iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.218 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendiddd
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 11:02
Requiem19 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:14:

Volgens mij is er wel een Skip @ Okayama funserie nu?

Je split kun je zien in het resultaten scherm. Bovenaan de pagina staat een knop 'splits'. Als je daarop klikt kun je zien welke split jij gereden hebt. Splits heb je alleen als er meer mensen zich voor een race inschrijven dan het maximum toegestane aantal voor 1 split. Bij de Skip is dat bijvoorbeeld 16. De splits worden ingedeeld aan de hand van iRating. Zo race je dus altijd tegen mensen die ongeveer even snel zijn als jij. Eén van de leukste dingen van iRacing! Vooral als er bijvoorbeeld 80 mensen zich inschrijven voor een Skip race weet je zeker dat je tegen mensen rijdt die even snel of sneller zijn. Dan werkt het systeem perfect.

Ik heb net weer voor 3 maanden verlengd overigens. Omdat ik 8 weken meegedaan heb in verschillende series heb ik 10 $ van iRacing ontvangen :P. 3 maanden = 30 dollar, -10 $ dus. Heb nu 20 $ voor 3 maanden betaald. Da's 14 euro in totaal. Koopjeeeeee!

Zo nu, snel de skip in op Okayam!
Bedankt voor de info, vette track trouwens.. kan niet wachten op Suzuka, ben er vorig jaar geweest bij de F1 race, zeer vette unieke 8 track :P

Ik zit er ook aan te denken om ff flink te verlengen, 1 of 2 jaar in 1 keer scheelt ook aardig wat duiten op the long run... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:54
Je kan beter wachten tot er een leuke deal is (indien je subscriptie niet per direct verloopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:25
44,7 zonder draft in the skippy at Okayama 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nieuw in Buil 2011 11S2

iRacing @ Night hier een onboard + tv cam replay in een Riley DP

[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 30-04-2011 00:12 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Vanavond een endurance race (400km) op Okayama. Wat een gave track is dat zeg.
Hier een van mijn hotlaps in de C6R: O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hoelang ben je dan onderweg met die 400km?
Uurtje of 3? Zie dan de concentratie nog maar vast te houden de laatste 20 rondjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
108 laps x 1:25

2 uur en 35 minuten ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Pff dan ben je gesloopt als je klaar bent haha :)

Dat vind ik echt vet van iRacing, dezelfde races zijn nu veel (in)spannender omdat er meer te verliezen en te winnen is. Zit echt bij de starts met het zweet in de bilnaad, dat is bij menig andere race game nog niet zo geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
Voor de liefhebbers die van de snellere grotere ovals houden en een Oval license van Rookie 3.0 of hoger hebben, vandaag een van de weinige kansen op een niet shorttrack, de Charlotte Oval.
Met elk half uur een race :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:10

Hoogie2004

Whohooooo

Net even in de Skip geraced op Okoyama. Leuke track.

Echter, what happened to the skip?? Ken die wagen niet meer terug, hij glijdt meer, heeft meer power (althans zo lijkt het) is dat ding in de laatste update op de schop gegaan ofzo? Vind em om de een of andere reden veel lekkerder rijden als eerst. Veel controleerbaardere slides e.d.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
Jep, elke auto rijdt wat beter sinds de laatste update:
It's an improvement to the actual physical surface model, better matching what's in the laser scan data. With the new telemetry logging stuff we were seeing some unexpected numbers and realized that something we didn't think had any significant effect actually really does, so we really do need to spend a bit more CPU on what the real-time physics is doing with the laser scan bump map information as the CPU cost is more than worth the resulting physics gain. It makes all cars feel better at all tracks, to various degrees, depending on a combination of each car's suspension geometry and each track's pre-existing accuracy. It also, coincidentally, makes the cars visually match the visual surface better too. (this particular improvement is my favorite update for this build!)
Ik vond de Skip nooit echt leuk genoeg om vaak mee te rijden, maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sander H op 30-04-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gelink schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:19:
Vanavond een endurance race (400km) op Okayama. Wat een gave track is dat zeg.
Waar kan ik die endurance race op de iracing site terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Laatst online: 06-10 21:31
Splendiddd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:49:
Hmm deze build draait een stuk beter op mijn systeem...geen frame drops meer, en de auto's lijken meer "grip" te hebben. zal wel komen door de track surface update.
Jep, ik heb ook gelezen dat na het uitkomen van een bocht niet alles in één keer gerenderd wordt of zoiets, wat dus de framedrops voorkomt. Na T1 op Spa had ik hier zelfs behoorlijk last van terwijl ik recent een i5 voor de 5850 gezet had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ew0ut schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:17:
[...]

Waar kan ik die endurance race op de iracing site terugvinden?
Ik denk dat het een hosted race is, dus georganiseerd door de community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Hm, ik zie een aantal mensen uit m'n lijst die race rijden, maar zie de server niet tussen de hosted servers staan. Kan ook niet toeschouwen, beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

Red Baron schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:26:
Voor de liefhebbers die van de snellere grotere ovals houden en een Oval license van Rookie 3.0 of hoger hebben, vandaag een van de weinige kansen op een niet shorttrack, de Charlotte Oval.
Met elk half uur een race :)
Heb je tips zodat ik niet halfweg het backstretch al tegen de revlimiter aanbok :P

Hmmm, op het iRacing forum stond natuurlijk een prima setup :9

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 30-04-2011 20:49 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ook sinds kort een beetje gaan I-racen. Auto's zijn zeer leuk om te besturen en voelt goed aan. Heb al wat uurtjes met de MX5 rond gebracht en vanmorgen de Skip barber aangeschaft. Zeer leuk wagentje. Klein beetje tricky op de limiet maar dat maakt het leuk.

Jammer alleen dat je met online racen voor puntjes zoveel elende mee maakt. Heb nog geen enkele race zonder incidenten gereden. Ben er al een paar keer af gekegeld door andere. Erg iri dat jij dan ook nog is min punten krijgt voor contact. Ben nu Rookie 1.7 :( . Njaaah maar is kijken hoe we dat gestaag omhoog gooien. Denk dat ik maar beetje uit het middenveld moet blijven. Gebeurt teveel daar. Dan maar ff achteraan bungelen en wachten op foutjes van anderen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

Hoe meer je rijdt hoe beter het zal gaan. Je zal zien dat je crashes gaat herkennen en ze zo weet te vermijden. Ook ben ik er van overtuigd dat zeker de helft van de crashes waar iemand bij betrokken is voorkomen had kunnen worden. Vooral door het zien aankomen van crashes zul je een hoop weten te voorkomen.
Wat ik een hoop rookies zie doen is vol gas door blijven gaan als je rook zien om maar geen tijd te verliezen. Door daar wat tactischer mee om te gaan en je gas los laten (vooral niet vol op de rem!) zul je er makkelijker om heen kunnen.

Natuurlijk zijn er dingen waar je echt niets aan kunt doen maar kijk iedere crash eens terug en bedenk daarbij wat jij zelf had kunnen doen om het wellicht te voorkomen. Op de lange termijn zal dit zich zeker terug gaan betalen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik ga ook weer beginnen denk ik. Mooi aanbod gekregen 10dollar voor 3 maanden. Wil eigenlijk alleen nog eerst een wheelstand, want omg dat opbouwen van mijn stuurtje elke keer. Anyways. Ik hoop me hier binnenkort ook wat regelmatiger te gaan begeven met progressie, frustratie en zelfbevlekking. C u on the circuit. Mijn nick zal ik tzt hier wel even droppen, willen mensen mij adden altijd leuk om tweakers onderling te spreken.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie ook hoe deze game vergeleken is met rfactor?? iracing kun je alleen met creditcard betalen per maand , en die heb ik niet, en er is geen demo van. als iracing een mindere game is dan rfactor dan hoef ik hem eigenlijk ook niet meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:49:
weten jullie ook hoe deze game vergeleken is met rfactor?? iracing kun je alleen met creditcard betalen per maand , en die heb ik niet, en er is geen demo van. als iracing een mindere game is dan rfactor dan hoef ik hem eigenlijk ook niet meer te kopen.
Je kan ook per paypal betalen mocht je dat wel hebben/kunnen. Vaak zijn er leuke aanbiedingen waardoor je het voor een relatief laag bedrag het een maand of drie maanden uit kunt proberen.

iRacing is wat betreft realisme alleen al vanwege de manier waarop het gemaakt wordt realistischer dan rFactor. De circuits worden met een laser gescanned waardoor ieder hobbeltje correct in de game zit. Of dat het gelijk een leukere game maakt is natuurlijk geheel persoonlijk. Wat iRacing wat mij betreft tot de beste sim maakt is dat je op haast ieder uur van de dag een race kunt vinden waarbij de mensen die er aan mee doen in ieder geval de intentie hebben om er een echte race van te maken. Mensen die bij de start gewoon lekker vol gas door gaan voor bocht een zul je niet tegen komen. Hoe meer je het speelt hoe vaker je dezelfde namen tegen zult komen en in de meeste series heb je een behoorlijk hechte en leuke groep die elkaar ook helpt met setups en dergelijke.

Ik heb weinig ervaring met rFactor maar speel naast iRacing ook nog steeds RACE. Qua realisme komt het niet in de buurt van iRacing maar doordat ik altijd met een vaste groep rij is het racen wel heel intensief en leuk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Phydomir schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:14:
Hoe meer je rijdt hoe beter het zal gaan. Je zal zien dat je crashes gaat herkennen en ze zo weet te vermijden. Ook ben ik er van overtuigd dat zeker de helft van de crashes waar iemand bij betrokken is voorkomen had kunnen worden. Vooral door het zien aankomen van crashes zul je een hoop weten te voorkomen.
Wat ik een hoop rookies zie doen is vol gas door blijven gaan als je rook zien om maar geen tijd te verliezen. Door daar wat tactischer mee om te gaan en je gas los laten (vooral niet vol op de rem!) zul je er makkelijker om heen kunnen.

Natuurlijk zijn er dingen waar je echt niets aan kunt doen maar kijk iedere crash eens terug en bedenk daarbij wat jij zelf had kunnen doen om het wellicht te voorkomen. Op de lange termijn zal dit zich zeker terug gaan betalen.
Nee ik ben ook altijd voorzichtig als er crashes voor me zijn (zat ervaring met rFactor en andere Sims). Maar ben er dus ook 2 x vol van achter geraakt doordat iemand zen rempunt mist achter me. Das echt dubbelzuur. Vooral omdat ik een keer op p3 rond ree en dacht er is een keer wat van te maken. :'(
Maar ja nu met de patch kan je schade ook gemaakt word in de pit. Kan je iig door als je schade hebt. Kost alleen wat tijd. Had voor die patch dus 3 DNF's omdat de auto niet meer te rijden was.

Ik heb gister ook ff 3 races met die Skip Barber gedaan op Okiyama circuit en dat was zeer vermakelijk. Jammer alleen dat je met die 24fun races dus geen ratings kan verdienen. Wel een 1.47.4 gereden was snelste in de race die ik ree. Maar weet dat het nog sneller kan in andere race reden ze al 1.46s rondjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:49:
rFactor is leuk maar ook al behoorlijk oud. Binnenkort komt rF2 uit welke aardig wat vernieuwingen heeft (hele nieuwe grafische engine en physics volledig herzien). Ze gokken dat dat eind van het jaar word.
Kwa verschil is Iracing nu de betere sim. Ook kwa physics. Banden physics van rF zijn echt minder. In Iracing kan ik een auto nog houden met tegen sturen als ik over de limiet ga. Dat is in rF niet echt mogelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben me eigenlijk overgehaalt voor deze game te betalen per maand. Ik heb al even een paypal rekening geopend om voor deze game te betalen. Alleen de robobank ligt er nu even uit met een ddos aanval.
en je moet 3 dagen wachten totdat je geld van je bank naar je paypal hebt overgemaakt. want ik heb namelijk geen creditcard.

ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar deze game. je kan hem niet even snel uitproberen zoals bij een demo. Maar ik heb al even een paar filmpjes bekeken op youtube. Ik hoop dat deze game niet van die hele grauwe kleuren heeft. En dat het gewoon lekker wegrijd. Lekker op de buitenkant van de bocht rijden, en zo de bocht lekker insnijden en dan weer op de buitenkant van de kurbs terechtkomen dat gevoel wil ik wel weer eens hebben bij een racesim. Dat het circuit lasergescand is vind ik ook wel weer mooi, precies nagemaakt zoals in het echt. In het filmpje hoor je ook echt het geluid van de grip van de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:17:
Jullie hebben me eigenlijk overgehaalt voor deze game te betalen per maand. Ik heb al even een paypal rekening geopend om voor deze game te betalen. Alleen de robobank ligt er nu even uit met een ddos aanval.
en je moet 3 dagen wachten totdat je geld van je bank naar je paypal hebt overgemaakt. want ik heb namelijk geen creditcard.
Je kan ook je bankrekening aan je paypal account koppelen, dan hoef je niet meer geld over te maken maar haalt Paypal het geld van je rekening af scheelt je veen gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
gaaf om te zien dat er hier ook meer interesse komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
En Sony ook bedankt :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Kzou graag wel eens een lijstje zien van iedereen van GOT die op Iracing speelt.

kan de TS dit even organiseren?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Wat is overigens de gaafste wagen om te kopen nadat je de standaard wagens die je hebt beu bent en naar iets snellers wil? Ik ben heel erg verzot op open-wheelers, maar is het verstandig om eerst nog een wat langzamere dichte auto te kopen om hiermee ervaring op te doen, of gelijk een skip barber of iets dergelijks pakken? Wat hebben jullie gedaan?

Start overigens nog steeds vanuit de pits af en toe, tot ik in betere cups kom met serieuzere mensen :)
Nu Class D 4.57 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 02-05-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
MikeVM schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:31:
Kzou graag wel eens een lijstje zien van iedereen van GOT die op Iracing speelt.

kan de TS dit even organiseren?
Gaarne. De Startpost is sowieso klaar voor een flinke update. Heb er alleen weinig tijd voor :).

Als je met naam en toenaam bekend genoend wilt worden in de Startpost, kun je mij dan even een bericht sturen/of dat hier posten?

Voor zij die bang zijn voor hun privacy kunnen we ook eventueel een link maken naar het iRacing drivers profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Schuey schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:41:
Wat is overigens de gaafste wagen om te kopen nadat je de standaard wagens die je hebt beu bent en naar iets snellers wil? Ik ben heel erg verzot op open-wheelers, maar is het verstandig om eerst nog een wat langzamere dichte auto te kopen om hiermee ervaring op te doen, of gelijk een skip barber of iets dergelijks pakken? Wat hebben jullie gedaan?

Start overigens nog steeds vanuit de pits af en toe, tot ik in betere cups kom met serieuzere mensen :)
Ik persoonlijk heb meer met de Ovals, maar als je van open-wheelers houdt is de Skip Barber een goeie aankoop. En daarna de Star Mazda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Schuey schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:41:

Vrij simpel, gewoon de Skip Barber kopen. Wees er wel op voorbereid dat deze een stuk lastiger (en leuker) is dan de MX5.

Kijk ook even verder dan je neus lang is en plan een beetje een 'iRacing carriere'. Dan zie je gelijk welke banen je nodig hebt voor welke series en kun je wat groter inkopen. Bij 6 items tegelijk ontvangt je 20 % korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Ok dat is al 2 keer de Skip barber, dus de toerwagens lekker links laten liggen dan, en voor de fun een keertje bijkopen? Wil namelijk toch naar de Williams toe op het gemakje :P

Kan ook even wachten tot Augustus, misschien krijgen we de vernieuwde skip barber dan wel gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Schuey schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:54:
Ok dat is al 2 keer de Skip barber, dus de toerwagens lekker links laten liggen dan, en voor de fun een keertje bijkopen? Wil namelijk toch naar de Williams toe op het gemakje :P

Kan ook even wachten tot Augustus, misschien krijgen we de vernieuwde skip barber dan wel gratis :)
Die krijg je toch wel gratis ;)
Anders heb ik ook moeten lappen voor de nieuwe Nationwide en dat hoef ik ook niet zodra die uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wat een rare race gisteren, Mazda MX-5 op Lime Rock chicane. Het is er moeilijk in halen, en de chicane vind ik ook niet lekker aanvoelen. Ik hoopte op nog wat SR dus ik dacht ik doe het lekker safe aan. Als er iemand achter me aanzit en hij komt binnen de 0.5 seconden dan geef ik hem netjes de ruimte en verdedig ik niet de eerste helft van de race. Blijkbaar de juiste instelling, de rest maakte er een puinhoop van.

Als 19de gestart, aan de streep 2de. Alleen jammer van de rookie eikel die na de finish het leuk vond om het rechte stuk in omgekeerde richting af te leggen. :( Niks SR winst (noch verlies for that matter), wel iRating +110

http://members.iracing.co...onid=3439318&custid=56527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als je naar de Williams toe wilt werken is er eigenlijk maar een traject: Skip, Star Mazda, Indycar en dan Williams.
Vergis je trouwens niet in de Skip. Hij heeft dan wel twee vleugels maar het is echt een low downforce wagen. Hierdoor leer je wel heel goed de basis van het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Rijden die Indycars ook op normale circuits? Ik dacht altijd dat die dingen standaardop ovals reden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Schuey schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:53:
Rijden die Indycars ook op normale circuits? Ik dacht altijd dat die dingen standaardop ovals reden :P
Ze rijden op beide, zowel in iRacing als in het echte leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:02: Alleen jammer van de rookie eikel die na de finish het leuk vond om het rechte stuk in omgekeerde richting af te leggen. :( Niks SR winst (noch verlies for that matter), wel iRating +110

http://members.iracing.co...onid=3439318&custid=56527
Gewoon reporten zo iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Requiem19 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:46:
[...]
Voor zij die bang zijn voor hun privacy kunnen we ook eventueel een link maken naar het iRacing drivers profile.
Niet bang, maar heb het liever niet.

Als het goed is leidt deze link naar mijn profiel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3

Skip!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Schuey schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:53:
Misschien een idee om af en toe wat informatie tot je te nemen die beschikbaar is van de iRacing site? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Nieuwe startpost ;)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/i2ixi1.jpg

ff klikken op het logo voor de rest. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door MartijnA3 op 02-05-2011 23:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Dat heeft Requiem19 aka Tim M gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ja, ik las het. :)
Staat iig alles is wat men weten moet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Requiem19 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:43:
[...]

Misschien een idee om af en toe wat informatie tot je te nemen die beschikbaar is van de iRacing site? ;).
Truetrue ik was gewoon even lui :)

edit:
Mooie startpost, staat iig genoeg in ja :D

[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 03-05-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ben van Rookie 1.70 naar Rookie 2.78 gegaan gister. En meteen men eerste overwinning gehaald in I-racing. Mooie overwinning op Laguna Seca vanaf pole position. Had race ervoor ook al kunnen winnen maar men fuel tank raakte lek. Kon gelukkig nog de pit in maar verloor meteen hele ronde door reparaties. Was 2de keer dat het gebeurde daarvoor al zekere podium plek weg gegooid. Bleek dus dat men auto te laag stond waardoor men tank waarschijnlijk lek raakte op die hobbels op Laguna.
Kon jammer genoeg s'avonds niet nog even door gaan om boven de 3.0 te komen voor promotie. Maar als het zo door gaat moet ik ook wel die 4.0 halen binnekort.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Dan ga je best lekker :)

Net weer een gelukje gehad, iemand presteerde het om 4 ronden voor het einde van de race op het rechte stuk op Limerock te spinnen :+ Danku, 3e plaats :)

Heel dichtbij class C nu, moet alleen nog 4 races rijden :)

[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 03-05-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik zit zelf te denken om eigenlijk meer voor de touring classes te gaan, wel circuit racen. Oval is niet mijn ding. Skip lijkt me in ieder geval een goede stap na de mazda mx5, maar kan iemand misschien iets meer vertellen over een goede/ verstandige volgorde voor de touring classes. Heeft iemand hier misschien veel ervaring met de C6? Zag al een filmpje hier. Hoe zijn ze om te rijden? Trikkie, losse achterkant etc?
Mijn referentie kader: Ik vind de mx5 zeer fijn rijden, de specford vond ik echt een onding, achterkant leek wel op zwenkwieltjes te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:26:
Kon jammer genoeg s'avonds niet nog even door gaan om boven de 3.0 te komen voor promotie. Maar als het zo door gaat moet ik ook wel die 4.0 halen binnekort.
Jammer zeg; zelf ben ik wel naar D-class gepromoveert, gisteravond nog wat Laguna Seca-races gereden, maar hoe ik het ook aanpakte, de eerste ronde was echt drama.....ze willen het echt in de eerste bocht winnen. Kon bijna alle aanrijdingen ontwijken maar helaas was men acht mij niet zo wakker en had ik toch iedere keer 4x contact te pakken. Door de races clean uit te rijden toch nog gestegen en vannacht gepromoveert dus. Vandaag op Lime Rock gereden maar daar is lastig in te halen, de meeste fouten kreeg ik door het ontwijken van andere deelnemers (vooral achterblijvers :? ), maargoed, er zit een stijgende lijn in :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Jammer zeg; zelf ben ik wel naar D-class gepromoveert, gisteravond nog wat Laguna Seca-races gereden, maar hoe ik het ook aanpakte, de eerste ronde was echt drama.....ze willen het echt in de eerste bocht winnen. Kon bijna alle aanrijdingen ontwijken maar helaas was men acht mij niet zo wakker en had ik toch iedere keer 4x contact te pakken. Door de races clean uit te rijden toch nog gestegen en vannacht gepromoveert dus. Vandaag op Lime Rock gereden maar daar is lastig in te halen, de meeste fouten kreeg ik door het ontwijken van andere deelnemers (vooral achterblijvers :? ), maargoed, er zit een stijgende lijn in :9
Heb net eerste race op lime Rock gewonnen. Men qualifying time was wel de pole dat hielp. Kon meteen wegrijden van de rest. Zie het nut van qualificeren wel in. Voorin gebeurt er echt veel minder. Moet je alleen nog wel is oppassen bij het inhalen van achterblijvers.
Mijn tijd op Lime Rock is nu 1.00.4 maar moet nog wel sneller kunnen denk ik.

Baalde zelf ook wel beetje dat ik nu geen class D ben (maar ja ze loerde me men huis uit voor een potje poolen). Heb die Skip barber gekocht maar dat is een class D toernooi. Heb er al wel wat oefen racejes in gehad en vind hem zelf leuker rijden dan die MX5. Maar ja nog zat tijd om D te worden en met dat bakkie te gaan knallen.

GreetZ DD

btw Eric wat is jouw naam eigenlijk in I racing? Heb die van jou en Joep niet. Kan ik checken hoe t jullie vergaat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DutchDevil79 op 03-05-2011 16:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Kutzoi net een race op limerock verneukt zeg niet gezond :X
Lag incidentloos op de 3e plek, verremde me akelig... Al met al resulteerde dat in zo een kapotte wagen dat ik2 keer terug ben gegaan naar de pits, en toen reed hij nog als een krant :X

-0.07 :X Zat ik net lekker op 4.97..

Maar even rustig deze volgende race doen ;(
edit:
zo, en weer terug op mijn stek :P

edit:
kak!
Startte weer vanuit de pits, reed per ongeluk over de gele lijn bij het uitrijden, stop and go :X
Soms moet je gewoon even stoppen en iets anders gaan doen ofzo :P

[ Voor 28% gewijzigd door Schuey op 03-05-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Gizzy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:54:
Ik zit zelf te denken om eigenlijk meer voor de touring classes te gaan, wel circuit racen. Oval is niet mijn ding. Skip lijkt me in ieder geval een goede stap na de mazda mx5, maar kan iemand misschien iets meer vertellen over een goede/ verstandige volgorde voor de touring classes. Heeft iemand hier misschien veel ervaring met de C6? Zag al een filmpje hier. Hoe zijn ze om te rijden? Trikkie, losse achterkant etc?
Mijn referentie kader: Ik vind de mx5 zeer fijn rijden, de specford vond ik echt een onding, achterkant leek wel op zwenkwieltjes te staan.
In het geval dat je toeringcars wilt rijden zou ik zelf beetje denken aan deze volgorde:

Mustang/Jetta na de MX5. Mustang is een stuk populairder.
Daarna kan je in de V8 gaan rijden, maar die is met het huidige bandenmodel niet echt goed, vind ik.
Ik zou de V8 overslaan en gelijk in de Corvette stappen. Corvette is behoorlijk onderstuurt, maar als je niet voorzichtig met je gas bent sta je achterstevoren. Gelukkig is het één en ander nog wel goed te beheersen.

Misschien dat vaste Corvette rijders meer input kunnen geven :).

Na de Corvette kan je nog de DP in. Da's ook een gave wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

iemand hier die met Softh een multidisplay setup heeft en mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:37:
btw Eric wat is jouw naam eigenlijk in I racing? Heb die van jou en Joep niet. Kan ik checken hoe t jullie vergaat ;)
Ik heb alleen beetje getraind met de MX-5 Roadster. En zat meteen weer akelig dicht bij Eric zijn tijden. Maar heb maar 1 keer gereden met hem samen in private sessie. Verder alleen wat solo gereden.
Abo loopt van de week af en ik pak de iRacing draad pas weer na de zomer op (Dan bouw ik er ook ff een PC voor, steeds de zakelijk MAC op Windows opstarten is ook zo'n gedoe).
GT5 komt er weer aan en dat doe ik dan de zomer nog.... (Heb nog te veel andere hobbies...).
Mijn naam is niet helemaal handig en ik zal na de zomer een andere naam kiezen. Have fun.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 03-05-2011 20:26 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben best blij dat bijna alle practice sessions nu open zijn voor iedereen, ongeacht je licence level. Heb namelijk amper met bv. de Corvette gereden sinds ik hem(te vroeg) gekocht heb, en alleen testen ... is ook maar alleen op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:25:
[...]

Abo loopt van de week af en ik pak de iRacing draad pas weer na de zomer op (Dan bouw ik er ook ff een PC voor, steeds de zakelijk MAC op Windows opstarten is ook zo'n gedoe).
GT5 komt er weer aan en dat doe ik dan de zomer nog.... (Heb nog te veel andere hobbies...).
Ik hoop dat GT5 een storingsvrij verhaal zal worden want onzichtbare auto's en dito rijders trekt me niet zo meer....even afwachten dus, anders blijf ik lekker iRacing rijden, zoveel meer realistisch en ontzettend uitdagend..... 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:54:
Ik hoop dat GT5 een storingsvrij verhaal zal worden want onzichtbare auto's en dito rijders trekt me niet zo meer....even afwachten dus, anders blijf ik lekker iRacing rijden, zoveel meer realistisch en ontzettend uitdagend..... 8)
I know. Zou wel jammer zijn als je niet meer mee doet. Ennuh ik ga de zomer over.. Zolder is echt te heet...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Zolder is nog niet uit hoor...LOL.....nee, ik ga het echt wel proberen...

Sorry, we gaan weer on topic

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Altijd leuk, die gasten die niet op zitten te letten en VOL in je kofferbak terecht komen, nadat je met kunst en vliegwerk 2 gasten die gespint zijn net hebt weten te ontwijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Schuey schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:32:
Altijd leuk, die gasten die niet op zitten te letten en VOL in je kofferbak terecht komen, nadat je met kunst en vliegwerk 2 gasten die gespint zijn net hebt weten te ontwijken :X
Het valt me op dat jij dit wel vaak meemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Dat valt reuze mee :P Heb ook gewoon vaak pech, of pak net de verkeerde kant om er langs te gaan ofzo.. Nu nam die gast ook nog 3 anderen mee, daar niet van, niet iedereen is even voorzichtig blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

RielN schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:34:
[...]

Het valt me op dat jij dit wel vaak meemaakt ;)
Meeste vinden het dan ook niet zo boeiend om over de races te praten waarin wel alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:41

Niellie41

[object Object]

Ze hebben nu ook de "meatball" vlag in iRacing. (Zwarte vlag met oranje stip erin)
Maar die staat veel en veel te scherp. Gisteren reed ik in de Legend en raakte de muur net. Ik kreeg "Contact 0x" maar ook die rotte vlag omdat ik te veel schade had. Echt belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Eens opzoeken wat die vlag inhoud :P

Wat ik wel jammer vind, is dat het nu echt wel wat centjes gaat kosten om verder te komen helaas... Gaat hem niet worden voorlopig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Requiem19 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:55:
[...]

In het geval dat je toeringcars wilt rijden zou ik zelf beetje denken aan deze volgorde:

Mustang/Jetta na de MX5. Mustang is een stuk populairder.
Daarna kan je in de V8 gaan rijden, maar die is met het huidige bandenmodel niet echt goed, vind ik.
Ik zou de V8 overslaan en gelijk in de Corvette stappen. Corvette is behoorlijk onderstuurt, maar als je niet voorzichtig met je gas bent sta je achterstevoren. Gelukkig is het één en ander nog wel goed te beheersen.

Misschien dat vaste Corvette rijders meer input kunnen geven :).

Na de Corvette kan je nog de DP in. Da's ook een gave wagen.
Ah bedankt voor de info. De jetta klasse leek me inderdaad ook wel interessant. Heb er echt zin om weer te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:26:
Ze hebben nu ook de "meatball" vlag in iRacing. (Zwarte vlag met oranje stip erin)
Maar die staat veel en veel te scherp. Gisteren reed ik in de Legend en raakte de muur net. Ik kreeg "Contact 0x" maar ook die rotte vlag omdat ik te veel schade had. Echt belachelijk...
Hmm, dat is wel heel snel.... Ga vandaag racen op Silverstone in de Star Mazda, ben benieuwd...

Overigens. Vanaf welke race-afstand / klasse worden pitstops m.b.t. banden / fuel van toepassing?

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-05-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hoogie2004 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:52:
[...]

Hmm, dat is wel heel snel.... Ga vandaag racen op Silverstone in de Star Mazda, ben benieuwd...

Overigens. Vanaf welke race-afstand / klasse worden pitstops m.b.t. banden / fuel van toepassing?
Ik denk in de C-class pas vanaf de Grand-Am series, en dan de langere races van 80m. Want 50m hou je het wel vol met één setje banden en één tank fuel.

Misschien hopelijk tot vanavond dan in de Star Mazda, hoewel je vast in een hogere split zal uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Fuelke schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:52:
[...]

Ik denk in de C-class pas vanaf de Grand-Am series, en dan de langere races van 80m. Want 50m hou je het wel vol met één setje banden en één tank fuel.

Misschien hopelijk tot vanavond dan in de Star Mazda, hoewel je vast in een hogere split zal uitkomen :P
Als je nog een goeie setup hebt voor die Star Mazda, hou ik me aanbevolen :)
Wie weet komen wel elkaar tegen.

Voor ooit in de startpost: echte naam is Frank Hoogmans (en dus ook Frank Hoogmans in iRacing)
^^ zal dit thuis veranderen naar de link voor mijn profiel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-05-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Mijn Driverspage : http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=56833

ik ben nog rookie, ik ben ook nog maar een 2 weken fanatiek aan het rijden,
ik ben vooral een normal racer, maar de Ovals zijn ook zeer leuk.
alleen vind ik de Legend een draak van een auto.
van de Chevrolet Impala ben ik wel een grote fan, maar in de rookie stage het geen officiele series, dus daar houd ik me weinig mee bezig, als ik promoveer naar Class C zal ik de chevrolet zeker opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hoogie2004 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Voor ooit in de startpost: echte naam is Frank Hoogmans (en dus ook Frank Hoogmans in iRacing)
^^ zal dit thuis veranderen naar de link voor mijn profiel :)
Ik zal eens kijken welke setups ik thuis heb, heb er wel eentje waar ik best tevreden over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Kijk eens: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1469211.page

Ik vind die setups geweldig!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net een cleane race op Silverstone in de Star Mazda. + 0.83 SR *O*

Dat betekend, nog 2 races netjes (want hier zat dus +0.4 bonus bij) en ik kan de Indycar :D, moet die iig hebben voordat ze rijden op Barber Motorsport Park, wat een gave track is dat.) en ik zit op C license met SR 4+

En mijn Profiellink:
http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=61620

Heb tevens even iedereen als vriend toegevoegd in iRacing

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-05-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
Die zijn erg lekker, kunnen soms ietwat tricky zijn (bijvoorbeeld de snelle busstop chicane op Watkins Glen).
Als je er niet mee overweg kunt kan je ook eens kijken op het forum naar setups van Gary W Clark.
Die post ook meestal wel zijn setup en die zijn wat meer High Downforce en wat makkelijker te rijden (en ietsje langzamer).

Mijn profiel link: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=61747

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Ik zal eens kijken welke setups ik thuis heb, heb er wel eentje waar ik best tevreden over was.
Ik toer blijkbaar met deze rond >> http://members.iracing.co...t/50/1441421.page#3088416 stabiel genoeg voor mij.

Link naar driver profiel >> http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=56527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:42:
[...]

Je kan ook je bankrekening aan je paypal account koppelen, dan hoef je niet meer geld over te maken maar haalt Paypal het geld van je rekening af scheelt je veen gedoe ;)
ik wil oog graag iracing even uitproberen en heb even een paypal rekening geopend om iracing te betalen omdat ik geen creditcard heb.
ik heb nu inderdaad na 3 dagen wachten mijn bankrekening aan paypal gekoppelt, alleen ik zit dan op de website om iracing te betalen met paypal alleen hij geeft dan aan dat ik geen geld op mijn paypal rekening heb staan. ik heb een saldo van nul euro op mijn paypal rekening staan.
Dus ik heb via mijn internetbankieren geld overgemaakt naar mijn paypal rekening, om mijn saldo omhoog te krijgen. Dus ik moet weer even 3 dagen wachten totdat het geld is gestort van mijn internetbankieren naar mijn paypal. Of is er nog een instelling met paypal zodat het wel allemaal automatisch gaat, en je ook kunt betalen als je niks op je paypal hebt staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:59:
[...]

ik wil oog graag iracing even uitproberen en heb even een paypal rekening geopend om iracing te betalen omdat ik geen creditcard heb.
ik heb nu inderdaad na 3 dagen wachten mijn bankrekening aan paypal gekoppelt, alleen ik zit dan op de website om iracing te betalen met paypal alleen hij geeft dan aan dat ik geen geld op mijn paypal rekening heb staan. ik heb een saldo van nul euro op mijn paypal rekening staan.
Dus ik heb via mijn internetbankieren geld overgemaakt naar mijn paypal rekening, om mijn saldo omhoog te krijgen. Dus ik moet weer even 3 dagen wachten totdat het geld is gestort van mijn internetbankieren naar mijn paypal. Of is er nog een instelling met paypal zodat het wel allemaal automatisch gaat, en je ook kunt betalen als je niks op je paypal hebt staan??
Dat kan. Ik heb geen geld op mijn paypal staan. Wanneer ik iets aanschaf bij iRacing incasseert paypal automatisch dit bedrag van mijn rekening. Helaas weet ik niet meer welke instelling dit is. Misschien kun je even informeren bij Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Je kunt bij Paypal je Paypal rekening koppelen aan je bank rekening. Hiermee geef je Paypal een soort eenmalige machtiging alleen geef je die automatisch per betaling per Paypal. Ik weet niet precies waar het staat op de Paypal site maar het heet in ieder geval rekening koppelen. Dit is echter niet direct dus je zult in eerste instantie toch even geduld moeten hebben. Daarna kun je altijd direct met Paypal betalen zonder eerst zelf te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ander nieuws!

Startpost tijdelijk aangepast met linkjes naar de iRacing profielen van iedereen die hem hier vermeldt heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:03:
Je kunt bij Paypal je Paypal rekening koppelen aan je bank rekening. Hiermee geef je Paypal een soort eenmalige machtiging alleen geef je die automatisch per betaling per Paypal. Ik weet niet precies waar het staat op de Paypal site maar het heet in ieder geval rekening koppelen. Dit is echter niet direct dus je zult in eerste instantie toch even geduld moeten hebben. Daarna kun je altijd direct met Paypal betalen zonder eerst zelf te storten.
ik heb al even geinformeert op internet maar het schijnt dat het meer aan je eigen bank ligt, en dat je het even met je eigen bank moet regelen zodat dit kan, ik heb bijde rekeningen al gekoppelt maar dit werkt nog niet, het is een soort beveiliging zodat niet iemand zomaar alles er af kan halen.
nu maar even 3 dagjes wachten pffffff totdat het geld is overgamaakt op paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:19:
[...]

ik heb al even geinformeert op internet maar het schijnt dat het meer aan je eigen bank ligt, en dat je het even met je eigen bank moet regelen zodat dit kan, ik heb bijde rekeningen al gekoppelt maar dit werkt nog niet, het is een soort beveiliging zodat niet iemand zomaar alles er af kan halen.
nu maar even 3 dagjes wachten pffffff totdat het geld is overgamaakt op paypal
Oh, dat wist ik niet. Ik zit bij de ABN-AMRO en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Requiem19 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:03:
Ander nieuws!

Startpost tijdelijk aangepast met linkjes naar de iRacing profielen van iedereen die hem hier vermeldt heeft!!
Riel Notermans

Hoe doe ik die link vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O8dxwXFk3q4]

Een rondje Sebring night (te gek), niet erg goed, maar wat ziet het er gaaf uit hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, het is officieel, ik ben hooked!! Zo leuk om je rating omhoog te rijden. Een vraagje, klopt het dat als ik met een D-licence boven de 4.00 kom dat ik promotie naar C-class kan krijgen of moet je dan toch nog tot een bepaalde datum wachten? Zit nu namelijk op D 3.91;-)

Oh ja, mijn profiel:

http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=65900

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ericjooo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:06:
Een vraagje, klopt het dat als ik met een D-licence boven de 4.00 kom dat ik promotie naar C-class kan krijgen of moet je dan toch nog tot een bepaalde datum wachten? Zit nu namelijk op D 3.91;-)
Ja, dat klopt, mits je aan je MPR (Minimum Participation Requirements) hebt voldaan. Als je bent ingelogd zie je rechtsboven een MPR widget, ga er met je muis overheen en het laat zien of je genoeg races in de D-klasse hebt gereden om voor promotie in aanmerking te komen. Als dit zo is én je SR komt boven de 4, dan wordt je automatisch c-class.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Mooi, helaas zegt de widget dat ik nog steeds vier races moet rijden terwijl ik er toch echt al 10 races met ratingstijging heb gereden sinds mijn promotie.....

Nouja, we zien het wel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Rijdt je wel races in de D-klasse? Races in de rookie klasse tellen niet mee.

In het series overzicht zie je welke klasses meetellen voor je MPR.

[ Voor 32% gewijzigd door MartijnA3 op 05-05-2011 10:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Als je in een lagere klasse rijd, dan telt dat niet voor je MPR, moet je dus even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Check, helemaal gelijk...dank voor het inzicht....ik ga mij maar even op de D-class races gooien :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik heb eindelijk het veilig racen door, ik heb oog voor accidenten, en ik ga extreem aan de kant als er snellere mensen voorbij willen, ik verdedig tegen niemand,

ik merk dat als ik iemand doorlaat soms een fout maak, dus sinds kort ga ik op rechte stukken gewoon van het gas af, in plaats van mijn bocht op een andere manier te nemen om iemand door te laten.

men SR stijgt nu minimaal 0,10 per race, op naar Class D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Uit de pits starten scheelt mij tegenwoordig ook minimaal 4 tot 8 inc per race, nu pak ik alleen nog wel eens 1 a 2 inc door net over de cerbstones te schieten, op Lime Rock is in bocht 1 zelfs 1 wieltje in het gras al een off track.... best wel streng hoor!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
In principe is overal de regel dat de middellijn van je auto niet buiten de baan mag komen (inclusief kerbstones), dus het zou op de ene plek niet strenger mogen zijn dan op een andere plek.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nou, dat klopt niet echt, eerste bocht zitten geen kerbstones voorbij de apex maar als je te kort gaat (echt alleen het voorwieltje) dan is het echt "off track 1x". Maargoed, dat weten we dan ook weer :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Whoo 1e geworden op Daytona :)
Reed tweede op de highline met Joey achter me en er kwam een achterblijver aan. En die bleef lekker op de highline rijden waardoor ik op de backstrech zijn draft pakte en ik mijn truck in turn 3 net voor de leider kon gooien, er paste echt niks tussen :p
En vanaf daar de hele race rond gereden, met Joey op P2 en András andere Nederlander op P3. Dus een mooie 1,2,3 voor de Benelux :D

Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/silverado_daytona.jpg
Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.