Mijn ps3 is net ook vastgelopen tijdens het spelen, eerste keer dat dit gebeurde. Light het trouwens aan mij of heb je geen parachute in deze game? Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik heb Bad Company gekocht voor de PS3,
erg leuk natuurlijk
maar ik kan niet online komen,
Connection
Failed to connect to EA Online.
Weet iemand of ze aan de servers bezig zijn.
erg leuk natuurlijk
maar ik kan niet online komen,
Connection
Failed to connect to EA Online.
Weet iemand of ze aan de servers bezig zijn.
| Youtube |
afgelopen nacht wel, toen kon ik er ook niet opkomen met xboxlive
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ehrr... en hoe doe je dat dan?Tankbuster schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:53:
Dat ding zegt:Het blijkt dat je geen PS3/Xbox 360 account aan je EA account gekoppeld heb terwijl ik dat wel heb
ik kan ook al de hele avond niet connecten met de Demo, zelfde foutmelding...
Kan iemand bevestigen dat er met de versie van Gamehub.com gewoon online gegamed kan worden in Nederland? Scheelt best wat in prijs namelijk...
Kan iemand bevestigen dat er met de versie van Gamehub.com gewoon online gegamed kan worden in Nederland? Scheelt best wat in prijs namelijk...
[ Voor 48% gewijzigd door KnEuTeR op 25-06-2008 19:43 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Demo werkt hier gewoon. Is wel een USA console met de USA demo, wellicht dat dat uitmaakt ofzo?
Verwijderd
Ik kan nu ook gewoon online met de demo.
Alleen jammer dat 'ie al voor de 2e keer is vastgelopen. Mja, tis natuurlijk maar een demo.
Is er trouwens in de volledige versie een mogelijkheid om het geluid van de gesprekken (via headsets) van je teamleden uit te zetten?
Alleen jammer dat 'ie al voor de 2e keer is vastgelopen. Mja, tis natuurlijk maar een demo.
Is er trouwens in de volledige versie een mogelijkheid om het geluid van de gesprekken (via headsets) van je teamleden uit te zetten?
inmiddels doet hij het hier nu ook weer... heeft wel een tijdje platgelegen hoor!Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:50:
Demo werkt hier gewoon. Is wel een USA console met de USA demo, wellicht dat dat uitmaakt ofzo?
Ik heb de demo ook net gespeeld hoor, alles via en van NL op de xbox360
[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 25-06-2008 20:07 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Downtime was aangekondigd maintenance door Sony:
Sony decided to shut down....
....for 5 hours. This affected all online play for PS3.
[Updated] Sony is having trouble with their maintenance.
Update: Sony has taken down their PlayStation Network again, as the maintenance did not go as planned. Estimated time is less than an hour.
Updated: 2008-06-25 02:21 CEST / 6-24-08 5:21pm Pacific
----------------
The full message from Sony is as follows:
Playstation Network Service maintenance information
We will be performing maintenance for PLAYSTATION Network Service(PSN) as follows.
Maintenance Schedule:
Start time: June 24 (Tue) 17:00 CEST (8am Pacific)
End time: June 24 (Tue) 22:10 CEST (1.10pm Pacific)
Impact: PSN service for all region will be unavailable during this maintenance.
Auth will be available for accounts already cached (having logged in prior to the start of the maintenance).
Thank you for your cooperation.
Bij mij ging er wat tijd overheen voordat de koppeling werkte en ik m'n stats kon zien. Waarschijnlijk moet het e.e.a. even repliceren ofzo.Tankbuster schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:53:
Dat ding zegt:Het blijkt dat je geen PS3/Xbox 360 account aan je EA account gekoppeld heb terwijl ik dat wel heb
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Waar staat ie dan op gamehubs.com ik kan hem namelijk niet vinden (xbox 360)KnEuTeR schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:28:
ik kan ook al de hele avond niet connecten met de Demo, zelfde foutmelding...
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
http://www.gamehubs.com/P...company-gold-edition.htmljagermeister schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:48:
[...]
Waar staat ie dan op gamehubs.com ik kan hem namelijk niet vinden.
Sorry.. had er xbox 360 versie bij moeten zetten. Die hebben ze zo te zien nog niet.
Nee die hebben ze niet. De PS3 versie is wel € 1 duurder geworden zie ik, nu €38,99 
Mijn exemplaar is vandaag verzonden vanuit Maleisië!

Vrijdag heb ik als het goed is een verplichte vrije dag, dus.... ik denk dat ik die game dan maar eens even ga halen. Hoewel ik van de week ook GRID al heb besteld...
