Mastercobra = pasha66
PS3
Ik ga weer eens knallen
PS3
Ik ga weer eens knallen
Als ik het niet verkeerd heb hoor je eerst een straaljager overkomen.jdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:05:
IS er ook een manier om te weten dat er artillerie aankomt? Zoiets als dat er een alatm in je voertuig afgaat als een sniper er ene raket op richt. Als je een tijd stil blijft staan in je tankt ergen in het midden van de map kan je het verwachten natuurlijk, maar ik baal elke keer flink als ik net gespawned ben in de basis, 5 meter loop en ik ineens een artillerie granaat op mn kop krijg
Haha...komt vanzelf joh. Ik had dat ook. Niet opgevenstalscu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:15:
Ik heb hem nu ook. En heb net voor het eerst even single player gedaan.
Maar die controls?? Ik kan amper lopen, laat staan rennen en schieten. Ik hoop dat het wel gaat wennen, want zo is het een drama.
En er zal ook geen toetsenbord/muis ondersteuning komen denk , dus ik zal wel moeten.
Maar nu gaat het nog voor geen meter. Erg jammer.
Damn... ik kan weer geen games joinen via Xbox Live. Laat ze DAT nu maar eens snel fixen.Your feedback matters
7/1/2008
We are very aware of the different issues you have told us you find most important.
We are happy to see that so many of you are playing Battlefield: Bad Company and having so much fun. The level of community interest in this game and its features is really visible, also through the amount of feedback various members of the development team have been receiving through their Live accounts, Facebook, emails, phone calls, faxes (People still use those??) on our forums and all the other channels out there.
Our Bad Company developers have been working a lot in the last two years and, we have managed to produce a game that we are very proud of. Even with the game already in stores, we would like to let you know that we are reading and listening to all of your feedback.
Right now the team is working on creating the Conquest game mode for Battlefield: Bad Company together with the conversion of the maps to go with it. The Conquest Pack is currently going through testing and certification.
We are very aware of the different issues you have told us you find most important. Therefore as soon as we’re done with the above there are several other points of your feedback which we’ll continue to investigate, without currently being able to say with certainty whether or not we will be able to include them. These include, but are not limited to:
* Clan support/private rooms/team chat
* Auto balancing on servers
* Continued support against stats exploits
* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)
* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.
The Battlefield: Bad Company team
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Op dit moment werkt het bij mij ook niet.....jagermeister schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:05:
Ben ik nou de enige die vanavond geen games kan joinen via Xbox Live?
Klinkt gek, maar.... gelukkigruudonline schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:11:
[...]
Op dit moment werkt het bij mij ook niet.....
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
OefenenLittleWan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:38:
Xbox Live gamertag: littlewan
Zucht, ik s*ck in dit spel... mn aim is verschrikkelijk slecht. Speel heel graag als assault, met M16.
Ik raak gemiddeld nog niet aan 100 punten per spel, hoe doen jullie dat toch om zoveel punten te halen?
Nouja, ik heb ook tijden dat ik 20/4 per potje haal, maar daar tegenover staan dan ook weer potjes met 0/5.LittleWan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:38:
Xbox Live gamertag: littlewan
Zucht, ik s*ck in dit spel... mn aim is verschrikkelijk slecht. Speel heel graag als assault, met M16.
Ik raak gemiddeld nog niet aan 100 punten per spel, hoe doen jullie dat toch om zoveel punten te halen?
het is idd een kwestie van doodsimpel oefenen. Dit is mn eerste fps op een console en toen ik aan de demo begon kon ik nog niet eens een stilstaand object raken op 5 meter afstandjdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:32:
[...]
Oefenen. En ook, wie niet kan mikken moet slim zijn. Ga als support als je punten wil. Die krijg je dan door je teamgenoten te healen en voertuigen te repareren. Ook is de supprot handig als je nog niet zo goed in mikken bent door het grote maggazijn. Bovendien kun je jezelf healen
. Als je de mortar strike gebruikt (unlock) kun je ook hardnekkige vijanden uitschakelen.
[ Voor 4% gewijzigd door amahusu op 03-07-2008 00:42 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Irritant is het inderdaad. EA en Rockstar zijn de enige uitgevers die eigen servers gebruiken voor hun games. Dit zijn dan ook direct de enige games die last hebben van dit fenomeen.jagermeister schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:05:
Ben ik nou de enige die vanavond geen games kan joinen via Xbox Live?
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 10:54 ]
Ik zag het inderdaad. Beetje vreemd... je zou verwachten dat je dan meteen in mijn squad zou komen. Misschien vanavond nog maar eens een poging wagen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:33:
Hey Jagermeister je had me gisteren een invite gestuurd en toen ik die accepteerde kwam ik wel bij jou in het spel maar zat in het andere team. Hoe kan ik dan vervolgens jou squad joinen? Anders schiet het nog niet echt op lijkt mij haha
Nu kan ik momenteel alleen nog de demo spelen, dus alleen Oasis, maar ik heb vrijwel totaal de tegenovergestelde ervaringen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:40:
ik vind alleen jammer dat altijd in map oasis je als attacker bijna nooit wint.
je hebt standaard 3 man die op de homebase gaat "schroeven" op een "omgevallen" hummer, stel stat noobs.
een stakker in de artillerie die niets raakt. en gerust hele match blijft zitten.
een figuur in de apache die probeert te vliegen maar alleen maar mist met zijn rakketten.
en dan niet oplet en ontploft in de redzone.
vaak ook nog paar snippers aan andere kant van attack base 1. best wel handig als niet halve team er zit.
paar noobs die alleen maar bomen gaan omrijden voor achievement.
zit je dan in je uppie die crates te slopen. missie kansloos.
ik ga standaard die map gelijk uit als ik padders actief zie want tis echt kansloos om te winnen dan.
heb hem toch wel grijs gespeeld in de demo. wacht wel weer tot patch is voor padders.
en hoop dat mensen snel maar die noob achievements halen zodat er weer normaal gespeeld word op die map.
tis wel leuk die muur sloop en boomhak achievements maar haal ze gewoon op normale manier.
heb ze ook gehaald na spelen van 70 games op rank 22. maar wel normaal.
ik pleit voor teamplay met tweakers
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
tja komt deels door demo. de demo heeft geen invloed op de volledige versie van je stats, dus speelt iedereen redelijk normaal.Nakebod schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:26:
[...]
Nu kan ik momenteel alleen nog de demo spelen, dus alleen Oasis, maar ik heb vrijwel totaal de tegenovergestelde ervaringen.
Als attacker win ik veel meer. (Dus ook het hele team vanzelfsprekend) Als defender lukt het me op 1 of andere manier wat minder.
Over het algemeen ook vaak teamgenoten die wel weten wat ze precies doen, zo had ik eergister iemand die erg mooi en goed met de heli overweg kon, en prachtige rondjes over de enemy vloog, met veel kills.
Ik speel pas sinds een paar dagen de demo, en het is mijn 1e shooter op de PS3, dus ik kan nog lang niet zeggen dat ik goed ben, maar als het mij in 1 match 3x lukt om de gold crate succesvol op te blazen, wat best veel is, 3 van de 8, noem ik dat niet slecht. Misschien zegt dat soms ook wel wat over je teamgenoten, maar toch
Kill/death ratio is momenteel nogal negatief voor mij, maar zelfs met zoveel deaths heb ik er veel plezier in.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 12:36 ]
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door jdm8 op 03-07-2008 20:06 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 20:29 ]
PSN is ook een probleemjdm8 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:04:
PSN geen probleem. Wel zijn de stats van iedereen gereset en krijg je geen punten meer als je een voertuig repareert(in de DEMO, nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan
). Dit is vast omdat er dus mensen waren die enorm veel punten kregen door voertuigen te repareren die op de kop lagen. Nadeel is dus dat je ook geen punten meer krijgt als je wel gewoon voertuigen repareert. (bijvoorbeeld achter een tank gaan staan repareren terwijl die de basis bombardeerd).
Dat is weer een kleine bevestiging dat die patch komt, demo zal denk ik namelijk niet gepatched worden ?PWM schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:33:
[...]
PSN is ook een probleemAlleen op de demo servers niet. 360 demo werkt ook meer dan prima. Blijkbaar staan die op andere servers te draaien.
[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-07-2008 20:52 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat merk jeVerwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:29:
Merk je dat dan als bestuurder dat iemand met een tracer gun op je heeft geschoten? Zou wel makkelijk zijn want dan weet je gewoon dat je snel het voertuig uit moet. Met de laser designator weet je het wel maar dan kan je de missile nog ontwijken door bv te gaan rijden.
Verwijderd
Nog even over die Tracer gun,wat voor een nut heeft het? En heeft het ook nut om daarmee teamleden of vijanden mee te markeren
Als het goed is kunnen demolition mensen daar met hun rpg op locken. plus je ziet continueTankbuster schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:37:
[...]
Nog even over die Tracer gun,wat voor een nut heeft het? En heeft het ook nut om daarmee teamleden of vijanden mee te markeren?
Verwijderd
Tenzij je je verveelt en je teammate een sniper is. Krijg je een kerstboomwoutertje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:48:
[...]
Als het goed is kunnen demolition mensen daar met hun rpg op locken. plus je ziet continue
waar die tank is. Op je teammates moet je ze volgens mij niet schieten
Had ik vanneweek met GTA,(Cannot read disc Unreadable disc...) een vette vingerafdruk van de chips was de oorzaak bij mij
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb helemaal geen Lag , alleen de eerste dag had ik enorm veel lag daarna ging alles soepel ik weet niet waar het aan ligt maar denk dat ze veranderingen hebben aangebracht aan de servers.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:56:
Ja gister toch ook maar gehaald, Alleen nog maar zitten multiplayeren.. Singleplayer is echt fuckin moeilijk, of ligt dat aan mij?. Ik loop echt constant te healen met dat staafje. Je kan echt bijna nergens goede dekking zoeken.
Voor de multiplayer?: Dikke lag vanavond, of ligt dat aan mijn internetverbinding. (kan zijn dat een huisgenoot de verbinding dicht trekt)
En hoe werkt dat precies met die squads? Hoe zie je wie er in een squad zitten? en hoe kun je dat kiezen? Met spawnen kun je dus kiezen voor spawnen bij je squad. Zijn dat dan altijd dezelfde in een ronde?
Tweaker: Gi1337 = PSN: GielJL
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
Verwijderd
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Vanavond toch een aantal keer wat last gehad van lag. Spel word er niet bepaald beter speelbaar opamahusu schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:28:
nope, xbox versie hier en ook nog geen enkele keer last van lag gehad. Wel dat de servers ff plat liggen, maar als ik kan joinen dan loopt het ook lekker vlot
Vanavond 3 fotos achter elkaar gemaakt (ja, voor de achievementVerwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:35:
Nul lag op de 360, alleen 10 seconden enorme lag als ik foto's wil nemen (die altijd failen om te uploaden).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
klopt, ik heb een aantal games van je gejoined, maar erg veel lag als ik in de server kwam dus niet echt lang blijven hangen. Als ik vervolgens naar een andere server ging was er helemaal geen lagBM schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:33:
[...]
Vanavond toch een aantal keer wat last gehad van lag. Spel word er niet bepaald beter speelbaar op
Over het algemeen ging het gewoon goed trouwens
Zag je nog ff voorbij komen in een match
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Phydomir op 05-07-2008 16:55 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Eigenlijk mis ik dat hele prone niet zo. In het begin wel, maar na een tijdje gespeeld te hebben vind ik het eigenlijk wel ok zo. Zou leuk zijn geweest als het er gewoon in zat, maar echt missen doe ik het dus niet. Zeker niet in de maps gericht op close combat.stalscu schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:31:
Dat je niet kunt liggen is toch echt wel een groot gemis hoor.
Ergens op af rennen en achter iets wegduiken, terwijl de kogels over je hoofd vliegen is toch een vette gameplay feature?
Dat ze het er uit hebben gelaten voor balance? Is gewoon onzin. Mensen die bang zijn voor goede snipers moeten maar zorgen dat ze daar een andere oplossing voor vinden, je eigen skills upgraden misschien?
Het verpest een beetje de FPS ervaring, het hoort er gewoon bij. Dat crouch heb je niks aan, zeker niet met die kutcontroller. Had op zijn minst prone in de single player gedaan. (is voor mij al een teken dat dat balance verhaal gewoon weer eens uit de duim gezogen is, anders had de single player het wel gehad)
Bovendien, heel de wereld, op enkele wijsneuzen na, wil prone in de game hebben, en EA heeft er weer gewoon schijt aan.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
ik vind de knaldroge humor echt apartMichaelg schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:10:
Zo, mijn eerste FPS op een console en moet zeggen dat na de ontwenningsfase (zeker 10 minuten), het echt enorm gaaf is. Er zitten zoveel elementen in deze game die het speciaal maken.
Tot nu toe nog niet heel erg lang gespeeld maar kan al wel voor 100% zeggen dat het een blijvertje is. Nu nog wat beter leren aimen met zo'n controler en het plaatje is helemaal compleet.
PSN : SaSha1103
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 06-07-2008 15:42 ]
Dog tags krijgje als je iemand killed met je knife (driehoekje), Volgens mij kun je er niks mee, iig niet meer als kjken wie je ooit allemaal geknifed hebt (ik sta bij veel mensen in t lijstjeGunner schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:38:
Is het jullie opgevallen dat er andere rang-iconen zijn in-game dan op de stats-site van EA?
Op de site heb ik deze staan;
[afbeelding]
Maar in-game heb ik twee sterren?
Kan iemand me ook vertellen wat die "Dog Tags" inhouden en hoe je die kan verzamelen?
[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 06-07-2008 15:52 ]
[ Voor 11% gewijzigd door jdm8 op 06-07-2008 17:45 ]
Wat ook gek is: Ik heb 4 sterren laast gekregen en de volgende rank is een sterjdm8 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:44:
[...]
Dog tags krijgje als je iemand killed met je knife (driehoekje), Volgens mij kun je er niks mee, iig niet meer als kjken wie je ooit allemaal geknifed hebt (ik sta bij veel mensen in t lijstje)
Ik heb trouwens soms last van dat mijn L1 even niet werkt. Dan emot ik een paar keer van wapen wisselen en dan doet hij het weer. Heel vervelend als je net een vijand voor je ziet. (heb het met beide controllers).
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik kom al de gehele middag niet online, live wel, maar niet in bf bcPhydomir schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:46:
Zijn er trouwens problemen met het EA netwerk (ps3)? Werd straks ineens uit een spel gegooid en nu als ik online wil zegt ie dat het netwerk niet bereikbaar is. En kan ik daarvan ergens online de status van vinden?
Verwijderd
Ja dat kan, dan ga je volgens mij van 4 zilvere sterren naar een goude. Of komen eerst de oak-leafs? Ik kan het me al niet meer herinneren.Tankbuster schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:37:
[...]
Wat ook gek is: Ik heb 4 sterren laast gekregen en de volgende rank is een ster. En met de L1 kwestie. Ik heb soms hetzelfde, gewoon wat vaker van wapens wisselen,dan doet ie weer.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb sinds vanmiddag ook problemen met de PS3.Phydomir schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:46:
Zijn er trouwens problemen met het EA netwerk (ps3)? Werd straks ineens uit een spel gegooid en nu als ik online wil zegt ie dat het netwerk niet bereikbaar is. En kan ik daarvan ergens online de status van vinden?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 20:35 ]
2 opties:Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:56:
Wat ik ook niet snap zijn de aantal punten van de ranglijst.
De gasten in de top 30 hebben honderden duizend punten , dat is gewoon onmogelijk.
Hoe kan iemand nou 300.000 punten halen ?
Ik sta nu op ongeveer 40.000 en ik speel het best wel lang , zelf heb ik echt uren erop zitten.
Maar dat punten is gewoon niet meer normaal , ik snap er niets van.
Verwijderd
Het lukt mij ook alleen na een keer of 10 op X te rossen en het steeds opnieuw te proberen. Heb zowaar 2 lagvrije games gehad vandaag, wat een feest!Tukker_T schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:35:
ow ik kan helemaal niet meer connecten met de ea servers, kom niet eens in het mp menu.
Verwijderd
Ik geloof er niets van volgens mij zijn dat gewoon mensen van EA zelf.OCTheEagle schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:53:
[...]
2 opties:
1) Andere mensen spelen nog meer non-stop dan jij.
2) Ze maken gebruik van de repair exploit. (autootje ondersteboven gooien en dan repairen)
Verwijderd
-als je op iemand schiet en hij gaat niet dood(denk als je hem meer dan de helft hebt geraakt) en een ander team maat killed hem dan krijg jij +3 punten.Phydomir schreef op maandag 07 juli 2008 @ 06:17:
Gisteravond werkte het online gebeuren weer en vond na 2x quick join al een leuke lag vrije server. Ik vind het na zo'n 3 uurtjes online echt een leuke game. Meestal vind ik online shooters alleen leuk in clan verband maar zo'n public is nog best aardig. Qua teamplay moet ik het nog wat beter onder de knie krijgen en ook het aimen gaat nog niet helemaal zoals ik wil maar het gaat de goede kant op.
Wat ik wel jammer vind ik dat het lijkt alsof de defenders toch licht in het voordeel zijn. Ik heb pas 2x als attackers gewonnen. Ze mogen het aantal reinforcements wat je hebt wel wat opschroeven wat mij betreft.
Is er trouwens ergens een soort van manual voor online. Soms krijg ik extra punten voor iets maar heb dan geen idee waarvoor precies.
Verwijderd
Hier moet je wel even bij vermelden dat met BF2 de scores bij een van de eerste patches zodanig zijn aangepast dat je op een gegeven moment echt belachelijk veel punten moet halen wil je weer een promotie wil maken. Zoveel zelfs dat het gewoon niet leuk meer is.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:42:
heb sinds weekeinde de hoogste rank behaald in totaal amper 26 uur online speeltijd.
ik vind dit echt een dikke dompert in vergelijking met andere battlefield games en ranks.
met BF2 heb ik na 614:59:01 uur nog steeds niet hoogste rank.
Verwijderd
nee dat is top.... bijna 615 uur spelen en nog steeds niet de hoogste rank ^^....Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:42:
heb sinds weekeinde de hoogste rank behaald in totaal amper 26 uur online speeltijd.
ik vind dit echt een dikke dompert in vergelijking met andere battlefield games en ranks.
met BF2 heb ik na 614:59:01 uur nog steeds niet hoogste rank.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Dat had ik gister ook maar nu werkt het bij mij weer. Beetje raar...LittleWan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:18:
hmm, al mn stats en unlocks zijn precies gereset
als ik mn stats via de site wil bekijken zegd hij da er geen gamertag gelinked is aan mn account hoewel dit enkele dagen geleden wel nog het geval was. Ik kan em ook niet terug linken aangezien ik dan de melding krijg dat ie al gelinked is![]()
Ik hoop dat het om een storing gaat en dat ik niet opnieuw ga mogen beginnen.
Accounts linken is me nog steeds niet gelukt. MIsschien omdat m'n EA-account al gelinked is aan m'n PS3 waar ik de demo op gespeeld heb.LittleWan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:18:
als ik mn stats via de site wil bekijken zegd hij da er geen gamertag gelinked is aan mn account hoewel dit enkele dagen geleden wel nog het geval was. Ik kan em ook niet terug linken aangezien ik dan de melding krijg dat ie al gelinked is![]()
Verwijderd
Tjah van mij part halen ze de snipers weg als je attacker bent , want soms ben je in je eentje bezig om de crates te vernielen.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:08:
Ik ben juist blij dat snipers hier niet de overhand hebben. Niets irritanters dan een game waarin de helft van beide teams gewoon gaat liggen snipen. Als defender kan snipen nog nuttig zijn, maar als attacker is het compleet nutteloos.
Meestal ben ik aan het rushen en alle crates aan het vernielen, maar eergisteren tijdens een potje dat ik attacker was eens het snipen geprobeerd en dat beviel eigenlijk wel erg goed. Iemand van mijn team zette de charge op het krat en van een afstandje killde ik iedereen van de tegenpartij die hem wilde defusen. Dit werkt alleen als het halve huis al weggeblazen is zodat het krat vrij exposed is. Dus als sniper kun je ook helpen aanvallen. Mensen die als attacker in de eigen basis blijven hangen voor 2 kills en geen deaths aan het eind van de ronde... tsja, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor zulke mensen zou er een gewone free for all of team deathmatch mode moeten komen.Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:48:
[...]
Tjah van mij part halen ze de snipers weg als je attacker bent , want soms ben je in je eentje bezig om de crates te vernielen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
argh kan iemand mij uitleggen hoe dat linken werkt ? ik heb een dik bf2 account die ik wil koppelenLittleWan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:18:
Verwijderd
Dit heb ik ook, vraag me af hoe lang de storing duurt. Dan gaan we nu maar ff die 5 'verborgen' wapens fixenLittleWan schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:18:
snipers zijn echt onnodig als je aan het attacken bent, vooral in close combat maps. Ik vind het zo achterlijk dat sommige kneusjes gaan snipen in een battle die zich afspeelt in het half donker in een klein stadje.Sandyman538 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:55:
[...]
Meestal ben ik aan het rushen en alle crates aan het vernielen, maar eergisteren tijdens een potje dat ik attacker was eens het snipen geprobeerd en dat beviel eigenlijk wel erg goed. Iemand van mijn team zette de charge op het krat en van een afstandje killde ik iedereen van de tegenpartij die hem wilde defusen. Dit werkt alleen als het halve huis al weggeblazen is zodat het krat vrij exposed is. Dus als sniper kun je ook helpen aanvallen. Mensen die als attacker in de eigen basis blijven hangen voor 2 kills en geen deaths aan het eind van de ronde... tsja, daar heb ik geen goed woord voor over. Voor zulke mensen zou er een gewone free for all of team deathmatch mode moeten komen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq