Bedankt voor de info, vette track trouwens.. kan niet wachten op Suzuka, ben er vorig jaar geweest bij de F1 race, zeer vette unieke 8 trackRequiem19 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:14:
Volgens mij is er wel een Skip @ Okayama funserie nu?
Je split kun je zien in het resultaten scherm. Bovenaan de pagina staat een knop 'splits'. Als je daarop klikt kun je zien welke split jij gereden hebt. Splits heb je alleen als er meer mensen zich voor een race inschrijven dan het maximum toegestane aantal voor 1 split. Bij de Skip is dat bijvoorbeeld 16. De splits worden ingedeeld aan de hand van iRating. Zo race je dus altijd tegen mensen die ongeveer even snel zijn als jij. Eén van de leukste dingen van iRacing! Vooral als er bijvoorbeeld 80 mensen zich inschrijven voor een Skip race weet je zeker dat je tegen mensen rijdt die even snel of sneller zijn. Dan werkt het systeem perfect.
Ik heb net weer voor 3 maanden verlengd overigens. Omdat ik 8 weken meegedaan heb in verschillende series heb ik 10 $ van iRacing ontvangen. 3 maanden = 30 dollar, -10 $ dus. Heb nu 20 $ voor 3 maanden betaald. Da's 14 euro in totaal. Koopjeeeeee!
Zo nu, snel de skip in op Okayam!
Ik zit er ook aan te denken om ff flink te verlengen, 1 of 2 jaar in 1 keer scheelt ook aardig wat duiten op the long run...