebt. Volgens mij zijn producenten, of in dit geval een telecom bedrijf, verplicht producten en diensten te leveren die aan je verwachting voldoen (athans wat je er van mag verwachten). Bij een telcomprovider mag je dus minimaal verwachten dat je kan bellen.

Denk dat je onder je contract uit kan maar de iPhone weer moet inleveren. Denk niet dat je hem mag houden na bijbetaling. Wel interessant dit, iemand met een goede rechtsbijstandverzekering hier? :)

Edit: Typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-PHREAK schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:27:
[...]

Mijn vriendin heeft tmobile en zo'n beetje 9 vd 10x als we een paar km buiten een wat grotere stad zijn moet ze mijn KPN telefoon lenen omdat ze weer eens geen of slecht bereik heeft.
Collega's van mij hebben met tmobile op de zaak GEEN bereik. (Ede, Gelderland)

het zwakke signaal op veel plekken is dus mijn bezwaar tegen tmobile.
In de wijk waar ik woon heb ik ook zeer slecht bereik. Wel weer top dat ik van T-Mobile uit coulance voor de tweede keer 6 maanden 50% korting krijg. Ik hoop dat het met Orange erbij beter wordt, ben verder wel tevreden over T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Orange en goed bereik, haha.

Met dit soort trolls help je discussie natuurlijk ook niet.

[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel iPhone's zullen er de komende weken voor 11 juli naar Nederland verscheept worden? En hoeveel zijn er voor de hele wereld geproduceerd voor 11 juli? Uiteraard een schatting ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:00:
Even een vraag aan degenen die geen T-mobile willen en liever importeren:

Wat is jullie bezwaar tegen T-mobile?

(Niet dat ik voor T-mobile ben, ik vraag mij gewoon af wat jullie bezwaren zijn :))
Ik heb nog een jaar een KPN abbo lopen. En de service , bereik en kwaliteit van KPN is gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Ik ben net naar de T-Mobileshop gegaan om info te winnen over de start van de verkoop van de iPhone. De verkoper vertelde dat hij een enorme intekenlijst heeft en dat ik hem niet op 11 juli ga hebben. Hoe kan ik er toch eentje bemachtigen op 11 juli? Iemand Ideeën?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jzn21 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:31:
Ik ben net naar de T-Mobileshop gegaan om info te winnen over de start van de verkoop van de iPhone. De verkoper vertelde dat hij een enorme intekenlijst heeft en dat ik hem niet op 11 juli ga hebben. Hoe kan ik er toch eentje bemachtigen op 11 juli? Iemand Ideeën?????
De verkoper praat poep, ze weten nog niks over geleverde aantallen en dergelijken. Anders loop je toch lekker bij een APR binnen, die verkopen ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

jzn21 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:31:
Het is toch niet alleen de T-Mobile shop die ze verkoopt?

Ik dach, dat je de Iphone gewoon overal kon halen i.c.m T-Mobile...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doen ze natuurlijk ook om jou een beetje lekker te maken voor de iPhone en ze spelen in op de 'vrees' van er geen meer te kunnen vastkrijgen op 11 juni, zodat je zeker intekent of op 11 juni zo vroeg mogelijk een abonnement van hen afneemt. Klassiek truukje lijkt me? Zeker wanneer de verkopers niet gehinderd worden door een feitelijk gebrek aan kennis? :)

Voor mij duurt het allemaal wat lang. Hebben jullie (NE) nu al informatie over de precieze abonnementen? (Heb niet elke post in dit topic gelezen, dus het kan al langsgekomen zijn). In BE is er voor zover ik weet nog altijd niets bekend. Op zich is dat voor de casual consument geen probleem, die zullen pas op 11 juli merken dat er een nieuwe iPhone in de winkel ligt en dan een beslissingen nemen. De meer enthousiaste prosumer (mensen uit dit topic) zou nu toch wel al graag wat informatie hebben. Zodat ze ook weten wat ze met bestaande aflopende abo's aanmoeten, enz...

Na wat ik gelezen heb, en aan de hand van wat ik kan verwachten en de toch ietwat strenge beperkingen* op de iPhone heb ik al een keuze gemaakt. Ik ga nu op korte termijn gewoon een nieuwe iPod kopen. (weet nog niet welke) en daarbij na verloop van tijd een telefoon op google Android.

*Abonnementen en aanschafprijs worden toch iets te duur voor mijn budget
verwachting: niet simlockvrij, waarschijnlijk ook niet in België
beperkingen: software/gebruiksbeperkingen. Ik ben vaak volledig pro, maar sommige ontbrekende features gaan mij toch ietwat te ver.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben nog steeds een absolute iPhone fan, en er is geen twijfel dat dit gewoon één van de beste, zoniet de beste, phones op de markt is (waarbij google Android imo de enige concurrent zal kunnen zijn) maar ik zal dit jaar nog niet aan de iPhone gaan. Een nieuwe iPod geeft me ook nieuw Apple speelgoed, wat voor mij net zo goed is :Y)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
[b]alvi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:14

Na wat ik gelezen heb, en aan de hand van wat ik kan verwachten en de toch ietwat strenge beperkingen* op de iPhone heb ik al een keuze gemaakt. Ik ga nu op korte termijn gewoon een nieuwe iPod kopen. (weet nog niet welke) en daarbij na verloop van tijd een telefoon op google Android.
Wel even tot september wachten, dan krijgen de iPods een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Bij de launch van de 1e gen iPhone waren er genoeg beschikbaar. Het zou me niet verbazen als dat nu weer het geval gaat zijn. Apple houdt niet van opkopers en handelaars, die misbruik maken van schaarste. :)

edit:
Zie DIT FANTASTISCHE filmpje. :)

[ Voor 35% gewijzigd door cornelixnootje1 op 23-06-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:14:
Dan doen ze natuurlijk ook om jou een beetje lekker te maken voor de iPhone en ze spelen in op de 'vrees' van er geen meer te kunnen vastkrijgen op 11 juni, zodat je zeker intekent of op 11 juni zo vroeg mogelijk een abonnement van hen afneemt. Klassiek truukje lijkt me? Zeker wanneer de verkopers niet gehinderd worden door een feitelijk gebrek aan kennis? :)

Voor mij duurt het allemaal wat lang. Hebben jullie (NE) nu al informatie over de precieze abonnementen? (Heb niet elke post in dit topic gelezen, dus het kan al langsgekomen zijn). In BE is er voor zover ik weet nog altijd niets bekend. Op zich is dat voor de casual consument geen probleem, die zullen pas op 11 juli merken dat er een nieuwe iPhone in de winkel ligt en dan een beslissingen nemen. De meer enthousiaste prosumer (mensen uit dit topic) zou nu toch wel al graag wat informatie hebben. Zodat ze ook weten wat ze met bestaande aflopende abo's aanmoeten, enz...
Op 3 juli komt de informatie van T-Mobile over de Nederlandse abonnementen. Radio Donna geeft iPhones weg, dus het is te verwachten dat de iPhone ook in België redelijk snel zal uitkomen. In Frankrijk komt de iPhone bijv. op 17 juli uit. Daar hebben ze dezelfde verplichting om een simlockvrije versie aan te bieden en het is ook FT... dus wie weet. Ik zou zeker nog even een paar weekjes afwachten, zodat je een goede keus kan maken gebaseerd op de (echte) prijzen.

offtopic:
Dit is wel interessant voor je, imo nog een redelijk objectieve en diepgaande vergelijking voor een Apple forum: iPhone 3g or wait for a high-end Android device? & natuurlijk het recente nieuws van mogelijk uitstel: WSJ: Android Is A Giant, Delayed Flustercuck, iPhone Easier to Develop For (niet mijn titel :+).

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2008 19:40 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via een relatie in Bunnik hoorde ik dat er volgende week een container in Nederland wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:55:
Via een relatie in Bunnik hoorde ik dat er volgende week een container in Nederland wordt afgeleverd.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

cornelixnootje1 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:10:
Bij de launch van de 1e gen iPhone waren er genoeg beschikbaar. Het zou me niet verbazen als dat nu weer het geval gaat zijn. Apple houdt niet van opkopers en handelaars, die misbruik maken van schaarste. :)

edit:
Zie DIT FANTASTISCHE filmpje. :)
:D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:37:
[...]
het is te verwachten dat de iPhone ook in België redelijk snel zal uitkomen.
Er was toch juist gemeld dat België veel (lees maanden) later zou zijn? klik

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 23-06-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:55:
Heb je misschien een precies adres ofzo? Handiger voor de criminelen onder ons...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
johnnyv.nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:54:
[...]

Er was toch juist gemeld dat België veel (lees maanden) later zou zijn? klik
Er staat in dat artikel alleen maar later dan 11 juli, niet hoeveel. Overigens is mijn post pure speculatie. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je op de radio zo'n actie gaat houden, als de iPhone pas een aantal maanden later geleverd kan worden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat voor een abonnement je dan via T-mobile krijgt.. een flex of relax abonnement.. Ben alleen bang dat dat wachten tot 3 juli wordt.. (Gelukkig is dat alweer eind volgende week!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:54:
Ik vraag me af wat voor een abonnement je dan via T-mobile krijgt.. een flex of relax abonnement.. Ben alleen bang dat dat wachten tot 3 juli wordt.. (Gelukkig is dat alweer eind volgende week!!)
Het wordt ook gewoon wachten tot 3 juli. :'(

Anywho, softbank japan heeft wel al zijn prijzen bekend gemaakt.
http://www.tuaw.com/2008/...one-3g-pricing-for-japan/

Babelfish vertaalde softbank website
http://babelfish.yahoo.co...=ja_en&btnTrUrl=Translate

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Alpha-sphere schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:57:
[...]

214 en 320 dollar dus als totale prijs bij een 2 jarig abonnement. Dat zijn weer erg nette prijzen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Shiver23 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 23:15:
[...]

214 en 320 dollar dus als totale prijs bij een 2 jarig abonnement. Dat zijn weer erg nette prijzen.
Ze zullen vast wel moeten betalen voor de minuten enzo maar ik kom er niet echt uit :P
Zijn er hier nihon-jin's in tha house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:53:
[...]

Ze zullen vast wel moeten betalen voor de minuten enzo maar ik kom er niet echt uit :P
Zou het relevant zijn? Als T-Mobile Duitsland en T-Mobile Nederland al zozeer van elkaar verschillen, wat dacht je dan van een aziatische provider? Waar 'gadgets' en elektronica en services vaak nog goedkoper zijn en er minder btw is.

Afwachten maar volgens mij...
Hoedje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:37:

offtopic:
Dit is wel interessant voor je, imo nog een redelijk objectieve en diepgaande vergelijking voor een Apple forum: iPhone 3g or wait for a high-end Android device? & natuurlijk het recente nieuws van mogelijk uitstel: WSJ: Android Is A Giant, Delayed Flustercuck, iPhone Easier to Develop For (niet mijn titel :+).
Bookmarked, thx! Idd erg interessant en gelukkig nog vrij objectief. Blijkbaar is android toch niet allemaal rozegeur en maneschijn. Ze hebben brengen daar goede argumenten aan.
dus wie weet. Ik zou zeker nog even een paar weekjes afwachten, zodat je een goede keus kan maken gebaseerd op de (echte) prijzen.
Goed punt. Op zijn minst de voorwaarden en prijzen afwachten. (duurt alleen zo lang :p ) Maar goed, ik vrees dat ik in een vorm van 'self-deluding' en in al mijn enthousiasme mijn 'gadget budget' schromelijk heb overschat ;) , dus een eigen iPhone zal nog wel even op zich laten wachten, denk ik. Zal toch wel nieuwe iPod worden, maar ook voor die moet ik wachten tot september ivm mogelijke aankondigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Alpha-sphere schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:53:
[...]

Als ik het goed begrijp, dan betaal je ongeveer 65-70 dollar voor het abonnement. Maar Japan is wel erg ver weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:27:
[...]

Als ik het goed begrijp, dan betaal je ongeveer 65-70 dollar voor het abonnement. Maar Japan is wel erg ver weg :P
Ik ken toevallig iemand die vetrekt volgende week naar Japan. Die wilde een iPhone. Zal hem dat toch eens tippen. :)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

[...]

Het persbericht van Softbank zelf. Who needs babelfish.
http://www.softbankmobile...s/press/2008/20080623_01/
Volgens mij berekeningen komt een 16gb op ongeveer 350 euro. Not bad!

[ Voor 4% gewijzigd door MR_VIPER op 24-06-2008 10:40 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:27:
[...]

Ver weg en het is ook niet echt relevant maar het is wel interessant :) om te zien hoe het gaat bij de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Weet niet of het al gepost is maar hier zijn de prijzen van de prepaid iPhone in Engeland.

http://stuff.tv/News/Stuf...for-PAYG-iPhone-3G/10282/

£370 voor de 8GB iPhone
£470 voor de 16GB iPhone

[ Voor 37% gewijzigd door Alpha-sphere op 24-06-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:35:
Weet niet of het al gepost is maar hier zijn de prijzen van de prepaid iPhone in Engeland.

http://stuff.tv/News/Stuf...for-PAYG-iPhone-3G/10282/

£370 voor de 8GB iPhone
£470 voor de 16GB iPhone
For the record, dit staat gelijk aan respectievelijk €470 en €600. Geen zuinige bedragen dus ;).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Mwa, voor een (vrijwel) ongesubsidieerde telefoon, valt opzich wel mee eigenlijk. Tuurlijk, tis wel iets duurder dan de gemiddelde smartphone, maar we hebben het wel over Apple. Hun computers en mp3-spelers zijn ook duurder dan de meeste andere merken, en dat doen ze met telefoons ook gewoon.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net in het nieuwsblad dat Apple niet gelukkig is met de Donna-stunt

"Apple woedend voor iPhonestunt Donna

Apple, de fabrikant van de de populaire smartphone Iphone, overweegt juridische stappen tegen de radiozender Donna.
De zender geeft nu vrijdag vijftien toestellen weg, terwijl de iPhone eigenlijk nog niet in België te koop is.

'We kunnen de winnaars inderdaad vrijdag nog geen toestel geven', zegt Björn Verdoodt, woordvoerder bij de openbare omroep. 'Maar we proberen de winnaars het toestel te geven nog voor het in België op de markt is.'

Fabrikant Apple en telecomoperator Mobistar, die in België de iPhone mag verdelen, zijn niet blij met de actie. Apple onderzoekt welke juridische stappen er kunnen genomen worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Mailing van PayPal:
Shop nú in de VS en bespaar geld

Beste,

Hoe? Winkel online in de VS. Binnenkort komt de nieuwe IPhone uit! Koop met de sterke euro online uw favoriete mobieltje, software of kleding tegen een zéér aantrekkelijke prijs.

Vind het overzicht van Amerikaanse PayPal-winkels hier. Of lees de handige tips voor winkelen in de VS.
Ze zijn ook lekker op de hoogte. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heel dom vraagje, geen idee of het al langs is gekomen..
Maar is het nou zo dat die Pay-As-You-Go telefoons, oftewel Prepaid dingen, sim-lock vrij zijn?
Mij lijkt het sterk, maar het zou zo maar kunnen.. Zou wel mooi zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:00:
Even een heel dom vraagje, geen idee of het al langs is gekomen..
Maar is het nou zo dat die Pay-As-You-Go telefoons, oftewel Prepaid dingen, sim-lock vrij zijn?
Mij lijkt het sterk, maar het zou zo maar kunnen.. Zou wel mooi zijn natuurlijk :)
Dat zijn ze niet, ze zijn gewoon uitgerust met een simlock :). Maar vanwege verboden op koppelverkoop zullen er wel simlockvrije versies in België, Frankrijk en waarschijnlijk Australië te koop zijn. Ik zou alleen dan wel rekenen op een nog hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:02:
[...]

Dat zijn ze niet, ze zijn gewoon uitgerust met een simlock :). Maar vanwege verboden op koppelverkoop zullen er wel simlockvrije versies in België, Frankrijk en waarschijnlijk Australië te koop zijn. Ik zou alleen dan wel rekenen op een nog hogere prijs.
En de kans dat ze alleen werken met providers die in de betreffende landen actief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tourniquet schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:09:
[...]

En de kans dat ze alleen werken met providers die in de betreffende landen actief zijn?
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^Volgens mij wordt bedoeld: wel simlock vrij voor alle providers in land x, niet simlock vrij voor providers in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Lt. Marx schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:35:
^^Volgens mij wordt bedoeld: wel simlock vrij voor alle providers in land x, niet simlock vrij voor providers in andere landen.
Dat was iig niet zo bij de eerste iPhone. De simlockvrije Franse variant kon je (na firmware/software update) gewoon op elk netwerk gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind het maar raar dat er zo verschillen zitten tussen de verschillende landen bij Vodafone. In Italie kan je de iPhone voor een meerprijs ook krijgen bij een pre-paid pakket. Terwijl in Nieuw-Zeeland dit weer niet het geval is. Er is geen Vodafone Holding dit gelijk trekt ofzo ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbuddy
  • Laatst online: 26-02 13:25
Om even van topic te switchen, er wordt op marktplaats voor 350 euri de 3g aangeboden. Alleen verzenden en alleen vooraf betalen...Oplichterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
alienfruit schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:14:
Ik vind het maar raar dat er zo verschillen zitten tussen de verschillende landen bij Vodafone. In Italie kan je de iPhone voor een meerprijs ook krijgen bij een pre-paid pakket. Terwijl in Nieuw-Zeeland dit weer niet het geval is. Er is geen Vodafone Holding dit gelijk trekt ofzo ;) ?
Lokale markt, lokale regels en lokale concurrenten = lokale producten, prijzen en voorwaarden. Het hoort er gewoon bij. Het is niet dat Vodafone de enige is. De prijzen van O2 verschillen aardig tussen Engeland en Ierland en bij moeder Telefonica in Spanje zullen de prijzen ook wel weer anders zijn. T-Mobile heeft extreem verschillende prijzen in Duitsland en Oostenrijk. Dan heb je nog Orange en... Je snapt m'n punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
[...]

Volgens de website van T-mobile inmiddels 11 juli :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Dat was iig niet zo bij de eerste iPhone. De simlockvrije Franse variant kon je (na firmware/software update) gewoon op elk netwerk gebruiken :).
Ok, da's mooi. Hopelijk blijft dat ook zo bij de 3G. Want het is technisch volgens mij wel mogelijk een simlock erop te zetten waardoor het toestel bijv. alleen voor alle Belgische providers werkt. Zo houden ze zich aan de wet maar kan het toestel niet gebruikt worden in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
airbuddy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:19:
Om even van topic te switchen, er wordt op marktplaats voor 350 euri de 3g aangeboden. Alleen verzenden en alleen vooraf betalen...Oplichterij?
oplichterij staan er meer van op.zodra je ze gaat mailen krijg je engelse mails of half nederlands of engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Behalve Al Gore heeft nog niemand een iPhone 3g. Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Jazeker, vooral dat alleen vooraf betalen is al fishy genoeg...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbuddy
hier dus niet, ze mailen nederlands terug, bedrijf zit in leiden. Ze zijn inderdaad niet gul met details..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbuddy
Ja weet ik veel hoe mensen eraan komen, ze liggen echt wel al ergens in hun doosjes klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Oplichterij! Niet eens over nadenken.
bszz schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:20:
[...]

Volgens de website van T-mobile inmiddels 11 juli :(
3 juli worden de prijzen bekend gemaakt bedoeld hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ben trouwens heel benieuwd of er ook rijen komen te staan voor de winkels die de iPhone gaan verkopen. Of zijn de Nederlanders daar te nuchter voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder gezegd zal het ongeveer gaan neerkomen op een bedrag van rond de 300 euro, en dan moet je wel een 2 jarig abbo nemen van minimaal 28 euro p/m.

Vind dat toch wel erg prijzig..
De schatting is overigens nergens op gebaseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Maak er maar 130-170 euro van voor de 8 GB iPhone. Hij is nergens duurder in Europa met het goedkoopste abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Hoedje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:52:
Maak er maar 130-170 euro van voor de 8 GB iPhone. Hij is nergens duurder in Europa met het goedkoopste abonnement.
En het goedkoopste abonnement komt neer op 30 euro. Dat is dan 24x30+150=870 euro totaal, met het basis abonnement (maar niemand weet wat dat gaat zijn).

Op zich geen onredelijke prijs als je het mij vraagt.

Weet iemand of je in NL ook je abonnement kan afkopen? In de VS kan dat voor meestal 200 dollar.

En zou er eigenlijk wel een simlock opzitten met dat abonnement? Voor zover ik weet zaten er tot nu toe alleen maar simlocks op prepaid telefoons in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:50:
Zoals eerder gezegd zal het ongeveer gaan neerkomen op een bedrag van rond de 300 euro, en dan moet je wel een 2 jarig abbo nemen van minimaal 28 euro p/m.

Vind dat toch wel erg prijzig..
De schatting is overigens nergens op gebaseerd
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, ook omdat er abonnementen komen vanaf €29,95 ;)
En €300,- is voor de 16Gb neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:18
En what about this?
http://www.iphoneservicepoint.nl/iphone-shop.php

to good to be true lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:48:
[...]

En het goedkoopste abonnement komt neer op 30 euro. Dat is dan 24x30+150=870 euro totaal, met het basis abonnement (maar niemand weet wat dat gaat zijn).

Op zich geen onredelijke prijs als je het mij vraagt.

Weet iemand of je in NL ook je abonnement kan afkopen? In de VS kan dat voor meestal 200 dollar.

En zou er eigenlijk wel een simlock opzitten met dat abonnement? Voor zover ik weet zaten er tot nu toe alleen maar simlocks op prepaid telefoons in NL.
Jaren geleden bij Hi mijn abo afgekocht, maar dat was dan voor de volle prijs van de nog te betalen maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Maar geen prijzen???

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPhonestunt Donna maakt Apple woedend
Wanneer de winnaars het toestel in handen zullen krijgen, is evenmin duidelijk. "We kunnen de winnaars inderdaad vrijdag nog geen toestel geven", zegt Björn Verdoodt van Donna.

"Maar ze zullen hun toestel wel in handen krijgen voor het in België op de markt is. Het plan is om de toestellen vanuit Italië te laten overkomen. Voor zover ik weet, is er al nog altijd vrij verkeer van goederen binnen Europa."

Bij fabrikant Apple en bij telecomoperator Mobistar kan de stunt maar op weinig sympathie rekenen. Apple vindt het niet kunnen dat de VRT dit soort acties promoot en onderzoekt welke juridische stappen er genomen kunnen worden.
Daar heeft hij wel gelijk in, maar toch is het erg voorbarig... Er is namelijk geen garantie dat die toestellen simlock-vrij zullen zijn. Dat krijg je er van als de promotie-adviseur met een 'cool' plannetje op de proppen komt, maar technisch gewoon de situatie niet kan inschatten.

Of weten zij iets meer? Ben eens benieuwd naar de afloop eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hmm, ze bieden toch niets revolutionairs aan?
Je kunt alleen je gegevens achterlaten zodat ze als ze straks evt iphones kunnen verkopen (met tmobile simlock) contact met je op kunnen nemen.

Als je op het unlocken doelt: dit slaat duidelijk op de oude iphone.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook niet wat er zo goed aan is, niks bijzonders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airbuddy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:25:
hier dus niet, ze mailen nederlands terug, bedrijf zit in leiden. Ze zijn inderdaad niet gul met details..
Probeer het even uit voor ons zeg ik. (kijk meteen ff waar je aangifte kan doen bij jou in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Je kan bij mij ook iPhones reserveren. Prijs en leverdatum laat ik je nog weten. Ik vermoed dat 2000 euro en November wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:18
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:25:
[...]

