Is het de moeite om deze enkel SP te spelen ? Heb namelijk geen live meer ...(360)
Mwah, er is wel een echte SP, maar het is en blijft een spel wat online gespeelt moet worden denk ikDieter schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:40:
Is het de moeite om deze enkel SP te spelen ? Heb namelijk geen live meer ...(360)
Ik moet zo even de poorten van mijn router openzetten. Heb 'm vandaag gekregen, pff dat was wel even wachten zeg. Ik had afgelopen week toch geen tijd, heb zojuist eerste stuk van de singleplayer gespeeld (op hard) en de achievements stromen wel binnen. Vind het alleen wel jammer, dat je niet net zoals in Halo 3 de achievements voor onderliggend niveau krijgt. Toen ik online wilde, verbrak hij continu de verbinding met de server dus dat zal ik nu even regelen! Tot zover vind ik het nog leuk 
edit\ heb nu poort 88 en 3074 open, nog meer? Het werkt momenteel nog niet.
TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658
We'll see.
edit\ Het werkt.
We'll see.
edit\ Het werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door 3lmo op 28-06-2008 20:03 ]
Ik vond de sp nogal kort ik zou hem niet alleen voor de sp kopen.Dieter schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:40:
Waarom al die poorten3lmo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:38:
We'll see.
edit\ Het werkt.
Volgens Xbox Live support:

En alleen als je geen NAT hebt.
Verwijderd
Volgens de manual:3lmo schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:38:
We'll see.
edit\ Het werkt.
TCP poorten 80, 13020, 18280, 18285
UDP poorten 53, 3074, 11000-11030, 18285
Naja, ik had eerst alleen die en toen werkte het niet. Toen heb ik die overige poorten toegevoegd, en toen ging het prima. Dus tja, de router had ook wat beperkte instellingen omtrent poorten. Ach, het maakt mij niet uit zolang het maar werkt.PWM schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:37:
[...]
Waarom al die poorten
Volgens Xbox Live support:
[afbeelding]
En alleen als je geen NAT hebt.
Die finnigan is ja slecht,kijk maar hij is slechter gewordenVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 07:39:
Jongens moet je dit eens zien , ik wist niet dat je kon cheaten met Playstation 3 ????
Was aan het spelen en toen ik dit zag![]()
[afbeelding]

An sich lijkt het me wel een heel vet spel, alleen ben bang dat ik dan nog wel heel veel mag oefenen met aimen. Dit is mijn eerste shooter op een console (PS3), altijd een keyboard/muis combo gehad, en nu alleen een contoler, en geen auto-aim achtig iets aanwezig. Is wel even wennen.
Zit ook nog even in de knoei met de controls, te vaak dat ik per ongeluk weer eens de nade launcher heb, ipv dat ik gewoon probeer te schieten... Of ipv het wapen te richten ineens met een handgranaat in de hand sta... Weer dood.
Ik kijk de demo iig nog ff een tijdje aan, en als ik echt gebrek aan talent
heb dan is dit spel iig niets voor mij.
Zit ook nog even in de knoei met de controls, te vaak dat ik per ongeluk weer eens de nade launcher heb, ipv dat ik gewoon probeer te schieten... Of ipv het wapen te richten ineens met een handgranaat in de hand sta... Weer dood.
Ik kijk de demo iig nog ff een tijdje aan, en als ik echt gebrek aan talent
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Er zijn weer problemen met connecten. Dit maal zijn de Xbox 360 users de Sjaak.
Connection issue for X360 players
6/27/2008
We are aware that some X360 players are having issues connecting to the Bad Company servers.
To all Bad Companions playing on Xbox:
We are aware that some X360 players are having issues connecting to the Bad Company servers.
We’ve been monitoring stats non-stop and are working with several partners to locate any possible flashpoints and eradicate any hostiles we encounter.
Until we are ready to implement a permanent fix, a possible workaround is to turn off your console for approx. 20 minutes before turning it back on and connecting again.
We apologise for the inconvenience to those of you who are experiencing this connection issue.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Ik heb nog geen enkele keer last gehad met online op de xbox360. En heb al bijna 50 potjes gespeeld.
Blijft erg vet iig:) Alleen soms regent het wel van die patches/awards etc. Gister duurde het bijna 2 min voordat ze allemaal geweest waren
Blijft erg vet iig:) Alleen soms regent het wel van die patches/awards etc. Gister duurde het bijna 2 min voordat ze allemaal geweest waren
Ik had het net wel ff, maar na het opnieuw starten van mijn Xbox was het verholpen.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:09:
Ik heb nog geen enkele keer last gehad met online op de xbox360. En heb al bijna 50 potjes gespeeld.
Ik heb all Find All Five wapens alle behalve die Sniper,iemand een idee hoe ik die nu nog krijg? Want die krijg je als je pre ordered
hhehe, ik had hetzelfde, maar zoals met alles is het gwoon een kwestie van gewenning. De eerste week ging ik voor elke kill een stuk of 4 keer dood. Nu heb ik dat teruggebracht tot 2 keerNakebod schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:22:
An sich lijkt het me wel een heel vet spel, alleen ben bang dat ik dan nog wel heel veel mag oefenen met aimen. Dit is mijn eerste shooter op een console (PS3), altijd een keyboard/muis combo gehad, en nu alleen een contoler, en geen auto-aim achtig iets aanwezig. Is wel even wennen.
Ik kijk de demo iig nog ff een tijdje aan, en als ik echt gebrek aan talentheb dan is dit spel iig niets voor mij.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Nou... mij lukt het niet meer om een match te joinen. Hopen dat ze het vanavond nog wel fixen.
Alleen als je ge'pre-ordered' hebt bij de door EA aangewezen pre-sale winkels. (zie ook findallfive.com)Tankbuster schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:55:
Ik heb all Find All Five wapens alle behalve die Sniper,iemand een idee hoe ik die nu nog krijg? Want die krijg je als je pre ordered
Verwijderd
Bij EA met dat Account linken , na het registreren en al krijg je een melding van 'sorry zus en zo' waarna je wat moet invullen en vervolgens een email word verzonden naar je mail met een url ofzo waar meer uitleg in staat maar ik krijg geen email ?
heb een aantal keren geprobeerd , heb zelfs met 2 verschillende emails geregistreerd maar krijg bij geen van bijde een email
Zo kan ik de unlocks niet krijgen
Waarom krijg ik die email niet ???
heb een aantal keren geprobeerd , heb zelfs met 2 verschillende emails geregistreerd maar krijg bij geen van bijde een email
Zo kan ik de unlocks niet krijgen
Waarom krijg ik die email niet ???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 20:08 ]
zoals vaker gezegd, het duurt ff voordat de koppeling is gemaakt met je xboxlive account bij EA
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wat kan helpen is om ingelogd te zijn in BF:BC en vervolgens via je pc de koppeling te maken met je xbox live account bij EA. Even wachten is daarna een goede 2e optieamahusu schreef op zondag 29 juni 2008 @ 22:03:
zoals vaker gezegd, het duurt ff voordat de koppeling is gemaakt met je xboxlive account bij EA
Verwijderd
BF is super maar niet beter dan COD4.
BF is wel wennen qua schieten, heb steeds het gevoel dat ik door het vizier moet schieten en vergeet wel eens dat het rondje met het puntje mijn vizier,
Voor de rest ben ik een verdomde slecht shooter, mar hoop dat het na een paar dagen
beter gaat, was wel met COD4.
Maar wat ik me afvraag zijn er mensen op de PS3 die een Team willen vormen om zondag
's middags in team verband en met headset te shooten ??
BF is wel wennen qua schieten, heb steeds het gevoel dat ik door het vizier moet schieten en vergeet wel eens dat het rondje met het puntje mijn vizier,
Voor de rest ben ik een verdomde slecht shooter, mar hoop dat het na een paar dagen
Maar wat ik me afvraag zijn er mensen op de PS3 die een Team willen vormen om zondag
Vind je dit niet een beetje appels met peren vergelijken? Battlefield is een teambased spel met veel grotere maps en voertuigen, terwijl CoD4 enkel op voet is en teamplay taboe is. Tenminste, op de gemiddelde standaard server.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:43:
Ben nu ook met die findallfive weapons bezig, Aleen met die veteran site waar je je oude battlefields moet opgeven zegt die dat mijn key al in gebruik is. Kan zo ook geen contact functie vinden weet iemand toevallig waar je naar toe kan mailen hiervoor?
Probeer eens de volgende dingen:Tukker_T schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:16:
Ben nu ook met die findallfive weapons bezig, Aleen met die veteran site waar je je oude battlefields moet opgeven zegt die dat mijn key al in gebruik is. Kan zo ook geen contact functie vinden weet iemand toevallig waar je naar toe kan mailen hiervoor?
1) Probeer het later nog eens
2) Installeer de oude battlefield op je pc, als de cd-key werkt probeer dan stap 1
3) Installeer de oude battlefield op je pc, als de cd-key in gebruik is, mail dan de EA support helpdesk (meestal reactie binnen 5 werkdagen)
4) Indien optie 1 niet werkt, zie het 2e gedeelte van stap 3.
Iin hoeveel uurtjes kan je door de single player zijn? Blijft dit spel lang leuk of laat je het na 10 uurtjes wel weer in de kast liggen?
Verwijderd
zaterdag tegen beter weten in de game toch gekocht voor de 360.
was wat terug houdend wegens de demo omdat ik daar wat minder goede ervaringen mee had.
maar ben blij dat ik hem gekocht heb omdat het perfect werkt.
alleen jammer van de server bugs dat je niet kan connecten en de box 20 min moet uit zetten.
voor de rest top game. ben alweer rankje 11
was wat terug houdend wegens de demo omdat ik daar wat minder goede ervaringen mee had.
maar ben blij dat ik hem gekocht heb omdat het perfect werkt.
alleen jammer van de server bugs dat je niet kan connecten en de box 20 min moet uit zetten.
voor de rest top game. ben alweer rankje 11
Waarom werkt het aimen op de PS3 zo beroerd? Als ik voorzichting naar links of rechts aim, dan "springt" tie een flink stuk naar links of rechts. Op deze manier kan ik dus niet normaal mikken.
stp - PSN ID: stp_4
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een probleem met het linken van mijn XBL gamertag aan mijn ea-account.
Als ik het probeer te koppelen krijg ik het volgende: Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.
Natuurlijk heb al 100 keer gecheckt of ik m'n GT correct heb ingevoerd maar te vergeefs.
Iemand die kan helpen ?
Tijs.
Als ik het probeer te koppelen krijg ik het volgende: Sorry, we kunnen geen informatie vinden over deze gamertag.
Natuurlijk heb al 100 keer gecheckt of ik m'n GT correct heb ingevoerd maar te vergeefs.
Iemand die kan helpen ?
Tijs.
Controller sensitivity stukje terugzetten?stp_4 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:22:
Waarom werkt het aimen op de PS3 zo beroerd? Als ik voorzichting naar links of rechts aim, dan "springt" tie een flink stuk naar links of rechts. Op deze manier kan ik dus niet normaal mikken.
Heb ik zelf wel gedaan, vond 'm standaard ook een tikkie te gevoelig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
heb je uberhaupt al keer een match online gedaan? anders ben je niet bekend. dit had ik althans.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:29:
Hallo,
Iemand die kan helpen ?
Tijs.
had demo gespeeld maar werkte nog niet het linken, na een online game met de volledige versie kon ik het linken. je krijgt dan een email in je gtag account dat je accoord moet geven ervoor.
Verwijderd
Nee ik heb nog geen match online gespeeld. Ik had de demo gedownload maar daarbij had ik hetzelfde probleem (kon niet connecten omdat ik geen ea account had). Ik kan hem nog wel een keer downloaden en een match online proberen te spelen en kijken of het dan wel lukt.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:05:
[...]
heb je uberhaupt al keer een match online gedaan? anders ben je niet bekend. dit had ik althans.
had demo gespeeld maar werkte nog niet het linken, na een online game met de volledige versie kon ik het linken. je krijgt dan een email in je gtag account dat je accoord moet geven ervoor.
Verwijderd
Kunnnen we hier niet een lijstje maken met gametags (xbox360) en deze toevoeg aan de startpost? Mijn gamertag is Count Black.
Ik zou wel graag dit weekend ff potje spelen maar heb geen headset,denk ook niet dat gaat werken vanwege mn verbindingVerwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 23:43:
@ Post hierboven,waarom alleen Xbox360 gamertags? Kan toch meteen ook wel PSN ID, de mijne is Tegud.
Verwijderd
Grote voordeel is wel dat je bij de 360 (niet alle bundels ok ok maar toch) standaard een headset hebt, en dat merk je bij dit soort games toch altijd erg goed. Op de PS3 heb je mazzel als je 1 of 2 man hebt met een headset. Kortom ook maar de 360 versie halen binnenkort denk ik
Bedankt voor je reactie, ik zal het eens gaan proberen lang geleden dat ik bf1942 gespeeld heb. Toch vreemd dat die zegt dat de key in gebruik is.OCTheEagle schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:17:
[...]
Probeer eens de volgende dingen:
1) Probeer het later nog eens
2) Installeer de oude battlefield op je pc, als de cd-key werkt probeer dan stap 1
3) Installeer de oude battlefield op je pc, als de cd-key in gebruik is, mail dan de EA support helpdesk (meestal reactie binnen 5 werkdagen)
4) Indien optie 1 niet werkt, zie het 2e gedeelte van stap 3.
Ik wilde zondag ff een potje online doen (met de demo) maar online was er niks te doen.
Lukt het vandaag inmiddels weer wel gewoon?
Lukt het vandaag inmiddels weer wel gewoon?
Burp
De demo doet het niet, hij zegt telkens dat hij nog 3 spelers nodig heeft
heb al op vele tijdstippen vandaag geprobeert.
Online (PS3) ging vanmiddag iig prima.
Was wel vrij rustig, mijn team bestond uit steeds minder spelers, op een gegeven moment was ik een hele tijd alleen met nog 1 iemand, terwijl het andere team er constant iets van 8 spelers had. Denk dat de rest van mijn team er geen zin in had op die manier
En het dan nog voor elkaar krijgen (Wel na heel vaak gekilled te zijn
) om de gold crates te destroyen.
An sich krijg ik na ~1/2 dagen online spelen al wel wat meer gevoel, ik druk nu iig bijna niet meer op de verkeerde knop als ik wil schieten
Alleen dat richten.. en dan ook nog eens op een bewegend doel, of nog erger, meerdere doelen :x
Was wel vrij rustig, mijn team bestond uit steeds minder spelers, op een gegeven moment was ik een hele tijd alleen met nog 1 iemand, terwijl het andere team er constant iets van 8 spelers had. Denk dat de rest van mijn team er geen zin in had op die manier
En het dan nog voor elkaar krijgen (Wel na heel vaak gekilled te zijn
An sich krijg ik na ~1/2 dagen online spelen al wel wat meer gevoel, ik druk nu iig bijna niet meer op de verkeerde knop als ik wil schieten
Alleen dat richten.. en dan ook nog eens op een bewegend doel, of nog erger, meerdere doelen :x
Het was idd enorm rustig. Pas vanaf 7 uur oid. kwamen de servers wat vol. Vaak was het enorm onevenwichtig. (dus zoals Nakebod ook had) De meeste mensen zullen de volledige game nu wel spelen. Is er eigelijk een GoT clan?
Verwijderd
Ik ben mijn inlognaam en wachtwoord kwijt van Battlefield 2. Moet ik het spel nu eerst op mijn pc installeren voordat ik mijn wapen krijg (veteran status) of is er nog een andere manier? Ik dacht dat je met de serial code het spel kon registreren maar kan dat nergens vinden.
Een headset hebben is 1, een headset daadwerkelijk omdoen is 2. Mijn huisgenoten kijken altijd raar op omdat ze denken dat ik tegen mijn playstation3 loop te praten/schreeuwen, zodoende doe ik nooit een headset op.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:32:
Grote voordeel is wel dat je bij de 360 (niet alle bundels ok ok maar toch) standaard een headset hebt, en dat merk je bij dit soort games toch altijd erg goed. Op de PS3 heb je mazzel als je 1 of 2 man hebt met een headset. Kortom ook maar de 360 versie halen binnenkort denk ik
Jammer dat je geen korte tekstberichten kan sturen met bv een knop. Dingen als 'cover me', zelf enemies taggen etc lijkt mij wel handig.
Verwijderd
Ik wist deze ook niet meer, maar na 20x al mijn bekende namen in te voeren had ik toch de goeie te pakken. Alleen bij de serials van Vietnam en 1942 stond er dat ze al gebruikt warenVerwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 07:32:
Ik ben mijn inlognaam en wachtwoord kwijt van Battlefield 2. Moet ik het spel nu eerst op mijn pc installeren voordat ik mijn wapen krijg (veteran status) of is er nog een andere manier? Ik dacht dat je met de serial code het spel kon registreren maar kan dat nergens vinden.

Ik heb em gekocht en even gespeeld maar nu zegt die dat de connection to EA lost is
Heb ik ook, misschien heeft het iets met de update maken. Vind het iig erg vervelend.RMB schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:24:
Ik heb em gekocht en even gespeeld maar nu zegt die dat de connection to EA lost is
je moet af en toe gewoon proberen, dan doet ie het opeens weer 
Zojuist heb ik even 3 van de 5 verborgen wapens verzameld (demo/register/veteran) maar de 4e die mogelijk is voor mij (de sniper kan niet want --> geen pre order) lukt niet!
Ik moet me registreren voor de newsletter op http://preferences.fun.ea.com/ea/mf_BattlefieldBC.asp maar telkens als ik mijn gegevens invul (verschillende gegevens geprobeerd) krijg ik een foutmelding!
Zojuist heb ik even 3 van de 5 verborgen wapens verzameld (demo/register/veteran) maar de 4e die mogelijk is voor mij (de sniper kan niet want --> geen pre order) lukt niet!
Ik moet me registreren voor de newsletter op http://preferences.fun.ea.com/ea/mf_BattlefieldBC.asp maar telkens als ik mijn gegevens invul (verschillende gegevens geprobeerd) krijg ik een foutmelding!
pfff, een goed, scherp scherm is wel een vereiste voor dit spel. Ik speel soms weleens in de huiskamer waar een good old Philips Matchline 100hz staat, maar op dat scherm zie ik m'n tegenstanders altijd veel te laat
Hmmz, ik zit nu geloof ik toch behoorlijk vast 
Iemand tips hoe ik hier voorbij kom? (Op hard btw).

spoiler:
Einde van de missie Crash and Grab.
Net de monastery gecleared, teammates bevrijd, en nu moet ik op de weg terug.
Probleem is alleen dat er dus een tank staat, een eindje verderop, en ik geen raketten meer heb.
Nu kom ik daar opzich via de bergen wel langsaf, maar nu vond een heli het nodig om me bij de monastery al lastig te gaan vallen
Sowieso wel jammer, was net een flink eind weg van de monastry, ging ik af, kun je weer heel dat stuk gaan doen. Dat was ook het moment waar op die chopper me lastig kwam vallen.
Probleem is alleen dat er dus een tank staat, een eindje verderop, en ik geen raketten meer heb.
Nu kom ik daar opzich via de bergen wel langsaf, maar nu vond een heli het nodig om me bij de monastery al lastig te gaan vallen
Sowieso wel jammer, was net een flink eind weg van de monastry, ging ik af, kun je weer heel dat stuk gaan doen. Dat was ook het moment waar op die chopper me lastig kwam vallen.
[ Voor 1% gewijzigd door BM op 01-07-2008 16:30 . Reden: per ongeluk quote ipv spoiler, fixed ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Grenadelauncher op heli? (zo is het toch bij mij gelukt)BM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:51:
Hmmz, ik zit nu geloof ik toch behoorlijk vast
spoiler:Einde van de missie Crash and Grab.
Uhm, ja, dan moet ik ff rondkijken of die nog ergens liggen daar. Granaatjes gooien naar dat ding werkt iig nietjoriske18 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:26:
[...]
Grenadelauncher op heli? (zo is het toch bij mij gelukt)
Xbox
En anders met laser designatorBM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:27:
[...]
Uhm, ja, dan moet ik ff rondkijken of die nog ergens liggen daar. Granaatjes gooien naar dat ding werkt iig niet
Ligt die in de monastery?m00n schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:30:
[...]
En anders met laser designator. Zo heb je twee vliegen in 1 klap (als je xbox 360 versie hebt) Achievement Unlocked
.
Xbox
Verwijderd
Heb ik eindelijk de mail van EA om mijn Gamertag te linken, klik ik erop en dan krijg ik de melding:
De gamertag voor je console is al opgeëist door een bestaande account.
Gaat weer lekker, iemand een idee om dir gefixed te krijgen?
Patrick
Patrick
Verwijderd
De krijg je ook niet, preorder was alleen voor Canada en US.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
ik heb 4 van de 5 wapens
alleen die met de preorder heb ik nog niet
Verwijderd
Nee, is een bekend probleem. Ik heb het zelf ook, terwijl ik nooit iets gelinkt heb.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 18:57:
Heb ik eindelijk de mail van EA om mijn Gamertag te linken, klik ik erop en dan krijg ik de melding:
Patrick
Je kunt wel inloggen op battlefield.com en dan de volgende link pasten met aan het eind je eigen gamertag:
http://badcompany.ea.com/myprofile/xbox/GAMERTAG
Verwijderd
Hoe komt het eigenlijk dat ik bv bij de support class wel 3 wapens zie staan bij "unlocks" (in het bovenste deel, niet het onderste dat je zelf kunt unlocken), maar als ik multiplayer speel kan ik alleen die PKM ofzo pakken als main wapen
Heeft het nog zien om met je Grenade launcher die onder je Assault Rifle zit op tanks te knallen? Of doet dat 0 damage?
Het heeft wel degelijk zin. Mik op de achterkant, daar doet het veel meer damadge (ook de andere wapens). het is niet zo dat de tank met twee granaten stuk hebt, maar alle beetjes helpen. Vooral als de rest van je team ook even meehelpt heb je een tank zo stuk.PWM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:43:
Heeft het nog zien om met je Grenade launcher die onder je Assault Rifle zit op tanks te knallen? Of doet dat 0 damage?
(vandaag een kill/death ratio gehaald van 53/5 Ik speelde dan ook tegen noobs die niet op het idee kwamen om de helicopter uit de lucht te schieten

[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 01-07-2008 21:52 ]
Dat komt omdat iedereen met zijn eigen ding bezig is.jdm8 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:50:
[...]
(vandaag een kill/death ratio gehaald van 53/5 Ik speelde dan ook tegen noobs die niet op het idee kwamen om de helicopter uit de lucht te schieten)
- Eerst heb je een deel wat die bug aan het exploiten is, en die wagens staan de repareren. Domme gasten die op die manier hun punten moeten halen.
- Vervolgens heb je een deel wat over het hele veld zwerft met zijn tanks en jeeps, zonder ook maar 1 seconde om te kijken naar de eigen goldcrates
- Dan nog een stuk of 6 snipers, die blijven zitten waar ze zitten, of er nou iemand in de laatste 10 minuten langs is gelopen of niet
- En dan heb je 4 man die het spel spelen
Ik kijk het nog even aan, en anders gaat ie lekker op marktplaats. Als alle kinderen dit spel spelen, hebben andere games er minder last van
Je bent met 12 man in het team, je bent in de Defensive modus, het spel start, en: 11 man rennen of rijden zo snel als ze kunnen uit de basis weg

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 01-07-2008 22:52 ]
Verwijderd
Maar dit is niet altijd het geval.PWM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:51:
[...]
Dat komt omdat iedereen met zijn eigen ding bezig is.Het spel moet je met een groep spelen, anders heb je er gewoon niks aan. Het is vele, vele malen ergens dan in welke console game dan ook. Bij CoD4, Halo 3, Gears of War, en andere games gebeurd het ook wel, maar veel minder.
- Eerst heb je een deel wat die bug aan het exploiten is, en die wagens staan de repareren. Domme gasten die op die manier hun punten moeten halen.
- Vervolgens heb je een deel wat over het hele veld zwerft met zijn tanks en jeeps, zonder ook maar 1 seconde om te kijken naar de eigen goldcrates
- Dan nog een stuk of 6 snipers, die blijven zitten waar ze zitten, of er nou iemand in de laatste 10 minuten langs is gelopen of niet
- En dan heb je 4 man die het spel spelen
Ik kijk het nog even aan, en anders gaat ie lekker op marktplaats. Als alle kinderen dit spel spelen, hebben andere games er minder last van
Je bent met 12 man in het team, je bent in de Defensive modus, het spel start, en: 11 man rennen of rijden zo snel als ze kunnen uit de basis weg
Wat je moet doen in zo'n situatie is gewoon een ander server nemen , dat doe ik dan tenminste.
Ik kan dat gedoe echt niet aan , moet je verdedigen maar iedereen die alleen denkt aan zijn eigen dus die puur spelen om de kills

Ik had vandaag het ergst van het ergst.
Moeten we aanvallen maar een stel debielen die daar niet aans aan denken , de helft ging gewoon snipen de rest was bezig met andere dingen..ik zweer het niemand viel aan niet eens 1 man

Dus ik naar de kamp van de tegenstander daar was ook helemaal niemand te bekennen omdat heel die kamp van hen ons kamp binnenviel , tjah wat moet je als je tegenstander niet eens aanvalt dus zij heletijd bij ons in de kamp

Gelijk na 1 potje een ander server ingedoken.
nah, t ergst van het ergst is als 3/4 van je team een ondersteboven gekeerde jeep gaat repairen om zo goedkoop aan punten te komen 
PWM en BM, ik heb jullie toegevoegd als friend op xboxlive

Verwijderd
Dat probleem heb ik ook. Hoe kies je die andere wapens die bovenin staan?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:40:
Hoe komt het eigenlijk dat ik bv bij de support class wel 3 wapens zie staan bij "unlocks" (in het bovenste deel, niet het onderste dat je zelf kunt unlocken), maar als ik multiplayer speel kan ik alleen die PKM ofzo pakken als main wapen
Hebben ze dit nog niet opgelost dan? En wat is jou gamertag amahusu?amahusu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 03:04:
nah, t ergst van het ergst is als 3/4 van je team een ondersteboven gekeerde jeep gaat repairen om zo goedkoop aan punten te komen
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 10:07 ]
Ik wil ook wel met jullie spelen
mijn gamertag is RMBoosten (op de xbox360) dus als jullie willen --> see you in game!
zou erg vet zijn 
Een klein waarschuwinkje --> ik ben een Limburger en praat met zachte G enzo
maar dat mag de pret niet drukken
Een klein waarschuwinkje --> ik ben een Limburger en praat met zachte G enzo
ik heb je toegevoegd, en ben ook een limburger met zachte gRMB schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:32:
Ik wil ook wel met jullie spelenmijn gamertag is RMBoosten (op de xbox360) dus als jullie willen --> see you in game!
zou erg vet zijn
Een klein waarschuwinkje --> ik ben een Limburger en praat met zachte G enzomaar dat mag de pret niet drukken
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Zit er eigenlijk een ignore functie op de voicechat?
In de demo (PS3) heb ik hem (nog) niet kunnen vinden, en ik heb weinig zin om mijn spel te laten verpesten door irritante 8 jarige blagen die constant liggen te schreeuwen.
In de demo (PS3) heb ik hem (nog) niet kunnen vinden, en ik heb weinig zin om mijn spel te laten verpesten door irritante 8 jarige blagen die constant liggen te schreeuwen.
hoe zie ik of me gamertag met success is gekoppeld aan me EA bf2 account ? (buiten ingame)
Dat zijn de standaard wapens voor de verschillende fracties in het spel. Ze hebben dezelfde eigenschappen, alleen een andere naam en de een is voor de Russen, ander voor de Amerikanen en nog weer een ander voor de Arabisch sprekende fractie.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:40:
nee is nog niet opgelost, zit wel in in de volgende patch, die een dezer dagen uit moet komenVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:02:
[...]
Dat probleem heb ik ook. Hoe kies je die andere wapens die bovenin staan?
[...]
Hebben ze dit nog niet opgelost dan? En wat is jou gamertag amahusu?
en m'n gamertag is 'amahusu'
Zullen we dan in één post even alle gamertagszetten?. Mensen op live en PSN gescheiden. Kunnen we met mensen spelen die het spel wel snappen. (gisteren was ik attacker en gingen sommigen de basis verdedigen terwijl er geen vijand te bekennen was
)

nou ik wil wel live spelen maar snappen doe IK het nog niet, ben pas 1 minuut online geweest oid in bf:bcjdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:40:
Zullen we dan in één post even alle gamertagszetten?. Mensen op live en PSN gescheiden. Kunnen we met mensen spelen die het spel wel snappen. (gisteren was ik attacker en gingen sommigen de basis verdedigen terwijl er geen vijand te bekennen was)
--------------------------------------------------------------------------------
XBOX LIVE BF:BAD COMPANY GOT GAMERLIJST
Got Nickname - XBL Nickname
- amahusu - amahusu
- Awakener - Count Black
- Def!ance - DeFianCeNL
- martinspire - Martinspire
- RMB- RMBoosten
PSN BF:BAD COMPANY GOT GAMERLIJST
Got Nickname - PSN Nickname
- jdm8 - JDM8
- dennis585 - dennis585
- Tegud - TankBuster
[ Voor 41% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-07-2008 11:55 ]
hier wordt alles wat uitgelegd. En hier over gold rush zelf.
Bij gold rush gaat het er om dat, als je attacker bent, je de gold crates van de vijand stuk maakt. Dit kan door er op te schieten (gaat heel langzaam). of door er een bom op te leggen (dich bij gaan staan en op rondje drukken, xbox weet ik niet maar het komt wel in beeld te staan). Dan hoor je een sirene en moeten de defenders de bom defusen voordat hij ontploft (dan is de crate in één keer stuk). hier speelt teamwork dus een grote rol. Eerst om de basis in te komen en daarna om de charge te beschermen. In je eentje red je het meestal niet, tenzij geen van de defenders de moeite neemt om de charge te defusen. Als je attacker bent maakt het dus niet uit hoe veel mensen je dood maakt. Soms is het zelfs beter om iemand te laten leven om zo geen aandacht te trekken als je de basis in gaat. Je hebt gewonnen als defender als je alle crates in de map stuk gemaakt hebt. Elke basis van de defenders heeft twee crates. Als je die beide stuk hebt krijg je reïnforcements (hier later meer over). en neem je die basis over. Je spawned dan in de basis die je net veroverd hebt. De map wordt dan groter en de volgende basis, waar de defenders dan spawnen is dan bereikbaar.
Als defender moet je er voor zorgen dat de attackers je crates niet mollen. Je wint door de attackers te doden. Boven in beeld staan balken met hoeveeel reïnforcements de attackers nog hebben en de status van de goldcrates. Elke keer als je een attacker dood maakt wordt de reïnforcements minder. Als die balk helemaal leeg is hebben de defenders gewonnen. Hier gaat het dus wel om zo veel mogelijk mensen dood te maken, echter moet je niet op de basis van de attackers afstormen om daar zo veel mogelijk mensen dood te maken, je basis is dan namelijk kwetsbaar. Als één van de attackers je basis zijn je crates al stuk voor je terug bent. Blijf dus in de buurt van je basis en sla de aanvallen van de attackers af. Als er een groep mensen heel erg naar voren gaat, en er een tijd lang met de attackers aan het vechten zijn zodat er niemand meer in de basis komt wordt het enorm saai voor de mensen die wel de basis verdedigen. Je ziet dan meestal ook dat iedereen ook maar naar voren gaa tom wat te doen (ik zelf ook). Dit maakt dus de basis heel kwetsbaar. Vaak zit dan ineens je hele basis vol met attackers en ben je de lul.
Bij gold rush gaat het er om dat, als je attacker bent, je de gold crates van de vijand stuk maakt. Dit kan door er op te schieten (gaat heel langzaam). of door er een bom op te leggen (dich bij gaan staan en op rondje drukken, xbox weet ik niet maar het komt wel in beeld te staan). Dan hoor je een sirene en moeten de defenders de bom defusen voordat hij ontploft (dan is de crate in één keer stuk). hier speelt teamwork dus een grote rol. Eerst om de basis in te komen en daarna om de charge te beschermen. In je eentje red je het meestal niet, tenzij geen van de defenders de moeite neemt om de charge te defusen. Als je attacker bent maakt het dus niet uit hoe veel mensen je dood maakt. Soms is het zelfs beter om iemand te laten leven om zo geen aandacht te trekken als je de basis in gaat. Je hebt gewonnen als defender als je alle crates in de map stuk gemaakt hebt. Elke basis van de defenders heeft twee crates. Als je die beide stuk hebt krijg je reïnforcements (hier later meer over). en neem je die basis over. Je spawned dan in de basis die je net veroverd hebt. De map wordt dan groter en de volgende basis, waar de defenders dan spawnen is dan bereikbaar.
Als defender moet je er voor zorgen dat de attackers je crates niet mollen. Je wint door de attackers te doden. Boven in beeld staan balken met hoeveeel reïnforcements de attackers nog hebben en de status van de goldcrates. Elke keer als je een attacker dood maakt wordt de reïnforcements minder. Als die balk helemaal leeg is hebben de defenders gewonnen. Hier gaat het dus wel om zo veel mogelijk mensen dood te maken, echter moet je niet op de basis van de attackers afstormen om daar zo veel mogelijk mensen dood te maken, je basis is dan namelijk kwetsbaar. Als één van de attackers je basis zijn je crates al stuk voor je terug bent. Blijf dus in de buurt van je basis en sla de aanvallen van de attackers af. Als er een groep mensen heel erg naar voren gaat, en er een tijd lang met de attackers aan het vechten zijn zodat er niemand meer in de basis komt wordt het enorm saai voor de mensen die wel de basis verdedigen. Je ziet dan meestal ook dat iedereen ook maar naar voren gaa tom wat te doen (ik zelf ook). Dit maakt dus de basis heel kwetsbaar. Vaak zit dan ineens je hele basis vol met attackers en ben je de lul.
[ Voor 119% gewijzigd door jdm8 op 02-07-2008 12:09 ]
Verwijderd
Misschien dat Jagermeister (maker van de startpost) dat kan doen? Dan hebben we tenminste een overzichtelijk lijstje.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 12:10 ]
Dan maken wij (Def!anceVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:08:
Misschien dat Jagermeister (maker van de startpost) dat kan doen? Dan hebben we tenminste een overzichtelijk lijstje.
Verwijderd
Je kan maar met zijn 4 man in 1 squad. Wat als je nu meerdere squads samen wilt brengen in 1 team van 12 man? Kunnen we tenminste met een tweakers team samen spelen.
ff een quote uit het grote xbox360 ervaringen topic:
Ik heb mezelf meteen ff toegevoegd, denk dat het handig is als de rest dat ook doet (voorzover je dat nog niet had gedaan
)
wel handig, kan je meteen zien of iemand aan het spelen is of nietsekeroglan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:34:
[...]
[...]
Gamertag's
Hier staan veel gamertag's natuurlijk allemaal van GOTJe kan je zelf ook toevoegen
Als je niet weet hoe gold crates werkt,is er nog een filmpje in extra's en dan filmen
Verwijderd
Nee, die is er helaas niet.Nakebod schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:52:
Zit er eigenlijk een ignore functie op de voicechat?
Ik vind 't ook irritant, vaak hebben dat soort prutsers niet eens door dat hun mic. aanstaat en hoor je ze alleen maar hijgen.

Inderdaad en helemaal balen is dat wanneer je dan op een server speelt waar geen lag op zit en waar iedereen echt 'het spel' speeltVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:42:
[...]
Nee, die is er helaas niet.
Ik vind 't ook irritant, vaak hebben dat soort prutsers niet eens door dat hun mic. aanstaat en hoor je ze alleen maar hijgen.
Verwijderd
Ik vind 't ook enorm irritant als de lading geplaatst is door de attackers maar dat niemand van defence eropaf gaat. 
En dan moet ik een beetje zitten toekijken terwijl ik wacht op de respawn. En als ik dan wil respawnen bij m'n squad dan blijkt het net een sniper te zijn die heel ver van de crates af ligt.

En dan moet ik een beetje zitten toekijken terwijl ik wacht op de respawn. En als ik dan wil respawnen bij m'n squad dan blijkt het net een sniper te zijn die heel ver van de crates af ligt.
idd , dan kan hij het zo in zn ts tiefenjdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:09:
[...]
Dan maken wij (Def!ance) alvast een lijstje, kan Jagermeister het zo in de startpost pleuren

dus hup alle gamers mij of jdm8 plat dm'en
[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-07-2008 14:01 ]
De mensen die al op dat lijstje stonden een pagina terug hoeven toch niet meer te dm'en?
ofcamahusu schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:06:
De mensen die al op dat lijstje stonden een pagina terug hoeven toch niet meer te dm'en?
Verwijderd
ik plant geen bommen meer op crates waar ik met een tank ook op kan knallen.
valt er ook niets te defusen. paar shells erin en tis ook weg en je krijgt er nog meer punten voor ook dan alleen met bomb laten te ontploffen. maar moet wel opletten dat je niet een c4 op je tank aars geplakt krijgt.
op deze manier pers je zo 50 a 60 points per crate eruit:) inplaats van 30 op standaard manier.
tis maar een tip.
tevens specialst c4 werkt erg goed tegen crates.. zeker in combo met de silenced ump, echt top wapen.
zit nu op rank 20 alweer, moet zeggen dat ik het in verhouding erg snel vind gaan.
gemiddelde potjes van 300 a 800 punten.
bij bf2 duurde het gewoon te lang om hoogste rank te halen. maar vind het in bad company te makkelijk gaan. hoef nu bv maar 2200 punten te halen.
weet nog wel in bf2 dat tussen sommige ranks 20000 zat.
en heb gisteren ook paar statpadders geflitst met de screenshot optie met dpad up, erg makkenlijk.
stinkende farmers die 13000 punten in een ronde halen... erg triest.
maar voor een potje echt team work:
Xbox TAG: Xenn0X
valt er ook niets te defusen. paar shells erin en tis ook weg en je krijgt er nog meer punten voor ook dan alleen met bomb laten te ontploffen. maar moet wel opletten dat je niet een c4 op je tank aars geplakt krijgt.
op deze manier pers je zo 50 a 60 points per crate eruit:) inplaats van 30 op standaard manier.
tis maar een tip.
tevens specialst c4 werkt erg goed tegen crates.. zeker in combo met de silenced ump, echt top wapen.
zit nu op rank 20 alweer, moet zeggen dat ik het in verhouding erg snel vind gaan.
bij bf2 duurde het gewoon te lang om hoogste rank te halen. maar vind het in bad company te makkelijk gaan. hoef nu bv maar 2200 punten te halen.
en heb gisteren ook paar statpadders geflitst met de screenshot optie met dpad up, erg makkenlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 16:27 ]
Leuk spel, maar er is wel 1 dingetje waar ik nogal veel last van heb:
Soms verbreekt een server de verbinding, en wordt raak je disconnected dat is natuurlijk al vervelend op zich...maar ik krijg dan helemaal geen punten voor de gespeelde ronden op die server.
Dit vind ik wel een heel vevelend
, zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Soms verbreekt een server de verbinding, en wordt raak je disconnected dat is natuurlijk al vervelend op zich...maar ik krijg dan helemaal geen punten voor de gespeelde ronden op die server.
Dit vind ik wel een heel vevelend
Attacken als je defender bent heeft SOMS wel zin
, als je het attackende team zo in je greep hebt dat ze niet bij jou basis komem laat hun respawn balk sneller leeglopen aangezien je direct bij ze bent als ze spawnen
dit gaat echter maar heel soms 
Ik verheug me erop met jullie te spelen! kunnen we samen tactics schreeuwen!
Ik verheug me erop met jullie te spelen! kunnen we samen tactics schreeuwen!
Zojuist de singleplayer op hard uitgespeeld.
Toch pittig stukje op het einde, maar overall bekeken denk ik dat het spel een mooie moeilijkheidsgraad heeft.
Binnenkort de singleplayer nog eens door op normal (voor de achievements en gold).
En de multiplayer natuurlijk eens gaan bekijken
Toch pittig stukje op het einde, maar overall bekeken denk ik dat het spel een mooie moeilijkheidsgraad heeft.
Binnenkort de singleplayer nog eens door op normal (voor de achievements en gold).
En de multiplayer natuurlijk eens gaan bekijken
Xbox
Dit werkt alleen als je tegen noobs speelt. Als er één demo figuur in de buurt is, is je tank zo stuk. Ik leg meestal bom en ga dan weer in tank zitten. De defenders zijn dan op de crate gefocussed en dan kan ik ze één voor één neerschieten met de machine gun. Als specialist C4 op de crate leggen, dan een bom plaatsen en een beschut plekje zoeken (in een bosje oid.) werkt ook goed. Vaak gaan er wel drie mensen om de crate heen staan die dan allemaal in één keer dood zijn. Dan handgranaten gooien na de overgebleven mensen en als ze dichtbij komen met je geweer neermaaien (die goed in close combat is). Met een beetje geluk spawnen er nog wat squadmates bij je en zo kan je iedereen bij de crate vandaan houden totdat die ontploft. 90% van de tijd ben ik echter assault. Je hebt een krachtig geweer die goed is voor mid en far range. In close combat doet hij het ook aardig als je op het hoofd mikt. Vooral de unlock dat jeje leven weer kan boosten is handig. Als je geraakt wordt door een sniper zoek ik snel cover, leven weer 100% maken en op de sniper schieten. Dit herhalen tot hij dood is. Als de sniper heel ver weg is duurt dit soms wel heel erg lang. Als je weet dat er iemand achter een muur oid. is, is de tube onder je geweer super handig. Je schiet een gat in de muur en schiet daarna de compleet verraste vijand vol loodVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:37:
tis maar een tip.

[ Voor 13% gewijzigd door jdm8 op 02-07-2008 16:37 ]
Verwijderd
Van mij hadden die ranks ook wel wat langer mogen duren, zoals bij BF2. Zit nu op rank 25, amper 4 dagen nadat ik het spel heb gekregen. Je hebt daarna nog wel Skill-ranks die alleen Generals of the Army zien, maar ze hadden makkelijk die ranks wat kunnen oprekken.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:37:
tis maar een tip.
Hoe gebruiken jullie het assault wapen eigelijk? gebruiken jullie de ironsight? Of schieten jullie uit losse pols? Gaan jullie voor headshots? Of mikken jullie op het lichaam? Keizen jullie voor crouch, voor betere accuracy? Of lopend schieten zodat je moeilijker te raken bent?
--------------------------------------------------------------------------------
- amahusu - amahusu
- Awakener - Count Black
- Def!ance - DeFianCeNL
- RMB- RMBoosten
- jdm8 - JDM8
- dennis585 - dennis585
- Tegud - TankBuster
- Melniek - Melniek
[ Voor 20% gewijzigd door jdm8 op 02-07-2008 17:33 ]
Verwijderd
Ik heb al moeite genoeg om mannetjes daadwerkelijk te raken, laat staan dat ik op bepaalde lichaamsdelen kan mikken.
Dan ben jij zeker nurse? (support dus) Je kogels vliegen overal heen, soms zelfs waar je mikt en je heb een enorm maggazijn, dus je hoeft eerst niet te herladen. Ondertussen sprokkel je stapels punten binnen door je teammaten te healen (door medkits te gooien) en voertuigen te repareren (met die ene tool dus, onder de L2, gister zat iemand medkits naar mijn tank te gooienVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:39:
Ik heb al moeite genoeg om mannetjes daadwerkelijk te raken, laat staan dat ik op bepaalde lichaamsdelen kan mikken.

Voor gemiddelde afstand gewoon zonder inzoomen, maar voor wat langere afstanden (lees: verder dan een straatbreedte) zoom ik wel in. Werkt prima naar mijn weten.jdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:27:
Hoe gebruiken jullie het assault wapen eigelijk? gebruiken jullie de ironsight? Of schieten jullie uit losse pols? Gaan jullie voor headshots? Of mikken jullie op het lichaam? Keizen jullie voor crouch, voor betere accuracy? Of lopend schieten zodat je moeilijker te raken bent?
Even mijzelf geadd.
XBOX LIVE BF:BAD COMPANY GOT GAMERLIJSTGot Nickname - XBL Nickname
- amahusu - amahusu
- Awakener - Count Black
- Def!ance - DeFianCeNL
- RMB- RMBoosten
- 3lmo - Thijsch
- jdm8 - JDM8
- dennis585 - dennis585
- Tegud - TankBuster
- Melniek - Melniek
Ik denk niet dat de modjes het leuk gaan vinden als we de lijst steeds kopieeren, dus ik stel voor ze gewoon te DMen naar de TS en dan een lijstje in de SP te maken.3lmo schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:45:
[...]
XBOX LIVE BF:BAD COMPANY GOT GAMERLIJSTGot Nickname - XBL Nickname--------------------------------------------------------------------------------
- amahusu - amahusu
- Awakener - Count Black
- Def!ance - DeFianCeNL
- RMB- RMBoosten
- 3lmo - Thijsch
- MochiGohan - BlackDeath NL
- jdm8 - JDM8
- dennis585 - dennis585
- Tegud - TankBuster
- Melniek - Melniek
heb mezelf nog wel even toegevoegd
[ Voor 14% gewijzigd door MochiGohan op 02-07-2008 18:20 ]
Support is toch wel een goeie class voor close range,zeker vanwege z'n medipacks. En natuurlijk z'n magazijn.jdm8 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:41:
[...]
Dan ben jij zeker nurse? (support dus) Je kogels vliegen overal heen, soms zelfs waar je mikt en je heb een enorm maggazijn, dus je hoeft eerst niet te herladen. Ondertussen sprokkel je stapels punten binnen door je teammaten te healen (door medkits te gooien) en voertuigen te repareren (met die ene tool dus, onder de L2, gister zat iemand medkits naar mijn tank te gooien)
Startpost is weer up 2 dateMochiGohan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:19:
[...]
Ik denk niet dat de modjes het leuk gaan vinden als we de lijst steeds kopieeren, dus ik stel voor ze gewoon te DMen naar de TS en dan een lijstje in de SP te maken.![]()
heb mezelf nog wel even toegevoegd
Xbox Live gamertag: jagermeister902
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 02-07-2008 18:55 ]
IS er ook een manier om te weten dat er artillerie aankomt? Zoiets als dat er een alatm in je voertuig afgaat als een sniper er ene raket op richt. Als je een tijd stil blijft staan in je tankt ergen in het midden van de map kan je het verwachten natuurlijk, maar ik baal elke keer flink als ik net gespawned ben in de basis, 5 meter loop en ik ineens een artillerie granaat op mn kop krijg

Dit topic is gesloten.