[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 44.810 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastercobra = pasha66
PS3

Ik ga weer eens knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb hem nu ook. En heb net voor het eerst even single player gedaan.

Maar die controls?? Ik kan amper lopen, laat staan rennen en schieten. Ik hoop dat het wel gaat wennen, want zo is het een drama.

En er zal ook geen toetsenbord/muis ondersteuning komen denk , dus ik zal wel moeten.

Maar nu gaat het nog voor geen meter. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
jdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:05:
IS er ook een manier om te weten dat er artillerie aankomt? Zoiets als dat er een alatm in je voertuig afgaat als een sniper er ene raket op richt. Als je een tijd stil blijft staan in je tankt ergen in het midden van de map kan je het verwachten natuurlijk, maar ik baal elke keer flink als ik net gespawned ben in de basis, 5 meter loop en ik ineens een artillerie granaat op mn kop krijg |:(
Als ik het niet verkeerd heb hoor je eerst een straaljager overkomen.

Ik heb trouwens bij findallfive een probleem bij de "become a veteran", ik heb BF2, Special Forces en BF:BC aangemeld, maar de veteran rank staat nogsteeds op 0 en ook hem ik de unlock nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
stalscu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:15:
Ik heb hem nu ook. En heb net voor het eerst even single player gedaan.

Maar die controls?? Ik kan amper lopen, laat staan rennen en schieten. Ik hoop dat het wel gaat wennen, want zo is het een drama.

En er zal ook geen toetsenbord/muis ondersteuning komen denk , dus ik zal wel moeten.

Maar nu gaat het nog voor geen meter. Erg jammer.
Haha...komt vanzelf joh. Ik had dat ook. Niet opgeven :P

Nog wat goed nieuws van DICE. :)
Your feedback matters
7/1/2008
We are very aware of the different issues you have told us you find most important.

We are happy to see that so many of you are playing Battlefield: Bad Company and having so much fun. The level of community interest in this game and its features is really visible, also through the amount of feedback various members of the development team have been receiving through their Live accounts, Facebook, emails, phone calls, faxes (People still use those??) on our forums and all the other channels out there.

Our Bad Company developers have been working a lot in the last two years and, we have managed to produce a game that we are very proud of. Even with the game already in stores, we would like to let you know that we are reading and listening to all of your feedback.

Right now the team is working on creating the Conquest game mode for Battlefield: Bad Company together with the conversion of the maps to go with it. The Conquest Pack is currently going through testing and certification.

We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate, without currently being able to say with certainty whether or not we will be able to include them. These include, but are not limited to:

* Clan support/private rooms/team chat
* Auto balancing on servers
* Continued support against stats exploits
* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

The Battlefield: Bad Company team
Damn... ik kan weer geen games joinen via Xbox Live. Laat ze DAT nu maar eens snel fixen. :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Xbox Live gamertag: littlewan

Zucht, ik s*ck in dit spel... mn aim is verschrikkelijk slecht. Speel heel graag als assault, met M16.
Ik raak gemiddeld nog niet aan 100 punten per spel, hoe doen jullie dat toch om zoveel punten te halen?

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb de Gold Edition bij GameHubs besteld voor maar € 37,99 (nu trouwens € 38,99).

Afbeeldingslocatie: http://www.gamehubs.com/boxart/PS3/39/mf

Is 26 juni verstuurd, maar ik heb 'm nog niet binnen.

Maar zodra ik hem heb ben ik online met m'n PS3 (zelfde nickname).
Demostats zijn wel al te zien onderaan op: Epitome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Ben ik nou de enige die vanavond geen games kan joinen via Xbox Live? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:24
Vandaag deze game gespeeld, eerste missie, demo beviel me wel. Wat me tot dus ver opvalt is dat je in deze game beetje zwarte ruis ziet, zal wel vanwege effect creeëren zijn, wat ik wel jammer vindt is dat je zo makkelijk weer levend wordt in single player.

Multiplayer moet ik nog proberen, moet nog live gold nemen. Had ik maar een PS3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 23:40
jagermeister schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:05:
Op dit moment werkt het bij mij ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
ruudonline schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:11:
[...]

Op dit moment werkt het bij mij ook niet.....
Klinkt gek, maar.... gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik probeer de hele dag al gameraccounts te koppelen. M'n Xbox-gamertag krijg ik niet gekoppeld. Elke keer als ik de email-link volg krijg ik "ongeldige naam".

Ik heb ook op m'n PS3 de demo gespeeld, die staat er wel netjes tussen, maar m'n Xbox gamertag dus niet. Is het een glitch bij EA ofzo?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

LittleWan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:38:

Zucht, ik s*ck in dit spel... mn aim is verschrikkelijk slecht. Speel heel graag als assault, met M16.
Ik raak gemiddeld nog niet aan 100 punten per spel, hoe doen jullie dat toch om zoveel punten te halen?
Oefenen ;). En ook, wie niet kan mikken moet slim zijn. Ga als support als je punten wil. Die krijg je dan door je teamgenoten te healen en voertuigen te repareren. Ook is de supprot handig als je nog niet zo goed in mikken bent door het grote maggazijn. Bovendien kun je jezelf healen :). Als je de mortar strike gebruikt (unlock) kun je ook hardnekkige vijanden uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
LittleWan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:38:

Nouja, ik heb ook tijden dat ik 20/4 per potje haal, maar daar tegenover staan dan ook weer potjes met 0/5. :') Het is heel afhankelijk van tijd/plaats soms, maar als je het ene potje zo goed scoort en het andere niet, ligt het in ieder geval niet aan jezelf naar mijn mening! En qua punten score, gewoon wat killen en met vehicles klooien, af en toe eens een gold crate aanvallen en je komt er wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

jdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:32:
[...]

