Yup, maar het ging té snel, heb niets gehoord.Dutch3men schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:48:
Ja was leuk, goeie manier om de setup te testen
Hehe en dat was ik achter je MartijnEn in die laatste ronde heb je de spotter aanstaan?
Sterker nog, in LFS heb ik weetniethoeveel uur ovals gereden. Lekker draften, geinig. Maar daar had je 24/7 races, en als je crashte was er 2 minuten later een andere race. In iRacing moet ik mijn spaarzame tijd, die ook ngo eens toevallig moet samenvallen met de start van een race, goed besteden en dan ga ik dus voor een in mijn ogen leukere raceervaring op een road course.RielN schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:59:
[...]
Van die mensen die het al niks vinden door het niet eens te doen ... enfin, kan ik mee leven. Maar laat mensen die het wél leuk vinden het leuk vinden. Bij LFS was er ook altijd al die anti-kyoto meute. Ik ben zeker geen oval rijder, maar wil me ook niet zo hardnekkig opstellen. Vind dat een beetje suf hoor.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Na weer een succesvol avondje rond tuffen met mede tweakers. Denk ik dat er volgende week wel weer een raceje in zit. Zit nog wel ff te kijken naar wat er op het programma gaat verschijnen. In ieder geval weer een road race. Zat zelf te denken aan de Skip Barber of de Star Mazda. Wel leuk een keer een formule klasse te proberen.
Ik stem voor Star Mazda op Sebring International (maar misschien heeft niet iedereen die baan)DutchDevil79 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:45:
Na weer een succesvol avondje rond tuffen met mede tweakers. Denk ik dat er volgende week wel weer een raceje in zit. Zit nog wel ff te kijken naar wat er op het programma gaat verschijnen. In ieder geval weer een road race. Zat zelf te denken aan de Skip Barber of de Star Mazda. Wel leuk een keer een formule klasse te proberen.
Ik heb de Skip ,Zandvoort en Silverstone bijgekocht maar voorlopig geen geld over voor uitbreiding eigenlijk .
Ik weet niet wat anderen hebben (misschien handig om te inventariseren), maar kunnen we niet een keer met de Skip rijden op 1 van bovenstaande of standaard circuits ?
Ik weet niet wat anderen hebben (misschien handig om te inventariseren), maar kunnen we niet een keer met de Skip rijden op 1 van bovenstaande of standaard circuits ?
How do you save a random generator ?
Skip +1
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
mmmz...lees de laatste tijd hier mee maar begint me toch weer te kriebelen hoor.
Jarenlang NASCAR Racing 200x gedaan. (DSZ, ESCORS) maar het vuur was aardig gedoofd.
Die indy 500 leek me ook wel weer leuke activiteit. Alleen dit weekend helemaal vol geboekt. Binnenkort toch maar eens kijken of ik het nogmaals een kans moet geven
Jarenlang NASCAR Racing 200x gedaan. (DSZ, ESCORS) maar het vuur was aardig gedoofd.
Die indy 500 leek me ook wel weer leuke activiteit. Alleen dit weekend helemaal vol geboekt. Binnenkort toch maar eens kijken of ik het nogmaals een kans moet geven

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hier nog een voor in de start post:
http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=67922
Lees ook al een tijdje mee, en heb inmiddels ook al mijn eerste races achter me.
Van gt5 naar dit spel is toch wel een behoorlijke overgang moet ik zeggen, maar wel een positieve.
Dus wellicht binnenkort een keertje meerijden met jullie op woensdag, lijkt me wel gezellig
http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=67922
Lees ook al een tijdje mee, en heb inmiddels ook al mijn eerste races achter me.
Van gt5 naar dit spel is toch wel een behoorlijke overgang moet ik zeggen, maar wel een positieve.
Dus wellicht binnenkort een keertje meerijden met jullie op woensdag, lijkt me wel gezellig
Ik doe vanavond mee met een NVIDIA cup om 8 uur.
Q viel wat tegen. Perste er een 1.02,7 uit. 0,5 langzamer dan 2 weken geleden. Oorzaak: GT5
@Ramsho: Zullen we anders ff Open Practice of Qualifiers doen van ca. 21 tot 22:30 op Okayama met de MX5?
Kan ook een private track doen. Ik heb wel zin in flink lang slijpen zonder rating consequenties. Dus ik ben voor private track...
Zeg maar of je tijd hebt....
Q viel wat tegen. Perste er een 1.02,7 uit. 0,5 langzamer dan 2 weken geleden. Oorzaak: GT5
@Ramsho: Zullen we anders ff Open Practice of Qualifiers doen van ca. 21 tot 22:30 op Okayama met de MX5?
Kan ook een private track doen. Ik heb wel zin in flink lang slijpen zonder rating consequenties. Dus ik ben voor private track...
Zeg maar of je tijd hebt....
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 26-05-2011 18:22 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ja rond 2100 lijkt me prima, ga nu eerst ff real life sporten
Maakt mij niet zoveel uit waar, zet hier maar neer, dan lees ik het zo wel als ik weer terug ben.
Maakt mij niet zoveel uit waar, zet hier maar neer, dan lees ik het zo wel als ik weer terug ben.
zouden we ooit deze combinatie in iracing zien,
oude F1 bakkies op dit parcour?
http://www.dumpert.nl/med...a0c37/f1_monaco_1989.html
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Tuurlijk. Ik post na mijn race van 8 uur (zal wel een uur of 1/2 9 worden) de gegevens.
Zal hosten vanaf tegen negen en dan 2 uur.
Ik zal wat meer type auto's toestaan voor mensen die andere auto's willen proberen.
Zijn er nog wensen?
Het wordt wel okayama short course. Want daar heb ik nog wat te leren.....
Als er maar auto's uit de standaard content inzitten ben ik al blij
Denk het niet openbareweg laserscannen zal niet simpel zijnMikeVM schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:25:
zouden we ooit deze combinatie in iracing zien,
Word hem niet voor mij, geef mij maar Dirt 3
Ze zouden het zowiezo moeten doen als er een raceweekend is anders staan alle barrieres er ook niet allemaal , dan is het wel een stuk rustiger.dabelg schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:15:
[...]
Denk het niet openbareweg laserscannen zal niet simpel zijn
Maar ik dacht dat de reden dat er geen stadsstraten circuits inzaten , voornamelijk was dat er teveel detail is.
Maar laten ze in ieder geval dan toch die McLaren er in doen.
@JoepW kanje anders Okayama Long doen , je mist dan maar 1 bocht ?
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 26-05-2011 20:33 ]
Ja hoor no problem. Mis ik wel de bocht die juist zo moeilijk is op de short trackenchion schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:29:
[...]
Ze zouden het zowiezo moeten doen als er een raceweekend is anders staan alle barrieres er ook niet allemaal , dan is het wel een stuk rustiger.
Maar ik dacht dat de reden dat er geen stadsstraten circuits inzaten , voornamelijk was dat er teveel detail is.
Maar laten ze in ieder geval dan toch die McLaren er in doen.
@JoepW kanje anders Okayama Long doen , je mist dan maar 1 bocht ?
Maar dan kan ik wel met goed fatsoen ook ff de Williams-Toyota FW31 uitlaten.
Ik zal gewoon veel auto's toestaan. Als we elkaar maar heel houden
Krijg nou de hip. Mag maar 3 auto's toestaan
Het worden:
- MX-5 Roadster
- Skip Barber
- Williams-Toyota FW31
(alle drie toevallig in mijn bezit\)
Op long course
Zo ok? Om ongeveer 9 uur post ik PW alhier en open ik de baan. Nu ff afkoelen van prima race net...
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 26-05-2011 20:45 ]
Oh dat zuigt wel een beetje... welke worden het?
edit:
K dan ga ik lekker oefenen in de mazda
Blijf een leuk ding vind ik.
edit:
K dan ga ik lekker oefenen in de mazda
[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 26-05-2011 20:50 ]
Netjes hereniRacing.com Indy 500 Field Set
The fastest field in the two year history of the iRacing.com Indy 500 is set, with 33 of the world’s best sim racers poised to take the green flag at 12 noon (ET) on Saturday, May 28 for the top split in “The Greatest Spectacle in Sim Racing.” The race will be broadcast on iRacing.com, streamed on IndyCar.com and shown on big screen televisions around the Indianapolis Motor Speedway.
...
The complete starting lineup follows:
Yang Ou, Scandinavia: 39.190
John Paquin, Indiana: 39.262
Rhawn Black, California: 39.274
Tim Doyle, Atlantic: 39.275
Marty Sponsler, MidWest: 39.283
Shaun Stroud, England: 39.324
Danno Brookins, West: 39.345
Chris Cahoe, Indiana: 39.346
Sean Graham, Eastern Canada: 39.348
Tim Holgate, Ohio: 39.351
James Allard, New York: 39.352
Dave Carr Smith, England: 39.355
Cary Bettenhausen, Indiana: 39.361
Vincent Sciuto, Connecticut: 39.365
Scott Manifold, Indiana: 39.365
Fabian de Jong, Benelux: 39.367
Robert Bohanek, Texas: 39.372
Kenny Humpe, Ohio: 39.373
Nicholas Morse, West: 39.377
Rene Venderbosch, Benelux: 39.377
Tim Claessens, Benelux: 39.378
Niles Anders, Plains: 39.378
Jarno Pannekeet, Benelux: 39.379
Aleksi Elomaa, Finland: 39.380
Christopher Peters, Indiana: 39.380
Kevin Parrish, Indiana: 39.381
Todd Bettenhausen, Indiana: 39.382
Chris Manifold, Indiana: 39.384
Joey Schmidt, Benelux: 39.384
Tom Haake, California: 39.386
Alan Orton, Eastern Canada: 39.391
Monica Clara Brand, Eastern-Central Europe: 39.391
Ryan Murray, Atlantic: 39.393
http://www.iracing.com/in...g-com-indy-500-field-set/
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ok, track is open:
Naam: JoepW GoT Only
Wachtwoord: gotprac
Naam: JoepW GoT Only
Wachtwoord: gotprac
Ah kak kan niet meedoen omdat ik de andere auto's niet heb...
miste alleen de skip, maar wilde die toch kopen, dus gelijk maar ff gedaan.
kom er an
kom er an
Same Here , jammer dat je niet zo mixed kan rijden , maar wel logisch.Schuey schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:06:
Ah kak kan niet meedoen omdat ik de andere auto's niet heb...
Hoewel je met TT en Oval qualy ook tegen elkaar kan rijden zonder elkaar te zien.
[ Voor 14% gewijzigd door enchion op 26-05-2011 21:13 ]
tja, ik heb ook geen Skippy....volgende keer beter
Dankje
Oh boyThe race will be broadcast on iRacing.com, streamed on IndyCar.com and shown on big screen televisions around the Indianapolis Motor Speedway.
Wel ff jammer dat je niet kan wisselen van auto in een free practice die je host. Dus 2 uurtjes MX-5 gedaan. En helemaal niet met mijn F1 kunnen rijden 
Heb de tijd nog ff strakker gezet trouwens met de MX5. 1:51.011
Wilde nog onder de 51 komen maar werd overmoedig (en moe). Maar weet zeker dat er nog veul af kan.
Heb de tijd nog ff strakker gezet trouwens met de MX5. 1:51.011
Ja vond ik ook jammer , wel leuke sessie gehad overigens hoop dat jullie niet van me geschrokken zijn.
Okee, dus de sessie was voor sommigen voor niets onbegaanbaar....haha, nouja...weer wat geleerd
netjes , die fabian heb ik paar keer de corvette fixed mee gereden. Snelle jongen is iemand van simracing.nl
Volgend raceje wat ik ga hosten.
Racedag: Donderdag 02 Juni 2011
Tijd begin practise: 20:30
Auto: Skip Barber
Track: Silverstone International circuit
Practise: 60 Min
Qualificatie: 2 rondjes
Race: 30 laps
Hoop dat er weer genoeg man komen opdagen. Was afgelopen paar keer zeer gezellig.
Racedag: Donderdag 02 Juni 2011
Tijd begin practise: 20:30
Auto: Skip Barber
Track: Silverstone International circuit
Practise: 60 Min
Qualificatie: 2 rondjes
Race: 30 laps
Hoop dat er weer genoeg man komen opdagen. Was afgelopen paar keer zeer gezellig.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-05-2011 12:18 ]
Maar eens even niet, vanavond. ff prive wat aandacht geven 
Wel net weer ff een Quali gereden in de NVIDIA cup en een race.
Perste er toch weer een 1:02.261 uit in de Q.
De race was ook fun. Had pole. Slechte start leidde tot meteen plek 2. Vervolgens binnen 2 rondjes weer 1.
Iets overmoedig in rondje 5 in de 3de bocht leidde tot straftijd voor corner cutting.
Weer 2de plek. 3 rondjes later had ik de leiding weer terug en kijkend op de splittime naar nr 2 de race uitgereden.
Eindelijk mijn rating echt flink verhoogd. Zit nu op R 3.62.(+.65
)
Op naar einde R
De race was ook fun. Had pole. Slechte start leidde tot meteen plek 2. Vervolgens binnen 2 rondjes weer 1.
Iets overmoedig in rondje 5 in de 3de bocht leidde tot straftijd voor corner cutting.
Weer 2de plek. 3 rondjes later had ik de leiding weer terug en kijkend op de splittime naar nr 2 de race uitgereden.
Eindelijk mijn rating echt flink verhoogd. Zit nu op R 3.62.(+.65
Op naar einde R
Netjes, als ik het goed heb is het komende week een promotie dag voor rookies. Dus dan word je D klasse als je rating hoger is dan 3.0.JoepW schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:07:
Maar eens even niet, vanavond. ff prive wat aandacht geven
Eindelijk mijn rating echt flink verhoogd. Zit nu op R 3.62.(+.65)
Op naar einde R
Kan je wat meer racejes kiezen in de lijst.
Met Fasttrack kan het op het moment dat je boven 4.0 komt per direct!!DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:15:
[...]Netjes, als ik het goed heb is het komende week een promotie dag voor rookies. Dus dan word je D klasse als je rating hoger is dan 3.0.
Weet je, dat jullie chinees voor mij praten.
'Promotiedag', huh?
'Fasttrack', huh?
Ik rij gewoon lekker en snap nog niks van de ratings en promoties
'Promotiedag', huh?
'Fasttrack', huh?
Ik rij gewoon lekker en snap nog niks van de ratings en promoties
Op de iRacing-klaender staat aangegeven wanneer de mensen die ervoor in aanmerking komen naar een hogere klasse promoveren. Rookies iedere 4 weken en de andere klassen eenmaal per 13 weken; dat is dus promotiedag. Rechtsboven naast je helm staat "MPR" daar staat of je in aanmerking komt voor promotie en zo niet wat je nog moet doen (races en/of TT)
Fasttrack is direct promoveren zodra je aan je MPR-eisen hebt voldaan en je SR boven 4.0 komt. Je gaat dan een klasse omhoog en een punt omlaag.
Zo duidelijker??
Fasttrack is direct promoveren zodra je aan je MPR-eisen hebt voldaan en je SR boven 4.0 komt. Je gaat dan een klasse omhoog en een punt omlaag.
Zo duidelijker??
Die Fabian ben ikdabelg schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:25:
[...]
netjes , die fabian heb ik paar keer de corvette fixed mee gereden. Snelle jongen is iemand van simracing.nl
En ik zit ook op smracing.nl ja, maar daar ben ik al jaren niet meer actief je kan me nu vinden op digitalracing.nl
@JoepW
Je hebt +0.65 gekregen omdat je waarschijnlijk +0.14 ofzoiets gekregen hebt en daarmee boven de 3.00 bent gekomen Iracing geeft je dan nog iets van 0.50 erbij zodat je de marge krijgt om wat foutjes te maken in de nieuwe kampioenschappen die je nu kan rijden.
Je kan nu de Iracingnews challenge bv gaan rijden .
Je hebt +0.65 gekregen omdat je waarschijnlijk +0.14 ofzoiets gekregen hebt en daarmee boven de 3.00 bent gekomen Iracing geeft je dan nog iets van 0.50 erbij zodat je de marge krijgt om wat foutjes te maken in de nieuwe kampioenschappen die je nu kan rijden.
Jaaaaaa. Heb net ook maar even de regels gelezen hierover
Doe ik nooit 
Vraag maar aan Mario Hudy
Vraag maar aan Mario Hudy
Klopt. Om te voorkomen dat ik na een blundertje weer meteen onder de 3 kom, toch?enchion schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:45:
@JoepW
Verwijderd
hmm.. Ik blijf maar hangen onder de 4.00 en wil graag ff klasse omhoog.. Zit al dagen rond de 3.8
Elke foutje dat ik maak wordt nu afgestraft volgens mij
Elke foutje dat ik maak wordt nu afgestraft volgens mij
Time trails kan weinig echt fout gaan...gewoon rustig rijden en de SR stijgt vanzelf
Het levert vrij veel punten op als je veel rondjes netjes afwerkt , dus de hele timetrial-sessie door te rijden.
Maar je krijgt maar de helft aan SR punten die je normaal bij een race krijgt bij hetzelfde aantal rondjes. Dus je kunt beter een race vanuit de pits starten met 30 seconden extra achterstand en dan lekker rondtuffen.
Alleen hebik dat nooit gekund, ik ga altijd vanzelf harder rijden.
Alleen hebik dat nooit gekund, ik ga altijd vanzelf harder rijden.
heleba ben dus die wim stockmansDutch3men schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:43:
[...]
Die Fabian ben ik
En ik zit ook op smracing.nl ja, maar daar ben ik al jaren niet meer actief je kan me nu vinden op digitalracing.nl
netjes
Verwijderd
RESULTS:
CLASS C 3.85 (+0.03)
27 rondjes voor 0.03..
beetje weinig..
EDIT: 2x off track
En de qualificatie? telt die wel gewoon 100% mee?
CLASS C 3.85 (+0.03)
27 rondjes voor 0.03..
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 14:27 ]
Ha, dan heb ik jouw ook eens in een (lege) race geziendabelg schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:09:
[...]
heleba ben dus die wim stockmansjij hebt de lelijke oranje C6r
netjes
Nee. Q is 50%.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:25:
RESULTS:
CLASS C 3.85 (+0.03)
27 rondjes voor 0.03..beetje weinig..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Yup thats medabelg schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:09:
[...]
heleba ben dus die wim stockmansjij hebt de lelijke oranje C6r
netjes
Wacht maar tot je in B zit...dan is 2x off track gelijk -0.03....hahaVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:25:
RESULTS:
CLASS C 3.85 (+0.03)
27 rondjes voor 0.03..beetje weinig..
Ligt ook maar aan je eigen rating he. Zodra je richting de SR2 gaat dan kun je best nog wel stijgen met enkele off tracks.Ericjooo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:21:
[...]
Wacht maar tot je in B zit...dan is 2x off track gelijk -0.03....haha
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Grrrrr. Ben weer 0.05 kwijt
. NVIDIA cup.
Gestart van de 2de plek. Tuurlijk weer een slechte start (moet ik eens oefenen). Vlekkeloos door de eerste ronde. Was sneller dan nr.2 en kwam heel goed recht eind op. Naast hem bij bocht 1. (Ja ruim naast hem). En hij stuurt zo in. Einde auto en race. In mijn woede niet eens gesaved.
Gestart van de 2de plek. Tuurlijk weer een slechte start (moet ik eens oefenen). Vlekkeloos door de eerste ronde. Was sneller dan nr.2 en kwam heel goed recht eind op. Naast hem bij bocht 1. (Ja ruim naast hem). En hij stuurt zo in. Einde auto en race. In mijn woede niet eens gesaved.
Ik ga volgende races (waar ik dan ook sta op het grid) uit de pits starten en gewoon achteraan save uitrijden. Als ik me in kan houden... haha.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 27-05-2011 17:03 ]
Probber de Inracing cup met de Spec Ford. Die races zijn meestal met wat betere rijders dan de Nvidia cup. Gaat er meestal stukken cleaner aan toe.JoepW schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:02:
Ik ga volgende races (waar ik dan ook sta op het grid) uit de pits starten en gewoon achteraan save uitrijden. Als ik me in kan houden... haha.
Net een paar rondjes gereden met die Ford. Moeilijk bakkie. Moet ik daar afwijken van de default setup om er wat van te maken?
@JoepW
Defaultsetup werkt voor mij ook niet , wil je mijn setup proberen anders.
Met eigen setup kan je makkelijker rijden , en rijd je de anderen die met de defaultsetup stoeien er zo uit.
buiten het feit dat er minder mensen meedoen met de SRF dus je makkelijker hoger eindigt.
Defaultsetup werkt voor mij ook niet , wil je mijn setup proberen anders.
Met eigen setup kan je makkelijker rijden , en rijd je de anderen die met de defaultsetup stoeien er zo uit.
buiten het feit dat er minder mensen meedoen met de SRF dus je makkelijker hoger eindigt.
Yep wil ik wel proberen. Hoe wisselen we die uit?
Gewoon zelfde practice sessie gebruiken , website ligt er nu alleen wel uit.
Net nog ff een q sessie gedaan voor de indy 500 rookie. Sta nu 3e met 39.472. Balen dat ik morgen niet kan.
@JoepW
Ik zit nu in practice session 745 van de InRacingNewsChallenge
Ik zit nu in practice session 745 van de InRacingNewsChallenge
Dat gaat niet lukken. Ff avondje met vrouw doorbrengen.
Kan je het file niet saven en uit een dir kopieren en aan mij sturen of zo?
Kan je het file niet saven en uit een dir kopieren en aan mij sturen of zo?
Oh ja, deze sessieMartijnA3 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:04:
Net nog ff een q sessie gedaan voor de indy 500 rookie. Sta nu 3e met 39.472. Balen dat ik morgen niet kan.
http://members.iracing.co...onid=3564648&custid=65900
Waar ik en Eric ook in zaten
yes nvidia cupje gedaan, lekker rustig aan, 6e geworden maar wel +.61
Dus nu rookie 3.60.
FF wachten tot maandag nu
Ondertussen maar even aan de oval rating werken, die staat nog op 2.59
Dus nu rookie 3.60.
FF wachten tot maandag nu
Ondertussen maar even aan de oval rating werken, die staat nog op 2.59
Strakke tijd Martijn!!! en zeker jammer dat je morgen niet meedoet, met drie Beneluxers voorop hadden we een heel eind moeten kunnen komen...haha....maar het staat wel mooi in de lijst zo met drie man uit ons kikkerlandjeFuelke schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:29:
[...]
Oh ja, deze sessie
http://members.iracing.co...onid=3564648&custid=65900
Waar ik en Eric ook in zaten
Ik reed net nog een .467, helaas met een eerste ronde van .631....anders had er wel een .44x ingezeten
@JoepW
http://www.gamefront.com/...rstone+National+SRF+b.sto
btw Hoor ik nu inmiddels bij Groep C , jippiiiieee
@ Indyriders
Jullie gaan wel winnen he , ik verwacht drie Gotters op het podium.
http://www.gamefront.com/...rstone+National+SRF+b.sto
btw Hoor ik nu inmiddels bij Groep C , jippiiiieee
@ Indyriders
[ Voor 50% gewijzigd door enchion op 27-05-2011 21:18 ]
hoe zetten jullie Iracing replays op Youtube?
met fraps?
met fraps?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
@ Mike,
Ik heb ook een filmpje van iRacing op youtube, en die heb ik inderdaad met fraps gemaakt ja
Ik heb ook een filmpje van iRacing op youtube, en die heb ik inderdaad met fraps gemaakt ja
Ik doe me best al zal het niet makkelijk zijn in de topsplitenchion schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:14:
@ Indyriders
Eerste 150 rondes ga ik samen met Joey en Jarno rijden om uit de shit te blijven en daarna proberen we naar voren te rijden.
Fraps & windows movie maker gebruik ik.MikeVM schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:19:
hoe zetten jullie Iracing replays op Youtube?
met fraps?
P3 nog iets scherper gezet:
1 00:39.592
2 00:39.485
3 00:39.372
4 00:39.417
39.467
Wauw
[ Voor 50% gewijzigd door MartijnA3 op 27-05-2011 23:03 ]
Wow, heerlijk filmpje om te kijken man!
Geweldig om racen op die manier te zien
Geweldig om racen op die manier te zien
Kijk even op het forum van Iracing, dallara sectie. Daar staat een topic in de trand van "race setup welfare", die setup is erg goed en stabiel.
Verwijderd
Ok thx, gevonden.. Nog een domme vraag, Waar moet ik em opslaan om em te kunnen openen in iRacing?
Hier moet je hem opslaan: C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\iRacing\setups\dallaraVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:48:
Ok thx, gevonden.. Nog een domme vraag, Waar moet ik em opslaan om em te kunnen openen in iRacing?
Voor in de race moet je toch zeker richting de 40.0 check anders het forum daar staan setup en lees even de laatste 5 pagina's hier door heel veel gaat over de Indy setup.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:33:
Is 40.7 snel genoeg voor de race? nee hé
Verwijderd
Oké.. Ik snap niet hoe mensen op een rondje meer dan een seconden sneller kunnen dan me.. het is toch gewoon vol gas???? Of doe ik iets verkeerd.. t schakelen snap ik ook niet helemaal.. Maar misschien zie ik dat op die forum wel.. ff lezen, tot zo!
Doe maar eens 5 rondjes vol gas in 6de met de Welfare setup, en dan 5 rondjes waarbij je terugschakeld naar 5 in de bochten, levert meteen een paar tienden op, zelfs voor mij.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:45:
Oké.. Ik snap niet hoe mensen op een rondje meer dan een seconden sneller kunnen dan me.. het is toch gewoon vol gas???? Of doe ik iets verkeerd.. t schakelen snap ik ook niet helemaal.. Maar misschien zie ik dat op die forum wel.. ff lezen, tot zo!
Mijn qualy tijd blijft op 40.601 staan, en ik ga der ook niet meer voor pushen. In de top-slit kom ik zowieso nooit, en nu is het nog steeds een loterij. Ofwel kom ik in een split terecht waarbij die tijden goed zijn om vooraan mee te doen, en als de split verkeerd uitvalt zijn het tijden om achteraan de rijden.
De race setup rijd je in de 5 en in de bochten terug naar 4.
De 6e versnelling gebruik je daar alleen als je in een draft zit.
De 6e versnelling gebruik je daar alleen als je in een draft zit.
Dat heet camber, de auto is zo afgesteld, dan kan hij sneller de bochten door. Wen er maar aan... trouwens nog veel testwerk te doen voor jou denk ik, race is vanavond al. Staar je niet blind op qualify, daar ben je alleen. Straks ben je aan het draften met 33 auto's rond je.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:03:
40.1 .... Andere setup gedownload en mn eerste rondje was al direct een 40.1 nog ff en dan zit ik ook eindelijk in de 39'ers..
Trouwens is het normaal dat ik op het rechtestuk met mn stuur scheef zit??? K vind het iritant
Zo, opnieuw verlengd voor een jaar. Als je dat voor 31 mei doet krijg je $30 in iRacing credits op 3 juni uitgekeerd
Dit topic is gesloten.