Iemand enig idee hoe je de helpdesk van Budgetphone aan het werk krijgt?
Als ik naar mijn nieuwe nummer bij Budgetphone bel, dan krijg ik direct te horen 'dit telefoonnummer is niet in gebruik'. Zowel als ik bel van vast (KPN) of mobiel (Telfort). Support aanvraag gedaan, maar daar word ik afgescheept met de melding dat ze de instellingen voor Ekiga niet weten

, nu gebruik ik wel Ekiga, maar dat is het probleem niet (alleen opgegeven omdat dat via het formulier moet). Een tel nummer dat ik al langer via hen heb, werkt prima. Het is gewoon een probleem dat het telefoonnummer nog niet aangemeld is, maar zo kom ik niet verder met die gasten. Ook als ik m'n telefoonnummer via hun 'control panel' permanent doorschakel werkt het nummer niet (niet verrassend, maar om het beeld even compleet te maken).
Update: Inmiddels is er inhoudelijk naar gekeken en een verkeerde forward (door mij) van het nummer was nu de oorzaak van het probleem. Zaterdag had ik echter de forward al gedaan op de manier zoals het wel moest, maar toen werkte het niet. Toen ik er vandaag verder mee ging dacht ik er daarom niet meer aan, maar nu was dat dus de oorzaak van het probleem (de foutmelding was echter precies hetzelfde, vandaar). Eind goed al goed iig
[
Voor 21% gewijzigd door
llevering op 14-04-2009 18:50
. Reden: nieuwe info vanaf helpdesk ]