Gefeliciteerd met je overwinning.......ik ben er helemaal klaar mee, wordt gewoon de muur ingedrukt in rondje 1 omdat iemand gewoon zijn lijn pakt terwijl ik nog niet ingehaald ben.....pfff, wat moet ik dan?? Oplossen?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:29:
@Ericjooo
Ik zie nu dat jij het net was.. In die fuck race in de legends.. ;-)
Eric den Hollaner..
Verwijderd
@MartijnA3
Oké, Ik dacht dat die bocht juist wel lekker ging.. ;-) Maarja, kan altijd beter natuurlijk.
@ Ericjooo
Thx, Was voor mij wel een lekkere race, ver uitgelopen zonder al teveel moeite..
Je kon d'r inderdaad niet veel aan doen..
Oké, Ik dacht dat die bocht juist wel lekker ging.. ;-) Maarja, kan altijd beter natuurlijk.
@ Ericjooo
Thx, Was voor mij wel een lekkere race, ver uitgelopen zonder al teveel moeite..
Je kon d'r inderdaad niet veel aan doen..
Hmm werkt dit serieus? Ik zat altijd als een gek te flipperen als ik in de buurt van de rev limiter kwam maar dan nog schoot ik wel eens in de limiter en dan verlies je ook wel redelijk wat voor m'n gevoel.MartijnA3 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:38:
Opschakelen doe je door gewoon de knop voor opschakelen ingedrukt te houden, als de rev limiter wordt bereikt, schakelt ie vanzelf op naar de volgende versnelling, dit is sneller dan de autoclutch.
Maar rijd sinds een paar races weer met auto-clutch geloof ik omdat ik op Mid-Ohio of op Spa een bocht had waar ik eerder wilde schakelen dan zonder clutch mogelijk was en ik autoclutch aanzetten sneller vond werken dan even de clutch op het stuur te mappen ipv het pedaal
Btw wat is er gebeurd in die SM race van zonet? Crash ergens? Zonde joh
[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 06-06-2011 23:37 ]
ja, ging er heel dom vanaf in turn 1. Maar ik reed mee zodat ik in ieder geval 1 race in de mazda heb gereden deze week, had haast niet gereden en heb de snelheid niet.
Gefeliciteerd met je 5e plek, zat nog ff met je mee te kijken.
Het werkt echt, zo schakelen met de skip, flipper gewoon naar je toe trekken en daar houden, als ie tegen de rev limiter aankomt schakelt ie op.
Voor de lastige bochten gebruik ik een button op mn stuur als clutch.
Eric94, hier een replay van mij, een 1:38.6, misschien heb je er wat aan:
http://www.filefactory.co...d3/n/skip_laguna_38.6.rpy
Gefeliciteerd met je 5e plek, zat nog ff met je mee te kijken.
Het werkt echt, zo schakelen met de skip, flipper gewoon naar je toe trekken en daar houden, als ie tegen de rev limiter aankomt schakelt ie op.
Voor de lastige bochten gebruik ik een button op mn stuur als clutch.
Eric94, hier een replay van mij, een 1:38.6, misschien heb je er wat aan:
http://www.filefactory.co...d3/n/skip_laguna_38.6.rpy
[ Voor 9% gewijzigd door MartijnA3 op 07-06-2011 00:15 ]
Verwijderd
Eindelijk het is gebeurd.. Ik ben Rank C op de Ovals.. na lang ploeteren heb ik t toch gehaald ;-) Gefeliciteerd!!!
@MartijnA3
Thx, zal kijken of ik er wat aan heb
@MartijnA3
Thx, zal kijken of ik er wat aan heb
Ai, nog even een dompertje als afsluiter van m'n week in m'n eerste en enige Skip race op Laguna 
Ik was compleet gefocused op m'n voorganger die laatste ronde en had niet echt oog voor andere zaken.
Ik was compleet gefocused op m'n voorganger die laatste ronde en had niet echt oog voor andere zaken.

Oeps, jij maakt vriendenRed Baron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:44:
Ai, nog even een dompertje als afsluiter van m'n week in m'n eerste en enige Skip race op Laguna
[video]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wat een kansloze actie!!!!......van die zwarte dan; zit volgens mij gewoon zonder brandstof maar gaat dus niet de pits in; lijkt me gewoon een gevalletje stom bezig waar een ander het slachtoffer van wordt.
Maargoed....hij had niet voor niets startnummer 13....LOL
[ Voor 12% gewijzigd door Ericjooo op 07-06-2011 09:19 ]
Ben ook aan het twijfelen om aan iRacing te beginnen, filmpjes die ik her en der zie zien er ook grafisch goed uit, maar is dit allemaal standaard of moet je daar zelf voor gaan modden.
Hou niet zo van mods op games, gaat me teveel tijd in zitten eerlijk gezegd.
Hou niet zo van mods op games, gaat me teveel tijd in zitten eerlijk gezegd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Er is helemaal niets te modden (behalve je helm en auto-kleuren en design; 5 minuten werk). Sterker nog, bij de beginnerseries is het zo dichtgetimmert dat iedereen met dezelfde fixed setup rijdt en het dus puur op rijderskwaliteiten aankomt!!
[ Voor 6% gewijzigd door Ericjooo op 07-06-2011 09:26 ]
My heavens....... met zo'n stotterende motor op racesnelheid doorknallen en dan stilvallen. Daar kon RB dus niks aan doen. Dan had Blackman nog eerder gewoon van de ideale lijn afgemoeten met zo'n bak vol onzekerheden.Ericjooo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:14:
Wat een kansloze actie!!!!......van die zwarte dan; zit volgens mij gewoon zonder brandstof maar gaat dus niet de pits in; lijkt me gewoon een gevalletje stom bezig waar een ander het slachtoffer van wordt.
Hoe krijg ik die Star Mazda rond Richmond in sneller dan 19.7?
Hele ronde vol gas lukt me echt niet, volgens mij zie ik anderen dat wel doen....
Hele ronde vol gas lukt me echt niet, volgens mij zie ik anderen dat wel doen....
Dat hij de pits niet in gaat snap ik ook best aangezien het dus de laatste ronde was.
Maar ik had dus op dat moment niet door dat de beste man zonder benzine zat.
Ik was compleet gefocused op het inhalen van die gele wagen dat ik het langzaam rijden van die zwarte voor kennisgeving aannam en gewoon probeerde om als eerste van ons drieen te finishen.
Vervolgens ga ik te hard die bocht waardoor ik door de matige lijn er dus afvlieg.
En tja bij het uitkomen probeer ik gewoon zo snel mogelijk te zijn zodat ik hem in een onwaarschijnlijk geval nog kan inhalen voor de finish als hij bijv schade zou hebben op dat moment.
Dit zijn de setups waarmee ik vorig seizoen gereden heb: 19.4 in Q en .3 in race (maar dat was met slipstream obv)
http://dl.dropbox.com/u/4..._11s1_richmond_setups.rar
Volgens mij heb ik alleen met die setups van Niek gereden omdat ik de setup van Monica te tricky vond.
Maargoed ze won wel zowat alle races die ik toen met haar gereden heb dus hij is wel rap
Het is trouwens wel zo dat je in de race niet non-stop kan pushen omdat je banden dan te warm worden en je daardoor veel grip verliest.
Maar ik had dus op dat moment niet door dat de beste man zonder benzine zat.
Ik was compleet gefocused op het inhalen van die gele wagen dat ik het langzaam rijden van die zwarte voor kennisgeving aannam en gewoon probeerde om als eerste van ons drieen te finishen.
Vervolgens ga ik te hard die bocht waardoor ik door de matige lijn er dus afvlieg.
En tja bij het uitkomen probeer ik gewoon zo snel mogelijk te zijn zodat ik hem in een onwaarschijnlijk geval nog kan inhalen voor de finish als hij bijv schade zou hebben op dat moment.
Dit zijn de setups waarmee ik vorig seizoen gereden heb: 19.4 in Q en .3 in race (maar dat was met slipstream obv)
http://dl.dropbox.com/u/4..._11s1_richmond_setups.rar
Volgens mij heb ik alleen met die setups van Niek gereden omdat ik de setup van Monica te tricky vond.
Maargoed ze won wel zowat alle races die ik toen met haar gereden heb dus hij is wel rap
Het is trouwens wel zo dat je in de race niet non-stop kan pushen omdat je banden dan te warm worden en je daardoor veel grip verliest.
Is het weer een nachtrace of is het nu wel licht daar?
Damn, dat is idd vervelend, zo'n wagen die na een krappe bocht niet uitaccelereert. Dat verwacht je niet.
Je ziet het trouwens ook wel eens bij gasten die gelapt worden. Die gaan dan meteen na een (lastige) bocht op de racelijn van het gas af met een crash tot gevolg.
Je ziet het trouwens ook wel eens bij gasten die gelapt worden. Die gaan dan meteen na een (lastige) bocht op de racelijn van het gas af met een crash tot gevolg.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Van het weekend weer een race in de legends cup gekeken, straks mijn eerste oval race in de legends bakken. Ben benieuwd, zijn felle wagentjes zeg!
edit:
dat was best leuk
edit:
dat was best leuk
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 07-06-2011 15:20 ]
Vanochtend een hoge SOF race in de skip op zandvoort, goed voor de puntjes. P3 op de grid, ben sneller dan P2 bij de start en zit in zn versnellingsbak. Besluit iets te liften vlak voor de Gerlach bocht omdat ik niet weet waar P2 zal remmen. Helaas denkt P4 niet zo en krijg ik een duw en vlieg van de baan. Dag race.
Dat zijn vervelende momenten ja zo in een eerste ronde.
Dat had ik ook op Brands Hatch in de Star Mazda.
Een gast is goed weg bij de start en remt me uit in T1, vervolgens schiet hij te ver door, spint daardoor samen met een andere gast.
Ik afremmen zodat ik er omheen kan echter had ik direct al een andere wagen in mijn versnellingsbak zitten.
Helaas anticipeert niet iedereen even goed op zulk soort momenten.
Dat had ik ook op Brands Hatch in de Star Mazda.
Een gast is goed weg bij de start en remt me uit in T1, vervolgens schiet hij te ver door, spint daardoor samen met een andere gast.
Ik afremmen zodat ik er omheen kan echter had ik direct al een andere wagen in mijn versnellingsbak zitten.
Helaas anticipeert niet iedereen even goed op zulk soort momenten.
En dan na de race "ja, ik had een setup van een vriend van me geladen en ik kon er niet mee overweg". Ja en? Helemaal een reden om niet zo agressief te rijden.

Nog dommer dus. Nieuwe setup gebruiken in de race. Als je al uberhaubt je setup aanpast eerst uitproberen in practise sessie.
Sodeknetters, lekkere race gehad! Volgens mij 12 ronden lang om plaats 5 gestreden 
Alhoewel gestreden, ik kon denk ik 2 aanvallen doen, en die kansjes waren verkregen door druk te blijven zetten, niet omdat ik sneller was. Ik moest op en over de limiet rijden om bij te kunnen blijven, spinde na 12 ronden helaas. Hield het gewoon niet meer vol, zweet me een ongeluk!
Alhoewel gestreden, ik kon denk ik 2 aanvallen doen, en die kansjes waren verkregen door druk te blijven zetten, niet omdat ik sneller was. Ik moest op en over de limiet rijden om bij te kunnen blijven, spinde na 12 ronden helaas. Hield het gewoon niet meer vol, zweet me een ongeluk!
Net een avondje 'instructie' gedaan met de MX5.
Pas overigens op als je "Maurits Boreel" tegenkomt. Deze gast reedt dus tegen het verkeer in en stond geregeld voor de fun verkeerd om op de ideale lijn. Hij verdient het om gerapporteerd te worden. Heb ik alleen niet gedaan. Geen zin in de hassle en ik heb geen replays opgeslagen. Had bijna een PB naar hem gestuurd op iRacing, maar dat heb ik ook maar achterwege gelaten.
Ik denk dat ie binnenkort in de klasse onder de Rookie klasse belandt (kan dat?
, haha)
Daarna nog even snel wat rondjes gedaan met de MX5 op Infineon Raceway. Wat een te gekke baan en wat jammer dat ik bijna geen tijd meer heb deze week
. Misschien morgenochtend nog even...
Net een tijd kunnen zetten onder de 1:30. Moet nog veel af kunnen. Echt een heerlijke baan.
Pas overigens op als je "Maurits Boreel" tegenkomt. Deze gast reedt dus tegen het verkeer in en stond geregeld voor de fun verkeerd om op de ideale lijn. Hij verdient het om gerapporteerd te worden. Heb ik alleen niet gedaan. Geen zin in de hassle en ik heb geen replays opgeslagen. Had bijna een PB naar hem gestuurd op iRacing, maar dat heb ik ook maar achterwege gelaten.
Ik denk dat ie binnenkort in de klasse onder de Rookie klasse belandt (kan dat?
Daarna nog even snel wat rondjes gedaan met de MX5 op Infineon Raceway. Wat een te gekke baan en wat jammer dat ik bijna geen tijd meer heb deze week
Net een tijd kunnen zetten onder de 1:30. Moet nog veel af kunnen. Echt een heerlijke baan.
Uiteindelijk doe je t daarvoor héSchuey schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:08:
Sodeknetters, lekkere race gehad! Volgens mij 12 ronden lang om plaats 5 gestreden
Net een skip race gewonnen, van start tot finish aan de leiding gereden. Eerste race waarin ik zelf eens geen fout maakte. Snelste ronde op Zandvoort nu naar 1:56.315 gebracht.
Helaas een lage SOF, waardoor ik niet veel kampioenschapspunten krijg. Maar goed, voelt wel lekker!
Helaas een lage SOF, waardoor ik niet veel kampioenschapspunten krijg. Maar goed, voelt wel lekker!
Volgens mij net met Ericjooo in een race gezeten 
Er vloog in de opwarmrondes al iemand bij me naar binnen
Heel de race met een kapotte ophanging gereden, achter de pacecar beukte hij er al 1 af ook
Denk dat hij rollende start concept niet helemaal begreep, eerste bocht na de start nam hij er gelijk 2 mee af geloof ik ook omfg
Er vloog in de opwarmrondes al iemand bij me naar binnen

Heel de race met een kapotte ophanging gereden, achter de pacecar beukte hij er al 1 af ook
2e winst van de dag! SOF van 2095, een hogere ga ik niet winnen denk ik, had het nu erg moeilijk. Wel de hele race op kop gereden weer. Snelste ronde nu 01:56.171. 
Beide races 0 inc, de Skip & Zandvoort is een goede combi voor mij.
Beide races 0 inc, de Skip & Zandvoort is een goede combi voor mij.
[ Voor 17% gewijzigd door MartijnA3 op 08-06-2011 16:26 ]
Nu dan stoppen, want anders rijd straks een of andere lijpo je van de weg en is gelijk je dag weer verpest!
Bah, reed net royaal aan kop op zandvoort met de Skip, kom ik zonder benzine te zitten 
wijze les voor de volgende keer, check your fuel!
Nog een time-trail en een race, hopelijk daarna eindelijk C!
't wordt ook tijd voor een hogere divisie met time trails denk ik, sta nu 1e met 1 sec voorspring op de #2
wijze les voor de volgende keer, check your fuel!
Nog een time-trail en een race, hopelijk daarna eindelijk C!
't wordt ook tijd voor een hogere divisie met time trails denk ik, sta nu 1e met 1 sec voorspring op de #2
[ Voor 21% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 08-06-2011 17:22 ]
Leuk.....ovalracen met de Star Mazda; vanuit de pits had ik halverwege de kop alleen was ik niet zo slim geweest nieuwe banden te halen tijden een caution en kwamen twee Amerikanen me bij de herstart voorbij alsof ik stil stond; nog eentje ingehaald maar helaas finishten we onder geel anders had ik nummer 1 ook nog wel kunnen hebben :-)
Ik heb daar heel even naar gekeken, maar helaas moet iedereen die jou zo wil zien jouw bestanden eerst hebben en in de juiste dir zetten. Dus ik heb er geen tijd in gestoken. Ik rij gewoon alles rood/wit/blauw.MartijnA3 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:48:
Beetje aan het klooien met een custom paint voor de skip. Ben helaas niet zo creatief.
Klopt, daar heb je dit voor: http://www.tradingpaints.com/
Heb nu 155 skins van andere skip rijders in mijn paint folder staan, wekrt echt super en is heel simpel.
Heb nu 155 skins van andere skip rijders in mijn paint folder staan, wekrt echt super en is heel simpel.
Jammer dat je het GOT-logo niet kan gebruiken voor spinners op je wielen.MartijnA3 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:48:
Beetje aan het klooien met een custom paint voor de skip. Ben helaas niet zo creatief.![]()
[afbeelding]
How do you save a random generator ?
owMartijnA3 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:15:
Klopt, daar heb je dit voor: http://www.tradingpaints.com/
Ik gebruik de TradinPoints Desktop Downloader. Super handig.
Je geeft aan welke auto's je graag wilt zien en vervolgens download ie alle auto's.
Mijn skins folder is echt enorm, download alle skins van alle auto's die ik heb (en ik heb er best wat).
http://www.tradingpaints.com/page/Desktop
Je geeft aan welke auto's je graag wilt zien en vervolgens download ie alle auto's.
Mijn skins folder is echt enorm, download alle skins van alle auto's die ik heb (en ik heb er best wat).
http://www.tradingpaints.com/page/Desktop
Die gebruik ik ook inderdaad, de grid zag er meteen compleet anders uit. Was zo'n beetje de enige zonder eigen paintjob.
Voor het painten voor iracing zijn geen modellen die je in een programma kunt laden om buiten iracing zelf je skins te bekijken toch?
Dat was altijd wel handig namelijk toen ik vroeger wel eens wat aan het photoshoppen sloeg in het GP4 tijdperk.
Dat was altijd wel handig namelijk toen ik vroeger wel eens wat aan het photoshoppen sloeg in het GP4 tijdperk.
Dat zou wel handig zijn ja. Want anders moet je steeds weer in de SIM om te zien of het iets is
Verwijderd
Ben sinds kort ( net 3 dagen ) over gegaan op iRacing na altijd race games op de console te hebben gespeeld
En moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt! Auto's reageren lekker en de tracks zijn echt een zware verbetering als je die vergelijkt met die van console games. Afgelopen dagen bezig geweest de MX5 onder de knie te krijgen en dat gaat redelijk goed. Waar ik de eerste race gemiddeld 1.10 reed op de okayama short track rij ik sinds gisteren een 1.04 gemiddeld met hier en daar een offtrack...
Denk dat ik na het weekend, dit kan verbeteren na het bekijken van een aantal replays van drivers die 1.01 rijden.
De fout zit bij mij vooral bij het ingaan van een bocht met een te hoge versnelling (3). Zoals ik zag worden de meeste allemaal in de 2e genomen (minder corrigeren), waardoor ze sneller uit de bocht kunnen trekken
En moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt! Auto's reageren lekker en de tracks zijn echt een zware verbetering als je die vergelijkt met die van console games. Afgelopen dagen bezig geweest de MX5 onder de knie te krijgen en dat gaat redelijk goed. Waar ik de eerste race gemiddeld 1.10 reed op de okayama short track rij ik sinds gisteren een 1.04 gemiddeld met hier en daar een offtrack...
Denk dat ik na het weekend, dit kan verbeteren na het bekijken van een aantal replays van drivers die 1.01 rijden.
De fout zit bij mij vooral bij het ingaan van een bocht met een te hoge versnelling (3). Zoals ik zag worden de meeste allemaal in de 2e genomen (minder corrigeren), waardoor ze sneller uit de bocht kunnen trekken
Gebruik traiding paint ook voor andere auto's goed te zien, Maar heb zelf geen skinning skills "me votes for a tweakers skin pack"MartijnA3 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:44:
Die gebruik ik ook inderdaad, de grid zag er meteen compleet anders uit. Was zo'n beetje de enige zonder eigen paintjob.
Gisteren -eindelijk- een lvl C license verdient met een overwinning op Zandvoort die me +0.5 SR gaf
Ik sta direct op 3.5 SR in m'n C dus B komt er ook snel aan hoop ik 
Toch kijken of ik binnenkort eens met jullie mee kan racen, lijkt me ook erg leuk.
Toch kijken of ik binnenkort eens met jullie mee kan racen, lijkt me ook erg leuk.
Net mijn eerste rondjes gereden, draait goed op 1920x1080. Uiteraard even de Skip als eerste geprobeerd op Laguna Seca, probleem voor mij op dit moment zijn de remmen. Als ik mijn rempedaal 1 cm indruk blokkeert ie al.
Twee zaken:Phusebox schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:53:
Net mijn eerste rondjes gereden, draait goed op 1920x1080. Uiteraard even de Skip als eerste geprobeerd op Laguna Seca, probleem voor mij op dit moment zijn de remmen. Als ik mijn rempedaal 1 cm indruk blokkeert ie al.
- In de pits druk gas & rem eens volledig in eerst. Als ik dat niet doe dan blokkeert alles ook meteen
- Kijk eens naar "Measure Brake Pedal" in de opties
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Als ik het goed had gebruik jij de CSP? Had ik in ieder geval een keer gelezen hier op het forum (GT5)Phusebox schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:53:
Zo ja dan moet je "Brake force curve factor""maar eens op 0 zetten. Had dit probleem eerst ook en dit verholp het probleem bij mij
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 10:31 ]
Vergeet niet dat je de Skip nog niet kunt racen in officiële races zolang je een rookie bent.Phusebox schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:53:
Je zult eerst alleen in de Mx5 kunnen racen, totdat je Safety Rating boven de 4.0 is en/of je gepromoveerd bent naar D klasse SR.
Verwijderd
Wat word ik toch ziek van die races waar sukkels je rammen en dat die sukkels dan wel SR erbij krijgen en ik niet omdat ik een andere Rank heb.. Die mensen moeten weg/dood/whatever, ik wil ze niet meer tegenkomen.!!
Nee was even mijn oude Logitech Momo Force aan het testen (die rode)Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
[...]
Als ik het goed had gebruik jij de CSP? Had ik in ieder geval een keer gelezen hier op het forum (GT5)![]()
Zo ja dan moet je "Brake force curve factor""maar eens op 0 zetten. Had dit probleem eerst ook en dit verholp het probleem bij mij
Ik had gister een ramp avond. Begon ff met een raceje in de Star Mazda. Deze week op Richmond oval. Dacht goed voorbereid lekker ff te gaan knallen. Ree in practise en qualy 19.5. Startend van P6 kon ik lekker mee komen wel al na 3 rondjes eerste geel. Daarna de herstart beetje verpest en twee man voorbij moeten laten gaan. Echter op P8 toucheer ik ligt de muur bij uitkomen eerste bocht. Jammer genoeg net iets te en suspensie niet meer 100%. Meteen seconde erbij met men rondjes. Denk hmm mischien nog een safety en pitten hopelijk voor ik gelapt word. Alleen geen safety meer en dus na 2x gelapt te zijn kansloos op P11 finischen.
Nou ja eigen fout dus daarna denk ik maar ff raceje met de Mustangs op Zandvoort. mooi baantje dat me goed ligt. Kan 1.55 mee rijden in de Mustang wat genoeg is om mee te kunnen doen in de top splits. Start race krijg ik nog in de warmup lap een of andere vage netwerk bug. gast achter me ziet em ineeens niet en boem achterop 4x inc aaan men broek en bam hele netwerk plat voor mij. Moet eruit en weer opnieuw inloggen. Nog nooit gehad dit en men internet verbinding dee het gewoon. Nou dus weer terug in game met tow en met ronde achterstand race begonnen. Zat in de hele race dus tussen de P1 en P2 te rijden. Lekker dus 2e plek in rook op gegaan zo. En een enorme bijt uit men Irating vanwege laatste eindigen. Zit ik weer onder de 2000
.
Hopelijk dan maar vanavond wat irating terug winnen. Want dit was niks.
Nou ja eigen fout dus daarna denk ik maar ff raceje met de Mustangs op Zandvoort. mooi baantje dat me goed ligt. Kan 1.55 mee rijden in de Mustang wat genoeg is om mee te kunnen doen in de top splits. Start race krijg ik nog in de warmup lap een of andere vage netwerk bug. gast achter me ziet em ineeens niet en boem achterop 4x inc aaan men broek en bam hele netwerk plat voor mij. Moet eruit en weer opnieuw inloggen. Nog nooit gehad dit en men internet verbinding dee het gewoon. Nou dus weer terug in game met tow en met ronde achterstand race begonnen. Zat in de hele race dus tussen de P1 en P2 te rijden. Lekker dus 2e plek in rook op gegaan zo. En een enorme bijt uit men Irating vanwege laatste eindigen. Zit ik weer onder de 2000
Hopelijk dan maar vanavond wat irating terug winnen. Want dit was niks.
Briljant filmpje.
Skin die hij gebruikt is trouwens een gratis voor iedereen-tje: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/75/1461823.page
Zou wel eens zijn set-up willen 'lenen'. Knap hoe die zo weet te powersliden.
Skin die hij gebruikt is trouwens een gratis voor iedereen-tje: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/75/1461823.page
Zou wel eens zijn set-up willen 'lenen'. Knap hoe die zo weet te powersliden.
Auw..... Je zou toch bijna niet meer durven te racenDutchDevil79 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:15:
I.....En een enorme bijt uit men Irating vanwege laatste eindigen. Zit ik weer onder de 2000.
Breek mie d'n bek niet open.....pffff
hehe, alweer 80 puntjes erbij voor race van net (alweer bijna boven de 2000). Grand AM race gewonnen in de Mustangs op Homestead Course B. lastig baantje zo met 24 DPs die om je heen circelen. Ook niet allemaal even netjes met het inhalen maar wel intense strijd met andere Mustang rijder gehad. Kon hem uit eindelijk voorbij komen en daarna rustig uit rijden. Leukste Grand AM race voor mij tot nu toe.
Jah had het gelzen. Klinkt zeer goed iig. Zal voor veel alliens wel een enorme aanpassing zijn deze nieuwe banden.
Trouwens de Grand AM race van gister was wel een voorbeeld van hoe vervelend die DP's soms kunnen zijn. Moest echt zo goed in men spiegels kijken. had wel 10x iemand die ff een divebomb de bocht in dook. En dan ook nog het volgende moment. Ik rij daar ff relaxed met men Mustang. Staan er 2 van die DPs aan beide kanten. Denk jezus heb een beetje geduld man.
Trouwens de Grand AM race van gister was wel een voorbeeld van hoe vervelend die DP's soms kunnen zijn. Moest echt zo goed in men spiegels kijken. had wel 10x iemand die ff een divebomb de bocht in dook. En dan ook nog het volgende moment. Ik rij daar ff relaxed met men Mustang. Staan er 2 van die DPs aan beide kanten. Denk jezus heb een beetje geduld man.

Verwijderd
Hey allemaal..
Ik organiseer morgen avond een GP op SPA met een paar maten van me..
130min practice, 25min Quali en 44laps is race..
En ohja, t is in de Williams ;-)
Iedereen is welkom alleen er zit een limiet van 24 rijders op..
Vol = vol
Groet,
Eric
Ik organiseer morgen avond een GP op SPA met een paar maten van me..
130min practice, 25min Quali en 44laps is race..
En ohja, t is in de Williams ;-)
Iedereen is welkom alleen er zit een limiet van 24 rijders op..
Vol = vol
Groet,
Eric
Zo, straks de Zandvoort Skip Barber race rijden van 19:45. Veel geoefend op de baan, optimum is 1.56:4xx, beste tijd 1.56:6xx, maar ik kan met goede regelmaat rond de 1.57 rijden. Als ik hem uit de kreukels houdt wordt het vast een leuke race 
EDIT: BAM JONGUH!
Van de 14e naar de 6e plek gereden. Hoogst geklasseerde C-class driver (de 5 voor me waren A en B class met astronomische iRatings), optimale laptijd naar 1.56.0xx bijgesteld, 0 inc's en uiteindelijk 0.63 SR erbij. Lekker!
Eerste paar ronden een mooi gevecht gehad met 2 anderen, die ik eigenlijk alleen maar kon bijhouden omdat ze met elkaar in gevecht waren. Ik kom op pure snelheid een seconde te kort, maar als je maar op de baan blijft kun je toch een heel eind komen. Heerlijk gevoel, zo moet iRacing eigenlijk altijd zijn
1 vraag: als ik bij de MPR kijk zegt hij dat ik nog steeds 4 more races of 4 timetrails moet en ik kom dus niet in aanmerking voor promotie. Maar dat staat er al heel lang terwijl ik toch echt races rijdt. Weet iemand hoe dat zit
EDIT: BAM JONGUH!
Van de 14e naar de 6e plek gereden. Hoogst geklasseerde C-class driver (de 5 voor me waren A en B class met astronomische iRatings), optimale laptijd naar 1.56.0xx bijgesteld, 0 inc's en uiteindelijk 0.63 SR erbij. Lekker!
Eerste paar ronden een mooi gevecht gehad met 2 anderen, die ik eigenlijk alleen maar kon bijhouden omdat ze met elkaar in gevecht waren. Ik kom op pure snelheid een seconde te kort, maar als je maar op de baan blijft kun je toch een heel eind komen. Heerlijk gevoel, zo moet iRacing eigenlijk altijd zijn
1 vraag: als ik bij de MPR kijk zegt hij dat ik nog steeds 4 more races of 4 timetrails moet en ik kom dus niet in aanmerking voor promotie. Maar dat staat er al heel lang terwijl ik toch echt races rijdt. Weet iemand hoe dat zit
[ Voor 61% gewijzigd door Arfman op 11-06-2011 20:29 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als ik de rest van je verhaal zo lees rijd je voornamelijk de skip en heb je nu licentie C. De Skip is een klasse D auto en telt dus niet meer voor je C -> B MPR.Arfman schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:37:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Yep ff paar timetrials in een c klasse bak en je promoveerd. Je kan ook als je boven de 4.0 een B klasse auto gebruiken. Want bij C 4.0 of hoger mag je ook mee doen aan B klasse races en time trials.
En ja leuk is die Skip op Zandvoort. Jammer dat ik men 2 races al heb gedaan voor deze week en een ervan 2de geworden met een behoorlijk hoge Ir dus veel puntjes gepakt. Dus nu maar stoppen omdat ik anders waarschijnlijk alleen maar punten verlies. En ik doe nog steeds goed mee om P1 in men divisie.
En ja leuk is die Skip op Zandvoort. Jammer dat ik men 2 races al heb gedaan voor deze week en een ervan 2de geworden met een behoorlijk hoge Ir dus veel puntjes gepakt. Dus nu maar stoppen omdat ik anders waarschijnlijk alleen maar punten verlies. En ik doe nog steeds goed mee om P1 in men divisie.
[ Voor 43% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-06-2011 22:12 ]
Ah kijk, duidelijk heren! Bedankt!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
De race van vannavond die ik wou gaan organiseren wordt verplaatst naar morgen.. Zelfde race, zelfde tijd
Eerst formule 1 kijken?Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:04:
De race van vannavond die ik wou gaan organiseren wordt verplaatst naar morgen.. Zelfde race, zelfde tijd
Wordt gek van die bashers , niet kunnen rijden , geen idee wat en hoe je je moet gedragen op een circuit , ze zijn allemaal kleurenblind want vlaggen en kleuren daar hebben ze nog nooit eerder van gehoord .........
Ben zelf geen snelle rijder maar wel beheerst en volgens de regels , snelle deelnemers laat ik op een moment gewoon voorbij .... zeker met een blauwe vlag.
Net 24 rondjes Nvidia cup (vanuit de pits ) naar plek 3 gereden , netjes gewacht tot dat degene voormij een fout maakt en ze gaan 1 voor van de baan..... laatste ronde .... 6 deelnemrs voormij die ik ga lappen .... wat doe je dan met nummer 4 op 30 sec ..... rustig uitrijden .... degene voormij heeft geen idee dat hij op een ronde gezet gaat worden ... gaat van de baan en wil zijn fout snel snel mogelijk goed maken ...... en gaat volgas de baan op waar ik op dat moment zit ...... auto helemaal krom .... ik werd ff helemaal gek .....
Geen gelukkig race weekend voor de punten
Zaterdag wel Grand Touring Cup MC op infineon gereden ... in een veld van 30 autos 2 x zonder al te veel problemen gefinished ( wel achteraan ;-) ) maar waren beiden erg leuke races op een in mijn ogen lekker baantje.
Grt
Patrick
Ben zelf geen snelle rijder maar wel beheerst en volgens de regels , snelle deelnemers laat ik op een moment gewoon voorbij .... zeker met een blauwe vlag.
Net 24 rondjes Nvidia cup (vanuit de pits ) naar plek 3 gereden , netjes gewacht tot dat degene voormij een fout maakt en ze gaan 1 voor van de baan..... laatste ronde .... 6 deelnemrs voormij die ik ga lappen .... wat doe je dan met nummer 4 op 30 sec ..... rustig uitrijden .... degene voormij heeft geen idee dat hij op een ronde gezet gaat worden ... gaat van de baan en wil zijn fout snel snel mogelijk goed maken ...... en gaat volgas de baan op waar ik op dat moment zit ...... auto helemaal krom .... ik werd ff helemaal gek .....
Geen gelukkig race weekend voor de punten
Zaterdag wel Grand Touring Cup MC op infineon gereden ... in een veld van 30 autos 2 x zonder al te veel problemen gefinished ( wel achteraan ;-) ) maar waren beiden erg leuke races op een in mijn ogen lekker baantje.
Grt
Patrick
idd die corvette week is ook al geen klote aan de baan Okayama leent zich er totaal niet toe is close racing en niet iedereen kan dit.Fast-P schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:14:
Wordt gek van die bashers , niet kunnen rijden , geen idee wat en hoe je je moet gedragen op een circuit , ze zijn allemaal kleurenblind want vlaggen en kleuren daar hebben ze nog nooit eerder van gehoord .........
Geen gelukkig race weekend voor de punten![]()
Grt
Patrick
Gebeurd gewoon , tis niet anders , zag gister in de 24 uur ook een Schot die daar last van had .... geen geduld en denken dat je een wedstrijd wint in het eerste uur :-)
Yessssssssssss, zonet een heerlijke oval race gewonnen 
http://members.iracing.co...onid=3641447&custid=61747
Slechts 2 cautions gehad, eentje direct na de start en de andere in lap 44.
Dit maakte het extra spannend doordat we met de hele kop van het veld nog een splash & dash moesten maken om de finish te halen.
In ronde 93 lag ik 6e toen de eerste voor me hun stop maakten.
Dus aantal rondjes later met de ogen dicht de pits in gevlogen zonder een penalty te pakken.
En toen met een beetje brandstof en m'n oude bandjes weer snel verder en zowaar, het was goed voor p1.
De laatste ronden had ik nog wel iemand in m'n versnellingsbak zitten maar ik kon de deur goed dicht houden.
Als road racer begin ik nu toch wel redelijk verslaafd te raken aan het hele oval gebeuren
http://members.iracing.co...onid=3641447&custid=61747
Slechts 2 cautions gehad, eentje direct na de start en de andere in lap 44.
Dit maakte het extra spannend doordat we met de hele kop van het veld nog een splash & dash moesten maken om de finish te halen.
In ronde 93 lag ik 6e toen de eerste voor me hun stop maakten.
Dus aantal rondjes later met de ogen dicht de pits in gevlogen zonder een penalty te pakken.
En toen met een beetje brandstof en m'n oude bandjes weer snel verder en zowaar, het was goed voor p1.
De laatste ronden had ik nog wel iemand in m'n versnellingsbak zitten maar ik kon de deur goed dicht houden.
Als road racer begin ik nu toch wel redelijk verslaafd te raken aan het hele oval gebeuren
Verwijderd
Weet iemand hier hoe je precies PRO wordt?
Moet je Classe A zijn? Moet je een hoge iRating hebben?
Alles wat ik over Pro worden lees is erg wazig..
gr.
Eric den Hollander
PS. De geplande race van vannavond die was verschoven naar morgen avond word nog verder uitgesteld want mn maat zn pc kan iRacing niet hendelen en hij wacht nog op geld om een video kaart te kopen.. Dus nog ff weekie wachten.
Moet je Classe A zijn? Moet je een hoge iRating hebben?
Alles wat ik over Pro worden lees is erg wazig..
gr.
Eric den Hollander
PS. De geplande race van vannavond die was verschoven naar morgen avond word nog verder uitgesteld want mn maat zn pc kan iRacing niet hendelen en hij wacht nog op geld om een video kaart te kopen.. Dus nog ff weekie wachten.
Voor de road licentie moet je volgens mij in de top 12 van een FW31 seizoen finishen. Vervolgens is er in het 4e seizoen van het jaar een pro seizoen waarin plekken voor het 2012 WC te verdienen zijn.
Maar waar het precies beschreven staat weet ik ook zo niet
Dit klopt wel redelijk.Red Baron schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:05:
Voor de road licentie moet je volgens mij in de top 12 van een FW31 seizoen finishen. Vervolgens is er in het 4e seizoen van het jaar een pro seizoen waarin plekken voor het 2012 WC te verdienen zijn.
De eerste 3 seizoenen van de FW31 bepalen wie er PRO wordt. Het eerste seizoen heeft de top 12 direct een PRO licentie gekregen. Het komende seizoen (seizoen 2) krijgt weer de top 12 een PRO licentie, tenzij er iemand in die top 12 staat die al een PRO licentie heeft, dan schuift het uiteraard een plekje door. Voor het derde seizoen zal dit ook gelden waardoor je uiteindelijk 36 PRO rijders zal hebben die in het 4e seizoen een apart seizoen rijden om zo te bepalen wie er een DWC licentie zal krijgen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Training sessie: Grand Touring Series
Toegelaten auto: MX5 & Jetta
(LET OP: De auto waarmee je de eerste keer joined moet je blijven gebruiken)
Circuit: Zandvoort (Het circuit vanaf morgen)
Hosting start: 14 uur
Hosting einde: 18 uur
Sessie naam: GoT Grand Touring Cup Zandvoort
Wachtwoord: gottrain
Toegelaten auto: MX5 & Jetta
(LET OP: De auto waarmee je de eerste keer joined moet je blijven gebruiken)
Circuit: Zandvoort (Het circuit vanaf morgen)
Hosting start: 14 uur
Hosting einde: 18 uur
Sessie naam: GoT Grand Touring Cup Zandvoort
Wachtwoord: gottrain
Helaas, de Jetta heb ik dus niet kan niet meedoen
De MX5 heb je sowieso, dus zo te zien kan je prima joinen met die MX5
VW Jetta is overigens wel een grappige auto om eens mee te prutsen
Je moet beide auto's hebben anders kan je niet joinenTrenchdog schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:11:
De MX5 heb je sowieso, dus zo te zien kan je prima joinen met die MX5VW Jetta is overigens wel een grappige auto om eens mee te prutsen
Grappige auto om mee te prutsen != bereid zijn om er 12 dollar voor neer te leggen. Dat ding ga ik toch nooit rijden.Trenchdog schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:11:
De MX5 heb je sowieso, dus zo te zien kan je prima joinen met die MX5VW Jetta is overigens wel een grappige auto om eens mee te prutsen
De Jetta is toch wel een aardige bak die even wat lastiger te rijden is dan de MX5 voor mijn gevoel.
Om dat ding op een normale manier door het scheivlak te krijgen is een behoorlijke uitdaging
Om dat ding op een normale manier door het scheivlak te krijgen is een behoorlijke uitdaging
Zo net ff Q gereden voor MX5 op Zandvoort: 2:01.476
Meteen een PB.
Vanmiddag maar eens een raceje rijden.
Nette tijd hoor.JoepW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:10:
Zo net ff Q gereden voor MX5 op Zandvoort: 2:01.476Meteen een PB.
Nog veranderingen gedaan verder aan de setup van gisteren?
Thx.
Nee geen wijzigingen doorgevoerd.
Denk dat ik om 14:15 even een race doe
Dat was vreemd. Kwam niet in de race. Wel warmup, maar toen gridkeuze moest komen bleef bij mij de tekst 'tech inspection' staan. Heb dus niet mee kunnen doen.
Mijn GoT MX5:

(Belichting is niet helemaal super, maar zoiets wil ik voor al mijn autootjes maken)
Dat was vreemd. Kwam niet in de race. Wel warmup, maar toen gridkeuze moest komen bleef bij mij de tekst 'tech inspection' staan. Heb dus niet mee kunnen doen.
Mijn GoT MX5:

(Belichting is niet helemaal super, maar zoiets wil ik voor al mijn autootjes maken)
[ Voor 90% gewijzigd door JoepW op 14-06-2011 16:48 ]
Nice ben je van 0 begonnen of een Bep. Template ?JoepW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:41:
Thx.
Mijn GoT MX5:
Toevallig de bekende bug dat je in het garage settings menu zat op het moment dat de warmup overging naar gridding?JoepW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:41:
Ik ben ook begonnen aan een skin.

De auto wordt nog zwart ipv grijs. (Hij is nu grijs omdat ik anders niets zag in de template) En er komen nog oranje tinten/lijnen op.

De auto wordt nog zwart ipv grijs. (Hij is nu grijs omdat ik anders niets zag in de template) En er komen nog oranje tinten/lijnen op.
Ik rijd zelf al een tijdje rond in de volgende twee wagens:

Nice! Hoe zorg je er voor dat de nummers op de auto bij je auto passen? Moet je die nog bij iRacing zelf aanpassen?
Ben met een template begonnen.dabelg schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:56:
Nice ben je van 0 begonnen of een Bep. Template ?
Wel jammer dat de software van Traiding Paints niet werkt op Windows 7 64 bits
Yep, dat was het dan. Ik checkte mijn brandstof......Red Baron schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:59:
Toevallig de bekende bug dat je in het garage settings menu zat op het moment dat de warmup overging naar gridding?
Hoe bedoel je?Niellie41 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:56:
Nice! Hoe zorg je er voor dat de nummers op de auto bij je auto passen? Moet je die nog bij iRacing zelf aanpassen?
------------
Net nog ff 2 tt gedaan met StarMazda. In de tweede -0.01
Maar in de eerste weer mijn tijd verbeterd: 1:27.211
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 14-06-2011 18:56 ]
Zoals bij de IndyCar, daar past het nummer bij de rest van de auto. Als je de paint tool van iRacing gebruikt, kan je ook het nummer aanpassen en van kleurtjes voorzien.
Als je je eigen auto paint, kan je niet het nummer zelf maken omdat die kan veranderen.Toch? Dus ik vroeg me af hoe zorg je ervoor dat de stijl van het nummer past?
Als je je eigen auto paint, kan je niet het nummer zelf maken omdat die kan veranderen.Toch? Dus ik vroeg me af hoe zorg je ervoor dat de stijl van het nummer past?
Ok, nu snap ik het. Je kan via de skin niet het lettertype etc van de het nummer beinvloeden. Dat zal je gewoon in iRacing moeten doen.Niellie41 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:16:
Zoals bij de IndyCar, daar past het nummer bij de rest van de auto. Als je de paint tool van iRacing gebruikt, kan je ook het nummer aanpassen en van kleurtjes voorzien.
Inderdaad. Als je op de iRacing website naar customize cars gaat kun je op het kleurenpallet # aanvinken en daarmee pas je de kleuren aan van je auto nummer.JoepW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:48:
[...]
Ok, nu snap ik het. Je kan via de skin niet het lettertype etc van de het nummer beinvloeden. Dat zal je gewoon in iRacing moeten doen.
Gaaf man. Angry birdsEw0ut schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:21:
Heb m'n Skippy ook wat aangepast...
-------------------
Net mijn eerste race in de Star Mazda op Okayama. 4de op het grid. Meteen na 2 bochten op de 2de plek. In 2de rondje overstuur in bocht 2 (niet gewend aan zoveel brandstof) en spin. Terug naar achter in het veld, 8st. Lekker terug gevochten naar plek 5 en vervolgens divebomb'd Thomas Fernandez (een franse stokbrood venter) me na het lange rechte eind in rondje 13 (tuurlijk).
Nou auto was te repareren in veel minuten. Maar lag voor geen meter meer. Vloog er meteen weer af. Stuur bleef scheef staan en zo. Nogmaals laten repareren, maar het hielp niet meer.
Hier de replay van de bomb.
Dit kostte punten: -0.13

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 14-06-2011 21:34 ]
Ja, ik zat mee te kijken....ging helemaal nergens over; dit vind ik echt een rapporteer gevalletje....belachelijk
Ik hem al een protest ingediend.Ericjooo schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:52:
Ja, ik zat mee te kijken....ging helemaal nergens over; dit vind ik echt een rapporteer gevalletje....belachelijk
Als je zijn (Thomas) 'track record' bekijkt verloopt geen enkele race ok....
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 14-06-2011 22:57 ]
Goedzo. 
Gave skins allemaal.
Ben zelf nog bezig met een skin, gaat wel veel tijd in zitten als je elke keer tussen photoshop en iracing moet switchen om te kijken of een lijntje goed aansluit.
Gave skins allemaal.
Ben zelf nog bezig met een skin, gaat wel veel tijd in zitten als je elke keer tussen photoshop en iracing moet switchen om te kijken of een lijntje goed aansluit.
Nou het had weinig zin. Bah!
Reply van iracing is net binnen:
Dear Sir,
We appreciate you taking the time to file this protest and providing a replay of the incident. After reviewing the replay, we understand your frustration, but we do not feel either driver caused the accident intentionally or with malice.
The ratings and licensing systems are the main policing agents of the service. We also offer drop races to help recover from the incident. If you race in more than one race your worst result will be dropped from the points total in that week. All members receive incidents for which they are not at fault. Drivers who consistently make good decisions will find it easy to improve their iRating and License Level. Drivers who do not will have to improve their driving and possibly their outlook to do the same. You can learn more about the no fault incident system, ratings systems, and the philosophies behind those systems by reading the iRacing Sporting Code found here.
http://membersmedia.iraci...g_Code_v2011.02.18.01.pdf
For these reasons we will not be moving forward with this protest.
Thank you for your time and understanding.
Enjoy your racing,
Nim Cross
Jakkus wat een formeel g@#$@$.
Ik hoop van harte dat ik die Thomas niet meer tegenkom.
Reply van iracing is net binnen:
Dear Sir,
We appreciate you taking the time to file this protest and providing a replay of the incident. After reviewing the replay, we understand your frustration, but we do not feel either driver caused the accident intentionally or with malice.
The ratings and licensing systems are the main policing agents of the service. We also offer drop races to help recover from the incident. If you race in more than one race your worst result will be dropped from the points total in that week. All members receive incidents for which they are not at fault. Drivers who consistently make good decisions will find it easy to improve their iRating and License Level. Drivers who do not will have to improve their driving and possibly their outlook to do the same. You can learn more about the no fault incident system, ratings systems, and the philosophies behind those systems by reading the iRacing Sporting Code found here.
http://membersmedia.iraci...g_Code_v2011.02.18.01.pdf
For these reasons we will not be moving forward with this protest.
Thank you for your time and understanding.
Enjoy your racing,
Nim Cross
Jakkus wat een formeel g@#$@$.
Ik hoop van harte dat ik die Thomas niet meer tegenkom.
Dit topic is gesloten.