Bovenstaande verklaart veel, en gelukkig ben ik dus niet de enige met problemen met de opzegging.
Ik heb twee brieven verstuurd de eerste met alleen aanduiding voor nummerbehoud en de tweede met een verwijzing naar de eerste brief, daarbij herhaling van nummerbehoud en mocht dat niet lukken oid, dan maar omzetten naar prepaid.
Nadat de eerste niet aangekomen was volgens telfort, heb ik de tweede verstuurd. Ik heb op beide brieven schriftelijke bevestiging uiteindelijk gekregen en ik was dan ook vanaf 14 juli afgesloten. Het nieuwe abbo zou dan ingaan, maar met de nummerportering is een en ander fout gegaan. Nu dus nog steeds geen mogelijkheid om te bellen/gebeld te worden.
Ik heb tussentijds nog wel een moment gehad dat ik moest opwaarderen, helaas niet gedaan, omdat ik zat te wachten op het ingaan van mijn nieuwe abbo. Ik kom nu niet op het netwerk van 'NL KPN', en kan ook niet opwaarderen om te activeren.
Nu gok ik dat ik moet wachten totdat mijn sim dus weer wordt toegelaten, zodat ik kan opwaarderen en daarmee de boel activeer. En pas dan zou het mogelijk zijn wederom nummerbehoud aan te vragen. Daarmee dus ook mijn nieuwe abbo.
Edit: Update, prepaid werkt nu gewoon, met extra 5€ vanwege de late omzetting/oplevering.
///
Andere vraag, ik heb dus een contract ondertekend en daarbij enkele 'goederen' ontvangen. Helaas is de dienst niet opgeleverd en ik moet overal achteraan gaan.. de tussenpersoon in kwestie doet niets. Is het mogelijk om contract te ontbinden met behoud van de goederen? Of ligt dat aan het contract met deze tussenpersoon?
[
Voor 3% gewijzigd door
DutX op 25-07-2008 17:49
]