Wat een ellende in m'n mx5 race op laguna seca zonet zeg.
16inc, -0.19 SR.
Het begon allemaal al lekker bij de start waar de wagen voor me gewoon blijft staan. Ik slalom er nog wel omheen maar raak hem nog net wel iets.
Vervolgens zit bij turn 1 een gast helemaal op m'n bumper en als ik rem voor de bocht kleunt hij nog even in m'n kofferbak waardoor ik wat wat naar links zwenk en ook nog een andere rijder aanraak die half achter me rijd.
Ansich valt de schade nog wel mee en ik kan wel gewoon door blijven rijden, maar vervolgens snijd ik de corkscrew iets te agressief aan, waardoor ik iets afsnijd volgens de game.
Gesterkt door MartijnA3's woorden houd ik wel wat in, genoeg in mijn ogen, maar niet volgens het spel dus ik krijg een penalty iets na het passeren van start/finish.
Doordat ik nu echt compleet zit te balen spin ik vervolgens in de corkscrew 2 auto's passeren me zonder problemen, maar dhr Kofferbak denkt daar schijnbaar anders over, geeft nog een dot gas bij lijkt het wel en laat me even over m'n dak rollen.
Een penalty en tow om de schade te herstellen later en 2L down finish ik uiteindelijk.
Tot dusver was iRacing niets dan een gave ervaring, maar dit is voorlopig wel weer het dieptepunt tot op heden en ik hoop maar dat dat het ook blijft voor een lange tijd