Ik doe net alsof het geld op mijn rug groeit ....
Nou ja.. moet kunnen.

Weet iemand waar ik gemaakte screenshots kan terugvinden.
Er zit een optie in de multiplayer om screenshots te maken, en je krijgt ook "Screenshot uploaded" op het scherm te zien, maar waar die dan staan is mij een raadsel.
Er zit een optie in de multiplayer om screenshots te maken, en je krijgt ook "Screenshot uploaded" op het scherm te zien, maar waar die dan staan is mij een raadsel.
Krijgen ze ook niet, want het spel is niet regiovrij voor de xboxjagermeister schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:50:
[...]
Sorry.. had er xbox 360 versie bij moeten zetten. Die hebben ze zo te zien nog niet.
Als je bij gamehubs besteld krijg je een asian BD. Maakt dit nog wat uit? Online bijvoorbeeld?
Een vriend van me zit met precies hetzelfde probleem. Die is dus ook benieuwd. Mocht iemand het antwoord hebben, graag.Dikkie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:29:
Verwijderd
Is in Nederland ook de Gold Edition verkrijgbaar? Kan hem namelijk nergens vinden. En zijn de wapens die je bij de Gold Edition krijgt zoveel beter? Anders wordt het niet echt eerlijk he. Je hebt dan meer voordeel dan mensen die de normale versie hebben...
Ik heb de demo (PS3) gedownload maar kan niet online komen, hij geeft elke keer aan dat er iets mis met mijn netwerk instellingen, terwijl ik nergens anders online problemen mee heb! Hebben meer mensen last hiervan?
PSN id: GG--77
Ben benieuwd als het nu de PAL/NTSC versie is, of NTSC/J. Vind het toch wel fijn om een volledige Engelse manual/cover te hebben ipv van een cover met allemaal Japanse onzin erbij..Tourniquet schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:52:
Nee die hebben ze niet. De PS3 versie is wel € 1 duurder geworden zie ik, nu €38,99
Maar we zullen zien als iemand hem hier binnen krijgt van Gamershub.
Zie trouwens dat Offerhouse-Uk (http://stores.ebay.nl/ukofferhouse) hem ook heeft voor een leuke prijs
[ Voor 28% gewijzigd door l00pz op 26-06-2008 10:25 ]
Verwijderd
Ik heb 'm net bij de Bart Smit gekocht. Je krijgt er 5 extra wapens bij en ik kreeg meteen ook een Uzi en nog een "Veteran" wapen omdat ik de demo gespeeld had geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:48:
Is in Nederland ook de Gold Edition verkrijgbaar? Kan hem namelijk nergens vinden. En zijn de wapens die je bij de Gold Edition krijgt zoveel beter? Anders wordt het niet echt eerlijk he. Je hebt dan meer voordeel dan mensen die de normale versie hebben...
Ik heb wel 't idee dat je in deze versie wat sneller dood gaat, daar staat tegenover dat de vijand ook sneller dood gaat.
Ik zocht naar de conquest maps maar die komen later in een update.

edit: de bijgeleverde "poster" meet 30x42cm.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 12:40 ]
Verwijderd
Is dit de xbox360 versie? En hoeveel was deze gold edition?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 13:15 ]
Verwijderd
74,95Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
Is dit de xbox360 versie? En hoeveel was deze gold edition?
Verwijderd
Is dat niet online ergens ofzo? Bij SKATE kon je ook filmpjes/screens maken geloof ik en die werden automatisch geupload naar EA Nation.Dikkie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:29:
Heb ik hem gekocht, heb ik een RROD
doei xbox tot over 2 weken maar weer
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
woah, dat is zuur! Ik dacht gister ook dat mn xboxje het zou begeven, zag ineens allemaal artifacts in beeld. Toen maar ff uitgezet en wat af laten koelen, gelukkig deed ie het gewoon weer na een half uurtjeRoyz schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:34:
Heb ik hem gekocht, heb ik een RRODdoei xbox tot over 2 weken maar weer
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Helaas ik vermoed dat BF BC een beetje teveel geweest is voor mijn xbox uit jan 2006. Nu om de haverklap vastlopers en af en toe een error al bij het aanzetten. Had al eerder vastlopers gehad met COD3 en Forza2 dat was blijkbaar de voorbode. Dit weekend maar een nieuwe halen.amahusu schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:38:
[...]
woah, dat is zuur! Ik dacht gister ook dat mn xboxje het zou begeven, zag ineens allemaal artifacts in beeld. Toen maar ff uitgezet en wat af laten koelen, gelukkig deed ie het gewoon weer na een half uurtjeIk heb een xbox van de 1e generatie geloof ik, nooit een vastloper oid gehad, maar ik merk wel dat ie erg gevoelig is voor hogere temperaturen buiten (en dus ook binnen).
Je kan hem toch opsturen?
heb trouwens een xbox uit dec 2006, hij wordt morgen opgehaald. het spel heb ik niet 1x opgestart
de 1e keer erin was meteen raak. wat mis ik? ik vind het boekje echt waanzinnig karig helaas. ik mis ontzettend veel informatie...
hoe spot je bijv een enemy? tot nu toe is me dat alleen gelukt als ik inzoomde en op hem schoot, maar het lijkt me ook dat dit moet kunnen zonder te schieten?
hoe vraag je om een ride? ik mis alle communicatie snelkoppelingen gewoon...
heb trouwens een xbox uit dec 2006, hij wordt morgen opgehaald. het spel heb ik niet 1x opgestart
de 1e keer erin was meteen raak. wat mis ik? ik vind het boekje echt waanzinnig karig helaas. ik mis ontzettend veel informatie...
hoe spot je bijv een enemy? tot nu toe is me dat alleen gelukt als ik inzoomde en op hem schoot, maar het lijkt me ook dat dit moet kunnen zonder te schieten?
hoe vraag je om een ride? ik mis alle communicatie snelkoppelingen gewoon...
[ Voor 31% gewijzigd door Royz op 26-06-2008 19:40 ]
Soms weet je zeker dat je geen garantie meer hebtRoyz schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:39:
Je kan hem toch opsturen?
Zo, net even de Demo uitgebreid gespeeld! Ik heb em laatst al eens een half uurtje geprobeerd maar vond er toen echt niet aan vanwege het rare geluid en onmerkbare recoil!
Zojuist heb ik me er echt even aan gegeven, een uurtje ofzo, en het beviel me zeer!
De wapens reageren toch wel aardig, en het geluid wordt zelfs vet als je eraan gewend bent! 
Aan de helicopter heb ik mijzelf nog niet gewaagd, met tanks ben ik wel aardig.
Als class ben ik meestal Support, ik hou in de meeste games (lees: BF2) erg van snipen, maar de sniper voelt in dit spel wel héél erg nep aan dus dat sla ik over
Ik weet nog niet of ik em koop, denk dat ik BF2 wat vetter vond, dit lijkt eerder een uitgekledere versie op een of andere manier.
Zojuist heb ik me er echt even aan gegeven, een uurtje ofzo, en het beviel me zeer!
Aan de helicopter heb ik mijzelf nog niet gewaagd, met tanks ben ik wel aardig.
Als class ben ik meestal Support, ik hou in de meeste games (lees: BF2) erg van snipen, maar de sniper voelt in dit spel wel héél erg nep aan dus dat sla ik over
Ik weet nog niet of ik em koop, denk dat ik BF2 wat vetter vond, dit lijkt eerder een uitgekledere versie op een of andere manier.
Verwijderd
Trouwens...
"
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=380004&tstart=0
"The pictures you take are uploaded to a central place and will soon be available for viewing on the homepage.Dikkie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:29:
"
http://forums.ea.com/mboa...?threadID=380004&tstart=0
Lekker is dat. Potje 5 tegen 5, oké kan best leuk zijn. Wij Defenders. Gaat er 1 een beetje lopen klooien met een heli en tanks zonder iets uit te richten en drie gaan sniperen (nog slecht ook) op grote afstand van de goudkisten!
Kon ik dus in m'n eentje steeds gaan defusen enzo.

ah ben jij er zo 1ruudonline schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:46:
[...]
Soms weet je zeker dat je geen garantie meer hebt
topic loopt niet zo storm trouwens... is het online wel anders? of is het zoeken naar potjes?
[ Voor 19% gewijzigd door Royz op 27-06-2008 00:36 ]
altijd volle servers hier (xbox360)Royz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:36:
[...]
ah ben jij er zo 1
topic loopt niet zo storm trouwens... is het online wel anders? of is het zoeken naar potjes?
Daarom. Iedereen is nu natuurlijk druk aan het spelenVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:22:
Het spel is nog maar net uit dus ik denk dat de posts vanzelf komen...
Als je allerlei aanpassingen aan je box gedaan hebt om de koeling te bevorderen (knippen, zagen en boren) dan denk ik dat je geen garantie meer hebtRoyz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:36:
[...]
ah ben jij er zo 1
Demo vond ik overigens erg leuk om te spelen, vandaar dat ik de hele vesie gekocht heb. Maar ik heb nog geen compleet potje af kunnen maken!
[ Voor 15% gewijzigd door ruudonline op 27-06-2008 09:06 ]
Verwijderd
Ik heb er zelf eigenlijk niks over te melden. Het speelt lekker weg, ben nog niet echt vreemde dingen tegen gekomen, tja verder heb ik er op een forum weinig over te blaten op zich. Dagelijks posten hoeveel kills je gemaakt hebt en wat voor missies je gespeeld hebt is ook niet echt nuttig.
nou ja, zoals ik al zei, ik mis een heleboel informatie in de handleiding. hoe spot ik nou een enemy of hoe vraag ik om een ritje? weet iemand dat?
Verwijderd
volgens mij spot je een enemy als je er een tijdje op richt met je wapen. Is het ook mogelijk om een medic of support te roepen net zoals in Battlefield 2?
[flauwmodus]Tjonge, dus als je het spel koopt bij Bart Smit dan krijg je er 5 extra wapens bij waaronder een Uzi? Briljant!Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:36:
[...]
Ik heb 'm net bij de Bart Smit gekocht. Je krijgt er 5 extra wapens bij en ik kreeg meteen ook een Uzi en nog een "Veteran" wapen omdat ik de demo gespeeld had geloof ik.
Anyway, ik wilde gister mijn Battlefield 1942 en BF vietnam serial keys invoeren op de website en ik krijg doodleuk de melding dat deze keys al zijn geregistreerd. Dat wordt weer even de EA helpdesk bellen.
Voor de mensen die de full-versie hebben: Hebben jullie al bugs geconstateerd en zijn de geluidsissues (zie demo) opgelost?
even voor de duidelijkheid en voordat ik met verkeerde conclusies kom, welke geluidsissues voor de demo waren er dan/ ondervond jij?
Dus ben jij lekker bezig geweest met flashenruudonline schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:46:
[...]
Soms weet je zeker dat je geen garantie meer hebt
Mijn advies:
gewoon opsturen en doen alsof je neus bloed, dikke kans dat ie gerefusrbushed word (bij mij toen wel
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Geluid dat blijft hangen in een loop.Royz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:
even voor de duidelijkheid en voordat ik met verkeerde conclusies kom, welke geluidsissues voor de demo waren er dan/ ondervond jij?
Geluid dat plots verdwijnt.
Verwijderd
Ik heb het bij de demo 1x gehad dat ik geen geluid had na het opstarten, en 2x dat mn hele ps3 freezde. Ik heb het met de retail nog niet meegemaakt, maar bij de demo had ik dus ook 3 keer een issue op heel veel speeluren. Ik heb nog niet genoeg tijd met de retail om te zeggen of het nu beter is of niet.OCTheEagle schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:07:
[...]
Geluid dat blijft hangen in een loop.
Geluid dat plots verdwijnt.
Wanneer je health lager is dan 100% dan roep je automatisch een medic. Op de minimap verschijnt dan bij iedere support class een geel kruis, zodat ie weet waar je je bevindt. Zelfde geldt als je een repair nodig hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:56:
volgens mij spot je een enemy als je er een tijdje op richt met je wapen. Is het ook mogelijk om een medic of support te roepen net zoals in Battlefield 2?
En als je een lift wil gewoon even op dat voertuig schieten, werkt op zich wel ok
(behalve toen ik als sniper per ongeluk de bestuurder van de jeep een headshot gaf
)In de demo (ik heb de full nog niet) is het geluid van de mitrailleur, als je in een tank zit soms ineens anders. Dus het ene moment klinkt het normaal en dan ineens alsof je in een kamer oid. zit. Verder geen geluidsbugs tegengekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door jdm8 op 27-06-2008 12:15 ]
net gekocht bij mediamarkt groningen 55 euri. Wou de limited edition. Maar kan hem nergens vinden(75 euri vind ik ook wel erg veel, had hem voor 70 gereserveerd bij Dimension plus). Strax maar effe testen. Nog 3 uur werken
.
Verwijderd
Haha nu weet ik dus waarom er elke keer een geel kruis op de map verscheen...jagermeister schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:34:
[...]
Wanneer je health lager is dan 100% dan roep je automatisch een medic. Op de minimap verschijnt dan bij iedere support class een geel kruis, zodat ie weet waar je je bevindt. Zelfde geldt als je een repair nodig hebt.

Ik heb de game ook besteld en nu maar hopen die ie snel binnen is!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 12:48 ]
Gisteren het volledige spel maar gehaald en ben de eerste ontzichtbare muren in mp ook al tegengekomen, iemand anders dit ook al gehad?
Had ik eerst ook. Meerdere mensen hadden hier last van. Ik had het eergisteren geprobeerd en toen lukte het wel!OCTheEagle schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:08:
[...]
[flauwmodus]Tjonge, dus als je het spel koopt bij Bart Smit dan krijg je er 5 extra wapens bij waaronder een Uzi? Briljant!Ik ga dat spel daar ook maar even halen
[/flauwmodus]
Anyway, ik wilde gister mijn Battlefield 1942 en BF vietnam serial keys invoeren op de website en ik krijg doodleuk de melding dat deze keys al zijn geregistreerd. Dat wordt weer even de EA helpdesk bellen.
Voor de mensen die de full-versie hebben: Hebben jullie al bugs geconstateerd en zijn de geluidsissues (zie demo) opgelost?
hehe heb em ook maar eens gekocht net bij mm
vond de demo wel erg vermakelijk.
En de multyplayer is ook relaxt
.
En de multyplayer is ook relaxt
hehe gek onnie
Voor 37 euro de Gold Edition gekocht, is vanmiddag op mijn mat gevallen. Nu nog tot 8 uur wachten tot ik thuis ben
Verwijderd
Dat is het voordeel van een ps3. Jammer dat het spel voor de xbox360 niet regiovrij is want je betaald gewoon het dubbele!!!Dartillus schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:42:
Voor 37 euro de Gold Edition gekocht, is vanmiddag op mijn mat gevallen. Nu nog tot 8 uur wachten tot ik thuis ben
Die van gamehubs neem ik aan? Heb je 'm normaal laten versturen of via UPS tegen meerkosten? Als 't via de normale post is zou ik 'm ook moeten hebben.Dartillus schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:42:
Ik hoop wel dat die Japanse versie ingame gewoon Engels is...

Had hem via verzekerde verzending van UPS besteld, was in totaal dus 44 euro kwijt. Ik liep liever niet het risico dat ie kwijt raakte of kapot gingTourniquet schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:02:
[...]
Die van gamehubs neem ik aan? Heb je 'm normaal laten versturen of via UPS tegen meerkosten? Als 't via de normale post is zou ik 'm ook moeten hebben.![]()
Ik hoop wel dat die Japanse versie ingame gewoon Engels is...
EDIT: Hij is gewoon in het Engels, weet alleen nog niet of je met Chinesen zit opgescheept tijdens multiplay.
[ Voor 10% gewijzigd door Dartillus op 27-06-2008 15:28 ]
Verwijderd
Een vraagje: Ik heb een PS3 en de demo van dit spel maar als ik online speel dan speelt tie goed voor een paar minuten en dan krijg ik een "connection error". tig keer geprobeerd op 2 verschillende dagen. Ik heb google gebruikt maar nog geen concrete antwoord gehad.
(Ik speel COD4 online en die doet het gewoon goed voor uren.)
Ik wil niet het spel kopen en dan 2 minuten online spelen elke keer
Waarschijnlijk je router die de verbinding dichtgooit? Probeer eens je PS3 rechtstreeks met een UTP kabel te verbinden met je modem (mits je een w-lan router/modem in één hebtVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:30:
Een vraagje: Ik heb een PS3 en de demo van dit spel maar als ik online speel dan speelt tie goed voor een paar minuten en dan krijg ik een "connection error". tig keer geprobeerd op 2 verschillende dagen. Ik heb google gebruikt maar nog geen concrete antwoord gehad.
Ik heb hem nu ook eindelijk en hij's VET!!!
Helaas wel €65,- voor moeten betalen bij de Intertoys
Maar goed... ik ben het na een paar potjes alweer bijna vergeten
Helaas wel €65,- voor moeten betalen bij de Intertoys
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 27-06-2008 16:10 ]
zo ik begin langzaam maar zeker te wennen aan het richten met die 2 rotpookjes op mn xbox controllerjagermeister schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:09:
Ik heb hem nu ook eindelijk en hij's VET!!!![]()
Helaas wel €65,- voor moeten betalen bij de IntertoysMaar goed... ik ben het na een paar potjes alweer bijna vergeten
overigens valt het me wel op dat ze vrijwel niets hebben veranderd aan de splash-damage. Dus je moet nog steeds een enemy op z'n lichaam raken wil je em killen met bijvoorbeeld een tank of een raket

als de game gewoon prima werkt, wil je dat dan hier melden, dan ga ik hem ook bij gamehub bestellenDartillus schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:06:
[...]
EDIT: Hij is gewoon in het Engels, weet alleen nog niet of je met Chinesen zit opgescheept tijdens multiplay.
Verwijderd
Ik had hem gisteren avond besteld bij Dynabyt en vanmorgen lag het op de mat.
Ik heb daar namelijk een klantenkaart en kreeg 6,50 euro korting op het spel.
net effe 5 minuten gespeeld(heb nu nietzoveel tijd maar vanavonda ga ik lekker uren lang knallen
) spawnde ik bij mijn squad maar de tegenstander had ons kamp al veroverd dus iedereen van ons dood daar in die kamp was ik alleen over ..oohh en dat was knallen ik heb in die 1 minuut een stuk of 9 tegenstanders gedood omdat ze allemaal langs mij liepen en niet in de gaten hadden dat ik van de andere kant was
Gelijk een rang gekregen en een madaille
Maargoed ik verheug me op vanavond.
Ik heb daar namelijk een klantenkaart en kreeg 6,50 euro korting op het spel.
net effe 5 minuten gespeeld(heb nu nietzoveel tijd maar vanavonda ga ik lekker uren lang knallen
Gelijk een rang gekregen en een madaille
Maargoed ik verheug me op vanavond.
Weet iemand hoe het zit met de achievements, ik speel de singleplayer nu op hard en bij alle spellen die ik gespeeld heb krijg je dan ook direct de achievements voor normal. Hier heb ik echter nog geen achievements van normal gehad..
Ach, 90% van de 360 spellen is gewoon regiovrij, en dan ook nog lekker goedkoop via bijvoorbeeld GamehubsVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:46:
[...]
Dat is het voordeel van een ps3. Jammer dat het spel voor de xbox360 niet regiovrij is want je betaald gewoon het dubbele!!!
Ik heb hem net gekocht (360), gewoon in de winkel in NL, voor 49,-
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 27-06-2008 18:50 ]
Heeft iemand een idee hoe je die Sniper (FAF) nog krijgt? Want het is best wel moeilijk nu nog te pre-orderen
Verwijderd
Ik krijg een foutmelding wanneer ik online wil spelen , vanmiddag rond 4 uur deed hij het nog wel maar nu niet ??
We couldn't find any games , please try again
Dit krijg ik als ik wil connecten , heeft iemand anders dit ook ?
Welke versie?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:30:
Ik krijg een foutmelding wanneer ik online wil spelen , vanmiddag rond 4 uur deed hij het nog wel maar nu niet ??
Werkt prima hier op de ps3, ik gebruik wel quickgame rank match atm.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:30:
Verwijderd
yepVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:30:
hebben jullie ook dat het beetje laggy is >?
edit: hij doet het nu wel
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 19:55 ]
Ah, gelukkig doet hij het weer, ik was vanmiddag even bang dat ze de demo niet meer online lieten spelen omdat de game nu uit is oid. toen ik die melding kreeg. Morgen maar eens een MM gaan opzoeken en de game daadwerkelijk kopen
Je krijgt er geen spijt vanjdm8 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:56:
Ah, gelukkig doet hij het weer, ik was vanmiddag even bang dat ze de demo niet meer online lieten spelen omdat de game nu uit is oid. toen ik die melding kreeg. Morgen maar eens een MM gaan opzoeken en de game daadwerkelijk kopen
Verwijderd
Hij deed het gewoon weer na 5 minuten.Tukker_T schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:43:
[...]
Werkt prima hier op de ps3, ik gebruik wel quickgame rank match atm.
Ik kwam gelijk bij een server waar ze enorm veel lag hadden , na 1 potje een anders server ingesprongen die geen lag had maar na een aantal potjes spelen had ik er weer last van.
Erg irritant dat lag gedoe , hebben jullie daar helemaal geen last van ?
xbox 360 vrijwel geen lag gehad, zeg maar helemaal niet. Bij de demo had ik wel vaak lag als ik met veel amerikanen speelde, in de full versie loopt het allemaal vloeiend, of je nou tegen gasten uit japan of amerika aan het knallen bent.
Als je hier kijkt, zie je dat je niet de enige bent.Hij deed het gewoon weer na 5 minuten.
Ik kwam gelijk bij een server waar ze enorm veel lag hadden , na 1 potje een anders server ingesprongen die geen lag had maar na een aantal potjes spelen had ik er weer last van.
Erg irritant dat lag gedoe , hebben jullie daar helemaal geen last van ?
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Helaas, je zult het spel 2 keer door moeten om alle achievements te halen.MochiGohan schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:40:
Weet iemand hoe het zit met de achievements, ik speel de singleplayer nu op hard en bij alle spellen die ik gespeeld heb krijg je dan ook direct de achievements voor normal. Hier heb ik echter nog geen achievements van normal gehad..
Ik had na missie 1 ook 2 achievements verwacht (hard en normal), maar er kwam er maar 1.
Nouja, nu maar proberen het spel op hard uit te spelen, en dan op normal de collectables halen
Heb nu 2 complete missies gedaan, maar vind het toch best pittig, en maak dan ook dankbaar gebruik van de auto-injector. Goeie uitvinding, al maakt het het spel misschien soms wat makkelijk (Vind het nog moeilijk zat hoor!). Ben denk ik met deze 2 missies toch al een uurtje of 2/2,5 per missie bezig geweest. Iemand die me kan vertellen of dat lang, of heel lang is?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb hem nu een paar dagen voor de 360, en ik moet zeggen dat ik me er heerlijk mee vermaak. het hele sfeertje en de classes zijn erg goed uitgewerkt. Wel mis ik de medic en zijn revive-optie van de andere BF's
Maargoed, de support class is ook zeer leuk om mensen te helpen en gewoon crazy covering fire mee te geven. Voor mensen die goed teamwerk zoeken; mijn Live! gamertag is sc0ut.
Verwijderd
Dat probleem heb ik dus ook maar dat verhelp ik door Firewall uit te zetten in mijn router.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:30:
Laptop zet ik dan uit voor het zekerheid omdat je dan niet echt veilig bent , maar omdat men PS3 niet kunnen hacken zie ik geen probleem.
Na het spelen Firewall wel weer meteen aanzetten.
Ik heb DMZ ingeschakeld maar het hielp niet , vervolgens heb ik ook UPNP ingeschakeld maar dat hielp ook niet dus gewoon Firewall uitzetten in je router en na het spelen gelijk weer aanzetten.
Zo kun je er volop tegenaan.
Nu ga ik knallen tot smorgens vroeg
Verwijderd
Speel nu een dagje en ben toch al aardig wat dingen tegengekomen die me niet bevallen maar het ergste vind ik wel dat als je de demo gespeeld hebt je feitelijk het hele spel hebt gezien. In het spel kun je wel wapens vrijspelen maar die zijn allemaal nagenoeg van dezelfde klasse. De helikopter, auto, bootje, tank en lichte tank zijn de enigste vervoersmiddelen en die zitten allemaal al in de demo.
Verwijderd
Jongens moet je dit eens zien , ik wist niet dat je kon cheaten met Playstation 3 ????
Was aan het spelen en toen ik dit zag

Verwijderd
Dat is toch altijd zo met de batllefield serie? Als je nog meer verschillende voertuigen zou hebben zou het echt overkill wezen...Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:03:
Speel nu een dagje en ben toch al aardig wat dingen tegengekomen die me niet bevallen maar het ergste vind ik wel dat als je de demo gespeeld hebt je feitelijk het hele spel hebt gezien. In het spel kun je wel wapens vrijspelen maar die zijn allemaal nagenoeg van dezelfde klasse. De helikopter, auto, bootje, tank en lichte tank zijn de enigste vervoersmiddelen en die zitten allemaal al in de demo.
En zelfs al zouden ze cheaten dan zou dit nog een veel te hoge score zijn. Zal wel een foutje op de server geweest zijn ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 07:39:
Jongens moet je dit eens zien , ik wist niet dat je kon cheaten met Playstation 3 ????
Dat is een glitch. Ik heb al mensen gezien met 30k+ punten, ze gooien een Humvee op de kop, teammate gaat erin zitten en blijven repairen tot het potje afgelopen is.
Onzettend lame en ik hoop dat dit zo snel mogelijk gefixt wordt.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Waar ik wel van baal is dat ze geen optie hebben om het geluid van de de chat uit te schakelen. Soms hoor je vage onderwatergeluiden, kinderstemmetjes en hijgende gasten constant tussen het spelen door. Hoop dat ze snel met een patch komen om dit op te lossen. De chat functie is sowiezo nogal zinloos omdat je geen teamchat hebt.
Hmm, dan wacht ik nog wel even met aanschaffen. Is me nu nog te duur voor het single playeren alleen (hoewel er misschien wel een goedkope ligt bij de MM, want dat scheelt hier nogal veel) en multiplayer moet wel een beetje leuk blijven vind ik.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Iemand in mijn squad ging laatst gitaar spelen (enorm slecht).Hanky74 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:13:
Waar ik wel van baal is dat ze geen optie hebben om het geluid van de de chat uit te schakelen. Soms hoor je vage onderwatergeluiden, kinderstemmetjes en hijgende gasten constant tussen het spelen door. Hoop dat ze snel met een patch komen om dit op te lossen. De chat functie is sowiezo nogal zinloos omdat je geen teamchat hebt.
Ze zijn er gelukkig mee bezig las ik net.JorisBit schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:40:
Dat is een glitch. Ik heb al mensen gezien met 30k+ punten, ze gooien een Humvee op de kop, teammate gaat erin zitten en blijven repairen tot het potje afgelopen is.
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company/321879-statpadding-issue-vehicles.html
Vraag is alleen nog wat ze met de stats van gasten gaan doen die al hebben gecheat.
[ Voor 6% gewijzigd door Hanky74 op 28-06-2008 11:58 ]
Ik vermaak me nog steeds prima met de Demo, heb eingelijk weinig zin om de volledige game te kopen voor 65 euro. Tegen de tijd dat ik de demo saai begin te vinden, denk ik niet dat ik in de full game heel veel nieuws kan vinden? Er zitten maar 5 extra levels in ofzo?
Meestal ben ik een game na 50 uur wel redelijk zat. Bij de demo zit ik nu al op 20 uur oid
Meestal ben ik een game na 50 uur wel redelijk zat. Bij de demo zit ik nu al op 20 uur oid
Verwijderd
Battlefield 1942 heeft veel meer wapens en veel meer gevarieerde maps.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:07:
[...]
Dat is toch altijd zo met de batllefield serie? Als je nog meer verschillende voertuigen zou hebben zou het echt overkill wezen...
dan vraag ik me serieus af wat je nog meer zou willen zien in deze game? Imo is het nu vrij balanced, als je er meer voertuigen en wapens in zou stoppen zou het allemaal chaotischer worden.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:19:
[...]
Battlefield 1942 heeft veel meer wapens en veel meer gevarieerde maps.
Ik vind de maps juist heerlijk, een goede balans tussen close en far range combat.
Verwijderd
Ik wil een spel als Battlefield 1942 of Battlefield 2 voor de Xbox 360, deze versie lijkt meer op CoD dan op Battlefield.amahusu schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:25:
[...]
dan vraag ik me serieus af wat je nog meer zou willen zien in deze game? Imo is het nu vrij balanced, als je er meer voertuigen en wapens in zou stoppen zou het allemaal chaotischer worden.
Ik vind de maps juist heerlijk, een goede balans tussen close en far range combat.
Binnenkort komen ze met een patch, hier zit de conquest mode in van BF2.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:12:
Ik wil een spel als Battlefield 1942 of Battlefield 2 voor de Xbox 360, deze versie lijkt meer op CoD dan op Battlefield.
BadCompany Conquest
| Youtube |
Verwijderd
Ik krijg mijn xb0x-live account niet 'gelinked' aan mijn ea-account.
Ik klink op de link https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do en geef hier XBOX en mijn gametag in, ook krijg ik een mail met info.
Alleen blijft de site maar onderstaande aangeven:
We’re sorry, but it looks like no Xbox Live Gamertag or a PlayStation Network name has been linked with your EA Account.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Patrick
Ik klink op de link https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do en geef hier XBOX en mijn gametag in, ook krijg ik een mail met info.
We’re sorry, but it looks like no Xbox Live Gamertag or a PlayStation Network name has been linked with your EA Account.
Patrick
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde, je kan het spel zelfs niet registeren omdat ie niet in de lijst staat.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:42:
Bij mij duurde het ff voordat de link met m'n PSN-account actief werd. Probeer straks nog eens opnieuw in te loggen, bij mij was de koppeling toen wel actief.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:42:
Patrick
Het duurd idd een tijdje tot het "refresht". Ik zit nu SP te spelen maar daar zit een groot nadeel in: Schoten etc zijn erg luid. Maar in Cutscenes kan ik mn TV lekker hard zetten omdat die stemmen veel te stil zijn. Heb al in Opties dat allemaal verandert maar helpt niet er vee l:(
Dit topic is gesloten.