iRacing - The next generation of simracing is here! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste
Acties:
  • 95.219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 19:10

Hoogie2004

Whohooooo

Phydomir schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 07:11:
[...]

Dan zou ik even een timetrial of Q doen en gewoon cruisen.
Nah, straks gewoon weer een ramprace rijden :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
Ericjooo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:52:
Heel apart.....ik heb gewoon mijn motor opgeblazen in de Star Mazda terwijl ik net als elk ander rondjes normaal terugschakelde naar drie om het rechte stuk op te gaan. Wel jammer want dan ben je na 11 rondjes gewoon done.....
Tja wellicht net iets te vroeg teruggeschakeld deze keer?
Ik had het toevallig vorige week ook een keer toen ik in een practise sessie te enthousiast snel terugschakelde voor T1 op Okayama.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:52:
Heel apart.....ik heb gewoon mijn motor opgeblazen in de Star Mazda terwijl ik net als elk ander rondjes normaal terugschakelde naar drie om het rechte stuk op te gaan. Wel jammer want dan ben je na 11 rondjes gewoon done.....
Kan zijn dat je motor ervoor al paar keer een klap had gehad en dat die nu gewoon op zen max zat. Heb een keer een plof gehad in Iracing zelf en toen dacht ik ook niet al te extreem te hebben geschakeld. Maar paar ronden ervoor had ik wel een keer mis geschakeld.

Owh ja mensen vanaond fun race hey. Lekker knallen in het donker. :)

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 23-06-2011 10:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 21:31
Red Baron schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:40:
[...]

Tja wellicht net iets te vroeg teruggeschakeld deze keer?
Ik had het toevallig vorige week ook een keer toen ik in een practise sessie te enthousiast snel terugschakelde voor T1 op Okayama.
Raak je de limiter vaak? Dan heb je kans dat ie gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Neuh daar heb ik niet zo'n last van. Vorige week voor het eerst weer eens gehad sinds... heel lang iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:24

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heb de meeste auto's voorzien van mijn bedrijfskleuren, bedrijfsnaam en natuurlijk het GoT logo. Op sommige auto's kon ik het niet laten om mijn 'liefde' voor het merk Jaguar te uiten ;)
Hier enkele voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/iracing/skins/sd/12.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 23-06-2011 13:18 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:49

Distortion

Bottle to Throttle

Mooi gemaakt zeg. Wat ik mij afvraag: is dit ook online te zien, of moet iemand anders die template ook hebben?

Vraagje: Hoe kan het dat ik geen qualify kan doen? Ik kan wel practice,TT en race doen, maar geen qualy

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je moet de TGA file ook hebben om het ook te zien on-line.
Er is software en een database hier. De desktop software kan je zo instellen dat als je de PC opstart er nieuwe skins worden ge-d/l'd.
En er is een file ergens op het i-racing forum met alle auto's in layers opgebouwd, zodat je weet waar je reclame kan plakken.
Als je zelf skins maakt kan je die uploaden naar Traiding Paints en deze skin komt dan beschikbaar voor iedereen.
------------------
Dat met dat joinen had ik gisteren ook even. Maar toen 7 minuten later kon het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Bedoel je deze misschien? Ik ga er toch eens mee aan de slag denk ik.

Welk software gebruik jij hiervoor? Paint shop pro?

[ Voor 16% gewijzigd door Distortion op 23-06-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yep die bedoel ik.
Ennuh neuh ik gebruik Photoshop CS5. Maar met PSP kan het ook.
En ergens apart heb ik nog een file gevonden met de F1 auto. Die zit niet in die ene file. ff googlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Leuke skins ja. Zie alleen geen Skip! ;) ;)

Gister trouwens ook even de NTM uitgeprobeerd met die 13week racejes (op Homestead Miami). Kon niet heel veel van zeggen aangezien ik nog niet eerder in de Impalla B had gereden. Maar het voelde wel lekker aan. Vond het wel vreemd dat je alleen in eerste rondje uit de pit een echt snelle tijd kan neer zetten. Daarna kwam ik niet meer aan die tijd.
In de race ook meteen ff erachter gekomen dat ik iets te snel al met een race begon. In bocht 2 te snel de bocht in doordat ik in de slipstream zat. Begon iets te schuiven en man achter me had dat niet door. Booooooom daar ging ik. Uiteindelijk nog met een fasttow met 3 rondjes achterstand wel race uitgereden. En doordat er meer uitvallers waren toch 8ste geworden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thanks
Maar die is wel gemaakt hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:20:

Gister trouwens ook even de NTM uitgeprobeerd met die 13week racejes (op Homestead Miami). Kon niet heel veel van zeggen aangezien ik nog niet eerder in de Impalla B had gereden. Maar het voelde wel lekker aan. Vond het wel vreemd dat je alleen in eerste rondje uit de pit een echt snelle tijd kan neer zetten. Daarna kwam ik niet meer aan die tijd.
Ik had precies hetzelfde op Homestead, ronde 1 reed ik 32,99 en daarna een seconde langzamer......de NTM is trouwens wel tricky op Homestead, nog nooit zoveel spins gezien...haha

Overigens op Daytona wel gewoon in de vier ronde de snelste tijd gereden, daar was het niet zo extreem

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pffffff, denk net: Ik zal ff mijn verplichte TT's doen met de Corvette op Watkins. Valt 2 keer mijn FF uit en dus SR -0.08 :(
Toen maar ff zien dat ik mijn Q verbeteren kon met de Star Mazda op Road America. Kom ik niet onder de 2:06 (en dan ook net niet). Ik doe nog iets goed fout o Road America. Morgen maar weer eens op afstuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Als je denkt dat tt niks wordt, kun je toch ook escapen? Ik had dat eergister ook, en ben maar uitgelogd, en hield dezelfde sr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Goeiendag zeg, ik lijk wel nachtblind.
Alvast even getest met de Corvette op Sebring, maar ik bak er helemaal niets van :(

Best lap: 2:06
Best lap met OT: 2:03
Optimal lap: 1:59
WR in race: 1:54.1

Toch wel een rondje of 10 a 15 gedaan ofzo denk ik :'(
Dat wordt nog lachen als ik straks afgeleid word door andere mensen om me heen op de baan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Red Baron schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:33:
Goeiendag zeg, ik lijk wel nachtblind.
Alvast even getest met de Corvette op Sebring, maar ik bak er helemaal niets van :(

Best lap: 2:06
Best lap met OT: 2:03
Optimal lap: 1:59
WR in race: 1:54.1

Toch wel een rondje of 10 a 15 gedaan ofzo denk ik :'(
Dat wordt nog lachen als ik straks afgeleid word door andere mensen om me heen op de baan :P
Ach ik heb nog helemaal geen training gehad. Komt goed. En de rest van het veld schijnt wel bij met hun koplampen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik ga wel kijken, ben aan het werk namelijk......komt goed uit aangezien ik echt nachtblind ben.....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:20:

In de race ook meteen ff erachter gekomen dat ik iets te snel al met een race begon. In bocht 2 te snel de bocht in doordat ik in de slipstream zat. Begon iets te schuiven en man achter me had dat niet door. Booooooom daar ging ik. Uiteindelijk nog met een fasttow met 3 rondjes achterstand wel race uitgereden. En doordat er meer uitvallers waren toch 8ste geworden. :)
NTM is supergevoelig voor slijtage. Waarschijnlijk abuse je of je voor of achterbanden teveel.

Althans, ik heb precies hetzelfde en ik gebruik m'n voorbanden teveel. Als je die teveel gebruikt worden ze heel snel te warm en verlies je veel grip aan de voorkant. Paar rondjes rustig aan doen en je kunt weer knallen :). Ik ben wel te spreken over het NTM, op het irritante getril van mn FFB na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
JoepW schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:54:
Yep die bedoel ik.
Ennuh neuh ik gebruik Photoshop CS5. Maar met PSP kan het ook.
En ergens apart heb ik nog een file gevonden met de F1 auto. Die zit niet in die ene file. ff googlen ;)
hier alle templates

http://tdsmotorsports.net/main/iracing/Templates.php

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Requiem19 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:05:
[...]

NTM is supergevoelig voor slijtage. Waarschijnlijk abuse je of je voor of achterbanden teveel.

Althans, ik heb precies hetzelfde en ik gebruik m'n voorbanden teveel. Als je die teveel gebruikt worden ze heel snel te warm en verlies je veel grip aan de voorkant. Paar rondjes rustig aan doen en je kunt weer knallen :). Ik ben wel te spreken over het NTM, op het irritante getril van mn FFB na.
Ik eet m'n Right Front ook echt helemaal op. Na 25 rondjes zit ik op 41 %, terwijl anderen 60 % halen. Dat wordt opnieuw leren rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Ik ben ook even bezig geweest met een skin

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/scripts/image_car.php?car=42026

Het is een begin, ik vindt het toch leuker om een eigen identiteit aan de auto te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooie creatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kamertje is open.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lichten aan heren! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Requiem19 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:05:
[...]

Hopelijk wordt de slijtage dan eindelijk realistisch, geen drop-off in 20 rondjes star-mazda is echt belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Heb zojuist mijn eerste race gewonnen. Vanaf de kop positie, en niet meer uit handen gegeven. Nu zag ik dat ik ready ben voor rookie promotion. Op de kalander staat dat die dag a.s maandag de 27e is. Wat houdt dat precies in? Is dat een race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als je een SR tussen de 3.00 en 4.00 hebt wordt je op die dag gepromoveerd, mits je aan de MPR voldoet (4 races / timetrials).
Maar je kunt ook fasttrack promotie maken door je SR boven de 4.0 te krijgen, dan promoveer je direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nope, de volgende rookie-promotiedag ga je automatisch naar D. Als je SR boven 4.0 is promoveer je direct, boven 3.0 moet je wachten op de promodag; vanaf klasse D moet je dan wel 13 weken wachten ipv 4 weken voor de rookies. Het is dus slim om door te rijden tot je boven 4.0 zit...dat gaat sneller;-)

EDIT: Red Baron was me voor (zoals altijd...haha)

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 23-06-2011 22:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 01:00
De race vanavond was leuk. :)

Na van pole te starten lag ik binnen een ronde alweer laatste (vergat gas te geven bij de lichten, rollende start gewend), voorzichtig in de eerste bochten (lange race) dus links en rechts kwamen ze voorbij geschoten, miste ergens een beetje de route waardoor ik een zwarte vlag kreeg en moest afremmen. Daarna weer naar voren gereden maar toen ik achter Robbert (de nr 2) zat kwam ik volgens mij net in het gras bij het opkomen van het lange rechte stuk. Wilde slipstreamen en ging zo te hard op het gas en de muur in. Heel lang staan kloten om hem in de achteruit te zetten en weer verder. Inmiddels bijna een halve minuut achterstand op Paul.

Anyway, weer naar Robbert gereden, erachter blijven hangen, eerder de pit in gedoken (pitstop was niet nodig achteraf gezien), per ongeluk helemaal vol getankt en al vroeg in m'n outlap gespind. Daardoor kwam ik weer achter Robbert te zitten met Paul in m'n nek. Dat was wel leuk. Zag niet echt een goede mogelijkheid om safe in te halen, dus dat is dan ook niet gelukt, zeker ook omdat ik te veel foutjes maakte en bij het opkomen van het lange rechte stuk nogal huiverig was na die eerdere aanvaring met de muur. Had ook het idee dat Robbert daar harder liep (misschien vanwege m'n volle tank).

Tot de volgende hopelijk. :)

Robbert: feli voor de overwinning en bedankt voor het hosten! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door josh-hill op 23-06-2011 23:04 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

hmm, ok bedankt. Ik had hier het 1 en ander al gelezen. Ik sta nu op SR 3.58. Als ik dus voor maandag de SR op 4.0 of hoger heb, promoveer ik direct naar D, en kan ik na 4 weken bij een gunstige SR door promoveren naar C. Zo is het toch? Als ik wacht tot na maandag, kan ik pas over 13/14 weken promoveren?

Ik heb niet echt haast om te promoveren naar C, vandaar deze vraag.

[ Voor 14% gewijzigd door Distortion op 23-06-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Flyby_Wire schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:05:
hmm, ok bedankt. Ik had hier het 1 en ander al gelezen. Ik sta nu op SR 3.58. Als ik dus voor maandag de SR op 4.0 of hoger heb, promoveer ik direct naar D, en kan ik na 4 weken bij een gunstige SR door promoveren naar C. Zo is het toch? Als ik wacht tot na maandag, kan ik pas over 13/14 weken promoveren?

Ik heb niet echt haast om te promoveren naar C, vandaar deze vraag.
Als je maandagavond nog steeds Rookie bent met een SR > 3 dan promoveer je al naar D. Alleen voor fast tracken (dwz promoveren midden in een seizoen) heb je SR > 4 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Was een leuke race inderdaad.
Ik verbaasde me echt over het feit dat ik vanaf de start zover uit kon lopen aangezien ik in de practise en q toch beduidend langzamer dan Joost en Robbert was.

Echter heb ik nog nooit in de Corvette geraced en sleet m'n band rechtsvoor al als ik ernaar keek.
Op een derde van de race afstand plofte die en verloor ik de leiding.
Tot overmaat van ramp ook nog een unsafe pitentrance penalty a 15s.

Toen ff later Robbert en Joost ook een pitstop maakten kwam ik achter Joost terecht en kon hem aardig volgen en was op sommige stukken zelfs sneller.
Maar ook nu was m'n rechtervoorband alweer gauw versleten en spinde ik waardoor ik de aansluiting verloor.
Ik knalde toen ook nog eens in de muur bij het opkomen van start finish en heb daarna voor de zekerheid maar nog een pitstop gemaakt.

Met nog 20% op m'n rechtervoorbaand was die ongetwijfeld een ronde of 2 later ook geploft dus dat kwam mooi uit :P

Een beetje jammer dat de belangstelling deze week wat minder was, maar al met al was het wel een leuke ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vond de rondjes in onze race ook wel leuk, maar toen ik de 2e keer de muur in ging, hield ik het voor gezien. Nog een tijdje gekeken naar het close racing van onze top 3 :D

Dus maar even de Star Mazda race van half 11 meegepakt, en zie hier:
http://members.iracing.co...onid=3694275&custid=61620
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-06-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoogie2004 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:23:
....Dus maar even de Star Mazda race van half 11 meegepakt....
Geweldig in 2 rondes van 8 naar 1. Gefeliciteerd. Wat wordt er toch veel schade gereden in de eerste 2 rondjes.
--------------
Knudde zeg. Ik heb dus sinds de iRacing update van gisteren dat mijn Fanatec stuur geregeld off centre gaat en ook weer terug komt. Erg onvoorspelbaar. Morgen maar eens alle driver zooi en .ini files deleten en zien of ik het opgelost krijg. Is echt bijna niet mee te rijden ver#^@#$T&@#. :(
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:38:
[...]

Geweldig in 2 rondes van 8 naar 1. Gefeliciteerd. Wat wordt er toch veel schade gereden in de eerste 2 rondjes.
--------------
Knudde zeg. Ik heb dus sinds de iRacing update van gisteren dat mijn Fanatec stuur geregeld off centre gaat en ook weer terug komt. Erg onvoorspelbaar. Morgen maar eens alle driver zooi en .ini files deleten en zien of ik het opgelost krijg. Is echt bijna niet mee te rijden ver#^@#$T&@#. :(
Tips?
Helaas geen tips, sorry. Rij zelf met dit http://twitpic.com/5ft197

En in 2 rondjes naar 1, tja overal omhen rijden en 3 mooie inhaalacties. Als ik nog mijn remcurve wat vlakker maak, kan ik misschien nog wel harder. Heb nu moeite met precies hard genoeg remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat remmen is echt de maker of breker op Road America. Nano seconde te vroeg en ik moet de rem lossen om niet te langzaam te gaan en nano seconde te laat en ik ga vier wiel driftend de bocht door. Moeilijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
[...]
Fanatec stuur geregeld off centre gaat en ook weer terug komt. Erg onvoorspelbaar. Morgen maar eens alle driver zooi en .ini files deleten en zien of ik het opgelost krijg. Is echt bijna niet mee te rijden ver#^@#$T&@#. :(
Tips?
Ja, open een topic op een groot simrace forum als iRacing, dan wordt er eerder door Fanatec support personeel op gereageerd dan mbv hun eigen support contact procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Strakke race Frank....enne.....welkom in de A-klasse;-) Wel oppassen met foutje maken want ik kreeg vanmiddag door drie keer in het gras en een prutser die mij aanreed (4x dus) ineens 0,16 korting..... het is wat strenger in A ;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
Ik vond de rondjes in onze race ook wel leuk, maar toen ik de 2e keer de muur in ging, hield ik het voor gezien. Nog een tijdje gekeken naar het close racing van onze top 3 :D

Gefeliciteerd!
Coole manier om Class A te worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Zometeen maar een star mazda race. Had m nog nooit gereden hier zo, ben met de qual gestart en na 3 rondjes een 2.04.8 met een 2.04.00 optimum, zit nog wel wat in.

Makkelijke baan is het, dus hopelijk zonder fouten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
RielN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:24:
Makkelijke baan is het, dus hopelijk zonder fouten :D
Jammer van de uitglijder, wel netjes opgeklommen!! Was overigens een geweldige race tussen Dennis Johansen en Mitchell Cornett om de overwinning; Dennis was na een inhaalrace in ronde 10 weer terug op P2 en kon -ondanks twee seconden per ronde sneller- Mitchell niet voorbij. Rondenlang alles proberen en zeer fair racen, echt smullen!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Verschrikkelijke glijder, zat mooi op de derde plek ( die johanssen liet ik never achter me ). Vraag me af hoe ie daar nu kon gaan. Bah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Gefeliciteerd, nu nog 2,2 sec per rondje harder en je kan ook meedoen voor winst in top splits ;)

Riel de baan is niet heel lastig, maar echt snelle lui doen gewoon vrolijk 2:02's hier.
Zit zelf op 2:03.0 met een optimal van 2:02.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:32:
[...]

Gefeliciteerd, nu nog 2,2 sec per rondje harder en je kan ook meedoen voor winst in top splits ;)

Riel de baan is niet heel lastig, maar echt snelle lui doen gewoon vrolijk 2:02's hier.
Zit zelf op 2:03.0 met een optimal van 2:02.7
Thnx 8) Ik was zelf best blij met die overwinning.

Het moet idd nog sneller. Maar 1,5 seconde zit denk ik nog in het remmen, de rest in bochtensnelheid.
Eerst nog wat klooien met de brake-curve.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-06-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Welke setup gebruik je?
Daniel Lopez heeft ergens op het forum wel een zip met al z'n setups van afgelopen seizoen staan.
Die zijn wel behoorlijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:47:
Welke setup gebruik je?
Daniel Lopez heeft ergens op het forum wel een zip met al z'n setups van afgelopen seizoen staan.
Die zijn wel behoorlijk snel :)
Van een setup pack. Weet even niet welke, zou ik thuis moeten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hier dat setup pack van Daniel Lopez, echt een aanradertje :)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1469211.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tips?
Ik heb echt alles geprobeerd. FW update. Stuur gedeinstalleerd in Windows en alle drivers opnieuw geinstalleerd. Allerlei instellingen in iRacing geprobeerd, zelfs control.cfg verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Naks nada noppes. Echt heel vervelend. Heb dat het 'midden' voor iracing random ter linker of rechter zijde van het echte midden ligt.
Ik slinger in wanhoop straks de PS3 met GT5 aan en eens zien of daar de boel wel functioneert. Dan weet ik of het aan het stuur ligt of aan iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ew0ut schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Ja, open een topic op een groot simrace forum als iRacing, dan wordt er eerder door Fanatec support personeel op gereageerd dan mbv hun eigen support contact procedure.
heb dit probleem ook wat helpt is in de options duiken en terug stuur calibreren maar dan back drukken en er terug uitgaan probleem is volgens mij de FFB update voor die NTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:31:
[...]

heb dit probleem ook wat helpt is in de options duiken en terug stuur calibreren maar dan back drukken en er terug uitgaan probleem is volgens mij de FFB update voor die NTM
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Ik heb echt alles geprobeerd. FW update. Stuur gedeinstalleerd in Windows en alle drivers opnieuw geinstalleerd. Allerlei instellingen in iRacing geprobeerd, zelfs control.cfg verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Naks nada noppes. Echt heel vervelend. Heb dat het 'midden' voor iracing random ter linker of rechter zijde van het echte midden ligt.
Ik slinger in wanhoop straks de PS3 met GT5 aan en eens zien of daar de boel wel functioneert. Dan weet ik of het aan het stuur ligt of aan iRacing.
Hoe kalibreer jij jouw stuur? Want sinds de laatste FW update van de Fanatec sturen moet je het midden bepalen door meerdere knoppen op het stuur in te drukken als deze gecentreerd staat. Als je het via de software doet krijg je wat jij beschrijft. Op de Fanatec support site staat daar geloof ik wel iets over. Ik weet zou uit mijn hoofd niet meer welke knoppen precies.
JoepW schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:32:
[...]

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt....
Dit gaat waarschijnlijk over de center spring die spontaan aan gaat tijdens het laden van het circuit. Als je dan even de kalibratie induikt en dan weer exit doet dan slaat de center spring weer uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 24-06-2011 12:07 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kalibreer het stuur zelf met de 2 linker onderste knoppen indrukken op het stuur en loslaten als het stuur in het midden staat.
Slinger nu de ps3 aan om te zien hoe het daar is....
--------
En daar rijdt ie recht en blijft ie recht. Wel na kalibratie.
Ik ga tot de laatste paar stappen over:
1) FW van het stuur terug naar vorige versie
en als dat niet helpt:
2) W7 opnieuw installeren, iRacing opnieuw installeren, stuur drivers etc. opnieuw installeren.
Ben nog wel een middagje zoet. Wilde gaan racen vandaag ;(

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 24-06-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Net toch wel een van de gaafste races gehad in Iracing. Van begin tot het eind een en al in gevecht. Met de Star Mazda's op Road America. Starte vanaf P5 en na foutjes van wat mensen voor op p3 beland. Daarna met p4 en p5 ronden lang lopen vechten en stuivertje wisselen. Zonder incs. Op einde ging het nog bijna fout nadat de P2 een grote fout had gemaakt en we met zen allen op zijn staart zaten. daaar gaf die me een behoorlijke brake check waardoor ik ging schuiven en de p4 op men zijkant vloog. Gelukkig allemaal zonder schade en door kunnen rijden. Daarna met zweet druppeltjes in men nek 3de plek kunnen behouden.

Damn wat was dat fun.

Gister trouwens ook leuke race met de vette. Werd beetje panisch van Joost zen koplampen in men spiegels de halve race, maar kon m goed achter me houden. Hoop volgende keer wel een betere opkomst.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:37:
......Hoop volgende keer wel een betere opkomst.
Een iets minder exotische en 'uitdagende' combinatie zal de opkomst zeker verbeteren ;)
Ik ben er volgende keer zeker weer bij, als mijn stuur tenminste meewerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Een iets minder exotische en 'uitdagende' combinatie zal de opkomst zeker verbeteren ;)
Het was de keuze van de massa. Maar de Vette is geen simpel bakje nee. Maar daar had iedereen last van.

Moet even kijken of ik volgende week nog een raceje kan doen. Zou dan Dinsdag of Woensdag kunnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:34

Niellie41

[object Object]

Net een race gewonnen in de Skip. Ik reed op de 2e plaats en de nr 1 en 3 lagen vlak voor en achter me. Bij het aanremmen van de eerste bocht spinnen ze allebei en ik kon ze gelukkig ontwijken. Zo redelijk makkelijk naar de overwinning gereden en nu sta ik 8e in het kampioenschap in divisie 7. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:54:
Net een race gewonnen in de Skip. Ik reed op de 2e plaats en de nr 1 en 3 lagen vlak voor en achter me. Bij het aanremmen van de eerste bocht spinnen ze allebei en ik kon ze gelukkig ontwijken. Zo redelijk makkelijk naar de overwinning gereden en nu sta ik 8e in het kampioenschap in divisie 7. :D
Damn kom ie in de buurt van mij. Sta al tijdje 2de in divisie 7. Kan alleen Chris die op p1 niet voorbij komen. Gast rijdt meestal net iets sneller dan mij en doet het ook slim door meestal maar 2 races te doen in de week en dan een goed resultaat te hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Haha, ik denk niet dat ik jou kan inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hoe werkt dat met die twee races; wat is de telling precies....is me nog niet geheel duidelijk namelijk;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als je in een week 2 races rijdt. Telt daarvan je beste resultaat. Dus haal je race met 104 punten en een val je uit en pakt maar 24 punten dan scoor je die week toch 104 punten. Slechte resultaat valt weg.

Echter ga je die week nog een raceje doen dan middelt die je twee beste resultaten. Dus denk je wel hoger te kunnen scoren dan 104 dan kun je nog een poging wagen maar kans is dat je minder scoort en je dus minder punten hebt. Dit gaat oneindig door dus heb je 4 race gedaan en je gaat voor race 5 dan worden de 3 beste resultaten gemiddeld.

Vaak is het dus beste te stoppen als je een hoge score hebt. Kans dat je dat verpest door een paar slechte races is aanwezig. Het is ook altijd verstandig om even races te rijden in een week.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Wat ducthdevil zegt: Altijd zorgen dat je een even aantal races rijd, stel je heb 9 races gereden en je heb 67 punten gemiddeld, dan maakt het niet uit of je in de 10e race lage punten haalt, want dan tellen die niet mee, haal je hoge punten dan is het alleen maar in jou voordeel. Eigenlijk kan je dus niets verliezen (qua kampioenschap) door die 10e race te rijden.

[ Voor 16% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-06-2011 16:55 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je ziet de toppers ook altijd maar 2 races rijden. Vaak aan eind van de week zodat ze hele week oefenen en dan vaak in het weekend in race rijden in een hoge SOF room.

Werd trouwens van de week vernoemd op Imracing news. Had zowaar een top 5 score op Road America met de Mustangs (Grand AM Premium series). Stukje van de Mustangs lezen.

http://www.iracing.com/in...chaels-rule-road-america/

:*) :*)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-06-2011 17:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Niet online
dabelg schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:31:
[...]
Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen!
Doe je dit elke keer als je iRacing start (zoals de workaround voor Logitech pedalen, waarbij je voor het starten van een sessie eerst de pedalen indrukt om geen last van rem-calibratie problemen te krijgen), of doe je het alleen wanneer het zich voordoet?

Mijn GT3 RS v2 heeft vanaf het begin last van een spontaan inschakelende center spring, soms i.c.m. wegvallende/verminderde FFB.
Ondanks dat de center spring is uitgeschakeld in de driver, wordt deze soms plotseling ingeschakeld.
Het kan een paar keer per dag voorkomen, maar ook dagen achter elkaar helemaal niet voorkomen.

Het gebeurde meestal bij het starten/verlaten van een iRacing sessie, maar ook wel eens in Windows, als alleen maar de desktop getoond werd en de iRacing site niet geopend was.

Gisteren zag ik voor het eerst dat, nadat de center spring ingeschakeld werd, het stuur ineens helemaal naar rechts draaide en zo bleef staan todat het werd uit/aan gezet.

Gelukkig ben ik vandaag door Fanatec benaderd over mijn support verzoek.
Ik werd verzocht een RMA fomulier in te vullen en vervanging aan te vragem, zodat ze mijn exemplaar kunnen testen.

@Joep:
Start een officieel support verzoek via deze link en volg hun tips op om sneller geholpen te worden.
Het kan even duren voordat je een reactie krijgt.
Bij mij duurde het twee weken voordat er inhoudelijk gereageerd werd, maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ew0ut schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:17:
....@Joep:
Start een officieel support verzoek via deze link en volg hun tips op om sneller geholpen te worden.
Bij mij duurde het twee weken voordat er inhoudelijk gereageerd werd, maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat het opgelost gaat worden.
Thnx voor de tip ;)
Op de PS3 had ik net geen issue.
Dus ik ben W7 en de hele zooi opnieuw aan het installen.
Als iRacing ge-d/l'd is weet ik meer.
En btw ik heb al een nieuw stuur sinds 2 maanden (vanwege een issue met de FW) en heb daardoor (en met dank aan Eric) een rechtstreeks mailadres voor NL support en het telefoonnummer van Armin (TD).
Errug handig. Ik hoop alleen dat ik ze niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ew0ut schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:17:
[...]

Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen!
Doe je dit elke keer als je iRacing start (zoals de workaround voor Logitech pedalen, waarbij je voor het starten van een sessie eerst de pedalen indrukt om geen last van rem-calibratie problemen te krijgen), of doe je het alleen wanneer het zich voordoet?

Mijn GT3 RS v2 heeft vanaf het begin last van een spontaan inschakelende center spring, soms i.c.m. wegvallende/verminderde FFB.
Ondanks dat de center spring is uitgeschakeld in de driver, wordt deze soms plotseling ingeschakeld.
Het kan een paar keer per dag voorkomen, maar ook dagen achter elkaar helemaal niet voorkomen.

Het gebeurde meestal bij het starten/verlaten van een iRacing sessie, maar ook wel eens in Windows, als alleen maar de desktop getoond werd en de iRacing site niet geopend was.

Gisteren zag ik voor het eerst dat, nadat de center spring ingeschakeld werd, het stuur ineens helemaal naar rechts draaide en zo bleef staan todat het werd uit/aan gezet.

Gelukkig ben ik vandaag door Fanatec benaderd over mijn support verzoek.
Ik werd verzocht een RMA fomulier in te vullen en vervanging aan te vragem, zodat ze mijn exemplaar kunnen testen.

@Joep:
doe dit altijd zelfs van warmup naar race :p (lost ook de centering spring issue op ) is iracing <> fanatec driver probleem dus denk dat RMA niet veel uithaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Muhahaha weer een win met de Skip! Een spannende race waarbij ik constant onder druk stond.
http://members.iracing.co...onid=3698367&custid=64876

De top 5 is nu binnen handbereik!
En leuk feitje, er zijn 4 mensen uit de Benelux in de top 10 van divisie 7. :*)

[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 24-06-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hmmz, de F1 serie is over 2 weken (vanaf 5 juli) te gast op Barber :D dat wordt GAAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 19:40:
Hmmz, de F1 serie is over 2 weken (vanaf 5 juli) te gast op Barber :D dat wordt GAAF
Dan lig ik lekker in de zon. >:)

Nou ja volgend seizoen maar hopen op een paar racejes op Barber.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dabelg schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:20:
[...]

doe dit altijd zelfs van warmup naar race :p (lost ook de centering spring issue op ) is iracing <> fanatec driver probleem dus denk dat RMA niet veel uithaalt.
Dat lijkt mij ook vrij onzinnig. Ik speel iRacing, Race07 en Dirt3 en het enige spel waarbij het voorkomt is iRacing. Er zijn ook op het iRacing forum meerdere mensen die dit probleem hebben. Het is echt iets wat alleen gebeurd in iRacing.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 15:51
Een RMA heeft weinig zin, het is een bekend probleem helaas. Gelukkig zijn er een aantal simpele manieren om het op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou het probleem bij mij is niet de centre spring heren. Bij mij gaat het stuur (nu ook na de nieuwe install) spontaan uit het centrum (links en rechts) overigens. Kan wel vrij trainen, maar absoluut niet racen, want af en toe gebeurd het vlak voor een bocht en dan ben ik het haasje (grind, spin, etc.).
Dus zal volgens mij toch wel een Fanatec sensor probleem zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Balen Joep. Hopen dat ze snel een neue opsturen.

Hier nog ff stukje van race van vanmorgen. Ging zo heel de wedstrijd. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Wel fijn als je zo close kan racen en kan vertrouwen dat mensen geen rare dingen doen; ik had vanavond een of andere Peter in mijn race en die gast kon de boel niet handelen; ik zag hem komen, ging helemaal naar rechts in turn 3 en hij wreckte gewoon de gozer voor me; even later heb ik hem weer laten passeren en toen deed hij hetzelfde bij dezelfde gast......ach, zij zaten met de brokken en ik werd gewoon zesde vanaf P19.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja waren allemaal netjes. En soms ging het net goed (zie 3 naast elkaar in filmpje) maar geen een die opzettelijk fratsen uithaalde. Wel verdedigen van de lijn en zo maar dat mag. Zolang je maar niet van links naar rechts gaat zwalken. Zo ook aantal keer buitenom kunnen inhalen doordat er te strak de binnenlijn werd verdedigt en die daardoor geen lekker snelheid had uit de bocht. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het duurt nog even maar op woensdag 13 juli organiseer ik een race met de Star Mazda op Zandvoort.
iRacers.nl Openingsrace
Race start: 13-07-2011 om 20:00
Start: Staande start
Race duur: 30 ronden
Auto: Star Mazda
Circuit: Circuit Park Zandvoort

Afbeeldingslocatie: http://www.iracers.nl/graphics/tracks/Circuit%20Park%20Zandvoort.png

Meer info

[ Voor 29% gewijzigd door Phydomir op 05-07-2011 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Wat een mooie website zeg, daar staat veel nuttige info, die ik nog niet wist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacers komt bij mijn favorieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Website ziet er goed uit; mooi startpunt voor nieuwe iRacers en hopelijk een verzamelplaats voor de huidige racers.

Gisteravond nog even de Star Mazda van 0030 gereden; het blijft weird wat mensen aan het doen zijn; ik heb veel inhaalacties gezien en nagenoeg geen enkele liep goed af. Gevolg was dat ik vanuit de pits al na vijf rondjes op de vijfde plek reed, de volgende 15 ronden niemand meer gezien en na nog wat problemen bij andere zelfs op P3 geëindigd. Met een gat van 20 seconden naar voren en 15 naar achteren erg saai rijden en vooral killing voor de concentratie......haha....maargoed, 0 inc en 0,62 erbij!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooie website...... ;)
Heb al antwoord van Fanatec support ;) :
'Dit klinkt als een probleem met de optische sensor en/of het codewiel dat de positie van het stuur bepaalt.'
Heb de handleiding gekregen om het stuur open te maken en de sensor en codewiel te reinigen. Als dat niet helpt krijg ik een nieuwe sensor opgestuurd.
Nou dan ga ik nu een heleboel sleutelwerk doen ;(
Erg jammer dat ze de kap over de electronica niet verwijderbaar gemaakt hebben zonder dat je eerst het stuur moet demonteren aan de voorzijde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ach Joep, ik heb het reeds twee maal mogen doen en het is een zeer therapeutisch werkje..... haha.... kan je gelijk het Porsche-schildje vervangen voor een Jaguar-versie....LOL

[ Voor 28% gewijzigd door Ericjooo op 25-06-2011 13:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hmmmmmmm, wij sleutelen ongeveer even snel weten we. ;)
Hoe lang heeft het jou gekost om de boel te slopen en weer in elkaar te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:55:
Mooie website...... ;)
Heb al antwoord van Fanatec support ;) :
'Dit klinkt als een probleem met de optische sensor en/of het codewiel dat de positie van het stuur bepaalt.'
Heb de handleiding gekregen om het stuur open te maken en de sensor en codewiel te reinigen. Als dat niet helpt krijg ik een nieuwe sensor opgestuurd.
Nou dan ga ik nu een heleboel sleutelwerk doen ;(
Erg jammer dat ze de kap over de electronica niet verwijderbaar gemaakt hebben zonder dat je eerst het stuur moet demonteren aan de voorzijde....
Kan je eventueel die manual doorsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:14:
Hmmmmmmm, wij sleutelen ongeveer even snel weten we. ;)
Hoe lang heeft het jou gekost om de boel te slopen en weer in elkaar te zetten?
uurtje;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:30:
Kan je eventueel die manual doorsturen ?
Hier kan je 'm ophalen.
Het is de manual om de ombouw te doen van V1 naar V2, maar het legt duidelijk uit hoe je het stuur uit elkaar haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Hier kan je 'm ophalen.
Het is de manual om de ombouw te doen van V1 naar V2, maar het legt duidelijk uit hoe je het stuur uit elkaar haalt.
hoe kuis ik die positie sensor best ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Joepie! Alles is weer prima met mijn stuur, het was de sensor!
----------------------------------------
Tip: Om bij de sensor te komen hoef je hele stuur niet te demonteren!
Stuur los halen van de naaf iets opzij leggen en dan de bovenste imbus die achter het stuur zit loshalen van het kapje.
Daarna kan je het stuur gewoon weer op de naaf schuiven.
Ik heb er zelfs voor gekozen om de kap vast te zetten met tape. Dan hoef ik de hele boel niet weer te slopen als er weer eens iets is met de sensoren etc.
Ik heb de sensor en het tandwiel schoongeblazen met de compressor. En toen ontdekte ik dat de sensorplaat los zat, de sensor scheef en het tandwiel slingerde. Alles netjes recht en vast gezet en hupsakee, het werkt weer. Zo maar eens even serieus rijden. Nu ff pauze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:18:
En toen ontdekte ik dat de sensorplaat los zat, de sensor scheef en het tandwiel slingerde.
Post eens een video van jezelf als je wild door de bochten heen scheurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou als je denkt dat ik het gesloopt hebt dan heb je het mis. Ben nogal zuinig op mijn spullen.
Het is ook wel erg fijnmechanica en 'lullig' gemonteerd met 1 schroefje. Maar goed ben al lang blij dat het weer werkt.
-----------
Pfffff, net Q gedaan voor Star Mazda en had een aantal gasten die te pas en te onpas aan het cruisen waren. Aantal keer op foute plekken van mijn gas moeten gaan (en off track) bah.....
Ben ook niet in mijn flow gekomen. Wel mijn tijd iets verbeterd, maar nog niet genoeg naar mijn zin.
Morgen verder..... (of vanavond ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Laatst had ik tijdens een Lanier race een +0,58 SR rating. Vandaag de dag kom ik eigenlijk niet verder dan +0.10 SR terwijl ik verder geen inc's heb. Weet iemand hoe dit komt? Door de strengt of field misschien?

Als iemand nog met dit spel wilt beginnen, dan zou een referral naar mij erg chill zijn ! Die ingame dollars komen altijd wel van pas. De referred by email is: s (punt) haasnoot (apestaart) gmail (punt) com. Vergeet mij niet gelijk toe te voegen als race buddie !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
buffbuffbuff schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:29:
Die ingame dollars komen altijd wel van pas.
Dat geldt voor ons allemaal hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Laatst had ik tijdens een Lanier race een +0,58 SR rating. Vandaag de dag kom ik eigenlijk niet verder dan +0.10 SR terwijl ik verder geen inc's heb. Weet iemand hoe dit komt? Door de strengt of field misschien?

Als iemand nog met dit spel wilt beginnen, dan zou een referral naar mij erg chill zijn ! Die ingame dollars komen altijd wel van pas. De referred by email is: s (punt) haasnoot (apestaart) gmail (punt) com. Vergeet mij niet gelijk toe te voegen als race buddie !!
Wil hierbij gelijk even deze link toevoegen. http://iracing.com/sbrs/ 1 Maand gratis racen + bonus auto: Skip Barber. Helaas alleen voor nieuwe leden.

EDIT: Oeps. Expired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

buffbuffbuff schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:34:
[...]

Wil hierbij gelijk even deze link toevoegen. http://iracing.com/sbrs/ 1 Maand gratis racen + bonus auto: Skip Barber. Helaas alleen voor nieuwe leden.

EDIT: Oeps. Expired.
http://www.iracing.com/2-free/

Het is nu 1 maand kopen en krijg 3 maanden. ook niet slecht kan je meteen ff voorruit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Na heel de dag geracet te hebben met de Nationwide om het nieuwe tire model on de knie te krijgen, kon ik het niet laten om zonder enige vorm van testen toch een Skippy race mee te pakken op WG.

Had ik maar geweten dat alle Aliens van de partij waren ;). SoF 3800. Gelukkig door wat crashes nog 7e kunnen worden, maar wat gaat die knakkers hard.

http://members.iracing.co...onid=3704247&custid=17380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Jeetje, alleen maar Div1 rijders, dat zie je ook niet veel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
JoepW schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:14:
[...]

Ik had iets belangrijkers te doen (mijn broertje ging trouwen) en volgende week ben ik lekker een weekje weg. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier wat footage van het nieuwe tyre model @ spa onboard met telemetry en tv cam replay

NTM

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Poeh.. ben blij dat je het hebt kunnen fixen Joep! :D

Niks zo erg als dingen die niet doen wat ze zouden moeten doen. |:(

Heb vandaag m'n 8e week in de Radical gereden. Heb nu 8 weken Corvette, Corvette Fixed en Radical gedaan. De CRED is dus binnen zodat ik hopelijk op tijd genoeg iRacing credits bij elkaar gespaard heb om Suzuka en de LMP2 en Ford GT te kunnen betalen zonder bijlappen.

Over die 2 nieuwe wagens gesproken, er komt dus (gelukkig!) idd een heuze ALMS serie met LMP2, GT1 (Corvette) en GT2 (Ford GT). Woei! Ik weet wel in welke serie ik komend seizoen te vinden ben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat komt omdat je door een heel punt bent gegaan. Stel je SR is 2.95. Als je dan in de Legends een foutloze race rijdt dan krijg je er +0.10 bij. Echter ga je dan over de drie waardoor je er nog eens een half punt bij krijgt. Dat is om te voorkomen dat mensen per race wel of niet promotie gerechtigd zijn. De andere kant op werkt dit ook. Als je onder een compleet punt zakt dan gaat er ook een half punt vanaf. Dus van 3.02 zou je naar 2.42 terug kunnen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

josh-hill schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:59:
Poeh.. ben blij dat je het hebt kunnen fixen Joep! :D

Niks zo erg als dingen die niet doen wat ze zouden moeten doen. |:(

Heb vandaag m'n 8e week in de Radical gereden. Heb nu 8 weken Corvette, Corvette Fixed en Radical gedaan. De CRED is dus binnen zodat ik hopelijk op tijd genoeg iRacing credits bij elkaar gespaard heb om Suzuka en de LMP2 en Ford GT te kunnen betalen zonder bijlappen.

Over die 2 nieuwe wagens gesproken, er komt dus (gelukkig!) idd een heuze ALMS serie met LMP2, GT1 (Corvette) en GT2 (Ford GT). Woei! Ik weet wel in welke serie ik komend seizoen te vinden ben. :9
Je krijgt max. $10 per keer he, volgens mij.
Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.