iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.218 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 16:17
Tja je moet gewoon vroeg insturen, eerste rondje kan het nog even tricky zijn maar daarna kan het zeker wel.
Dat is wel het verhaal met al die banked corners hier, gewoon niet te laat / wijd insturen en een beetje laten rollen, de bochten lopen dan gewoon een stuk beter.

Verder is dit wel een van de meest gave wagen/circuit combinaties in iRacing.
Er zit gewoon een heerlijke flow in :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Tipje,

Zorg dat je altijd op de asfalt-patches blijft, dit is nieuwer asfalt en daar is de grip ook beter....zit je ernaast dan glij je zeg maar de bocht uit. Het werkt echt!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pfffff, 1 race too many ;)
Zat me in de eerste ronde te irriteren aan een kwebbelende fin en spinde spontaan. Met kromme auto me verder wat proberen te redden. Wel gelukt. 10de geworden vanaf 7de plek. Pfffff. Morgen iets rustiger aan. Armen trekken dit niet.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zo de 22:30 race maar ff meepakken, kijken of ik ook een 43 in de race klokken, 44.2 zonet al in practise dus zou moeten kunnen zo tegen het einde :P

!@$!@$P}!@"$!@$}{
Eerste race, iemand vraagt voor de race hoeveel fuel we moeten hebben, er wordt geantwoord 26.5 liter.
Zegt een ander dat hij aan 22.7 liter genoeg heeft.

Ik gebruik de race setup van Daniel Lopez die op 22.7 liter staat, switch nog ff naar 26.5 maar denk dan toch van nah, 22.7 zal wel genoeg zijn..... |:( |:(

Ik lig lekker 3e zo halverwege de race, kijk eens op F4, verdorie ik verbruik meer dan een liter per lap en moet nog 10 rondjes en heb nog voor 9.7 in de tank zitten.
Eerst wat langzamer gaan rijden, shortshiften en kon zo nog wel redelijk de lui achter me houden maar dat schoot ook voor geen meter op met fuel besparen.
Toen ze maar laten gaan en echt m'n tempo lager gooien, gas los op einde van rechte stukken, met 2 versnellingen te hoog rond rijden.

Enfin ik haal de finish nog wel (sputteren begint 2 bochten voor het einde), maar sjonge jonge jonge, zo'n gok neem ik dus nooit meer, dan maar een paar liter extra zeg. :|
Werd nog 6e maar dat had gewoon rond p3 moeten zijn, verlies al met al wel een seconde of 30 door die stomiteit :(

http://members.iracing.co...custid=61747&simsessnum=0

Enige lichtpuntje is dat ik met 1 inc wel weer +0.75 SR had en nu weer 'safe' op 2.55 sta :P

[ Voor 87% gewijzigd door Red Baron op 16-07-2011 23:49 . Reden: brakke race review ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Haha exact hetzelfde gehad, 2 bochten voor het eind brrr brrr blop blop :) 22.7 is krapjes, gewoon veel draften :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gewoon 26,5. Die paar kilo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ja, maar voor de echt snelle rondjes is elke kilo er 1!!! :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
He latert ;)
Ik ga maar eens slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:44

Hoogie2004

Whohooooo

:( Aanmelding gemist voor half 12.... Pokkezooi was letterlijk 5 sec. te laat

#edit: Volgende week Spa *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 82% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-07-2011 12:38 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 weken bijna niks aan iRacing heb gedaan. Road America heb ik niet en Road Atlanta (deze week rijden de Skips daarop) vind ik een pokkebaan. T1 haal ik bijna nooit en anders gaat het wel mis in T2 of T3. Best lap 1.42, optimal 1.39. Zegt genoeg denk ik, ik kap ermee en kijk volgende week wel welke track het dan is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hee, daarom moet je m oefenen. Als je m kent gaat dit een van de mooiste banen worden. Mij kun je wakker make nvoor een race op Atlanta :)

Anyway, net een 3e plek in een hoge SOF, ondanks enkele spins. Ik vind Watkins toch echt maar een saaie, ondersturende rotbaan. Hij mag dan wel flow hebben, echt spannend issie niet ;) Spa, here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Riel. Opeens ben ik het met je eens. Lig ik 1ste in de 2de split. probeer iemand consequent op 2-3 sec te houden. Ga ik een fractie te hard over curb 3 van de busstop en spin. Ik snel proberen weg te komen. Maar helaas boem no. 2 er vol in. 9de geworden na lange tow en reparatie.
Ik ga vanmiddag op SPA oefenen, ben klaar met Watkins Glen Boom (of is het boot) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zometeen eerste race van dit weekend, heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wilde gaan kijken maar kreeg steeds connection loss op mijn laptop. Ga ff buiten spelen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

3e in de Top Split *O*
http://members.iracing.co...onid=3815255&custid=61620

0 incidents. Kreeg de 3e plek omdat de leider crashte, en 2 rondjes later voor mijn neus met zijn kromme auto erafvloog. Toen ik hem zag gaan in T3 (outside) was het gas erophouden, links van de baan houden, ogen dicht en hopen dat ie niet van de vangrail terugkomt naar de linkerkant. Had dat momentje wel ff nodig om wakker te blijven, reed de hele race in een gat van 10s+ naar voor en 5s naar Eric achter mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
We gaan even trainen op Spa:

http://members.iracing.co.../member/HostedSessions.do

vanaf nu dus!!

[ Voor 6% gewijzigd door Ericjooo op 17-07-2011 16:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zo maar poging #2 op the glen, nu wel met genoeg benzine O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Net derde geworden in de Star Mazda. Rustig mijn eigen tempo gereden en opeens crashten voor mij paar mensen. Voor de rest niets spannends gebeurd, vanavond als mijn vriendin gaat Kinecten even de Silverado op Michigan aan de tand voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lekkere race met een aardig hoge SOF van 2975
Had een lekkere start met meteen een plekje winst, daarna vloog er ook nog iemand voor me van de baan af in de chicane in ronde 2 en reed ik rond op p2.

De nummer 3 was echter wel ietsje sneller en kreeg uiteindelijk toch een goeie slipstream te pakken richting de chicane en kon me toen passeren.
Ik lag verder op een solide 3e plek, tot de p1 ook benzine te kort kwam, hoe stom kan je zijn zeg :F ;)

Dus als 2e gefinished en een lekkere boost qua punten voor het kampioenschap met een nette 175 puntjes in de pocket.
Sta nu 11e in Div1 (12e overall) :*)

Is er eigenlijk ook ergens snel op de site te zien welke races weken er allemaal meetellen voor je kampioenschap en welke je drop weeks zijn etc?
Of moet je daarvoor echt zelf je eigen results gaan filteren en dan zelf een beetje aan het rekenen slaan?

[ Voor 17% gewijzigd door Red Baron op 17-07-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Paul.
Ik dacht dat er alleen maar drop races waren binnen 1 week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Per week tellen alleen de beste 50% van je races mee inderdaad.
Maar ook voor een seizoen van 12 races tellen er maar 8 mee in het totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
ik mis dat overzicht ook wel, maar ook bijv. wat ik deze week gescoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Tja ik zelf rijd dit seizoen maar 1 of 2 races per week (alleen op Richmond 3 stuks) dus dan valt het nog wel redelijk snel te zien wat je per week gescoord hebt.
Maar als je er echt meer rijdt moet je dat inderdaad haast in een excel sheet gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:10

Phydomir

Dennis

RielN schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:16:
ik mis dat overzicht ook wel, maar ook bijv. wat ik deze week gescoord heb.
Als je naar de serie gaat die je wilt bekijken, dan klik je op stats. rechts bovenin kun je dan de week veranderen. Dan op go klikken en dan heb je het week overzicht.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Dan zie ik inderdaad de gescoorde punten maar niet de races en bijbehorende scores?

Edit:
Via EVENTS -> RESULTS kun je wel filteren.

Enfin, ik laat de SM even voor wat ie is, deze jongen springt, na weken, weer in de Skip! Atlanta baby!

[ Voor 49% gewijzigd door RielN op 17-07-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hoorde vandaag de complimenten van een top wedstrijd van ene Erik met Adrian Ston ;) van Adrian zelf.
"I met a great racer, had awesome battle with this Erik for half a race"

Ik ken Adrian al een hele lange poos (jaren), wij raceten samen veel op absolute beginners.nl, in de LFS tijd. Hebben nog altijd dagelijks IRC contact (overigens, raar, die IRC chatbox zitten we al een paar jaar op, met een handjevol mensen uit de hele wereld :p). Ik denk die erik, die ken ik toch :p

[ Voor 5% gewijzigd door RielN op 17-07-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Haha.....leuk is dat, was inderdaad een geweldige race; gebeurde om half drie en als hij mij niet had ingehaald hadden we 4 Beneluxers bij de eerste 4 gehad...LOL. Van ronde 9 tot 24 hebben we gevochten als leeuwen en aan het eind van de race had ik 0 incidents en hij had er drie door drie offtracks. Was erg gaaf, dat is iRacen!!!

http://members.iracing.co...onid=3815255&custid=65900

[ Voor 29% gewijzigd door Ericjooo op 17-07-2011 22:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Soms heb ik er zo'n schijthekel aan. Stomme italiaan verremt zich voor turn 1 in lap 2 op Watkins Glen, schiet zijn voorganger voorbij en vliegt er vol bij mij achterin. Ik lig uit de race en hij kan gewoon door. ACHTERLIJK.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Was het toevallig Vincenzo Amico (England schijnbaar)?
In mijn race van gisteravond hoorde ik ook een hoop geklaag na een x aantal rondes en bij het bekijken van de replay na afloop was het die gast die een aantal keren lomp instuurde in de busstop terwijl ze met z'n 2'en naast elkaar reden.
Hij reed gewoon de lijn alsof de ander er niet was, uiteindelijk liep hij toch wat schade op waardoor hij er even later zelf uitcrashte maar had ondertussen al wel de races van 2 andere verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Nee, was een of andere Antonio...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ericjooo schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:53:
Haha.....leuk is dat, was inderdaad een geweldige race; gebeurde om half drie en als hij mij niet had ingehaald hadden we 4 Beneluxers bij de eerste 4 gehad...LOL. Van ronde 9 tot 24 hebben we gevochten als leeuwen en aan het eind van de race had ik 0 incidents en hij had er drie door drie offtracks. Was erg gaaf, dat is iRacen!!!

http://members.iracing.co...onid=3815255&custid=65900
YouTube'je? I like to see that one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:53:
Haha.....leuk is dat, was inderdaad een geweldige race;
Ik ken dat gevoel. Ik had dat na deze race:
http://members.iracing.co...onid=3810318&custid=65950
Was echt knokken voor elke mm en onwijs fair rij gedrag van eenieder. Naderhand ook een en al complimenten over en weer voor de gave strijd. Wel terug gezakt van 1 naar 6, maar who cares als je fun hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Gisteravond een race gedaan in de Skippy (martijn was er ook bij!) en ik vraag me af: waarom heb ik die al die weken links laten liggen?? Wat een lol op Atlanta! Na een stomme spin in de eerste ronde lag ik op de laatste plek, maar toch tot p4 terug kunnen rijden :D Woeiiii!

De Skip voelt wel veel beter dit seizoen tov vorig. Overstuur is zo fijn op te vangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
ja, ik maakte ook een stomme fout in die race, heb de snelheid niet echt op die baan, al vind ik m wel erg leuk.

Race van gister weer goedgemaakt (nou ja, heb weer een goed gevoel). Voor de zekerheid gestart uit de pits (was p2 op de grid) en als 3de geëindigd. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MartijnA3 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:26:
....Voor de zekerheid gestart uit de pits (was p2 op de grid) en als 3de geëindigd. :)
Eric en ik hebben net zitten kijken. Strakke race. Netjes gereden.
Gevecht tussen nr.1 en 2 was erg spannend, totdat Adrian spinde en uiteindelijk terugviel met een zeer kromme auto naar de 8ste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Thanks. Wel 3 fouten gemaakt waar ik maar nét de auto op de baan hield, P1 en P2 waren sneller dan ik, dus ik denk dat het niets had uitgemaakt of ik nu vanaf de grid was gestart. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 14:25
Nog ff een training sessie opgezet voor Spa... met de Star mazda

Sessie heet got

ww: gottrain

voor wie er evt zin heeft :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ramsho schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:17:
Nog ff een training sessie opgezet voor Spa... met de Star mazda

Sessie heet got

ww: gottrain

voor wie er evt zin heeft :)
Eerst even de race @ watkins glen, daarna even kijken of ik nog tijd heb (denk dat de vriendin dan eerst wil eten).

Onze 'officiele' trainingssessie is morgenavond weer neem ik aan, iemand geroepen om te hosten, of moet ik het weer even schedulen?

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-07-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kan dan waarschijnlijk niet. Dus als de eer wilt nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lekkere race :) Weer 3e in de top split, zonder inc.

Mijn Laps (lekker constant)
http://members.iracing.co...custid=61620&simsessnum=0

En de results:
http://members.iracing.co...onid=3820692&custid=61620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:09:
Ik kan dan waarschijnlijk niet. Dus als de eer wilt nemen ;)
Ik weet niet wie nog meer niet kunnen morgen, ik kan waarschijnlijk wel. Wil eventueel ook vanavond en morgen wel een sessie starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:37:
Ik weet niet wie nog meer niet kunnen morgen, ik kan waarschijnlijk wel. Wil eventueel ook vanavond en morgen wel een sessie starten?
Morgen ga ik wel een beetje tijd maken om even te rijden vanaf een uur of 1/2 9 ;)
Vanavond zeker niet.
-----------------
Zo heb net lekker getraind op Spa. Wel een beetje lange baan en na au rouge en naar de laatste chicane toe is wel saaaaaai.
Maar die chicane is een killer zeg. Geef mij maar de oude busstop die er vroeger in zat.
Tips:
La Source: Vol over de curb in 2 (kan zelfs met 1 maar dan voorzichtig op het gas) en beetje driften
Au Rouge: Je kan de laatste binnen curb vol pakken
De laatste chicane: Echt heel zacht ingaan en de eerste Curb pakken (niet over die rode rand gaan). Als je die curb niet pakt is er een hobbeltje dat de auto in onbalans brengt.
Ik vond de setup van Lopez te loose. Weinig mechanische grip....
Heb wel een setup waar de die-hards top tijden mee kunnen rijden, denk ik. Voor de race of mensen die niet driftend een bocht in willen zou ik wel aanraden de rembalans op 50% te zetten ipv 49%.
Hier de setup.
Ik hoor graag jullie bevindingen.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 18-07-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:41:
Zo heb net lekker getraind op Spa. Wel een beetje lange baan en na au rouge en naar de laatste chicane toe is wel saaaaaai.
Maar die chicane is een killer zeg. Geef mij maar de oude busstop die er vroeger in zat.
Tips:
La Source: Vol over de curb in 2 (kan zelfs met 1 maar dan voorzichtig op het gas) en beetje driften
Au Rouge: Je kan de laatste binnen curb vol pakken
De laatste chicane: Echt heel zacht ingaan en de eerste Curb pakken (niet over die rode rand gaan). Als je die curb niet pakt is er een hobbeltje dat de auto in onbalans brengt.
Ik vond de setup van Lopez te loose. Weinig mechanische grip....
Heb wel een setup waar de die-hards top tijden mee kunnen rijden, denk ik. Voor de race of mensen die niet driftend een bocht in willen zou ik wel aanraden de rembalans op 50% te zetten ipv 49%.
Hier de setup.
Ik hoor graag jullie bevindingen.
Wat zijn je tijden met die setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
2:19,2 en een optimal van 2:18,01 8)7 :?
Maakte een beetje veel fouten. Ben heel erg aan het trainen om zachter de bocht in en harder eruit te komen O-)
Die keren dat ik ruim onder mijn optimal (dus hoog 17) zat verkl@@ide ik het in de chicane. :X

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 18-07-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik heb een 2:17.8 staan, vorig seizoen in de kwalifikatie, weet alleen niet meer met welke setup.

Deze week de hele week avonddienst, dus ik kan nergens bij zijn en zal ook niet met hoge SOF splits mee kunnen doen vrees ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Reed best lekker op Lime rock met de mx5 roadster, begeeft mijn motor het in rondje 18. Wat doe ik dan verkeerd? Perongeluk remmen op de motor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Waarschijnlijk te vroeg terug geschakeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:47:
2:19,2 en een optimal van 2:18,01 8)7 :?
Maakte een beetje veel fouten. Ben heel erg aan het trainen om zachter de bocht in en harder eruit te komen O-)
Die keren dat ik ruim onder mijn optimal (dus hoog 17) zat verkl@@ide ik het in de chicane. :X
Even je setup geprobeerd, opmerking, hij is echt mega-onderstuurd en je hebt echt teveel vleugel staan (no offense, is een mening :) ). Spa is in het echt 1 van de snelste banen, en op Monza na wordt hier gereden met de minste downforce (Formula 1 that is).

Heb je setup fractie aangepast, reed hiermee een 2:19.004 met een optimal van dik onder de 2:18.
http://www.mediafire.com/?gs0gax8vvs4x5aq

De auto staat zowel voor als achter op Firm, om de snelle bochten lekker strak in te kunnen sturen, let wel beetje op, hij is aan de losse kant (al lukt het me goed om alles clean te houden)
Sessie voor MORGEN is ingepland:

Track - Spa Francorshamps GP Pits
Car - Star Mazda
Time - 20:30

Name - GOT Weekly Training
Password - gottrain

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-07-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb er nog niet mee gereden Frank. Maar als ik naar de data kijk dan is het een setup waar ik gegarandeerd mee 'onder uit ga' ;) Ik denk dat ik met iets meer DF blijf rijden (misschien iets minder). Ik ga wel nog even met de stabies en de caster spelen. Morgen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:13:
Ik heb er nog niet mee gereden Frank. Maar als ik naar de data kijk dan is het een setup waar ik gegarandeerd mee 'onder uit ga' ;) Ik denk dat ik met iets meer DF blijf rijden (misschien iets minder). Ik ga wel nog even met de stabies en de caster spelen. Morgen verder...
Met de achtervleugel op 14 is ie al een stuk stabieler. Try it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Morgen ;). Mag niet meer vandaag......
--------------------
Er is trouwens een Fanatec iRacing plugin ontwikkeld.
De huidige versie geeft je 2 extra's:
- Je kan vanuit de telemetrie van iRacing je rempedaal laten trillen bij het blokkeren van je wielen.
- Je kan op 3 manieren je display op je stuur gebruiken:
1) Gear
2) Tijd (gewoon systeemtijd)
3) Shift light
Ik gebruik het nu en ben wel tevreden. Het shift light werkt goed.
Hier een link naar het draadje bij iRacing
Stephane heeft ook zo'n 'bewegende' cockpit view gemaakt. Ik vind het niks, wordt er wagenziek van ;)

[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 18-07-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Toch nog ff de race meepakken :)

Heerlijke race weer, Hele race geknokt met P3, binnen 2 sec ofzo :) helaas een aanvaring met een Vicenzo in de voorlaatste ronde, die zonder Fuel zat, stotterde en dat zorgde ervoor dat ik em een duw gaf, gaf em die positie terug, maar daarna viel hij stil (toen wist ik pas dat hij zonder fuel zat), anders misschien nog 2e kunnen worden. P2 (vicenzo) viel uit dus uiteindelijk 3e geworden (3e keer op rij).

Overigens wel streng... 4inc en meteen SR -0.03 :( (i love A-license :+ )
Wel bijna 2000 iRating nu ;)

[ Voor 99% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-07-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Marcel / Ramsho: Mooie win net. Wel beetje stom van nr. 2/3 dat ze elkaar 2 bochten voor de finish nog van de baan moeten beuken ;) Netjes gereden. Werd nog wel beetje spannend in de laatste paar ronden toen no.2 op je in liep. Je zal wel een hele big smile hebben nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Dacht doe nog ff 1 race op de huidige baan...

Win ik hem gewoon, wel met 2 hijgende honden in mijn nek, maar door constant te blijven rijden, bleef ik ze voor.
Erg leuke race was het. Lekkere spanning.

Edit: joep was me net voor... maar idd smile van oor tot oor... had later ook pas door dat die 2 zich van de baan gereden hadden.

[ Voor 24% gewijzigd door ramsho op 18-07-2011 23:25 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

ramsho schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:24:
Dacht doe nog ff 1 race op de huidige baan...

Win ik hem gewoon, wel met 2 hijgende honden in mijn nek, maar door constant te blijven rijden, bleef ik ze voor.
Erg leuke race was het. Lekkere spanning.
Congratz! Ik ben elke keer niet snel genoeg voor winst, maar Top5 lukt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:28:
Toch nog ff de race meepakken :)

Heerlijke race weer, Hele race geknokt met P3, binnen 2 sec ofzo :) helaas een aanvaring met een Vicenzo in de voorlaatste ronde, die zonder Fuel zat, stotterde en dat zorgde ervoor dat ik em een duw gaf, gaf em die positie terug, maar daarna viel hij stil (toen wist ik pas dat hij zonder fuel zat), anders misschien nog 2e kunnen worden. P2 (vicenzo) viel uit dus uiteindelijk 3e geworden (3e keer op rij).

Overigens wel streng... 4inc en meteen SR -0.03 :( (i love A-license :+ )
Wel bijna 2000 iRating nu ;)
Heb net ff meegekeken bij je Frank. Erg mooie race.
Ook netjes vanje dat de positie terug gaf aan Viczento...maar daar had ie niks meer aan met 'n lege tank..
Was best aandoenlijk, "no fuel..." met zo'n vertwijfeld italiaans stemmetje..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Hoogie2004 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:25:
[...]

Congratz! Ik ben elke keer niet snel genoeg voor winst, maar Top5 lukt aardig :)
Zat in een lagere split als jou, in de top splits win ik hem zeker niet hoor.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nog een Fanatec / iRacing dingetje: Driver 1.10 geeft schokjes op je stuur bij het overschakelen. Driver 1.09 heeft dit euvel niet. Beide drivers staan op de blog van Thomas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Net een leuke Silverado race gehad. Ik zat samen met Eric(joooooooooo) in de split. Elke oval race rijdt ik met het motto, uit de problemen blijven en ik zie wel waar het schip strand.
Meteen bij start, stuurt er iemand rechts af en dat kan natuurlijk niet op een oval. Meteen een caution. 10 rondes later weer een, dan weer tien rondes later nog een. Toen bij de restart crashen er 2, kon ze gelukkig ontwijken en er kwam geen caution. Toen rekte het veld best wel wat uit.
Voor de rest beetje standaard race met nog ergens een caution rond ronde 55. Daarna lag ik op de 4e plaats en de top 3 was me net te snel, toen vroeg degene achter me om op hem te wachten. Want in het groepje achter hem zat een rare Braziliaan, die nogal wilde zig zaggen en blocken etc.
Ik kon de voorsprong op de achtervolgers van 3 seconden uitrekken tot 11 seconden in iets minder dan 30(?) rondjes.
Voelde me net zo'n knecht die voor de kopman moet rijden in de Tour :D

Hij liet me netjes voor hem finishen en bedankte me voor de inzet. _/-\o_
Leuke race gehad en mijn derde 0 inc. race achter elkaar! Nog 2 en dan heb ik Safe driver lvl 2.
Eric had het iets minder aan het einde, kreeg ik mee. Wat was daar gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Yep, de Braziliaan (Guilherme Alvares) begon 50 ronden voor het einde al zwaar te verdedigen.....wat een wanker; koste mij twee keer de aansluiting met hem en #14 Stephen. Toen ik 10 ronden voor het einde weer aansluiting kreeg heb ik de samba-boy in een soepele beweging direct ingehaald en op weg naar Stephen; die maakte een fout toen ik achter hem zat en gleed langs de muur. Ik dus iets lager erlangs, stuurt hij ineens naar beneden voor mij langs en raakt me: 4x inc. 1:30 repair en 5 min optional. Helaas moesten we nog 9 ronden en moest ik onder groen de pits in, waardoor ik van 6 naar 9 terugviel. En wie werden 6 en 7??? Samba-boy en Stephen....raar dat hij dus geen repairs nodig had. Maargoed, +iRating en 0.14 SR erbij....

Op naar Atlanta!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:26:
[...]

Heb net ff meegekeken bij je Frank. Erg mooie race.
Ook netjes vanje dat de positie terug gaf aan Viczento...maar daar had ie niks meer aan met 'n lege tank..
Was best aandoenlijk, "no fuel..." met zo'n vertwijfeld italiaans stemmetje..
Dat stemmetje, no fuel was idd aandoenlijk. En het teruggeven van die plek, tja, ik had em niet fair ingehaald, dus dat leek me wel netjes, plus dat er achter ons een gat van 20 sec was ofzo, als dat 2 washad ik waarschijnlijk doorgereden (mede omdat de gast achter ons me nogal wat kopzorgen gaf in de eerste paar laps, die leek em der overal naast te prikken maar deed het nergens echt doorzetten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Al weer de laatste week van het seizoen. Deze week voor mij Indycar op Chicagoland, Nascar B op Richmond en ik ga denk ik de Corvette even op Road Atlanta uitlaten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Corvette op Atlanta is supercombinatie. De laatste bocht met de handen los en volgas is gewoon kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het zal wel Indycar op Chicagoland en Star Mazda op Spa worden met op het laatst nog snel ff een tussendoor race'je met de skip op Zandvoort National :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

RielN schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:22:
Corvette op Atlanta is supercombinatie. De laatste bocht met de handen los en volgas is gewoon kicken :)
Ik gebruik die Corvette om weer een beetje feeling met dichte auto's te krijgen. Heb in iRacing eigenlijk altijd met single seaters gereden maar zodra de Ford GT uit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=INJ6gsGNF4o]

Met iRacing hebben we daar geen water nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgende week loopt m'n abbonnement af, en vanwege tijdgebrek ga ik 'm nu niet verlengen.. (2x een jaarabbo gehad)..
Ben benieuwd wat jullie van 2.0 vinden, bij genoeg positieve bevindingen ga ik wel weer een maandje proberen.. ;)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een prutsers net in de SM.
Eric krom, maar kon doorrijden en ik krom in 2de lap nadat iemand naast me gewoon langzaam me van de baan drukt door naar links te komen na au Rouge. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
JoepW schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:31:
ik krom in 2de lap nadat iemand naast me gewoon langzaam me van de baan drukt door naar links te komen na au Rouge. Bah.
Same here, race van 12:30. Zit links naast iemand aan het eind van het lange rechte stuk na Eau Rouge, duwt ie me onder het remmen gewoon van de baan, nadat ie me al geblokt had op het rechte stuk. Geen schade, maar wel 4incs en moest weer vechten om p4 te halen, had dus p3 kunnen zijn. Ik ga een protest indienen, want kreeg geen verontschuldiging of niets.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:31:
Wat een prutsers net in de SM.
Eric krom, maar kon doorrijden
Doorrijden?? Ja, na 7 minuten in de pits......haha.....kansloze acties maargoed, na de race nog even over gehad en de aanstichter van mijn ellende gaf toe dat een en ander niet erg handig was en dat hij volgende keer niet gelijk de eerste ronde do-or dare zou doen; zo kan het ook!! (dit in tegenstelling tot Joeps vriend die gewoon geen kik geeft en na de race gelijk weg is....jammer hoor)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kan op mijn mac de fraps zooi nog niet omzetten naar iets voor youtube, dus dan maar weer ff de replay van de prutser die mijn race ff inkortte.
---------
Na deze frustrerende race maar eens de Indy Car rondgejaagd over Road America. Wat een geweld en wat geweldig. Moet nog een hoop leren, maar die is wel leuk zeg ;)
---------
Vanavond 20:30 weer een GoT training met de SM op Spa. Tot straks!

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 19-07-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik heb op Spa last van ontzettende framedrops, meer mensen hier last van?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:19:
Jep, ga mijn graphics lager zetten voor die baan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Spa heeft de nieuwe shadowmaps en zo. Echt totaal overbodig voor een SIM maar daardoor is de framerate lager. Ik heb de boel ook iets teruggeschroefd en zit nu weer op veul FPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:23:
Spa heeft de nieuwe shadowmaps en zo. Echt totaal overbodig voor een SIM maar daardoor is de framerate lager. Ik heb de boel ook iets teruggeschroefd en zit nu weer op veul FPS ;)
Nja, ik speel het ook nog eens op een 1 jaar oude gaming laptop.... :+
2 min tot de race :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-07-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik op een i7 PC, maar wel met een jaar geleden op de markt gekomen nvidia kaart. Op de macbook met windows stottert Spa als een gek overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Hoogie2004 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:27:
[...]

Nja, ik speel het ook nog eens op een 1 jaar oude gaming laptop.... :+
2 min tot de race :9~
Haha geloof dat wij de enige 2 zijn die op een laptop spelen, wat voor één heb jij?

Wil de mijne wel gaan verkopen trouwens en toch op een pc gaan spelen...

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
JoepW schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:23:
Wat moet ik uitzetten dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weet ff niet zo hoe het allemaal heet. Maar tribunes en crowd kan je low zetten en je anti-aliassing kan je lager zetten. De shadows kunnen ook uit.
Ik heb alleen de crowds en tribunes laag gezet en dat was genoeg. Gewoon ff proberen met wat instellingen. Je ziet gauw genoeg of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Daar had ik vorig seizoen ook last van inderdaad.
Er scheen toen met de nieuwe build wel iets aangepast te zijn, maar weet niet hoe het nu is.

Heb normaal al niet zo'n hele hoge fps (40 - 80 o.i.d.), dus zal vanavond eens kijken hoe het nu is gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Het maffe is dat ik het als schokkerig ervaar als ik van 180fps naar 90fps ga, volgens mij klopt die fps teller niet echt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

RuudjeM schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:38:
[...]

Haha geloof dat wij de enige 2 zijn die op een laptop spelen, wat voor één heb jij?

Wil de mijne wel gaan verkopen trouwens en toch op een pc gaan spelen...
MSI GX640, best leuk ding, maar ik wil ook naar desktop.

Net lekker raceje :)
Eerste race ooit op Spa met iRacing en ik win em :+
http://members.iracing.co...onid=3826167&custid=61620

Ik had de mega-hoeveelheid brandstof over van maar liefst 0,5 Liter 8) (volgende keer niet 26,7 nemen... heb de halve race brandstof gespaard) Had wel wat mazzel dat mensen wat foutjes maakten (P1 en P2) en won toen vrij eenvoudig.

En ik zit boven de 2000 iRating nu *O* En ik sta nu 5e in Division 5 bij de SM (maar veel mensen hebben nog niet gereden denk ik)

[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-07-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
MartijnA3 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:19:
Ja, vooral bij La Source en voor Pouhon. Stottert ie echt en dat is erg vervelend. En dit is een i5 2500k met een 5850... Zonder shadowmaps. Idd ook van 200 naar 90.

Maar iracing loopt niet lekker onder 100fps :)

[ Voor 10% gewijzigd door RielN op 19-07-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Grrrrrr, ben niet snel jaloers. Maar nu lukt het toch wel na mijn drama vanmiddag. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:42:
[...]

Grrrrrr, ben niet snel jaloers. Maar nu lukt het toch wel na mijn drama vanmiddag. :'(
trouwens die setup die ik postte is erg stabiel zelfs, vind em nog te onderstuurd om echt hard mee te gaan. Probeer em straks maar eens uit, zal em ook even delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is goed. Ik ben toch nog wat behoudender (is dat Nederlands ;) ).
Rij nu wel met minder DF en iets andere rijhoogte en vering. 1:18,7.
Ik zal hem straks proberen die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik gebruik de setup in de 2e post op deze pagina, alleen nog wat brandstof erbij:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/1465740.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Zo, ingeschreven met de Skip op Zandvoort National voor 21:45. Wish me luck :+

EDIT: dat was fun. P11 gestart, zit in ronde 11 op de staart van P5. Ik maak een cleane inhaalactie voor de Tarzanbocht, helaas vind hij het nodig om een tikje naar rechts te gaan, alsof hij wilde insturen. Ik schrik hiervan en probeer uit alle macht een crash te voorkomen en offer mezelf op door te spinnen. Teruggevallen naar P8 of P9, nog terug weten te vechten naar P6 uiteindelijk, mede door wat foutjes van mijn collegarijders.

Erg toffe race en best weer inspannend na een paar weken pauze. Jammer van die move in de Tarzanbocht, heeft me denk ik toch een plekje of 2 gescheeld. Maar ach, iRating erbij en een beetje SR (0.07) en heel veel fun, daar doe ik het voor :)

[ Voor 81% gewijzigd door Arfman op 19-07-2011 22:22 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En ik was dus te laat... Jammer, nja, see you next time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Woooow, wat was dat gaaf; net even de indycar op Chicagoland rondgejaagd. P15 gestart, beetje voorzichtig in het begin maar na de laatste pitstop zat ik bij de leidende groep van 8. Mooi gevecht gehad met nummer 7 (Dan Murray) maar ik kwam er niet voorbij; ondanks een nogal rare move van mij (ik kwam veel te hard aan en dat koste ons de aansluiting naar de fast six:-)) toch redelijk clean gereden tijdens mijn eerste echte Indycarrace!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nieuwe schema voor het volgende seizoen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1494748.page
Wel vreemd. Er is geen programma voor volgende week dus. Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 19-07-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Niet vreemd, dat is Week 13 obv.
Met die redelijk loze fun races en Ghymkana etc

Nice, ik zie dat Samuel Libeert een 15.3 als optimal heeft :X
http://members.iracing.co...t/25/1493660.page#3573899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 00:37:
Niet vreemd, dat is Week 13 obv.
Met die redelijk loze fun races en Ghymkana etc
Wist ik niet. Ik doe pas 2 maanden mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Je registratie datum zegt wat anders ;)
Vorig seizoen waren er dus Ghymkhana, Skip races op Okayama (die was toen net nieuw) en meer van dat soort onzin.
Geen officiële races meetellend voor een kampioenschap dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Een optimum van 2:16.7 op Spa en een 2:17.1 als snelste en ik krijg er geen honderdste extra uit :(
Ik zie mensen in de practice 2:15.7 rijden... bah! :) Oefenen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:44:
Je registratie datum zegt wat anders ;)
Vorig seizoen waren er dus Ghymkhana, Skip races op Okayama (die was toen net nieuw) en meer van dat soort onzin.
Geen officiële races meetellend voor een kampioenschap dus.
Klopt van die reg, maar toen had ik alleen de macbook en had geen zin in steeds W7 opstarten ;)
Dan zal 2.0 volgende week wel (deels) beschikbaar komen.
Ik heb geen tijd meer om te racen deze week en weekend. Maandag weer on-line.
Suc6 op Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 09:21
@ de mensen met framedrops:
Ik speel iRacing altijd op mijn Macbook pro uit 2009 (2,26Ghz, 4GB RAM(sinds kort 8, maar nog niet mee geraced ivm druke), 9400GM, 320GB 7200RPM) en heb het aantal fps limited op 50. Heb vrijwel nooit last van framedrops behalve op spa in de nieuwe bus stop chicane en de corkscrew van Laguna. Simpelweg alles op zo laag mogelijk zetten, 't gaat om het racen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo ik ben weer thuis. Lekker bijgebakken en al. Denk dat ik vanavond maar weer is achter iracing stap en wat ga oefenen. Na 2 1/2 week niet racen zal het wel weer ff wennen worden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
RielN schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:09:
Een optimum van 2:16.7 op Spa en een 2:17.1 als snelste en ik krijg er geen honderdste extra uit :(
Ik zie mensen in de practice 2:15.7 rijden... bah! :) Oefenen nog maar.
Zoiets heb ik ook ja, opt van 16.6 en m'n snelste rondje gisteravond was 17.2.
Ik had niet zoveel rondjes gereden, maar wat me vooral irriteert is het feit dat ik tot op heden met de verschillende setups aan irriteer is dat je zo ontzettend overstuurt diep in de bocht, helemaal als je nog een beetje kerb meepakt.

Normaal heb je bij het insturen wel overstuur, maar kan je wel enigzins stabiel door de bocht heen.
In Spa heb ik tot dusver nog het gevoel dat als ik een beetje sneller wil m'n auto meteen uitbreekt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hier hetzelfde. Komt ook omdat het vrijwel overal bergaf gaat. Dat geeft per definitie meer gewicht op de vooras. De enige bocht die je blindelings instuurt zoals je van de SM gewend bent is Eau Rouge. En de curbs zijn glad.

Ik merk dat als ik langzamer ga (dus niet zo vertrouwen op die downforce hier) en rustig uitaccelereer dat ik tijd pak als een gek. Dus ik moet deze baan heel anders gaan aanrijden... :) Het lichte achterkantje is wel noodzaak, met onderstuur kom je hier nergens, vooral Pouhon lacht je dan vierkant uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door RielN op 20-07-2011 11:19 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.