Man,
dit weekend eens gestart met de winkelversie en wat is dat een tegenvaller zeg.
Met de demo liep alles perfect, geen lag, controls die reageren zoals het moet, enz.. zoals je verwacht van een titel van dit soort caliber.
Dankzij de retailversie heb ik echter een compleet vern**kt humeur. Lag, controls die hierdoor niet reageren, het leek bij momenten wel alsof BC met mij aan het spelen was ipv ik met BC. Het hoogtepunt was trouwens een teamkill gewoonweg te wijten aan de slechte servers van EA (Ik rij in een buggy, komt iemand aangelopen om mee te rijden, verspringt de buggy opeens en lap een dode teammate).
Nu, lag kan ik in principe nog verdragen zolang de controls hier niet door in het gedrang komen maar dit was bij momenten zo bagger dat ik veel zin had om BF uit de PS3 te bonjouren en gewoon COD4 te spelen. Als je al niet eens deftig van wapen kunt wisselen of herladen, wat is dan nog het nut?
Nuja, ik hoop dat ze snel met een oplossing komen hiervoor want dit zou het stukken aangenamer maken.
Voor de rest zijn de gebruikelijke "ongemakken" opgevallen; snipers (wat is in godsnaam fun aan in een hoek van een mapje kruipen en wachten tot er ooit iemand langskomt???); spawnkillers (toch wel veel spawnkills meegemaakt moet ik zeggen, de spawnpoint mogen dus gerust wat geoptimaliseerd worden); baserapers enz....
En wat de klassen betreft, die zitten idd dicht bij elkaar, niet normaal dat ik al rank 4 ben, ik denk zelf dat dit bij de demo niet zo vlug te verwezenlijken was.
Nuja, hopen op beterschap anders blijf ik wel PC minded op het gebied van Battlefield (Heroes anyone?)
@Ripley6174: Ik ben je gisteren trouwens meermaals tegengekomen (denk ik) jij had blijkbaar minder last van lag