La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja dat kan wel. Moet je wel even emigrerenThe DenMan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:13:
Nog even een vraag... Ik zie dat ik nu bij team benelux zit.
Kan je dat ook ergens aanpassen of is dat niet mogelijk?
-----------------------------------
Die HDP is BRUUT!
Erg gaaf. Met bijna 280 naar links na het lange rechte eind op Suzuka.
Maar Suzuka is een FPS vreter........
Ennuh iRacing ligt plat
(Down for maintenance)
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 29-07-2011 16:42 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
http://www.nogripracing.c...howphoto.php?photo=129158
http://www.nogripracing.c...howphoto.php?photo=129156
http://www.nogripracing.c...howphoto.php?photo=129154
http://www.nogripracing.c...howphoto.php?photo=129159
Beide wagens zijn echt briljant. En Suzuka ook.
En dat alles buggy is klopt ook wel. Soms gooien ze de sluizen even open, maar gaan ze een half uur later weer dicht. Dat heb ik eerder gezien tijdens de updates.
Ik weet zeker dat we rond 6-7 uur NL tijd een goed geupdate iRacing rijden.
Zelfde tijden die ik deedHoogie2004 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:00:
Ik ben bezig aan een local practice met die HPD op Suzuka, idd een brute machine, krijg met beleid de 1:49.5 eruit, maar het kan nog wel wat sneller. Optimal is laag 1:47 en die HPD wil eigenlijk alleen maar achterstevoren zodra je het gas aanraakt....
Nog 1:49.2 gereden, maar wat is ie lastig. Overigens nog behoorlijk me de setup bezig, want de standaard setup is een zooitje. De buitenkant van de band blijft 30-40 graden koeler als het midden en de binnenkant... Ben de camber aan het terugschroeven en ook de pressure. Begint er iig langzaam op te lijken, en dan rijd hij ook een stuk beter al.
-----------------------------
Ik had nog niks aan de setup gedaan. Was nog met FPS bezig en deed restart en toen dus einde.
-----------------------------
Ik zal vanavond vanaf 19:00 tot 23:00 (Hosting is momenteel goedkoop
Lekker op zoek naar goede tijden en goede setup.
Ik laat de Ford GT even buiten beschouwing, aangezien ik het idee heb dat niet iedereen die bak koopt.
Eens?
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 29-07-2011 18:02 ]
Grr, kom er nog niet op. ben wel benieuwd naar de update.JoepW schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:52:
SITE IS WEER UP!

Naja HPD en de GT40 zitten in de shopping cart.
Dan nog Suzuka erbij en eens zien waarmee ik de aankoop compleet zal maken om iig wel 20% korting te pakken
Bah, site nu weer echt down voor maintenance
[ Voor 53% gewijzigd door Red Baron op 29-07-2011 18:16 ]
Instellingen gedaan zoals hierboven genoemd en ff test op charlotte road met mx5.
Van de week met moeite 1 x 1.25.4 gereden , nu na 4 ronden al een 1.24.9 ... zonder slipstream.
Of het de instellingen zijn of de 2.0 update weet ik nog niet !
Me too!JoepW schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:19:
Zodra de boel weer up is druk ik op host de sessie en ga erin en er vanavond NIET meer uit
HeheFast-P schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:22:
Downloaden ging erg snel , binnen paar minuten alles binnen.
Instellingen gedaan zoals hierboven genoemd en ff test op charlotte road met mx5.
Van de week met moeite 1 x 1.25.4 gereden , nu na 4 ronden al een 1.24.9 ... zonder slipstream.
Of het de instellingen zijn of de 2.0 update weet ik nog niet !
Maar lijkt me sterk dat het aan 2.0 ligt. Want de MX5 zou niets aan veranderen nu.
Ik lees wel net dat als je te hard uit de pits wegrijdt met die HDP je meteen al je banden verprutst. Zo hoort het.
Ander geluid is dat de bandentemps dalen tijdens het rijden... Bug?
Ik zal als de site up is de hosting niet op een specifieke tijd starten maar 'METEEN'
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 29-07-2011 18:28 ]
De tire-temps op het dash lijken niet te kloppen met de pit-data. Zal straks de telemetry maar aanzetten. Tire temps in de cockpit beginnen op 65, en dalen dat wat (naar 59-60 ofzo) soms komen ze wel wat omhoog, maar dat is nooit meer boven die 65.... De pits geeft gewoon 90 graden en hoger....JoepW schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:27:
[...]
Hehe
Maar lijkt me sterk dat het aan 2.0 ligt. Want de MX5 zou niets aan veranderen nu.
Ik lees wel net dat als je te hard uit de pits wegrijdt met die HDP je meteen al je banden verprutst. Zo hoort het.
Ander geluid is dat de bandentemps dalen tijdens het rijden... Bug?
De slijtage is idd wel erg goed gedaan bij het tire model. Je moet die HPD echt laten rollen in de bocht, en niet teveel gas bijgeven, want je sloopt je voorbandjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-07-2011 18:30 ]
Dan lekker nog ff uitproberen van de neue stuf.
PW van de GoT Suzuka trainingsessie = 'gottrain'
Ik drink eerst nog ff een bakkie.
Kan ik nog een uurtje van mee pakken dan. Als alles een beetje snel download.JoepW schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:02:
Sessie online. Hij loopt vanaf 19:00 tot 23:00 uur!
PW van de GoT Suzuka trainingsessie = 'gottrain'
Ik drink eerst nog ff een bakkie.
Knap als je dat haalt. Ik wacht nu al een poosje om te downloaden...pff traaaagRed Baron schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:29:
Hoppa de content is aan het downloaden, ik join wel over 30 minuten ofzo.

[ Voor 89% gewijzigd door The DenMan op 29-07-2011 20:37 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Er beginnen weer nieuwe seizoenen, ik ga me nu vooral richten op de Skip en de SM. Afhankelijk van waar ik zin in heb en of ik de tracks bezit race ik of de een of de ander. Kampioenschap boeit me niet, ik rijd toch niet regelmatig genoeg (als in aantal races) om mee te doen, ben meer het type "ah, ik heb even een uurtje over dus ik ga ff racen".
Overigens wacht ik nog even met het kopen van nieuwe content; ondertussen in totaal $250 uitgegeven aan iRacing en dat begint toch wel exorbitant veel te worden als ik het vergelijk met andere games. Zeg niet dat iRacing het niet waard is, maar voorlopig is het wel even genoeg
EDIT: hoe kan ik in godsnaam zien op welke baan de Skip volgende week rijdt
[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 29-07-2011 23:15 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Documentje openen en zoeken naar de Skip. Als het seizoen eenmaal begonnen is kan je het ook gewoon op de website vinden onder Series.
Bedankt, Okayama it isSander H schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:20:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1494748.page
Documentje openen en zoeken naar de Skip. Als het seizoen eenmaal begonnen is kan je het ook gewoon op de website vinden onder Series.
EDIT: Nou, even 20 minuten rondgereden op Okayama. Dat NTM valt echt niet mee.
-meer onderstuur
-.. welke overgaat in snap overstuur als je een beetje pusht
-overstuur, zeker op hogere snelheden zoals T2 in Okayama, is (voor mij op dit moment) bijna niet meer te corrigeren
-opschakelen in bochten (zoals opkomen rechte stuk Zandvoort) moet je niet willen, auto zet dan een enorme stap opzij
Ik heb slechts enkele rondjes foutloos kunnen rijden en de snelste tijd was 2.5 seconde (!) boven m'n optimale tijd met OTM. De Skip is een stuk trager geworden, ook volgens de mensen op het iRacing forum. 2.5 seconde is wel veel, daar zullen mijn stuurmanskunsten debet aan zijn, maar de eerste races zullen echt SR killers worden. Ik moet in ieder geval nog enorm veel oefenen om dit weer onder de knie te krijgen.
