ik ga hem iig vandaag niet binnen krijgen morgen zou ik het niet weten ben dan een daggie vrij

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 17:02 ]
http://www.youtube.com/watch?v=wr6-Qegf1s0DaannO schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:54:
Verder wil ik iedereen vragen om de discussie over levertijd te stoppen. Hij komt er erg snel aan, dat is duidelijk. Elke mail van een webshop hoeft hier niet geplaatst te worden dus graag nu ontopic over het toestel lullen
Does the new ROM have the haptic feedback when using the keypad and keyboard?
Yes, This ROM have the haptic feedback when you press on keypad and keyboard. But it is only effective with samsung keyboard. If you install another keyboard (ex: resco keyboard, PCM keyboard) or default keyboard of windows mobile, It will not feedback when you press.
[ Voor 70% gewijzigd door DeOS op 19-08-2008 18:30 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Klopt niet helemaal, fabriek mag zelf bepalen wat voor een garantie ze geven (zij verkopen nl. niet direct aan de consument). De 2 jaar die je noemt is een garantieverplichting van de verkoper aan de consument. In de praktijk wordt het eerste jaar dan meestal opgevangen door de fabrikant...Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:38:
@splendes, bij welke zaak werk jij eigenlijk.. Je zou toch moeten weten dat dit soort belangrijke info gewoon bij de specs behoort te staan? Maar erg bedankt voor de telefoonnummers..![]()
Ander onderwerp dan maar.. Wat ook vreemd is bij coolsounds is dat er het volgende staat bij de garantie:
[...]
Dat lijkt me stug, aangezien binnen de EU 2 jaar geldt en in nederland minimaal 2 jaar...
Ik wacht ook op gsmweb. gsmweb heeft wel een datum genoemd die ook op dit forum te vinden is. Maar daar mogen we niet meer over pratenLucky1965 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:49:
[mbr]Stoppen dus![/]
schiet maar niet op bij gsmweb terwijl de meeste websites toch de prijzen al weten
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 18:44 . Reden: Volgende keer gewoon laten goed?! Beetje kinderachtig.... ]
iPhone: 320 x 480 pixels (3,4 inch)Jos84 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:30:
hoe zit het eigenlijk met het afspelen van films-series en de kwaliteit daarvan. Is dat dan net zo scherp als op bijvoorbeeld de iPhone?
[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 19-08-2008 20:45 ]
Laten we dan ook even de hele reeks tonen:Jos84 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:44:
Filmpje gemaakt met de Omnia
http://nl.youtube.com/watch?v=AQu64f1Hg3w
Dit schildpad beest is wel donders snel trouwens!![]()
[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 19-08-2008 21:19 ]
De Samsung i8510 lijkt me alleen interessant als je veel waarde hecht aan goede foto's. Voor de rest vind ik de Omnia mooier qua; interface, uiterlijk en touchscreen. Ben wel benieuwd naar de eerste reviews van de i8510. Zelf ga ik voor de Omnia.Jos84 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:01:
ik begin toch weer lichtelijk te twijfelen. De Samsung i8510 vind ik namelijk ook schitterend. symbian vs wm.....
[ Voor 5% gewijzigd door Jos84 op 19-08-2008 21:49 ]
[ Voor 23% gewijzigd door bsmpower op 19-08-2008 22:12 ]
Verwijderd
Er zijn tegenwoordig prima "echte" gameboy kwaliteit games verkrijgbaar voor mobiele telefoons hoor, plus ze toveren er betere (en soepele) 3D graphics uit dan m'n GBA SP, die niet echt verder komt dan SNES stijl mode-7. Voor de N82 en N95 zijn prima games verkrijgbaar!Lucky1965 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:16:
het is en blijft en telefoon, al heeft het dan veel extra's. voor de echte games moet je een gameboy of iets dergelijks gaan gebruiken, dan loopt het soepel.
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Verwijderd
Ik vind die filmpjes met die schildpad best tegenvallen, nogal blokkerig.
