Haha, klinkt bekend!! Ik snap geen snars van de oval-setups maar kan wel leuk van mij af zoeken op het forum

En wat betreft SuperSpeedways; ik heb briljant spannende races op Daytona gereden, 20 a 30 ronden lang op de hoge lijn mensen opduwen en geduwd worden (dat laatste gaat mij beter af trouwens....haha) en dus gewoon twee rijden dik met 300+ km/u de banking over jagen...geweldig!! Overigens is het wel een SR-killer, want als er wat gebeurt gebeurt het ook met veel

Maar oh-wee als je geluk hebt en je gaat in de top 5 over de streep, erg bevredigend
De Indycarraces op Chicagoland afgelopen week en eerder op Indy waren ook erg gaaf, door de hoge downforce van de Dallara kan je echt heel hard over de baan en is slipstreamen ernstig gaaf!!
De afgelopen race op Atlanta was inderdaad niet echt een afspiegeling wat er normaal gebeurt, het veld zit veel dichter bij elkaar met een groter startveld en tactiek kan je enorm veel winst opleveren (of verlies als je vlak voor het eind nog moet tanken, is mij ook al eens gebeurt

)
Voor mij staat oval hoger op de lijst dan road want er is veel meer competitie en als rookie kan je ook met de grote mannen meekomen. De laatste Indycarrace was ik bijvoorbeeld maar 0,175s langzamer als winnaar Tim Doyle die met een iRating van ruim 5000 een stuk hoger in de voedselketen staat dan ik en het is gewoon kicken als je aan het eind van de race daar maar 4 seconden achter finished in dezelfde ronde!!
Niet dat road niet leuk is maar de kick op de oval is wat mij betreft een stuk beter voelbaar
EDIT: morgen dus nieuwe content!!!
New build deployment.
Thursday, 28-JUL-2011 UTC
UTC
0400 No New Hosted Sessions
1000 Service Down
1800 Service Up
Dus vanaf 2000 uur kan iedereen weer los!!!
[
Voor 6% gewijzigd door
Ericjooo op 27-07-2011 19:42
]