[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.982 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Las het net ook. Vind het heel raar. Bij ons, en ik werk bij de grootste APR, is er nog helemaal niks bekend hierover... Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat de APRs deze dan ook gaan verkopen. Telefoonabonnementen afsluiten, daar hebben we toch geen voorzieningen voor.... :)
Beetje offtopic, maar iCentre is niet de grootste APR dat is iFactors op het moment. Voor het afsluiten van een telefoonabbonement is in principe het zelfde nodig als het afsluiten van een iPay, moet wel lukken volgens mij :p. Overigens kan ik confirmeren (mooi woord) dat de geruchten kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40
Tha BasZ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:14:
[...]

Zou je dan vanaf 11 juli al het nieuwe iPhone abbonement hebben?
Of in jouw geval nog 3,5 maand je huidige (oude) abbonement en daarna pas je iPhone-abbonement?
Heb al een keer eerder verlengd voordat m'n contract af liep. Kreeg toen m'n telefoon gelijk en m'n nieuwe contract ging een paar maanden later in. Gok erop dat ze nu dezelfde handelswijze hanteren, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Heb ff snel de laatste pagina's doorgelezen, maar ik zag nog niet dat er vermeld werd dat iFactors de iPhone ook gaat leveren. Op www.ifactors.nl staat onderaan een aankondiging dat zijn hem vanaf 11 juli gaan leveren, weet alleen nog niet of dat met of zonder contract is. Kan morgen even een vriend bellen die daar werkt en vragen of hij meer weet dan dat er op de site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€29,99 per maand is voor mij een prima prijs. Ik denk dat je dan nog ongeveer €125,- bij zal moeten betalen. De vraag is wat je er voor abonnement bij krijgt. Flex, Relax, hoeveel beltegoed of hoeveel belminuten? Ik ben benieuwd.

Weet iemand of je het toestel meteen meekrijgt als je 4 maanden van tevoren je contract bij T-mobile verlengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 01:08:
€29,99 per maand is voor mij een prima prijs. Ik denk dat je dan nog ongeveer €125,- bij zal moeten betalen. De vraag is wat je er voor abonnement bij krijgt. Flex, Relax, hoeveel beltegoed of hoeveel belminuten? Ik ben benieuwd.

Weet iemand of je het toestel meteen meekrijgt als je 4 maanden van tevoren je contract bij T-mobile verlengt?
Meestal krijg je het toestel meteen op het moment dat je verlengt. Dus als dat 3 maanden van te voren is b.v. zou je hem meteen moeten ontvangen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:12

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:57:
[...]

Beetje offtopic, maar iCentre is niet de grootste APR dat is iFactors op het moment. Voor het afsluiten van een telefoonabbonement is in principe het zelfde nodig als het afsluiten van een iPay, moet wel lukken volgens mij :p. Overigens kan ik confirmeren (mooi woord) dat de geruchten kloppen.
Eerlijk gezegd blijf ik nog een beetje sceptisch, dit vanwege het feit dat eerdere aankondigingen ten tijde van de iPhone 2G lancering, er ook vele winkels (niet alleen in NL) claimde de iPhone te gaan verkopen. Op het laatste moment bleek dit onzin te zijn of om gejailbreakte versies te gaan.

Ik wacht gewoon rustig een tegenbericht af, maar ik gaan mijn hoop niet vestigen (het zou fijn zijn als de APRs het ook gaan verkopen) op de uitspraken van zomaar wat mensen of plaatjes op de website van een aantal APRs.

[ Voor 10% gewijzigd door LoeiOrdinair op 22-06-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021

4 maanden van tevoren verlengen kan alleen bij T-Mobile klantenservice of T-Mobile stores.
Bij T-Mobile dealers is het 3 maanden van tevoren. Als je binnen die termijn valt dan krijg je gewoon gelijk je telefoon mee. Je (iPhone) contract is alleen nog niet ingegaan dus zal ik niet als een malle gaan internetten. Misschien geven ze je wel de mogelijkheid om direct over te gaan op de iPhone abo maar dat moeten we dan maar zien. Nog 13 dagen en dan weten we hoe of wat :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:17:
[...]

Jij werkt dus bij iFactors. Jullie hebben 5 winkels, dat zou je moeten weten. iCentre 6 en bijna 7, had je ook kunnen weten. Los van het feit dat het beide grote spelers zijn, klinkt het mooi dat jij het kan confirmeren. Eerlijk gezegd blijf ik nog een beetje sceptisch, dit vanwege het feit dat eerdere aankondigingen ten tijde van de iPhone 2G lancering, er ook vele winkels (niet alleen in NL) claimde de iPhone te gaan verkopen. Op het laatste moment bleek dit onzin te zijn of om gejailbreakte versies te gaan.

Ik wacht gewoon rustig een tegenbericht af, maar ik gaan mijn hoop niet vestigen (het zou fijn zijn als de APRs het ook gaan verkopen) op de uitspraken van zomaar wat mensen of plaatjes op de website van een aantal APRs.
Ik heb in mijn mailbox een mail van Apple die gestuurd is naar de eigenaars. Overigens hebben wij er nog twee in Antwerpen :p en tel ik maar 5 winkels op jullie site, maja beetje zinloze discussie dit :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

LoeiOrdinair schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:17:
Jij werkt dus bij iFactors. Jullie hebben 5 winkels, dat zou je moeten weten. iCentre 6 en bijna 7, had je ook kunnen weten. Los van het feit dat het beide grote spelers zijn, klinkt het mooi dat jij het kan confirmeren. Eerlijk gezegd blijf ik nog een beetje sceptisch, dit vanwege het feit dat eerdere aankondigingen ten tijde van de iPhone 2G lancering, er ook vele winkels (niet alleen in NL) claimde de iPhone te gaan verkopen. Op het laatste moment bleek dit onzin te zijn of om gejailbreakte versies te gaan.

Interessant detail: de iPhone aankondiging is weggehaald bij A Mac en Macinside:
http://www.macinside.nl/
http://www.a-mac.nl/amac/

Ik denk dat er toch ergens iets mis is gegaan! Want gisteren stonden er nog levensgroot ads waarmee je je kon inschrijven! Nu is er op de hele site niets meer te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch in Antwerpen
VEELGESTELDE VRAGEN:

Wanneer komt de iPhone in België nu uit?

De iPhone 3G komt deze zomer naar België. Een exacte datum is nog niet bekend. Eerst was aangekondigd dat deze op 11 juli bij ons zou komen, maar de introductie is uitgesteld omdat er nog legale problemen zouden zijn rond het verkopen van toestellen met contract.

Wat gaat de iPhone nu kosten?

Dat is nog niet bekend. Richtprijs wordt vermoedelijk €199,- voor het model van 8GB en € 299,- voor de 16GB modellen, maar dit zullen we pas kunnen bevestigen de komende weken. Hou deze pagina in het oog.

Gaat Switch de iPhone verkopen?

Hierover bestaat nog enige onduidelijkheid. Maar je kan hier je iPhone pre-orderen zonder aankoopverplichting. We weten dat de iPhone naar België komt na 11 juli. Het exacte tijdstip en het aantal verkoopspunten zijn echter nog niet gekend. Daarom geven we onze klanten de kans om hun iPhone te bestellen, maar zonder dat er sprake is van enige aankoopverplichting. Mail ons naar mailing@switchshops.be met als onderwerp 'pre-order iPhone' en met vermelding van de iPhone(s) die je wenst en in welke winkel je ze wil reserveren. Vermeld zeker je gegevens, of -nog beter- je klantnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ok ik ben om, wij (iCentre) hebben een officiële bevestiging dat we de iPhone ook gaan verkopen. Voor de rest is er nog niks bekend.

Best maf, nu wij de iPhone wel zeker gaan verkopen haalt de rest hem van de site... ik hoop dat er tijdens de launch genoeg zijn, kan ik er ook een kopen (tja, klanten gaan nu eenmaal voor)....

[ Voor 46% gewijzigd door LoeiOrdinair op 18-06-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Lt. Marx schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Interessant detail: de iPhone aankondiging is weggehaald bij A Mac en Macinside:
http://www.macinside.nl/
http://www.a-mac.nl/amac/

Ik denk dat er toch ergens iets mis is gegaan! Want gisteren stonden er nog levensgroot ads waarmee je je kon inschrijven! Nu is er op de hele site niets meer te vinden!
Idem bij MacMe, daar stond het gister ook op maar nu niet meer.

Apart...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Misschien terug gefloten door Apple.. wellicht mogen ze nog geen iphones verkopen omdat het tijdelijk nog exclusief via tmobile gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeiOrdinair schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:07:
Ok ik ben om, wij (iCentre) hebben een officiële bevestiging dat we de iPhone ook gaan verkopen. Voor de rest is er nog niks bekend.
Ja, op de site kan je 'm nu reserveren.
Ik weet wel dat je je bij iCentre al bijna sinds een jaar kunt 'voorinschrijven' voor de iPhone.
Vraag me af of al die mensen ook gelijk op de 'reserveringslijst' komen, dan wordt 't namelijk een lange lijst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:18

Als ze in Duitsland al ongeveer €160 voor het toestel vragen bij een abo van €30 per maand, ga er dan maar vanuit dat je in Nederland €200 bijbetaald voor hetzelfde abo.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Ja, op de site kan je 'm nu reserveren.
Ik weet wel dat je je bij iCentre al bijna sinds een jaar kunt 'voorinschrijven' voor de iPhone.
Vraag me af of al die mensen ook gelijk op de 'reserveringslijst' komen, dan wordt 't namelijk een lange lijst. :P
Die klanten worden geïnformeerd, was niet direct een reservering. Maar ik las net dat alle APRs erbij zijn betrokken.

[ Voor 5% gewijzigd door LoeiOrdinair op 18-06-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Maar in Nederland zal ie per definitie niet SIMlockvrij verkocht worden. In België misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:42:

4 maanden van tevoren verlengen kan alleen bij T-Mobile klantenservice of T-Mobile stores.
Bij T-Mobile dealers is het 3 maanden van tevoren. Als je binnen die termijn valt dan krijg je gewoon gelijk je telefoon mee. Je (iPhone) contract is alleen nog niet ingegaan dus zal ik niet als een malle gaan internetten. Misschien geven ze je wel de mogelijkheid om direct over te gaan op de iPhone abo maar dat moeten we dan maar zien. Nog 13 dagen en dan weten we hoe of wat :)
Ik heb net even gebeld met de T-mobile klantenservice en het is alleen mogelijk om 4 maanden van te voren je contract te verlengen met T-mobile, als je al een T-mobile klant was. Als je dus overstapt van Orange naar T-mobile kun je maximaal 3 maanden van te voren verlengen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Macwereld geeft weer wat meer duidelijkheid over de verkoop bij APR's:

http://macwereld.nl/nieuw...s_gaan_iphone_3g_verkopen

en passant staat dit er ook bij:
De iPhone 3G zal alléén worden verkocht met een abonnement van T-Mobile. Er zullen dus geen losse of SIMlock-vrije toestellen worden verkocht.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:17:
[...]

Ik heb net even gebeld met de T-mobile klantenservice en het is alleen mogelijk om 4 maanden van te voren je contract te verlengen met T-mobile, als je al een T-mobile klant was. Als je dus overstapt van Orange naar T-mobile kun je maximaal 3 maanden van te voren verlengen. :/
Apart, want juist iemand van de klantenservice van Orange zei weer dat overstappers ook die 4 maanden kregen...

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle APR's hebben de ads verwijderd. Ben vanavond op bezoek bij Apple Benelux dus zal ff wat navraag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:38:
Alle APR's hebben de ads verwijderd. Ben vanavond op bezoek bij Apple Benelux dus zal ff wat navraag doen :)
Vraag a.u.b. dan ook even of (en wanneer) ze in België SIMlockvrij verkocht gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:00
FlowDesign schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:20:
[...]

Vraag a.u.b. dan ook even of (en wanneer) ze in België überhaupt SIMlockvrij verkocht gaan worden :)
Ik weet dat er bepaalde wetten in België zijn enzo, maar ik vraag me af of er sowieso misschien een termijn is waarna de iPhone wereldwijd simlockvrij te koop zal zijn... :)

[ Voor 26% gewijzigd door Moejo op 18-06-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wat het waard is: ik sprak net op msn iemand die wel eens wat doet voor de apple winkel in eindhoven (hij werkt er verder niet, dus voor wat het waard is :P)

volgens hem klopt het verhaal dat er via de distributie in nederland alleen maar iphones met t-mobile abo+simlock verkocht gaan worden.
maarrr: als je in een apple centre vraagt of ze een simlock-vrij model voor je laten brengen uit een willekeurig ander europees land, gaan ze dat in principe gewoon doen.

ik heb verder 0,0 verstand van de materie, dus misschien is het vette bullshit, maar toch. zou nice zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lijkt me toch wel sterk dat ze dit gaan doen aangezien ze T-mobile op haar tenen trapt en dus de levering van de NL iPhone in gevaar stellen. En ik denk dat er niet veel marge op een iPhone zit voor de reseller dus dat risico betaalt zich niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Een reseller mag zijn handel overal in Europa betrekken volgens mij.. Vrij verkeer van personen en goederen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier verkopen ze de Iphone 3G zonder abbo
(alvast reserveren)

http://www.iphonehelpdesk.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Iemand al ervaring met deze site?

http://www.ohmac.co.uk/

200 pleuro is wel erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Nog meer leuke links:

Onze Belgische zuider buren.
http://iphone3g.mobistar.be/nl/index.cfm

Verkoop site van Apple zelf, jammer dat ie meteen doorverwijst naar T-Mobile.
http://store.apple.com/nl...id=11632&CID=OAS-EMEA-AFF

Van dei Iphonehelpdesk.nl shop heb ik ook zo'n mijn twijfels. Ziet er allemaal net iets te veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ern u al iets geweten over Mobistar in België? Nog steeds geen woord over een eventuele releasedatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siempie76 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:36:
Iemand al ervaring met deze site?

http://www.ohmac.co.uk/

200 pleuro is wel erg goedkoop.
ik denk dat het wel uit kan voor ze.

ze hebben namelijk een erg goedkope leverancier:
Apple iPhone service for any sim card, just only £39.99
We offer Apple iPhone service for any network. You post your iPhone to us, we do the rest. Just only £39.99, for further information, please visit iPhone service.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
zag deze link in het iphone ervaringen forum: http://www.ohmac.co.uk/iphone/iphone.php
iemand hier al ervaring mee? Is nl erg weinig geld voor een simlockvrije 3g iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:20:
[...]

ik denk dat het wel uit kan voor ze.

ze hebben namelijk een erg goedkope leverancier:

[...]

>:)
Dit is ook grappig:
Suitable for any UK network

All the iPhone's we are selling has been fully unlocked and actived by our Apple certificated technicians, it is ready to use, just insert any UK network SIM card (except 3 network) into sim slot.
Wat is certificated anyway? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bracha25 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:29:
zag deze link in het iphone ervaringen forum: http://www.ohmac.co.uk/iphone/iphone.php
iemand hier al ervaring mee? Is nl erg weinig geld voor een simlockvrije 3g iPhone
Het is dan ook weinig geld voor iets dat nog NERGENS te koop is.
Het is dus heel veel geld voor LUCHT.

De iPhone 3g is nog NERGENS te koop, dus niemand weet nog of dat ding uberhaubt SIM-lock vrij te maken gaat zijn.

En niemand weet ook wat dat ding SIM-lock vrij gaat kosten.

Ken je het spreekwoord "Als iets te mooi is om waar te zijn, is het niet waar"?

Die website draait btw op een particuliere kabelverbinding...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bracha25 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:29:
edit: ok, nevermind, hoax dus... (of in elk geval niet professioneel genoeg om betrouwbaar te zijn)

Voor 300 euro sim only krijgt geen enkel abonnement toch nog een iPhone verkocht aan abo's van 50 euro per maand?

Het wordt trouwens eens tijd dat er in België wat meer info komt. Komaan apple, kiezen van elkaar en spill the beans... Het is niet zo moeilijk: gewoon aankondigen of er al dan niet een simlockvrije telefoon komt en aan welke prijs.

Het tweede deel van 2008 is namelijk ook de release window voor android. Wat mij betreft de enige waardige concurrent voor een mobiel mac os. Zit qua techniek erg mooi in elkaar en heeft m'n volledige interesse. De bruikbaarheid en snelheid van een iPhone OS, maar hoogstwaarschijnlijk simlockvrij (gewoon deals tussen google en phone fabrikanten, daarna zal het hen om het even zijn op welk netwerk ze komen) en misschien net iets opener met meer mogelijkheden om zelf eigen software te gebruiken. Het idee dat elke app z'n eigen proces krijgt en dat een crashende app niet heel uw telefoon kan meenemen spreekt me ontzettend aan. Evenals het geheugenmanagement voor de apps en het telkens bewaren van 'program states'. Maar dit is redelijk offtopic. Ik wil maar aangeven dat voor de tech-geïnteresseerde tweaker wel meer coole speeltjes aan de horizon staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:54:
[...]

Het tweede deel van 2008 is namelijk ook de release window voor android.
Denk maar niet dat een HTC Dream met Android voor minder dan 600 euro over de toonbank gaat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:06:
[...]

Denk maar niet dat een HTC Dream met Android voor minder dan 600 euro over de toonbank gaat hoor.
Zou het sterk vinden als er maar één Android-toestel zou komen. Een HTC Touch Diamond met android zou helemaal prima zijn voor mij: 500 euro (tegen dan iets minder, en android zal omwille van z'n beperkte concurrentiepositie ook wel goedkoper zijn dan de windows licentie dus misschien wel voor 400 euro)

Wat ook de prijs is, je kan tenminste een eigen abonnement en provider kiezen. (omdat google via de open handheld alliance gewoon samenwerkt met tientallen andere partners, zoals providers maar ook fabrikanten ed)

Als een iPhone simlockvrij verkocht wordt, dan vervalt bovenstaande natuurlijk, dan weet ik ook wel wat het wordt (tenzij android nog vernieuwender is dan ik verwacht en qua prijs concurrentieel kan zijn, en iets opener)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:17:
[...]

Ik hoop toch voor T-Mobile dat ze met een aanbieding komen voor huidige abbonee's die nog een tjdje moeten. Heb geen zin om een jaar te wachten voor ik via T-Mobile aan de iPhone kan. Als ikd an de iPhone los moet gaan kopen dan denk ik zelfs dat ik volgend jaar over ga stappen naar andere telco. Ligt beetje aan de prijzen op dat moment dan. Ik ben op zich goed te spreken over T-Mobile. Maar zou het wel jammer vinden als ze nu het toestel zo hypen en dat er dan niet nagedacht word over speciale acties voor bestaande klanten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Android kost niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile shop wist mij te vertellen dat ze nog niks wisten, maar dat wisten we al. Maar ook dat zij een simlock verwachten, dus dat als je een oud contract hebt wat je nog 3 maanden moet uitdienen, dat je dan misschien wel je iPhone meekrijgt, maar dat je je oude kaartje van andere providers er nog niet in kunt doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:05:
T-mobile shop wist mij te vertellen dat ze nog niks wisten, maar dat wisten we al. Maar ook dat zij een simlock verwachten, dus dat als je een oud contract hebt wat je nog 3 maanden moet uitdienen, dat je dan misschien wel je iPhone meekrijgt, maar dat je je oude kaartje van andere providers er nog niet in kunt doen :(
What else is new? Dit is alleen maar een teken dat T-Mobile de iPhone als gewone telefoon behandelt, daarbij gelden al deze regeltjes ook gewoon. Het enige verschil is dat ze er blijkbaar speciale abo's voor gaan voeren, verder niet.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Ach ik vermaakt me kostelijk met m'n 1G iPhone en cheap t-mobile abo-tje.. ik laat die 3G lekker aan me voorbij gaan en zie wel waar Apple volgend jaar mee uit komt :*)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Een gemiddelde simlock vrije telefoon kost toch ook rond de 400-500euro/stuk. Ik vind dit gewoon een schappelijke prijs. Het blijft jammer dat T-Mobile de iPhone exclusief mag verkopen, en kan er met mijn kop niet bij dat Apple voor hun heeft gekozen. Maar ja, helaas pindakaas.

Apple hardware en marges, haha. Eigenlijk kan je alleen geld verdienen op de AppleCare pakketten daar zit meestal wel 90-100euro marge op.

[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 19-06-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Sprak mijn account manager van de KPN en liet hem weten dat ik best teleurgesteld was in het feit dat T-mobile nu alleen de iPhone mag gaan aanbieden en die liet mij direct weten dat KPN het daar helemaal niet mee eens was en dat er op korte termijn actie op ondernomen zou worden. "Het kan toch niet zo zijn dat een fabrikant bepaald dat er maar één aanbieder komt. Dat is nog nooit gebeurd." vertelde hij.

Wat voor waarde je eraan moet hechten weet ik niet ..maar hij zal het niet zomaar zeggen. Ben benieuwd.

Denk zelf dat KPN behoorlijk geschrokken is in de interesse voor het toestel, gezien het aantal aanvragen bij T-Mobile.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Tranzy schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:14:
Sprak mijn account manager van de KPN en liet hem weten dat ik best teleurgesteld was in het feit dat T-mobile nu alleen de iPhone mag gaan aanbieden en die liet mij direct weten dat KPN het daar helemaal niet mee eens was en dat er op korte termijn actie op ondernomen zou worden. "Het kan toch niet zo zijn dat een fabrikant bepaald dat er maar één aanbieder komt. Dat is nog nooit gebeurd." vertelde hij.

Wat voor waarde je eraan moet hechten weet ik niet ..maar hij zal het niet zomaar zeggen. Ben benieuwd.

Denk zelf dat KPN behoorlijk geschrokken is in de interesse voor het toestel, gezien het aantal aanvragen bij T-Mobile.
Er zijn zeker al meerdere exclusieve deals geweest, alleen waren die van qua omvang niet zo groot/populair en was de phone vaak via omwegen alsnog simlockvrij te krijgen. Maar ik weet dat in NL vodafone bijv. 6 maanden exclusieve rechten had op de Nokia 6630 een aantal jaar geleden. Het hele exclusieve gedoe van de iPhone vind ik zeker in de Europese markt nogal raar. Apple zou volgens mij veel meer geld verdienen als ze het visual voicemail gebeuren gewoon aan alle providers geven en zich gewoon gedragen als een telefoonmaker. Ik snap hun filosofie wel, om de hele "experience" onder controle te houden, maar ik denk dat ze een grote fout maken, zeker hier in Europa.

Voorbeeld, ik ken weinig bedrijven die T-mobile als zakelijke aanbieder gebruiken. Meesten hebben Vodafone of KPN. Dit terwijl ze met alle exchange services samen met de blackberries waarschijnlijk een van de betere telefoons op de zakelijke markt gaan zijn.

29.95, is een prima prijs vind ik voor 150/200 minuten, x aantal sms'jes en onbeperkt data. Maar vooral die laatste denk ik dat niet inbegrepen zit (helaas). Ik wil zelf graag de 16GB versie hebben en na uitrekenen is er niet eens voordeel om bijv. een unlockte te kopen (~600 euro) en dan sim-only vodafone + internet blox. Prijs over 2 jaar is hetzelfde uitgaande dat de iPhone dan 299 euro kost bij een 2jarig T-mobile 29,95 abonnement.

Ik weet het niet, het zal voor mij in ieder geval sterk afhangen van hoeveel waar ik voor die 29,95 krijg. Met de abonnementsprijzen in NL voor spraak, sms & data wil ik niet minder dan onbeperkt data, dit is namelijk immers perfect haalbaar voor dat bedrag bij andere providers en T-mobile zelf met een in prijs vergelijkbare telefoon. Sidenote, ik bel zo weinig dat ik prolly aan 50 minuten/maand genoeg zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scim schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Er zijn zeker al meerdere exclusieve deals geweest, alleen waren die van qua omvang niet zo groot/populair en was de phone vaak via omwegen alsnog simlockvrij te krijgen.
wat dacht je van de siemens m35i?
exclusief bij telfort, simlockvrij alleen in het buitenland, 500.000 stuks verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
probleem via tmobile is dat je zo een verschrikkelijke lage internet snelheid erbij krijgt.
de rest vind ik oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
BaT schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:05:
Ach ik vermaakt me kostelijk met m'n 1G iPhone en cheap t-mobile abo-tje.. ik laat die 3G lekker aan me voorbij gaan en zie wel waar Apple volgend jaar mee uit komt :*)
Wat een domme reactie. Jij zat net zo moeilijk te doen toen je de 1e iPhone wilde hebben en die (nog) niet leverbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

alsditookniet schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:04:
probleem via tmobile is dat je zo een verschrikkelijke lage internet snelheid erbij krijgt.
de rest vind ik oke
Oh je weet dus al wat er exact in de nieuwe iPhone abonnementen komt?
Vertel!

Over T-Mobile als zakelijke operator, wellicht niet in NL, maar in Duitsland is het echt een grote speler op de zakelijke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
noem jij dit snel en goedkoop vergeleken met de snelheid vergeleken met die van vodafone @ 3600 Kbps

zakenlijk t-mobile
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps € 7,98
Pocket Internet Totaal Plus Tot 384 Kbps* Tot 32 Kbps € 16,39

voor zakenlijk
https://www.t-mobile.nl/z...el-internet/tarieven.aspx

persoonlijk t-mobile
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps € 9,50
Pocket Internet Totaal Plus Tot 384 Kbps* Tot 32 Kbps € 19,50

voor persoonlijk
https://www.t-mobile.nl/p...el-internet/tarieven.aspx

vodafone blox
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel tot wel 3600 Kbps (afhankelijk van je toestel).

€ 9,50 per maand

http://www.vodafone.nl/pr...lox/blox_voor_multimedia/

dit is dus wat t-mobile nu bied wat ze met de speciale abbo's doen weet ik niet, maar ik denk niet dat ze nu opeens zullen zeggen, ach de iphone komt, maar aleen wij (t-mobile) hebben de iphone dus zullen we maar het internet ook effe omhoogdoen want anders krijgen we die iphone niet verkocht?

ik denk het niet, maar hoop zeker van wel en als dit dan toevallig zou voordoen hoor je mij niet meer klagen dat ik perse een abbo moet afsluiten van t-mobile voor de iphone

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 12:52
net ff met tmobile gebeld. mijn contract loopt namelijk 26 juni 2008 af. de termijn tussen 26 juni en 11 juli wordt gewoon op gevuld met mijn huidige abbo en op 11 juli kan ik omschakelen op het nieuwe abbo en dan betaal je dus 29,95 in de maand en "waarschijnlijk" ging de telefoon 125 euro kosten. ze kon verder niks vertellen over de belminuten e.d. ik sta in ieder geval wel als belangstellende in de computer voor de IPHONE. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Je moet niet vergeten dat de FUP van Vodafone erg streng en laag is. Desondanks zou ik ook graag een beetje hoge snelheid zien bij de iPhone. Er komen eigen abonnementen, dus het kan best dat de snelheid daarvan hoger is dan de huidige PIT en PIT+ (wellicht net als in Duitsland tot een bepaalde grens en daarna langzamer).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Hoedje schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:55:
Je moet niet vergeten dat de FUP van Vodafone erg streng en laag is. Desondanks zou ik ook graag een beetje hoge snelheid zien bij de iPhone. Er komen eigen abonnementen, dus het kan best dat de snelheid daarvan hoger is dan de huidige PIT en PIT+ (wellicht net als in Duitsland tot een bepaalde grens en daarna langzamer).
Ook T-Mobile heeft ook een soort FUP. Bij PIT plus gaat je snelheid naar beneden na 250 mb gesleurd te hebben. En volgens mij is PIT ook verbonden aan een FUP alleen is die heel ruim.

Alle providers hanteren een marge van 10 maal het maand gemiddelde. Pas daarna krijg je een waarschuwing. Gemiddelde mobiele data verbruik je dat zelden. Alhoewel ik me dat met die tweakers hier wel afvraag.

Verder kun je je afvragen of er idd andere data abbo's aan die iPhone gehangen worden. Want wat is UMTS en HSDPA zonder gebruik te kunnen maken van een fatsoenlijk netwerk...

edit://
http://www.iphoneclub.nl/...99-en-569-euro/#more-7397

Op zich wel interessant.

[ Voor 15% gewijzigd door Noxa op 19-06-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

alsditookniet schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:15:
noem jij dit snel en goedkoop vergeleken met de snelheid vergeleken met die van vodafone @ 3600 Kbps

zakenlijk t-mobile
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps € 7,98
Pocket Internet Totaal Plus Tot 384 Kbps* Tot 32 Kbps € 16,39

voor zakenlijk
https://www.t-mobile.nl/z...el-internet/tarieven.aspx

persoonlijk t-mobile
Pocket Internet Totaal Tot 128 Kbps Tot 32 Kbps € 9,50
Pocket Internet Totaal Plus Tot 384 Kbps* Tot 32 Kbps € 19,50

voor persoonlijk
https://www.t-mobile.nl/p...el-internet/tarieven.aspx

vodafone blox
Écht internet op je mobiele telefoon. Supersnel tot wel 3600 Kbps (afhankelijk van je toestel).

€ 9,50 per maand

http://www.vodafone.nl/pr...lox/blox_voor_multimedia/

dit is dus wat t-mobile nu bied wat ze met de speciale abbo's doen weet ik niet, maar ik denk niet dat ze nu opeens zullen zeggen, ach de iphone komt, maar aleen wij (t-mobile) hebben de iphone dus zullen we maar het internet ook effe omhoogdoen want anders krijgen we die iphone niet verkocht?

ik denk het niet, maar hoop zeker van wel en als dit dan toevallig zou voordoen hoor je mij niet meer klagen dat ik perse een abbo moet afsluiten van t-mobile voor de iphone

greets
Nogmaals (wat je zelf ook aangeeft) dat zijn de huidige abonnementen.
Ook T-mobile Duitsland vraagt 10-15 euro voor "langzaam internetten op je telefoon".
Maar bieden wel iets anders aan bij het iPhone abo. Dus ja het kan, "het internet effe omhoogdoen".

Plus dat er bij het iPhone abo ook nog eens gratis onbeperkt toegang zit tot de WiFi hotspots. (In Duitsland, in NL iig toegang tot, of het onbeperkt is e.d. moeten we maar afwachten.)

Voordat we allemaal commentaar kunnen geven op hoe ongelofelijk langzaam en duur het abonnement is, kunnen we denk ik beter wachten tot die details bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je wilt afwachten tot de details van de abo's bekend zijn, hoef je natuurlijk niet te posten in een topic over 'speculaties over prijs en abonnementen'... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verwijderd- uitleg staat iets verder naar onder

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:06:
Ik kreeg net een telefoontje van een medewerkster van t-mobile.

Ik heb mijn abonnement 5 mei 2008 verlengd, maar ik krijg wel de mogelijkheid om mijn abonnement vroegtijdig te verlengen (eerder dan 3 maand voor het einde van het contact).

Dit zou dus betekenen dat ik 11 juli de Iphone kan bestellen en tot 5 mei 2009 mijn huidige contract behoudt. Echter op 5 mei 2009 zal mijn abonnement (waarschijnlijk 2 jaar) van de Iphone in gaan.

Hiervoor hebben ze een volgens hun een trucje bedacht. Je kunt het huidige toestel gewoon opgeven als "verloren/gestolen". Je kunt dan dus de Iphone kiezen als nieuwe telefoon en je kunt je huidige mobiel gewoon houden. Ik vraag me af of hier dan geen extra kosten aan zullen zitten, aangezien ik net een nieuwe telefoon heb. Iedereen krijgt dus de mogelijkheid om een Iphone te kopen. Het zou ook te gek zijn als dit niet zo was.
Maar dat wil je toch niet? En jaar later alsnog aan een tweejarig abonnement vastzitten wat tegen die tijd waarschijnlijk allang is verouderd, en er wellicht ook alweer een nieuwe iPhone uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:12:
[...]

Maar dat wil je toch niet? En jaar later alsnog aan een tweejarig abonnement vastzitten wat tegen die tijd waarschijnlijk allang is verouderd, en er wellicht ook alweer een nieuwe iPhone uit is.
Tuurlijk wil je dat niet. Dat ga ik ook zeker niet doen. Je kunt de Iphone misschien wel beter los kopen. Of ze moeten hem gratis gaan weggeven met als abonnement €19,50 p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb mijn abonnement 5 mei 2008 verlengd, maar ik krijg wel de mogelijkheid om mijn abonnement vroegtijdig te verlengen (eerder dan 3 maand voor het einde van het contact).

Dit zou dus betekenen dat ik 11 juli de Iphone kan bestellen en tot 5 mei 2009 mijn huidige contract behoudt. Echter op 5 mei 2009 zal mijn abonnement (waarschijnlijk 2 jaar) van de Iphone in gaan.

Hiervoor hebben ze een volgens hun een trucje bedacht. Je kunt het huidige toestel gewoon opgeven als "verloren/gestolen". Je kunt dan dus de Iphone kiezen als nieuwe telefoon en je kunt je huidige mobiel gewoon houden. Ik vraag me af of hier dan geen extra kosten aan zullen zitten, aangezien ik net een nieuwe telefoon heb. Iedereen krijgt dus de mogelijkheid om een Iphone te kopen. Het zou ook te gek zijn als dit niet zo was.
Toch knap dat T-Mobile medewerkers fraude aandragen als een manier om een iPhone te verkrijgen. Raar trucje.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaan de lokale politiebureaus het nog druk krijgen met aangiftes verwerken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MR_VIPER schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:37:
[...]

Toch knap dat T-Mobile medewerkers fraude aandragen als een manier om een iPhone te verkrijgen. Raar trucje.
Volgens mij is het geen fraude, omdat het gewoon een regeling is van T-Mobile. Het is hooguit creatief daarvan gebruik maken. Wat ik op andere fora lees, hoef je helemaal geen aangifte daarvoor te doen, omdat T-Mobile helemaal geen bewijs vraagt. Je hoeft geen PV te overleggen o.i.d. T-Mobile schiet er ook helemaal niets bij in (misschien wat geld ontwaarding, maar daar staat tegenover dat de abonnementstarieven over het algemeen harder dalen), je tekent gewoon bij. Je kunt ook meerdere contracten tegelijk hebben, nu heb je ze gewoon na elkaar :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:12:
[...]

Volgens mij is het geen fraude, omdat het gewoon een regeling is van T-Mobile. Het is hooguit creatief daarvan gebruik maken. Wat ik op andere fora lees, hoef je helemaal geen aangifte daarvoor te doen, omdat T-Mobile helemaal geen bewijs vraagt. Je hoeft geen PV te overleggen o.i.d. T-Mobile schiet er ook helemaal niets bij in (misschien wat geld ontwaarding, maar daar staat tegenover dat de abonnementstarieven over het algemeen harder dalen), je tekent gewoon bij. Je kunt ook meerdere contracten tegelijk hebben, nu heb je ze gewoon na elkaar :).
Net wat hoedje schrijft: Het is gewoon een regeling van T-mobile. Welke andere fora lees jij meer over dit onderwerp dan? Misschien kun je een linkje plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
lekker zit je dan elke keer 2 jaar verlengen, na 1 jaar alweer een nieuwe telefoon.

als je dan 40 bent dan heb je nog een abbo. tot en met je 50ste... ;)

Gewoon lekker laten gaan de hype en over een jaartje of wat een alles in 1 toestel zonder limiet aan 8 / 16 gb, maar gewoon 320 gb met muziek / video / games weet ik veel wat allemaal nog meer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al een T-Mobile abonnement hebt lopen kun je gebruik maken van de zogenaamde 'lost and stolen'-regeling.

Dit houdt in dat je een iPhone kunt krijgen op 11 juli mits je een abonnement aangaat voor twee jaar+ het aantal maanden dat je nog over hebt van je huidige abonnement.

Voorbeeld: mijn huidige abonnement loopt 1 december 2008 af. Ik kan 11 juli een iPhone krijgen mits ik een contract aanga tot 1 december 2010. (resterende maanden + 24 maanden standaard iPhonecontract).

De regeling is zoals de naam aangeeft oorspronkelijk bedoeld voor abonnees wiens telefoon gestolen of verloren is. Maar (waarschijnlijk) afhankelijk van je trackrecord mag je één keer in de zoveel tijd (maximaal 1 keer per abonnementperiode) sowieso van deze regeling gebruik maken zonder dat je diefstal en verlies hoeft voor te wenden. Bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe telefoon wilt. Dit is mij verteld door een T-Mobile klantenservice-medewerkerster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Inderdaad, T-Mobile is er alleen maar blij mee als je dat doet, hebben ze je mooi voor 2,5 jaar gestrikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
@deepncity

Maar wat moet jij, in dit geval, dan gaan betalen voor die iPhone ?

en ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met overschakelen naar andere abbo's na een x aantal maanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gewoon wat je normaal ook moet betalen bij het afsluiten van een nieuwe natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
Ongelofelijk dat een medewerker van de voormalige monopolist dat durft te zeggen.
Een bedrijf wat zoveel moeite heeft gedaan om concurrenten uit hun centrales te houden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is toch echt de eigen schuld van KPN, ze hebben bevestigd minstens twee keer in onderhandeling met Apple te zijn geweest. Verder is het ook uniek dat de topman (Ad Scheepbouwer) van KPN dit soort uitspraken doet over een product wat ze misschien gaan verkopen:

"I had one and I thought it was a pretty useless phone, to be quite honest," he told the Financial Times. "The battery ran out in no time. I didn't like the touch screen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Waarschijnlijk was toen al vrij duidelijk dat KPN het niet zou worden, my guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Niet eens, de uitspraak is van februari 2008, terwijl eind mei KPN nog bevestigde in gesprek te zijn met Apple. Misschien was het onderdeel van de onderhandelingsstrategie, misschien wil KPN z'n klanten dolgraag nutteloze producten verkopen of misschien... We zullen het nooit weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

volgens mij probeert KPN wanhopig klanten te behouden ipv te laten overstappen naar TMNL...

[ Voor 8% gewijzigd door Spinvis op 20-06-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

FlowDesign schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:24:
[...]

Wat een domme reactie. Jij zat net zo moeilijk te doen toen je de 1e iPhone wilde hebben en die (nog) niet leverbaar was.
Wat is er dom aan mijn reactie? Ik vind het goedkoopste iphone abo momenteel gewoon te duur! Ik betaal liever m'n telefoon in 1 keer af en dan lekkere lage maandlasten, en ik denk gewoon dat over een jaar de iphone abo's een stuk flexibeler zullen zijn. Ik vind jouw reactie eerder gezegd kortzichtig...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Ben blij dat T-M de iPhone mag aanbieden...
Kan er gezeurd worden over de lage internetsnelheid, als ik kijk naar de minuutprijs van KPN/Vodafone (vooral buiten bundel) word ik daar eerlijk gezegd een beetje misselijk van.

Heb zelf op het moment Flex van T-Mobile, met hetzelfde tarief binnen als buiten bundel. Dat zal bij de iPhone wel niet meer kunnen (hoop van wel natuurlijk), dat vind ik wel heel jammer.
Hopelijk komen ze met een abonnement met minimaal 800-1000 minuten, of althans geen 25-30c/minuut buiten de bundel.

Wat betreft fair use policy met internet; T-mobile bestraft alleen extreem (dus niet dat gelul van zoveel keer meer dan gemiddeld bladieblaa) gebruik. Ik zit gemiddeld op zo'n 400-500mb per maand en ze hebben hier nog nooit een probleem van gemaakt. Mag het dan iets minder snel zijn, geen gezeik is mij iig ook heel wat waard.

Dat vervroegd verlengen (voor 4 maanden van einde abo), evt. gebruikmakend van de lost&stolen-regeling, wordt dat door meer mensen bevestigd? Ik vind dit namelijk een rare actie... lijkt me een reactie van een 'peppy' medewerker die er eigenlijk geen snars van afweet.

@ Tranzy; pech voor KPN =)

[ Voor 5% gewijzigd door Harrie_ op 20-06-2008 17:36 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

800 tot 1000 minuten?? Minimaal? 8)7
Ik ben al blij als ze minimaal 150 minuten aanbieden (ies mijn verbruik)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McLatey schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:03:
...
Dat vervroegd verlengen (voor 4 maanden van einde abo), evt. gebruikmakend van de lost&stolen-regeling, wordt dat door meer mensen bevestigd? Ik vind dit namelijk een rare actie... lijkt me een reactie van een 'peppy' medewerker die er eigenlijk geen snars van afweet.

@ Tranzy; pech voor KPN =)
Hoezo is het een rare regeling? dit kon bij Orange ook altijd al, vind er niet vreemds aan. Als jij toestel kwijt raakt en nog een jaar een contract hebt, is het toch vreemd als je geen telefoon kan krijgen om mee te bellen. Door gewoon een jaar of 2 bij te tekenen krijg jij nu al een nieuwe telefoon, zodat je niet zonder hoeft te zitten.

Maar misschien komen er dadelijk bij de iPhone wel restricties op, omdat daar de vraag net wat hoger is dan bij welk ander toestel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwark dan zit je nog 3 jaar aan een contract vast? Ik heb hetzelfde meegemaakt, en gewoon een oud simlock vrij telefoontje weer van zolder gehaald+nieuw sim kaartje gekregen. 't Is even tanden op elkaar maar na dat jaar (of paar maanden) kun je dan weer een nieuw, goedkoper abonnement en nieuw(er) telefoontje uitzoeken. :-)
Edit: ik heb mijn huidige Telfort contract eerder opgezegd, vanwege de regeling wijziging van hun voorwaarden. Ik kan dus op 11 juli meteen beginnen (en dan een paar maanden later balen dat ik meteen met T-Mobile in zee ben gegaan, zul je zien dat er massaal acties op gang komen, ook bij betere andere providers: paar maanden gratis internet, korting op de iPhone zelf (of gratis) met goedkope abonnementen voor maar 1 jaar :X )

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:27:
Bwark dan zit je nog 3 jaar aan een contract vast? Ik heb hetzelfde meegemaakt, en gewoon een oud simlock vrij telefoontje weer van zolder gehaald+nieuw sim kaartje gekregen. 't Is even tanden op elkaar maar na dat jaar (of paar maanden) kun je dan weer een nieuw, goedkoper abonnement en nieuw(er) telefoontje uitzoeken. :-)
Edit: ik heb mijn huidige Telfort contract eerder opgezegd, vanwege de regeling wijziging van hun voorwaarden. Ik kan dus op 11 juli meteen beginnen (en dan een paar maanden later balen dat ik meteen met T-Mobile in zee ben gegaan, zul je zien dat er massaal acties op gang komen, ook bij betere andere providers: paar maanden gratis internet, korting op de iPhone zelf (of gratis) met goedkope abonnementen voor maar 1 jaar :X )
http://www.iphoneclub.nl/...-apple-premium-resellers/

In Italie dus met een pre paid abbo erbij... Nu hopen dat ze dat in NL ook gaan doen. Of gewoon een los toestel zoals alle andere fabrikanten dat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
McLatey schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:03:
Dat vervroegd verlengen van 4 maanden staat gewoon op de T-Mobile pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met nummerbehoud nu Orange door T-Mobile is overgenomen? Heb nu Orange waarvan ik het abonnement op tijd heb opgezegd, kun je dan gewoon je nummer overnemen naar een iPhone abonnement van T-Mobile? Zou namelijk wel graag na aanschaf van de iPhone met m'n eigen nummer willen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Weet iemand toevallig of KPN/Hi het afgelopen jaar een wijziging van de voorwaarden heeft gehad??

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Bakkert schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:21:
Weet iemand toevallig of KPN/Hi het afgelopen jaar een wijziging van de voorwaarden heeft gehad??
Zodat je snel kan opzeggen?
Zo werkt dat niet staat altijd een bepaalde tijd voor (bijv. een maand na ingaan wijziging) dat je op kan zeggen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Daarbij is dit topic daarvoor ook niet bedoeld. Het opzeggen is immers iets wat verschilt per telecomprovider, maar niets heeft te maken met de iPhone. Dat past dus beter in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

@ Strijk; Ja ik bel zo'n 1000-1500 min/maand. Zou beetje zuur zijn als ik dadelijk een dijkje aan kosten heb met belminuten omdat er alleen van die customized abo's zijn.

@ Noxa; ain't gonna happen. Italië is een echt prepaidland. Hier zal het toestel alleen met abo verschijnen.

@ Tomvdz/OllieMongollie; het staat op de t-m website wellicht dat je vervroegd kan verlengen wanneer je tel. kwijtraakt of gestolen wordt ofzo ja. Maar ook omdat je sneller een iPhone wil hebben? Ik bedoel, dan kunnen ze sowieso versneld verlengen wel op alles toe gaan staan.
In Amerika gebeurt het omdat mensen dan hun 1e gen. iPhone om kunnen ruilen voor een nieuwe versie, maar dat is hier niet van toepassing.

@Loca; lijkt me wel ja. Volgens mij neemt t-m alles gewoon over. Bovendien kun je gewoon nummerportatie aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb zelf net ook mijn abbo bij T-mobile verlengd en kreeg ook te horen over de lost & stolen regeling. Ik vond het op dat moment al erg vreemd dat ze het mij vertelde maar nu blijkt dat het veel vaker gebeurt vind ik het no vreemder. De medewerkers zitten eigenlijk hun baas te naaien (op zijn oud hollands)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af wat daar naaien aan is eigenlijk.
providers hebben niets liever als een abo dat zo lang mogelijk vast ligt, en als ze daar eens per contractperiode een telefoon voor over hebben: soit.
dat verandert echt niet, ze krijgen hem wat eerder.

het wordt pas een probleem als dat soort abonnees massaal gaan overlijden voordat de investering eruit is. maar eerlijk gezegd denk ik dat tegen de tijd dat de generatie die graag elk jaar een nieuwe mobiel wil overlijdt, dat het hele concept mobiel bellen dan al minstens drie maal overhoop gegaan is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:11:
In het buitenland zijn al prijzen bekend. Speculeren is leuk, maar nutteloos. Dataabonnement is nog niet eens vastgesteld (welke, en voor welke prijs). Er komt naar alle waarschijnlijkheid een iPhone abbo bij T-Mobile, met wat snellere internet verbinding. Vervolgens zou je weinig minuten kunnen nemen en via VoIP kunnen bellen ;)

Ik hoop dat Apple's beofte om nu eens niet $1 voor €1 aan te zien ook oplegt aan de mobiele providers..
400 euro met een abbo van 40 zou een beetje jammer zijn..
Is het wel waard tho..

Overigens zijn er wel apple retail stores in nederland. Deze lijken echter niet de iPhone te gaan verkopen (een hier in Rotterdam op de lijnbaan...
[/quote]

T-Mobile accepteert geen voip over eigen netwerk. Bovendien zou je dan dus steeds wlan moeten zoeken, buiten het feit dat ik iets gehoord heb dat ze deze optie willen blokkeren, om er dus voor te zorgen dat inkomsten niet gemist worden.
Bovendien voip naar mobiel, dan bel ik met m'n huidige flex abo a 13c/minuut voordeliger.

De iPhone zal alleen verkocht worden icm T-Mobile abonnementen. Lijkt me dat wanneer andere resellers buiten t-mobile zelf dit zullen accepteren deze de iphone ook wel mogen gaan verkopen. Veel concurrentie zal er echter niet door ontstaan.

Oeps niet opgelet... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan degenen die geen T-mobile willen en liever importeren:

Wat is jullie bezwaar tegen T-mobile?

(Niet dat ik voor T-mobile ben, ik vraag mij gewoon af wat jullie bezwaren zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:00:

(Niet dat ik voor T-mobile ben, ik vraag mij gewoon af wat jullie bezwaren zijn :))
De meeste argumenten die ik hoor tégen T-Mobile zijn 1) slecht bereik, 2) slechte service van de helpdesk en 3) relatief minder voordelige abonnementen (met name data-verbruik en snelheid).

Nou zal het bereik overal verschillen. Voor een ieder die over gaat stappen naar T-Mobile, vraag eens in je buurt rond bij mensen die al T-Mobile hebben. Zo heb ik hier (Enschede) nog niemand gehoord die ooit geen of slecht bereik heeft gehad.

Wat betreft de helpdesk, hoe vaak heb je hier nou mee te maken? Vrijwel alleen als er iets mis is, en dat helpdesken dan niet behulpzaam zijn is niet beperkt tot die van T-Mobile ;) .

En de abonnementen moeten we maar afwachten. De snelheid ligt bij Vodafone wel een stuk hoger in ieder geval, maar de FUP schijnt daar ook wel redelijk streng te zijn. Dus of het uiteindelijk wat uitmaakt is maar de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alsditookniet
'voor mij dus aleen dat tragere internet met de huidege abbo's,
maar over het flex abbo ben ik zeer tevreden over.

en de rest ook wel berijk is soms ook beter dan kpn of vodafone hier (zuidlimburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heb nu al ruim 2 jaar T-Mobile met PIT / Web'n'walk. En ik vind niet dat ik mag klagen. Okee je hebt niet de volledige snelheid voor data. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken over data verbruik. Ook doen ze niet moeilijk over koppelen van laptops. De laatste tijd veel uitval gehad van KPN/XS4All en mijn T-Mobile pit zorgde toch dat ik online kon. Ik zal bij T-Mobile blijven. Mits er wel goede regeling komt mbt iPhone 3G voor huidige abonnees. Anders ga ik waarschijnlijk toch een overstap maken naar een andere provider. Alleen vind ik de data limieten en aanbiedingen van de andere providers wel karig en beperkt. Je hebt dan wel de volle snelheid.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf alleen buiten T mobile, Telfort gehad als Provider en Hi. Ik 'mis' nog wel eens de prettige klantenservice van T mobile: uitstekende helpdesk en merkbaar opgeleide telefonisten. Soms kan dat ook tegen je werken, maar ik ben vooralsnog wel even uitgescheten met helpdeskmedewerkers die je niet aan het vertellen zijn wat ze gaan doen/aan het doen zijn en ik maar wachten aan de andere kant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, interessant om te horen :)

Ik heb inderdaad vooral mensen gehoord over het slechte bereik van T-mobile. Is dat met de overname van Orange niet verbeterd? Orange had hier niet altijd het beste bereik, maar samen zou dat geen goeie landelijke dekking moeten geven?

Ik heb zelf nu al 4 jaar Hi en ben daar erg tevreden over. Ik zit daarom te twijfelen tussen een Nederlandse iPhone van T-mobile, of eentje uit Engeland (O2 pre-paid) of Italie (Vodafone pre-paid) te halen in combinatie met een sim-only Hi abbo. Ik wil niet boven de 30 per maand kwijt zijn aan een abbo, aangezien ik het nu egl ook wel prima red met eentje van 20 per maand.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
McLatey schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:52:
@ Tomvdz/OllieMongollie; het staat op de t-m website wellicht dat je vervroegd kan verlengen wanneer je tel. kwijtraakt of gestolen wordt ofzo ja. Maar ook omdat je sneller een iPhone wil hebben? Ik bedoel, dan kunnen ze sowieso versneld verlengen wel op alles toe gaan staan.
In Amerika gebeurt het omdat mensen dan hun 1e gen. iPhone om kunnen ruilen voor een nieuwe versie, maar dat is hier niet van toepassing.
Je kan vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode je contract vernieuwen. Je kan je contract ook vernieuwen naar een ander type abonnement.
Je kunt je contract vernieuwen via een T-Mobile Shop, de T-Mobile Online Shop, of T-Mobile Klantenservice. Dat kan vanaf vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je minimale contractperiode is beëindigd. Contractvernieuwing bij een dealer is mogelijk vanaf drie maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je oude minimale contractperiode is beëindigd.

Als je je contract vernieuwt, kun je gratis of tegen een gereduceerde prijs een nieuw toestel uitzoeken. Je kunt ook kiezen voor korting op je maandelijkse kosten door over te stappen op een Sim Only-abonnement. Bij een contractvernieuwing behoud je je huidige mobiele nummer en je simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

De FUP van Vodafone mobiel internet is toch 10 x het gemiddelde verbruik? Dat dat nu ergens tussen de 250 en 500 zit okay, maar als het gemiddelde stijgt dan stijgt de limiet toch automatisch mee?! :+ Daarbij komt ook nog dat ik echt veel mail, internet (inclusief cabjes downloaden etc) en navigeer (google maps) met mijn TyTN II en er nog nooit problemen mee heb gehad

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Tjado schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:26:
De FUP van Vodafone mobiel internet is toch 10 x het gemiddelde verbruik? Dat dat nu ergens tussen de 250 en 500 zit okay, maar als het gemiddelde stijgt dan stijgt de limiet toch automatisch mee?! :+
Inderdaad, maar het probleem is dat een significante stijging op dit moment eigenlijk alleen veroorzaakt kan worden door de iPhone, en aangezien deze in Nederland niet makkelijk en 'legaal' te gebruiken is op het vodafone netwerk, denk ik niet dat veel mensen dit zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Je kan vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode je contract vernieuwen. Je kan je contract ook vernieuwen naar een ander type abonnement.

[...]
Dit geldt alleen als je voorheen al T-Mobile klant was. Als je "overstapt" van Orange naar T-Mobile dan kun je je abonnement 3 maanden voor het einde van je minimale contractperiode vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
http://www.iphoneclub.nl/.../06/screen-capture-16.jpg

Dan toch geen contractuele verkoop via Mobistar?? En wel in de schappen op 11 Juli? Laat de geruchten machine maar op gang komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:00:

Mijn vriendin heeft tmobile en zo'n beetje 9 vd 10x als we een paar km buiten een wat grotere stad zijn moet ze mijn KPN telefoon lenen omdat ze weer eens geen of slecht bereik heeft.
Collega's van mij hebben met tmobile op de zaak GEEN bereik. (Ede, Gelderland)

het zwakke signaal op veel plekken is dus mijn bezwaar tegen tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
One More Thing weet te melden dat de iPhone 3G in Nederland ook bij Apple stores verkocht zal gaan worden. De telefoons zijn jammer genoeg niet simlock vrij.

In tegenstelling tot eerdere berichten gaan de Nederlandse Apple Premium Resellers tóch de iPhone verkopen. Dit hebben bronnen bevestigd tegenover OMT. Exacte details rond de prijs en voorwaarden zijn nog niet bekend. Wel staat vast dat de APR's hun inkoop via T-Mobile moeten doen. Officieel zal de iPhone op de internationale lanceerdatum (11 juli) ook bij de APR's te koop zijn. De bronnen van OMT twijfelen echter aan de haalbaarheid hiervan omdat bevoorrading waarschijnlijk niet direct toereikend zal zijn. Inmiddels staan op de websites van APR's Mac Inside en A Mac de iPhone al aangekondigd.

Ook weet OTM te melden dat de iPhone die bij de APR's verkocht zal gaan worden niet simlockvrij zijn, zo melden hun bronnen. Dit betekent dat de iPhone alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement verkocht zal worden. Het is nog onduidelijk of (en zo ja, hoe) het abonnement in de winkel afgesloten wordt.

Edit: Update op 21/06/2008 10:04

Inmiddels is ook bekend geworden dat BelCompany waarschijnlijk ook de iPhone 3G in Nederland gaat verkopen. Helemaal zeker is het nog niet echter wordt de kans binnen het bedrijf hoog geacht.
Dus wss ook buiten T-Mobile en de Apple store :P
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.