Je kan bij mij ook iPhones reserveren. Prijs en leverdatum laat ik je nog weten. Ik vermoed dat 2000 euro en November wel moeten lukken.
Reserveer er dan maar vast 200 :).

Maar goed dat is precies mijn gedachte, snap ook niet waarom dergelijke sites er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens lang na zitten denken (jaja) en veel artikelen bekeken over unlockte iPhones (legaal wel te verstaan).

Ik vermoed zomaar het volgende. Er komen wel degelijk unlockte iPhones in België (ideaal voor ons) en wat ik begrepen heb is het in de wet in België verboden aan koppelverkoop te doen.

Dat betekent dat de iPhone ook los verkrijgbaar moet zijn en dat precies de reden is waarom België later dan elders de iPhone krijgt.

Apple houdt bewust de iPhone daar nog even weg (2-3 maanden of zo?) zodat veel consumenten in omringende landen al vast zitten aan hun provider die geselecteerd was voor dat land. Iedereen wil dat ding natuurlijk zo snel mogelijk hebben dus rent naar de (in ons geval T-Mobile) winkel en sluit zonder veel nadenken een duur contract af waar je voorlopig wel aan vast zit.

Of zie ik nu echt spoken? Mijn idee, wachten tot België iPhones krijgt, hop naar België en hem daar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:13:
Ik heb nog eens lang na zitten denken (jaja) en veel artikelen bekeken over unlockte iPhones (legaal wel te verstaan).

Ik vermoed zomaar het volgende. Er komen wel degelijk unlockte iPhones in België (ideaal voor ons) en wat ik begrepen heb is het in de wet in België verboden aan koppelverkoop te doen.
Een SIM-lock kan op basis van land, serviceprovider of SIM kaart zijn, alleen de laatste 2 zijn niet toegestaan in Belgie. Een SIM-lock die er voor zorgt dat je de iPhone alleen op Belgische netwerken gebruikt is helemaal legaal.
Zijn er geen mensen met kennis van de Belgische wetgeving hier? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:13:

Dat betekent dat de iPhone ook los verkrijgbaar moet zijn en dat precies de reden is waarom België later dan elders de iPhone krijgt.

Apple houdt bewust de iPhone daar nog even weg (2-3 maanden of zo?) zodat veel consumenten in omringende landen al vast zitten aan hun provider die geselecteerd was voor dat land. Iedereen wil dat ding natuurlijk zo snel mogelijk hebben dus rent naar de (in ons geval T-Mobile) winkel en sluit zonder veel nadenken een duur contract af waar je voorlopig wel aan vast zit.

Of zie ik nu echt spoken? Mijn idee, wachten tot België iPhones krijgt, hop naar België en hem daar halen.
Maar ja.. Mensen met een VodaFone, KPN, abbo zullen dan 2 maanden wachten en in BE een IPhone kopen!!

de Redenatie van Apple gaat dus niet helemaal op!! hoe ze het ook wenden of keren... Mensen zullen toch gaan zoeken naar meest makelijke en goedkoopste manier om een IPhone te krijgen.. ik heb niet voor niets 150 Euro uitgegeven afgelopen december. Omdat mijn abbo was verlopen en ik toch wel graag een Iphone wilde hebben.. Abbo met jaar verlengt (sim only) goedkoper en omdat mijn huidige toestel defect was 150 € aan een toestel uitgegeven. nu maar wachten op de Iphone!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:21:
[...]

Een SIM-lock kan op basis van land, serviceprovider of SIM kaart zijn, alleen de laatste 2 zijn niet toegestaan in Belgie. Een SIM-lock die er voor zorgt dat je de iPhone alleen op Belgische netwerken gebruikt is helemaal legaal.
Zijn er geen mensen met kennis van de Belgische wetgeving hier? ;)
Wat waarschijnlijk ook het geval zal zijn met de Italiaanse iPhones. Dus daarom vind ik het sterk dat radio Donna zomaar italiaanse iPhones als prijs weggeeft. Zouden ze daar echt zo dom zijn om dat niet even na te gaan, en dus geen zinloze promotiecampagne op touw te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:22:
[...]

Maar ja.. Mensen met een VodaFone, KPN, abbo zullen dan 2 maanden wachten en in BE een IPhone kopen!!
Ook als ie daar 600 euro kost? :+
Dat geintje hebben ze in Frankrijk ook uitgehaald, zag je de mensen massaal naar Frankrijk rijden? ;)
Hell no, dan schaf ik wel een Nokia E71 aan, wat sowieso eigenlijk een rationelere keuze zou zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
hier stond onzin. 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door martijnve op 24-06-2008 18:40 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:32:
[...]

Als de simlock op basis van provider is (wat mij het mees logische lijkt, warom zou tmobile je niet er een ander tmobile abbo in laten stoppen, dan lopen er immers 2 abbo's voor een telefoon) Dan kan Donna gewoon een telefoon met abbo kopen en het abbo zelf gebruiken (er werken daar vast mensen die veel mobiel bellen voor de zaak) en dan de telfoons weggen, die mensen dan kunnen gebruiken met elk willekeurig t-mobile abbo.
T-Mobile in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:21:
[...]

Een SIM-lock die er voor zorgt dat je de iPhone alleen op Belgische netwerken gebruikt is helemaal legaal.
Levert dat geen problemen op voor als je naar het buitenland gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:13:
[...]

Levert dat geen problemen op voor als je naar het buitenland gaat?
hij bedoelt dat de simlock dan alleen voor niet Belgische simkaarten is...

Enig probleem die het opleverd, is wanneer je voor langere periode in buitenland bent, je niet een lokaal prepaid sim kan gebruiken om goedkoop te bellen..

Verder kan je prima met een belgische simkaart in het buitenland bellen, als je abonnement of prepaid pakket er geschikt voor is... kost alleen iets meer.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Eastman schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:36:
[...]

hij bedoelt dat de simlock dan alleen voor niet Belgische simkaarten is...

Enig probleem die het opleverd, is wanneer je voor langere periode in buitenland bent, je niet een lokaal prepaid sim kan gebruiken om goedkoop te bellen..
Daarom lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze dat doen. Dan ben je als bv Belgische zakenman die veel in het buitenland zit het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
CAFC1905 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:02:
[...]

Daarom lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze dat doen. Dan ben je als bv Belgische zakenman die veel in het buitenland zit het haasje.
Dat ben je sowieso met een simlocked telefoon.. of het nou gelocked is op 1 provider of 1 land...

De meeste zakelijke gebruikers weten niet eens hoeveel ze verbruiken in hun eigen land... laat staan dat ze er rekening mee gaan houden als ze op zakenreis zijn en een simkaart kopen in het buitenland..
Dan moet je dat nummer weer aan iedereen op je kantoor door geven... veelste lastig....

Ik denk dat de nadeel groter is voor jan modaal die graag goedkoper wil bellen op zijn vakantie bestemming...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren de Keynote van Steve Jobs over de iPhone nog eens te bekijken en hij zegt daar in specifiek dat het doel is dat iedereen een iPhone moet kunnen bemachtigen, dus ze willen wereldwijd dat de iPhone niet meer dan 199 dollar (8GB) en 299 dollar (16GB) gaat kosten. Maar hij zegt hierin niet dat dit i.c.m. koppelverkoop is. Aan de andere kant zal dat nooit de prijs worden voor losverkoop.

Erg benieuwd of het dollar voor euro wordt.. oftewel 200 euro voor de 8GB incl duur abbo bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:25:
Ik zat gisteren de Keynote van Steve Jobs over de iPhone nog eens te bekijken en hij zegt daar in specifiek dat het doel is dat iedereen een iPhone moet kunnen bemachtigen, dus ze willen wereldwijd dat de iPhone niet meer dan 199 dollar (8GB) en 299 dollar (16GB) gaat kosten. Maar hij zegt hierin niet dat dit i.c.m. koppelverkoop is. Aan de andere kant zal dat nooit de prijs worden voor losverkoop.

Erg benieuwd of het dollar voor euro wordt.. oftewel 200 euro voor de 8GB incl duur abbo bij T-Mobile.
Steve Jobs vergeet wel vaker dingen te vertellen in zijn Keynotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe mail van T-Mobile:
11 juli is het zover! Dan zal de iPhone exclusief verkrijgbaar zijn bij T-Mobile. We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.

Verder kun je gratis gebruik maken van de 1.400 hotspots in Nederland. Hiermee zorgen we ervoor dat je overal gebruik kunt maken van je iPhone, waar je ook bent. Superhandig om snel even je e-mail te checken, muziek te downloaden bij iTunes of een filmpje te bekijken op YouTube.

Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl/iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Zojuist ontvangen:
11 juli is het zover! Dan zal de iPhone exclusief verkrijgbaar zijn bij T-Mobile. We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland.

Verder kun je gratis gebruik maken van de 1.400 hotspots in Nederland. Hiermee zorgen we ervoor dat je overal gebruik kunt maken van je iPhone, waar je ook bent. Superhandig om snel even je e-mail te checken, muziek te downloaden bij iTunes of een filmpje te bekijken op YouTube.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
heerlijk deze mail

ben nu best tevreden vanwege de verhoging van het mobiel internet

nu kijken wat alles preccies gaat kosten

[ Voor 86% gewijzigd door alsditookniet op 25-06-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

In ieder geval snel internet en onbeperkt (zal wel met FUP en knijpen van verbinding wanneer je meer als 250MB hebt gedownload maar oke). Ben alleen bang dat ze SMS-jes sowieso buiten de bundels gaan houden en dat ik dan veel te veel minuten over ga houden per maand. Ik wil flex :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
mm daar heb je wel weer gelijk in ik wil graag ook flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
Meer info van T-Mobile:

Beste meneer *******,

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Zie boven... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Inderdaad. Wat opvalt is de verbindingsnelheid.... is namelijk geen 3G speed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
maar er staat dus niets nieuws in deze mail, helaas
ff wachten tot 3 juli

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Red schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
nee.. het is namelijk 3,5G HSPDA :) met 2mbps download..

Als de FUP ligt rond de 1 of 2 gig ben ik erg blij :) Ben voor dit alleen al bereid 20-25 euro te betalen per maand.. als ze er dan nog een relax bundel aan koppelen ben ik om... moet alleen tot nov. wachten met contractverlenging...

[ Voor 36% gewijzigd door Eastman op 25-06-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Red schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
eh... volgens mij wel hoor? met gprs haal je dat niet...

kan je trouwens je abo al verlengen voordat je vorige is afgelopen?

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Laatst online: 17-11-2023
Quote van de e-mail van T-Mobile:

"11 juli is het zover! Dan zal de iPhone exclusief verkrijgbaar zijn bij T-Mobile. We bieden de iPhone met drie verschillende T-Mobile abonnementen aan. De abonnementen zijn inclusief onbeperkt super snel internet (2048/384 Kbps) in Nederland."[/s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
De vraag is inderdaad hoe onbeperkt 'onbeperkt' is...
funk-e schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
Uhm, jawel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik krijg net een mailtje van T-Mobile dat ze bij de iPhone onbeperkt snel (dus niet gecapped!) internet aanbieden:

/Edit: te laat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

funk-e schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:11:
Wel, want bij het goedkoopste abonnement van 30 euro per maand krijg je wel een snelle internetverbinding. Ter vergelijking, bij elk ander toestel zou je 20 euro per maand betalen voor PIT+, en da's bijna 10x zo langzaam!

Ik denk dat ze je gaan knijpen wanneer je meer als 500MB-1GB hebt binnengehaald (per maand).

[ Voor 11% gewijzigd door Muthas op 25-06-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

mensen, lezen jullie dit topic niet? De mail van T-Mobile is al 10x gepost!

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Muthas schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:17:
[...]

Wel, want bij het goedkoopste abonnement van 30 euro per maand krijg je wel een snelle internetverbinding. Ter vergelijking, bij elk ander toestel zou je 20 euro per maand betalen voor PIT+, en da's bijna 10x zo langzaam!

Ik denk dat ze je gaan knijpen wanneer je meer als 500MB-1GB hebt binnengehaald (per maand).
maar dit stond al een paar dagen op t-mobile.nl/iphone
Dat het goedkoopste abo 30E zou zijn

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:17:
[...]

lol.. waar heb jij leren rekenen, of ben je gewoon over enthousiast... :+

PIT+ = 384Kbps..
Iphone= 2048Kbps

2048/384= 5,3

Het is dus meer richting 5 keer sneller dan PIT+ dan 10X sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Japan's only carrier to seal the deal with Apple thus far, SoftBank Mobile, has unveiled key details about its pricing strategy when the device launches on July 11 alongside the rest of the globe. The 8GB and 16GB models will sell for ¥23,040 (about $214) and ¥34,560 (about $321) respectively, just a hair higher than the $199 and $299 being charged by AT&T in the US. As might be expected, SoftBank -- which has historically stolen customers from its competitors with extremely aggressive pricing -- is taking a more aloof approach with the iPhone, claiming that the prestige of the device will be enough to get people in the door. Along those lines, a ¥7,280 (about $68) per month plan will be required, which includes unlimited data and represents about a 70 percent premium over the average SoftBank customer's bill. Without one-seg or a wide VGA display -- two features that are virtually givens on domestic Japanese handsets these days -- it'll be interesting to see how the "yeah, but it's Apple" approach flies here.
bron: engadgetmobile

Met andere woorden op 11 Juli in Japan:
8GB = €214,-
16GB = €321,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Eastman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:21:
[...]

lol.. waar heb jij leren rekenen, of ben je gewoon over enthousiast... :+

PIT+ = 384Kbps..
Iphone= 2048Kbps

2048/384= 5,3

Het is dus meer richting 5 keer sneller dan PIT+ dan 10X sneller :)
Oke, maar dan nog steeds, dit is wel een enorme omschakeling van tarief bij T-Mobile :)
Djerique schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:23:
[...]

bron: engadgetmobile

Met andere woorden op 11 Juli in Japan:
8GB = €214,-
16GB = €321,-
Ja, en een verplicht abonnement van 68 dollar per maand ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Muthas op 25-06-2008 12:27 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.