[ Voor 11% gewijzigd door DeOS op 20-08-2008 09:05 ]
Verwijderd
Ja ik denk eigenlijk wel dat de filmpjes er wel wat beter uitzien op de telefoon zelf.bsmpower schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:40:
Youtube comprimeerd wel ja. Maar ik denk dat originele film bestanden ook niet een hoge kwaliteit zullen hebben!?
Ahh dat is wel vet ja, die nieuwe animatie vond ik al vet eruit zien!DeOS schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:02
Je kunt in de nieuwe ROM dus zelf de rotate animatie kiezen. Hopelijk wordt de NL versie direct met de nieuwe ROM uitgeleverd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 09:43 ]
[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 09:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Screenprotector is altijd aan te raden ivm krassen. Een goede screenprotector (bijvoorbeeld brando) heeft geen invloed op je touchscreen prestaties.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:30:
ik weet of dit al gevraagd is, zo ja sorry
maar screenprotector overheen plakken, is dat wijs? qua krassen? werkt je touch dan nog wel; goed??
[ Voor 35% gewijzigd door DeOS op 20-08-2008 11:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ahum....dit lees ik op de Nederlandse Omnia-site....staat toch dat er Garmin opzit...??DaannO schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:38:
Ze bedoelen de software voor GPS, GPS zal er altijd in zitten maar software zal je vaak zelf moeten kopen
Leuk man gatheren
[ Voor 7% gewijzigd door Lucky1965 op 20-08-2008 14:00 ]
hey wat is dat voor een applicatie? Ziet eruit als iets waar ik al heel lang naar op zoek ben: een UPnP control point!
Zie ook http://www.dlna.org/ .Turn your Samsung i900 into a wireless jukebox with DLNA support. DLNA (Digital Living Network Alliance) allows your Samsung i900 to connect to other DLNA & Wi-Fi compatible devices turning into into a wireless multi-media jukebox. Watch movies on your TV sent directly from your Samsung i900, send high quality stereo music directly to your DLNA enabled hi-fi all without wires.
[ Voor 26% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 14:14 ]
Verwijderd
[ Voor 221% gewijzigd door DaannO op 20-08-2008 16:10 ]
[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 16:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb je een link voor mij want ik kan hem niet vinden!bsmpower schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:22:
Hmm iets te enthousiast een bericht geplaats, sorry...
maar de i900 is inmiddels te bestellen bij gsmweb voor een concurrerende prijs (dit mag ik wel zeggen toch?)
Verwijderd
Oke bedankt, dan maar effe wachten op een los toestelbsmpower schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:50:
Hij staat alleen bij nieuwe contracten en contractverlengingen. Nog niet als los toestel...
Verwijderd
[Off Topic] Waarom bevalt Vf niet? Ik zit ben juist van plan van om van TM naar Vf te gaan, vanwege sneller internet voor 10e en betere dekking.Kbeuriot schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:55:
Maar mijn huidige abbo loopt in oktober af, dus moet 2 maanden overbruggen, maar dan moet de i900 wel simlockvrij zijn. weet iemand dit? (ga van vodafone naar telfort, Vf bevalt me echt niet)
[ Voor 5% gewijzigd door The Flow op 20-08-2008 17:13 ]
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Verwijderd
Same here, ook net besteld, inderdaad een concurrerende prijs. Vanaf oktober contractverlenging bij Telfort. Ik ga er vanuit dat ie simlock vrij is. De specs staan nog niet op gsmweb dus als je het zeker wilt weten moet je toch ff bellen.Kbeuriot schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:55:
Net besteld bij gsmweb, dus contract morgen in huis.
Maar mijn huidige abbo loopt in oktober af, dus moet 2 maanden overbruggen, maar dan moet de i900 wel simlockvrij zijn. weet iemand dit? (ga van vodafone naar telfort, Vf bevalt me echt niet)
Verwijderd
Volgens mij zijn (bijna) alle telefoons met abbo simlock vrijKbeuriot schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:55:
Net besteld bij gsmweb, dus contract morgen in huis.
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 17:44 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 18:26 ]
Gsmweb is bijna altijd de goedkoopste geweest. Meer dan de helft goedkoper dan de meeste andere webshops die ik heb bezocht... Maar misschien scheelt het niet altijd veel geld?Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:25:
De prijzen van de Touchwiz zijn op gsmweb icm telfort hoger qua toestelprijs dan bij de webshop van Telfort. De abonnementstarieven en zogenaamde kortingen zijn overal hetzelfde. Alleen doet GSMweb net of ze kortingen geven, terwijl het de normale prijzen zijn...
Zal hetzelfde zijn bij de Omnia
[ Voor 90% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 18:32 ]
Kennis begint met informatie vergaren.
Verwijderd
Verwijderd
Is toch logisch dat hierover gesproken wordt.aliberto schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:34:
Ik ben blij als die i900 eindelijk in de winkels ligt, reden:
Dan lees je hier niet meer waar hij allemaal te bestellen is of welke provider de leukste aanbieding heeft. Ik ben meer geïnteresseerd qua gebruikers ervaringen en wat deze telefoon kan, tevens ook wat zijn mankementen zijn.
Voor prijzen hebben we pricewatch of kieskeurig.nl
Ik wordt hier een beetje moe van namelijk.
Naar mijn weten heb je alleen een 'black' en een 'white'...? Eigenlijk is alleen de achterkant zwart of wit. De voorkant (rand) is bij beide versies metalic (=grijs?)Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:37:
Is iemand al opgevallen dat de plaatjes die op gsmweb bij de "white" staan de grey uitvoering betreffen. Voor zoever ik weet is de white uitvoering met een witte achterkant en niet grijs...
Ik hoop dat ik ook echt de witte uitvoering krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 19:02 ]
[ Voor 39% gewijzigd door dragonzzzz op 20-08-2008 19:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door bsmpower op 20-08-2008 19:39 ]
waarom kijk je dan niet op ppcsg.com....500 pagina's met ervaringen etc!aliberto schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:34:
Ik ben blij als die i900 eindelijk in de winkels ligt, reden:
Dan lees je hier niet meer waar hij allemaal te bestellen is of welke provider de leukste aanbieding heeft. Ik ben meer geïnteresseerd qua gebruikers ervaringen en wat deze telefoon kan, tevens ook wat zijn mankementen zijn.
Voor prijzen hebben we pricewatch of kieskeurig.nl
Ik wordt hier een beetje moe van namelijk.
Verwijderd
Hier hetzelfde! Ook mijn eerste WM toestel.Kbeuriot schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:11:
Dan neem ik aan dat de toestellen die in nederland uitkomen wel de nieuwe rom hebben.
Dit wordt mijn 1e WM toestel, hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen!
Ik weet het nog niet, een vriend heeft ook WM, maar dan 2003, en die krijd ik soms niet te pakken omdat zijn tel is "vastgelopen" oke, is nu wel "oud" maar toch.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:55:
[...]
Hier hetzelfde! Ook mijn eerste WM toestel.
Een vriend van me heeft wel eens een WM gehad en zag er op zich niet verkeerd uit en veel opties.
Ik denk wel dat ik er heel blij mee ga zijn
klopt, maar moet dan nog kijken of 8 of 16gb kaartje wordt, collega gaat naar amerika over een maand, dus even prijzen daar kijken ookbsmpower schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:26:
[...]
@Kbeuriot: Als de 8GB vol is kan je natuurlijk nog uitbreiden met een sd kaartje!
[ Voor 51% gewijzigd door Kbeuriot op 21-08-2008 00:33 ]
Verwijderd
Hopelijk is dit bij de NL versie ook zo. Dan heb je zelf nog de keuze welke taal je wil gebruiken.We got the handset with Hungarian software, the ROM itself being English, the Hungarian translation is on the Extended ROM and the phone will ask us on first boot which language do we want to use. Changing the language doesn't affect the phone's speed, which is confirmed by the Pocket PC Mark results.
Software compatibility is not the best due to the screen with a unique resolution, unfortunately there are lots of applications that don't support the wide screen, so they won't launch. This is partly due to software developers, we can only hope that the situation will improve in the future!
[ Voor 20% gewijzigd door DeOS op 21-08-2008 07:28 ]
[ Voor 17% gewijzigd door DeOS op 21-08-2008 12:56 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door DeOS op 21-08-2008 10:38 ]
Leuk man gatheren
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:13:
ff een vraagje van een hele andere aard:
bestaat er een Remote desktop voor windows mobile
zodat ik vanuit de trein mijn normale pc kan besturen en bijvoorbeeld dingen kan opzoeken die op mijn pc staan of de webcam aanzetten
Het is getest en werkt, alleen komt het niet goed op het scherm heb ik begrepen.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:13:
ff een vraagje van een hele andere aard:
bestaat er een Remote desktop voor windows mobile
zodat ik vanuit de trein mijn normale pc kan besturen en bijvoorbeeld dingen kan opzoeken die op mijn pc staan of de webcam aanzetten
Volgende keer eerst de posts van vandaag lezen? Was al voorbij gekomenVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:56:
hier nog een verslag van de omnia :
http://mobilearsenal.com/...foreword_accessories.html
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door bsmpower op 21-08-2008 14:13 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Lucky1965 op 21-08-2008 14:26 ]
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door DaannO op 21-08-2008 17:23 ]
Verwijderd
als ik die unboxing videos zie dan zie ik toch ook duidelijk dat er een screenprotector uit de doos komt.Lucky1965 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:12:
Er zal er toch wel 1 bijgeleverd worden bij de verpakking. Is misschien niet de beste maar toch!!
Bij de HTC Touch Pro wordt verwezen naar een site http://www.touchxperience.com/
Het programma wat daar wordt besproken, is dat ook te gebruiken op de Omnia??
Verwijderd
Is altijd een beetje jammer vind ik.. Hebben ze zo hun best gedaan om er een mooie egale en strakke voorkant aan te geven, ga je d'r een stuk zacht plastic opplakken. En daaromheen nog eens een stuk siliconen..jvdburgt1980 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:05:
Hey, dan nog een andere vraag (heb net ook de Omnia besteld):
Dat ding is natuurlijk pas compleet met een goede Brando screenprotector en een siliconen beschermhoesje. Nu heb ik de screenprotector pas op 1 plek gezien voor een rip-off van 18 euro, en een siliconen beschermhoesje nog helemaal nergens...
Any suggestions?
Verwijderd
ach die balken op de tv nemen we ook allemaal voor lief dus zo erg zal het toch niet zijn op je mobielbsmpower schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:39:
Even over de afwijkende resolutie. Ik hoorde juist verhalen dat veel programma's wel werken maar dan in letterbox. Dus zwarte balkjes onder en boven. Net zo als 4:3 beeldmateriaal op een 16:9 breedbeeld tv bijvoorbeeld. Maar het blijft even afwachten tot we het zelf hebben kunnen ondervinden.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 17:09 ]
Verwijderd
- maak een ruimte klaar waar geen/zo min mgoelijk stof is (badkamer: hete kraan open laten staan om te stomen en de stoom neer laten slaan)
- Haal de accu uit je telefoon
- Maak een oplossing van lauw water en afwasmiddel
- Was je handen direct om je vingers van vet te ontdoen, liefst niet afdrogen met doek (= pluisjes)
- Zorg dat het scherm van je viewty stofvrij is
- Haal de screenprotector van de bescherming
- Zet de screenprotector in je zeepoplossing
- Pak je screenprotector en laat hem uitlekken
- Plaats je screenprotector op het scherm, door het zeepwater kan je de protector nog makkelijk verschuiven.
- Met een plastic card de bubbels eruit duwen
- Laten drogen
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 22:25 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq