iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.218 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Probeer deze setup eens, heeft naar mijn idee minder onderstuur: Net een 1:17.7 mee gedaan in een race.
http://www.racesetups.com/download/661

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Iemand enig idee of ik met een HP xw8200 basismodel workstation met 2 XEON dual core processoren op 3.2 GHZ met 4 gig goed kan iracen? Met een ATI HD5850 of zo..?
Genoeg voor drie schermen en een fps van 150 of zo?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
Meer like 1 scherm en 100 fps op redelijke hoge settings.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Ik denk dat je dat wel gaat trekken als je de shaders etc uit laat. Die 5850 haalt dat makkelijk, verder heb je wel wat Ghz nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
gtrNL schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:55:
Meer like 1 scherm en 100 fps op redelijke hoge settings.
Heb eventueel het systeem zonder videokaart.
welke kaart of kaarten zou ik erbij moeten nemen om in de toekomst met 3 schermen te kunnen draaien? Eyefinity?? GTX??

Of toch voor een E8400 systeem gaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Ruud Mulders op 20-07-2011 16:52 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:44

Hoogie2004

Whohooooo

Heerlijke race net weer met de SM op Spa. 1 Ghost contact helaas en wat domme offtracks, toch nog +0.01 SR en +71 iRating.
http://members.iracing.co...onid=3830755&custid=61620

Race was in het begin en op het eind supergaaf, in het midden 10-12 rondjes moederziel alleen rondgereden.... Laatst nog een superfair en hard gevecht met Eki om P3, hij pakte em, maar ik pakte em 1,5 rondje later terug, in de laatste ronde :)

Over PC hierboven, ik heb echt geen idee wat je nodig hebt voor 3 schermen etc...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
RuudjeM schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:27:
[...]

Heb eventueel het systeem zonder videokaart.
welke kaart of kaarten zou ik erbij moeten nemen om in de toekomst met 3 schermen te kunnen draaien? Eyefinity?? GTX??

Of toch voor een E8400 systeem gaan?
Mijn Q8200 met 5850 trok 3 schermen niet lekker (ca. 60-80 fps). Mijn i5 doet 200fps. Processorsnelheid is wel belangrijk, kaart valt wel mee. Ik zou voor de AMD kaart gaan, een 5850 of beter nog 70 heeft meer dan voldoende voor iracing, eyefinity werkt lekker en je hebt maar een kaart nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door RielN op 20-07-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Even 20 min meedoen met practice en de wagen nog wat afstellen:
http://members.iracing.co...onid=3831082&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Nou, Spa zal wel een dropweek worden voor mij; twee races gestart en twee keer wilden mensen de race in de eerste ronde winnen; twee pogingen, -0,79 SR (zonder over het punt te zijn gegaan) en 115 iRating kwijt.

Race 1 werd ik voor de chicane vol aangereden door iemand die zijn rempunt een beetje kwijt was ofzo......10 minuten repair en daarna nog wat inc's gescoord door een instabiele auto. Race twee spint eerst de poleman vlak voor me in la Source waardoor ik alle momentum kwijt ben en een langzamere deelnemer mij inhaalt die de daaropvolgende bochten bijna stil gaat staan waardoor ik hem aantik (4x). Half rondje daarna probeert iemand mij buitenom in te halen in de snelle linkerbocht voor de laatste chicane......dat gaf dus een klap aangezien je daar niet echt lekker met twee man naast elkaar doorheen kan.

Maargoed, het zal wel weer te vroeg in de week zijn. Ik laat Spa maar even voor wat het is; vind de baan sowieso veel te kritisch qua inc's; ik weet zeker dat er in het echt geen rapport gemaakt wordt voor over de groene asfaltgedeelten rijden, sterker nog, die zijn er speciaal voor aangelegd.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Over de groene stroken ben ik het helemaal eens, belachelijk, je wint geen tijd, maar wel elke keer 1x aan je broek...

Ik zat in de Top split:
http://members.iracing.co...onid=3831624&custid=61620

7e, wel nog wat iRating gesprokkeld maar SR is een ramp met 2 spins en een hoop offtracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Belachelijk veel inc's.......wat mij betreft is dit een officiele k##-baan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Och komt dat weer. Ik rijd spa met 0 incs . De baan is de baan daar kun je toch wel binnen blijven, waar is de grens dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RielN schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:59:
Och komt dat weer. Ik rijd spa met 0 incs . De baan is de baan daar kun je toch wel binnen blijven, waar is de grens dan? :)
Jaja,ik ga alweer proberen... de topsplits zijn wel moeilijk, mensen maken veel minder fouten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Volgens de FIA-code is de grens twee wielen op het officiële asfalt.......bij F1 2010 hebben we daar ook al veel gedoe mee gehad. Paar voorbeeldjes van mensen met een slechte SR-rating 8)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_M9KQv88pcQU/TIQAtzgOy_I/AAAAAAAAeSQ/okUGv--TTjY/s400/WTCC+Alemanha+10+6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.racexpress.nl/imgitems/article/2007/09/Tom%20Coronel%20RX%20500%20SEAT%20Brandch%20Hatch%2020071.jpg

Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIADP9XXZBtj0Bu1vlDEX_gR5v-elOuYfVlLhIug69jgiO2qxSvA

Allemaal legaal volgens FIA, onderstaand plaatje heb je wat mij betreft een punt (kreeg alleen geen straf ervoor :D )

Afbeeldingslocatie: http://www.tomcoronel.nl/picture/2002/etcc/tc02et17.jpg

En dan is dit alleen nog maar het WTCC 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Balen balen balen, gevecht om P2, 3 bochten lang 2 dik.... let P4 niet lekker op, ik wil achterlangs P2 steken en P4 rijdt me van de baan :( Ik was snel genoeg voor P2 of P3.... Zooooo balen, en dan ook nog SR en iRating eraf, pokkezooi :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Nou die Italiaan heeft mij uiteindelijk ook 2x geraakt. Een keer rijdt ie achter op me in de chicane nadat ik net in 3 ronden 5 seconden goed gereden had en langs m was (waarom probeer je t dan??) en hij drukt me ongeveer van het rechte stuk af haha gelukkig maar een x0.

Uiteindelijk 4e met wat win op IR en SR maar hier ook, de winst zat er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Week 13:

Last but certainly not least, once the new build is released we'll have two very different 24 Hours of Fun series, including a mixed class road racing series chock full of new content including the HPD ARX 01C, Ford GT-R and the Suzuka Circuit and, for those who prefer turning left, the Chevy Silverado at our newest oval, Iowa Speedway

Een vraag, hoe hebben jullie de waarde staan hoe hoog je in de wagen zit? met shift [ ] kun je dat instellen... merkte dat ik sneller ben als ik in de Mazda Star wat dieper ga zitten - 7.0 %. Erg benieuwd naar jullie ervaring...wist helemaal niet dat dit kon.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:53
Heb daar nooit mee gespeeld, de default waarde dus.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:25
Het kan wel op Spa :)

Net een leuke race gehad, nagenoeg zonder ongelukken.
1 x een spin door mijn eigen schuld, maar verder als 3e gestart en als 2e geëindigd.
Nummer 1 kon ik niet bij houden, maar ik reed wel weg van de rest van het veld.
Dat nog wel in de 2e split.

Dit keer zelfs een man of 6 over de finish in dezelfde ronde, en 4 daarna met 1 lap.

Zo is het dan wel weer leuk racen in de mazda, had ook maar een 2 tal offtracks.

[ Voor 3% gewijzigd door ramsho op 21-07-2011 22:42 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ramsho schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:37:
Het kan wel op Spa :)

Net een leuke race gehad, nagenoeg zonder ongelukken.
1 x een spin door mijn eigen schuld, maar verder als 3e gestart en als 2e geëindigd.
Nummer 1 kon ik niet bij houden, maar ik reed wel weg van de rest van het veld.
Dat nog wel in de 2e split.

Dit keer zelfs een man of 6 over de finish in dezelfde ronde, en 4 daarna met 1 lap.

Zo is het dan wel weer leuk racen in de mazda, had ook maar een 2 tal offtracks.
Ik moet nog wat races gaan doen voor SR, beetje rustigaan rondrijden... Helaas betekend dat in de top split niet meteen een top 8 finish die je nodig hebt voor wat iRating te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 16:17
Ik weet nog wel van vorig jaar dat m'n eerste race echt een SR killer was.

Ik heb toen 5 races gereden met respectievelijk 18, 3, 6, 4 en 7 inc. Altijd leuk zo'n -0.62 SR die eerste, en dus niet door een heel punt heen gezakt, maar echt 0.62 eraf :+)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Vinden jullie spa echt zo moeilijk? Je moet spa smooth rijden. Alle rust, het gemak. Niet jagen. Spa heeft alleen maar mooie lange veeleisende doordraaiers :) Ik heb ook niet overdreven veel offtracks op spa, bovendien is de track behoorlijk breed, je ideale lijn dus ook.

[ Voor 4% gewijzigd door RielN op 22-07-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Zojuist een race gereden op Zandvoort met de Skip. Als 7e gestart, na T3 lag ik door een pileup al 3e :) Daarna de nummer 2 onder druk proberen te zetten, maar nadat ik in 2 ronden meer dan een seconde goed had gereden ging hij er ook voor zitten en liep .2 op me uit. Helaas voor hem spinde hij in de Tarzanbocht en kon ik redelijk op m'n gemak naar de finish cruisen. .11 SR erbij en wat iRating en wederom een leuke, ietwat eenzame, race gehad.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Arfman schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:43:
Zojuist een race gereden op Zandvoort met de Skip. Als 7e gestart, na T3 lag ik door een pileup al 3e :) Daarna de nummer 2 onder druk proberen te zetten, maar nadat ik in 2 ronden meer dan een seconde goed had gereden ging hij er ook voor zitten en liep .2 op me uit. Helaas voor hem spinde hij in de Tarzanbocht en kon ik redelijk op m'n gemak naar de finish cruisen. .11 SR erbij en wat iRating en wederom een leuke, ietwat eenzame, race gehad.
Superleuke track! Van de week laastste gestart en 4e geeindigd. Is een echte track om wat SR te winnen :) Wat doe je voor tijd? 23.1 tijdens de race hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik doe hoge 23's/lage 24's tijdens de race, ben niet zo'n "Alien" ;)

Over een paar minuten weer racen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:44:
Ik doe hoge 23's/lage 24's tijdens de race, ben niet zo'n "Alien" ;)

Over een paar minuten weer racen!
YAY Racen :+ (hopen dat ik het clean kan houden, ging er afgelopen race heel knullig vanaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Deed jij ook mee dan in de 17:45 van de Skip?

Was een saaie race. 1 x gespind, zat toen op P7. P6 was sneller dan ik en P8 langzamer dan ik. Ook geen SR erbij of eraf en 1 iRacing puntje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Heeft iemand de star mazda race setup van Ilpo Heikkinen al geprobeerd?
http://members.iracing.co...t/50/1493660.page#3578445

Ik moet zeggen het valt me niet tegen, met name op de kerbs breekt hij een stuk minder snel uit.
Het eerste rondje (met low fuel) was meteen een 17.2 terwijl die verre van perfect was.
Het is nog steeds niet een heel stabiele setup hoor, maar ik hij voelt voor mij wel als de meest relaxte setup aan die ik tot dusver geprobeerd heb (op wat onzinnige high downforce setups na dan).

Ook met race fuel moet wel een pace van 2:17.x mogelijk zijn zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nope de SM van 18:30

Hele race ging lekker, beetje toeren op P4, wil ineens iemand me uitremmen van 1 sec van achter. Heb de replay bekeken, lijkt echt een doelbewuste actie. Wat een flikker.... Hij zei kort sorry, maar kom op zeg, mijn auto krom en er dan lekker van profiteren dat hij nog 4e word.... Ben er echt klaar mee, mongolen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat klinkt als een protest, of hoe noem je dat meldingsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:48:
Dat klinkt als een protest, of hoe noem je dat meldingsysteem?
We hebben nog gesproken via pm, hij bood zijn excuses nog aan na een boze pm van mijn kant. Hij verremde zich en koos de verkeerde kant. Nja, it happens, iig wel netjes dat ie nog de tijd neemt om een boze pm te beantwoorden met uitleg. Hij zei ook dat hij volgende keer bij het verremmen niet de binnenkant zou kiezen. Ik laat het erbij, de boosheid is nu wel gezakt, maar ik was na de race echt zwaar over de zeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Wordt ws niks hoor, dit lijkt niet opzettelijk. It's all racing ... serieus het hoort bij iRacing. Pech en geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het helpt inderdaad om soms even een uurtje af te koelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Arfman schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 21:57:
Het helpt inderdaad om soms even een uurtje af te koelen :)
idd had met de 8uur GT fixed ook een kut incident : gast komt van gras af en zet zijn voorkant tegen mijn linker voorwiel, voor mij race gedaan en hij lalala door rijden. :((((( Afkoelen dan en volgende keer beter SR -0.34 :( soms wel een kut systeem

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt. Kijk, als je zelf een fout maakt en je raakt iemand: SR eraf, duidelijk. Vanmiddag werd ik echter van achteren aangetikt tijdens de eerste ronde, krijg je ook 4 inc's. Ik snap dat het niet mogelijk is om dit soort dingen uit te sluiten, maar frustrerend is het wel. Een alternatief heb ik echter ook niet, want je wilt de rookies ook niet meteen in de Formule 1 auto zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RielN schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 21:48:
Wordt ws niks hoor, dit lijkt niet opzettelijk. It's all racing ... serieus het hoort bij iRacing. Pech en geluk.
Ik heb ook niet geprotest. Dat zou ik alleen doen bij mensen die echt bewust iemand eraf rijden / tegen de richting in etc. De eerste post was overigens 2 min na de race, toen was ik nog boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Het is geen kutsysteem. Zo gaat het in het echt ook en die frustratie maar ook genoegdoening, die met dit spel redelijk extreem zijn, maken m juist zo goed. Het is best goed om die frustratie te handlen ;) In andere games klik je op ' retry ' . En anticipatie, anticipatie, anticipatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:30:
Heeft iemand de star mazda race setup van Ilpo Heikkinen al geprobeerd?
http://members.iracing.co...t/50/1493660.page#3578445

Ik moet zeggen het valt me niet tegen, met name op de kerbs breekt hij een stuk minder snel uit.
Het eerste rondje (met low fuel) was meteen een 17.2 terwijl die verre van perfect was.
Het is nog steeds niet een heel stabiele setup hoor, maar ik hij voelt voor mij wel als de meest relaxte setup aan die ik tot dusver geprobeerd heb (op wat onzinnige high downforce setups na dan).

Ook met race fuel moet wel een pace van 2:17.x mogelijk zijn zonder al te veel problemen.
Heb even geprobeerd, maar vind de auto op de curbs juist erger als normaal (met eigen setup).
Heb van de week flink gesleuteld aan mijn eigen, misschien dat je de vleugels wat wilt aanpassen, maar probeer em maar eens:
http://www.mediafire.com/?6q5wcyvx1t5ih5o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Qua tijden wel redelijk vergelijkbaar en inderdaad wat stabieler zo na een korte sessie.
Met race fuel kan ik na een paar ronden 17.6 rijden, low fuel zou mid-laag 16 wel moeten kunnen, maar dat kreeg ik nog even niet voor elkaar.

Maar je hebt die 30 liter toch niet nodig voor 20 rondjes of wel?
26.7 zou ook wel voldoende moeten zijn lijkt me?

Samuel Libeert reed ook rond in die sessie en doet ook eventjes een 2:15.6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Lopez ook laatst. Bah.

Ja, ik heb die 30 liter ook niet nodig, maar Frank wel schijnt t :)
Ga hem ook eens proberen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:44:
Qua tijden wel redelijk vergelijkbaar en inderdaad wat stabieler zo na een korte sessie.
Met race fuel kan ik na een paar ronden 17.6 rijden, low fuel zou mid-laag 16 wel moeten kunnen, maar dat kreeg ik nog even niet voor elkaar.

Maar je hebt die 30 liter toch niet nodig voor 20 rondjes of wel?
26.7 zou ook wel voldoende moeten zijn lijkt me?

Samuel Libeert reed ook rond in die sessie en doet ook eventjes een 2:15.6 :D
Ik heb die 30 liter nodig, met 26,x kom ik een liter of 1 a 2 tekort. Eerste race op Spa die ik won,had ik nog 0.5 over, en toen heb ik vanaf 10 rondjes al rustig aan moeten doen met schakelen en hogere versnellingen als normaal, en toen was het nog kiele kiele.

Overigens kan ik 18,3 tot 18,8 redelijk strak rijden met die setup, maar ik ben ook niet zo snel als jullie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-07-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

EINDELIJK een cleane race in de top split :)

http://members.iracing.co...onid=3847242&custid=61620

Heerlijk gevecht gehad 13 rondjes lang met ene Xavier. +0.41 SR _/-\o_ en gewoon netjes 5e, ik ben happy *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Lekker man!! Beter! Zelf heb ik mij deze week maar op Atlanta Motorspeedway gestort, ontzettend gezellig met een aantal gekke Amerikanen en Australiërs rondjes rijden in de Silverado. In 14 races met ups en downs van 2.57 naar 4.44 gereden en iRating ook van 1400 naar bijna 1500. Ook twee races gereden met de Indycar op Chicagoland....Lekker oval-weekje!!

Maandag nog maar even een paar keer Spa proberen ik sta nu namelijk op 3,01.....volgens mij moet ik in drie a vier races wel weer onder de 1 kunnen zitten.....mag ik weer in de B.....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hoogie2004 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:26:
[...]
Ik heb die 30 liter nodig, met 26,x kom ik een liter of 1 a 2 tekort. Eerste race op Spa die ik won,had ik nog 0.5 over, en toen heb ik vanaf 10 rondjes al rustig aan moeten doen met schakelen en hogere versnellingen als normaal, en toen was het nog kiele kiele.

Overigens kan ik 18,3 tot 18,8 redelijk strak rijden met die setup, maar ik ben ook niet zo snel als jullie :)
0.5 liter of x liters voor 0.5 ronde?
Wat ik tijdens mijn underfuelde race op watkings glen wel merkte is dat het niet zoveel uitmaakt als je gaat shortshiften etc.
Dat zette niet echt zoden aan de dijk voor mijn gevoel qua besparing. Pas toen ik in de laatste paar ronden echt bewust het gas gewoon losliet een heel stuk voor de remzones scheelde het echt merkbaar wat.

Maargoed... ik denk dat ik m'n race nog maar even uitstel tot morgen (het is me nu niet druk genoeg, en ik wil hoge SOF hebben zodat ik m'n 128 pts result als drop week kan gebruiken :P)
Wellicht nu even de race meerijden als ghost om de fuel hoeveelheid te testen en om te kijken hoe Riel het doet :+

edit: 26.7 lijkt wel voldoende te zijn voor mij, ik had ergens op Kemmel na het finishen nog 0.8l over, goed voor 0.6 laps

Bij uitkomen van de pits het hele veld laten passeren en toen door iedereen heen gereden en kwam uiteindelijk op een virtuele p2 uit, voor Riel :P

[ Voor 9% gewijzigd door Red Baron op 23-07-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ja ik werd op gehouden door P2 voor een paar ronden :) Jij hoefde enkel te hotlappen :p

Jammer dat je niet meedeed! Was een goeie race, hier de replay van lap 2-6, echt de moeite. P2 rijdt erg defensief, ik kon blijven drukken. In ronde 6 zet ik hem klem binnenin La Source door buiten hem te rijden en hem de rechterkant te forceren, en ik hoopte de goeie lijn te pakken door op het laatst naar buiten te gaan en een veel betere exit te krijgen. Dat lukte an sich maar nét niet goed genoeg, waardoor ik eieren voor mijn geld koos in Eu Rouge. In Pouhon wordt het hem teveel en glijdt ie eruit, P2 is voor mij. Ondertussen de aansluiting op George (P1) wel kwijt, maar dit waren 5 grandioze ronden:

http://dl.dropbox.com/u/7020587/greatbattle.rpy

En het resultaat:
http://members.iracing.co...onid=3847739&custid=26526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja hotlappen met een auto een meter voor je is ook niet echt een makkie, dan zie je die verdraaide rempunten niet enzo ;)

Maar ik had al goed zicht op je gevecht.
Ik passeerde jullie toen jullie 2-wide door eau rouge gingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
:)

Ja, daar gingen we op de rem, verlies je veel daarna.
Wat dacht je, oh oh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:31:
[...]

0.5 liter of x liters voor 0.5 ronde?
0.5 liter

Overigens had ik afgelopen race wel genoeg aan 26, ondanks de start met 30, dus ik ga het nog eens proberen met die 26,7

Die race heb ik idd bewust 20m voor elke remzone het gas los gelaten en later op het gas, kostte veel tijd, maar ik haalde het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik hoef er niet bij na te denken ik kom gewoon rond met 26.7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
O+ Yesss 1e race gewonnen sinds m'n rookie tijd! Star Mazda op Spa 2e split.
Start plek 7 en na 1e bocht P4 en 3 bochten verder P3 kunnen veroveren. Hele race constante tijden vol kunnen houden maar niet aan kunnen vallen. Totdat in lap 16 de leider (ik P2 door fout nr 2) een foutje maakt en ik ineens 10 seconden terug kan pakken en op zijn staart zit. Merkte tijdens de race al dat ik het stuk voor de busstop en de busstop zelf sneller was dan hij. Dus meteen daar ook toegeslagen en P1 gepakt.

Laatste 5 ronden hem achter me op 1 sec en met natte okkies gefinished! Great feeling!!!

0 inc's en SR met 0.30 geklommen A 3.95 en iRating + 84 naar 1878

En dat nadat ik eigenlijk niet durfde te racen op Spa i.v.m. verlies van SR en IR

http://members.iracing.co...onid=3847740&custid=46006

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
link doet ut niet, maar well done :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
RielN schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:13:
link doet ut niet, maar well done :D
En nu? Thx

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Netjes hoor Ruud!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:11:
O+ Yesss 1e race gewonnen sinds m'n rookie tijd! Star Mazda op Spa 2e split.
Start plek 7 en na 1e bocht P4 en 3 bochten verder P3 kunnen veroveren. Hele race constante tijden vol kunnen houden maar niet aan kunnen vallen. Totdat in lap 16 de leider (ik P2 door fout nr 2) een foutje maakt en ik ineens 10 seconden terug kan pakken en op zijn staart zit. Merkte tijdens de race al dat ik het stuk voor de busstop en de busstop zelf sneller was dan hij. Dus meteen daar ook toegeslagen en P1 gepakt.

Laatste 5 ronden hem achter me op 1 sec en met natte okkies gefinished! Great feeling!!!

0 inc's en SR met 0.30 geklommen A 3.95 en iRating + 84 naar 1878

En dat nadat ik eigenlijk niet durfde te racen op Spa i.v.m. verlies van SR en IR

http://members.iracing.co...onid=3847740&custid=46006
Super man, heerlijk gevoel he, dat winnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Super!!! Gebeurd alleen te weinig lol

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Once u tasted the sweet taste of victory ;) .

Ben er ook weer in aan het komen. Tijden gaan weer naar beneden. 2 Star mazda races welke niet zo lekker gingen maar ja iig weer wat racejes gedaan. Zit nu op 2,18,0 kwa tijden. Een 2,17 moet wel lukken denk ik maar ga vanavond even men 2de plek in divisie 7 voor de skippies zeker stellen. Lekker ff op Zandvoort knallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hmm volgens mij heb ik de hoge SOF race van vanavond alweer gemist om 20:30
Naja maar eens kijken wat ik in de race van 22:30 kan klaar spelen en er is altijd nog wel een race morgen voor de herkansing :)

Hmm die staging timer blijft telkens resetten, wat is dit nou weer :S

Hoppa weer wat puntjes in de pocket met een p6 in een 3418 SOF veld.
Maar man man man, die top lui rijden die races ook wel in beuk modes zeg.
Ik kon toch telkens weer wat van die front runners inhalen omdat ze elkaar weer raken bij uitrem acties etc.
Uiteindelijk laat ik ze een paar rondjes later weer net zo simpel passeren omdat ik wat voorzichtiger met m'n SR om spring :P
Jammer dat Riel ook wat schade opliep anders had ie ook nog wel wat verder naar voren kunnen finishen.

http://members.iracing.co...onid=3853145&custid=61747

[ Voor 66% gewijzigd door Red Baron op 24-07-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Jep, anders hadden we er ergens omheen gedraaid. Overigens was p8 niet veel onder mijn max haalbare. Ik vind het goed met die gasten haha. Jammer da tik te hard wilde, eigen stomme fout. Toch nog netjes utigereden vind ik. Sof was immens!! Ik heb ook prima punten gescoord, dus ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Die skip race was ook weer redelijk waardeloos.
Ik had deze week nog geen meter gereden, maargoed Zandvoort is wel bekend terrein natuurlijk.

Alleen omdat ik in de ankers moest iemand voor de Gerlach bocht te ontwijken werd ik vanachter wat aangetikt.
Waarschijnlijk had ik niet eens echt schade, maar voor m'n gevoel was ik toch iets krom alhoewel m'n stuur wel recht stond.
Ik kon verder wel normaal doorrijden, maar helaas overstuurde ik in de Audi-S bocht toen Timothy heel dicht achter me zat en er nog eens een 4x contact van maakte.
Nog steeds had ik volgens mij niet eens echte schade maar het kostte me toen wel weer redelijk wat moeite om nog veel verder naar voren te geraken.

Riel deed het hier een stukje beter iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Jep, gewonnen, de SM race daarna OOK gewonnen, en nu nog een keer terug naar de Skip en dan moet ik door de 3000 iR heen zijn! En dan zijn vier races op een avond echt ZAT :)

[ Voor 16% gewijzigd door RielN op 25-07-2011 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Gisteravond twee races gedaan in de skippy op Zandvoort National, dat had ik beter niet kunnen doen, van B3.08 1424 naar B2.43 1284

Eerste race gestart vanaf p11 zonder te qualificeren (derde split). Een plekje gewonnen bij de start, paar ronden op p10 rond gereden en na een mislukte poging om een spinner in de Gerlach bocht te ontwijken, met een krom stuur verder gegaan. Na een loss of control en een off track, toch maar de pits in voor reparatie.
Na de pitstop alleen maar blauwe vlaggen gezien. Bij het uitkomen van de pitstraat "iedereen" met een ronde meer voorbij gelaten, om vervolgens bij ze aan te sluiten. Degene voor me spinde, ik haalde hem in, kroop hij weer langzaam naar me toe, ik liet hem er weer langs, spinde hij weer, toen was ik het zat en hield ik mijn lijn, ging hij klagen dat ik niet meer aan de kant ging.
Yeah right, zorg maar dat je me voor blijft als je me al 2x hebt ingehaald.

Voor de tweede race had ik wel gequalificeerd en startte van pole met een 1.23.8 (nog een split lager intussen).
Na 5 ronden op kop gereden te hebben werd ik in de Tarzanbocht aangereden door de nr2, achterstevoren de baan op gegleden en frontaal aangereden. :(
Met schade en frustraties doorgereden op p10 en in ronde 14 weer gespind, waardoor ik de race in de pits als p13 ben geeindigd, aan optional repairs was de pitcrew niet eens meer toe gekomen :o

Dat ik er pas na 2 seisoenen achterkom dat TT en Quali bedoeld zijn om SR verlies te compenseren, die op lompe wijze onstaan is tijdens races om iRating te scoren ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Soms kan het tegen zitten. Had gister ook 2 Skippie races. Eerste was chaotisch en werd ik eraf getikt. Daardoor met schade uit eindelijk nog 6de geworden. jammer alleen was t de tweede split dus bijna geen punten voor kampioenschap gescoord.

2de race ging stuk beter zat toen alleen in de topsplit bij de kampioenschap leiders. Dat gaat toch wel ietsie te snel voor mij. Stond als 15de geklasseerd in de room op irating en starte als 14de. Bij de start voorzichtig aangedaan en achter aangesloten. Daarna met wat leuke gevechten en wat spins kunnen opwerken naar p10. Men PB zelfs nog wat aangescherpt naar een 1.23.459 dus was tevreden. Ook weer wat SR erbij verdient doordat ik 0 incs had. Was een zeer leuke race waarbij ik ook nog is 2 man voor me heb kunnen inhalen op een faire manier. Jammer alleen dat ik weer niet al teveel punten kreeg voor p10.

btw om je SR op te schroeven kan je ook een race starten vanuit de pit en gewoon achter aan blijven kachelen. komt er iemand in de buurt dan maar ff gaatje laten vallen. Kost je wel Irating dan.
Heb iig zo wel nog ff snel men SR voor de ovals opgekrikt. Sta nu op 3.4 en heb voldaan aan de eisen om C te worden. Dus kan nu volgend seizoen in de trucks rijden. :)

[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 25-07-2011 13:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:18:
Pfff, ik mis een beetje de motivatie momenteel om te racen. Heb al een een week of drie niet meer gereden. Maar ik moet eigenlijk wel achter het stuur gaan kruipen, want mijn SR rating staat op 1.79, dus als ik binnen 3 weken niet weer naar 2.0 stijg zak ik terug naar D-Class, en dan heb ik zeker geen zin meer :P
Na een beetje uitstel toch aan begonnen. Eén race op Watkins Glen deed de hoop dalen want leverde een -10 op.
Dan deze week me maar op Spa gefocust, en dat ging vrij vlot. Paar timetrails, gevolgd door een race en hoppa +0.20. Zaterdag dan een tweede race, + 0.67 en veilig naar een SR van 2.53

Straks krijg ik nog zin om door te duwen naar de 3.0 in week 13 :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
3.0 is veilig ;)

Boven 3 betekent: veilig rijder
Onder 3 betekent: moet veiliger

Je bent r nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga denk ik vandaag niet meer racen, en week 13 heel misschien 1 of 2, maar vermoed dat mijn stuur weekje in de kast blijft. Iig volgende week dinsdag eerste training voor nieuwe seizoen SM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:22:
btw om je SR op te schroeven kan je ook een race starten vanuit de pit en gewoon achter aan blijven kachelen. komt er iemand in de buurt dan maar ff gaatje laten vallen. Kost je wel Irating dan.
Ja, dat is waar, ik ga dat vanavond maar weer eens doen, ook al geeft het me weinig voldoening.
Zowel irating als SR verliezen geeft nog minder voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Vroeg of laat moet je toch gaan racen. Alles ontwijken werkt daar niet echt aan mee. Gewoon qaulificeren en anticiperen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RielN schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:12:
Vroeg of laat moet je toch gaan racen. Alles ontwijken werkt daar niet echt aan mee. Gewoon qaulificeren en anticiperen!!
@Riel: Je insinueert (Hier en op het iRacing Forum) dat je zonder incidents je wedstrijden rijdt op Spa. Maar als ik dan naar je resultaten kijk dan is dat qua iRating erg goed. _/-\o_ Maar 4 wedstrijden hebben jou 22 incidenten opgeleverd. :?
Doordat je door hebt kunnen rijden valt de SR-schade mee, maar de baan levert bijna iedereen incidents op.
En dat komt volgens mij doordat het een baan is met weinig mechanische grip en ook nog gereden dient te worden met weinig DF.
En tot overmaat van ramp er is een optisch misleiding van vrij brede uitloop die je niet 'mag' gebruiken. Terwijl je in au Rouge belachelijk ver over de 1ste en 3de curb mag en in T15 (Curve Paul Frere) mag je ook al zo idioot ver buiten de baan.
De groene stroken zijn gewoon misleidend en zijn in RL gewoon in gebruik.

Om Spa te vermijden heb ik net maar eens een Legend cup of 2 gereden en geoefend met de Silverado. Ging best lekker. Maar of het mijn Cup of Tea is weet ik nog niet ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Hehe, eindelijk weer eens een cleane race, nou ja race...

Na een inc-loze quali en vertrek vanaf pole, heb ik eindelijk mijn eerste skippy overwinning te pakken 8)
Weliswaar in de derde split met een sof van maar 1026 en totaal geen weerstand, maar toch, weer een overwinning en +83 en +0,21 (totaal) erbij.

Na regen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Ew0ut ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 25-07-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Maar dezelfde discussie over Spa komt terug bij iedere serie die er rijdt en ze gaan er niks aan doen, dus heb je twee opties. Ofwel let je extra op ofwel geef je er geen fuck om omdat je de SR wel raapt op de andere circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 03-10 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik zit eraan te denken om ook aan abbonement voor 1 jaar te nemen. Nu vraag ik me echter af hoe stijl de leercurve is. Ik zit op dit moment met GPL rond de 0 op GPL rank (er net iets boven). Kan je hiermee starten in de Rookie classe of wordt ik dan alsnog daar helemaal zoek gereden?

Dit wil ik graag weten omdat ik er anders weinig plezier aan ga beleven denk ik.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:37:
Maar dezelfde discussie over Spa komt terug bij iedere serie die er rijdt en ze gaan er niks aan doen, dus heb je twee opties. Ofwel let je extra op ofwel geef je er geen fuck om omdat je de SR wel raapt op de andere circuits.
Daar heb je gelijk in. Het ging mij meer om het gemak dat er gezegd wordt dat incidents te vermijden zijn ;)
The DenMan schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:56:
Ik zit eraan te denken om ook aan abbonement voor 1 jaar te nemen. Nu vraag ik me echter af hoe stijl de leercurve is. Ik zit op dit moment met GPL rond de 0 op GPL rank (er net iets boven). Kan je hiermee starten in de Rookie classe of wordt ik dan alsnog daar helemaal zoek gereden?

Dit wil ik graag weten omdat ik er anders weinig plezier aan ga beleven denk ik.
Ik was een newbie in echt sim-racen en ik red me sinds enige maanden heel aardig. Dus ik kan je het aanraden. Er zijn allerlei aanbiedingen waarmee je bv 1 maand kan proberen voor $ 5,- of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Sowieso door het split systeem kom je wel terecht in races met mensen van hetzelfde niveau na een paar intialisatieraces.

Op naar de Star Mazda race van 20h30 :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 17:59

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Live Timing bij de pits van Suzuka. Da's lekker belangrijk ;)
Maar ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe het gedrag van de auto's is met het NTM.
Ik lees net dat iRacing 2.0 in delen gereleased gaat worden en niet dat we alle auto's meteen krijgen met NTM :(
Jammer, maar goed als ze de SM maar meteen na de Corvette doen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 25-07-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
He Joep :)
Ik wil helemaal niet insinueren dat je ik Spa zonder SR rijdt. Overigens die quote die je aanhaalt gaat niet eens over Spa ;)

Ik heb inderdaad zo'n 6 inc' s per race ongeveer op Spa. Dat zijn de offtracks, als ik doortrap. Pouhon raak ik wel twee keer, evenals vlak daarna en ik heb hem wel eens verloren in les combes. Geloof dat ik ook nog een carcontact heb gemaakt. Er zitten maar 4 of 5 offtracks bij per race?

Al met al wil ik zeggen dat je het niet perse moet proberen te vermijden. 6 incidents op mijn licence is nog altijd een goede SR gain, en ik kan gewoon rijden zoals ik dat lekker ivnd. Ik heb helemaal geen last van Spa wat dat betreft! Om in de plus te blijven mag ik er op spa volgens mij zelfs 10 maken.

Je ziet zelf dat ik zowel in SR als in IR progressie maak op Spa, en ja ik raak ook wel eens buiten de baan. So? :)

En met die quote bedoel ik gewoon dat je niet moet gaan nep-racen om je SR hoog te houden :) Je leert het beste door er gewoon in te duiken. Als je voorzichting bent komt het met die SR na verloop van tijd vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
En dan nu maar m'n laatste race van dit seizoen, de dallara op Chicagoland.
In de vorige race wilde ik even op het rechte stuk kijken welke WJ en ARB settings Ryan Norton ook alweer aanraadde met zijn welfare setup.

Naja laat ik het er op houden dat die rechte stukken niet helemaal recht zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RielN schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:59:
Dit gaat niet over Spa?????
Maar ik ben voor hoge mate van realisme en dan zijn die straffen voor de off tracks gewoon frustrerend en onrealistisch. Maar goed ik zal 'erin duiken';)
Maar bij jouw License hakt een inc er minder in, btw.
Maar laten we het verder maar laten rusten.....

Bij mij was de fun er echt af door die malloot die mij er meteen af ramde in de eerste race daar.
Dus ik ben vanaf woensdag tot gisteren maar ff wezen boenderen met een 'echte' auto in de Alpen ;) En nog ff een berg beklommen te voet. Nu weer klaar voor iRacing. Vanaf morgen is er niet veel te doen, dus......
-----
Is er interesse om morgenavond eens wat anders te doen?:
Auto: Chevrolet Silverado
Track: Atlanta Motor Speedway Oval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ah ok, ja je had eerst een andere quote genomen, excuus :)

En ja, over het realisme valt te twisten. Ik ken spa dan ook niet anders dan in iRacing nu ;) Dat telt ook. Overigens mag je met A licence 7 inc's hebben.

Weekje rust. Corvette krijgt toch geen NTM, Skip krijgt m eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is er interesse om vanavond om een uur of 20:30 eens wat anders te doen?:
Auto: Chevrolet Silverado
Track: Atlanta Motor Speedway Oval

Laat het hier even weten svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Lijkt me wel grappig een keer oval racen met de tweakers :)

Zat ook al te denken om de carburetor cup te doen deze week, om van de rookie status af te gaan komen.

Maar ik ben er bij als er een sessie is vanavond

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
JoepW schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:34:
Live Timing bij de pits van Suzuka. Da's lekker belangrijk ;)
Maar ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe het gedrag van de auto's is met het NTM.
Ik lees net dat iRacing 2.0 in delen gereleased gaat worden en niet dat we alle auto's meteen krijgen met NTM :(
Jammer, maar goed als ze de SM maar meteen na de Corvette doen 8)
De Corvette komt niet meer deze week:
I updated you guys last Wednesday about the cars we are targeting for release this week and I wanted to give you more current information.

I said that we had the Vette on our target list but we have decided to focus on the Skip Barber car instead of the Vette as it is looking to be further along in development. Don't worry about the Prototype and GT series having a car with the old tire model in it, there will be no issues with that.

So as of right now we are looking to release:

Impala A
Impala B
Silverado
Ford GT
HPD ARX-01C
Skip Barber Formula 2000
We have the new tire model on all of the cars at this point and some are already very good but some need more tuning. We expected that the Vette was going to be good to go but we are not happy with the balance and suspect that their is something deeper that is off in the aero or chassis and don't have time to find it for a release this week.

Honestly, release notes have not even been worked on yet and will come out probably the evening before or day of the build. Everyone is flat out right now and many worked through the weekend to get this build done this week. We are probably looking at Wednesday or Thursday for the build at this point.

Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
ramsho schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:25:

Zat ook al te denken om de carburetor cup te doen deze week, om van de rookie status af te gaan komen.

De carburetor cup is een fun series, dus telt niet mee voor irating of safety rating.

@Niellie41 mijn iRating is hoger, dus dan ben ik sneller he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Red Baron op 26-07-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:58

Niellie41

[object Object]

ramsho schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:25:

Carburator cup telt niet mee voor je statistieken. Het is een fun klasse waar iedereen met de snelste NASCAR auto kan rijden.

Net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Gisteren even een paar Indycar-ovalraces gereden op Chicagoland; begonnen met foutloze race en een top 10, race 2 na 30 ronden helemaal kort gereden omdat iemand op de apron kwam en pal voor me spinde(rare setup zeker want ik kom daar ook wel eens op....gewoon doorrammen;-))

De derde race was heel gaaf, eerst geplaatst in de tweede split en langzaam opgeklommen naar de leiding en net toen ik nog 1 ronde brandstof had kwam de gele vlag. Ondertussen had op vier man na het hele veld al een stop gemaakt en kon ik onder geel stoppen en de kop vasthouden. Ondanks een maffe Braziliaan op mijn achtervleugel toch de overwinning gepakt!! Overigens zijn Brazilianen en Iberianen de grootste gekken op de baan, duwen, auto ertussen gooien...maakt niet uit als ze maar kunnen winnen.....in rondje 10 ofzo....dusss.

De laatste race was ook briljant; in de topsplit met grote jongens en meisjes zoals Tim Doyle, Monica Clara Brand en vele andere, stond ik als 23e en laatste in de race; De eerste run de aansluiting verloren omdat een langzamere voor mij alle gaten dichthield en het veld lekker liet wegrijden; tijdens de eerste caution weer aansluiting gevonden en wederom verloren door eigenwijze rijders. Uiteindelijk alleen een beetje doorgestampt op P14 en met 1 ronde brandstof over......weer een caution (hoeveel mazzel kan je hebben?) Pit in en weer op dezelfde plek eruit, iedereen had gewacht....grrr. Tijdens een herstart reden nog wat mannen vooraan elkaar eraf (koste mij ook 4x) maar gelukkig geen schade en toch nog opgeklommen naar P9 in een 2122 SOF.....lekker!! Mijn SR kreeg wel wat minus maar de iRating staat nu boven 1700, gaat de goede kant op!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Red Baron schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:21:
[...]

De carburetor cup is een fun series, dus telt niet mee voor irating of safety rating.

Yup ik heb het gezien, tnx, ik bedoelde die andere ook eigenlijk street stock of zo...

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:58

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:21:
[...]

haha, scherp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alleen Marcel toont interesse voor een oval fun race vanavond. Blijkbaar is er geen interesse..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:38:
Alleen Marcel toont interesse voor een oval fun race vanavond. Blijkbaar is er geen interesse..........
Ben er altijd wel bij heb alleen Atlanta nog niet maar ja koop ik wel dan.

Anders ff op digital racing forum posten daar zijn veel oval racers.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik ben ook wel van de partij.
De tour is afgelopen dus ik heb weer wat meer tijd over :+

Die track heb ik schijnbaar ook, maar anders had ik hem ook wel aangeschaft hoor. Ik moet toch nog die nieuwe auto's en suzuka hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

JoepW schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:02:

Ik was een newbie in echt sim-racen en ik red me sinds enige maanden heel aardig. Dus ik kan je het aanraden. Er zijn allerlei aanbiedingen waarmee je bv 1 maand kan proberen voor $ 5,- of zo.
Ahh kijk dat is mij ik heb in de openingspost, wat promo codes gevonden. Of in de handleiding die daar staat vermeld. Verder ben ik benieuwd of je ook weer steeds gebruik kan maken van promo code's. Bv nu heb je voor 5$ zandvoort + 1 maand std. licentie. Kan je dan na 1 maand weer een andere actie doen met bv een andere auto of andere track? of werkt dat zo niet? Hoe werkt het dan wel met verlengen?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 17:59

Phydomir

Dennis

The DenMan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:27:
[...]

Ahh kijk dat is mij ik heb in de openingspost, wat promo codes gevonden. Of in de handleiding die daar staat vermeld. Verder ben ik benieuwd of je ook weer steeds gebruik kan maken van promo code's. Bv nu heb je voor 5$ zandvoort + 1 maand std. licentie. Kan je dan na 1 maand weer een andere actie doen met bv een andere auto of andere track? of werkt dat zo niet? Hoe werkt het dan wel met verlengen?
Wat zijn de kosten van iRacing

iRacing wordt per maand betaald. De kosten hiervan zijn $12,- per maand, $30,- voor 3 maanden, $99,- per jaar of $179,- voor twee jaar. Daarnaast zul je voor auto's en circuits die buiten het basis pakket vallen los moeten betalen. De prijzen hiervan variëren van $10,- tot $15,-. Indien je meer dan 6 items in één keer koopt krijg je 20% korting. Zodra je alle content bezit krijg je op ieder nieuw item 25% korting.
Wat betreft speciale acties, dat verschilt. Momenteel loopt er tot de 31 een $25,- korting op een jaar abbo actie. Over het algemeen zijn de acties als je eenmaal lid bent van deze orde. Gratis content zie je niet zo vaak als verleng bonus.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Phydomir schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:30:
[...]

[...]

Wat betreft speciale acties, dat verschilt. Momenteel loopt er tot de 31 een $25,- korting op een jaar abbo actie. Over het algemeen zijn de acties als je eenmaal lid bent van deze orde. Gratis content zie je niet zo vaak als verleng bonus.
Ik heb even verder gezocht en toch gevonden. De promo codes zijn meestal alleen voor nieuwe leden, dat is opzich wel zuur/jammer.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
@Joep, ik heb wel interesse en zin, maar nog niet de baan en de auto, nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ew0ut schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:59:
@Joep, ik heb wel interesse en zin, maar nog niet de baan en de auto, nog niet ;)
Kopen, tegelijk met Suzuka en de 2 nieuwe auto's (-/- 20%) 8) :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Heb ik hier wat aan in het begin?

One year with the Williams FW31 - Silverstone - and Zandvoort. - $75

Ik weet bv dat je in de F1 pas kan racen als je A license hebt.

of kan ik om te beginnen beter dit nemen?

12 Months Membership for only $49.

Ik bedoel eigenlijk te vragen, wordt er in de begin klasses/leaugues ook al op zandvoort en silverstone geraced?
Of kan ik toch beter de onderste nemen en dan los de skip barber aanschaffen.

[ Voor 9% gewijzigd door The DenMan op 26-07-2011 15:22 ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

The DenMan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:21:
Heb ik hier wat aan in het begin?

One year with the Williams FW31 - Silverstone - and Zandvoort. - $75

Ik weet bv dat je in de F1 pas kan racen als je A license hebt.

of kan ik om te beginnen beter dit nemen?

12 Months Membership for only $49.

Ik bedoel eigenlijk te vragen, wordt er in de begin klasses/leaugues ook al op zandvoort en silverstone geraced?
Of kan ik toch beter de onderste nemen en dan los de skip barber aanschaffen.
Er is een fun cup waar je asl Rookie aan mee mag doen. Das met de FW31 en die rijden dus op de standaard banen + Silverstone en Zandvoort. Je verdient er alleen geen SR en IR mee. En af en toe is het zoeken naar een volle room meestal maar een aantal races per week waar genoeg man in zitten.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 30 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.