[iPhone 3G] Prijs en abonnementen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 81.981 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

oZy schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:09:
Bij S mag je 500mb zonder snelheidsbeperking verbruiken, en bij M maar 300mb, ondanks de €20 extra p/maand?
De S 500 is een aanbieding. Normaal is het maar 100mb en daarnaast geld dan ook nog 0,49 eurocent per overschreden mb.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:11:
Ik vraag me af waarom ze bij Complete M een umts data flat 'inclusief' noemen, als je wegens fair policy minder dan 300MB moet verbruiken, wat minder is dan de umts data 500 MB van het lagere abonnement?
Bij het M abo heb je ongelimiteerd toegang tot T-mobile Hotspots (WiFi) en daar zit geen limiet op
Ik snap ook gewoon niets van Duits :p

edit: net te laat ;) zie ook hierboven

Volgens mij mag je voor Nederland gelijkaardige prijzen rekenen. Hetzelfde bedrijf, en een iPhone kost T-Mobile Duitsland even veel als een T-Mobile Nederland (gelijkaardige economie). Dus ze zullen op dezelfde manier de iPhone proberen terug te verdienen.

Tenzij de Duitsers natuurlijk onevenredig hard geript worden omdat de telecommarkt daar beduidend anders is. In dat geval zit er misschien nog wel wat rek in, maar dan zal het waarschijnlijk toch niet meer dan max 10 euro/maand verschillen. Als we daarvan uitgaan kunnen we ook niet ontchoogeld worden ;)
Zoals ik eerder al zei, de gewone abonnementen bij T-mobile in Duitsland zijn al niet te vergelijken met die van ons. Zelfde hoeveelheid minuten is 10€ duurder in Duitsland. Wel hebben zij dan gratis onderling bellen.
Hun PiT abo is ook al 5 euro duurder.

Ik denk idd dat de toestelprijzen redelijk hetzelfde zullen zijn, maar dat onze abo's er net anders uit komen te zien.
Ikzelf hoop dat er een normale prijs (lees: geen 300+ euro) komt op 1 jarige abo's.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
philipnorth schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:22:

Zoals ik eerder al zei, de gewone abonnementen bij T-mobile in Duitsland zijn al niet te vergelijken met die van ons. Zelfde hoeveelheid minuten is 10€ duurder in Duitsland. Wel hebben zij dan gratis onderling bellen.
Hun PiT abo is ook al 5 euro duurder.

Ik denk idd dat de toestelprijzen redelijk hetzelfde zullen zijn, maar dat onze abo's er net anders uit komen te zien.
Ikzelf hoop dat er een normale prijs (lees: geen 300+ euro) komt op 1 jarige abo's.
Ik ben bang dat de iPhone helemaal niet met een 1 jarig abo komt, laat staan met een prijs onder de 300 euro. Aangezien de mensen die een iPhone willen er zo gek op zijn, dat ze wel bereid zijn er een 2jarig abo voor af te sluiten, en dat is natuurlijk een mooie kans voor T-mobile.

Verder over de abo prijzen, ik hoop ook dat er een fatsoenlijk abo komt rond de 30 euro, met toch redelijk wat belminuten/smsjes, en een normaal internet beleid maarja, we wachten rustig af ;)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Iemand al enig idee hoe T-Mobile mogelijk om zal gaan met reeds bestaande klanten die nog in hun abbo-periode zitten? Gaan die wellicht ook een mogelijkheid krijgen toch naar een iPhone over te stappen? Ik ben net over de helft van mijn 2-jarig abbo heen dus dat zou betekenen dat ik nog bijna een jaar moet wachten voordat ik (legaal) een iPhone kan gebruiken in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik hoop eigenlijk op ietwat meer flexibiliteit. SMS doe ik haast nooit, maar ik bel des te meer. 200 Minuten bel ik er makkelijk door heen per maand maar 5smsjes zijn al veel voor me. Voor de rest kan ik niet vinden of de 3G snelheid helemaal niet gecapped is (dus voor de 300MB/1Gb/5Gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:11:

Volgens mij mag je voor Nederland gelijkaardige prijzen rekenen. Hetzelfde bedrijf, en een iPhone kost T-Mobile Duitsland even veel als T-Mobile Nederland (gelijkaardige economie en btw). Dus ze zullen op dezelfde manier de iPhone proberen terug te verdienen.

Tenzij de Duitsers natuurlijk onevenredig hard geript worden omdat de telecommarkt daar beduidend anders is. In dat geval zit er misschien nog wel wat rek in, maar dan zal het waarschijnlijk toch niet meer dan max 10 euro/maand verschillen. Als we daarvan uitgaan kunnen we ook niet ontchoogeld worden ;)
In Oostenrijk krijg je voor 39 euro p/m 1000 belminuten en een 3GB datalimiet. Terwijl je in Duitsland 100 min krijgt voor 49 euro p/m en 300 mb (waarna de snelheid afgeknepen wordt). Dat is best een groot verschil...

Overigens vergelijk ik nu oude en nieuwe abo's met elkaar, maar in Engeland, Ierland en Duitsland waar de nieuwe abo's al bekend zijn, zijn de verschillen klein.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
100 minuten voor 49pm is ook echt lachwekkend. Ik denk dat zelfs de nuchtere Hollander zich wel even bedenkt als T-Mobile in Nederland ook met dat soort abonnementen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 400 minuten voor minder dan € 20. Weliswaar sim only. No way dat ik € 49 ga betalen voor 100 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:03
Wat bij mij de grootste dealbreaker zou zijn:

Stel je kan alleen 24 maanden abo afsluiten. Volgend jaar juni komt de iPhone 4G (oid) die zou ik dan DIRECT willen en niet nog 12 maanden met mijn 3G opgescheept zitten.

