Hehehe.. Succes alvast!
Ik mag pas om 22:00
Ik mag pas om 22:00
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 17:35 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 17:35 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 77% gewijzigd door enchion op 28-05-2011 21:47 ]
How do you save a random generator ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 28-05-2011 22:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Red Baron op 28-05-2011 22:16 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Fast-P op 29-05-2011 08:35 ]
Je krijgt voor je eindpositie in de race punten (in jouw geval 32) maar iedereen uit elke andere split die hoger eindigt als jou krijgt al meer punten.....dus staan boven je.Fast-P schreef op zondag 29 mei 2011 @ 08:03:
Hoe is de einduitslag tot stand gekomen ? ben 139ste ... maar zat bij de eerste 70 ...... Gasten met minder rondjes staan boven mij ????
Deze week maar weer terug naar road racen ;-)
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 29-05-2011 10:35 ]
ThnxDutchDevil79 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:43:
Gefeliciteerd Joep met het bereiken van je D licentie. Nu kan je de D klasse gaan inspecteren. Zou echt aanraden je Skippy onder de knie te krijgen want is meestal wel zeer leuk de racejes in die klasse.
http://members.iracing.co...ownloadAttach/851035.pageJoepW schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:07:
[...]
Thnx
Heb je nog een beetje setup idee (of file) voor de Skip. Ik wil vandaag en morgen me maar eens in die tuut verdiepen.
Ja hoor, het hele schema =Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:32:
Worden er vaker dit soort races georganiserd als de Indy500?
Idem hier, vanaf 19h aan kijken. En hopen dat onze Belg, Bertrand Baguette de top 10 kan halen na 200 ronden.Hoogie2004 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:46:
Iemand de Indy aan het volgen? Ik wel, vanaf rondje 70 ofzo, erg gaaf om te zien
Ik vind alleen dat de zender ABC (die ik via een of ander internetsite volg) erg veel reclame uitzend, dat is wel jammer.Fuelke schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:02:
[...]
Idem hier, vanaf 19h aan kijken. En hopen dat onze Belg, Bertrand Baguette de top 10 kan halen na 200 ronden.
[ Voor 36% gewijzigd door enchion op 30-05-2011 01:23 ]
Balen, hij moet nog stoppenFuelke schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:06:
Oh yeah, Bertrand, go go go!
[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-05-2011 21:16 ]
Ouch zag je spinnen in de laatste race. Ree zelf vrij constant de wedstrijd uit op p6. Kon alleen de 5 man voor niet bijhouden. Die reden constant 1.34 laag. Ik hou in de race net 1.35 aan. kan alleen in qualify de 1.34s halen.RielN schreef op maandag 30 mei 2011 @ 01:14:
Getver, elke star mazda race DNF. Irating zinkt naar grote diepten...
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 30-05-2011 11:28 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 4% gewijzigd door Red Baron op 30-05-2011 12:53 ]
De Jetta is wel leuk. Rijdt alleen ff totaal anders vanwege de Diesel moter en voorwiel aanrijding. Ook het terug schakelen is in die bak ff wennen. De racejes zijn best leuk. Afgelopen week reden ze op Sebring in de nacht en heb daar leuke race gehad. De MX5 is net iets langzamer dan de Jetta. Meeste rijden daardoor in de Jetta.JoepW schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:26:
Skip is leuk en utdagend. Moeilijk bakkie. DD bedankt voor de setups. Heb nog 3 seconde te verbeteren om in de buurt van jouw tijden te komen op Okayama. Ga nu afstuderen op Laguna Seca. Voor volgende 'week'. En natuurlijk beetje Silverstone voor donderdag as.
Ik zoek nog een cup naast de Skip.
Rijdt hier iemand de Grand Touring Cup (Jetta en MX5)?
En zo ja, is dat een beetje competitief en leuk.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-05-2011 13:14 ]
Bij T1 rem ik al iets voor de remsporen op de baan, niet teveel remmen en dan de auto door de bocht laten glijden en halverwege weer op het gas en naar de rechterkant van de baan, voor T2 tik ik iets de rem aan en zorg ik dat ik de auto echt links tegen de kerbs krijg, daarna weer zo vroeg mogelijk vol op het gas ivm het rdelijke rechte stuk daarna. Voor de knik naar rechts met het lange rechte stuk rem ik iets voor het stuk waar het gras links over gaat in zand. Bij de hairpin aan het eind van het volgende rechte stuk kun je erg laat in de remmen, hier kun je veel tijd winnen of verliezen.Arfman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:00:
Okayama is ook echt een bitch met de Skip. Ik zit daar in de hoge 1.46-ers en kom met geen mogelijkheid lager.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 30-05-2011 14:32 ]
Dank, dat komt overeen met hoe ik het aanpak. Probleem is echter de lage grip, in T1 schuif ik vaak al iets te wijd of heb veel te weinig snelheid. T2 is helemaal tricky (achterkant glijdt daar echt snel weg), T3 lukt aardig maar T4 (voor de hairpin) is ook een bitch. De bochten daarna gaan redelijk, tot aan de links/rechtscombinatie die je in de 2e versnelling neemt, daar verlies ik ook veel tijd en hoe ik het ook probeer, het lukt me niet om daar harder te gaan zonder eraf te vliegen. Zag ook dat de echt snelle jongens constant glijden met de Skip, ik probeer juist zo strak mogelijk te rijden om ongelukken en dus SR-verlies te voorkomen.MartijnA3 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:47:
[...]
Bij T1 rem ik al iets voor de remsporen op de baan, niet teveel remmen en dan de auto door de bocht laten glijden en halverwege weer op het gas en naar de rechterkant van de baan, voor T2 tik ik iets de rem aan en zorg ik dat ik de auto echt links tegen de kerbs krijg, daarna weer zo vroeg mogelijk vol op het gas ivm het rdelijke rechte stuk daarna. Voor de knik naar rechts met het lange rechte stuk rem ik iets voor het stuk waar het gras links over gaat in zand. Bij de hairpin aan het eind van het volgende rechte stuk kun je erg laat in de remmen, hier kun je veel tijd winnen of verliezen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Das goedJoepW schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:32:
@dd: Wil jij beheerdersrechten om ook races in te kunnen voeren?
Mooi initiatief Joep!JoepW schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:32:
Heren, we hebben een siteje voor de races, setups en rijdersoverzicht.
Alles is afgeschermd en dus alleen toegankelijk voor geregistreerde rijders.
Als je mee wilt doen met de onderlinge wedstrijden kan dit via deze site.
Je dient je te registreren om de pagina's te kunnen zien en om te kunnen inschrijven (dat doe je door een reactie te plaatsen bij de desbetreffende race).
De site zal de komende tijd nog wel wat opknappen, maar ik vond het wel ff goed zo.
Hier is de link.
Registreer je svp met OF je GoT-nick of met je volle naam die je ook gebruikt in iRacing.
@dd: Wil jij beheerdersrechten om ook races in te kunnen voeren?
Is geregeld. Let even op dat je nieuwe berichten als 'prive' instelt als je iets aanmaakt. Anders is het zichtbaar voor 'bezoekers''
Wat voor setup gebruik je? Op Okayama heb ik de perches op 6 staan en de ARB op 8, brake bias op 54%. Banden achter op 158kpa en voor 1 tikje lager.Arfman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:04:
[...]
Dank, dat komt overeen met hoe ik het aanpak. Probleem is echter de lage grip, in T1 schuif ik vaak al iets te wijd of heb veel te weinig snelheid. T2 is helemaal tricky (achterkant glijdt daar echt snel weg), T3 lukt aardig maar T4 (voor de hairpin) is ook een bitch. De bochten daarna gaan redelijk, tot aan de links/rechtscombinatie die je in de 2e versnelling neemt, daar verlies ik ook veel tijd en hoe ik het ook probeer, het lukt me niet om daar harder te gaan zonder eraf te vliegen. Zag ook dat de echt snelle jongens constant glijden met de Skip, ik probeer juist zo strak mogelijk te rijden om ongelukken en dus SR-verlies te voorkomen.
Net een race gedaan met de skip. Geen Q gedaan. Gewoon starten vanuit de pits.MartijnA3 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Dat glijden maakt de skip juist zo leuk en er komt een moment dat je het "voelt" en dat je de Skip controleert ipv andersom.
Probeer wat vroeger en minder hard te remmen, dat heeft mij veel geholpen. En als je de rem loslaat, meteen weer iets op het gas.
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 30-05-2011 17:02 ]
[ Voor 180% gewijzigd door JoepW op 30-05-2011 19:44 ]
Nu zie ik de race ook als ik niet ingelogd benJoepW schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:26:
Je hebt gelijk. Ff zoeken.....
&))&)(&&@" prive betekent blijkbaar alleen zichtbaar voor de schrijver.
---------
Heb het open gezet voor jullie nu.
Ga morgen nog ff puzzelen hoe ik het kan afsluiten voor bezoekers.
Laat ff weten als het niet werkt.
[ Voor 80% gewijzigd door Red Baron op 30-05-2011 22:58 ]
Huh.....Red Baron schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:56:
Oeps leesfoutje
Volgende week maar weer eens wat actiever op de Road circuits worden na een volledige Indy week
[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 30-05-2011 23:35 ]
Zo. Nu is het blog afgeschermd voor niet geregistreerde gebruikers.Hoogie2004 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:46:
[...]
Nu zie ik de race ook als ik niet ingelogd ben
http://www.answers-script...riverheadhorizon-152.htmlHoogie2004 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 06:53:
Star Mazda deze week op Brands Hatch, best geinige baan, gister al beetje geoefend, alleen liggen er op de gekste plekken geen curbs (tot nu toe 2), waardoor je daar wat marge moet nemen....
Had een getimede ronde of 6, beste was 1:25 nogwat. Kan nog flink wat vanaf, was al bijna sneller maar ging er toen af
[ Voor 8% gewijzigd door RielN op 31-05-2011 09:42 ]
Toch even proberen, misschien helpt het wel.RielN schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:39:
[...]
http://www.answers-script...riverheadhorizon-152.html
YouTube: Laguna locked horizon view
En dan Brands Hatch, up and down. Erg vet!!
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-05-2011 11:24 ]
Het probleem is niet de baan, maar de auto, dat is echt een schuifhok....Schuey schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:23:
Bah bah, wat is Mazda Laguna Seco een klotebaan met de Specracer Ford zeg... dat wordt geen iRacing deze week.. bah.
[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 31-05-2011 13:31 ]
Ik zal nog wel ff hier de race posten op Donderdag. denk dat de meeste nog ff moeten wennen aan de site.JoepW schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:53:
Doen er nou maar 2 man mee met de skip op silverstone do-dag?
Alleen dd en ik zijn ingeschreven.....
Niet alleen voor Joep hoor. Heb net 4 rondjes achter elkaar zonder offtrack kunnen doen (na veel uitstapjes en spinnetjes). En zit ik op een hoge 1.39 kom ik langzaam verkeer tegen. Frustrerend allemaal dit.JoepW schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:11:
Laguna Sega + Skip + Joep = Drama.
Nou ik denk dat ik niet zonder kleerscheuren eraf kom. En dat kost veel puntjesDutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:25:
Niet alleen voor Joep hoor. Heb net 4 rondjes achter elkaar zonder offtrack kunnen doen (na veel uitstapjes en spinnetjes). En zit ik op een hoge 1.39 kom ik langzaam verkeer tegen. Frustrerend allemaal dit.![]()
Maar gewoon ff oefenen en een feel krijgen en dan gaat dit baantje ook wel goed komen.
Ik bedoel de Grand Touring Cup. Nou als ik ook de Jetta probeer en de MX5 op een circuit dat ik ken leer ik ook heul veel.DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:26:
Weet je dat zeker. Die rijden alweer alleen op Okiyama en Lime Rock. Vind programma van die MX5 toch wel enorm saai worden. Leuk zo 14 weken 2 circuits om en om. Had wel meer variatie in mogen zitten.
Star Mazda 'mag' ik nog niet.... Ik rij gewoon ff met de MX5Ericjooo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:52:
Pas op voor de Jetta....op Zandvoort prima te rijden maar op Okiyama vind ik het een ongelofelijk onderstuurd hok!!! Pak dan de Star Mazda erbij, kan je deze week op Brands Hatch oefenen; gisteravond nog even de laatste drie races op Zandvoort ermee gereden; totaal 1,10 SR erbij.....erg lekkere formulewagen!!
Nadat ik gisteren de race van 22:30 gemist had omdat ik me te laat realiseerde dat ik me nog niet geregistreerd had toch nog maar even de race van 0:30 gereden.Ericjooo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:52:
Pak dan de Star Mazda erbij, kan je deze week op Brands Hatch oefenen; gisteravond nog even de laatste drie races op Zandvoort ermee gereden; totaal 1,10 SR erbij.....erg lekkere formulewagen!!
Mag je wel al in testen (practice) Brands Hatch is gaaf!!! Erg goed gedaan, en toch anders als in andere gamesJoepW schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:13:
[...]
Star Mazda 'mag' ik nog niet.... Ik rij gewoon ff met de MX5
I know. Ik blijf ff bij de MX5.Ericjooo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:56:
Mag je wel al in testen (practice) Brands Hatch is gaaf!!! Erg goed gedaan, en toch anders als in andere games
Nette tijd!DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:40:
Zo nog behoorlijk wat lopen oefenen met de Skip. Rij nu 1.39.8 op laguna. Vink een mooie tijd.
Ik neem aan dat je die tijd niet rijdt met de baseline setup. Ik ben aan het proberen met de Rookie setup en gaat redelijk, alhoewel ik twijfel of de rembalans niet nog iets meer naar voren moet om het inremmen de bocht in iets beter doseerbaar te maken. Met name vlak voor de cork screw..DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:40:
Zo nog behoorlijk wat lopen oefenen met de Skip. Rij nu 1.39.8 op laguna. Vink een mooie tijd. Ook qualy kunnen doen met 10 rondjes en geen incs. Dus denk dat ik wel een raceje kan gaan proberen. Zal niet makkelijk worden maar heb goeie moed.
Damn dat is snel!enchion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 01:57:
@JoepW en Schuey
Bij de SRF ben ik er eindelijk achter waarom hij zo moeilijk rijdt , de schokbrekers staan nl verkeerd om in de basissetup.
Achter staat in de basis achter 5+ en voor 10+ dus je denkt hoger is stijver , FOUT , hoger is zachter.
Als je die twee waarden omdraait staat de auto goed , voor een basissetup dan.
Van een 1.43 zit ik nu al in de 1.40
@JoepW
Ik doe ook mee donderdag moet me alleen nog even aanmelden.
[ Voor 98% gewijzigd door JoepW op 01-06-2011 10:49 ]
Ben ik zo scheel, of slecht in zoeken, maar waar haal je die set-ups vandaan? Ik heb zowel ingame als op het iRacing forum niet echt wat kunnen vinden qua set-ups..JoepW schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Ik neem aan dat je die tijd niet rijdt met de baseline setup. Ik ben aan het proberen met de Rookie setup en gaat redelijk, alhoewel ik twijfel of de rembalans niet nog iets meer naar voren moet om het inremmen de bocht in iets beter doseerbaar te maken. Met name vlak voor de cork screw..
Ik zou ff moeten checken hoe die staat. Maar heb zelf met de setup guide erbij zitten vogelen. Ben alleen nu niet thuis dus zal vanavond ff checken.JoepW schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Ik neem aan dat je die tijd niet rijdt met de baseline setup. Ik ben aan het proberen met de Rookie setup en gaat redelijk, alhoewel ik twijfel of de rembalans niet nog iets meer naar voren moet om het inremmen de bocht in iets beter doseerbaar te maken. Met name vlak voor de cork screw..
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 01-06-2011 12:38 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ericjooo op 01-06-2011 20:27 ]
Moeilijkste bocht vind ik de vierde, waar je het GP circuit opdraait, rechtdoor is de Indy versie van Brands. Ik doe het daar altijd voorzichtig aan omdat ik anders of rond ga of er af. Denk dat ik daar makkelijk 0.5 tot 0.8 verlies.Ericjooo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:19:
Lastig baantje trouwens dat Brands Hatch...nietwaar Hoogie??
Kan je wel zeggen ja, paar moeilijke bochten, idd van indy naar grand-prix is vervelend, en de 2e van de 3 snelle achterop het circuit.Ericjooo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:19:
Lastig baantje trouwens dat Brands Hatch...nietwaar Hoogie??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq