JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:22:
Zo ff mijn 'best' gedaan met een aantal 'snelle' slowmoving voorzichtige TT's

[
afbeelding]
Thnx voor de tip Eric

-------------
@Eric: Niet zo'n succesvolle race net? Jammer.
En zie net Robbert en Paul ook niet in de hogere split.
Gefelictieerd met je blauwe streepje Joep.
Ik had gisteren al een ok SM race gedaan en vandaag nog maar eentje.
Het SOF was een stuk hoger hier en het ging ook nog eens redelijk mis met de toppers in T3 van de eerste ronde.
Ik kon er mooi omheen maar toen er iets later een van die snellere jongens weer in m'n spiegels opdook maakte ik de fout door vol door te planken in de 1 na laatste bocht.
Dat kan normaal ook prima, maar ik sneed de bocht wat krap aan en kwam te ver over de kerb.
De voorkant kwam los, waardoor ik de controle verloor en weer terug links de baan over schoot en de muur schampte.
Het stuur stond wat krom en het ging daarna gewoon niet echt lekker meer, schoot er nog een keertje zelf af toen we met z'n tweeën door die volgas rechterknik achterop het circuit gingen en viel daardoor nog verder terug.
Een verbetering van m'n resultaat van zaterdag was toen al niet echt meer mogelijk, en toen daarna nog twee gasten in T3 elkaar raakten reed er eentje weer zo lomp schuin terug de baan op dat ik tijdens het passeren zover uit moest wijken dat ik met m'n linker wielen in het gras kwam en de wagen afschreef.
Vervolgens besefte ik me niet dat je tegenwoordig ook nog die dingen kunt repareren dus zat een beetje vanuit de garage de race te volgen en dus wat later toch nog eens in de auto geklommen en met 6 minuten repareren toch nog een paar rondes kunnen voltooien om 6L down te eindigen