In de VS kunnen 1st gen iPhone bezitters hun abo omzetten naar een nieuw 2 jaar abo MET de iPhone 3G, goede en nette oplossing vind ik.

Ik hoop maar dat T-Mobile dit ook doet. Hoe zit het hiermee in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:18
Wordt de 3G nou wel of niet in NL gelanceerd de 11e? En in de keynote zegt Steve "God" Jobs dat hij wereldwijd max $199 gaat kosten. Wat is daar nou feitelijk van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Noxa schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:11:
Wordt de 3G nou wel of niet in NL gelanceerd de 11e? En in de keynote zegt Steve "God" Jobs dat hij wereldwijd max $199 gaat kosten. Wat is daar nou feitelijk van waar?
Wordt gelanceerd de 11e.

Hetgene Jobs zegt (en bedoelt) is dat in combinatie met een abonnement hij max 199$ kost (wat dus 199€ wordt ws, aangezien dat een beetje Apple beleid is). Zo lijkt het te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:18
philipnorth schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Wordt gelanceerd de 11e.

Hetgene Jobs zegt (en bedoelt) is dat in combinatie met een abonnement hij max 199$ kost (wat dus 199€ wordt ws, aangezien dat een beetje Apple beleid is). Zo lijkt het te zijn.
OK nice dat ie ook in NL komt (was 2 weken op vakantie, dus loop achter). Mja wat betreft de prijs. Als ie simlock vrij maar niet duurder wordt dan z'n concurrent. Verder is die 199 dollar natuurlijk een zeer ruim begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

The_Cure schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:33:

Stel je kan alleen 24 maanden abo afsluiten. Volgend jaar juni komt de iPhone 4G (oid) die zou ik dan DIRECT willen en niet nog 12 maanden met mijn 3G opgescheept zitten.

In de VS kunnen 1st gen iPhone bezitters hun abo omzetten naar een nieuw 2 jaar abo MET de iPhone 3G, goede en nette oplossing vind ik.

Lijkt me sterk dat men dat in Europa ook gaat doen. Je kan toch ook niet elke keer een nieuwe Nokia halen als die geupdate wordt (n95 --> n96 etc.)? Zal wel eenmalig zijn om gezeur te voorkomen. Overigens als jij DIRECT een nieuwe wil dan koop je hem toch gewoon los en laat je je toch niet tegenhouden door een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022

Duitsland heeft misschien nog kans omdat de 1e generatie daar al was. In NL dus niet

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021

De early adopters worden nu gewoon eenmalig gematst en daar moeten ze echt heel erg blij mee zijn want dat scheelt ze om en nabij de $600,- aan abo afkoop.
Ik zie niet in waarom ze dat hier ook zouden moeten gaan doen. Het levert de provider weinig tot niets op.
Ten eerste levert de provider 1 jaar aan abo inkomsten in.
Ten tweede kan hij fluiten naar de gegeven toestel korting van de voorgaande abo.
Ten derde moet hij weer toestel korting gaan geven op de iPhone 3G.
Ik weet niet hoor maar dat klinkt niet bepaald aantrekkelijk als ik een provider bobo zou zijn.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Volgens mij geldt die aanbieding in de US alleen voor de mensen die ná 1 mei hun 1st gen. iPone gekocht hebben en zeker niet voor iedereen...
Heb dat op gizmodo oid gelezen. Weet het bijna zeker, kan alleen de bron ff niet vinden.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:48:
[...]

Volgens mij geldt die aanbieding in de US alleen voor de mensen die ná 1 mei hun 1st gen. iPone gekocht hebben en zeker niet voor iedereen...
Heb dat op gizmodo oid gelezen. Weet het bijna zeker, kan alleen de bron ff niet vinden.
Lijkt mij ook logisch eigenlijk. Een geste van goede wil van apple uit (zoals het vergoeden van mensen die kort voor de prijsverlaging een iPhone hadden gekocht, kwestie van de gemoederen wat te bedaren)

Maar zomaar een vorig model na een jaar omzetten in een nieuw model doet geen enkele provider, om de hierboven genoemde redenen. Dat eerste toestel is nog niet terugverdiend. (wat doen ze er dan mee? Tweedehands verkopen? Vanuit de positie van een provider? Dat is niet verdedigbaar. De producent zal ze ook niet terugnemen, en ik zou niet met een tweedehands iPhone/N95 willen opgescheept zitten van iemand anders)

Nee hoor, dat hoef je nu ook niet te doen. Het is geen service abonnement waar de telefoon en upgrades van de hardware mee in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Steve zei dat hij de iPhone betaalbaar wil maken, zal hij dan voor een redelijk abonoment (quaprijs(25euro)) al ' gratis' te krijgen zijn? (ik hoop het, heb geen zin om 50euro in de maand te betalen of een abo te hebben van 25 euro en nog 200euro bij te moeten betalen)

Wat ben ik toch weer lekker duidelijk ><"

[ Voor 9% gewijzigd door t1mmy op 16-06-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Laatst online: 23-06-2024
t1mmy schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:10:
Steve zei dat hij de iPhone betaalbaar wil maken, zal hij dan voor een redelijk abonoment (quaprijs(25euro)) al ' gratis' te krijgen zijn? (ik hoop het, heb geen zin om 50euro in de maand te betalen of een abo te hebben van 25 euro en nog 200euro bij te moeten betalen)

Wat ben ik toch weer lekker duidelijk ><"
Voor 25 euro krijg je echt niet gratis een iPhone erbij.. Voor dat geld krijg je ook niet een nieuwe HTC, dus het is niet alleen een iPhone.. Ga er maar vanuit, dat ALS er al een abo vorm van 25 euro komt, je toch minimaal 150 euro bij mag leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
t1mmy schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:10:
Steve zei dat hij de iPhone betaalbaar wil maken
Steve lulde weer eens uit z'n nek. Het was leuk geprobeerd, en werkte ook tot iedereen doorkreeg dat de abonnementen veranderden. Want uiteindelijk ben je in Amerika nu duurder uit met de nieuwe iPhone 3G, zie: http://gizmodo.com/5015540/iphone-3gs-true-price-compared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equinoxe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Eswip schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:14:
[...]

Voor 25 euro krijg je echt niet gratis een iPhone erbij.. Voor dat geld krijg je ook niet een nieuwe HTC, dus het is niet alleen een iPhone.. Ga er maar vanuit, dat ALS er al een abo vorm van 25 euro komt, je toch minimaal 150 euro bij mag leggen.
Voor een 20 euro abo krijg je wel degelijk een gratis nieuwe HTC.
Ikzelf heb zojuist een HTC 3452 (HTC Elfin) van T-mobile toegestuurd gekregen (overgestapt van Orange naar T-mobile).

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik verwacht dat de iPhone 3G ook voor niets te krijgen is voor eenzelfde abo.
Ik verwacht dat de prijs van het abo vrij hoog zal uitvallen, volgende maand zal ons meer wijsheid brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

equinoxe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:42:
[...]

Ikzelf heb zojuist een HTC 3452 (HTC Elfin) van T-mobile toegestuurd gekregen (overgestapt van Orange naar T-mobile).

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik verwacht dat de iPhone 3G ook voor niets te krijgen is voor eenzelfde abo.
Ik verwacht dat de prijs van het abo vrij hoog zal uitvallen, volgende maand zal ons meer wijsheid brengen.
Vrij off topic, maar is dat bij een 1 jarig abo geweest dan? Of wel 2 jarig?

Ik ben nu ook Orange klant, en mag in juli verlengen/overstappen naar T-mobile, en hoop dus wat extra korting binnen te slepen. (aangezien ik van Orange helpdesk begreep dat de Orange klanten iets meer korting krijgen omdat ze die gewoon echt heel graag willen hebben).

Over de abo prijzen, ik verwacht dat ze hier iets van 30-40-50€ achtige abo's gaan doen.

Ik ben vooral erg benieuwd of ze in NL ook de Hotspots toe gaan voegen in de abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Als ik het goed begrijp kan iedereen met een nog lopend contract en 1g iPhone op 11 juli naar de AT&T store lopen. Hun abo opnieuw afsluiten (dus vanaf 11 juli weer 24 maanden eraan vast zitten met het verschil dat ze 10$ per maand meer kwijt zijn aan 3G data) en de 3G iPhone kopen (alla 199$) .

Ik hoop dat t-mobile met een 1 jarig abo komt. Over twee jaar is de 3G iPhone al weer zo verouderd.

En zo niet dan hou ik lekker vast aan mn 1G iPhone met sim-only 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:28:
[...]

Vrij off topic, maar is dat bij een 1 jarig abo geweest dan? Of wel 2 jarig?

Ik ben nu ook Orange klant, en mag in juli verlengen/overstappen naar T-mobile, en hoop dus wat extra korting binnen te slepen. (aangezien ik van Orange helpdesk begreep dat de Orange klanten iets meer korting krijgen omdat ze die gewoon echt heel graag willen hebben).

Over de abo prijzen, ik verwacht dat ze hier iets van 30-40-50€ achtige abo's gaan doen.

Ik ben vooral erg benieuwd of ze in NL ook de Hotspots toe gaan voegen in de abo's.
Zelf mag ik in juli ook m'n Orange-abo verlengen bij T-mobile!
Ik verwacht niet dat "wij Orange-gebruikers" goedkoper uit zullen zijn dan "startende T-mobilers". T-mobile denkt al aantrekkelijk genoeg te zijn doordat ze de enige in NL zullen zijn die de iPhone 3G aanbieden. Ook met "de dekking wordt beter doordat we het Orange netwerk overnemen" denken ze veel mensen over te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:16:
Goed nieuws! Ik heb maandag iets meer nieuws ivm de iPhone bij mobistar!
Ik hou jullie zo snel mogelijk op de hoogte.
En, waar is dat nieuws, wij willen duidelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
mickezzz schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:39:
[...]

Duitsland heeft misschien nog kans omdat de 1e generatie daar al was. In NL dus niet
Dat klopt, volgens het persbericht van T-Mobile Duitsland kunnen mensen met de eerste generatie iPhone de nieuwe 3G middels een 'upgrade' al voor afloop van hun huidige contract verkrijgen middels een 'Upgrade'. Zie ook onderstaande quote:

"Für Bestandskunden, die bereits ein Apple iPhone in Verbindung mit einem Complete-Vertrag von T-Mobile besitzen, wird es einen Upgrade-Prozess geben, der den Bezug eines iPhone 3G vor Ablauf der Vertragslaufzeit ermöglicht." Bron: https://www.t-mobile.de/u...n/1,12219,20864-_,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:58
Hoe werkt de sim-lock precies, de firmware is voor alle iPhones wereldwijd gelijk dus moeten naar mijn mening alle providers erin zitte. Ik vraag me dit af omdat ik een T-Mobile sim kaart heb met alles erop en eraan (betaald door mijn baas, met telefoon) en deze zou volgens mij geldig moeten werken in een iPhone zonder te moeten unlocken. Of zit er nog een addertje onder het gras....

Als dit zo is nog even een weekendje Italie boeken en daar een iPhone halen als er niet dichterbij eentje beschikbaar komt tegen betere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51
richard-5 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:13:
Hoe werkt de sim-lock precies, de firmware is voor alle iPhones wereldwijd gelijk dus moeten naar mijn mening alle providers erin zitte. Ik vraag me dit af omdat ik een T-Mobile sim kaart heb met alles erop en eraan (betaald door mijn baas, met telefoon) en deze zou volgens mij geldig moeten werken in een iPhone zonder te moeten unlocken. Of zit er nog een addertje onder het gras....

Als dit zo is nog even een weekendje Italie boeken en daar een iPhone halen als er niet dichterbij eentje beschikbaar komt tegen betere prijzen.
Ik vraag me af of er een sim lock op zal komen, iedereen die er een koopt betaald toch al abbonementskosten dus eigenlijk hoeft hij niet gelockt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
equinoxe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:42:
[...]

De Elfin, of gewoon de HTC Touch, is een jaar oud dus het is niet raar dat je die wel gratis krijg bij een €20,- abo. De HTC Diamond die net uit is krijg je niet gratis bij een €20,- abo voor 2 jaar.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Als er maar de optie is op een 1 jaar abonnement. Dan maar wat meer betalen voor de iPhone.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
richard-5 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:13:
Hoe werkt de sim-lock precies, de firmware is voor alle iPhones wereldwijd gelijk dus moeten naar mijn mening alle providers erin zitte.
SIM lock is een setting... providers hebben unieke IDs. De telefoon kan zo ingesteld worden dat hij alleen sims van bepaalde provides (IDs) slikt.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
manzana schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:47:
[...]

Dat klopt, volgens het persbericht van T-Mobile Duitsland kunnen mensen met de eerste generatie iPhone de nieuwe 3G middels een 'upgrade' al voor afloop van hun huidige contract verkrijgen middels een 'Upgrade'. Zie ook onderstaande quote:

"Für Bestandskunden, die bereits ein Apple iPhone in Verbindung mit einem Complete-Vertrag von T-Mobile besitzen, wird es einen Upgrade-Prozess geben, der den Bezug eines iPhone 3G vor Ablauf der Vertragslaufzeit ermöglicht." Bron: https://www.t-mobile.de/u...n/1,12219,20864-_,00.html
Kijk dat bedoel ik dus :) Zoiets is in de VS ook. Hopelijk volgend jaar in NL ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ben ik in Nederland dus ook een beetje bang voor:
http://www.tuaw.com/2008/...ne-3g-speeds-to-1-4-mbps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Als je in NL gebruik kan maken van de volle 3G-snelheid, dan hangt er in ieder geval een absurd hoog abonnement aanvast :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/479/tmobileqm7.png

Hmm, zouden ze hier niet van die roze post-it 3M note-dingen op moeten hangen? ;)

Pure speculatie natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Oeeh, spannend :D

edit:
F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5... helaas.

[ Voor 68% gewijzigd door Serenity op 17-06-2008 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Niks, helaas…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:58
Martkrui schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:38:
[...]
SIM lock is een setting... providers hebben unieke IDs. De telefoon kan zo ingesteld worden dat hij alleen sims van bepaalde provides (IDs) slikt.
Super, dat zou betekenen dat hij mijn T-Mobile sim zou moeten slikken zonder te moeten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord
Denk het niet.. er kan niet alleen gelocked worden op provider, maar ook op prepaid, of abonnement, ongeacht of het dezelfde provider zit. Verder nog in welk land je zit etc...

Dus ga er maar niet vanuit :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat is niks nieuws, stond vanaf het begin al in de voorwaarde.... Bij O2 in VK is het 1,8 mbps.

Ik heb liever een betaalbaar verbinding van 1,0 of 1,8 met hoog limiet dan een onbetaalbare 3,6 of 7,2 mbps

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het artikel is geupdate;
Update: MacNN updated their post shortly after this posting. MacNN's sources are saying that the 1.4 Mbps speed is "observed" speed over the network.
Eastman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:07:
[...]
Dat is niks nieuws, stond vanaf het begin al in de voorwaarde.... Bij O2 in VK is het 1,8 mbps.
Volgens mij heeft O2 het netwerk nog niet geupgrade of zijn ze dat nog aan het doen. Daarom bieden ze max 1.8 Mbps aan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het speculeren kan nog wel even doorgaan: nieuws: T-Mobile introduceert drie Nederlandse iPhone-abonnementen . Bottom line, er komen drie abonnementen, ze zullen allemaal belminuten, smsjes en data bevatten. Het goedkoopste abonnement zal 30 euro kosten. Verder laten ze niets los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever een betaalbaar verbinding van 1,0 of 1,8 met hoog limiet dan een onbetaalbare 3,6 of 7,2 mbps
Ik neem aan dat T-Mobile NL (net als T-Mobile DE en AT) een abo zal samenstellen uit de huidige voice en data opties.
1 mbit down/128 kbit up zal dan duur worden.
Hier vraagt T-Mobile nu 35,64 voor, en na 1GB val je terug op 384 down/128 up.
384/128 is wat goedkoper (19,50), maar hierbij val je na 250MB terug op 128kbit down/32 kbit up.
128kbit down/32kbit up is 9,50, dat zal wel bij het abo van onder de 30 euro zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, kreeg net mail van T-Mobile.
Zoals u weet is binnenkort de iPhone exclusief bij T-Mobile beschikbaar. U heeft zich ingeschreven voor onze iPhone nieuwsbrief, waarin wij u op de hoogte houden van de introductie van de iPhone 3G in Nederland.

Met de iPhone kunt u supersnel internetten en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots. Bovendien is het gebruik van Visual Voicemail inclusief.

De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. U kunt ermee bellen, internetten en sms-en. Het voordeligste abonnement begint
bij € 29,95 per maand.

3 juli a.s. ontvangt u van ons meer informatie over de iPhone
abonnementen en de bijbehorende bundelgroottes van de iPhone.
Tot die tijd zullen wij u regelmatig op de hoogte houden.

Bent u al klant bij T-Mobile? Dan kunt u aan het eind van uw
contractsperiode overstappen op één van de iPhone abonnementen.

Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Ben benieuwd wat je krijgt voor die 29,95, toch wel m'n max van wat ik zou willen betalen per maand.
Ga er toch van uit dat Apple ze min of meer forceert om elke abo een goede 3G internet experience te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Jimmie op 17-06-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:07:
[...]

Ik neem aan dat T-Mobile NL (net als T-Mobile DE en AT) een abo zal samenstellen uit de huidige voice en data opties.
1 mbit down/128 kbit up zal dan duur worden.
Hier vraagt T-Mobile nu 49,50 voor, en na 1GB val je terug op 384 down/128 up.
384/128 is wat goedkoper (19,50), maar hierbij val je na 250MB terug op 128kbit down/32 kbit up.
128kbit down/32kbit up is 9,50, dat zal wel bij het abo van onder de 30 euro zitten.
Het is alleen zo gek, dat ze het overal (mailtje, site) hebben over het supersnelle internetten:
Met de iPhone kunt u supersnel internetten en gebruikmaken van WiFi via T-Mobile Hotspots. Bovendien is het gebruik van Visual Voicemail inclusief.
Ik verwacht eigenlijk net als een Duitsland een gelimiteerde hoeveelheid data op volle snelheid. Daarbij denk ik dat de bundels vrij scherp zullen zijn. Er zijn er immers maar 3 en T-Mobile kan in Nederland de iPhone goed gebruiken om marktaandeel te winnen. Maargoed, 3 juli horen we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hoedje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:06:
Het speculeren kan nog wel even doorgaan: nieuws: T-Mobile introduceert drie Nederlandse iPhone-abonnementen . Bottom line, er komen drie abonnementen, ze zullen allemaal belminuten, smsjes en data bevatten. Het goedkoopste abonnement zal 30 euro kosten. Verder laten ze niets los...
Alhoewel ik het vervelend vindt dat er nog steeds geen duidelijkheid is vind ik de marketing erachter briljant. Ze hebben de aandacht van best een hoop sites en mensen. Elk stukje info is weer een nieuwsbericht en een paar honderd posts. Goed gedaan van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had overigens ook graag gezien dat je als TM-abonnee tussendoor je abonnement kan verlengen voor dit toestel. Lijkt mij voor TM ook wel een leuke business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg net email van tmobile:
Beste meneer Pol,

Zoals u weet is binnenkort de iPhone exclusief bij T-Mobile beschikbaar. U heeft zich ingeschreven voor onze iPhone nieuwsbrief, waarin wij u op de hoogte houden van de introductie van de iPhone 3G in Nederland.

De iPhone zal verkrijgbaar zijn met 3 verschillende abonnementen. U kunt ermee bellen, internetten en sms-en. Het voordeligste abonnement begint
bij € 29,95 per maand.

3 juli a.s. ontvangt u van ons meer informatie over de iPhone
abonnementen en de bijbehorende bundelgroottes van de iPhone.
Tot die tijd zullen wij u regelmatig op de hoogte houden.

Voor meer informatie over iPhone ga naar: www.t-mobile.nl

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zag het, kan er prima mee door als je het mij vraagt. Het hangt wel een beetje af van wat je ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

contractsperiode
overstappen op één van de iPhone abonnementen.
Beetje jammer. Ik hoop dat ze nog wel met een actie voor Orange abonnees komen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik voor dat geld gewoon onbeperkt (langzaam) internet krijg en 150 minuten/sms per maand, dan ben ik verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:18:
Had overigens ook graag gezien dat je als TM-abonnee tussendoor je abonnement kan verlengen voor dit toestel. Lijkt mij voor TM ook wel een leuke business.

Kan toch dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:51:
Als ik voor dat geld gewoon onbeperkt (langzaam) internet krijg en 150 minuten/sms per maand, dan ben ik verkocht.
Dan zou ik het ook sterk overwegen, maar ik ben bang dat het zoon excuus abbo word als in duistland met 50 belminuten oid.
En ik vind 30 euro trouwens geld zat! als ik bij gsmweb.nl kijk kan ik voor 30 p/maand voor 2 jaar inclusief een databundel veel duurdere telefoons GRATIS krijgen met 250-300 belminuten :-(

Ik hoop dat we hem straks simlockvrij in belgie kunnen scoren ofzo.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Tha BasZ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Kan toch dan?
Dan kunt u aan het eind van uw contractsperiode overstappen

Niet tussendoor dus, wat Tha BasZ graag zou willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Overstappen kan vanaf 3 maanden vóór het einde van je officiële contract periode.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Overstappen en dan gelijk je iPhone krijgen of krijg je die dan pas eind van het contractperiode (en dus begin van nieuwe contract)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Hebben ze geen speciale dingen voor als je telefoon gejat is ofzo? Volgens mij is dat wat mn vriendin ooit heeft gedaan toen haar telefoon gestolen was. Dan verlengen ze ook gewoon je abbo, maar veel verder van tevoren dan die standaard 3 maanden

Edit: Als dit kan zullen er best een hoop telefoons gestolen worden in juli ;)
Tha BasZ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:07:
Overstappen en dan gelijk je iPhone krijgen of krijg je die dan pas eind van het contractperiode (en dus begin van nieuwe contract)??
Normaal gesproken krijg je wel meteen je telefoon als je verlengt voor het einde van je contractperiode.

[ Voor 46% gewijzigd door DocB op 17-06-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tha BasZ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:07:
Ze hebben het over speciale iPhone abonnementen. Misschien wel het laatste. Dit zou wel een behoorlijke teleurstelling zijn. Vooralsnog hebben we daar denk ik te weinig informatie over om iets zinnigs over te zeggen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanivan
  • Laatst online: 09-04-2023
oeps info was al bekend.

[ Voor 96% gewijzigd door Kanivan op 17-06-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Tourniquet schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:48:
[...]

Beetje jammer. Ik hoop dat ze nog wel met een actie voor Orange abonnees komen.
Ik heb orange hierover al gebeld, omdat orange door t-m overgenomen is, zijn wij nu "technisch gezien" ook t-m klanten. Overgaan naar een tmobile abbo met een verlenging zou volgens hun geen problemen moeten geven.

Ze kon (natuurlijk) niets kwijt over de iphone en hoe dit gaat werken, maar contract-technisch zou er geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Even voor de gmail users onder ons: ik vroeg me al af waarom ik de brief nog niet had gekregen. Maar Gmail vind deze nieuwsbrief spam! Dus zoek in uw spam folder!

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 17-06-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

Ik kreeg ook een e-mail van T-Mobile omdat ik mijn mailadres had achtergelaten als iPhone 3G geïnteresseerde:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3144/2586481663_fe395f0cea_o.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 17-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:51
Vandaag natuulijk ook de mail ontvangen van T-mobile. Op zich vind ik €30 p/m niet duur maar dan hoop ik wel op hsdpa internet en minimaal 150 belminuten.

Nou maar weer wachten tot 3 juli...... :z

[ Voor 76% gewijzigd door astonmbp op 17-06-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Bij mij staat daar dit nog bij:
wat overigens niet strookt wat een van hun verkopers me een maand of 2 geleden vertelde. Hij wilde me een nieuw contract aansmeren (huidige abo is contract vrij) en ik wilde daar nog even mee wachten ivm de iPhone. Volgens hem was het geen probleem om nu te tekenen voor een contract en dan later een iPhone te nemen. Lijkt nu dus niet te kloppen :\ Gelukkig abo ook nog niet verlengd :) Geen nette actie van T-Mobile als je het mij vraagt. Is dat ding exclusief bij T-Mobile te krijgen (met abo), mag je er geen nemen omdat je al klant bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Laatst online: 18:40
Je mag bij T-Mobile 4 maanden voor het einde van je contract al 'verlengen'/overstappen naar een ander abonnement. De helpdeskmedewerker wist mij te melden dat ik op 11 juli (3,5 maand voor einde contract) al kan verlengen met een iphone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij dat T-Mobile er goed aan zal doen om hun bestaande klanten voor een langere tijd vast te leggen tegen een hoger, dan het huidige, prijsplan. Hiermee win je en de sympathie van je klanten (die "krijgen" hun felbegeerde iPhone) en je hebt je bestaande klanten voor een lange tijd met een hoog maandelijks abonnement vastgelegd.
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat er zometeen een gehypt product op de markt beschikbaar is en dat ik op geen enkele manier via de reguliere (Nederlanse) weg in het bezit kan komen van dit product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Overigens raar, want ik heb me wel opgegeven voor die nieuwsbrief maar tot op heden nog niets in mijn inbox tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Red schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:10:
Overigens raar, want ik heb me wel opgegeven voor die nieuwsbrief maar tot op heden nog niets in mijn inbox tegengekomen.
bij mijn gmail werd de mail van tmobile gezien als spam

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Niek_ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:47:
Je mag bij T-Mobile 4 maanden voor het einde van je contract al 'verlengen'/overstappen naar een ander abonnement. De helpdeskmedewerker wist mij te melden dat ik op 11 juli (3,5 maand voor einde contract) al kan verlengen met een iphone abonnement.
Zou je dan vanaf 11 juli al het nieuwe iPhone abbonement hebben?
Of in jouw geval nog 3,5 maand je huidige (oude) abbonement en daarna pas je iPhone-abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Eastman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:13:
[...]

bij mijn gmail werd de mail van tmobile gezien als spam
Maf.... hij zat inderdaad ook in mijn Spam mail van Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord
Niek_ schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:47:
Heb je dan niet net als bij Telfort een opzegtermijn van 3 maanden? Dankzij die grap maakt het alsnog geen bal uit namelijk of je 4 maanden voor het einde van je contract opzegt/overstapt of niet :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

T-Mobile zou er goed aan doen om mensen die nog voor langer vast zitten aan het contract ook een mogelijkheid te bieden. Anders moet ik nog een jaar wachten tot ik aan de iPhone kan. Als ze slim zijn zullen ze dat ook zeker wel doen. Zo worden ook al bestaande klanten van O2 in engeland die al een iphone hebben de mogelijkheid geboden te upgraden. Weet niet of O2 dat ook voor abbo houders doet. Volgens mij had ik gelezen van wel.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Laatst online: 07-02-2024
Als die 30 euro met dataplan en genoeg minuten is en de telefoon niet meer dan 150 gaat kosten zal het voor mij raak zijn :D

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Red schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:18:
[...]

Maf.... hij zat inderdaad ook in mijn Spam mail van Gmail
Bij mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:20:
[...]

Heb je dan niet net als bij Telfort een opzegtermijn van 3 maanden? Dankzij die grap maakt het alsnog geen bal uit namelijk of je 4 maanden voor het einde van je contract opzegt/overstapt of niet :(
Sorry even offtopic, maar heb jij Telfort? Dan is het namelijk mogelijk met ingang van 14 juli je contract te beëindigen, omdat de voorwaarden zijn veranderd.

Dus mensen sla je slag als je ervan af wilt.

Ik denk overigens dat de tussenliggende Iphone paketten maximaal 70 euro zullen kosten en er een van 49 euro zal zijn. Je kunt de markten tussen twee landen met een totaal ander inkomen niet precies vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:30:
BC-medewerker bij telecomvergelijker.nl:

[...]

Of het echt waar is, geen idee, maar ik zie T-Mobile er wel voor aan helaas.
ow... please! Ze gaan dat apparaat echt niet branden! Ze doen dat in geen enkel land (nee, ook niet in Duitsland) dus hier in NL gaat dat ook echt niet gebeuren. En ik kan het weten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Zojuist is bekend gemaakt dat de Premium Resellers ook de iPhone mogen gaan verkopen. Ik kan er verder niks over zeggen, Apple moet de contractvoorwaarden e.d. nog bekend maken. In ieder geval zullen ze (voor zover ik geïnformeerd ben) niet simlockvrij worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Blaxje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:
Zojuist is bekend gemaakt dat de Premium Resellers ook de iPhone mogen gaan verkopen. Ik kan er verder niks over zeggen, Apple moet de contractvoorwaarden e.d. nog bekend maken. In ieder geval zullen ze (voor zover ik geïnformeerd ben) niet simlockvrij worden verkocht.
Las het net ook. Vind het heel raar. Bij ons, en ik werk bij de grootste APR, is er nog helemaal niks bekend hierover... Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat de APRs deze dan ook gaan verkopen. Telefoonabonnementen afsluiten, daar hebben we toch geen voorzieningen voor.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hmm, heb toen met mijn HTC Touch een Relax 150 genomen met PIT, euro 29,50 per maand. Na een maand ben ik over gestapt op Flex 20, in totaal 30 euro per maand. Hoop dat dat nu ook nog mogelijk zal zijn want bellen doe ik amper, SMS-en daarentegen ;) Bij Relax abonnement krijg je veel meer korting op het toestel, vandaar dus (rare gang van zaken overigens :S )

En maar eens gaan checken wanneer m'n huidige abonnement bij T-Mobile verloopt, hopelijk kan ik 11 juli de nieuwe iPhone oppikken en m'n huidige richting Marktplaats brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Wij als dixons zijnde (werk daar) kunnen dus mogelijk ook iPhones gaan verkopen, enige rare is dat wij al een tijde geen T-mobile abbonementen afsluiten :s

[ Voor 4% gewijzigd door raytje192 op 17-06-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:05:
[...]

Las het net ook. Vind het heel raar. Bij ons, en ik werk bij de grootste APR, is er nog helemaal niks bekend hierover... Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat de APRs deze dan ook gaan verkopen. Telefoonabonnementen afsluiten, daar hebben we toch geen voorzieningen voor.... :)
Een computer & een printer is voldoende om abonnementen te kunnen afsluiten hoor :)

Ik ben zelf ook erg benieuwd. Zou leuk zijn als ik 'm kan verkopen op m'n werk (Phonehouse) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 11-09 19:55
[...]

Zover ik het weet, heb je bijna geen voorzieningen nodig om telefoonabonnementen af te sluiten. De meeste telecomzaken werken met webbased applicaties en werken veelal via het internet. Ook bij de Hi-zaken moet je zelf je eigen abonnement afsluiten. De verkoper begeleidt je alleen in het proces en geeft je de telefoon mee. De meeste informatie moet je zelf invullen via het internet.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Muthas schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:42:
Bij Relax abonnement krijg je veel meer korting op het toestel, vandaar dus (rare gang van zaken overigens :S )
Een Relax abo is duurder qua maandelijkse abonnementskosten dan een Flexabonnement vandaar dat je daar een hogere toestelkorting krijgt. Helemaal als je een internet (PIT of iets dergelijks) erbij afsluit.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 17-06-2008 18:53 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik bedoel dat ik na een maand gewoon kan overstappen naar een Flexabonnement van 50 cent meer, dan heb ik wel even 60 euro meer korting gehad op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Apple resellers gaan hem ook verkopen!

Het lijkt zelfs mogelijk om hem te reserveren!
In tegenstelling tot eerdere berichten gaan de Nederlandse Apple Premium Resellers tóch de iPhone verkopen. Dit hebben bronnen bevestigd tegenover OMT. Exacte details rond de prijs en voorwaarden zijn nog niet bekend. Wel staat vast dat de APR's hun inkoop via T-Mobile moeten doen. Officieel zal de iPhone op de internationale lanceerdatum (11 juli) ook bij de APR's te koop zijn. Onze bronnen twijfelen echter aan de haalbaarheid hiervan omdat bevoorrading waarschijnlijk niet direct toereikend zal zijn.

UPDATE: Op de websites van APR's Mac Inside en A Mac staat de iPhone inmiddels aangekondigd.
UPDATE 2: De iPhone die bij de APR's verkocht gaat worden zal niet simlockvrij zijn, zo melden onze bronnen. Dit betekent dat de iPhone alleen in combinatie met een T-Mobile abonnement verkocht zal worden. Het is nog onduidelijk of (en zo ja, hoe) het abonnement in de winkel afgesloten wordt.
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3337

[ Voor 141% gewijzigd door LtMarx op 17-06-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat wordt gewoon een contract ondertekenen in een APR, dat kunnen die medewerkers daar ook wel ;) Niet te veel hoop :P

offtopic:
Woei!! Ik kan m'n contract nu al vernieuwen, als de iPhone 3G er is dus ook. En er zullen vast wel mensen die geen abonnement willen afsluiten, dus m'n huidige iPhone kan ik verkopen, dan heb ik die nieuwe dus 'gratis', oke, ik moet m'n abonnement verlengen en sim-only is goedkoper, maar dat scheelt een 10-tje in de maand, heb ik er wel voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
[...]

Vreemd. Ik werk bij de een-na-grootste (bluf-mode ;) ) en ik weet dat de mensen boven mij toch redelijk wat kennis hebben van de hoe en wat sinds vandaag. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Blaxje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:21:
[...]

Vreemd. Ik werk bij de een-na-grootste (bluf-mode ;) ) en ik weet dat de mensen boven mij toch redelijk wat kennis hebben van de hoe en wat sinds vandaag. :o
Laten we het hopen dat de iPhone echt bij alle APRs wordt verkocht! Ik zal mijn collega's eens aan een gestapo verhoor onderwerpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:26:
[...]

Laten we het hopen dat de iPhone echt bij alle APRs wordt verkocht! Ik zal mijn collega's eens aan een gestapo verhoor onderwerpen :)
Vast wel. Het lijkt me vreemd als een APR niet in deze deal stapt, alhoewel het financieel natuurlijk geen zak extra oplevert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
MadMark je werkt dus bij iCentre. Er staat nog niks bij jullie op de website over de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dingetjes a la iPod docks zijn nu wel makkelijker "bij" te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Eiríkr schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:11:
MadMark je werkt dus bij iCentre. Er staat nog niks bij jullie op de website over de iPhone :)
Of MacHouse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Machouse/Stonehouse is de 2de van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
Eiríkr schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:14:
Machouse/Stonehouse is de 2de van Nederland.
Haha, ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt, maar volgens mijn bronnen is dat niet zo. :P
Anyway, dit gaat offtopic. PM me, mocht je me nog ergens op willen wijzen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
De websites van beiden, "iCentre is de grootste Apple Premium Reseller van Nederland."

Maar inderdaad, off-topic.

Ik blijf hopen en hopen en hopen op een jaar abonnement met enigzins fatsoenlijke tarieven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

.....

[ Voor 100% gewijzigd door LoeiOrdinair op 22-06-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen simlockfree, check JoepMac (http://www.joepmac.nl/)
599 en 689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Het lijkt alsof er wat mac webstores zijn die willen proviteren van de grote aandacht voor de iphone 3G... Vooral Joepmac, ben benieuwd of ze die echt kunnen leveren.. En ik zie nergens staan dat ze simlockvrij zijn...

Het kan natuurlijk ook gewoon italiaanse iphone 3G's zijn die zijn geunlocked.. Gezien de prijs verbaast me dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:46:
Prijzen simlockfree, check JoepMac (http://www.joepmac.nl/)
599 en 689
Joepmac, da's geen Authorized Premium Reseller toch? Zouden ze die 3G's gaan importeren en unlocken? Lijkt me sterk dat Apple onder particuliere bedrijfjes simlockvrije iPhones gaat verspreiden...

[edit]: Zie dat AM Bridge in Sittard (AASP) de iPhone 3G commercial op hun consumentenpagina heeft staan. Nu ligt AM Bridge pal tegenover de T-mobile shop dus dat is voor hun slechts een kwestie van aan het begin van de dag wat doosjes ophalen en aan het einde van de dag wat getekende contractjes onder de deur schuiven, et voila 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 23:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 8.