Oefenen ;). En ook, wie niet kan mikken moet slim zijn. Ga als support als je punten wil. Die krijg je dan door je teamgenoten te healen en voertuigen te repareren. Ook is de supprot handig als je nog niet zo goed in mikken bent door het grote maggazijn. Bovendien kun je jezelf healen :). Als je de mortar strike gebruikt (unlock) kun je ook hardnekkige vijanden uitschakelen.
het is idd een kwestie van doodsimpel oefenen. Dit is mn eerste fps op een console en toen ik aan de demo begon kon ik nog niet eens een stilstaand object raken op 5 meter afstand :P Nu ga ik standaard voor het hoofd en lukt het me steeds beter om ook al rennend vijanden die ook bewegen te raken :p

ik heb trouwens iedereen in de lijst in de ts toegevoegd (xbox)

[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 03-07-2008 00:42 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Jagermeister je had me gisteren een invite gestuurd en toen ik die accepteerde kwam ik wel bij jou in het spel maar zat in het andere team :S. Hoe kan ik dan vervolgens jou squad joinen? Anders schiet het nog niet echt op lijkt mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
Het kan voorkomen, wanneer de teams uit balans zijn, dat je aan de andere kant terecht komt als je iemand joined. Dat is jammer, maar er valt wat voor te zeggen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik wel bij een bekende in het team kwam, maar niet in zijn squad. Dat vind ik wel een beetje knullig.

Gisteren trouwens voor het eerst meer dan 1k punten gehaald in mijn T90 in, ik dacht, Ascension. Ik had in mijn eentje alle armor van de tegenstander uitgeschakelt en bijna alle objectives kapot geknalt.

Iemand trouwens nog tips voor het vliegen in een Apache? Het vliegen zelf heb ik aardig onder de knie, alleen met die raketten lukt het mij niet om veel kills te maken. Ik ben dan echt afhankelijk of er een goede gunner meevliegt voor de punten, maar kills maken doe ik dan nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jagermeister schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:05:
Irritant is het inderdaad. EA en Rockstar zijn de enige uitgevers die eigen servers gebruiken voor hun games. Dit zijn dan ook direct de enige games die last hebben van dit fenomeen.

Mensen klagen wel eens over de Live oplossing op de 360, omdat het een p2p systeem is. Ondertussen speelden op de eerste dag zonder problemen 4 miljoen mensen Halo 3 online, en gaat BF over zijn nek bij 200.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind alleen jammer dat altijd in map oasis je als attacker bijna nooit wint.
je hebt standaard 3 man die op de homebase gaat "schroeven" op een "omgevallen" hummer, stel stat noobs.

een stakker in de artillerie die niets raakt. en gerust hele match blijft zitten.

een figuur in de apache die probeert te vliegen maar alleen maar mist met zijn rakketten.
en dan niet oplet en ontploft in de redzone.

vaak ook nog paar snippers aan andere kant van attack base 1. best wel handig als niet halve team er zit.

paar noobs die alleen maar bomen gaan omrijden voor achievement.

zit je dan in je uppie die crates te slopen. missie kansloos.
ik ga standaard die map gelijk uit als ik padders actief zie want tis echt kansloos om te winnen dan.
heb hem toch wel grijs gespeeld in de demo. wacht wel weer tot patch is voor padders.

en hoop dat mensen snel maar die noob achievements halen zodat er weer normaal gespeeld word op die map.
tis wel leuk die muur sloop en boomhak achievements maar haal ze gewoon op normale manier.
heb ze ook gehaald na spelen van 70 games op rank 22. maar wel normaal.

ik pleit voor teamplay met tweakers _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:33:
Hey Jagermeister je had me gisteren een invite gestuurd en toen ik die accepteerde kwam ik wel bij jou in het spel maar zat in het andere team :S. Hoe kan ik dan vervolgens jou squad joinen? Anders schiet het nog niet echt op lijkt mij haha
Ik zag het inderdaad. Beetje vreemd... je zou verwachten dat je dan meteen in mijn squad zou komen. Misschien vanavond nog maar eens een poging wagen.

Gisteren overigens wel een paar leuke battles gespeeld. Er werd lekker samengewerkt. Het hangt imho vaak af van de tijden waarop je speelt. Hoe later, des te serieuzer er gespeeld wordt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 15-09 19:31

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:40:
ik vind alleen jammer dat altijd in map oasis je als attacker bijna nooit wint.
je hebt standaard 3 man die op de homebase gaat "schroeven" op een "omgevallen" hummer, stel stat noobs.

een stakker in de artillerie die niets raakt. en gerust hele match blijft zitten.

een figuur in de apache die probeert te vliegen maar alleen maar mist met zijn rakketten.
en dan niet oplet en ontploft in de redzone.

vaak ook nog paar snippers aan andere kant van attack base 1. best wel handig als niet halve team er zit.

paar noobs die alleen maar bomen gaan omrijden voor achievement.

zit je dan in je uppie die crates te slopen. missie kansloos.
ik ga standaard die map gelijk uit als ik padders actief zie want tis echt kansloos om te winnen dan.
heb hem toch wel grijs gespeeld in de demo. wacht wel weer tot patch is voor padders.

en hoop dat mensen snel maar die noob achievements halen zodat er weer normaal gespeeld word op die map.
tis wel leuk die muur sloop en boomhak achievements maar haal ze gewoon op normale manier.
heb ze ook gehaald na spelen van 70 games op rank 22. maar wel normaal.

ik pleit voor teamplay met tweakers _/-\o_
Nu kan ik momenteel alleen nog de demo spelen, dus alleen Oasis, maar ik heb vrijwel totaal de tegenovergestelde ervaringen.
Als attacker win ik veel meer. (Dus ook het hele team vanzelfsprekend) Als defender lukt het me op 1 of andere manier wat minder.
Over het algemeen ook vaak teamgenoten die wel weten wat ze precies doen, zo had ik eergister iemand die erg mooi en goed met de heli overweg kon, en prachtige rondjes over de enemy vloog, met veel kills.
Ik speel pas sinds een paar dagen de demo, en het is mijn 1e shooter op de PS3, dus ik kan nog lang niet zeggen dat ik goed ben, maar als het mij in 1 match 3x lukt om de gold crate succesvol op te blazen, wat best veel is, 3 van de 8, noem ik dat niet slecht. Misschien zegt dat soms ook wel wat over je teamgenoten, maar toch :)
Kill/death ratio is momenteel nogal negatief voor mij, maar zelfs met zoveel deaths heb ik er veel plezier in.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:26:
[...]

