[Xbox360/PS3] Battlefield: Bad Company

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 44.806 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

same here, dit is voor mij een zekere must-have. Vind het ook veel leuker en uitgebreider dan CoD 4. Mochten mensen me nog willen toevoegen, gamertag: Amahusu

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

3lmo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:40:
Episch potje gehad gister. :D
[afbeelding]

36:1

Ik vind 'm erg leuk, en kan dus ook niet wachten tot hij op de deurmat valt. :*)

Ik heb ook 120% accuracy. :?
_/-\o_

Ik heb die chopper nog steeds niet goed onder de knie. Heb je tips? :P

Wel slecht van de tegenstander dat hij je 18 minuten je gang laat gaan. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

mss komt die 120% accuracy wel doordat je met 1 granaat/mortier/raket meerdere kills hebt gemaakt

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Tourniquet schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:55:
[...]

_/-\o_

Ik heb die chopper nog steeds niet goed onder de knie. Heb je tips? :P

Wel slecht van de tegenstander dat hij je 18 minuten je gang laat gaan. :P
Ik speel meestal met een vriend van mij, en hij vliegt dan. Het enige wat we doen is eerst een beetje rond hun basis hoveren (niet stil) en de AA vernietigen. Ik ben dan support, en als we damage hebben gekregen repareren we zo langs de rivier (aan de kant waar geen basis is) en vliegen we gewoon een beetje rondjes om de basis heen. Ik zorg dan dat het kanon niet oververhit raakt, en voor de communicatie hebben we een private chat. Dus niet de ingame chat, want dan hoor je ook die andere mensen uit je squad. Je moet gewoon in bursts schieten. Het kanon is trouwens ook best sterk tegen tanks, in combinatie met de missiles van de piloot.

Main key is dat we vanaf ~50 health sowieso gaan repairen, en we nooit beginnen met rapen voordat we de AA stuk hebben.
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:58:
mss komt die 120% accuracy wel doordat je met 1 granaat/mortier/raket meerdere kills hebt gemaakt
Dan nog, het is wel weer heel creatief van Dice. :D Had gewoon 100% moeten zijn naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
In nederland komt ie toch 25 juni? Zijn Conquest en Gold Crates de enige mogelijkheden die in de game komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Die heli krijg ik ook maar niet onder de knie... en oefenen zit er ook niet in, aangezien ik in no time door een tank uit de lucht wordt geknald.

Maar de releasedate is ergens rond de 25ste inderdaad. Ik heb hem nog niet gepreordered, maar ik weet wel zeker dat ik deze game ga aanschaffen. Ik ben nu al uuuuuren zoet met de demo :P Gameplay is weer zo vet!!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ik heb em net ff gepre-ordered, ik ben echt benieuwd naar de andere maps en voertuigen. Is het overigens al bekend of er downloadable content komt voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:17:
Ik heb em net ff gepre-ordered, ik ben echt benieuwd naar de andere maps en voertuigen. Is het overigens al bekend of er downloadable content komt voor de 360?
Je bedoelt zoiets als extra maps e.d.? Ik zou er niet op rekenen, maar het zou leuk zijn als er na verloop van tijd extra maps beschikbaar komen. Gratis zou leuk zijn, maar voor niets gaat de zon op natuurlijk.

Hangt denk ik ook af van hoe groot de online community gaat worden natuurlijk. Als deze game qua verkoopcijfers sterk tegenvalt, dan denk ik niet dat ze er nog veel energie in zullen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:17:
Waar heb je hem gepreordered als ik zo vrij mag zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
pricewatch is ook erg nuttig. Ik heb het bijvoorbeeld bij bol.com besteld maar dan voor de PS3. En downloadable content komt er voor de PS3 en Xbox 360 gratis,namelijk de conquest mode en ook wat wapes ofzo had ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik ga hem ook halen, ook al kan ik die demo niet spelen.

Maar waar ik een beetje bang voor ben, is dat 12 tegen 12 eigenlijk veels te weinig is.

Er zit er 2 in een tank, 2 in een heli, 4 in andere voertuigen en dan heb je per team nog 4 a 6 los lopende gasten.

Is dat niet veels te weinig? Is er genoeg actie of moet je gaan zoeken naar tegenstanders? Bovendien zijn die groepjes waarin je kan spawnen toch overbodig en zelfs onhandig? Want je hebt maar hoogstens 1 a2 groepjes lopende gasten. Of zie ik dat verkeerd.

32 tegen 32 zou veel beter zijn. Net als op PC, als daar 20 man op zit, is het toch minder spectaculair.

Wat vinden jullie?

(ik ben alleen geinteresseerd in conquest)

[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 19-06-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
jagermeister schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:04:
Die heli krijg ik ook maar niet onder de knie... en oefenen zit er ook niet in, aangezien ik in no time door een tank uit de lucht wordt geknald.

Maar de releasedate is ergens rond de 25ste inderdaad. Ik heb hem nog niet gepreordered, maar ik weet wel zeker dat ik deze game ga aanschaffen. Ik ben nu al uuuuuren zoet met de demo :P Gameplay is weer zo vet!!
Als je des morgens speelt, kom je vaak genoeg in een lege server. Dat had ik in ieder geval laatst, toen ben ik 4 maal een server gejoined en die waren allen leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Kan iemand die zowel BF2 als BF Bad Company Demo gespeeld heeft aangeven of deze consoleversie een volwaardige vervanger zou kunnen zijn van de PC versie van BF?
En met vervanger bedoel ik dezelfde ervaring van vrijheid, een enorm slagveld waar je midden in zit met allerlei soorten oorlogstuig ter land, ter zee en in de lucht dat er om de haverklap unieke dingen gebeuren. Of zie je dit als een versie waarnaast je altijd BF2 zult (moeten) blijven spelen?

Edit: Voor de consoles zitten er zeker geen mods in?

[ Voor 5% gewijzigd door FrankNLD op 19-06-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

MochiGohan schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:22:
[...]

Waar heb je hem gepreordered als ik zo vrij mag zijn ?
hier voor 55,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Frank76NL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:13:
Kan iemand die zowel BF2 als BF Bad Company Demo gespeeld heeft aangeven of deze consoleversie een volwaardige vervanger zou kunnen zijn van de PC versie van BF?
En met vervanger bedoel ik dezelfde ervaring van vrijheid, een enorm slagveld waar je midden in zit met allerlei soorten oorlogstuig ter land, ter zee en in de lucht dat er om de haverklap unieke dingen gebeuren. Of zie je dit als een versie waarnaast je altijd BF2 zult (moeten) blijven spelen?

Ja, ik denk van wel. En ik weet zeker dat ik erover kan oordelen! (zie sig > stats/xfire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
stalscu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:26:
Ik ga hem ook halen, ook al kan ik die demo niet spelen.

Maar waar ik een beetje bang voor ben, is dat 12 tegen 12 eigenlijk veels te weinig is.

Er zit er 2 in een tank, 2 in een heli, 4 in andere voertuigen en dan heb je per team nog 4 a 6 los lopende gasten.

Is dat niet veels te weinig? Is er genoeg actie of moet je gaan zoeken naar tegenstanders? Bovendien zijn die groepjes waarin je kan spawnen toch overbodig en zelfs onhandig? Want je hebt maar hoogstens 1 a2 groepjes lopende gasten. Of zie ik dat verkeerd.

32 tegen 32 zou veel beter zijn. Net als op PC, als daar 20 man op zit, is het toch minder spectaculair.

Wat vinden jullie?

(ik ben alleen geinteresseerd in conquest)
In eerste instantie zou ik het met je eens zijn, maar dat ben ik niet :+

Na het spelen van de demo is mijn conclusie dat 12 vs 12 ruim voldoende is voor de opzet van deze game. Je speelt telkens maar op een klein gedeelte van de map en de gevechten concentreren zich rondom de gold crates. Zodra je de eerste 2 gold crates hebt vernietigd, wordt het 2de deel van de map vrijgegeven. De gevechten verplaatsen zich nu richting de volgende 2 crates. Men blijft niet echt hangen in het eerste gedeelte van de map.. vrijwel iedereen gaat meevechten om die andere 2 crates te vernietigen of verdedigen, afhankelijk van de zijde waar je aan speelt natuurlijk. Tot nu toe eigenlijk nooit hoeven zoeken naar de actie.

Het gevoel van een echt slagveld weten ze ook, voor zover ik kan beoordelen, vrij goed te benaderen. Het feit dat alles langzamerhand in puin veranderd en de grond vol zit met diepe kraters, draagt hier ook zeker aan bij. Daarnaast is het geluid subliem.... Als een granaat vlakbij inslaat, hoor je een doffe dreun, je headset van je caracter geeft soms een piep van de inslag, een het geluid is even een paar seconden dof. Je ziet de kogels en tank granaten echt met enorme snelheid door de lucht op hun doel inslaan.

Qua gfx is het allemaal niet state of the art, maar ook zeker niet slecht. Gewoon gemiddeld.
3lmo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:29:
[...]

Als je des morgens speelt, kom je vaak genoeg in een lege server. Dat had ik in ieder geval laatst, toen ben ik 4 maal een server gejoined en die waren allen leeg.
's morgens moet ik naar mijn werk en ik ga echt niet vroeger opstaan om een potje te gamen :P, maar bedankt voor de tip ;)
Frank76NL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:13:

Een volwaardige vervanger....hmmm... dat denk ik eigenlijk niet. Je mist inderdaad de mods. Daarnaast heb je in BF2 de mogelijkheid om zelf een server te kiezen waarop je wilt spelen. Nu kan dat niet. Je wordt gewoon op een willekeurige server gepleurd. Bovendien denk ik niet dat er echt een goede ondersteuning voor clans in zit, maar dat zien we na release van de final wel. Het is allemaal iets beperkter, maar het leuke er van is dat iedereen met dezelfde hardware specs tegen elkaar knokt. Het komt nu dus nóg meer op skills aan.

[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 19-06-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Wat betreft de serverkeuze, wellicht dat het alleen in de demo deze opzet heeft en dat het in de full-version allemaal een stuk uitgebreider is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:23:
Wat betreft de serverkeuze, wellicht dat het alleen in de demo deze opzet heeft en dat het in de full-version allemaal een stuk uitgebreider is
Denk het niet, omdat je in de demo ook al de map-keuze hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ik hoop inderdaad dat ze in de final version ook servers met 32 (64?) spelers toestaan en dat je kunt kiezen op welke server je wilt spelen. Wel enigszins jammer dat de conquest mode er als downloadable content later bijkomt in plaats van dat het al gelijk in de retail versie zit (iemand enig idee wanneer die downloadable content ongeveer komt?).

Verder is het feit dat 'alles kapot kan' best leuk en goed gedaan. Niks is leuker om je te verstoppen in een krater om zo vijandelijke tankjes neer te halen. Ook lokt het uit om gewoon alles kapot te schieten als je in een tankje rijdt. Een andere goed element is het geluid wat je echt het gevoel geeft in een oorlogssfeer rond te lopen waarbij de granieten en mitrailleurgeluiden je letterlijk om de oren vliegen. Ook speelt iedereen op dezelfde hardware met dezelfde controls waardoor iedereen gelijke kansen heeft.

Overigens hoop ik niet dat na het uitkomen van het spel er weer 300 patches uitkomen zoals bij BF2.

Zit er overigens een soort van 'autoaim' in Bad Company als je een tegenstander van dichtbij nadert?

[ Voor 5% gewijzigd door OCTheEagle op 19-06-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

3lmo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:04:
[...]

Denk het niet, omdat je in de demo ook al de map-keuze hebt etc.
map keuze in de demo? Als je ranked match doet kom je meteen in de game, enige keuze die je dan hebt is kiezen welke class je wil zijn en welke weapons. Of ben ik nou zo scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een echt top game.
Het kan misschien niet aan BF2 tippen maar het is een geweldig game.
Ik ben erg benieuwd naar de Full versie en vooral de overige mappen.
Speel de demo wegens vakantie elke dag uren lang :D
Geweldig game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
OCTheEagle schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:07:
Ik hoop inderdaad dat ze in de final version ook servers met 32 (64?) spelers toestaan en dat je kunt kiezen op welke server je wilt spelen. Wel enigszins jammer dat de conquest mode er als downloadable content later bijkomt in plaats van dat het al gelijk in de retail versie zit (iemand enig idee wanneer die downloadable content ongeveer komt?).

Verder is het feit dat 'alles kapot kan' best leuk en goed gedaan. Niks is leuker om je te verstoppen in een krater om zo vijandelijke tankjes neer te halen. Ook lokt het uit om gewoon alles kapot te schieten als je in een tankje rijdt. Een andere goed element is het geluid wat je echt het gevoel geeft in een oorlogssfeer rond te lopen waarbij de granieten en mitrailleurgeluiden je letterlijk om de oren vliegen. Ook speelt iedereen op dezelfde hardware met dezelfde controls waardoor iedereen gelijke kansen heeft.

Overigens hoop ik niet dat na het uitkomen van het spel er weer 300 patches uitkomen zoals bij BF2.

Zit er overigens een soort van 'autoaim' in Bad Company als je een tegenstander van dichtbij nadert?
Dat 32 spelers of meer kun je wel vergeten denk ik. Ik ken geen console game die meer dan 24 spelers ondersteund.

Ennuh...autoaim? In de single player misschien, maar in MP hoop ik toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 16:14
@boven Wat dacht je van Socom: Confrontation 32 man online en Resistance 2 wordt zelfs 60 man online.

Heb ook maar Battlefield:BC besteld via ebay voor net geen 48 euro, wel de normale versie uiteraard.
De demo was een positieve verrassing en heb mij er uitstekend mee vermaakt. Hoop dat ze nog wat verbeteringen aan de full version aanbrengen, soms hoor ik niet iedereen uit mijn squad even goed, terwijl ze wel een headset hebben aangesloten en ook heb ik af en toe last van lag wanneer iemand de room joined.
Ik vind het wel jammer dat er maar twee speelmodes zijn, maar de gold crates vervelen tot nu toe niet, dus ik denk dat het wel goed komt.
Met een beetje geluk ligt die begin volgende week op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
jagermeister schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:39:
[...]

Dat 32 spelers of meer kun je wel vergeten denk ik. Ik ken geen console game die meer dan 24 spelers ondersteund.
Frontlines ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Melniek schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:53:
@boven Wat dacht je van Socom: Confrontation 32 man online en Resistance 2 wordt zelfs 60 man online.

Ik vind het wel jammer dat er maar twee speelmodes zijn, maar de gold crates vervelen tot nu toe niet, dus ik denk dat het wel goed komt.
Met een beetje geluk ligt die begin volgende week op de mat.
Ach, BF2 en BF1942 hadden ook alleen maar conquest mode en dat verveelde praktisch nooit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Laatst online: 05-08 12:07
stalscu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:26:

Je kan in elke squad spawnen dus ook in tanks, heli's etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:32:
[...]

map keuze in de demo? Als je ranked match doet kom je meteen in de game, enige keuze die je dan hebt is kiezen welke class je wil zijn en welke weapons. Of ben ik nou zo scheel?
Via custom game, waarin je dus ook je vrienden kunt uitnodigen enzo! ;)
OCTheEagle schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:21:
[...]

Ach, BF2 en BF1942 hadden ook alleen maar conquest mode en dat verveelde praktisch nooit dus ;)
Ja, maar in BF2 had je later ook Infantry Only en dat maakte het spel toch wel een heel stuk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Retonator schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:30:
[...]

Je kan in elke squad spawnen dus ook in tanks, heli's etc...
Kun je trouwens ook kiezen in welke squad je speelt? Nee toch?

Wist niet dat er console games zijn voor + 32 spelers. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
jagermeister schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:05:
[...]

Kun je trouwens ook kiezen in welke squad je speelt? Nee toch?

Wist niet dat er console games zijn voor + 32 spelers. Weer wat geleerd :)
Nee volgens mij niet, dit mis ik in ieder geval wel heel erg. Dus als iemand weet of dit kan en hoe
hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-09 00:42
Wel grappig spelletje alleen jammer dat sommige mensen niet snappen wat precies de bedoeling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-09 00:42
Retonator schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:45:
[...]

Nee volgens mij niet, dit mis ik in ieder geval wel heel erg. Dus als iemand weet of dit kan en hoe
hoor ik het ook graag.
volgens mij kun je dat bij custom game doen voordat je hem opstart, denk niet dat het mogelijk is tijdens de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Tukker_T schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:32:
Wel grappig spelletje alleen jammer dat sommige mensen niet snappen wat precies de bedoeling is...
Ik denk dat dit gewoon een beetje de dynamiek is van de demo. Je zult nu zien dat bijna iedereen
BF:BC kan spelen dat betekent dan ook dat iedereen vrijwel voor zichzelf speelt.

Straks krijgen we de full versie en zullen er al een heleboel mensen zijn afgevallen die geen zin hebben om te betalen.

Een aantal weken daarna of zelfs dagen zul je zien dat er groepjes mensen/clans gaan ontstaan en dat de kwaliteit van de games ook gaat verbeteren. Ik denk ook dat je zeker van de demo niet veel moet verwachten wat betreft TeamPlay(iedereen rushed nu bv. voor de air strikes en heli's, niemand die ff op je wacht als je in een auto wilt instappen etc...) gewoon lekker beetje spelen en straks kun je vast wel wat meer doen met teamplay,tactiek en het juist samen stellen van de classes in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Sommige mensen denken nadat ze aanvallers waren, dat ze als verdediger ,nog steeds de aanvaller zijn dus gaan ze proberen de crates te vernietigen en proberen eige teamleden dood te krijgen. Gelukkig heb ik altijd wel een shotgun met munite paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wat vinden jullie trouwens van de battlefield bad company demo, ik vond hem zwaar tegenvallen eerlijk gezegt. Mikken loopt niet echt lekker, besturing is irritant (herladen met vierkantje |:( terwijl ik net rondje bent gewend met alle spellen). Graphics zijn aardig, tegenvallend na mgs 4 te hebben gespeeld. Het slopen van dingen is leuk, maar erg onrealistich en scripted. Bijv. 5 kogels in een boom, hele boom breekt af.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukker_T schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:32:
Ik vind dit ook erg jammer soms zit je in een team die die echt allemaal voor zich eigen spelen.
Gisteren zat ik in een team met stuk of 6 man en geen 1 van hen dacht om het kamp over te nemen.
4 waren snipers en 1 ervan nam steeds een tank puur om de kills.
Ik was de enige die aanviel , en dan begint het erg te irriteren natuurlijk.
Ik was overigens alle 3 de postjes gewoon dik eerste.

Soms zit ik in een team met allemaal gasten die echt niet weten wat ze moeten doen.
Schieten ze eigen team maten dood , zijn ze bezig in een heel ander plek waar helemaal geen vijand te vinden is..of gaan ze ergens schuilen de hele game en interesseerd hen niet of er verloren/gewonnen word , dit vind ik heel erg jammer want dan krijg je zelf gewoon het sfeer niet te pakken.

Maargoed ik hoop dat het zal veranderen in de Full versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:26:
Sommige mensen denken nadat ze aanvallers waren, dat ze als verdediger ,nog steeds de aanvaller zijn dus gaan ze proberen de crates te vernietigen en proberen eige teamleden dood te krijgen. Gelukkig heb ik altijd wel een shotgun met munite paraat.
Tjah dit heb ik ook vaak , zijn er debielen die je steeds overhoop schieten.
nemen ze een Tank kijken ze helemaal niet uit rijden ze je plat.
En het ergste is dat je dat soort gasten in je squad hebt en jij niet kan veranedern van squad.
je hebt totaal niets aan dat soort gasten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:38

tomtommie

Alaaf!

voor degene met de verbindingsproblemen, open deze poorten en het werkt.... althans bij mij:

TCP: 80, 443, 5223
UDP: 3478, 3479, 3658

url: http://www.gamespot.com/p...sgs.php?topic_id=26276459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:35:
Wat vinden jullie trouwens van de battlefield bad company demo, ik vond hem zwaar tegenvallen eerlijk gezegt. Mikken loopt niet echt lekker, besturing is irritant (herladen met vierkantje |:( terwijl ik net rondje bent gewend met alle spellen). Graphics zijn aardig, tegenvallend na mgs 4 te hebben gespeeld. Het slopen van dingen is leuk, maar erg onrealistich en scripted. Bijv. 5 kogels in een boom, hele boom breekt af.
Ik weet precies wat je bedoelt! In het begin had ook iets van; is dit het? Heb ik hier nou al die maanden op zitten wachten?

Punt is dat je even aan het spel moet wennen. Speel even een paar uurtjes en je zult je woorden terugemen ;)

Zo heb ik al meerdere spannende rondes meegemaakt zonder al die irritante noobies en juist dan komt de game prima uit de verf.

[ Voor 7% gewijzigd door PcManiaxx op 20-06-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:35:
Ik moet zeggen dat de singleplayer mij weinig zal gaan boeien. Met deze demo heb ik me al uren vermaakt; en het kostte me geen cent! Dit is wat mij betreft de beste demo van 2008 (tot nu toe).

Vooral als iedere speler serieus meedoet is het erg leuk, wat me wel opviel: de aanvallers winnen vaker dan de verdedigers.

Ik vind het erg leuk om met de sniper in het water te verschuilen en dan maar kermisschieten, dan schieten de xp's omhoog >:) . Vooral andere snipers pakken is grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mp nog niet gedaan :) mischien dat die wel leuk is. Maar ik ben nog steeds verslaafd aan enemy territory op pc :) ook gratis _/-\o_ en is de game waar is de meeste uren ooit in heb.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Als het goed is ligt Battlefield begin volgende week op de mat. Heb hem bij de drie drukke mannen besteld en is inmiddels onderweg. De vorige keer toen ik de mail kreeg dat die verzonden was, lag de game de volgende dag op de mat.

Ik vond de demo erg vermakelijk en meerdere mensen uit mijn friendslist hebben aangegeven hem te gaan kopen, dus kan ik niet achterblijven. Moet wel bekennen dat ik de single player nog niet eens geprobeerd heb, maar daar koop ik hem ook niet voor.
Voor mij is het een beetje de opvolger voor Cod4, daar ben ik al een tijdje op uitgekeken en tot nu toe vind ik Battlefield leuker. Voornamelijk omdat je hier eigenlijk meer tot teamplay gedwongen word en niet iedereen maar kris kras over het veld rent zijn eigen ding te doen.
Ik hoop dat dit in de volledige versie alleen maar beter wordt en dat dit een leuke opwarmer wordt voor Socom Confrontation uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Ik heb ondertussen ook al aardig wat uurtjes in de demo zitten (twee accounts level 4 :p). De controlls zijn even wennen, maar als je er aan gewend bent is het op zich wel logisch. Ik hoop alleen wel dat ze die bugs er uit halen (zoals dat het geluid van de machine gun op tanks heel erg vaag is :?) en het niet zo maar op de markt kwakken, maar ik heb hoop :)

Laatst trouwens een vaag potje (vast ook een bug), ik kwam in het defenders met één ander persoon, tegen 8 mensen .

Waar ik me ook een beetje aan erger is het schieten, als te tegen één ander persoon vecht is de kans op winnen groter als je zijwaarts loopt en wat springt dan dat je crouched achter cover zit, net als in het echt :+ (dit komt doordat er veel "random" is en weinig recoil.)

[ Voor 21% gewijzigd door jdm8 op 21-06-2008 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Hmm eerste review verschenen van IGN. Game krijgt een 8,6. Zou de moeite waard moeten zijn volgens hun, dus ga hem denk ik toch maar Pre Orderen bij 3BM op Ebay :) Hoop alleen niet dat USA en Europa aparte Online heeft zoals bij COD4..

Linkje naar review: http://xbox360.ign.com/articles/882/882183p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een aantal postings is afgesplitst van Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
l00pz schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:37:
Hmm eerste review verschenen van IGN. Game krijgt een 8,6. Zou de moeite waard moeten zijn volgens hun, dus ga hem denk ik toch maar Pre Orderen bij 3BM op Ebay :) Hoop alleen niet dat USA en Europa aparte Online heeft zoals bij COD4..
Dat lijkt mij niet, in de demo lopen Europeanen en Noord-Amerikanen ook door elkaar heen, ik denk dat dat in de volledige versie niet anders zal zijn.

Cod heeft in principe ook gewoon world wide servers alleen was het door het eerder uitbrengen van een patch voor Noord-Amerika niet meer mogelijk om met elkaar te spelen door de verschillende versies.
Het enige obstakel zou kunnen zijn dat er betaalde content komt die voor de Amerikaanse versie alleen uit de US store gehaald zou kunnen worden, daar de meeste Europese creditcards niet in de US store werken. Maar de eerste update, de conquest mode, is gewoon gratis dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
Melniek schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:49:
[...]

Dat lijkt mij niet, in de demo lopen Europeanen en Noord-Amerikanen ook door elkaar heen, ik denk dat dat in de volledige versie niet anders zal zijn.

Cod heeft in principe ook gewoon world wide servers alleen was het door het eerder uitbrengen van een patch voor Noord-Amerika niet meer mogelijk om met elkaar te spelen door de verschillende versies.
Het enige obstakel zou kunnen zijn dat er betaalde content komt die voor de Amerikaanse versie alleen uit de US store gehaald zou kunnen worden, daar de meeste Europese creditcards niet in de US store werken. Maar de eerste update, de conquest mode, is gewoon gratis dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Laten we dat maar hopen dan :) Anders hebben we nog altijd Entropay als er dingen uit de US Store gekocht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Is het bekend of Bad Company muis en toetsenbord ondersteuning krijgt in de PS3 versie.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op zondag 22 juni 2008 @ 00:17:
Is het bekend of Bad Company muis en toetsenbord ondersteuning krijgt in de PS3 versie.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Gisteren een rare bug meegemaakt.
Wilde spawne bij een squad leider , en die was bezig met dat apparaatje(weet niet hoe die heet , die je kan unlocken bij Sniper waar je Tanks vast kan leggen en bombarderen) die een tank op het oog had ..dus ik spawn op het moment dat de bom omlaag vliegt , heel raar maar die bom was ik zelf :D haha.
Ik zie me eigen zo in de lucht vliegen richting de tank , de tank natuurlijk rondjesrijden om het te vermijden en dus ons squad leider die de tank volgt in zijn eigen schermpje , ik natuurlijk vliegen in de lucht van links naar rechts en val op de Tank :D heel gek 8)7
Natuurlijk ga ik dood en gebeurd er niets met de Tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Is er ook een manier om bij een ander persoon te spawnen? Soms spawn je namelijk continu bij iemand die dat super irritante artillerie ding zit te bedienen terwijl er andere teamgenoten met de goudkist bezig zijn. Dan kun je net zo goed in de basis zelf spawnen. Zie ik iets over het hoofd? of is die mogelijkheid er niet en gaan ze dat hopelijk nog inbouwen.

Dat wat mastercobra meemaakte heb ik misschien ook eens gezien (PS3). Ik dacht echt dat ik gek werd toen ik ineens een figuur door de lucht zag vliegen. :o

[ Voor 17% gewijzigd door jdm8 op 22-06-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Kan iemand daarvan een keer een filmpje maken,wil wel graag zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Nog een rare bug ontdekt, ik spawnde op een kilometer hoogte. Een hele tijd aan het vallen geweest (was wel mooi uitzicht) waarna ik een -10 suicide had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:52:
Kan iemand daarvan een keer een filmpje maken,wil wel graag zien :P
Volgens mij is dat dit: tussen 00:30 en 01:00 ongeveer

http://www.youtube.com/watch?v=BsT7GcRtO-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:19:
[...]

Volgens mij is dat dit: tussen 00:30 en 01:00 ongeveer

http://www.youtube.com/watch?v=BsT7GcRtO-4
Nee 't is anders, je valt echt zelf zegmaar. En dan splatter je uiteen op de grond. :D

-10 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigelijk met het benen door muren gedoe op deze Frostbit engine? Is dit nu helemaal verholpen of ziet het er nog steeds zo knullig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:22:
Hoe zit het eigelijk met het benen door muren gedoe op deze Frostbit engine? Is dit nu helemaal verholpen of ziet het er nog steeds zo knullig uit?
Geen enkel been door een muur gezien :) Maar daar let ik dan ook niet echt op. Ik zit meestal nogal te klooien midden tussen iedereen in, tussen explosies en rookwolken ed. dus het kan best zijn dat ik dat soort dingen mis.

Als je iemand ziet die desyl of jdm8 heet en het ene moment continu dood gaat en even later 10 mensen achter elkaar dood schiet ben ik het. :+ (ik sta meestal ergens bovenaan op de scorelijst)

[ Voor 39% gewijzigd door jdm8 op 22-06-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:22:
Nee dat heb je hier niet , ik heb tientallen uran erop zitten en zoiets heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Wapes zijn bij mij ook niet meer door de muur te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Waarom wordt er gesproken over "tegenvallende grafics"?
Ik zie het toch goed dat het er zeker beter uitziet dan BF2?
Zal wel in vergelijking met grafische toppers op de console zijn(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
Wil de eerste die de full binnen heeft zich hier melden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Hanky74 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:25:
Wil de eerste die de full binnen heeft zich hier melden? :)
release is pas de 26ste afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Zo net een xbox360 en me bijna heel het weekend (als ik ff tijd had) vermaakt met de demo.
Wel moet ik ontzettend wennen aan het schieten zonder muis en mis ik af en toe totaal waar ik vandaan beschoten wordt.
Dan ben ik alweer dood voordat ik kan reageren.

Teamwork is ook nog niet echt top maar dat zal in de volledige versie wel beter worden mag ik hopen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik net zo goed met de gamepad word als dat ik met de muis was. Hou er niet van om onderaan mee te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Teamwork is heel wisselend. Soms wordt er echt top met zijn allen gespeeld. Gaat iedereen een goede positie zoeken om zo één persoon te coveren die de bom plaatst. en dan de crate te verdedigen. Heel vaak zie je echter dat de helft zit te snipen (wat dus bijna geen nut heeft als je attacker bent) en gaat de rest één voor één op de basis afloopt. Als ej in de verdedigende ploeg zit gaan vaak mensen helemala naar de basis van de ander lopen waardoor de stackers makkelijk een bom kunnen plaatsen. Die mensen blijven dan ook lekker aanvallen terwijl er twee bommen in de base liggen en je in je eentje 5 attacekrs probeert tegen te houden.

(het is best wel rustig op de servers op het moment btw, 2 tegen 1 potjes :( Maar kan ik wel ff oefenen in de heli. Het gaat al een stuk beter ondertussen :+ )

[ Voor 40% gewijzigd door jdm8 op 23-06-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Gister ook eens een potje gespeeld met 3 vrienden.

Er leuk dat je als Squad in een game kan springen, en dan alleen je eigen vrienden hoort ipv van iedereen in je team. Zo kan je met 4 man erg goed samenwerken terwijl de rest een beetje als kanonnenvoer dient.

Inderdaad als aanvaller een flinke tijd vanuit een positie schuin achter hun basis liggen snipen, en zo op die manier de verdediging de kans ontnomen om hun turrets te gebruiken, of bommen onschadelijk te maken.

Naderhand veel met een raketwerper rondgerend en op muren geschoten waarachter de verdediging zich verschool. Uiteindelijk 3/3 potjes gewonnen.

Kan iemand me even het nut van die Dogtags uitleggen, want ik heb geen idee waar die verdienen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
l00pz schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:37:dus ga hem denk ik toch maar Pre Orderen bij 3BM op Ebay
Misschien een linkje naar die ebay shop ? Ken 'm nog niet en kan 't niet vinden op ebay :$

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:18
Misschien een domme vraag, maar dit spel heeft zeker geen muis/toetsenbord ondersteuning op de PS3?

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
stp_4 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:20:
Misschien een domme vraag, maar dit spel heeft zeker geen muis/toetsenbord ondersteuning op de PS3?
Ik hoop het niet:

Alleen als er dan ook gescheiden servers zijn. Dé reden voor mij om van pc over te stappen op PS3 is het feit dat een muis een erg onergonomisch (is dat een woord?) instument is. Muis vs controller is niet echt eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

er staat wel bij dat alle games die ze verzenden NTSC zijn, gaat dat geen problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
amahusu schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:23:
[...]

er staat wel bij dat alle games die ze verzenden NTSC zijn, gaat dat geen problemen opleveren?
PS3 spellen zijn regiovrij. Zie ook het playstation 3 ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Aaaah, net een spannende pot, ik stond bijna bovenaan en we waren aan de winnende hand, loopt m'n PS3 vast. :(
OCTheEagle schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:49:
[...]
PS3 spellen zijn regiovrij. Zie ook het playstation 3 ervaringen topic.
Plus dat de meeste tv's tegenwoordig gewoon NTSC aankunnen, tenzij je echt een prehistorisch model hebt. ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Tourniquet op 23-06-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ghehe, net bijna 3 kwartier nonstop dood en verderf gezaaid in een apache als attacker in 1 potje, zat er in vanaf de eerste basis, tot aan de de laatste crates op de plein. Als je het vliegen eenmaal doorhebt en je zet je heli op tijd aan de grond om em te fixen dan ben je echt onsterfelijk :D

[ Voor 3% gewijzigd door amahusu op 24-06-2008 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al weer een tijdje gespeeld. Sommige dingen zijn beter dan Battlefield MC en sommige dingen slechter. Wat me nog het meeste stoort is dat je soms achter een kapotte tank schuilt en dan *floep* is de tank weg, weg cover, dood. Ook de 5 seconden regel als je buiten het speelveld gaat is veels te kort, soms let je in het heetst van de strijd niet op je radar en om met een tank of helikopter dan terug in het speelveld te komen is onmogelijk. Als gunner in de helikopter heb je het wel makkelijker in deze Battlefield versie, ik heb in de demo al meer mensen gedood dan in een jaar spelen van de vorige versie. De AA gun is te zwak, dit is het eerste wat de helikopter vernietigd en daarna heeft ie in principe vrij spel. Artillerie had gewoon op een neutrale plek moeten staan zoals in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo nu een aantal uurtjes gespeeld en ik vind dat de heli gewoon te sterk is. Er zijn maar weinig wapen die de heli kunnen uitschakelen. Is het mogelijk om met vrienden een eigen squad te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net 4 uur nonstop gespeeld 8)7 , ik zie ze nog steeds vliegen :D
Zon heli kun je ook als je goed mikt met een bazooka neerhalen , vandaag heb ik 2x een heli neergehaald die vrij hoog vloog.
Het was leuk omdat ik in een goed squad zat , heel de squad ging gewoon lekker aanvallen/verdedigen je kreeg gewoon het teamspel gevoel te pakken en de uren vlogen voorbij.
heel veel knife kills :) , lekker vol knallen met shotgun.

vooral 3 rondes vond ik echt prachtig.
Ons tegen stander had 1 hele goede squad misschien dat ze vrienden waren maar ze waren altijd samen heel de potjes lang.
Dus als je 1 van hen neerschoot moest je wel goed uitkijken want je wist dat de andere 2 altijd in de buurt waren.
Zo had ik heel vaak hen alle 3 te pakken was echt lache , elke keer kwamen ze mij tegen :D
Maargoed het was leuk , vannacht maar weer >:)
Ben nu al fking verslaafd aan de Demo laat zitten de volledige versie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Frank76NL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:08:
[...]

Ik hoop het niet:

Alleen als er dan ook gescheiden servers zijn. Dé reden voor mij om van pc over te stappen op PS3 is het feit dat een muis een erg onergonomisch (is dat een woord?) instument is. Muis vs controller is niet echt eerlijk.
Volgens mij had je voor UT3 ook gescheiden servers. Vind een FPS veel fijner spelen met muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
amahusu schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 03:41:
ghehe, net bijna 3 kwartier nonstop dood en verderf gezaaid in een apache als attacker in 1 potje, zat er in vanaf de eerste basis, tot aan de de laatste crates op de plein. Als je het vliegen eenmaal doorhebt en je zet je heli op tijd aan de grond om em te fixen dan ben je echt onsterfelijk :D
Dan heb je nog niet tegen ons gespeeld. :D
Gister een potje of 8 gedaan met 4 vrienden in een team. Die heli had geen schijn van kans.

Ik speel altijd als support, en je schiet zo'n helie uit de lucht met 1 clip van zo'n machinegeweer.

Als je eenmaal doorhebt hoe makkelijk zo'n heli met normaal geweervuur uit de lucht te krijgen is, dan heeft dat ding geen schijn van kans meer. Zeker als je met 4 man bent die samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ghehe ok :)

wat is je gamertag dan? Ik heb nog helemaal geen vriendjes :'( (nieuwkomer op xboxlive gebied)

als je mij wil toevoegen, mn gt: amahusu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je wel zelf een squad samenstellen? Met de demo kan je alleen maar op "squad" klikken en dan wordt je automatisch bij een squad gevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:41:
Maar kan je wel zelf een squad samenstellen? Met de demo kan je alleen maar op "squad" klikken en dan wordt je automatisch bij een squad gevoegd.
Volgens mij kun je vrienden inviten, maar of ze meteen in jouw squad worden ingedeeld is voor mij nog steeds de vraag. Verder is het hele squad principe voor mij sowieso nog onduidelijk. Het is iig totaal anders dan in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Maaruh, weet iemand of het mogelijks is om met toetsenbord/muis te spelen (PS3)?

[ Voor 3% gewijzigd door stp_4 op 24-06-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daarom en in Battlefield 2 was het perfect geregeld met het samenstellen van een squad. Ook zou het wel weer leuk geweest zijn als er een commander is die alles kan aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

w00000t! Ik was net ff in de stad en wat zag ik daar tot m'n grote verbazing liggen bij Free Record Shop?! 58,99,- was ie, dus heb em maar meteen meegenomen. Elders (bij game plaza en futurezone lag ie ook al in de schappen, echter daar mochten ze em pas vanaf 26 juni verkopen).

dus voor mensen in de omg. rotterdam die BF:BC vroeg willen hebben: FRS bij churchillplein (bij kinko's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:41:
Yup, start multiplayer.

Custom game, en druk op X (bij 360) voor Squad invite.

Je kan nu 3 vrienden inviten, als je dan samen bent kan je starten en kom je samen als een squad in een game.

Dit kan bij zowel player als ook ranked games.

Werk perfect, je communicatie is ook alleen met je squad onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm blijkbaar wordt ie niet alleen bij de FRS verkocht, servers zitten al bomvol! Wat een verademing die nieuwe maps, mooie ruime maps met volop actie. Wel weer ff alle maps leren kennen en ranks behalen (en dus opnieuw weapons unlocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
amahusu schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:25:
hmm blijkbaar wordt ie niet alleen bij de FRS verkocht, servers zitten al bomvol! Wat een verademing die nieuwe maps, mooie ruime maps met volop actie. Wel weer ff alle maps leren kennen en ranks behalen (en dus opnieuw weapons unlocken)
Ben benieuwd of er nog zaken verandert zijn in de Full? Kun je daar iets over kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

je kan iig online kiezen op welke moeilijkheidsgraad je wil spelen, je komt dan volgens mij in een server met spelers met een gelijke rank. Ook kan je nu preffered map aangeven.

Single player nog niet echt gedaan. Voorzover ik kan het beoordelen is het online gedeelte alleen maar beter geworden, vrijwel geen lag en snelle connectie naar de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
amahusu schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:37:
je kan iig online kiezen op welke moeilijkheidsgraad je wil spelen, je komt dan volgens mij in een server met spelers met een gelijke rank. Ook kan je nu preffered map aangeven.

Single player nog niet echt gedaan. Voorzover ik kan het beoordelen is het online gedeelte alleen maar beter geworden, vrijwel geen lag en snelle connectie naar de server.
Check! Single player kan me eigenlijk ook niet boeien, zou dus ook meteen aan MP beginnen :P

Heb je al ontdekt of ze het e.e.a. al iets verbetert hebben? Zoals bijvoorbeeld de splash damage van tanks. Nu schiet je een meter naast een speler en hij loopt 0,0 schade op 8)7

Als support leg je het vrijwel altijd af tegen de assaultclass en zijn M16. Met je SMG moet je zowat een hele clip legen voor iemand neervalt, terwijl je met de M16 iemand zo neer hebt :/

En zo zijn er nog tal van zaken in de demo die niet kloppen. Neemt overigens niet weg dat ik de demo tot nu toe nog heel vermakelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:32
amahusu schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:27:
w00000t! Ik was net ff in de stad en wat zag ik daar tot m'n grote verbazing liggen bij Free Record Shop?! 58,99,- was ie, dus heb em maar meteen meegenomen. Elders (bij game plaza en futurezone lag ie ook al in de schappen, echter daar mochten ze em pas vanaf 26 juni verkopen).

dus voor mensen in de omg. rotterdam die BF:BC vroeg willen hebben: FRS bij churchillplein (bij kinko's)
Gefeliciteerd dan ben jij de eerste die zich hier meldt met de full versie :). In de USA is ie al sinds 19 juni uit dus het zou goed kunnen dat de servers al aardig vol zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

jagermeister schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:55:
[...]

Check! Single player kan me eigenlijk ook niet boeien, zou dus ook meteen aan MP beginnen :P

Heb je al ontdekt of ze het e.e.a. al iets verbetert hebben? Zoals bijvoorbeeld de splash damage van tanks. Nu schiet je een meter naast een speler en hij loopt 0,0 schade op 8)7

Als support leg je het vrijwel altijd af tegen de assaultclass en zijn M16. Met je SMG moet je zowat een hele clip legen voor iemand neervalt, terwijl je met de M16 iemand zo neer hebt :/

En zo zijn er nog tal van zaken in de demo die niet kloppen. Neemt overigens niet weg dat ik de demo tot nu toe nog heel vermakelijk vind.
volgens mij hebben ze dat nu wel bijgeschaafd of m'n aim is beter geworden, want met m'n favo smg leg ik ze nu vrij soepel om.

Ook veel jappen trouwens nu in servers, dus het lijkt erop dat er geen regio-gebonden servers zijn maar dat iedereen gewoon wereldwijd kan connecten. Vooralsnog nog amper lag tegengekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hoe zit het ook alweer met die wapen die je krijgt van de demo,krijg ik emailtje naar mn email adres? Had de demo al tot lvl 4 en heb daarna verwijderd zodat ik als ik de game krijgt dat ik weer extra blij ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIe tracergun is echt grappig, alls je daar een sniper van je eigen team me volschiet is het net een wandelende kerstboom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:37:
DIe tracergun is echt grappig, alls je daar een sniper van je eigen team me volschiet is het net een wandelende kerstboom. :+
Whaha.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, volgens gamespy wordt de downloadable content voor BF:BC volledig kostenloos, dat zou echt top zijn! Ik ben voorlopig nog wel ff bezig om de 8 maps die er nu bij zitten te leren kennen. Heerlijk uitgestrekte levels waarbij zowel close als long range combat uiterst vermakelijk zijn.

Dat landschap uit de singleplayer demo verandert echt in een maanlandschap na een tijdje knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De launch trailer in HD: http://www.gametrailers.com/player/35466.html?type=wmv

Echt, ik lag in een deuk in het begin met dat golfkarretje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Demo stats zijn inmiddels te bekijken op http://badcompany.ea.com

Je moet wel een account hebben of aanmaken en die eventueel koppelen met je xbox of PS id. M'n kills/death ratio is nog niet helemaal zoals het moet zijn, maarja ik neem nou eenmal graag een beetje risico (speel ook meestal Assault). :D

Demo Stats
Total Score 9288
Kills 545
Deaths 954
Time Played 20hr, 43min, 40sec

Ik verheug me nu al op de (zéér uitgebreide) statistieken van de full game! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het spel koop wordt dan automatisch mijn rank van de demo meegenomen of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 07:52:
Als ik het spel koop wordt dan automatisch mijn rank van de demo meegenomen of moet ik helemaal opnieuw beginnen?
Als ik het goed heb begrepen begin je opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is best jammer want ik heb nu al een aantal unlocks. Toch maar snel kopen dan want ik vermaak me er best mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 07:52:
je moet inderdaad opnieuw beginnen en weer alle ranks en unlocks halen. Als je de demo veel hebt gespeeld unlock je wel meteen de Uzi in de full version en verder kan je op een aantal verschillende manieren nog een viertal andere wapens unlocken (www.findallfive.com).

die stats zijn trouwens best uitgebreid, naast je kill ratio en gedetailleerde gegevens per klasse/wapen/voertuig kan je ook online zien welke sp/mp achievements je hebt gehaald en welke trophies je hebt verdiend.

ik merk wel stijging in m'n statistieken ten opzichte van de demo :) :

Total Score 3776
Kills 220
Deaths 404
Time Played 9hr, 22min, 47sec

full game:

Total Score 730
Kills 65
Deaths 91
Time Played 1hr, 58min, 46sec

het gaat warempel nog wat worden met die xbox controller :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Dat ding zegt:Het blijkt dat je geen PS3/Xbox 360 account aan je EA account gekoppeld heb terwijl ik dat wel heb :S
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.