Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant
Nou doe ik waarschijnlijk niet mee met die race vanavond, maar dring jullie toch even mijn mening op bij deze
Ik zal zo de SM training voor morgen inplannen.
Vraagje:
Bij het hosten moet je dan de GMT tijd instellen of de lokale tijd? Lokaal dus
[ Voor 12% gewijzigd door Red Baron op 08-08-2011 12:33 ]
Net als toen met die MX-5 race...
Plan hem wel in als ik thuis ben. Het gaat toch hoofdzakelijk om de training voor komende week indy. Race is toetjeJoepW schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:38:
Van mij mag de race kort zijn. En als het veld te veel uit elkaar valt wachten we gewoon ff op elkaar
Net als toen met die MX-5 race...
Zou trouwens wel leuk zijn geweest als het mogelijk was een session te maken met 2 heats. Dan had je bv twee races van elk 20 minuten kunnen inplannen. Met bv een reversed grid voor de 2de race.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 08-08-2011 14:18 ]
Ik heb me niet echt verdiept in hoe dat werkt maar wellicht is dat ook iets wat we wellicht eens een keer zouden kunnen proberen?
ik doe meeJoepW schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:50:
En wie doet vanavond? Jij Hoogie?
Ook 20:30, flinke training en dan kort raceje met voorafgaand een quali?
-----------------------
Beide staan op de site, plannen jullie ze in iRacing?:
Dallara op Suzuka
Star Mazda wekelijkse training
waar wordt de server naam en password gepost gewoon hier ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik post em iig hier. Misschien dat ie op de link van joep al staat?BruceLee schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:56:
[...]
ik doe mee
waar wordt de server naam en password gepost gewoon hier ?
gottrain voor beide zoals gewoonlijk (hoop ik).Hoogie2004 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:03:
[...]
Ik post em iig hier. Misschien dat ie op de link van joep al staat?
-----------------
Hoogie / RedBaron: Willen jullie om zoveel mogelijk zieltjes te winnen ook even de gegevens posten op digitalracing.nl in de idating draad. Ik had dat al gedaan, maar is weer verwijderd aangezien ik het niet helemaal correct gedaan had blijkbaar
Naam: GOT Indy Training
WW: gottrain
Track; Suzuka GP
Car: Dallara Indycar
60m practice
25m quali
35m race
Trouwens volgende keer zal ik ook een avondje voor me rekening nemen, kunnen we het een beetje blijven rouleren qua kosten en zo.
Verwijderd
Gebruiken jullie voice chat tijdens de races?
Hoi Greebo we gebruiken zeker voicechat. Wel zo makkelijk.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:56:.....Gebruiken jullie voice chat tijdens de races?
En als je F3 (wie zit er voor en achter je op hoeveel afstand) aanzet en op kijkt, dan kan er niet zo veel fout gaan hoor. Vanavond word voor mij ook een van de weinige keren met de dallara en 2de keer op Suzuka. Dus veel routine zal er niet zijn hier.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:56:
Zou best mee willen doen, maar wil jullie nog niet in de weg rijden. .....
Ik zou trouwens versie 1.09 gebruiken. 1.10 geeft af en toe problemen.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:56:
......dankzij de fanatec drivers.....
Hier te downloaden: http://www.911wheel.de/?q=node/6010
[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 08-08-2011 19:46 ]
Gewoon meedoen, we rijden er wel omheen, of we vliegen er samen vanafVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:56:
Zou best mee willen doen, maar wil jullie nog niet in de weg rijden. Gister alles aan de praat gekregen. Voor het eerst een blue screen in windows 7 dankzijde fanatec drivers, maar het werkt.
Gebruiken jullie voice chat tijdens de races?
Kans voor het leaderboard
Eindelijk me eerste overwinning!
Mocht vanaf pole starten en wist met ruime voorsprong over de finish te komen. Laatste 7 rondjes op cruise control gereden(+- 1 sec off pace). Had dan ook wel de hoogste irating voor de wedstrijd, maar voelt toch goed!
Feli! Kom je meedoen met de Indy spelen?The DenMan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:31:
Yes, yes, yes!!!
Eindelijk me eerste overwinning!
Mocht vanaf pole starten en wist met ruime voorsprong over de finish te komen. Laatste 7 rondjes op cruise control gereden(+- 1 sec off pace). Had dan ook wel de hoogste irating voor de wedstrijd, maar voelt toch goed!
Sorry, heb de tracks en auto's nietHoogie2004 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:33:
[...]
Feli! Kom je meedoen met de Indy spelen?
En oeps wat waren Jarno en Paul weer bloedsnel.
@Frank: Ik zat nog even naar het gedrag van jouw setup tov die van Jarno te kijken vlak voor ik wegging en zag dat jouw auto bij corner entry een beetje uitbreekt tijdens het zetten en dat kost volgens mij tijd.
Ik zou toch eens de setup van Jarno verder verkennen. Ik was er meteen sneller mee dan met jouw setup.
Ik denk dat ik mijn setup een fractie meer achtervleugel moet geven. Die van Jarno kreeg ik gewoon niet aan het werken qua onderstuur... misschien moet ik dan ook nog andere lijnen gaan rijden...JoepW schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:22:
Jongens was fun met de Dallara op Suzuka. Wel ff nog te heavy voor mij. Ik hou het toch nog even op de SM als race serie. Andere klasses doe ik er wel als fun bij. Merk de laatste weken dat door me te concentreren op een klasse ik steeds een beetje sneller wordt.
En oeps wat waren Jarno en Paul weer bloedsnel.
@Frank: Ik zat nog even naar het gedrag van jouw setup tov die van Jarno te kijken vlak voor ik wegging en zag dat jouw auto bij corner entry een beetje uitbreekt tijdens het zetten en dat kost volgens mij tijd.
Ik zou toch eens de setup van Jarno verder verkennen. Ik was er meteen sneller mee dan met jouw setup.
Same here.JoepW schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:22:
Ik was er meteen sneller mee dan met jouw setup.
Was leuk! Jammer dat ik niet eerder kon, had te weinig tijd om te oefenen.
Ik rij bijna alleen maar de Dallara en wat volgens mij het snelst is, is om de auto veel te laten rollen. Ik rij met vrij hoge snelheid een bocht in en laat hem dan door het sturen afremmen, waarna ik vroeg weer op het gas kan. Ik heb jouw setup nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat jij in het midden van de bocht misschien wel een hogere snelheid kunt halen, wat je dan waarschijnlijk bij het uitkomen weer verliest. Met mijn setup kan ik namelijk erg vroeg weer op het gas. Vorige week op mid-ohio was ik met eenzelfde balans 4 tiende sneller dan met meer overstuur, puur omdat ik een paar meter eerder gas kon gaan geven.Hoogie2004 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Ik denk dat ik mijn setup een fractie meer achtervleugel moet geven. Die van Jarno kreeg ik gewoon niet aan het werken qua onderstuur... misschien moet ik dan ook nog andere lijnen gaan rijden...
(zo, ook maar even een accountje gemaakt, was leuk vanavond!)
Heb er eigenlijk alleen een paar oval races mee gedaan afgelopen seizoen.
Kon Jarno in de practise/q wel redelijk volgen qua snelheid maar in race ging ik toch een paar keer behoorlijk de fout in door een gebrek aan concentratie.
Jullie vonden na de practice nog eenndikke seconde per rondje. Dat hield ik niet meer bij. Tevens had ik teveel fouten in de race...Red Baron schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:44:
Ja het was wel leuk om eens te rijden met de Dallara op een road circuit.
Heb er eigenlijk alleen een paar oval races mee gedaan afgelopen seizoen.
Kon Jarno in de practise/q wel redelijk volgen qua snelheid maar in race ging ik toch een paar keer behoorlijk de fout in door een gebrek aan concentratie.
Voor de Q maar even wat meer low fuel gegaan dus dan win je wel wat ja
Ronden lang binnen een seconde of 3 ofzoiets.
Het ligt verder natuurlijk ook wel aan het circuit. Op suzuka heb je maar weinig stukken waar je echt goed kunt profiteren van het feit dat je vlak achter iemand rijdt dus krijg je minder snel groepjes denk ik.
Mij maakt het eigenlijk geen z.k uit.
Ik denk dat een nieuw draadje het beste is, ook om iRacing opnieuw onder de aandacht te brengen.JoepW schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:50:
Heren ik twijfel. Ik heb de nieuwe openingspost zo goed als klaar. Zullen we de huidige vervangen (in overleg met Tim) of beginnen we opnieuw met een draadje 'iRacing 2.0' ?
Mij maakt het ook niet uit, maar een aantal dingen die ik nu nog mis in de OP is bv ispeed en andere handige links. Verder misschien een idee om de titel aan te passen naar idd iracing 2.0JoepW schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:50:
Heren ik twijfel. Ik heb de nieuwe openingspost zo goed als klaar. Zullen we de huidige vervangen (in overleg met Tim) of beginnen we opnieuw met een draadje 'iRacing 2.0' ?
Eensch.Hoogie2004 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Ik denk dat een nieuw draadje het beste is, ook om iRacing opnieuw onder de aandacht te brengen.
[ Voor 97% gewijzigd door JoepW op 09-08-2011 18:45 ]
Inderdaad ,Ik denk ook dat veel mensen net als ik na de topicstart eerst de reacties die er direct onderstaan lezen , en aangezien die niet echt meer van toepassing zijn , zou een nieuwe aanmaken mooier zijn .Hoogie2004 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Ik denk dat een nieuw draadje het beste is, ook om iRacing opnieuw onder de aandacht te brengen.
Zolang JoepW het met zn grafische verfkunsten het een beetje rustig houdt natuurlijk.
How do you save a random generator ?
Maar ik w8 op antwoord van de Moderators.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 09-08-2011 19:55 ]
Gevolg ik was mijlen van de racepace af, nog meer dan anders
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
-----------------
Paul bedankt voor het hosten. Mooie tijd reed je met mijn setup. Nu ff op zoek naar die 1,4 seconde die tussen ons zit
-----------------
Overigens ga ik zo de nieuwe draad openen.
Ik zal er zeker nog aan sleutelen de komende dagen en sta ook open voor jullie commentaar.
[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 09-08-2011 22:43 ]
Edit: laat maar, heb m al!
Was een leuke sessie!
[ Voor 9% gewijzigd door MartijnA3 op 09-08-2011 22:45 ]
Aan het eind nog even zonder clutch en blip geprobeert en dat heeft zeker potentie....alleen nog even een koppeling configureren anders is er echt niet terug te schakelen;)
Maar ik zal hem vast wel weer aan hebben staan als ik nog wat meer practise / quali doe enzo
Zonder clutch aids werkt prima met de Star Mazda.
Ook terugschakelen gaat prima zo lang je maar geen gas geeft.
Ik heb voor de noodgevalletjes wel de clutch aan een button op m'n stuur toegewezen (werkt makkelijker / sneller dan pedaal), maar tijdens normale rondes gebruik ik die eigenlijk niet.
Verder ben ik nu even de gevraagde replay video aan het monteren.
Joep zijn setup was super inderdaad, reed er zo binnen de 1.26 mee, en meer is zeker mogelijk.
Heb net even in ispeed zitten kijken en vergelijken, maar zie dat ik het nog steeds afleg tijdens het remmen. Vooral remkracht bij anderen ligt hoger. Dat wordt nog wel ff stoeien om dat goed te vinden.
Ben benieuwd naar de nieuwe startpost zo, trouwens, daar mag inderdaad wel wat meer info inkomen. Super dat je dat op je hebt genomen joep

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 10-08-2011 00:14 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
![]()