Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:24:
[...]
de ellende is alleen een beetje dat half nederland (letterlijk :P ) bankiert bij de postbank.
en dat sms-tan systeem is reuze-handig, maar als je gsm het niet doet houdt het wel op...
Shit daar heb ik niet aan gedacht...
Dat word nog humor dan. Ook omdat ik nog gebeld ga worden i.v.m. aflevering nieuwe bestelling.

Wel uitzuigerij dat je moet opwaarderen om bereikbaar te zijn hoor...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!
Ik had maar 1 doel voor ogen met mijn overstap:
- Snel internet

En aangezien Vodafone en KPN Mobiel de enigen zijn die HSDPA op de volledige snelheid vrijgeven was de keuze snel gemaakt...

En daarnaast... mocht ik mijn telefoon verkocht krijgen (ik krijg straks een belletje van een goede bieder) dan zijn de effectieve kosten van mijn vodafone abbo in totaal €13,- (bellen, sms-en en internetten) per maand :D (Ik kan m'n lol niet op bij Vodafone :P)

€13,- per maand haalde ik zelfs bij telfort niet :D

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Betekent dit dat ex-abonnees geen tientje van telfort krijgen?
Even uit mijn hoofd. Tientje van Telfort is alleen voor nieuwe prepaid klanten waarvan de NAW gegevens nog niet bekend zijn. Als jij bent omgezet van postpay naar Prepaid dan zijn je NAW gegevens al bekend en kan je dus idd geen tientje van Telfort aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Word er deze maand nog geld afgeschreven door Telfort? En word dit dan het hele bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:48:
Wordt er deze maand nog geld afgeschreven door Telfort? En word dit dan het hele bedrag?
Even een grammaticaal foutje verbeterd voor je. Leerzaam nietwaar!? :P

Ze berekenen het abonnementsgeld gewoon op basis van het aantal dagen dat je hebt gehad. Dus je betaalt 14/31ste van de normale kosten. Je bundel bestaat uit een gelijk aandeel van de normale minuten. Als je over dat deel heen gaat dan wordt dat natuurlijk wel berekend als extra kosten buiten de bundel. Mensen die alleen en veel bellen in de eerste week van elke maand hebben dus pech ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47

Kju

Echt laten ze allemaal bij Telfort d*** vallen. Bel je tegen 35 cpm zegt ze doodleuk na vijf minuten wachten dat ik KPN netwerk moet selecteren, wat ik al gedaan had. Daarna zegt ze ik zoek het uit. Na nog eens vijf minuten wachten verbinding verbroken. Ik kan wel 1244 bellen, echter niets anders en kan ook niet gebeld worden, heb inmiddels een opwaardeerkaart maar kan niet opwaarderen omdat de dienst niet beschikbaar is.
Eigenlijk hebben ze mij bij Telfort vanaf het begin af aan afgezet. Drie keer gebeld voor UMTS: eerste keer zeiden ze je hebt de eerste rekening nog niet betaald, tweede en derde keer geen umts waar je je bevind en het ligt aan je toestel en pas de vierde keer: Oh ze zijn vergeten het te activeren.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:53:
[...]

Even een grammaticaal foutje verbeterd voor je. Leerzaam nietwaar!? :P
Achter het tweede word had je ook even een 't' moeten zetten ;)
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:53:
[...]Ze berekenen het abonnementsgeld gewoon op basis van het aantal dagen dat je hebt gehad. Dus je betaalt 14/31ste van de normale kosten. Je bundel bestaat uit een gelijk aandeel van de normale minuten. Als je over dat deel heen gaat dan wordt dat natuurlijk wel berekend als extra kosten buiten de bundel. Mensen die alleen en veel bellen in de eerste week van elke maand hebben dus pech ;)
En dit klopt ook niet helemaal, want de bundels gaan bij Telfort op verschillende dagen in. Bij mij op de 8e van elke maand. Dus wordt het (14-8)/31 = 6/31ste deel van de totale maandkosten (bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
Kju schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:03:
Echt laten ze allemaal bij Telfort d*** vallen. Bel je tegen 35 cpm zegt ze doodleuk na vijf minuten wachten dat ik KPN netwerk moet selecteren, wat ik al gedaan had. Daarna zegt ze ik zoek het uit. Na nog eens vijf minuten wachten verbinding verbroken. Ik kan wel 1244 bellen, echter niets anders en kan ook niet gebeld worden, heb inmiddels een opwaardeerkaart maar kan niet opwaarderen omdat de dienst niet beschikbaar is.
Eigenlijk hebben ze mij bij Telfort vanaf het begin af aan afgezet. Drie keer gebeld voor UMTS: eerste keer zeiden ze je hebt de eerste rekening nog niet betaald, tweede en derde keer geen umts waar je je bevind en het ligt aan je toestel en pas de vierde keer: Oh ze zijn vergeten het te activeren.
Je moet in het menu van 1244 niet 'mobiel opwaarderen' kiezen he, dat werkt idd (nog) niet. Ik heb mijn beltegoed wel gewoon kunnen opwaarderen met een (online gekochte) beltegoed code.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:28:
En dit klopt ook niet helemaal, want de bundels gaan bij Telfort op verschillende dagen in. Bij mij op de 8e van elke maand. Dus wordt het (14-8)/31 = 6/31ste deel van de totale maandkosten (bundel).
True, true... Het ging er meer om dat je slecht het geleverde tijdsdeel van de abonnementsmaand gebruikt.
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:28:
Achter het tweede word had je ook even een 't' moeten zetten ;)
Haha, scherp. Helaas moet ik bekennen dat mijn scherpheid ophield met het lezen van de eerste zin.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nogmaals: weet iemand hoe dat tientjevantelfort.nl werkt. Als ik daar inlog dan krijg ik geen verdere informatie en kom ik gewoon op Mijn Telfort uit. Mijn gegevens staan al ingevoerd, dus wat moet ik nu doen om dat tientje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 09:47

Kju

denniskrol schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:52:
[...]

Je moet in het menu van 1244 niet 'mobiel opwaarderen' kiezen he, dat werkt idd (nog) niet. Ik heb mijn beltegoed wel gewoon kunnen opwaarderen met een (online gekochte) beltegoed code.
Dat was niet het probleem maar tnx, misschien handig voor anderen. Overigens doet hij het wel ineens net op zeer magische wijze :?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:08:
Voor mensen die de KS moeten bellen; bel met 0800-1707 keuze 1 en dan keuze 2, mobiel nummer intoetsen (hij herkent hem als abonnementsnummer ook al ben je uitgeporteerd c.q. overgezet naar prepay) , dan keuze 5 en dan 3 en dan kan je gewoon iemand van de KS te spreken krijgen voor noppes... :P

Hoe lang dit zal duren weet ik niet, maar op deze manier heb ik mijn 'problemen' opgelost.
dan keuze 3 en dan 5... (andersom dus)
Net geprobeerd en het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:41:
[...]

dan keuze 3 en dan 5... (andersom dus)
Net geprobeerd en het werkt :P
Mij lukt dit niet meer hoor! Ze kunnen klantgegevens niet inzien.

Ik ben btw nog steeds online met 1 abbo, het andere nog steeds offline :S

[ Voor 12% gewijzigd door THxZ0NE op 17-07-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

THxZ0NE schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Mij lukt dit niet meer hoor! Ze kunnen klantgegevens niet inzien.
Mmm... Vreemd... Werd net wel netjes geholpen. Hehe kan ook zijn dat hij mijn klantgegeven niet nodig had voor de info die ik vroeg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss_bleu schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Even uit mijn hoofd. Tientje van Telfort is alleen voor nieuwe prepaid klanten waarvan de NAW gegevens nog niet bekend zijn. Als jij bent omgezet van postpay naar Prepaid dan zijn je NAW gegevens al bekend en kan je dus idd geen tientje van Telfort aanvragen :)
da's prima, maar waarom kreeg ik (ex-abonnee) dan vanmiddag een smsje waarin onder meer staat dat ik tienjevantelfort.nl moet bezoeken voor gratis beltegoed?

inloggen is zinloos, heb dus maar opnieuw geregistreerd (de site vraagt dan expliciet of je oude account weg mag), maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Zijn er nog mensen met een online abbo in plaats van prepaid? Ik ben iig nog online met mijn abbo :( Ik kan blijven bellen(lekker duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

THxZ0NE schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:20:
Zijn er nog mensen met een online abbo in plaats van prepaid? Ik ben iig nog online met mijn abbo :( Ik kan blijven bellen(lekker duur).
Heb net maar eens dat dure KS nummer gebeld (op mijn werk :P ). Mijn abbo staat 'waiting for execution' ofzoiets, maar omdat ze zo'n berg opzeggingen hebben gehad is er een dikke achterstand. Men kon dus niet vertellen wanneer ik de lucht uit ging. Mannetje aan de telefoon kon me ook niet uitleggen hoe de periode dat ik nog gebruik maak van het abbo zou worden doorberekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:12:
[...]

Heb net maar eens dat dure KS nummer gebeld (op mijn werk :P ). Mijn abbo staat 'waiting for execution' ofzoiets, maar omdat ze zo'n berg opzeggingen hebben gehad is er een dikke achterstand. Men kon dus niet vertellen wanneer ik de lucht uit ging. Mannetje aan de telefoon kon me ook niet uitleggen hoe de periode dat ik nog gebruik maak van het abbo zou worden doorberekent.
Lijkt mij dat je gewoon tot de 14de moet betalen. Dat je langer je abbo hebt gehad is hun probleem. Je moet echter niet bellen/smsen met je telefoon, dit berekenen ze denk ik dan wel als zijnde buiten je bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:
[...]

Lijkt mij dat je gewoon tot de 14de moet betalen. Dat je langer je abbo hebt gehad is hun probleem. Je moet echter niet bellen/smsen met je telefoon, dit berekenen ze denk ik dan wel als zijnde buiten je bundel
Mmm... Das een leuke discussie waard met ze. Aan wie ligt het nu dat het abbo nog steeds loopt... Ik neem aan dat ik dan voor het prepaid-tarief bel? Zal wel niet want er staat geen tegoed op dat nummer, ook niet zo vreemd want er zit nog een abbo op...
Lekker zooitje daar.

[ Voor 16% gewijzigd door ManiacsHouse op 17-07-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniacshouse schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Mmm... Das een leuke discussie waard met ze. Aan wie ligt het nu dat het abbo nog steeds loopt... Ik neem aan dat ik dan voor het prepaid-tarief bel? Zal wel niet want er staat geen tegoed op dat nummer, ook niet zo vreemd want er zit nog een abbo op...
Lekker zooitje daar.
Als je voor de 14de te kennen hebt gegeven dat je je abbo op wilde zeggen, is het hun probleem dat je abbo langer is doorgelopen. Ze hebben zelf gezegd dat als je voor de 14de opgezegd hebt, dat ze je dan afsluiten per de 14de. Dat hun dat dan niet doen is volgens mij niet jouw probleem. Maar zoals je al zegt, dat zal waarschijnlijk wel een leuke discusie worden met ze, hopelijk niet bij de KS, anders ben je mss nog wel duurder uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Dat wordt dan inderdaad een discussiepunt aangezien je dan inderdaad op een prepay tarief had kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Vermoedelijk passen ze gewoon je afsluitdatum aan naar de datum waarop ze je daadwerkelijk afsluiten.
Als ze me extra kosten gaan rekenen buiten mijn reguliere abonnementstarieven dan laat ik gewoon het bedrag storneren (a.k.a. terugstorten). Het is niet mijn schuld dat mijn nummer nog bij Telfort op abbo staat en dus ook niet overgenomen kan worden door een eventuele andere provider... :/

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:28:
[...]

hmm wanneer heb jij je brief verstuurd?
Heb vrijdag de brief gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
[...]

Als je voor de 14de te kennen hebt gegeven dat je je abbo op wilde zeggen, is het hun probleem dat je abbo langer is doorgelopen. Ze hebben zelf gezegd dat als je voor de 14de opgezegd hebt, dat ze je dan afsluiten per de 14de. Dat hun dat dan niet doen is volgens mij niet jouw probleem. Maar zoals je al zegt, dat zal waarschijnlijk wel een leuke discusie worden met ze, hopelijk niet bij de KS, anders ben je mss nog wel duurder uit :P
Dit staat er letterlijk op telfort.nl/0900consumenten
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.
Dus als je brief is binnengekomen op elke willekeurige datum voor de 14e zou het idd de 14e afgelopen moeten zijn. (dat logica zegt dat dat niet zo gaat zijn staat er los van in princype)
In de regel zou je alle overbodige kosten moeten kunnen declareren. (nu kan je bijvoorbeeld alleen nog maar bellen naar het 0900 nr)
Als iemand zin heeft om hier achteraan te gaan, top. Ikzelf vind het eigenlijk wel spreekwoordelijk gescheten en ze zien maar wat ze doen. Deze maand kunnen ze nog krijgen en dan toedels. Heb vaak genoeg aan de lijn gehangen omdat ze niet duidelijk kunnen zijn.

Ik heb inmiddels tot 3x toe bevestiging gekregen van de KS dat mijn abonnement om zeep geholpen word en besteed er ook geen aandacht meer aan.
Maandag komt mijn hagelnieuwe sim-only abotje. :) Met nieuw telnr.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

opzegging en overzetten lijkt hier van een leien dakje te gaan;

ik heb 9 juli mn opzeggings brief aangetekend verstuurd en 11 juli bij tmobile een iphone gehaald met abbo.. Vermeld dat ik mn oude nummer wil behouden en ik kreeg maandag de 14e een sms van telfort dat mn brief is ontvangen. Dezelfde dag tevens een sms van tmobile dat mn nummerbehoud is goedgekeurd en vandaag een sms dat de overzetting morgen (de 18e) zal ingaan.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Eindelijk van Telfort af, dus ik wil een Vodafone sim-onlytje bij een citypoint afsluiten.

Dame achter de toonbank vult alles netjes in, prompt krijgt ze een foutmelding, dat mijn aansluiting niet geregeld kan worden |:( Dan vertellen ze je niet eens wat de reden is, dat weten ze niet. Moet ik daarvoor een f*king brief schrijven om een abotje af te sluiten for god sake :( Snap ook helemaal niet waarom ik ben afgewezen, heb altijd netjes mijn telfort en ander dingen betaald, nooit rood gestaan etc.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Voor degene die niet heeft opgezegd: dit is het nieuwe alternatieve nummer van de klantenservice: 020-6976337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zo en mijn verhaal met telfort is ook bijna afgerond. Vandaag heeft simyo mijn nummerbehoud voltooid. Ik wacht alleen nog een eindrekening af en alles is klar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Klote Telfort, nog steeds niet omgezet. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik ben sinds 16 juli 9.00uur over op het Vodafone netwerk _/-\o_ wat een verademing.

Voor degene die nog niet van Telfort af zijn: heel veel sterkte.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, daar begint het gelazer... Telfort stuurt mij heel fijn een rekening voor de periode van 11.07.08 tot 15.08.08... en dat terwijl ze een bevestiging hebben gestuurd dat het abonnement per 14.07 beëindigd is :')

Edit: Net even langs de Telfort shop geweest om te vragen hoe dit zit. Hun systeem kan dit niet anders verwerken, en het geld wordt dan later teruggeboekt. Beetje vreemd wat mij betreft. Nu ben ik ongeveer 3 weken geld kwijt voor iets wat ik niet eens afneem.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

THxZ0NE schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:50:
hier wel, de 18e zoals de bedoeling was..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
THxZ0NE schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:50:
Neem eens contact op met Telfort ipv hier te lopen ranten ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
pven schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:03:
[...]

Neem eens contact op met Telfort ipv hier te lopen ranten ...
Wat betekend "ranten"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

doorreutelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu mijn nieuwe t-mobile sim-only er in gestoken. Op moment van verwijderen had ik nog netwerk. Ben benieuwd wat telfort gaat doen.

Edit:

Mailtje er achteraan gestuurd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Als je nu je prepaid nummer wilt aanmelden via telfort.nl dan krijg je de optie om gebruik te maken van het tientjevantelfort! Mochten mensen daar nog geïnteresseerd in zijn :). Nadeel is wel dat het twee weken kan duren?
Bedankt!
Hartelijk dank voor het invullen van uw gegevens. U ontvangt binnen twee weken € 10,- extra beltegoed. Zodra het beltegoed is bijgeschreven, ontvangt u een sms-bericht ter bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah fijn.

alleen volgens mij doe ik iets fout of werkt het niet.
ik moest opnieuw registreren, gedaan, gevalideerd, etc.

dan ga je naar je adresgegevens, waar staat dat je 10 euro beltegoed kan krijgen.
ik vul in het volgende venster m'n NAW in, en dan krijg ik deze melding:
Gegevens kunnen niet worden verwerkt. Controleer of je naam en/of adres goed is ingevuld.
ondertussen krijg ik wel een smsje met een code om m'n accountgegevens te wijzigen, alleen in dat scherm zie ik dus nergens een vakje waar ik die code zou kunnen invullen.

hoe heb jij dat gedaan?

//edit: nu werkt het wel. ik vermoed dat je per sé een spatie tussen je initialen moet zetten, dat had ik eerst niet gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05-2023
Nielsvr schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:48:
Als je nu je prepaid nummer wilt aanmelden via telfort.nl dan krijg je de optie om gebruik te maken van het tientjevantelfort! Mochten mensen daar nog geïnteresseerd in zijn :). Nadeel is wel dat het twee weken kan duren?
Het is me nu ook gelukt! Ik was maar expliciet naar 'wijzigen gegevens' gegaan en daar alles opnieuw ingevuld (al die info hadden ze immers toch al). Inmiddels heb ik ook nummerportering naar vodafone aangevraagd, ik ben benieuwd of ik het tegoed voor die tijd nog krijg (heb nog 0.27ct nu..).

(Waarom vodafone? Omdat iedereen dat hier doet, en ze goed internet (ook in rest EU) schijnen te hebben, en ik een wii krijg bij m'n 1jaar simonly abo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

TweakersOnly schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:35:
Voor degene die niet heeft opgezegd: dit is het nieuwe alternatieve nummer van de klantenservice: 020-6976337
Hoe heb je dit nr kunnen bellen? Vanaf mobiel krijg ik "niet bereikbaar vanaf mobiele telefoon", en vanaf vast (@work) krijg ik "niet bereikbaar vanaf deze aansluiting".

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan heb je netjes een brief verstuurd, en dan zeggen ze dood leuk "nee die hebben wij niet ontvangen, ik kan verder niets voor u doen". Als gevolg nog 1 1/2 jaar vast aan Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:52:
En dan heb je netjes een brief verstuurd, en dan zeggen ze dood leuk "nee die hebben wij niet ontvangen, ik kan verder niets voor u doen". Als gevolg nog 1 1/2 jaar vast aan Telfort.
Gewoon alsnog telefonisch en per mail (klantenservice) opzeggen. Heb ik ook gedaan.
Per mail krijg je ook een ontvangstbevestiging en callnr terug, dus kunnen ze nooit stellen dat ze je opzegging niet hebben ontvangen.

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Aangetekend versturen is tienduizendkeer verteld. Dus eigenlijk een beetje je eigen schuld, daar kan je op wachten natuurlijk dat ze dat aangeven.

Iemand trouwens al een eind afrekening binnen? De factuur die ik vorige week kreeg is van de periode tot 1.08.08. Oftewel tot 1 augustus, ik neem aan dat ze in de eind afrekening dus circa 50% terugstorten?

[ Voor 41% gewijzigd door Nielsvr op 22-07-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:10:
[...]
Gewoon alsnog telefonisch en per mail (klantenservice) opzeggen. Heb ik ook gedaan.
Per mail krijg je ook een ontvangstbevestiging en callnr terug, dus kunnen ze nooit stellen dat ze je opzegging niet hebben ontvangen.
Is niet meer mogelijk volgens de KS, ze hebben niks ontvangen voor de 14de, dus het kan niet meer.
En op de vraag of er andere mogelijkheden waren, krijg ik gewoon simpel een nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:16:
Is niet meer mogelijk volgens de KS, ze hebben niks ontvangen voor de 14de, dus het kan niet meer.
En op de vraag of er andere mogelijkheden waren, krijg ik gewoon simpel een nee.
Als jij je met dat kluitje in het riet laat sturen... ;)
Is hier ook al eerder vermeld dat je wettelijk gezien gewoon nog kunt opzeggen. Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA. Op basis daarvan, en zeker op basis van eerderverstuurde brief, moet je gewoon nog kunnen opzeggen. Het callcenter heeft gewoon instructies gekregen om telefonisch te weigeren, met in het achterhoofd dat de meeste 'te laat' opzeggers dan wel zullen afdruipen.

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:43:
[...]
Als jij je met dat kluitje in het riet laat sturen... ;)
Is hier ook al eerder vermeld dat je wettelijk gezien gewoon nog kunt opzeggen. Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA. Op basis daarvan, en zeker op basis van eerderverstuurde brief, moet je gewoon nog kunnen opzeggen. Het callcenter heeft gewoon instructies gekregen om telefonisch te weigeren, met in het achterhoofd dat de meeste 'te laat' opzeggers dan wel zullen afdruipen.
Ik ga er achteraan, in ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:00:
[...]

is niet aangetekend gebeurd, heb vandaag met een kennis gebeld, eigenaar van een telecom zaak en die kon mij het volgende vertellen:

Zelfs al zou ik de brief maandag op de post doen kunnen ze er niet onderuit, aangezien Telfort ons niet persoonlijk een brief of sms hebben gestuurd. En Telfort mag er rechtswege niet vanuit gaan dat je de tariefwijziging op internet heb gelezen omdat niet iedereen internet heeft.

met een kort geding win je het altijd! dus denk je te laat te zijn? dus niet!!

Stephan
lees dit maar.. heb het nog even na gevraagd en het klopt. alleen zeggen dat je er een kort geding van maakt is al genoeg dan nemen ze ook een telefonische opzeggen aan maar ze hebben wel een handtekening nodig dus als nog een brief sturen maar dat kan geen kwaad.

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En deze keer wel aangetekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
Cheetah schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:43:
[...]
Telfort heeft het niet goed wereldkundig gemaakt; ik heb bijv. nooit een brief of sms van ze ontvangen, en vernam het toen ik toevallig de KS moest hebben ivm activeren UMTS/HSDPA.
De meeste mensen hebben wel een smsje ontvangen. Ik neem aan dat ze wel naar iedereen er een gestuurd hebben, maar dat sommige niet aankwamen (telefoon paar dagen uit gehad ofzo?). Dat moeten ze kunnen zien toch? Welke smsjes wel en niet zijn aangekomen.

Het gaat er in dit soort dingen volgens mij vaak om of je het 'redelijkerwijs had kunnen weten'. Bijv. 3 maanden op vakantie gaan en daardoor een brief missen is je eigen schuld (had je iemand moeten regelen om je post te lezen) . Hoe zou dat zijn met een sms niet krijgen? Ik neem aan dat ze je telefoon(nummer) kunnen gebruiken als officieel communicatie middel, voor prepaids zonder registratie kan het niet anders. Dus zouden ze kunnen zeggen 'Ja hee, we hebben je wel 3x gebeld en je nam nooit op!'? (Niet dat ze dat gedaan hebben.., 1 smsje is niet echt vaak proberen)

(En toch echt belachelijk dat je voor 55ct/min de KS moet bellen om UMTS te krijgen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:17

The Legend

*Plop*

Vriend van me had net een week voor de bekend making een nieuw Telfort abo + HTC Diamond via gsmweb afgesloten. Ik attendeerde hem er op dat hij kon opzeggen. Hij kreeg als reactie van Telfort dat hij kon opzeggen maar dan wel z'n telefoon in moest leveren (zelfs nadat Telfort dat bericht al van de website had gehaald!) :D Uitgelegd dat dit complete onzin is maar hij vond het teveel moeite om het uit te zoeken. Nu zit 'ie aan een Telfort 400 2 jarig abo vast :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar het met de hele communicatie van Telfort rond deze zaak om gaat is dit: is een sms een rechtmatig middel? Met andere woorden, accepteert een rechter dit als rechtmatig en betrouwbaar middel. Lijkt me niet, brief is nog altijd het middel om officiele zaken te communiceren. Telfort gaat dan zeker aan het kortste eind trekken. :) :) :)

Maar ik ben bijna van ze af in ieder geval. Mijn abo liep tot augustus 2009. Bye bye Telfort-sukkels! (nog 1 week)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je hier toch mee moet oppassen. De Kantonrechter heeft hierover al een uitspraak gedaan:
Met de komst van de nieuwe media kun je je afvragen of ook e-mails, sms-jes of chatsessies – en wie weet wat er in de toekomst nog bijkomt aan technologisch vernuft - als bewijs gebruikt kunnen worden. De wet vertelt er niets over, simpelweg omdat ze toen nog niet bestonden. In een procedure bij de Kantonrechter te Leeuwarden in november 2006 kwam dit aan de orde. Kun je de inhoud van een tussen de beide partijen gevoerde MSN-messenger chatsessie als bewijs aanleveren? Ja, dat kan, besliste de Kantonrechter in Leeuwarden onlangs. Het valt te verwachten dat de rechter ook andere digitale bewijzen toe zal laten. Veel mensen zijn soms wat achteloos bij het formuleren van mailtjes, ook als het om belangrijke zaken gaat. Toch beter opletten dus!
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
Over het telefoon teruggeven, ik had het misschien nog wel gewild ook. Heb namelijk toendestijds 100euro voor een Nokia N73 bijbetaald, ik neem aan dat ik die 100euro dan ook terug zou krijgen! (Het werkt natuurlijk niet zo, daarom hoef je je telefoon ook niet in te leveren, maar toch..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
The Legend schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:16:
Vriend van me had net een week voor de bekend making een nieuw Telfort abo + HTC Diamond via gsmweb afgesloten. Ik attendeerde hem er op dat hij kon opzeggen. Hij kreeg als reactie van Telfort dat hij kon opzeggen maar dan wel z'n telefoon in moest leveren (zelfs nadat Telfort dat bericht al van de website had gehaald!) :D Uitgelegd dat dit complete onzin is maar hij vond het teveel moeite om het uit te zoeken. Nu zit 'ie aan een Telfort 400 2 jarig abo vast :P
Ik heb rondom 26 juni mijn abbo incl. htc diamond geactiveerd, mijn aangetekende brief is wel geaccepteerd. Al ben ik nog steeds niet omgezet maar heb wel een toezegging van de KS. Kortom voor een leuk bedrag heb ik de htc touch (2 jarig abbo) zonder het geblaat m.b.t. het inleveren van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Zojuist een eindafrekening gekregen van 8,40 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:00:
Zojuist een eindafrekening gekregen van 8,40 :*)
Hebben ze niet eerst een maand doorberekend, die je later weer terug gaat krijgen? Op mijn eerste (en tevens laatste :P) factuur word ik namelijk ook aangeslagen voor de periode waar augustus nog in voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Beste klant, uw laatste rekening met een bedrag van E4,51 is beschikbaar op Telfort.nl. Dit bedrag zal rond 04-08-2008 van uw rekening worden afgeschreven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:53:
Ik denk dat je hier toch mee moet oppassen. De Kantonrechter heeft hierover al een uitspraak gedaan:

[...]
Het verschil tussen een sms bericht en chatsessie is, is dat er bij een chatsessie door een persoon terug gepraat wordt, en er dus vanuit gegaan kan worden dat die persoon wat daar boven staat heeft gelezen. Het lijkt mij sterk dat je bijvoorbeeld een chatsessie, waar in alleen de tekst van 1 partij staat, en waarin de andere partij niet antwoord kan aanleveren als bewijs materiaal.

Ik zou dus een poging wagen voor de mensen die dat nog wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik heb heel ouderwets een papieren factuur ontvangen van maar liefst €0,38 :')
Het versturen van de factuur kost meer dan wat het opbrengt.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
enigszins offtopic, maar zou iemand een beetje samen kunnen vatten wat de belangrijkste redenen zijn om te vertrekken bij telfort? ik ben zelf redelijk tevreden, zeker gezien de lage prijzen voor de sim-only abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jann1s schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:11:
enigszins offtopic, maar zou iemand een beetje samen kunnen vatten wat de belangrijkste redenen zijn om te vertrekken bij telfort? ik ben zelf redelijk tevreden, zeker gezien de lage prijzen voor de sim-only abo's
voor mij was de enige reden dat ik nog anderhalf jaar op een duur abo moest waar ik nu goedkoop onderuit kon komen

inmiddels ben ik er ook achter dat de service kut is.

daarnaast zijn er nog mensen die erg principieel zijn en het niet leuk vinden dat telfort zich niet aan de overeenkomst houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen reactie van Telfort mogen ontvangen op mijn opzegbrief die op 9 juli door Telfort ontvangen is (aangetekend verstuurd). Zojuist even via de website gevraagd naar de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net deze topic! heb de laatste paar paginas doorgenomen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik nu ook nog opzeggen? (tot 2 weken na 14juli toch?)

Ik heb al een iphone en krijg net van telfort te horen dat pas na 24-10-08 mijn nummer wordt overgezet, dat duurt veeelste lang dus ik ben nu opzoek naar een manier om eerder weg te komen bij telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus ook vanwege wijziging in AV opgezegd en omgezet in prepaid. Dit is ook bevestigd door Telfort. Maar na 14 juli kon ik nog steeds bellen (zonder beltegoed te kopen), het bleek dat er zoveel aanvragen waren voor opzegging dat ze achterliepen ik daarom nog via mijn oude postpaidcontract belde, dit krijg ik later weer gecrediteerd.

Wel meldde Telfort dat bij het omzetten van postpaid naar prepaid je nummer 48 uur onbruikbaar zou kunnen zijn. Toen op 22 juli jl rond 12 uur ik geen netwerk meer had ging ik daar dan ook vanuit. Nu we meer dan 48 uur verder zijn en ik nog steeds zonder netwerk zit heb ik maar eens gebeld naar de klantenservice die mij doodleuk vertelde dat er een klacht werd aangemaakt en deze werd doorgestuurd aan de 'technische dienst', die er zo spoedig mogelijk naar gingen kijken. Toen ik vroeg hoe spoedig 'zo spoedig mogelijk' is werd mij gezegd dat het nog maar eens drie dagen kan duren...! BELACHELIJK

Iemand enig idee hoe dit proces te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:
Heb dus ook vanwege wijziging in AV opgezegd en omgezet in prepaid. Dit is ook bevestigd door Telfort. Maar na 14 juli kon ik nog steeds bellen (zonder beltegoed te kopen), het bleek dat er zoveel aanvragen waren voor opzegging dat ze achterliepen ik daarom nog via mijn oude postpaidcontract belde, dit krijg ik later weer gecrediteerd.

Wel meldde Telfort dat bij het omzetten van postpaid naar prepaid je nummer 48 uur onbruikbaar zou kunnen zijn. Toen op 22 juli jl rond 12 uur ik geen netwerk meer had ging ik daar dan ook vanuit. Nu we meer dan 48 uur verder zijn en ik nog steeds zonder netwerk zit heb ik maar eens gebeld naar de klantenservice die mij doodleuk vertelde dat er een klacht werd aangemaakt en deze werd doorgestuurd aan de 'technische dienst', die er zo spoedig mogelijk naar gingen kijken. Toen ik vroeg hoe spoedig 'zo spoedig mogelijk' is werd mij gezegd dat het nog maar eens drie dagen kan duren...! BELACHELIJK

Iemand enig idee hoe dit proces te versnellen?
neem aan dat je wel je sim even uit je phone hebt gehaald+er weer ingestopt? Dus niet alleen toestel uit en aan

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:11:
[...]

neem aan dat je wel je sim even uit je phone hebt gehaald+er weer ingestopt? Dus niet alleen toestel uit en aan
Inderdaad, kaartje ook in een andere mobiel getest, maar ook daar geen netwerk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk antwoord van Telfort:

> Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
>
> Omdat wij geen opzegbrief van u hebben ontvangen, kunnen wij uw abonnement niet afsluiten met terugwerkende kracht per 14 juli. U kunt uw abonnement alsnog (telefonisch) opzeggen per einde contractdatum. Dit is 9 november 2009.
>
> Als u een brief naar ons stuurt, krijgt u een sms ter bevestiging van ontvangst hiervan. Wij raden dan ook aan om contact met ons op te nemen als u deze niet heeft gehad, zodat u de brief eventueel nogmaals kunt versturen.
>
>
> Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Telfort B.V.

Blijft een gezeik..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag 13.00 uur is Telfort weer bezig om een mobiele nrs om te zetten. Ben 48 uur uit de lucht....
Eerder dan ze hadden toegezegd (28 juni) dat kunnen ze dan weer wel snel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
mijn prepaid is nu opeens dood.... en als ik het nummer bel krijg ik te horen dat het uit de lucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:14
Hier ook geen telfort meer, brief aangetekend met handtekening retour is ontvangen op de bewuste maandag 14 juli.

Moet er wel bij zeggen dat zodra het sms-je binnenkomt dat het abonnement omgezet wordt ook gelijk het einde van je abonnement is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je wordt automatisch omgezet naar prepaid. kun je verder zelf kijken wat je doet....
nog altijd beter dan aan telfort vastzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik heb dus ook gebruik gemaakt van deze gelegenheid om van Telfort af te komen.
Kreeg gister een sms dat de wijziging binnen 48 uur uitgevoerd zou worden.
In de brief aan Telfort heb ik ook aangegeven dat ik wens dat het abonnement omgezet wordt in een prepaid versie.

Later op de dag van gister, had ik geen netwerkdekking meer. Nu nog steeds niet. Ik krijg een melding dat de sim-kaart registratie is mislukt. Hebben meer mensen dit?

Bellen voor 30 eurocent per minuut vind ik nu wat te gek voor woorden, dit is de rede dat ik afzeg en nu ben ik gedwongen om daar gebruik van te maken.

Ik wacht eerst rustig de 48 uur uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
Kelfox schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:44:
Ik heb dus ook gebruik gemaakt van deze gelegenheid om van Telfort af te komen.
Kreeg gister een sms dat de wijziging binnen 48 uur uitgevoerd zou worden.
In de brief aan Telfort heb ik ook aangegeven dat ik wens dat het abonnement omgezet wordt in een prepaid versie.

Later op de dag van gister, had ik geen netwerkdekking meer. Nu nog steeds niet. Ik krijg een melding dat de sim-kaart registratie is mislukt. Hebben meer mensen dit?

Bellen voor 30 eurocent per minuut vind ik nu wat te gek voor woorden, dit is de rede dat ik afzeg en nu ben ik gedwongen om daar gebruik van te maken.

Ik wacht eerst rustig de 48 uur uit....
Ik heb dezelfde situatie. Gisteren gaf toegang tot de 'Mijn bundels' pagina op Mijn Telfort een fout, nu kom ik het hele mijn Telfort niet meer in ("Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens."). Als iemand mijn nummer belt, wordt gezegd dat dit nummer niet in gebruik is. Morgen om +- 13:00 is de 48 uur om. Dus even afwachten iig.

MAAR is er iemand die kan bevestigen dat dit 'normaal' is voor het overgaan van abo naar prepaid? Wil natuurlijk graag m'n nummer houden...

UPDATE:
Zojuist is m'n nummer weer back in business als prepaid. Wat hierboven beschreven wordt is dus normaal!

[ Voor 4% gewijzigd door CJ_Latitude op 25-07-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:06
Bovenstaande verklaart veel, en gelukkig ben ik dus niet de enige met problemen met de opzegging.

Ik heb twee brieven verstuurd de eerste met alleen aanduiding voor nummerbehoud en de tweede met een verwijzing naar de eerste brief, daarbij herhaling van nummerbehoud en mocht dat niet lukken oid, dan maar omzetten naar prepaid.

Nadat de eerste niet aangekomen was volgens telfort, heb ik de tweede verstuurd. Ik heb op beide brieven schriftelijke bevestiging uiteindelijk gekregen en ik was dan ook vanaf 14 juli afgesloten. Het nieuwe abbo zou dan ingaan, maar met de nummerportering is een en ander fout gegaan. Nu dus nog steeds geen mogelijkheid om te bellen/gebeld te worden.

Ik heb tussentijds nog wel een moment gehad dat ik moest opwaarderen, helaas niet gedaan, omdat ik zat te wachten op het ingaan van mijn nieuwe abbo. Ik kom nu niet op het netwerk van 'NL KPN', en kan ook niet opwaarderen om te activeren.

Nu gok ik dat ik moet wachten totdat mijn sim dus weer wordt toegelaten, zodat ik kan opwaarderen en daarmee de boel activeer. En pas dan zou het mogelijk zijn wederom nummerbehoud aan te vragen. Daarmee dus ook mijn nieuwe abbo.

Edit: Update, prepaid werkt nu gewoon, met extra 5€ vanwege de late omzetting/oplevering.

///
Andere vraag, ik heb dus een contract ondertekend en daarbij enkele 'goederen' ontvangen. Helaas is de dienst niet opgeleverd en ik moet overal achteraan gaan.. de tussenpersoon in kwestie doet niets. Is het mogelijk om contract te ontbinden met behoud van de goederen? Of ligt dat aan het contract met deze tussenpersoon?

[ Voor 3% gewijzigd door DutX op 25-07-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

JAAAAAAAA hij is binnen!!!
Een brief van Telfort. Mijn contract word binnen 48 uur beëindigd. Ahum kuch ja ja ik heb al sinds 48 uur geen verbinding meer... En zojuist 10 minuten geleden :? heb ik weer verbinding met het netwerk, omgezet naar prepaid dus...

Uit de brief "Onze excuses voor de late reactie. Uit coulance bieden wij u 5 euro beltegoed.". Das dan wel weer aardig... Na een hoop gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Onze excuses voor de late reactie. Uit coulance bieden wij u 5 euro beltegoed." heb ik ook gehad ben weer aangesloten geen gezeur at all..

Telfort bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:14
zeker een nette oplossing van Telfort, ik was toevallig gister in de buurt van een Telfort shop en vroeg daar naar de stand van zake i.v.m. mijn migratie van abo naar pre-paid.

Hij vertelde dat men op het hoofdkantoor de response op de wijziging een beetje heeft onderschat en mede met de vakanties in het vooruitzicht een flinke achterstand heeft opgelopen. Vandaar de 48 uur.

Ik ben ongeveer 24 uur "onbereikbaar" geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
  • Laatst online: 10-05-2023
Hier ook alles geregeld gister. Ging gesmeerd en vanzelf. Nu nummer behouden en omgezet naar prepaid. 5 euro beltegoed gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, drama met Telfort gaat gewoon door.

Eerst een brief dat ik de 28ste juli pas wordt overgezet.
Woensdag 23 juli sms dat ik 48 uur uit de lucht ben en het nr wordt omgezet
Vandaag van KS te horen gekregen dat het porteren pas vanaf de 28ste ingaat. :?
Dus worst case scenario een week uit de lucht.

Heb klacht laten aanmaken dat ik de narekening van 1,5 week in ieder geval niet ga betalen.
Klojo's! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:49:
Eindelijk antwoord van Telfort:

> Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
>
> Omdat wij geen opzegbrief van u hebben ontvangen, kunnen wij uw abonnement niet afsluiten met terugwerkende kracht per 14 juli. U kunt uw abonnement alsnog (telefonisch) opzeggen per einde contractdatum. Dit is 9 november 2009.
>
> Als u een brief naar ons stuurt, krijgt u een sms ter bevestiging van ontvangst hiervan. Wij raden dan ook aan om contact met ons op te nemen als u deze niet heeft gehad, zodat u de brief eventueel nogmaals kunt versturen.
>
>
> Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
>
> Met vriendelijke groet,
> Telfort B.V.

Blijft een gezeik..................
En dan............... uiteindelijk toch een brief, met een bevestiging m.b.t. het opzeggen.
Bye bye Telfort.
Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds geen netwerk (sinds de 22e al niet), moet je nog iets doen om de omzetting naar prepaid te activeren of zou je opeens weer netwerk moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Je zou opeens weer netwerk moeten hebben. Dan 1244 bellen om de 5 euro beltegoed (als je die hebt gekregen) te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
heb net gebeld met de KS. Mijn omzetting naar prepaid is ook niet goed gegaan.
Die mevrouw die ik aan de lijn had heeft een bericht gestuurd naar de afdeling technische dienst want er staat iets niet goed in het systeem bij hun. Ik namelijk wél bellen maar niet gebeld worden.

Vermoedelijk maandag wordt het opgelost aldus die mevrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
lars1980 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:39:
Die mevrouw die ik aan de lijn had heeft een bericht gestuurd naar de afdeling technische dienst want er staat iets niet goed in het systeem bij hun. Ik namelijk wél bellen maar niet gebeld worden.

Die van mij is ook al een aantal dagen offline, mooie tactiek om weer extra geld in het laatje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische dienst heeft idd vrij op zaterdag. En dat is prima

Maar maandag MOETEN ze er voor zorgen dat het weer werkt. Toch te gek voor woorden die amateurenclub.
Ik ben freelancer, heb ze een mail gestuurd, iedere dag waarop ik niet bereikbaar ben, ga ik in rekening brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:16:
Ik lees net deze topic! heb de laatste paar paginas doorgenomen.
Maar als ik het goed begrijp kan ik nu ook nog opzeggen? (tot 2 weken na 14juli toch?)

Ik heb al een iphone en krijg net van telfort te horen dat pas na 24-10-08 mijn nummer wordt overgezet, dat duurt veeelste lang dus ik ben nu opzoek naar een manier om eerder weg te komen bij telfort.
Nope, ben je te laat mee.
De brief moest vóór 14 juli binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ja pre paid op het moment heb ongeveer 24 uur geduurt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:55:
ja ja pre paid op het moment heb ongeveer 24 uur geduurt!!
kan wel opzeggen want Telfort heeft het niet goed genoeg wereldkundig gemaakt met een kort geding win je.. moet je het wel nu doen want het word natuurlijk steeds moeilijker..

Stephan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 16:23
Op 14 juli zijn mijn 3 abonnementen omgezet naar prepaid. Tevens heb ik middels de opzegbrief aangegeven dat per 14 juli de automatische incasso stopgezet moest worden. Kreeg van 1 abbo de eindafrekening van € 0,39. Wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag mijn bankafschrift nakeek: 25 juli € 20 afgeschreven van mijn rekeing voor een abonnement. Is dit bij meer mensen gebeurd? Zal het morgen meteen laten storneren.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timbry schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:35:
Op 14 juli zijn mijn 3 abonnementen omgezet naar prepaid. Tevens heb ik middels de opzegbrief aangegeven dat per 14 juli de automatische incasso stopgezet moest worden. Kreeg van 1 abbo de eindafrekening van € 0,39. Wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag mijn bankafschrift nakeek: 25 juli € 20 afgeschreven van mijn rekeing voor een abonnement. Is dit bij meer mensen gebeurd? Zal het morgen meteen laten storneren.
Ze kunnen bij sommige abonnementen het niet in een keer stopzetten en factureren daarom een maand door. Dit wordt dan binnen 2 of 3 weken weer teruggestort. Beetje belachelijk inderdaad, maar ik ga er maar geen probleem van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:17:
[...]

Ze kunnen bij sommige abonnementen het niet in een keer stopzetten en factureren daarom een maand door. Dit wordt dan binnen 2 of 3 weken weer teruggestort. Beetje belachelijk inderdaad, maar ik ga er maar geen probleem van maken.
Het gaat er volgens hem niet om dat ze een maand doorfactureren. Maar om het feit dat hij eerst een accept-giro (waarvoor je doodleuk € 1,33 moet betalen, heb zelf ook dit weekend de eindfactuur binnengekregen namelijk) krijgt omdat per 14 juli de automatische incasso is stopgezet. En vervolgens op 25 juli weer automatisch incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:14:
Het gaat er volgens hem niet om dat ze een maand doorfactureren. Maar om het feit dat hij eerst een accept-giro (waarvoor je doodleuk € 1,33 moet betalen, heb zelf ook dit weekend de eindfactuur binnengekregen namelijk) krijgt omdat per 14 juli de automatische incasso is stopgezet. En vervolgens op 25 juli weer automatisch incasseren.
Zou kunnen. Hij is wat onduidelijk aangezien hij aangeeft 3 abonnementen te hebben, en geeft daarbij niet specifiek aan dat het om hetzelfde abonnement ging. Maar goed, het enige dat hij hij kan doen is Telfort bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger

en ik ben weer in de lucht, kan weer gebeld worden en zelf bellen/sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf maar brieven krijgen dat mijn abo's opgezegd zijn, heb er nu 3 gekregen per abo. Verder krijg ik steeds smsjes dat ik binnen 2 weken bericht ontvang?? Mijn abo's zijn al sinds 14 juli uit de lucht, vodafone heeft mijn nummers overgenomen.......dus begrijp het maar niet, mijn laatste smsje is van 24 juli.....en de brieven van afgelopen vrijdag.
Volgens mij loopt het niet zo fris bij Telfort.....

Ook heb ik de brieven mbt 5 euro beltegoed ontvangen, raar maar waar want ik heb geen prepaid van Telfort. Zo hoor je niks en zo hoor je steeds wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mijn nummer is ook nog steeds uit de lucht, omdat Telfort (bewust?) zelf heeft verzonnen dat de nummerportering per 31-10 (oorspronkelijke einddatum contract) wordt gedaan ipv zoals aangevraagd per 14-7. Twee weken nadat ik op prepaid ben over gegaan (ik weiger op te waarderen, Telfort krijgt geen stuiver meer van me) is het nummer ondanks een nieuwe aanvraag van Vodafone nog altijd niet overgezet. Telfort geeft doodleuk aan dat de aanvraag 'in behandeling' is. 't is dat ik het nummer niet echt nodig heb maar het is te idioot voor woorden. Wat een prutsbedrijf, ik begin het idee te krijgen dat ze het hele proces moedwillig traineren.

En heeeeel toevallig krijg je bij de Vodafone-helpdesk binnen 0,5 secs iemand aan de lijn en sta ik bij Telfort inmiddels 11 minuten in de wacht á 30 cent per minuut.

Edit: Crisis :( En dan heb je eeeeindelijk iemand aan de lijn, wordt je in de wacht gezet en na een minuut hangen ze maar gewoon op "bedankt voor het bellen met Telfort, we wensen u nog een prettige dag". Kun je zeker terug gaan bellen en weer 10+ minuten in de wacht hangen. Da's ook een manier om geld te verdienen natuurlijk :r Want terugbellen ho maar.

[ Voor 20% gewijzigd door Daniel op 28-07-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Laatst online: 08-09 19:30
Sinds donderdagmiddag uit de lucht, nog steeds niet simcard registration failed. KS: we kunnen er niks van zeggen meneer.

AHHHH!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik kreeg een rekening van 0,38, bij de specificaties staat een dataverbruik van minder dan een mb.
Dat vind ik sowieso knap want 14 juli heb ik de Telfortsimkaart uit m'n telefoon gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 16:23
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:00:
Ik blijf maar brieven krijgen dat mijn abo's opgezegd zijn, heb er nu 3 gekregen per abo. Verder krijg ik steeds smsjes dat ik binnen 2 weken bericht ontvang?? Mijn abo's zijn al sinds 14 juli uit de lucht, vodafone heeft mijn nummers overgenomen.......dus begrijp het maar niet, mijn laatste smsje is van 24 juli.....en de brieven van afgelopen vrijdag.
Volgens mij loopt het niet zo fris bij Telfort.....

Ook heb ik de brieven mbt 5 euro beltegoed ontvangen, raar maar waar want ik heb geen prepaid van Telfort. Zo hoor je niks en zo hoor je steeds wat!
Heb hier inmiddels 9 :P opzegbrieven(3 abbo's) liggen. Allemaal per 14 juli. Check-double check-triple-chek, maar dan nog wel het lef hebben om gewoon geld van je rekening af te schrijven. :(
De naam Telfort bezorgt mij spontaan rode vlekken in m'n nek. |:(

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb wel van ze losgekregen dat het nummer op 31 juli wordt vrijgegeven....en dan wil ik echt nooit met iets met die oplichters te maken hebben. 'k zou er bijna de FP voor gaan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vanavond 19.00 uur bij Hi aangesloten. Ook kpn weet ik, maar ik kwijlde over de HTC TD, die ik daar zag. Hi abonnementen passen beter bij mijn belgedrag. En ook zonder al te veel kosten 1 jaar abo ipv 2 jaar bij telfort (want 1 jaar = daar te duur).

Ging allemaal natuurlijk niet vanzelf. Vanochtend om 10.00 uur uit Telfort systeem gewist. Wisten ze zelf ook niet meer bij KS. Pas na tweede telefoontje zei KS dat ik al was overgezet naar Hi.
Even vanavond bellen met Hi. Nummerportering moet voor 14.00 uur 29 juli werken zei KS. Maar toen ik ophing werkte het al :). Snelle actie van Hi.

Misschien moeten die gasten van Telfort ook eens een bedrijfsaccount nemen net als Vodafone.
Om je kapot te schamen man.... 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste