iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Die aanbiedingen voor 12$/3maanden, zijn die vaker? Of komt dit zelden voor.
Ik wilde een 3 maanden proberen echter ben ik volgende maand op vakantie, dus liever daarna proberen :S

[ Voor 5% gewijzigd door Unique op 26-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Volgens mij zijn die vaker. Want ik ben in mei begonnen en toen was er ook zo'n actie. Ook zijn er via Inside Sim Racing of InRacing News acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

Unique schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:43:
Die aanbiedingen voor 12$/3maanden, zijn die vaker? Of komt dit zelden voor.
Ik wilde een 3 maanden proberen echter ben ik volgende maand op vakantie, dus liever daarna proberen :S
Ik heb het vorige week aangeschaft 3 maanden halen, 1 betalen. Ik ga in augustus ook op vakantie, maar daar ga ik echt niet op wachten ;)

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
Ok thanks. Is het ook mogelijk dat je 3 maanden koopt, 6 maanden niks koopt en dan weer wat tijd koopt?
Of zit er een timeout op je inactieve account.

Ik heb namelijk vlagen dat ik simrace, en dan weer lange tijd niet doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
Je kunt zolang je wilt je account inactief laten, en de content die je tot dat moment gekocht hebt is gewoon weer beschikbaar zodra je weer verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
Ik kan een referral intypen, iemand die 10$ nodig heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ja hoor, kan ik wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kan denk ik iedereen wel gebruiken.

Je mag mijne invoeren dan gebruik ik het om GoT racejes te hosten. Zijn toch weer 10 racejes erbij.

Email = robbert.derooij@gmail.com

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
Ok dutch was het snelst met zn email ;) Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Akkoord, geen problemen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Phydomir schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:32:
[...]

Dat komt omdat je door een heel punt bent gegaan. Stel je SR is 2.95. Als je dan in de Legends een foutloze race rijdt dan krijg je er +0.10 bij. Echter ga je dan over de drie waardoor je er nog eens een half punt bij krijgt. Dat is om te voorkomen dat mensen per race wel of niet promotie gerechtigd zijn. De andere kant op werkt dit ook. Als je onder een compleet punt zakt dan gaat er ook een half punt vanaf. Dus van 3.02 zou je naar 2.42 terug kunnen zakken.
Thanks dat maakt het geheel een stuk duidelijker !! Gister gefasttracked naar D en nu kijken of ik gelijk voor morgen klaar kan zijn voor C !

Hebben mensen nog tips voor aan te schaffen auto's/laps? Ik ben iig vanaf morgen voor oval en road D licence. Ik zat te denken aan de skip barber en Zandvoort. Wat dan aan te schaffen voor de oval? Auto of track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ik had gister ook zoiets. Ik dacht ik ga even mijn sr omhoog gooien ivm de promotie morgen. Ik doe TT 30 min lang, 107 ronden gereden op oval. Krijg ik er maar +0.10 bij van 2.50 naar 2.60 WTF

Trouwens, ik ga denk ik voor de skip en watkins glen

[ Voor 12% gewijzigd door Distortion op 26-06-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

buffbuffbuff schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:00:
[...]

Thanks dat maakt het geheel een stuk duidelijker !! Gister gefasttracked naar D en nu kijken of ik gelijk voor morgen klaar kan zijn voor C !

Hebben mensen nog tips voor aan te schaffen auto's/laps? Ik ben iig vanaf morgen voor oval en road D licence. Ik zat te denken aan de skip barber en Zandvoort. Wat dan aan te schaffen voor de oval? Auto of track?
Hoe fasttrack je naar D? Moet je dan 4.0 SR hebben op je rookie licence?
Ik zit momenteel op 3.72 dus dat zou vandaag nog wel moeten lukken 8)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Misschien een domme vraag, maar moet je bij TT de volledige 30 minuten rijden? Er staat onder de F1 toets 10 ronden volgens mij, maar ook 30 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

CRiMiNaL schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:12:
[...]

Ik zit momenteel op 3.72 dus dat zou vandaag nog wel moeten lukken 8)
Ja, zo is het. 4.0 of hoger en je promoveert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nu we het toch hebben over de GoT fun race. polletje voor komende week. Heb er wat meer standaard circuits auto's bij staan zodat nieuw komers niet teveel hoeven aan te schaffen.

Poll: Welke race gaan we komende week doen?
Star Mazda op Summit Point
Mazda MX5 op Summit Point
Mazda MX5 op New hampshire Road met SO
F1 op Okiyama
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372847&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Welke dag gaan we racen?
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Geen voorkeur
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372848&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb New Hamshire met South Oval erbij zitten omdat ik het echt een super baantje vind. Wordt in de Mustang cup gereden. En leuke van deze roval is dat je buiten de oval gaaat voor het road gedeelte. Volgens mij enige road course met oval waar je hoogte verschillen hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
Nou dat promoveren naar C gaat niet lukken voor morgen. Dan moet ik een nieuwe Oval auto aanschaffen. Ik heb gehoord, dat de Silverado erg leuk is, dus dan moet ik de D auto's overslaan.

Anyway; misschien toch wat meer gaan concenteren op de road races. Aangezien Mid-Ohio ook op de komende events staat denk ik aan het volgende lijstje om te kopen.

Skip Barber
Mid Ohio
Zandvoort

Goede keus?

EDIT: misschien Spa ipv mid ohio.....wat een mooie baan !

[ Voor 7% gewijzigd door buffbuffbuff op 26-06-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Flyby_Wire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:04:
Ik had gister ook zoiets. Ik dacht ik ga even mijn sr omhoog gooien ivm de promotie morgen. Ik doe TT 30 min lang, 107 ronden gereden op oval. Krijg ik er maar +0.10 bij van 2.50 naar 2.60 WTF

Voor een TT krijg je maar de helft van het aantal punten van wat je normaal in een race krijgt. En op een oval schiet het idd niet zo op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Flyby_Wire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:04:

In TT krijg je maar de de helft van wat je in een race zou krijgen. Daarom gaat dat ook niet zo hard. Je kan beter gewoon racen en niet via TT fast tracken want dat gaat gewoon ten kosten van je race craft. Het fast tracken is handig maar op de hogere klassen kan dat je gaan opbreken.
CRiMiNaL schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:12:
[...]

Jup. Daarbij moet je ook je MPR voldaan hebben. Voor rookie is dat dus 4 races of 4 time trials. Je kunt ook met een hogere klasse je MPR voldoen. Stel je hebt straks D4.0+. Dan mag je in de C klasse rijden, als je daar dan 4 TT's mee doet word je C. Hierna kun je met die auto ook van C naar B.
Flyby_Wire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:12:
Misschien een domme vraag, maar moet je bij TT de volledige 30 minuten rijden? Er staat onder de F1 toets 10 ronden volgens mij, maar ook 30 minuten
Je kunt zo lang rijden als je wil. Echter moet je het minimaal aantal ronden zonder inc rijden om in de TT rankings mee te worden genomen.
buffbuffbuff schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:26:
Nou dat promoveren naar C gaat niet lukken voor morgen. Dan moet ik een nieuwe Oval auto aanschaffen. Ik heb gehoord, dat de Silverado erg leuk is, dus dan moet ik de D auto's overslaan.

Anyway; misschien toch wat meer gaan concenteren op de road races. Aangezien Mid-Ohio ook op de komende events staat denk ik aan het volgende lijstje om te kopen.

Skip Barber
Mid Ohio
Zandvoort

Goede keus?
Als je net begonnen bent met iRacing zou ik me op of road, of oval gaan richten. Als je daarin dan eenmaal A bent kun je eventueel de andere de bij gaan doen.

Aan de Skip met die twee banen zul je in ieder geval veel plezier gaan beleven. De Skip is sowieso een van de populairste auto's, daar kun je echt ieder moment van de dag wel een race voor vinden. Mid Ohio en Zandvoort worden ook in veel andere klassen gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door Phydomir op 26-06-2011 11:31 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51

Skip Barber
Mid Ohio
Zandvoort

Goede keus?
Zeker :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02

Skip Barber
Mid Ohio
Zandvoort

Goede keus?

EDIT: misschien Spa ipv mid ohio.....wat een mooie baan !
Vergeet ook niet dat je korting krijgt als je meerdere items tegelijk aanschaft: 10 % bij 3 ('?) items en 20 % bij 6 (?) items dacht ik...

Klein adviespuntje voor alle mensen die net nieuwe beginnen:

Focus je niet op snel zo mogelijk die A license te halen en gelijk in bijvoorbeeld de Indycar of de F1 te willen stappen. Mijn advies is om eerst een lekker seizoen in de Skip te rijden en daar zoveel mogelijk van te leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een drama. Start net een Star Mazda race. Uit de pits. Ging lekker en vervolgens 2x door 2 verschilende rijders in de lange doordraaier eraf getikt omdat ze er af waren geweest en vanuit de binnenbocht uit het gras gewoon hun auto weer op de baan gooide vlak voor me. In beide gevallen geen gele vlag en geen waarschuwingen. Eerste keer kon ik door. tweede keer total loss :(
Af en toe is iRacing NIET leuk.
(En volgens mij is Robbert in een hogere startveld net zo unhappy)

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 26-06-2011 13:02 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Requiem19 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:47:
[...]

Focus je niet op snel zo mogelijk die A license te halen en gelijk in bijvoorbeeld de Indycar of de F1 te willen stappen. Mijn advies is om eerst een lekker seizoen in de Skip te rijden en daar zoveel mogelijk van te leren!
Ik kan dit bevestigen! Ik ben nu een seizoen lang aan het concentreren op de Skip en ik leer daar echt veel. Na dit seizoen ga ik de Star Mazda rijden en misschien nog een GT klasse.

Je kan je sowieso beter concentreren op 2/3 klasses en niet van alles een beetje doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 26-06-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:00:
Wat een drama. Start net een Star Mazda race. Uit de pits. Ging lekker en vervolgens 2x door 2 verschilende rijders in de lange doordraaier eraf getikt omdat ze er af waren geweest en vanuit de binnenbocht uit het gras gewoon hun auto weer op de baan gooide vlak voor me. In beide gevallen geen gele vlag en geen waarschuwingen. Eerste keer kon ik door. tweede keer total loss :(
Lekker is dat, volgens mij mis je een spotter ;) En daarom rijdt ik als een oud wijf in de Star Mazda; zoveel mongolen die geen enkele rekening houden met het feit dat er ook andere rijders op de baan zijn 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:00:
Mjaaah van mij was een raceongeluk in T1. Zat aan de buitenkant maar gast die binnenin zat pakte iets teveel de binnekant van de curb. Spinde en nam mij gezellig mee. Kan gebeuren, maar wel hele wagen krom. :|
Moest hem naar de pit towen. Huppa ongeveer 12 minuten kwijt aan reparaties en towen. Daarna met een brakke bak toch race uitgereden. Moest wel enorm voorzichtg zijn. maar wou nog wat rondes doen om men SR niet teveel te laten droppen. Toch nog 3 plekken kunnen winnen met andere die het opgaven. En uit eidnelijk maar 0.14 SR verloren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik -0.19. Kon echt niet meer rijden ;(
En beide veroozakers hebben door kunnen rijden en hebben een + in hun SR :(
Yep Eric, ik zal je voortaan ff inhuren :)
Nu ff lekker BBC 1 met F1 kijken.
En vergeet vanavond niet de nieuwe Top Gear serie op BBC.

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 26-06-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 14:11
Requiem19 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:47:
[...]

Vergeet ook niet dat je korting krijgt als je meerdere items tegelijk aanschaft: 10 % bij 3 ('?) items en 20 % bij 6 (?) items dacht ik...

Mjah dat je A bent betekent natuurlijk ook niet niet dat je perse A-class series moet gaan rijden.
Nu ik een aantal maanden member ben sinds februari heb ik A-licenses in zowel road als oval, maar ik rijd nog steeds voornamelijk bezig in de Star Mazda en de Skip.
Ik heb de meeste content wel om bijv F1 of Indy te gaan rijden maar ik vermaak me nog prima in de lagere klasses. Af en toe pik ik eens een race'je mee als ik het leuk vind in een andere klasse maar focus me op dit eigenlijk vooral op de Star Mazda en rijd ook wat minder fanatiek bij de skip mee.

Persoonlijk vond ik het gewoon leuk om snel te klimmen naar de A licenties. Niet perse om daar hele seizoenen te gaan rijden maar met die licenties heb je wel de optie om overal te kunnen rijden waar je maar wilt.
Als je bijvoorbeeld niet alle circuits hebt is het wel handig dat wanneer je op die manier in een klasse een week niet kunt rijden je zo in een andere klasse kunt meedoen die week waar je wel over de content beschikt.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
Ik krijg die mx-5 roadster, maar niet getemd. Iemand nog wat globale tips hiervoor? Op 30 laps pak ik toch nog zo'n 8 inc en wil die echt naar 0 krijgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

buffbuffbuff schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:43:
Ik krijg die mx-5 roadster, maar niet getemd. Iemand nog wat globale tips hiervoor? Op 30 laps pak ik toch nog zo'n 8 inc en wil die echt naar 0 krijgen !
Probeer zo vloeiend mogelijk te rijden, en vooral niet te laat remmen. Zoek de juist rempunten op, en maak goed gebruik van de curbs.

Wat ook kan helpen is dat je je stuur juist configureert. Niet te zwaar instellen, maar wel zo dat je het verschil tussen onder - en overstuur goed kan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:00
Niellie41 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:11:
[...]

Je krijgt max. $10 per keer he, volgens mij.
Yep, $10 is de max. Heb nog $30 staan, dus dat maakt samen $40. Zou voldoende moeten zijn voor de nieuwe content.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo, revanche :)
Net een heerlijke clean race gereden in de Star Mazda. Leuk gevochten zonder incidents. (+0.70)
Zo hoort het. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 26-06-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Het is mooi als iedereen weet waar hij mee bezig is, en mekaar de ruimte laat. Ik ben vandaag 1 x 1e en een keer 2e geworden met de legends car op Lanier. Ik ben nog 13 punten nodig voor oval om morgen naar D te promoveren. Vanavond maar proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Netjes Joep. Soms heb zit t tegen en soms zit t mee.

Verassend dat MX5 op new hampshire bovenaan staat in de poll. Had ik niet verwacht.

Maandag als dag zo te zien. Zal over uur de race officieel maken dan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:36:
.....Verassend dat MX5 op new hampshire bovenaan staat in de poll. Had ik niet verwacht.....
Tja, New Hampshire. Laat ik die nou weer niet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:43:
[...]

Tja, New Hampshire. Laat ik die nou weer niet hebben :(
Je bent geen oval man hey. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het is wat kortdag zo, maar volgens de poll is morgen de dag dat de meeste kunnen. Komt voor mezelf ook het beste uit dus bij deze morgen weer een fun race:

Naam race: GoT MX5 race
Wachtwoord race: gotrace

Datum: 27 juni 2011 (Maandag)

Start vrije training: 20:30

Auto: Mazda MX5 Cup en Roadster
Circuit: New Hampshire Road with South oval.

Vrije training: 60 minuten
Kwalificatie: 2 rondjes (om 21:30)
Race: 40 rondjes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
Whoohoo eindleijk Class D :) en na 16 Nvidia cups mijn eerste overwinning. Ik kom nogsteeds 1 seconde te kort op de top qua ronde tijden, maar met vlak en foutloos rijden kom je ook een eind :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:10

Hoogie2004

Whohooooo

Argos schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:20:
Whoohoo eindleijk Class D :) en na 16 Nvidia cups mijn eerste overwinning. Ik kom nogsteeds 1 seconde te kort op de top qua ronde tijden, maar met vlak en foutloos rijden kom je ook een eind :Y)
Gefeliciteerd :D

Wat een drama-rookie-ovalrace zojuist :( Morgen maar 2 races doen om boven de SR 3 te komen....

Nja dan nu maar een lekker star mazda race-je

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-06-2011 20:21 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Frank: Die "flapdrol" die jou eraf tikte had er al eerder 2 te pakken genomen (contact) . Gewoon een man die niet weet hoe het hoort.
Jammer van je race. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:47:
Frank: Die "flapdrol" die jou eraf tikte had er al eerder 2 te pakken genomen (contact) . Gewoon een man die niet weet hoe het hoort.
Jammer van je race. ;(
Ik las dat er in bocht 2 na mij ook nog een indicent was met hem. Ik zag het eigenlijk al aankomen, zoals ie achterop kwam rijden... Heb hem een eerdere race ook al eens tegengekomen, twijfelde of dat diezelfde idioot was als toen, blijkbaar wel dus. Nja, hoop maar dat et niet teveel SR kost, maar het sloeg echt nergens op, hij had ook gewoon 2 bochten kunnen wachten tot het rechte stuk, had ie me in mogen halen....

EDIT:
Hierna dus nog maar een oval race gereden (ROOKIE, lanier speedway) in die pokkewagenstjes. en iedereen blijft erafgaan, backmarkers die de leiding van de wedstrijd wrecken, etc, en ik rij overal langsaf, en win em :D:D En de award 'Outstanding Finish - Oval' gehaald, superlachen :+
(outstanding finish oval = Advance 80% of the field from where you started in an official oval race with at least 10 drivers in your class and no more than 1 incident.)

FIRST OVAL VICTORY _/-\o_
http://members.iracing.co...onid=3709899&custid=61620

#edit2: Result van die Star Mazda race slaat echt nergens op. Die Charlie Fox heeft 19 incidents en maar -0.15 (en aan je tijden en plek te zien, mooie race eric)

[ Voor 35% gewijzigd door Hoogie2004 op 26-06-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
Flyby_Wire schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:50:
[...]

Wat ook kan helpen is dat je je stuur juist configureert. Niet te zwaar instellen, maar wel zo dat je het verschil tussen onder - en overstuur goed kan voelen.
Hm...wanneer weet ik of ik dit goed voel. Ik heb nu mijn forcefeedback wat lager gezegd, want na een middagje oval races voel ik wel mijn armen. Maar als ik nu slip, heb ik niet echt het gevoel wat de wielen aan het doen zijn. Wat is een goede track/manier om dit uitvoerig te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welk stuur gebruik je trouwens?
Ik let naast de FFB erg op het gepiep van de banden. Dat moet minimaal zijn bij het remmen en niet te veel bij het nemen van bochten.
Ik zelf heb de FFB op het stuur (Fanatec) tussen de 50-70 staan afhankelijk van de 'toestand' van mijn schouder en in de SIM op standaard 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
M'n stuur doet het weer naar behoren, nog bedankt voor de tips!

Hier een paar namen die ik heb zien rijden:

Scott Speed http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=15488

Milko Tas http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=26190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:29
Het zoontje van Milko rijd onder zijn naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:11:
Ik let naast de FFB erg op het gepiep van de banden. Dat moet minimaal zijn bij het remmen en niet te veel bij het nemen van bochten.
Ik zelf heb de FFB op het stuur (Fanatec) tussen de 50-70 staan afhankelijk van de 'toestand' van mijn schouder en in de SIM op standaard 12.
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoeveel tijdwinst het je eigenlijk geeft racen met racestuurtje??
Ik weet dat je iracing alleen maar met stuurtje kan spelen, maar hoeveel scheelt dat eigenlijk vergeleken met controller, en toetsenbord?? ik heb zelf een driving force gt, maar ik race zelf gewoon ook nog wel met controller met de playstaton 3 en soms ook met toetsenbord. Ik heb dirt 3 ,granturismo 5 , shift 2, en mijn lidmaatschap van iracing is nu even verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Gelink schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:49:
Het zoontje van Milko rijd onder zijn naam :)
Ja, inderdaad en niet onverdienstelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:01:
[...]

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoeveel tijdwinst het je eigenlijk geeft racen met racestuurtje??
Ik weet dat je iracing alleen maar met stuurtje kan spelen, maar hoeveel scheelt dat eigenlijk vergeleken met controller, en toetsenbord?? ik heb zelf een driving force gt, maar ik race zelf gewoon ook nog wel met controller met de playstaton 3 en soms ook met toetsenbord. Ik heb dirt 3 ,granturismo 5 , shift 2, en mijn lidmaatschap van iracing is nu even verlopen.
Met controller ben je echt veel langzamer, omdat je alleen digitale (aan/uit) inputs kan geven met je stuur en gas. Dan verlies je echt tijd. Als je heel goed bent met een controller kan je aardig in de buurt komen. Maar voor bijvoorbeeld remmen is het wel erg fijn bij gevoelige remmen zoals in veel iRacing auto's dat je goed kunt doseren. Ik kan me niet voorstellen dat je dit even gevoelig kunt met een controller.

Er waren in het verleden overigens een aantal simracers die met een Joystick even snel waren als sommige toppers met een stuur.

Goed materieel maakt je niet altijd sneller, maar vaak wel constanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo ff mijn 'best' gedaan met een aantal 'snelle' slowmoving voorzichtige TT's ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/a.jpg
Thnx voor de tip Eric :)
-------------
@Eric: Niet zo'n succesvolle race net? Jammer.
En zie net Robbert en Paul ook niet in de hogere split.

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 26-06-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:22:
Zo ff mijn 'best' gedaan met een aantal 'snelle' slowmoving voorzichtige TT's ;)
[afbeelding]
-------------
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Toppie Joep.....weer een A-rijder erbij....haha.....

De eerste race vanavond ging inderdaad erg lekker, na de gebruikelijke rommel in de eerste ronde aangehaakt bij Jeroen van Dun en samen even het veld opgerold....LOL......een keer een wieltje in het gras anders was het helemaal perfect geweest;-)

De race erna lag ik na vijf rondjes al op P8 en was aan het wachten op een groepje voor me wat elkaar het leven zuur aan het maken was. Helaas had ik te weinig druk en ging ik net iets te hard onder het Toyota-bord door en net iets te vroeg op het gas.....resultaat was 8 minuten reparatie en de laatste ronden nog maar voor de SR doorgereden (met 72 liter benzine.....bummer:-(), uiteindelijk weinig iRating verloren en maar 0,03SR eraf......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
[afbeelding]
-------------
Gefelictieerd met je blauwe streepje Joep.

Ik had gisteren al een ok SM race gedaan en vandaag nog maar eentje.
Het SOF was een stuk hoger hier en het ging ook nog eens redelijk mis met de toppers in T3 van de eerste ronde.
Ik kon er mooi omheen maar toen er iets later een van die snellere jongens weer in m'n spiegels opdook maakte ik de fout door vol door te planken in de 1 na laatste bocht.
Dat kan normaal ook prima, maar ik sneed de bocht wat krap aan en kwam te ver over de kerb.
De voorkant kwam los, waardoor ik de controle verloor en weer terug links de baan over schoot en de muur schampte.

Het stuur stond wat krom en het ging daarna gewoon niet echt lekker meer, schoot er nog een keertje zelf af toen we met z'n tweeën door die volgas rechterknik achterop het circuit gingen en viel daardoor nog verder terug.

Een verbetering van m'n resultaat van zaterdag was toen al niet echt meer mogelijk, en toen daarna nog twee gasten in T3 elkaar raakten reed er eentje weer zo lomp schuin terug de baan op dat ik tijdens het passeren zover uit moest wijken dat ik met m'n linker wielen in het gras kwam en de wagen afschreef.

Vervolgens besefte ik me niet dat je tegenwoordig ook nog die dingen kunt repareren dus zat een beetje vanuit de garage de race te volgen en dus wat later toch nog eens in de auto geklommen en met 6 minuten repareren toch nog een paar rondes kunnen voltooien om 6L down te eindigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

[afbeelding]
-------------
Gefeliciteerd Joep. Toch redelijk snel op A gekomen zo. Netjes hoor.

Race gisteravond was zoals je al zei weer een fiasco. Zat samen met Paul in de topsplit waar ik de laagste Irating had van het veld. Denk nou dan zal ik wel achteraan hangen en zo hier en daar de wachten op fouten. (had ok P14 van de 16 als Q tijd) Ging goed de eerste ronde. Lag al op P10 toen de nr 1 die eraf was geschoten mij weer voorbij wou steken. Hij pakt netjes men slipstream en ik geef hem ruimte aan de binnenkant want gezien hoe snel die dichtbij kwam had het toch niet veel zin hem te blokkeren. Alleen maar grotere kans dat die mij uit frustratie eraf tikt. Gaat die gek net voor de bocht weer naar links om de bocht goed aan te kunnen snijden. Jah daar stond men voorvleugel dus nog. Bam erover heen, auto glijden en de auto achter me schuift netjes mij en hem de baan af. En mooiste komt nog gaat die gast boos zijn en mij de schuld geven. Denk wat moet ik doen men voorvleugel eraf schroeven omdat jij mooi je bochtje wil aansnijden. Blijf verdomme op je eigen lijn. :( :(
Daarna schade laten repareren en op 2 ronde achterstand race uitgereden. Wel weer Irating en SR rating verloren.

Was ook al men 3de race die dag dat ik eraf geketst werd door andere. Enige race waar ik safe doorheen kwam kreeg ik iemand aan de deur in het midden van de race. Had echt gister men stuur niet moeten aanraken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hopelijk vanavond nog tijd voor 1 of 2 Star Mazda races. Verder vast indycar oefenen op Sebring (1 van mijn favoriete circuits, net als road america en barber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:09:
Hopelijk vanavond nog tijd voor 1 of 2 Star Mazda races.
Neeeeee! Vanavond hebben we de GoT race met de MX5 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 27-06-2011 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:12:
[...]

Neeeeee! Vanavond hebben we de GoT race met de MX5 ;)
Ohja, ligt eraan of ik die track heb om eerlijk te zijn. Anders even kijken om wat ovals erbij te kopen voor de oval d-series. (dure maand alweer voor iracing...) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:26:
[...]

Ohja, ligt eraan of ik die track heb om eerlijk te zijn. Anders even kijken om wat ovals erbij te kopen voor de oval d-series. (dure maand alweer voor iracing...) :+
Voordeel dat New Hampshire in redelijk wat oval kampioenschappen gebruikt wordt. Volgens mij bij dei SK modified volgende week. Dus dan heb ie hem meteen voor vanavond GoT race. ;)

Owh jah en de setup zal gewoon open zijn vanavond. Geen fixed. Dus je kan sleutelen aan je MX5-je.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-06-2011 07:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchDevil79 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:42:
[...]

Voordeel dat New Hampshire in redelijk wat oval kampioenschappen gebruikt wordt. Volgens mij bij dei SK modified volgende week. Dus dan heb ie hem meteen voor vanavond GoT race. ;)

Owh jah en de setup zal gewoon open zijn vanavond. Geen fixed. Dus je kan sleutelen aan je MX5-je.
Woei sleutelen aan dat hok :p daar zat ik nou echt op te wachten, vind de mx5 een onding zonder grip, rijd veel liever formule-wagens.

Btw, heeft afstelling bij die auto nou echt heel veel zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

buffbuffbuff schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:08:
[...]

Hm...wanneer weet ik of ik dit goed voel. Ik heb nu mijn forcefeedback wat lager gezegd, want na een middagje oval races voel ik wel mijn armen. Maar als ik nu slip, heb ik niet echt het gevoel wat de wielen aan het doen zijn. Wat is een goede track/manier om dit uitvoerig te testen?
Ik weet niet welk stuur jij hebt. Ik heb de Logitech G25, dit zijn mijn settings:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33594547/G25%20setting.JPG

Ingame:

Brake force curve factor: 1.80
FFB: 10

Onderstuur kan je goed voelen, dan gaat ineens de kracht uit het stuur. Hij wordt dan lichter. Beetje moeilijk uit te leggen. Je ziet ook dat ik de kracht centreer veer uit heb staan. Deze zorgt ervoor dat het stuur bij loslaten automatisch terug naar het midden gaat, en met welke snelheid dat gebeurt. Ik vermoedt dat deze bij jou aan staat, en dus constant moet tegensturen, wat tijdens langere races vermoeiend is, en je minder gevoel hebt met het stuur, met name in de bochten, bobbels en hoogteverschillen.

Door veel te oefenen weet je precies hoe je moet reageren door het stuur te voelen of te "lezen". Het probleem met simracing is dat je geen G-krachten voelt, maar je kunt dit wat opvangen door het stuur goed in te stellen, en te "lezen".

[ Voor 10% gewijzigd door Distortion op 27-06-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:57:
[...]

Woei sleutelen aan dat hok :p daar zat ik nou echt op te wachten, vind de mx5 een onding zonder grip, rijd veel liever formule-wagens.

Btw, heeft afstelling bij die auto nou echt heel veel zin?
Ik vind hem wel beter als je wat speelt met de setup. Onderstuur van de Roadster er een beetje uithalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:45:
Ik vind hem wel beter als je wat speelt met de setup. Onderstuur van de Roadster er een beetje uithalen.
Ik denk op deze baan dat de Cup sneller is. Vanwege de vele gewichtsverplaatsingen en bakverhouding.
De cup is minder bewegelijk en wisselt minder abrupt daardoor van onder naar overstuur. Zo maar een id ;) na 5 rondjes met elk.
Wat is een beetje richttijd?

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 27-06-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik weet niet zeker of ik vanavond van de partij ben.
Ik wil eigenlijk ook nog een paar races doen in andere klassen, Indy Oval, Skip en wellicht nog de Trucks.
Vanavond is dat de laatste mogelijkheid van deze week dus ik moet nog even kijken hoe dat uitkomt qua planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:36:
Ik weet niet zeker of ik vanavond van de partij ben.
Ik wil eigenlijk ook nog een paar races doen in andere klassen, Indy Oval, Skip en wellicht nog de Trucks.
Vanavond is dat de laatste mogelijkheid van deze week dus ik moet nog even kijken hoe dat uitkomt qua planning.
Smoesjes, je durft gewoon niet tegen ons te rijden. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het loopt dun langs m'n benen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
JoepW schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:11:
Ik heb zelf ook een fanatec stuurtje.

Sensitivity (SEn): 900
Force feedback strength (FF): 100
Vibration strength (Sho): 40
Drift mode (dri): Off
ABS: 75
Linearity (Lin): 0
Deadzone (dEA): 0

Ingame FF staat op 18 geloof ik. Dit zijn wel okay instellingen toch?

Ik merk met de MX-5 dat ik nu vlak voor het sturen nog een beetje moet remmen om een echt scherpe bocht te maken. Sturen na het remmen geeft bijna altijd onderstuur. Ik heb niet echt het gevoel van onderstuur, maar ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Helaasch .. maandagavonden kan ik nooit ivm. andere verplichtingen en New Hampshire heb ik ook niet, volgende keer beter!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
buffbuffbuff schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:19:
Force feedback strength (FF): 100
Ingame FF staat op 18 geloof ik. Dit zijn wel okay instellingen toch?
Dat is bij mij te zwaar. Met de MX-5 doe ik 70 FFB op het stuur en 12 in de SIM. Gewoon eens proberen...
Voegt weinig toe. Ik heb dat op 100% staan (dus kom ik nooit aan ;) ) en luister heel goed naar de banden.
buffbuffbuff schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:19:
Ik merk met de MX-5 dat ik nu vlak voor het sturen nog een beetje moet remmen om een echt scherpe bocht te maken. Sturen na het remmen geeft bijna altijd onderstuur. Ik heb niet echt het gevoel van onderstuur, maar ik zie het wel.
Als dat moet ga je nog net te hard de bocht in. De MX-5 is een auto voor zacht erin hard eruit.
Als je in een bocht merkt dat je het niet haalt kan je wel op de Apex overstuur opwekken door licht te remmen of te liften.
------------------------------------
Net nog ff getraind op NH met de MX-5 en ik reed een 1:13.9 (opt 1:13.2, room to improve). ;)
De rechter voorband gaat geheid aan flarden tijdens de race 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:29
Mijn settings (Logitech G25):

Afbeeldingslocatie: http://glnk.nl/img/g25.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door glnk op 27-06-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:00:
Net nog ff getraind op NH met de MX-5 en ik reed een 1:13.9 (opt 1:13.2, room to improve). ;)
Kan dat daarmee ook dan?
Het was voor mij vorige week wel een complete openbaring dat de ene na de andere voorband bij mijn Corvette ploften op Sebring.
Dat heb ik in al die maanden racen nog nooit eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik weet niet of het kan, maar veel van die band zal er niet overblijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Kan dat daarmee ook dan?
Het was voor mij vorige week wel een complete openbaring dat de ene na de andere voorband bij mijn Corvette ploften op Sebring.
Dat heb ik in al die maanden racen nog nooit eerder meegemaakt.
In de garage kan je na een run zien hoeveel band je nog over hebt. Als dat op 0% staat is het plof.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Oh dat geloof ik best hoor, maar met de Corvette was het voor mij voor het eerst dat ik m'n banden in no time in de vernieling had geholpen.
En dat zonder dat ik me bewust was van het feit dat ik zoveel slijtage aan het veroorzaken was, ik weet niet of het eraan lag dat het een nachtrace was, maar ik vond het gewoon appart dat ik na een ronde of 10 gewoon geen voorband meer had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hmm, weer 86 dollar aftikken aan oval-content.... toch nog even nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kom op mensen, vanavond wel meedoen hoor! ;)
Ik heb de airco al aanstaan op zolder, het is er nu ca. 32 graden :?
Het is echt een hele leuke baan met weinig inhaalplekken. :P
Tot straks om 20:30.
-----------
Trouwens net gevonden: Lewis, maar hij is :z -member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:43:
Kom op mensen, vanavond wel meedoen hoor! ;)
Ik heb de airco al aanstaan op zolder, het is er nu ca. 32 graden :?
Het is echt een hele leuke baan met weinig inhaalplekken. :P
Tot straks om 20:30.
-----------
Trouwens net gevonden: Lewis, maar hij is :z -member
Het is al bevestigt dat het niet 'de echte LH' is.

Ik ben vanavond niet van de partij, heb NH niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:00:
[...]

Ik heb net ook ff een paar rondjes gedaan. kwam met een 1.14.031 als PB. lekker close dus. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Trouwens beetje vreemd dat promotie rond de nieuwe tracks en auto's. Als je bericht zo leest denk je extra korting te krijgen als je ze alle 4 besteld. Maar is dus helemaal niet zo. Alleen de standaard 10% voor bestellen van 3 of meer dingen. Waarom zou ik ze dan pre-orderen, koop ze wel als ze er ook echt zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb alleen interesse in de 2 auto's en Suzuka. Dus ik wacht lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:07:
Ik heb net ook ff een paar rondjes gedaan. kwam met een 1.14.031 als PB. lekker close dus. :)
Kan sneller. Heb zojuist nog ff 1:13,5 gereden. Was wel do or die ;)
Welke van de 2 auto's rij jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:28:
[...]

Kan sneller. Heb zojuist nog ff 1:13,5 gereden. Was wel do or die ;)
Welke van de 2 auto's rij jij?
Hmmmzz dat word nog zwoegen voor mij :+ Heb gelukkig een uur practice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

DutchDevil79 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:10:
Trouwens beetje vreemd dat promotie rond de nieuwe tracks en auto's. Als je bericht zo leest denk je extra korting te krijgen als je ze alle 4 besteld. Maar is dus helemaal niet zo. Alleen de standaard 10% voor bestellen van 3 of meer dingen. Waarom zou ik ze dan pre-orderen, koop ze wel als ze er ook echt zijn.
Ja, idd dat viel mij ook op. Heeft weinig zin zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Room is up!

Naam race: GoT MX5 race
Wachtwoord race: gotrace

Datum: 27 juni 2011 (Maandag)

Start vrije training: 20:30

Auto: Mazda MX5 Cup en Roadster
Circuit: New Hampshire Road with South oval.

Vrije training: 60 minuten
Kwalificatie: 2 rondjes (om 21:30)
Race: 40 rondjes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Sorry dat ik afhaakte na 12 rondjes jongens.
Had er ff helemaal geen zin meer in toen ik weer eens spinde in die road sectie.

Ben toen maar een hapje gaan eten en heb verder de race een beetje half gevolgd nog als spectator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:42:
Sorry dat ik afhaakte na 12 rondjes jongens.
Had er ff helemaal geen zin meer in toen ik weer eens spinde in die road sectie.

Ben toen maar een hapje gaan eten en heb verder de race een beetje half gevolgd nog als spectator.
Begrijpelijk......., maar ik had wel meer tegenstand verwacht. ;)
Ik ben en blijf een tourwagen liefhebber. ;)
Moet eerlijk zeggen dat de zelf uitgevoerde reparatie van mijn stuur tot veel grotere precisie heeft geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja respect voor je snelheid Joep, dat had ik niet verwacht.
Ik kan wel allemaal excuses gaan zoeken, maar feit is dat ik totaal de snelheid niet had hier op deze baan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:00
JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:27:
Ik heb alleen interesse in de 2 auto's en Suzuka. Dus ik wacht lekker af.
Idem, al zal Iowa ook wel gebruikt worden in de Grand-Am serie want daar rijden ze in het echt ook op, maar de Grand-Am is op dit moment een beetje een fanta serie zo samen met de Mustang. ALMS daarentegen... _/-\o_

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:48:
[...]

Begrijpelijk......., maar ik had wel meer tegenstand verwacht. ;)
Ik ben en blijf een tourwagen liefhebber. ;)
Moet eerlijk zeggen dat de zelf uitgevoerde reparatie van mijn stuur tot veel grotere precisie heeft geleid.
Was een avondje prutsen zo ja. Eerst zelf te overmoedig de bandenstapel in. Daarna vol op een spinnende Paul rijden. Om vervolgens erachter te komen na al 2 extra pitstops for repairs te hebben gemaakt toch te weinig brandstof te hebben mee genomen. 8)7 8)7
Maar goed Joep jij had ook een lekkere actie door je auto vol te gooien met benzine na een pitstop. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, het maakte niet veel uit moet ik zeggen, alleen in die bocht na het hek was de mx5 daarna erg staartlastig.
Straks maar eens wat baanverkenning gaan doen in diverse klasses.
Touring cup, Corvette fixed, Star Mazda, Mustang. Daarna eens kiezen welke klassen ik deze week ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ga iig Indy rijden op Sebring, en waarschijnlijk de Star Mazda. Verder Oval D-class indien ik tijd en zin heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik wil deze week eens de trucks op Homestead gaan proberen en als ik een beetje kan fasttracken naar oval B ook de Indycars op dezelfde baan, en natuurlijk Star Mazda op Road Atlanta!! Volgens mij heb ik dan wel weer genoeg uurtjes te maken;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
En een klacht aan mijn broek. Tijdens een oval race iets te laag in de baan en snee hierdoor de nummer 1. Hij raakte mij niet en hij is verder gewoon 1ste geworden, maar na zijn stortvloed aan gezeik heb ik maar gezegd dat hij zich niet zo moest aanstellen. Daarna dreigen, schelden en afsluiten met het verhaal dat ik de komende week niet zal gaan racen.

Nu maar afwachten! Zal wel met een sisser aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb 3 dagen om men rondjes te doen. iig Star Mazda (dan zit ik op 8 voor de 4 dollar bonus), Grand AM (nu op Barber), Mustang en Skippy (moet kijken of ik mezelf nog wat puntjes kan winnen om zo 1 te worden in divisie 7)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

buffbuffbuff schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:03:
En een klacht aan mijn broek. Tijdens een oval race iets te laag in de baan en snee hierdoor de nummer 1. Hij raakte mij niet en hij is verder gewoon 1ste geworden, maar na zijn stortvloed aan gezeik heb ik maar gezegd dat hij zich niet zo moest aanstellen. Daarna dreigen, schelden en afsluiten met het verhaal dat ik de komende week niet zal gaan racen.

Als hij loopt te schelden is hij fout, schelden en dergelijke hoort niet thuis op de racebaan volgens de sporting code. Mijnsinziens moeten ze hem dan pakken, respect moeten we hebben, geen gescheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
buffbuffbuff schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:03:

Reken maar op niks. Jij moet je wel heel erg misdragen hebben wil iracing actie ondernemen.
Misdragen is bv tegen verkeer inrijden.
Schelden staat straf op. Race incidents zijn geen reden voor ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hulde voor zoveel verantwoordelijkheidsgevoel; ik ben meermalen op kop liggend gewreckt; risico van de rookie-klassen, ik neem dit ook altijd gelaten.....maar als mensen dan niet eens sorry kunnen zeggen krijg ik wel vlekken in mijn nek.....maarja, protesteren heeft totaal geen nut. Men doet pas wat als het zeer duidelijk is dat iemand een ander bewust uit de wedstrijd ramt......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pffffff, dacht even wat circuits te verkennen net. Maar meer dat 2 rondjes per klasse heb ik niet gedaan.
Buiten is het hier 31.1 graad en op zolder met airco op volle toeren 28 graad. Echt niet lekker :? 8)7 Dus ff geen iRacing ;w
Ik denk dat het de volgende klasses worden deze week:
1) Star Mazda op Road Atlanta
2) MX5 / Touring Cup op Silverstone
3) en heel misschien Corvette op Brands Hatch (maar dat kost zo veel SR ;) )
Hopelijk koelt het wat af vanavond. Maar de verwachting is dat er helemaal niks qua regen gaat vallen hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Star Mazda op Road Atlanta is ook best een SR killer volgens mij. Best wel wat tricky bochtjes met een heel veld volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar als ik gewoon zoals gewoonlijk uit de pits start en ze met bosjes voor me laat uitglijden kom ik een heel eind denk ik. Zitten een paar lekkere blinde bochten in. 2 rondjes gereden en geen enkele zonder fiks off track. :)

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.