Nu kan ik momenteel alleen nog de demo spelen, dus alleen Oasis, maar ik heb vrijwel totaal de tegenovergestelde ervaringen.
Als attacker win ik veel meer. (Dus ook het hele team vanzelfsprekend) Als defender lukt het me op 1 of andere manier wat minder.
Over het algemeen ook vaak teamgenoten die wel weten wat ze precies doen, zo had ik eergister iemand die erg mooi en goed met de heli overweg kon, en prachtige rondjes over de enemy vloog, met veel kills.
Ik speel pas sinds een paar dagen de demo, en het is mijn 1e shooter op de PS3, dus ik kan nog lang niet zeggen dat ik goed ben, maar als het mij in 1 match 3x lukt om de gold crate succesvol op te blazen, wat best veel is, 3 van de 8, noem ik dat niet slecht. Misschien zegt dat soms ook wel wat over je teamgenoten, maar toch :)
Kill/death ratio is momenteel nogal negatief voor mij, maar zelfs met zoveel deaths heb ik er veel plezier in.
tja komt deels door demo. de demo heeft geen invloed op de volledige versie van je stats, dus speelt iedereen redelijk normaal.
enige profijt is dat je de uzi kan unlocken in de volledige versie bij halen van rank 4

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is pas echt leuk als je in een goed squad zit , en elke squad member die alleen 1 doel hebben(dus crates vernielen of verdedigen).
Vooral bij het aanvallen is dat prachtig , gisteren zat ik in zo'n squad.
Waren alleen wij degene die steeds de crates gingen opzoeken en als iemand dood ging meteen weer spawnen.
Als alle squad members dood zijn ga ik me schuilen totdat ze weer spawnen bij mij en ook andersom zo bleven we in de kamp van ons tegenstander en dus konden we makkelijk de crates vernielen.
Zo kun je ook heel veel kills maken simpelweg omdat je ondersteuning hebt , we vormden eind van de ronde de top 4.
Tjah het gaat natuurlijk niet altijd zo , want soms zit je te spelen met kinderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Helaas, de servers zijn weer down. God, ik vind dit echt pure bagger. Bij Halo 3 ging het (zoals al eerder vermeldt) prima na de release, maar bij Bad Company heb ik nagenoeg dagelijks al problemen ondervonden. :O

Ik wil gewoon even snel naar level 25 rushen nu ik er nog de tijd voor heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik pas bezig met mijn 2e ronde en jaaa de servers zijn weer down 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Ik krijg nu een melding dat de EA servers offline zijn. Patch misschien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

PSN geen probleem. Wel zijn de stats van iedereen gereset en krijg je geen punten meer als je een voertuig repareert :( (in de DEMO, nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan |:(). Dit is vast omdat er dus mensen waren die enorm veel punten kregen door voertuigen te repareren die op de kop lagen. Nadeel is dus dat je ook geen punten meer krijgt als je wel gewoon voertuigen repareert. (bijvoorbeeld achter een tank gaan staan repareren terwijl die de basis bombardeerd).

[ Voor 65% gewijzigd door jdm8 op 03-07-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Ik kan weer joinen. :*) Geen patch dus... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe knallen dan maar :D

Edit : Hij doet het nog steeds niet |:(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jdm8 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:04:
PSN geen probleem. Wel zijn de stats van iedereen gereset en krijg je geen punten meer als je een voertuig repareert :( (in de DEMO, nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan |:(). Dit is vast omdat er dus mensen waren die enorm veel punten kregen door voertuigen te repareren die op de kop lagen. Nadeel is dus dat je ook geen punten meer krijgt als je wel gewoon voertuigen repareert. (bijvoorbeeld achter een tank gaan staan repareren terwijl die de basis bombardeerd).
PSN is ook een probleem :) Alleen op de demo servers niet. 360 demo werkt ook meer dan prima. Blijkbaar staan die op andere servers te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

PWM schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:33:
[...]

PSN is ook een probleem :) Alleen op de demo servers niet. 360 demo werkt ook meer dan prima. Blijkbaar staan die op andere servers te draaien.
Dat is weer een kleine bevestiging dat die patch komt, demo zal denk ik namelijk niet gepatched worden ?
beter lezen B) .....

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-07-2008 20:52 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T werkt hier allemaal wel (PSN) maar wel met zoveel lag dat het eigenlijk niet echt relaxed te spelen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ben ik nog niet tevreden over hoe de squads worden ingedeeld. Gisteren was ik een leuk potje aa het spelen met goede squadmembers. Toen de volgende ronde begon zat ik weer in een hele andere squad die totaal niet aan teamplay deed. Ik snap niet waarom je gewoon in dezelfde squad blijff zitten in de volgende ronde.... Ook als je iemand wil joinen in een squad heb ik al een paar keer meegemaakt dat ik gewoon in het andere team terecht kom en daar ook blijf in een volgende ronde. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en ik hoop dat ze hier snel een oplossing voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe als ik in een wagen rijd krijg ik een oranje balk om het icoontje van het voertuig heen samen met bliepjes. Wat houdt dat eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
Volgens mij locked er dan iemand op je met een laser designator of ben je beschoten door
een specialist met een tracer gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk je dat dan als bestuurder dat iemand met een tracer gun op je heeft geschoten? Zou wel makkelijk zijn want dan weet je gewoon dat je snel het voertuig uit moet. Met de laser designator weet je het wel maar dan kan je de missile nog ontwijken door bv te gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

All .. Voeg me maar toe

Heb BC ook..

Mijn Xbox gamers Tag is Stronkie

en Jagermeister zal leuk zijn weer met je te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Stronkie!!!! :)

Je staat erbij! See you on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:29:
Merk je dat dan als bestuurder dat iemand met een tracer gun op je heeft geschoten? Zou wel makkelijk zijn want dan weet je gewoon dat je snel het voertuig uit moet. Met de laser designator weet je het wel maar dan kan je de missile nog ontwijken door bv te gaan rijden.
Ja dat merk je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff update, de patch voor bad company komt al snel. + meer info
MS is al bezig met testen van de patch.

The first update for Battlefield: Bad Company is coming in the form of The Conquest Pack. This is a brand new game mode entitled Conquest and is currently going through the testing and certification process. Provided that it passes certification, then it shouldn’t be too long before it is available for gamers to download. However, this is not the only thing that DICE is working on. The following is a list of things that will be investigated for possible future Bad Company updates.

Clan support/private rooms/team chat
Auto balancing on servers
Continued support against stats exploits
VOIP issue on PS3
Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 07:55
Nog even over die Tracer gun,wat voor een nut heeft het? En heeft het ook nut om daarmee teamleden of vijanden mee te markeren :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
Tankbuster schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:37:
[...]

Nog even over die Tracer gun,wat voor een nut heeft het? En heeft het ook nut om daarmee teamleden of vijanden mee te markeren :) ?
Als het goed is kunnen demolition mensen daar met hun rpg op locken. plus je ziet continue
waar die tank is. Op je teammates moet je ze volgens mij niet schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond en dit weekend te vinden in battlefield, mijn PSN naam is Ripley6174. Wie zin heeft in een paar potjes, voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

woutertje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:48:
[...]

Als het goed is kunnen demolition mensen daar met hun rpg op locken. plus je ziet continue
waar die tank is. Op je teammates moet je ze volgens mij niet schieten :P
Tenzij je je verveelt en je teammate een sniper is. Krijg je een kerstboom ;). Volgens mij kunne demo's dan een rpg op een tank schieten zonder er op te richten. Dus vanachter een rots oid. kunnen ze dan een rpg schieten die dan vanzelf de tank zoekt. Ik weet alleen enit wat de range hier van is. (en of het uberhaupt klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Gaan we weer.

Wil ik Het spel spelen... Al weer een disc read error...
Tevens kan ik niet connecten met de ea server...
Wil ik mijn gta4 er in doen...
Nikkes noppes nada

Cannot read disc Unreadable disc...

Gelijk maar weer een support ticket aangemaakt bij MS... (heb hem net terug in april :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Had ik vanneweek met GTA,(Cannot read disc Unreadable disc...) een vette vingerafdruk van de chips was de oorzaak bij mij :P

OT: vet spel, ik krijg bij dit spel weer een beetje het oude BF gevoel terug :) Ik heb alleen 1 probleem, het richten. Shooters c.q. BF speelde ik altijd op de PC, het richten is echt wennen. Lopen en schieten "en dan ook nog een vijand raken lukt me echt niet", en ik raak ook steeds in de war met de controls wil ik schieten heb ik ineens een healspuit in mijn klauwen :'(
Ik hoop maar dat de controls een beetje snel wennen. :/

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gister toch ook maar gehaald, Alleen nog maar zitten multiplayeren.. Singleplayer is echt fuckin moeilijk, of ligt dat aan mij?. Ik loop echt constant te healen met dat staafje. Je kan echt bijna nergens goede dekking zoeken.

Voor de multiplayer?: Dikke lag vanavond, of ligt dat aan mijn internetverbinding. (kan zijn dat een huisgenoot de verbinding dicht trekt)
En hoe werkt dat precies met die squads? Hoe zie je wie er in een squad zitten? en hoe kun je dat kiezen? Met spawnen kun je dus kiezen voor spawnen bij je squad. Zijn dat dan altijd dezelfde in een ronde?

Tweaker: Gi1337 = PSN: GielJL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:56:
Ja gister toch ook maar gehaald, Alleen nog maar zitten multiplayeren.. Singleplayer is echt fuckin moeilijk, of ligt dat aan mij?. Ik loop echt constant te healen met dat staafje. Je kan echt bijna nergens goede dekking zoeken.

Voor de multiplayer?: Dikke lag vanavond, of ligt dat aan mijn internetverbinding. (kan zijn dat een huisgenoot de verbinding dicht trekt)
En hoe werkt dat precies met die squads? Hoe zie je wie er in een squad zitten? en hoe kun je dat kiezen? Met spawnen kun je dus kiezen voor spawnen bij je squad. Zijn dat dan altijd dezelfde in een ronde?

Tweaker: Gi1337 = PSN: GielJL
Ik heb helemaal geen Lag , alleen de eerste dag had ik enorm veel lag daarna ging alles soepel ik weet niet waar het aan ligt maar denk dat ze veranderingen hebben aangebracht aan de servers.
Misschien dat het inderdaad een je huisgenoot ligt.

Je Squad members kun je zien aan het lichtblauwe kleur namen , de rest heeft namelijk een donkerblauwe kleur.
Zelf kun je geen squad kiezen je wordt gewoon in een willekeurig squad gedumpt , misschien dat ze dat gaan verhelpen met een patch.
En in elk ronde zit je in een ander squad , soms zit je wel gewoon samen met zelfde spelers maar veelal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ook ik speel Bad Company. Best vermakelijk spel, hoewel aan de samenwerking in een squad bij online games regelmatig het een en ander schort. Ik ben iig beschikbaar, mijn xbox-live tag is zeBlitz.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een TOF spel met al die voertuigen en wapens.

MAAR

LAG LAG en vooral 's avonds

LIGGEN , Je kan niet liggen op de grond en dat vind ik jammer

SCHUILEN. Alleen in de bosjes en huisjes, maar even hoekje om kijken of schieten < NEE

DIt zijn dingen die ik mis, hierdoor zou het spel meer strategisch zijn dan dat het al was,
het werkt daarnaast mischien ook het kampen in de hand?

Al met al nog steeds een goed spel behalve die lag 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helemaal geen last van lag , alles gaat heel soepel.
Misschien een probleem voor de Xbox spelers ??
Op PS3 heb ik nergens last van gelukkig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

nope, xbox versie hier en ook nog geen enkele keer last van lag gehad. Wel dat de servers ff plat liggen, maar als ik kan joinen dan loopt het ook lekker vlot

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nul lag op de 360, alleen 10 seconden enorme lag als ik foto's wil nemen (die altijd failen om te uploaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27

BM

Moderator Spielerij
amahusu schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:28:
nope, xbox versie hier en ook nog geen enkele keer last van lag gehad. Wel dat de servers ff plat liggen, maar als ik kan joinen dan loopt het ook lekker vlot
Vanavond toch een aantal keer wat last gehad van lag. Spel word er niet bepaald beter speelbaar op ;)
Over het algemeen ging het gewoon goed trouwens :)

Zag je nog ff voorbij komen in een match
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:35:
Nul lag op de 360, alleen 10 seconden enorme lag als ik foto's wil nemen (die altijd failen om te uploaden).
Vanavond 3 fotos achter elkaar gemaakt (ja, voor de achievement O-) ), en buiten ietsje vertraging geen problemen, zijn ook alledrie netjes geupload.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb de Gold Edition inmiddels binnengekregen van gamehubs.com (eigenlijk gisteren al maar toen was ik niet thuis, dus moest ik 'm op het postkantoor ophalen).

Het is de Aziatische (NTSC/regio 3) versie, maar de backcover, de handleiding en de game zelf zijn gewoon in het Engels.

Ik moet alleen nog even testen hoe het online zit, maar helaas heb ik vandaag weinig tijd daarvoor.

Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08276/bf-bc1735.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08276/bf-bc2664.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

BM schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:33:
[...]

Vanavond toch een aantal keer wat last gehad van lag. Spel word er niet bepaald beter speelbaar op ;)
Over het algemeen ging het gewoon goed trouwens :)

Zag je nog ff voorbij komen in een match
klopt, ik heb een aantal games van je gejoined, maar erg veel lag als ik in de server kwam dus niet echt lang blijven hangen. Als ik vervolgens naar een andere server ging was er helemaal geen lag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat er trouwens wel meer mensen zijn met mic problemen? Vaak werkt hij gewoon helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Dat je niet kunt liggen is toch echt wel een groot gemis hoor.

Ergens op af rennen en achter iets wegduiken, terwijl de kogels over je hoofd vliegen is toch een vette gameplay feature?

Dat ze het er uit hebben gelaten voor balance? Is gewoon onzin. Mensen die bang zijn voor goede snipers moeten maar zorgen dat ze daar een andere oplossing voor vinden, je eigen skills upgraden misschien?

Het verpest een beetje de FPS ervaring, het hoort er gewoon bij. Dat crouch heb je niks aan, zeker niet met die kutcontroller. Had op zijn minst prone in de single player gedaan. (is voor mij al een teken dat dat balance verhaal gewoon weer eens uit de duim gezogen is, anders had de single player het wel gehad)

Bovendien, heel de wereld, op enkele wijsneuzen na, wil prone in de game hebben, en EA heeft er weer gewoon schijt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Trouwens meer mensen last van krakend geluid in MP. Heb nu net ff online gespeeld maar dat maakt het toch wel erg irritant...

En hoe kan ik mensen muten?

[ Voor 11% gewijzigd door Phydomir op 05-07-2008 16:55 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Dice werkt nog met Sony aan de VOIP bug in de PS3 versie. Wat de bug precies is,weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
stalscu schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:31:
Dat je niet kunt liggen is toch echt wel een groot gemis hoor.

Ergens op af rennen en achter iets wegduiken, terwijl de kogels over je hoofd vliegen is toch een vette gameplay feature?

Dat ze het er uit hebben gelaten voor balance? Is gewoon onzin. Mensen die bang zijn voor goede snipers moeten maar zorgen dat ze daar een andere oplossing voor vinden, je eigen skills upgraden misschien?

Het verpest een beetje de FPS ervaring, het hoort er gewoon bij. Dat crouch heb je niks aan, zeker niet met die kutcontroller. Had op zijn minst prone in de single player gedaan. (is voor mij al een teken dat dat balance verhaal gewoon weer eens uit de duim gezogen is, anders had de single player het wel gehad)

Bovendien, heel de wereld, op enkele wijsneuzen na, wil prone in de game hebben, en EA heeft er weer gewoon schijt aan.
Eigenlijk mis ik dat hele prone niet zo. In het begin wel, maar na een tijdje gespeeld te hebben vind ik het eigenlijk wel ok zo. Zou leuk zijn geweest als het er gewoon in zat, maar echt missen doe ik het dus niet. Zeker niet in de maps gericht op close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken536
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-04 21:00
Net uitgespeeld.. Erg vette single player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Zo, mijn eerste FPS op een console en moet zeggen dat na de ontwenningsfase (zeker 10 minuten), het echt enorm gaaf is. Er zitten zoveel elementen in deze game die het speciaal maken.

Tot nu toe nog niet heel erg lang gespeeld maar kan al wel voor 100% zeggen dat het een blijvertje is :D. Nu nog wat beter leren aimen met zo'n controler en het plaatje is helemaal compleet.

PSN : SaSha1103

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Michaelg schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:10:
Zo, mijn eerste FPS op een console en moet zeggen dat na de ontwenningsfase (zeker 10 minuten), het echt enorm gaaf is. Er zitten zoveel elementen in deze game die het speciaal maken.

Tot nu toe nog niet heel erg lang gespeeld maar kan al wel voor 100% zeggen dat het een blijvertje is :D. Nu nog wat beter leren aimen met zo'n controler en het plaatje is helemaal compleet.

PSN : SaSha1103
ik vind de knaldroge humor echt apart _/-\o_ (in SP dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Zo ik sleur zo mijn Xbox even aan en dan ga ik even rank 20 worden, achievement! :D

Dus als er mensen die zin hebben? Mijn gamertag staat in mijn sig en de TS. Moet ook nog even kijken hoeveel bomen er nog om moeten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game zelf niet, maar speel wel vaak even bij een vriend van me, op de XBOX360.

Moet zeggen dat ik weer die rush voel wat ik vroeger met CS spelen kreeg op de pc. Misschien ook wel omdat het nu allemaal een stuk vlotter loopt, rennen gaat harder, je gaat eerder kapot.

Ook al die opties als specialist en assault en recond ed. zijn gewoon kicken, maar merk al wel dat ik meestal alleen goed ben in recon of support. Nouja doen wat je het beste kan toch, zo hebben we allemaal een rol in het spel.

Zit nu toch even online te kijken naar de prijzen van de xbox en ps3. Denk dat ik de xbox koop, kan ik nog mooi spellen van hem lenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 22:29
Zo net ff COD4 verkocht en Battlefield besteld (zelfde prijs :). Hopelijk dinsdag binnen... Komen er trophies voor battlefield?
Van de demo snap ik nog niet echt veel maar zal wel komen met de volledige versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is het jullie opgevallen dat er andere rang-iconen zijn in-game dan op de stats-site van EA?

Op de site heb ik deze staan;

Afbeeldingslocatie: http://badcompany.ea.com/Images/Gos/Ranks/Large/R009.png

Maar in-game heb ik twee sterren? :?

Kan iemand me ook vertellen wat die "Dog Tags" inhouden en hoe je die kan verzamelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 06-07-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Gunner schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:38:
Is het jullie opgevallen dat er andere rang-iconen zijn in-game dan op de stats-site van EA?

Op de site heb ik deze staan;

[afbeelding]

Maar in-game heb ik twee sterren? :?

Kan iemand me ook vertellen wat die "Dog Tags" inhouden en hoe je die kan verzamelen?
Dog tags krijgje als je iemand killed met je knife (driehoekje), Volgens mij kun je er niks mee, iig niet meer als kjken wie je ooit allemaal geknifed hebt (ik sta bij veel mensen in t lijstje :p)

Ik heb trouwens soms last van dat mijn L1 even niet werkt. Dan emot ik een paar keer van wapen wisselen en dan doet hij het weer. Heel vervelend als je net een vijand voor je ziet. (heb het met beide controllers).

[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 06-07-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Gisternacht zat ik een squad met een speler die bijna 1000 punten had gehaald in 1 ronde (final ignition). Hij campte niet en deed ook niet die repair cheat, gewoon 80 kills ofzo en maar 12 keer dood gegaan :O. Die kerel had echt zieke skills, of hij gebruikte een aimbot ;) (wat ook nog een optie is is dat hij zo'n muis/tobo adapter had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Ik haal (heel) soms de 700 punten, en ben echt geen goede speler, iemadn die heel goed is han dat dus best wel halen denk ik. Maarvolgens mij gebruikt hij wel een fragFX, want 1000 is wel heel hoog.

Is er eigelijk een manier om iemand te kicken? Ik ga nu maar gewoon uit de server is als er weer iemand in mijn team zit die allemaal teamkills zit te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik ben ook echt een 'noob', maar kan ook wel tot in de paar honderd komen, lekker een beetje rondbanjeren in een tank of heli is makkelijk scoren. Maar die gast had bijna alleen kills als specialist met z'n ump. Misschien hielp het wel dat ik als support wel een paar keer had geholpen met een med kit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/4016/dsc00012pp1.th.jpg

Mijn beste score tot nu toe. Ik had zowat alle vijandige voertuigen opgeblazen, punten voor kill, plus punten voor het voertuig en bijna alle objectives vernietigd, punten voor schade aan objective, plus 30 punten voor het laatste beetje en dan kom je al een heel eind.
Dus het is wel te doen, maar het was tot nu toe wel de enige keer dat het lukte. Vooral in de tanklevels met mooie open vlaktes kan je veel punten scoren, als het andere team het nalaat je op te blazen. De T90 is daarbij mijn favoriet, voor mijn gevoel is die wat sneller dan de Abrams, maar het geschut net zo krachtig, waardoor je ze er uitmanoevreert en ook vliegtuigbommen wat makkelijker kan ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Met tanks opblazen gaat het dan ook veel sneller. Dant krijg je 10 punten voor de tank en nog eens 10 voor elke inzittende. En nog 3 er bij als het bij je basis is ;) Om meer als 1000 te maken als je specialist bent (dus alleen mensen dichtbij), en dan ook maar 12 keer dood gaan (je kunt jezelf niet beter maken) vind ik best wel knap :p (blijven je mines eigelijk liggen nadat je dood bent, en werkt het ook bij infanterie?)

[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 06-07-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
jdm8 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Dog tags krijgje als je iemand killed met je knife (driehoekje), Volgens mij kun je er niks mee, iig niet meer als kjken wie je ooit allemaal geknifed hebt (ik sta bij veel mensen in t lijstje :p)

Ik heb trouwens soms last van dat mijn L1 even niet werkt. Dan emot ik een paar keer van wapen wisselen en dan doet hij het weer. Heel vervelend als je net een vijand voor je ziet. (heb het met beide controllers).
Wat ook gek is: Ik heb 4 sterren laast gekregen en de volgende rank is een ster :S. En met de L1 kwestie. Ik heb soms hetzelfde, gewoon wat vaker van wapens wisselen,dan doet ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Zijn er trouwens problemen met het EA netwerk (ps3)? Werd straks ineens uit een spel gegooid en nu als ik online wil zegt ie dat het netwerk niet bereikbaar is. En kan ik daarvan ergens online de status van vinden?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Phydomir schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:46:
Zijn er trouwens problemen met het EA netwerk (ps3)? Werd straks ineens uit een spel gegooid en nu als ik online wil zegt ie dat het netwerk niet bereikbaar is. En kan ik daarvan ergens online de status van vinden?
ik kom al de gehele middag niet online, live wel, maar niet in bf bc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:37:
[...]

Wat ook gek is: Ik heb 4 sterren laast gekregen en de volgende rank is een ster :S. En met de L1 kwestie. Ik heb soms hetzelfde, gewoon wat vaker van wapens wisselen,dan doet ie weer.
Ja dat kan, dan ga je volgens mij van 4 zilvere sterren naar een goude. Of komen eerst de oak-leafs? Ik kan het me al niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat het is , je kan bij dit spel zo goed zijn als je wilt maar als je in een goed squad zit en je komt die 'hele goede gast' tegen is het over en uit met hem.
Een goed squad is het belangrijkste gedeelte in dit game , en ik vind dat ze daar echt iets aan moeten doen.
Zoals zelf een squad kiezen en niet in een willekeurig squad gudumpt worden want dan zit je soms bij een paar debielen en presteer je vanzelfsprekent ook slecht.
Ik kwam gisteren een gast tegen die in mijn squad zat , zijn nick was dan ook 'hondenlvl' 8)7
Hij richtte zich alleen op mij , ging me volgen gooide granaten naar mij schoot me elke keer dood 8)7
na een tijdje werd hij natuurlijk gekicked.
En om het nog leuker te maken ging hij elke keer stom stom lachen met zij headsetje.

Overigens heb ik de hoogste rang bereikt en alle unlocks binnen , behalve de findallfive want ik krijg gewoon geen Email van EA :(

Wat ik ook niet snap zijn de aantal punten van de ranglijst.
De gasten in de top 30 hebben honderden duizend punten , dat is gewoon onmogelijk.
Hoe kan iemand nou 300.000 punten halen ?
Ik sta nu op ongeveer 40.000 en ik speel het best wel lang , zelf heb ik echt uren erop zitten.
Maar dat punten is gewoon niet meer normaal , ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:46:
Ik heb sinds vanmiddag ook problemen met de PS3.
Meestal kan ik pas joinen nadat ik het 5 keer geprobeerd heb ofzo.
Daarna werkt het meestal wel goed, behalve de lag. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn idd wel zwaar kut, ik ga meestal vaker dood door de lag dan wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-09 00:42
ow ik kan helemaal niet meer connecten met de ea servers, kom niet eens in het mp menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:56:
Wat ik ook niet snap zijn de aantal punten van de ranglijst.
De gasten in de top 30 hebben honderden duizend punten , dat is gewoon onmogelijk.
Hoe kan iemand nou 300.000 punten halen ?
Ik sta nu op ongeveer 40.000 en ik speel het best wel lang , zelf heb ik echt uren erop zitten.
Maar dat punten is gewoon niet meer normaal , ik snap er niets van.
2 opties:
1) Andere mensen spelen nog meer non-stop dan jij.
2) Ze maken gebruik van de repair exploit. (autootje ondersteboven gooien en dan repairen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukker_T schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:35:
ow ik kan helemaal niet meer connecten met de ea servers, kom niet eens in het mp menu.
Het lukt mij ook alleen na een keer of 10 op X te rossen en het steeds opnieuw te proberen. Heb zowaar 2 lagvrije games gehad vandaag, wat een feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:53:
[...]

2 opties:
1) Andere mensen spelen nog meer non-stop dan jij.
2) Ze maken gebruik van de repair exploit. (autootje ondersteboven gooien en dan repairen)
Ik geloof er niets van volgens mij zijn dat gewoon mensen van EA zelf.
Ook al speel je Nonstop dan nog zie ik ze op een normale speelwijze niet zoveel punten verzamelen.
Of ze zijn nonstop bezig met dat repair gedoe , maar dan moet je wel enorm veel uren draaien om zoveel punten te behalen(eigenlijk zie ik dat ook niet gebeuren tenzij je echt ziek bent en het spel koopt om alleen bezig te zijn met dat repair gedoe en een halve dag nonstop repaire).
Geloof me met een paar uurtjes repairen behaal je alsnog niet zoveel punten dan moet je 8-9 uur nonstop met dat gedoe bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteravond werkte het online gebeuren weer en vond na 2x quick join al een leuke lag vrije server. Ik vind het na zo'n 3 uurtjes online echt een leuke game. Meestal vind ik online shooters alleen leuk in clan verband maar zo'n public is nog best aardig. Qua teamplay moet ik het nog wat beter onder de knie krijgen en ook het aimen gaat nog niet helemaal zoals ik wil maar het gaat de goede kant op.

Wat ik wel jammer vind ik dat het lijkt alsof de defenders toch licht in het voordeel zijn. Ik heb pas 2x als attackers gewonnen. Ze mogen het aantal reinforcements wat je hebt wel wat opschroeven wat mij betreft.

Is er trouwens ergens een soort van manual voor online. Soms krijg ik extra punten voor iets maar heb dan geen idee waarvoor precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 07 juli 2008 @ 06:17:
Gisteravond werkte het online gebeuren weer en vond na 2x quick join al een leuke lag vrije server. Ik vind het na zo'n 3 uurtjes online echt een leuke game. Meestal vind ik online shooters alleen leuk in clan verband maar zo'n public is nog best aardig. Qua teamplay moet ik het nog wat beter onder de knie krijgen en ook het aimen gaat nog niet helemaal zoals ik wil maar het gaat de goede kant op.

Wat ik wel jammer vind ik dat het lijkt alsof de defenders toch licht in het voordeel zijn. Ik heb pas 2x als attackers gewonnen. Ze mogen het aantal reinforcements wat je hebt wel wat opschroeven wat mij betreft.

Is er trouwens ergens een soort van manual voor online. Soms krijg ik extra punten voor iets maar heb dan geen idee waarvoor precies.
-als je op iemand schiet en hij gaat niet dood(denk als je hem meer dan de helft hebt geraakt) en een ander team maat killed hem dan krijg jij +3 punten.
-als een Squad member hem doodt dan krijg je +6 punten.
-als je verdediger bent en je schiet iemand in jou gebied dood , dan krijg je defense bonus punten.
-als je in een voertuig zit en een medespeler die ook in het voertuig zit en hij iemand dood schiet dan rijg je Asist punten.

Dit zijn min of meer de extra punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds weekeinde de hoogste rank behaald in totaal amper 26 uur online speeltijd.
ik vind dit echt een dikke dompert in vergelijking met andere battlefield games en ranks.
met BF2 heb ik na 614:59:01 uur nog steeds niet hoogste rank.

het liggen is ook een gemis vooral met sniperen. je bent echt een sitting duck nu.
soms word je gewoon "gerocked sniped'. echt om te huilen om vanaf andere kant van level neergehaald te worden door een raketje uit een buis.

single player was wel leuk alleen wat aan de korte kant.

ik zit nu te denken om de game al te verkopen omdat ik hier minder in ga verdiepen dan in call of duty 4. die game vind ik nu nog steeds goed en dat gevoel heb ik niet met bad company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:42:
heb sinds weekeinde de hoogste rank behaald in totaal amper 26 uur online speeltijd.
ik vind dit echt een dikke dompert in vergelijking met andere battlefield games en ranks.
Hier moet je wel even bij vermelden dat met BF2 de scores bij een van de eerste patches zodanig zijn aangepast dat je op een gegeven moment echt belachelijk veel punten moet halen wil je weer een promotie wil maken. Zoveel zelfs dat het gewoon niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist blij dat snipers hier niet de overhand hebben. Niets irritanters dan een game waarin de helft van beide teams gewoon gaat liggen snipen. Als defender kan snipen nog nuttig zijn, maar als attacker is het compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:42:
nee dat is top.... bijna 615 uur spelen en nog steeds niet de hoogste rank ^^....

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Laatst online: 11-09 14:26
hmm, al mn stats en unlocks zijn precies gereset :'(
als ik mn stats via de site wil bekijken zegd hij da er geen gamertag gelinked is aan mn account hoewel dit enkele dagen geleden wel nog het geval was. Ik kan em ook niet terug linken aangezien ik dan de melding krijg dat ie al gelinked is :s
Ik hoop dat het om een storing gaat en dat ik niet opnieuw ga mogen beginnen.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 22:29
LittleWan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:18:
als ik mn stats via de site wil bekijken zegd hij da er geen gamertag gelinked is aan mn account hoewel dit enkele dagen geleden wel nog het geval was. Ik kan em ook niet terug linken aangezien ik dan de melding krijg dat ie al gelinked is :s
Dat had ik gister ook maar nu werkt het bij mij weer. Beetje raar...

Nog ff een vraagje:
Bij BF modern combat had je van die plekken waar je jezelf zou kunnen healen en waar je een voertuig zou kunnen rapairen als je op die plek zou blijven staan. Zijn deze plekken ook in Bad Company?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Accounts linken is me nog steeds niet gelukt. MIsschien omdat m'n EA-account al gelinked is aan m'n PS3 waar ik de demo op gespeeld heb.

Nu krijg ik m'n xbox-account niet meer gelinked. Nou ja, die hele site is toch zo gaar als het maar zijn kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:08:
Ik ben juist blij dat snipers hier niet de overhand hebben. Niets irritanters dan een game waarin de helft van beide teams gewoon gaat liggen snipen. Als defender kan snipen nog nuttig zijn, maar als attacker is het compleet nutteloos.
Tjah van mij part halen ze de snipers weg als je attacker bent , want soms ben je in je eentje bezig om de crates te vernielen.
De rest zit dan heel zielig ergens achter gescholen kansloos te snipen.
Ik zie echt de nut er niet van in om te gaan snipen als je aanvaller bent.
En dan heb je soms niet 1-2 maar een squad vol die dan gaan snipen |:(

Weet je wat , ze mogen het zelfs erger maken van mij.
Als de tegenstander(Defender) bijvoorbeeld in zijn map kon zien waar tegenstanders Snipers te vinden zijn..zou ik erg fijn vinden.
Want ik vind echt dat het de spel verziekt , ben een zware ANTI-SNIPER geworden door sommige kotselijke snipers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:48:
[...]

Tjah van mij part halen ze de snipers weg als je attacker bent , want soms ben je in je eentje bezig om de crates te vernielen.
Meestal ben ik aan het rushen en alle crates aan het vernielen, maar eergisteren tijdens een potje dat ik attacker was eens het snipen geprobeerd en dat beviel eigenlijk wel erg goed. Iemand van mijn team zette de charge op het krat en van een afstandje killde ik iedereen van de tegenpartij die hem wilde defusen. Dit werkt alleen als het halve huis al weggeblazen is zodat het krat vrij exposed is. Dus als sniper kun je ook helpen aanvallen. Mensen die als attacker in de eigen basis blijven hangen voor 2 kills en geen deaths aan het eind van de ronde... tsja, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor zulke mensen zou er een gewone free for all of team deathmatch mode moeten komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

argh kan iemand mij uitleggen hoe dat linken werkt ? ik heb een dik bf2 account die ik wil koppelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik ook, vraag me af hoe lang de storing duurt. Dan gaan we nu maar ff die 5 'verborgen' wapens fixen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Sandyman538 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:55:
[...]

Meestal ben ik aan het rushen en alle crates aan het vernielen, maar eergisteren tijdens een potje dat ik attacker was eens het snipen geprobeerd en dat beviel eigenlijk wel erg goed. Iemand van mijn team zette de charge op het krat en van een afstandje killde ik iedereen van de tegenpartij die hem wilde defusen. Dit werkt alleen als het halve huis al weggeblazen is zodat het krat vrij exposed is. Dus als sniper kun je ook helpen aanvallen. Mensen die als attacker in de eigen basis blijven hangen voor 2 kills en geen deaths aan het eind van de ronde... tsja, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor zulke mensen zou er een gewone free for all of team deathmatch mode moeten komen.
snipers zijn echt onnodig als je aan het attacken bent, vooral in close combat maps. Ik vind het zo achterlijk dat sommige kneusjes gaan snipen in een battle die zich afspeelt in het half donker in een klein stadje.

Ook irritant: spawnen bij zo'n campende sniper dork die dan ergens in een hoekje van het level zit. Moet je weer 10 minuten rennen om een beetje bij de actie in de buurt te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb laatst geluk per toeval gehad! :D

Specialist vind ik een domme class (ja, omdat ik er slecht in ben :P) dus ik speel het nooit. Ik wilde echter even de UMP proberen en raapte een specialist kit van een dooie op om te checken of deze hem had en ja hoor, een UMP. Even een stuk of 2 kills gemaakt en toen dacht ik, heey misschien heeft deze ook de C4 unlocked! Ik check, ja hoor, C4.
Zo, nu iets zoeken om op te blazen! Kijk daar! een hekje! :D.
C4 erop geplakt, weggerend, en hop ik laat em exploden opeens reward.
Ik dacht WTF?! Wat blijkt nu, ik kreeg opeens 43(!) punten erbij omdat er geheel toevallig op het moment dat ik dat ding opblies een Humvee met 3 man erin langskwam en op werd geblazen! OMG! :P (30 punten voor kills, 10 voor vehicle, 3 voor defender)

Zo'n momenten zijn mooi :D
Ik ben bezig met alle awards halen, maar how the Fck kan je 10 explosive kills maken in 1 ronde (zonder zo'n geluk natuurlijk)? (of 6 met je grenade launcher, of 3 met frags?) Mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Damn ik heb ook die storing.
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.