Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede plaatjes van de witte versie:

http://news.softpedia.com...G-Might-Get-Jealous-4.jpg

http://news.softpedia.com...G-Might-Get-Jealous-3.jpg

gsmweb heeft z'n foto's ook aangepast. Wat ik mooi vind is dat de letters op de achterkant zijn ingestanst (hoe je ook wilt noemen). Ook mooi het wit in combinatie met metallic/zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Geldt voor de witte het zelfde verhaal als de 16 gb versie? Oftewel kunnen we de witte wel in Nederland verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij t-for telecom en the phone house werd mij gezegd dat de 8GB versie deze of volgende week beschikbaar is, de 16GB versie komt pas in November....

Maarja geen idee wat hier van waar is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gebruik maken van de TouchWiz alleen zonder WM ? of is het noodzakelijk dat deze op de achtergrond draait?

Grtz

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag is ondertussen beantwoord

nieuwe vraag:

zal de radio als je aan het reizen bent automatisch de zender opzoeken ivm diverse frequenties in verschillende delen van het land

bijvoorbeeld in leiden is radio 538 het beste op 102.1 in voorschoten en den haag op 102.7
zal ie dan automatisch switchen of moet je hem handmatig zoeken zodra de ontvangst minder wordt

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kan iemand mij kort samenvatten waarom je wel of niet zou kiezen voor de i900, en voor de F480 zou gaan?

Ik heb zelf de F480 nu 2 weken en ik ben er erg over te spreken, enige nadeeltje vond ik dat er geen wifi op zit, wat dus wel bij de i900 erop zit. Nu lees ik dat windows mobile ook niet alles is volgens sommige, ik ben zelf een vista lover dus dan zou ik WM juist wel fijn vinden?

Buiten dat zit er veel meer geheugen op, ik heb net een los 4gb kaartje gekocht... Grrr
Er zit een qwerty tobo op.. Grrr

Zit een beetje met gemengde gevoelens of ik niet beter ff had kunnen wachten op deze en de F480 aan me voorbij had moeten laten gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door peakaboo op 22-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:39:
Kan je gebruik maken van de TouchWiz alleen zonder WM ? of is het noodzakelijk dat deze op de achtergrond draait?

Grtz
De TouchWiz interface (op de i900) is een schil die bovenop Windows Mobile draait. Windows Mobile draait dus altijd op de achtergrond, dit is namelijk het besturingssysteem.

@peakaboo: Zo te zien kun je dat prima zelf. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 22-08-2008 14:33 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
peakaboo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:44:
Kan iemand mij kort samenvatten waarom je wel of niet zou kiezen voor de i900, en voor de F480 zou gaan?

Ik heb zelf de F480 nu 2 weken en ik ben er erg over te spreken, enige nadeeltje vond ik dat er geen wifi op zit, wat dus wel bij de i900 erop zit. Nu lees ik dat windows mobile ook niet alles is volgens sommige, ik ben zelf een vista lover dus dan zou ik WM juist wel fijn vinden?

Buiten dat zit er veel meer geheugen op, ik heb net een los 4gb kaartje gekocht... Grrr

Zit een beetje met gemengde gevoelens of ik niet beter ff had kunnen wachten op deze en de F480 aan me voorbij had moeten laten gaan.
ja kijk een beetje tweaker gaat altijd eerst goed kijken wat voor gsm er komt en of er binnenkort geen nieuwe komt. Zelf had ik na een aantal reviews gelezen te hebben en hem al eens in m'n handen gehad te hebben ook al besloten om de F-480 te kopen. Echter zag ik dit topic en ik heb het hier en daar wat doorgelezen en ik besloot nog eventjes te wachten :).

WM weet ik niet of het goed is. Ik hoor ere meestal wel slechte verhalen over de gebruikersvriendelijkheid over maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
kami124 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:04:
[...]

ja kijk een beetje tweaker gaat altijd eerst goed kijken wat voor gsm er komt en of er binnenkort geen nieuwe komt. Zelf had ik na een aantal reviews gelezen te hebben en hem al eens in m'n handen gehad te hebben ook al besloten om de F-480 te kopen. Echter zag ik dit topic en ik heb het hier en daar wat doorgelezen en ik besloot nog eventjes te wachten :).

WM weet ik niet of het goed is. Ik hoor ere meestal wel slechte verhalen over de gebruikersvriendelijkheid over maarja.
Ja ik ben al druk zat met dingen bij te houden op andere hardware gebieden :P Dus je kunt niet alles weten ;) Je hebt wel gelijk hoor daar niet van, maar dan krijg je hetzelfde verhaaltje als met videokaarten, als je nog even wacht heb je een betere en zo gaat het dan door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:18

Praetextatus

the dutch_paki

Sorry mensen, had geen tijd afgelopen week om te replyen :) Mijn broertje is iig erg blij met zijn Omnia.

Antwoord: Nee, je moet elke keer zelf zoeken. Ik heb t moeten doen bij t reizen van A'dam --> Den haag

Fotos zal ik vanavon uploaden. Morgen maak ik een video review voor jullie. Als jullie nu nog vragen hebben plaats ze dan beantwoord ik ze morgen in de video.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:43:
vraag is ondertussen beantwoord

nieuwe vraag:

zal de radio als je aan het reizen bent automatisch de zender opzoeken ivm diverse frequenties in verschillende delen van het land

bijvoorbeeld in leiden is radio 538 het beste op 102.1 in voorschoten en den haag op 102.7
zal ie dan automatisch switchen of moet je hem handmatig zoeken zodra de ontvangst minder wordt

[ Voor 0% gewijzigd door Praetextatus op 22-08-2008 15:15 . Reden: typos ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

ik heb zelf ook met de f480 kunnen spelen.
Kun je zonder wifi, GPS en groter scherm? houd dan lekker de F480.
Ik en mijn broertje hebben al een paar jaar window mobile phones en daarom besloten we voor de omnia te gaan. Er zijn meer mogelijkheden mee. Wil je echt gebruik maken van word,excel pp, wifi enzo dan kun je wel switchen. Maar dat moet je voor jezelf bepalen uiteindeljk ;)
peakaboo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

De Samsung Omnia vergeleken met E-ten M700 en MDA Vario 2: De Samsung Omnia is responsiever, gaat langer met batterij mee, ziet er mooier uit en dankzij de de nieuwe GUI van samsung is hij echt user friendly. Je kunt alle basis dingen doen zonder de styles en poespas. Word, sms-en, excell, bellen etc. alles kan in principe binnen 2-3 dagen onder de knie gekregen worden :) En ook belangrijk: Hij is in 4 dagen niet een keer gereset :) Dit is de eerste WM phone die ik niet heb hoeven te resetten ;)
kami124 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:04:
[...]

[ Voor 6% gewijzigd door Praetextatus op 22-08-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Praetextatus schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:06:
ik heb zelf ook met de f480 kunnen spelen.
Kun je zonder wifi, GPS en groter scherm? houd dan lekker de F480.
Ik en mijn broertje hebben al een paar jaar window mobile phones en daarom besloten we voor de omnia te gaan. Er zijn meer mogelijkheden mee. Wil je echt gebruik maken van word,excel pp, wifi enzo dan kun je wel switchen. Maar dat moet je voor jezelf bepalen uiteindeljk ;)

[...]
Nou typen enz doe ik wel op m'n normale PC, en ja wifi, ik heb 24/7 'gratis' internet op m'n mobiel dus daar ligt het niet aan, maar ik d8 dan kun je je tel thuis op je router verbinden enz. Groter scherm = ook grotere telefoon, in een minder grote broekzak ;) Dus nee, dat is niet direct een must (maar wel mooier natuurlijk). GPS, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat je daar nu aan hebt :$

@ hieronder, mijn F480 is toch al zeker 1x (miss 2 weet niet meer) vastgelopen en daarna rebooten hij zichzelf.

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 22-08-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

peakaboo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:
[...]

Nou typen enz doe ik wel op m'n normale PC, en ja wifi, ik heb 24/7 'gratis' internet op m'n mobiel dus daar ligt het niet aan, maar ik d8 dan kun je je tel thuis op je router verbinden enz. Groter scherm = ook grotere telefoon, in een minder grote broekzak ;) Dus nee, dat is niet direct een must (maar wel mooier natuurlijk). GPS, ik weet eerlijk gezegd niet eens wat je daar nu aan hebt :$

@ hieronder, mijn F480 is toch al zeker 1x (miss 2 weet niet meer) vastgelopen en daarna rebooten hij zichzelf.
Als ik jou hoor dan denk ik dat je genoeg hebt aan de F480. Kijk voor jezelf of t rendabel is om een abbo af te sluiten of 250-300 bij te betalen. Ik zou t niet doen denk ik in jou geval omdat jij alleen (denk ik) vanwege t uiterlijk doet :)
Mocht je voor 100 Euro kunnen upgraden dan kan ik je t van harte aanraden. Anders niet.

GPS is om navigatie te kunnen gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Praetextatus schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:14:
[...]

Als ik jou hoor dan denk ik dat je genoeg hebt aan de F480. Kijk voor jezelf of t rendabel is om een abbo af te sluiten of 250-300 bij te betalen. Ik zou t niet doen denk ik in jou geval omdat jij alleen (denk ik) vanwege t uiterlijk doet :)
Mocht je voor 100 Euro kunnen upgraden dan kan ik je t van harte aanraden. Anders niet.

GPS is om navigatie te kunnen gebruiken :p
Daar heb ik dan weer een tomtom voor :P En anders zoek ik het op op internet ;) voila. Nee maar ik heb liever een wat kleinere platte foon, de F480 is bijna identiek aan de D900 qua grootte, perfect voor mij dus.

Als ik kon upgraden bij hi deed ik het wel denk ik, maar ik heb nu net een 1jarig abo + inet afgesloten dus ik zit wel even goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik wilde eigenlijk eerst ook de F480 halen, maar ze hadden hem niet op voorraad.
Toen ik op internet verder ging kijken zag ik de i900 en wist meteen dat dit em zou worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Iik heb heel, heel erg veel moeite met het kiezen tussen deze telefoon en de N82. Mijn P800 valt uit elkaar en is sterk aan vervanging toe en het liefst zou ik beide telefoons hebben =o maar dat zit er niet in. Voor mezelf even de voordelen per toestel op een rijtje gezet, misschien heeft een ander er ook wat aan.

N82 > i900

+ 150 euro goedkoper i.c.m. hetzelfde abonnement (telfort 180 18 maanden op gsmweb)
+ sneller
+ betere flitser op camera (geschikter voor in het donker)
+ 30 fps MP4 video recording op 640x480
+ 6 gram lichter..eigenlijk verwaarloosbaar
+ standaard usb aansluiting (vs samsungs proprietary connector)
+ koptelefoonuitgang aan de bovenkant, makkelijk in de zak (bij samsung
zijkant onderaan)
+ hogere helderheid scherm (beter te lezen in zonlicht)
+ 16M kleuren scherm vs 65K bij Samsung
+ 3D versnellingschip voor soepel gamen
+ geheugenkaart verwijderbaar zonder batterij eruit te halen
+ dedicated keypad, altijd scherm vrij voor taken

i900 > N82

+ uiterlijk mooier
+ touch screen met mooie interface, makkelijker SMS-en, tekenen, browsen etc
+ groter scherm (3.2” vs 2.4”), veel prettiger voor films kijken in widescreen
+ komt met 8 GB interne opslag
+ ingebouwde touchpad (notebook stijl) muis
+ kan DiVX afspelen zonder voorbewerking
+ radio heeft RDS i.t.t. N82
+ krachtigere batterij
+ Windows Mobile OS, geen gedoe met signen zoals bij Nokia Symbian OS?
+ iets minder dik (maar wel breder, ik vind persoonlijk dikte echter storender)
+ led voor licht bij filmen & zaklamp

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:25:
Iik heb heel, heel erg veel moeite met het kiezen tussen deze telefoon en de N82. Mijn P800 valt uit elkaar en is sterk aan vervanging toe en het liefst zou ik beide telefoons hebben =o maar dat zit er niet in. Voor mezelf even de voordelen per toestel op een rijtje gezet, misschien heeft een ander er ook wat aan.

N82 > i900

+ 150 euro goedkoper i.c.m. hetzelfde abonnement (telfort 180 18 maanden op gsmweb)
+ sneller
+ betere flitser op camera (geschikter voor in het donker)
+ 30 fps MP4 video recording op 640x480
+ 6 gram lichter..eigenlijk verwaarloosbaar
+ standaard usb aansluiting (vs samsungs proprietary connector)
+ koptelefoonuitgang aan de bovenkant, makkelijk in de zak (bij samsung
zijkant onderaan)
+ hogere helderheid scherm (beter te lezen in zonlicht)
+ 16M kleuren scherm vs 65K bij Samsung
+ 3D versnellingschip voor soepel gamen
+ geheugenkaart verwijderbaar zonder batterij eruit te halen
+ dedicated keypad, altijd scherm vrij voor taken

i900 > N82

+ uiterlijk mooier
+ touch screen met mooie interface, makkelijker SMS-en, tekenen, browsen etc
+ 5 mm minder dik (maar wel 5 mm breder)
+ groter scherm (3.2” vs 2.4”), veel prettiger voor films kijken in widescreen
+ komt met 8 GB interne opslag
+ ingebouwde touchpad (notebook stijl) muis
+ kan DiVX afspelen zonder voorbewerking
+ radio heeft RDS i.t.t. N82
+ krachtigere batterij
+ Windows Mobile OS, geen gedoe met signen zoals bij Nokia Symbian OS?
+ iets minder dik (maar wel breder, ik vind persoonlijk dikte echter storender)
+ led voor licht bij filmen & zaklamp
Heb je de N82 al in je handen gehad ??
Die toetsjes geven gewoon een flinke kramp in je duim.....waardeloos !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de telefoon los op internet (nederland) word gekocht is dit dan alleen de telefoon of met "Millionaire pack"? Ik heb ook al de telefoon gezien op internet met Millionaire pack voor maar 581 euro terwijl er in de persbericht van samsung voor 699 te verkrijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Als er niet bij staat dat het een Millionaire pack is dan is het gewoon een los toestel. Het Millionaire pack wordt niet standaard geleverd in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:51:
Als de telefoon los op internet (nederland) word gekocht is dit dan alleen de telefoon of met "Millionaire pack"? Ik heb ook al de telefoon gezien op internet met Millionaire pack voor maar 581 euro terwijl er in de persbericht van samsung voor 699 te verkrijgen was.
Waar heb je dit gezien als ik vragen mag?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sooooooowwweeeeeiiijjjjj....................!!!
Heb je ervaring met deze shop ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Hier een mooie leather case voor de omnia. zelfs ruimte voor de styles.

http://www.carrymobile.co...=SSI900LCBT1BK&pdaid=I900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen ervaring kwam hem tegen op kieskeurig.nl
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:25:
[...]

Sooooooowwweeeeeiiijjjjj....................!!!
Heb je ervaring met deze shop ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het qwerty in landscape modus goed te gebruiken is voor het maken van rapporten in word? Of het uberhaupt mogelijk is om het in landscape te gebruiken in word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het qwerty in landscape modus goed te gebruiken is voor het maken van rapporten in word? Of het uberhaupt mogelijk is om het in landscape te gebruiken in word

Ff vergeten er bij te vragen. Moet dit dan met een styles pen of is dit goed te doen met de vingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
De omnia is in principe gemaakt voor gebruik zonder stylus maar je zult hem soms nodig hebben.
Toetsenbord schijnt goed te werken met de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn heeft hem in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wat meer info? Als hij daar ligt wil ik hem ff ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ben nog steeds aan het rondkijken voor een mooi hoesje voor de omnia hier in nederland.
heeft iemand al iets kunnen ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw filmpje opgedoken van een uitpakker van de omnia

http://skoften.net/index/video/nieuw_telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mooi he zit dagelijks op dit topic alleen op mn werk is streaming media ge blokkeerd |:( dus filmpjes kan ik niet bekijken en als ik dan een keer thuis ben ga ik niet weer alle posts af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:51
Hier een film met welke settings je moet gebruiker voor TomTom,dus het werkt wel op interne GPS. mooi.

Maar moet nog even zien welke er goed draait op de i900.

Filmje tomtom op i900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:
[...]

Heb je wat meer info? Als hij daar ligt wil ik hem ff ophalen..
16 gb versie

549 euro (met 1 of andere rare actie, moet je hem tussen 19.00 en 22.00 kopen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@blaaaskaak

Welke Saturn is dat dan?
En geld dit voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij was toch echt op dat filmpje een externe gps ontvanger te zien of vergis ik me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:43:
volgens mij was toch echt op dat filmpje een externe gps ontvanger te zien of vergis ik me
nee.

met een programmaatje wordt de interne GPS als externe gps gesimuleerd. zo denk TomTom dat er een externe GPS aanwezig is.

(Volgens mij dan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:09:
@blaaaskaak

Welke Saturn is dat dan?
Ik krijg het gevoel dat het een beetje een bluf-verhaaltje is.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:09:
@blaaaskaak

Welke Saturn is dat dan?
Saturn Belgie heeft hem niet eens besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:59

migros

Nooit meer een Samsung

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 07:44:
[...]

Ik krijg het gevoel dat het een beetje een bluf-verhaaltje is.. :X
Staat op dit moment in de folder van Saturn Groningen voor € 599,- met 16 gb interne geheugen. Als je een giftcard hebt (wat dat ook moge betekenen) krijg je € 50,- korting en kost ie nog maar € 549. Lijken mij redelijke prijzen voor de 16 GB versie.

Alleen jammer dat ik in Den Haag woon en Saturn Rotterdam de aanbieding niet heeft.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Iedergeval wel de zekerheid dat dit DE week is van de uitlevering overal en je zal zien dat aan het einde van de week nog 30 euro van de prijs is op de vergelijkingssite.

ERg nieuwsgierig wat de firmware op het nederlandse toestel zal zijn. Kwam laatst verhaal tegen (dat was voor de samsung i780) dat op het alllerlaatste moment de apparaten worden voorzien van de laatste software. Dat ging met tientallen tegelijk..vervolgens werden ze ingepakt en verscheept naar desbetreffende land/leverancier. Ik denk dat deze stap ook bepaald wanneer een bepaald toestel op de markt verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:19:
[...]

Staat op dit moment in de folder van Saturn Groningen voor € 599,- met 16 gb interne geheugen. Als je een giftcard hebt (wat dat ook moge betekenen) krijg je € 50,- korting en kost ie nog maar € 549. Lijken mij redelijke prijzen voor de 16 GB versie.

Alleen jammer dat ik in Den Haag woon en Saturn Rotterdam de aanbieding niet heeft.
Zojuist gebeld met Saturn en (ondanks dat het groot uitgemeten staat in de folder met de opmerking dat de aanbieding geldig is vanaf de 25e) hij is nog niet leverbaar.. Ze verwachten hem 'ergens deze week'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Staat op dit moment in de folder van Saturn Groningen voor € 599,- met 16 gb interne geheugen. Als je een giftcard hebt (wat dat ook moge betekenen) krijg je € 50,- korting en kost ie nog maar € 549.
"Bij aankopen tussen 19 en 22 u ontvangt u bij iedere 100 Eur aan aankpen een Saturn giftcard ter waarde van 10 Eur".

Ik weet niet of je die giftcard dan meteen kan gebruiken om dat bedrag weer van het aankoop bedrag af te trekken.

Maar redelijke actie, ik ga elke avond deze wel even kijken bij Saturn Groningen (is hier om de hoek).

Op de site van Saturn en dan Saturn groningen kun je de folder online bekijken. Hij staat op de zelfde pagina met de zelfde actie voor de HTC Touch Pro voor de zelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even verder gelezen, en je kunt inderdaad meteen het Giftcard bedrag van het verkoop bedrag afhalen. Dus je betaald dan 549 voor de 16 GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Vraag me af welke winkels het toestel vanaf vandaag in de vitrine hebben staan. Ik ga zo eens bij de Media Markt in Den Haag kijken.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste winkels gaan vandaag om 13:00 open.
Even hopen dat ik dan zo gebeld wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een berichtje aan de moderators:

deze week komt volgens vele de Samsung OMNIA i900 :9~ in de winkel te liggen *O* *O* *O*

hier zullen vast en zeker veel berichten over komen over waar en hoe duur ie is
gelieve een beetje mild te modereren over deze berichten B)
er zijn veel zenuwachtige mensen hier op dit topic (waar ik er ook een van ben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:38:

deze week komt volgens vele de Samsung OMNIA i900 :9~ in de winkel te liggen *O* *O* *O*

er zijn veel zenuwachtige mensen hier op dit topic (waar ik er ook een van ben :P )
Lol wat een toestel niet kan teweeg bregen ,.. haha:P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:38:

Een waarschuwing: laat het gewoon :) Nogmaals: technisch forum en dus ontopic over de Omnia reageren. Voor prijzen en levertijden hebben we de pricewatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
[...]

Weet iemand toevallig of dit de english version is of de NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sathumax schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:58:
[...]

Weet iemand toevallig of dit de english version is of de NL?
Wat denk je zelf? Nederlandse winkel, veel Nederlanders kopen de telefoon, en veel Nederlanders beheersen niet ge-wel-dig de Engelse taal. Ra, ra, ra .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 23:14
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:02:
[...]

Wat denk je zelf? Nederlandse winkel, veel Nederlanders kopen de telefoon, en veel Nederlanders beheersen niet ge-wel-dig de Engelse taal. Ra, ra, ra .. ;)
Dat zegt niets. De Phoneshop in Den Haag kan hem ook leveren. Echter staat er op de site dat deze een Duitse Windows Mobile bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

MediaMarkt in Den Haag heeft nog nooit van de Omnia gehoord. Ze kunnen niet eens de N95 8gb leveren. Wat een domme zaak zeg.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan wie heb je het gevraagd dan ? iemand aan de balie of een medewerker die bij de telecom afdeling werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Iemand die bij de telecomafdeling werkt. DIe gast was zo dom dat ie dacht dat ik het over een prepaid-provider had.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:28:
Iemand die bij de telecomafdeling werkt. DIe gast was zo dom dat ie dacht dat ik het over een prepaid-provider had.
_O- _O- _O- OMG volgens mij komt die gast van de koelkast afdeling af en was de normale "kracht"even lunchen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdburgt1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 10:11
Even een update dat geheel on-topic over de duurzame aspecten gaat van de Omnia, en hoe deze te waarborgen ;)

Mailtje van screenprotector.nl gehad dat ze de brando screenprotector voor de Omnia volgende week kunnen gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das idd goed nieuws ik wacht alleen wel ff reacties van andere af die deze protector gaan aanschaffen
heb ooit op mn MDA vario zo'n protector gedaan en dat was voor mij een ramp om te doen luchtbellen :'( , scheef |:( en vinger afdruk aan de lijmlaag kant :X
dus ben nog wel een beetje huiverig voor dit soort protectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdburgt1980
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:54:
das idd goed nieuws ik wacht alleen wel ff reacties van andere af die deze protector gaan aanschaffen
heb ooit op mn MDA vario zo'n protector gedaan en dat was voor mij een ramp om te doen luchtbellen :'( , scheef |:( en vinger afdruk aan de lijmlaag kant :X
dus ben nog wel een beetje huiverig voor dit soort protectors
Was dat dan een Brando? Normale screenprotectors zijn idd een ramp, maar de Brando is in 1 woord super! Deze is nl. niet op basis van lijm/plaksel, maar betreft een zelfklevende protector die gewoon afwasbaar is en die je 100x eraf en erop kan doen. Ook luchtbellen verwijder je erg makkelijk.

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen aandelen Brando of zo O-) , maar ben gewoon zeer enthousiast over dit zeldzaam goede product! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je ook al wat ze gaan kosten want op de site kom ik het niet 123 tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15
Even een vraagje over de RDS ondersteuning, weet iemand of hierbij ook TMC wordt ondersteund?

Ik kan dit niet vinden in de specs.

Dat zou namelijk erg handig zijn voor mijn Navigon pakket met TMC ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Traffic Message Channel of TMC is een radiosignaal dat kan worden meegezonden door gebruik te maken van de RDS-techniek. Het kan ook via GPRS verstuurd worden.

Bron: wikipedia

Wikipedia: Traffic Message Channel

of het dan ook op de normale radio te doen is geen idee maar waarschijnlijk wel via webradio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik denk dat ik voor de InvisibleSHIELD ga, daar is echt geen kras op te krijgen.
Zie hier een review waarbij hij op een iphone is geplakt:

http://www.pocketinfo.nl/...ld-voor-de-iphone-3g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:06:
Ik denk dat ik voor de InvisibleSHIELD ga, daar is echt geen kras op te krijgen.
Zie hier een review waarbij hij op een iphone is geplakt:

http://www.pocketinfo.nl/...ld-voor-de-iphone-3g.html
hier een linkje voor de i900

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
eeweep schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:57:
Even een vraagje over de RDS ondersteuning, weet iemand of hierbij ook TMC wordt ondersteund?

Ik kan dit niet vinden in de specs.

Dat zou namelijk erg handig zijn voor mijn Navigon pakket met TMC ondersteuning.
Helaas kun je RDS niet gebruiken. De chipset ondersteunt dit niet volgens mij. Bij de HTC modellen zoals de Touch Diamond hebben ze dit softwarematig een keer proberen op te lossen, maar helaas zonder succes.

Voor zover ik weet zijn er nog geen oplossingen waarbij je de RDS informatie streaming kan ontvangen en laten werken met je navigatiepakket die RDS ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op internet gekeken naar verschillende webshops en zag dat een paar de datum hebben verplaatst naar begin september (na de officiele verkoopdatum). Dat is dus een minpuntje, maar het pluspuntje is dat die sites ook de gewone versie hebben veranderd naar een millionaire pack :P

"Nu met gratis lederen travel case, een bijpassende bluetooth headset en een speciale editie van het blad Miljonair."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
gsmweb net gesproken en ze verwachtten hem vorige week al. Vandaag is ie ook niet binnen gekomen bij hun. Hopelijk komt ie wel deze week... Tevens is de info aangepast naar de 8GB versie. Dus geen 16GB, maar dat had ik al verwacht door de lage prijs.

[ Voor 28% gewijzigd door bsmpower op 25-08-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdburgt1980
Hmmm, beetje zitten googelen, maar ik kan niet echt een goede vergelijking vinden tussen de invisibleSHIELD en de Brando...

Iemand die hier iets zinnigs over te melden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:54:
gsmweb net gesproken en ze verwachtten hem vorige week al. Vandaag is ie ook niet binnen gekomen bij hun. Hopelijk komt ie wel deze week... Tevens is de info aangepast naar de 8GB versie. Dus geen 16GB, maar dat had ik al verwacht door de lage prijs.
ahh mooi dat jij ze gesproken hebt, scheelt mij weer een telefoontje :) !
Wel balen dat er zoveel onduidelijkheid is over de levering van zo'n toestel. Die 8Gb had ik inderdaad ook wel verwacht.
Weet iemand trouwens al of er standaard navigatie software op het toestel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdburgt1980
Voor de mensen die nog interesse hebben in de invisibleSHIELD, ik heb door mijn bestelling 2 kortingcodes (20%) die ik mag weggeven... snelste 2 kunnen dus voor $20 ipv $25 een full-body bestellen...

Here's a one-time-use code that you enter during checkout: xrc1tk
Here's a one-time-use code that you enter during checkout: 9ykr0t

... Nu maar hopen dat het een beetje goed spul is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze invisibleSHIELD ook in nederland te koop?
Heb namelijk geen paypal/creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
jvdburgt1980 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:42:
[...]

Voor de mensen die nog interesse hebben in de invisibleSHIELD, ik heb door mijn bestelling 2 kortingcodes (20%) die ik mag weggeven... snelste 2 kunnen dus voor $20 ipv $25 een full-body bestellen...

Here's a one-time-use code that you enter during checkout: xrc1tk
Here's a one-time-use code that you enter during checkout: 9ykr0t

... Nu maar hopen dat het een beetje goed spul is... :?
Bedankt man voor de code! Ik heb er ook 1 besteld. Met die korting en lage dollarkoers zijn dit interessante koopjes :P. Hopelijk heb ik hem volgende week in huis... Als ik de filmpjes moet geloven is dit een prima protector. Alleen dat spul wat je er op moet spuiten, is dat een soort lijm? Ik hoop iig niet dat ie lijmsporen achterlaat als de screenprotector er eenmaal op zit...

Oja ik heb ook nog 2 kortingscodes die jullie mogen gebruiken!

81yqr5

of

pd18tk
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:54:
Is deze invisibleSHIELD ook in nederland te koop?
Heb namelijk geen paypal/creditcard
Nee is niet in Nederland te koop. www.screenprotector.nl heeft wel Brando screenprotectors. Dit zijn, naar horen zeggen, ook goede protectors! En die kosten rond de 8,- dus goed te doen. PDAshop en nog wat winkels hebben alleen dure screenprotectors te koop...

[ Voor 35% gewijzigd door bsmpower op 25-08-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:12:
Alleen dat spul wat je er op moet spuiten, is dat een soort lijm? Ik hoop iig niet dat ie lijmsporen achterlaat als de screenprotector er eenmaal op zit...
Dat is volgens mij een soort zeep om hem op zn plaats te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:57:
[...]

Dat is volgens mij een soort zeep om hem op zn plaats te krijgen
*Nuchtere veel te wijs klinkende hollander aan*

Ik heb nu al zoveel telefoons gehad...waaronder de laatste 4 pda's. Op dit moment (wachtend op de 900) heb ik een samsung i780 phone..en nog noooooit heb ik een noemenswaardig krasje op me scherm gehad. Ik doe er werkelijk alles mee! Dat is ook te zien want hij wordt wel smerig maar krasjes..ho maar. telefoon zit in me tas...met sleutels..in me zak met geld ik weet het niet allemaal..

Tegenwoordig hebben ze dat echt goed voor elkaar hoor guys. Je hebt echt niet zomaar een kras te pakken door de coatings die ze gebruiken. Daarbij komt dat je met een screenprotector zo moet rommelen om dat helemaal perfect te krijgen. Verder krijg je de opmerkingen naar je hoofd zoals..heeejj heb je het beschermlaagje er nog op zitten..peuter peuter ;)

Het klinkt allemaal erg wijs maar check eerst eens hoe het plastik eruit ziet van het frontje je zal verbaast zijn hoe slijtvast het is.

* Nutere veel te wijs klinkende hollander uit *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een telefoon met sleutels bij elkaar houden zonder krassen.
Als ik jouw was zou ik naar de casino gaan, met zo'n geluk.
want zo goed zijn die coatings echt niet.

Als je de telefoon altijd bij je houdt zonder iets anders in je zak blijft die wel kras vrij.
maar telefoon en sleutels in een broekzak gaan echt niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben van plan om een samsung i900 te kopen (hoewel nog enige twijfel tussen de Xperia, de i900, de htc touch pro en de opvolger van de Viewty). Ik heb nu een G600 en kan er niet meer tegen dat het aantal op te slagen berichten SLECHTS 200 (of 230 indien je SIM meerekent) bedraagt :s

Mijn vraag nu, weet er iemand of dit ook het geval is bij de i900? Zou me straf lijken, maar zou het liefst wel wille wete voor alle zekerheid :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:50:
Hallo, ik ben van plan om een samsung i900 te kopen (hoewel nog enige twijfel tussen de Xperia, de i900, de htc touch pro en de opvolger van de Viewty). Ik heb nu een G600 en kan er niet meer tegen dat het aantal op te slagen berichten SLECHTS 200 (of 230 indien je SIM meerekent) bedraagt :s

Mijn vraag nu, weet er iemand of dit ook het geval is bij de i900? Zou me straf lijken, maar zou het liefst wel wille wete voor alle zekerheid :)

Alvast bedankt!
Op een WM toestel is dat geen enkele probleem.
Heb zelf antaal WM toestellen versleten en ik dacht rond 1000 berichten te hebben opgeslagen.
En Als het gaat om bewaren van die berichten, dan heb je een handige applicatie die al je berichten coppiert naar je outlook.
Zoals met mail :)
Ik zou me daar geen zorgen om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:50:

Alvast bedankt!
De viewty heeft een max van 300 berichten. Ik weet niet hoe het zit met de opvolger. Zover ik weet hebben WM telefoon's geen limiet. Mijn vario, die al bijna 3 jaar oud is, heeft er iig geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Thanks, ik heb deze code gebruikt pd18tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de screenprotector van brando besteld

ik wacht met smart op mijn phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens vele sites is 29 augustus de dag, dat de omnia geleverd gaat worden nog een paar nachtjes slapen voordat ik hem in mijn handen mag hebben. *O* Ik kan niet wachten... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:55:
volgens vele sites is 29 augustus de dag, dat de omnia geleverd gaat worden
noem er eens een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweeeeeeet had een beetje op vandaag gehoopt maarja 3 naggies slapen valt ook nog wel meedit las ik trouwens ook nog ff
De Samsung i900 is voorzien van speciale navigatie sofware zodat deze mobiele telefoon u direct naar uw bestemming navigeert.
en
korte demo's van onder andere de Garmin navigatie software
:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:27:
sweeeeeeet had een beetje op vandaag gehoopt maarja 3 naggies slapen valt ook nog wel meedit las ik trouwens ook nog ff

[...]

en

[...]

:9~ :9~ :9~ :9~
_/-\o_ daar heb ik dus ff overheen gelezen.... die drie nachtjes houd ik het ook nog wel vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Volgens veel andere sites zou ie in week 34 beschikbaar komen voor de nederlandse markt. De verhalen worden steeds ongeloofwaardiger. Het lijkt wel een toestel van SonyEricsson

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:06
Ook ik heb een onzichtbaar schild besteld. Heb daarvoor 81yqr5 gebruikt. Bedankt!

hier twee nieuwe: 3qgkvd & v7g35d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:27:
Ja, me too! Heb je nog niks van je leverancier gehoord dan?

Btw mensen, die shields, kun je die er ook weer makkelijk afhalen of zit je dat met een of andere lijmlaag/andere rotzooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

Ja, me too! Heb je nog niks van je leverancier gehoord dan?

Btw mensen, die shields, kun je die er ook weer makkelijk afhalen of zit je dat met een of andere lijmlaag/andere rotzooi?
met de brando weet ik dat je hem zo weer eraf kan halen, zo vaak kan hergebruiken als je wilt zonder enige resten achter te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik nog niet maar de postbode is nog niet geweest hier dus er is nog kans

voor de vraag van BeMe:
The invisibleSHIELD is only .2 millimeters thick making it the slimmest Omnia SGH i900 skin or Omnia SGH i900 cover of its kind. It is so tough that we back it with a lifetime guarantee. So, if it ever does wear or scratch, we will replace it for free, for the life of your device. And if you ever need to remove the invisibleSHIELD, no problem; it comes off clean and leaves no sticky residue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
heb de 16GB bij expansys besteld (engels), ik laat wel weten welke firmware die heeft, moet hem morgen of overmorgen hebben als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Kortingscodes voor invisibleshield (en de reacties daarop) mag je hier posten:

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@migros
Volgens algebeld.nl was de verwachte leverdatum eerst de 25ste, toen de 26ste en nu is het 2 september geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff met de afdeling inkoop gebeld van mn werk en ze zijn verstuurd dus kan ze binnen enkele dagen binnen hebben iig deze week nog

so they are coming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:15:
net ff met de afdeling inkoop gebeld van mn werk en ze zijn verstuurd dus kan ze binnen enkele dagen binnen hebben iig deze week nog

so they are coming
ehh je werkt bij een gsmboer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:16:
[...]

ehh je werkt bij een gsmboer?
dat heeft u correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

effe nog een vraagje van technische aard anders blijf ik maar offtopic ouwehoeren

als je je toetsenbord in landscape modus zet in standje grote letters dus zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/2145.jpg
kan je dit dan instellen als standaard of moet je hem telkens zo instellen want zou ik dan wel weer vervelend vinden
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!