Oh, en gooi je oude Skip setups ook maar weg, die werken vaak niet meer. Zelf ook al gemerkt op Zandvoort en Okayama.
[ Voor 58% gewijzigd door Arfman op 29-07-2011 23:44 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De waarde staat standaard op 0 en dat is ff anders dan 75%. Vandaar dat mijn stuur zo 'vreemd' aanvoelde.quote: David Tucker (Staff member iRacing)This adjusts the damping effect baked into your FFB wheel.
Before it was hardcoded to 75% and you had to go into your wheels driver in order to adjust the damping strength. It should be defaulting to 75% now, is that not the case?
Lowering the slider should free up your wheel and make it feel looser. It also lets you feel more subtle bumps and tugs. I recomend starting around 20% and taking it down from there.
Dus terug naar 75% en dan langzamerhand verlagen. Dat ga ik in ieder geval doen.....
kan ook nergens terug vinden waar de AL3 led voor is in de auto.
Heb het uiteindelijk nog tot aan de finish gered door op TOW? te drukken en in de pits nog 1 min voor de TOW gestaan en 1 min reparatie?? oid. Ben geeindigd op 2 ronden achterstand en toch kreeg ik er nog 0.01 bij
http://members.iracing.co...onid=3868260&custid=61620
Gelukkig was een skip setup niet echt belangrijk. Hoogte voor en ARB e ndat was het wel, ik reed met elke setup praktisch dezelfde tijden:)Arfman schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:21:
[...]
Bedankt, Okayama it is
EDIT: Nou, even 20 minuten rondgereden op Okayama. Dat NTM valt echt niet mee.
-meer onderstuur
-.. welke overgaat in snap overstuur als je een beetje pusht
-overstuur, zeker op hogere snelheden zoals T2 in Okayama, is (voor mij op dit moment) bijna niet meer te corrigeren
-opschakelen in bochten (zoals opkomen rechte stuk Zandvoort) moet je niet willen, auto zet dan een enorme stap opzij
Ik heb slechts enkele rondjes foutloos kunnen rijden en de snelste tijd was 2.5 seconde (!) boven m'n optimale tijd met OTM. De Skip is een stuk trager geworden, ook volgens de mensen op het iRacing forum. 2.5 seconde is wel veel, daar zullen mijn stuurmanskunsten debet aan zijn, maar de eerste races zullen echt SR killers worden. Ik moet in ieder geval nog enorm veel oefenen om dit weer onder de knie te krijgen.
Oh, en gooi je oude Skip setups ook maar weg, die werken vaak niet meer. Zelf ook al gemerkt op Zandvoort en Okayama.
Heb gewoon alle config files weggegooid en opnieuw begonnen.
Suzuka loopt nu opeens wel vloeiend met veel FPS met grafisch alles op hoogste kwali.
Heb nog even de nieuwe (beta) nvidia drivers geprobeerd, maar het gestotter bij het wegrijden was er weer dus snel weer terug naar de oude drivers gegaan.
Verder ook alle toesten weer opnieuw toegewezen en nu werkte de pitlimiter wel steeds.
Stuur kwam nu ook op demping 75% te staan. Heb het nu op 20% gezet.
En na herkalibratie 'voelde' de rem ook anders aan.
Verder toch weer gereden met de hogere VoF en vond het toch prettiger.
Het versie nummer is anders wel al 2.0RielN schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:24:
[...]
Dit is geen iracing 2.0. Dit is gewoon de oude iracing met een NTM update en 2 nieuwe auto's!
Ik zit zelf al een tijdje met mn stuurinstellingen te spelen (ook tbv RFactor,leoffb) en ben vooral mbt Iracing op de volgende instellingen gekomen.(Mijn stuur is wel logitech maar jouw Fanatec moet dezelfde instellingen hebben)JoepW schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:32:
Net nog even wat aan de instellingen (grafisch en toesttoewijzingen) lopen pielen.
Heb gewoon alle config files weggegooid en opnieuw begonnen.
Suzuka loopt nu opeens wel vloeiend met veel FPS met grafisch alles op hoogste kwali.
Heb nog even de nieuwe (beta) nvidia drivers geprobeerd, maar het gestotter bij het wegrijden was er weer dus snel weer terug naar de oude drivers gegaan.
Verder ook alle toesten weer opnieuw toegewezen en nu werkte de pitlimiter wel steeds.
Stuur kwam nu ook op demping 75% te staan. Heb het nu op 20% gezet.
En na herkalibratie 'voelde' de rem ook anders aan.
Verder toch weer gereden met de hogere VoF en vond het toch prettiger.
Binnen in Iracing gewoon op sterkte 10
In de logitech profiler gebruik ik :
Voor de Global Force gewoon 100%
Voor de Damper en de Spring de gewichts distributie op de voorwielen ( Voor de SRF is dat bv 0.378 (38%) en voor de MX5 0.525(53%))(kan berekend worden uit de corner weights)
Voor de Centerspring gebruik ik de gripdistributie (als de voorbanden even breed zijn als achter dus 50% en als de voorbanden smaller zijn (zoals bij oude F1 auto`s) kom je ong uit bij 45%.
Bij de setup wel even de settings voor de wielen (bandendruk,vering,dempers,camber,rollbar) voor en achter gelijk aan elkaar zetten en dan dus opnieuw gaan testen/instellen.
Zou je dit willen uitproberen en zeggen wat je ervan vindt ???
How do you save a random generator ?
Ford GT @ suzuka 2:04.172
add mijn iracing profiel nog eens in de startpost ;P link naar mijn profiel staar een aantal posts eerder.
[ Voor 33% gewijzigd door BruceLee op 30-07-2011 18:47 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dit is de enige overeenkomst tussen mijn en jouw hardware qua instellingen: 'Binnen in Iracing gewoon op sterkte 10'enchion schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:11:
[...]
Ik zit zelf al een tijdje met mn stuurinstellingen te spelen (ook tbv RFactor,leoffb) en ben vooral mbt Iracing op de volgende instellingen gekomen.(Mijn stuur is wel logitech maar jouw Fanatec moet dezelfde instellingen hebben)
Binnen in Iracing gewoon op sterkte 10
In de logitech profiler gebruik ik :
Voor de Global Force gewoon 100%
Voor de Damper en de Spring de gewichts distributie op de voorwielen ( Voor de SRF is dat bv 0.378 (38%) en voor de MX5 0.525(53%))(kan berekend worden uit de corner weights)
Voor de Centerspring gebruik ik de gripdistributie (als de voorbanden even breed zijn als achter dus 50% en als de voorbanden smaller zijn (zoals bij oude F1 auto`s) kom je ong uit bij 45%.
Bij de setup wel even de settings voor de wielen (bandendruk,vering,dempers,camber,rollbar) voor en achter gelijk aan elkaar zetten en dan dus opnieuw gaan testen/instellen.
Zou je dit willen uitproberen en zeggen wat je ervan vindt ???
Ik ben je ook behoorlijk kwijt als het verder gaat over de setup van de auto en de instelling van mijn stuur en hoe dat samenhangt
Ik rij altijd met alle road auto's met dezelfde stuurinstelling (in de sim en op het stuur) en voel dan het verschil van een afstelling in de ffb van het stuur.
Just my 2 cents
Met mijn instellingen voel ik juist de aanpassingen aan de auto stukken beter , en juist met die verschillende instellingen voel ik beter dat een auto de motor voorin of achterin heeft , de auto voelt vanwege een beter gewichtsgevoel dan dus ook voorspelbaarder.JoepW schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:23:
[...]
Ik ben je ook behoorlijk kwijt als het verder gaat over de setup van de auto en de instelling van mijn stuur en hoe dat samenhangt
Ik rij altijd met alle road auto's met dezelfde stuurinstelling (in de sim en op het stuur) en voel dan het verschil van een afstelling in de ffb van het stuur.
Alleen bv de aanpassingen aan de setup die niet gemaakt zijn adhv telemetry (zoals bandentemps en wear) maar op gevoel moeten dan opnieuw gemaakt worden aangezien ik met die ffb-profiler het gevoel hebt veranderd.
Aangezien je zo druk bezig bent met het perfect afstellen van het spel , dacht ik dat je het wel leuk zou vinden om uit te proberen .
Kom er wel achter dat dat Iowa infield wel erg krappe bochtjes heeft.
---------------
Ik ben maar eens met 'stof' aan de gang gegaan om de nieuwe HDP er zeer speciaal uit te laten zien. Valt wel op

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 31-07-2011 00:15 ]
Eerlijk gezegt vind ik niet dat je hier op de juiste manier met het model omgaat, Je bent nu continu het model en de ffb aan het forceren naar iets wat het niet moet zijn. En je gooit op die manier het gevoel van de auto ook enorm om bij een setup verandering, niet alleen door de setup te veranderen maar ook weer direct de FFB. iRacings FFB is bijzonder goed en juist 1 van de redenen dat ik het zo enorm goed vind is dat er maar "weinig" settings zijn. Bij Simbin games heb ik dagen moeten zoeken naar juiste settings, en bij iRacing was het eerst alleen een "slidertje" voor de kracht.enchion schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:31:
De gewichts-distibutie tussen voor en achter veranderd opzich niet met het afstellen van de auto (links rechts wel), en de breedte van de banden al helemaal niet.
[...]
Met mijn instellingen voel ik juist de aanpassingen aan de auto stukken beter , en juist met die verschillende instellingen voel ik beter dat een auto de motor voorin of achterin heeft , de auto voelt vanwege een beter gewichtsgevoel dan dus ook voorspelbaarder.
Alleen bv de aanpassingen aan de setup die niet gemaakt zijn adhv telemetry (zoals bandentemps en wear) maar op gevoel moeten dan opnieuw gemaakt worden aangezien ik met die ffb-profiler het gevoel hebt veranderd.
Aangezien je zo druk bezig bent met het perfect afstellen van het spel , dacht ik dat je het wel leuk zou vinden om uit te proberen .
Het werkt waarschijnlijk wel prettig voor jouw omdat jij er een bepaalde gedachten gang en patroon aan hebt gehangen die voor jouwzelf logisch is. Maar iemand dat aanraden met een compleet ander stuurtje raad ik echt af
Wie host deze?
EDIT: De Maandag dus wel. Ik wil m wel hosten.
Per definitie is elke damping setting in de profiler onjuist omdat iRacing de gehele FFB voor zijn rekening neemt.
Dit beinvloed je alleen maar door profilers settings daaribj te veranderen en daarmee de output van iRacing te beinvloeden.
Als dat lijkt op een beter gevoel, dat kan, maar ik betwijfel het. Althans, als ik het hier probeer lijkt het echt nergens op
[ Voor 30% gewijzigd door RielN op 31-07-2011 12:18 ]
Voor mij hebben de maandagen ook wel voorkeur. Maar op maandag willen de hoge SoF'rs nog racen op de 'oude baan'. Dus als het aan mij ligt gaan we op maandagen trainen.RielN schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:16:
Dinsdagen zijn voor mij helaas onmogelijk ...Hoe is die dag er eigenlijk ingeslopen?
Ik host er graag een verder op een andere dag?.....
Soms race ik dan ook wel eens voor de SOF, maar ook wel eens omdat ik nog een geen race heb gereden in een andere divisie die ik voornamelijk voor participatie $$ rijd.JoepW schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:19:
[...]
Voor mij hebben de maandagen ook wel voorkeur. Maar op maandag willen de hoge SoF'rs nog racen op de 'oude baan'. Dus als het aan mij ligt gaan we op maandagen trainen.
Wat mij betreft liever niet op een maandag.
Als jullie dat wel willen is het ook prima, alleen zal ik dan waarschijnlijk iets minder vaak meedoen.
Net ff een 24h fun race getest. maar wat een chaos zeg had ik niet verwacht gezien de sterkte van het veld. Bij de start knalde ongeveer het halve veld op elkaar. Me inclusief, werd net nog mee genomen toen ik dacht dat ik er safe langs was. Nou ja met kapotte bak nog in de pit kunnen komen. Reparatie en gaan met die banaan. Daarna alleen maar mensen eraf zien spinnen en controle verliezen. Was als laatste over waardoor ik de race heb gewonnen met men Fordje.

Lijkt erop dat races zonder SR en IR voor de hoge IR gasten ook gewoon boenderen is en niet denken aan resultaat of veilig rijden.
Uitslag:
http://members.iracing.co...onid=3871557&custid=66924
Zou je denken , maar mijn ronde tijden zijn sindsdien stukken beter , in alle race spellen die ik met deze truc heb uitgeprobeerd , het is meer dan alleen een vorm van geloof.Roy Visser schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:58:
[...]
Het werkt waarschijnlijk wel prettig voor jouw omdat jij er een bepaalde gedachten gang en patroon aan hebt gehangen die voor jouwzelf logisch is. Maar iemand dat aanraden met een compleet ander stuurtje raad ik echt af
Daarom vraag ik ook of iemand het wil uitproberen , trouwens baat het niet schaadt het niet toch , men zit uren achter de pc te zoeken naar 0,1 seconde maar even 15 min een apart maar misschien werkend idee uitproberen zou dan volgens jou niet aan te raden zijn.
Het stuur voelt meer synchroon aan met de auto , mijn uitleg daarvoor is dan ook dat het spel goede force feedback doorgeeft aan de profiler maar dat die dan doordat de schuifjes in een bepaalde stand staan er een rommeltje van maakt .( waar dan volgens de expert voor gekozen(!aangenomen!) wordt om ze maar op 0 te zetten wat dan het minst slechte zou zijn)
De enige echt goede positie zou dan moeten zijn dat de settings op precies dezelfde sterkten staan als het spel initieel doorgeeft wat dan effectief de profiler uitschakelt , en ik voel dus dat ik daar een logische waarde voor gevonden heb en vraag dan dus ook jullie "tweakers" om dat te verifieren.
Eigenlijk zou het dan dus ook beter moeten zijn om de profiler (inc reg settings) er compleet uit te halen , maar dat is met de huidige manier van FFB niet mogelijk lijkt het.
Morgenavond vind ik verder prima hoorJoepW schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:06:
Ok, we zien dan wel. Maar ik stel om morgenavond een training te doen met SM op America.
Ik kan het zo gauw niet terug vinden maar wat is het verschil tussen friends & studied ? Of wat is het nut ervan ?
Verwijderd
Wat voor tijden rijden jullie inmiddels op Suzuka?
Ik rij vrij constant 44ers en snelste rondje is 43.8 en optimal 43.3
-groet-
Als het gaat over de HPD, 1:45 a 1:46. Dat is voor mij snel genoeg. Focus komend seizoen wordt Star Mazda, met een occasional Indycar race en misschien de HPD (toch wel een gaaf wagentje).Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:08:
Hey,
Wat voor tijden rijden jullie inmiddels op Suzuka?
Ik rij vrij constant 44ers en snelste rondje is 43.8 en optimal 43.3
-groet-
Hoop overigens dat het NTM voor de SM snel komt...
Omdat er voor Friends speciale chat-functionaliteit komt of is en eventuele andere mogelijkheden zijn alle friends veranderd in studied. Het is nu zo dat om friend te worden moet je friend het verzoek bevestigenFast-P schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:05:
in myracers had ik een aantal "friends"staan , deze zijn na de update naar studied veranderd.
Ik kan het zo gauw niet terug vinden maar wat is het verschil tussen friends & studied ? Of wat is het nut ervan ?
Ik zie het nut niet echt (omdat ik niet weet wat de nieuwe functionaliteit is) maar ik heb wel iedereen van mijn oude friendlist een verzoek gestuurd.
-----------------------------------------------------

De wekelijkse GoT Star Mazda training is ingepland voor morgenavond om 20:30 uur.
Details hier
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 31-07-2011 23:12 ]
Overigens is de maandag wel ok. Ik zie de training ook als opwarmer, dan om 22:30 gewoon de sOF race meepakken
[ Voor 58% gewijzigd door RielN op 31-07-2011 23:08 ]
---------------------------------------
Hieronder het verschil tussen friends en studied in iRacing 2.0:Fast-P schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:05:
in myracers had ik een aantal "friends"staan , deze zijn na de update naar studied veranderd.
Mutual Friends System
- The "Friends System" has been changed to a "Mutual Friend System". This is to facilitate the new website integrated chat system, as you can only chat with mutual friends. This means that you now must send a friend request to a member and they have to accept it before it will flag you as friends in the system. To facilitate this change we have moved all of your current friends into your "Studied" list and removed all friends from your account. We have increased the maximum number of studied members and friends to be 100 each. We are going to look at increasing this restriction in the near future.
- You can view your incoming and outgoing friend requests at the bottom of the My Racers page, which can be accessed in the navigation by going to MyRacing-> MyRacers. For the time being you will need to visit this page to see if you have any incoming requests. We are working on putting in a notification system to let you know when you have a new request, but it did not make this release.
- The helmet pop-ups on the site have been changed to facilitate these changes. The new options you may see are "Send Friend Request", "Revoke Friend Request", "Remove Friend" and "Accept Friend Request". If you choose "Remove Friend", it will remove the friendship flag from both member accounts.
- Once you are Mutual Friends with a member you will be able to use the integrated chat system to contact one another if you both meet the Integrated Chat requirements.
[ Voor 123% gewijzigd door JoepW op 01-08-2011 12:22 ]
Dat is wel goed om te weten. Vanavond even naar kijken.JoepW schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:11:
- You can view your incoming and outgoing friend requests at the bottom of the My Racers page, which can be accessed in the navigation by going to MyRacing-> MyRacers. For the time being you will need to visit this page to see if you have any incoming requests. We are working on putting in a notification system to let you know when you have a new request, but it did not make this release.
Overigens moet je de chat ook aanzetten in de settings-tab op de iRacing pagina.
Huh. Dat zoek ik al een tijdje. Maar waar moet ik dat doen?Hoogie2004 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:17:
....Overigens moet je de chat ook aanzetten in de settings-tab op de iRacing pagina.
in die balk met MyProfile, Store etc. Helemaal rechts, is een button voor een dropdown menu daarin zit dat...JoepW schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Huh. Dat zoek ik al een tijdje. Maar waar moet ik dat doen?
(zit overigens ver verstopt hoor, heb er 15 min naar gezocht)
Hoe de chat dan verder werkt... geen idee.
Op dat sterretje klikken naast store.JoepW schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:02:
Hoe heet die button dan, want ik zie wel een chat menu, maar dan kom ik in al die text-chat keuzes.....
Dan verschijnen 4 tab knopjes. General moet je hebben. (je krijgt eerst een grijs scherm met iets over session tickers, daarbovenin zitten die tab knopjes)
Heb ook even lopen zoeken voordat ik hem had.
Echt een pokke verborgen menu idd.... Tijd lang naar moeten zoeken....JoepW schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:47:
Ow daaaaaaaar. Wat een stom gedoe. Dat scherm negeerde ik altijd omdat er meteen verschijnt dat er iets door iRacing op disabled is gezet. Dus nooit gezien dat daar tabs zijn
Netjes, gefeliciteerd. Ik ga naar B als het goed is.. komt zachtjes aan wel goed
Nu ook me clubsport pedalen al binnen, wat een verschil zeg met die logitech DFGT pedalen.
Ben benieuwd hoe het rijd straks.
Cool, maar wel apart.
Heb je nooit een wat langere reeks "nette" races neer kunnen zetten ofzo?
Qua racen ben je toch wel goed en netjes genoeg om al tig races eerder de A status gehaald te kunnen hebben volgens mij
------------------------------------
Promotions, season cut over, and web updates.
Monday, 01-AUG-2011 UTC
EDT(-4)
1200 No New Hosted Sessions
1800 Service Down
2000 Service Up
UTC
1600 No New Hosted Sessions
2200 Service Down
0000 Service Up
AEST(+10)
0200 No New Hosted Sessions
0800 Service Down
1000 Service Up
All times are subject to change
------------------------------------
Want die hosting zal wel niet meer starten denk ik
Vorige keer had ik de MPR niet, reed nog geen corvetteRed Baron schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:48:
[...]
Cool, maar wel apart.
Heb je nooit een wat langere reeks "nette" races neer kunnen zetten ofzo?
Qua racen ben je toch wel goed en netjes genoeg om al tig races eerder de A status gehaald te kunnen hebben volgens mij
Nou ik ga m oefenen op 2.04.5 en dan stabiel om in de race een kans te maken, vorig seizoen heeft Road America me de das omgedaan helaas.
En moet de skip op okyama wel blijven oefenen. Ik blijf erbij: dat is fun fun fun.
In die beide 90 graden bochten op het eind verprutste ik het.
Als ik die gewoon goed had genomen was het gewoon easy een 2.02 geweest grr
Ik kan niet meer inloggen en password recovery claimt dat m'n e-mail adres niet geregistreerd is
Terwijl ik 100% zeker weet dat mijn gegevens goed zijn ingevuld.
Werkt hier ook weer inderdaad.
En nu een alom bekende "We are currently working on restoring the service."
Ze gaan zeker weer de NTM uitrol terugdraaien ofzo
[ Voor 37% gewijzigd door Red Baron op 02-08-2011 10:27 ]
Nu zijn ze weer down. In de paar maanden sinds ik iRacing doe, heb ik nog nooit zo veel paniek van hun kant gezien.
[ Voor 78% gewijzigd door Niellie41 op 02-08-2011 10:27 ]

Komt vast weer goed, maar ondertussen ga ik al warmdraaien met de MX5
Dus ik wilde gelijk al gaan deelnemen aan de Skip barber. Kom ik erachter dat ik dan gelijk maar
even dikke 80 $ weer kan gaan neertellen voor extra tracks.
Vind het wel erg veel van het goede in 1 keer. Ik speel het spel nu een week en heb geen idee hoe lang ik het leuk blijf vinden. Zijn er nu voor mij toch mogelijkheden om deel te nemen aan die serie? Of ben ik dan aangewezen op de tracks die ik heb en dan 4 v/d 12 races doen? Is het dan bv ook mogelijk om een Oval serie erbij te doen?
Had nog graag 1 seizoen de MX5 cup gedaan, maar dat heeft helaas niet meer zoveel zin nu ik D ben?
Maar dan kan ik ook gewoon met 7 tracks aan een serie deelnemen? Of heb ik daar toch echt alle tracks voor nodig?Niellie41 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:49:
Je kan ook elke keer 3 tracks kopen, die je dan nodig hebt. Zo kan je de kosten nog een beetje verspreiden.
Met 8 Tracks kun je echt mee doen aan een serie, dan speel je mooi de schrap resultaten wegThe DenMan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:12:
[...]
Maar dan kan ik ook gewoon met 7 tracks aan een serie deelnemen? Of heb ik daar toch echt alle tracks voor nodig?
Dus al heb je maar 1 track, dan nog kan je in die week gewoon meedoen.
Verder hoef je je niet aan 1 serie te binden.
Je kunt ook een week skip rijden en als je de content van een volgende week niet bezit kan ook gewoon in die week de Nvidia cup rijden, of de inracing news challenge bijvoorbeeld.
Dat is juist het mooie aan iRacing vind ik. Je kunt gewoon racen waar en wanneer het jou uitkomt.
Veel vrijheid en geen verplichtingen.
Dit topic is gesloten.