Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynacomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 17:12
Gisteren rond 10 uur kon ik niet meer inkomend gebeld worden op telfort, en kwamen de oproepen binnen op mijn nieuwe tele2 mobiel. Netjes geregeld door tele2. Ik had het pas op 4 juli aangevraagd en de simkaart die ze mij stuurden was al gelijk geactiveerd zodat er dus geen overlap was tussen het nummerporteren en activeren van de sim,

I'm the operator with my pocket calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Ik heb nog weer even gebeld en het schijnt te wezen dat het vandaag moet gebeuren.
Als het niet zo is kan ik om 6 uur weer zeiken, adviseer jou dan om dat ook te doen gezien ik natuurlijk alleen voor mezelf kan spreken.
Helaas ben ik nu aan het werk waardoor ik dit soort zaken niet kan regelen, vanavond kijk ik alles even na om morgen contact op te nemen mocht het nog niet zo ver zijn. Bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:59
Hier iemand die de andere kant op gaat KPN --> Telfort.. Heb er nu al spijt van :'(

Vorige week maandag zou porting plaatsvinden, niet gebeurd door de storing. 2 dagen later sluit KPN mn SIM af, ik snel iedereen sms gestuurd met mijn tijdelijke Telfort nummer. Volgende dag word ik wakker, blijken die mafkezen door administratieve redenen mijn Telfort kaartje te hebben afgesloten.
Bellen met KS geeft totaal geen uitkomst, weet echt niet waar ze die lui achter die telefoon vandaan hebben getrokken, maar die hebben dus alles behalve het buskruit uitgevonden. "Nee hoor meneer, alles is gewoon in orde"

Uiteindelijk belofte meegekregen dat ik maandag voor 12:00 zou worden terug gebeld door technische dienst. Natuurlijk waardeloze belofte, bel ik namelijk vandaag weer a €0.30 p.m. beginnen ze over minstens 5 werkdagen wat betreft reactietijd van de technische dienst... Kortom ik zit dus zoiezo 2 weken zonder mijn eigen tel. nr.

Sterk staaltje goedkoop is duurkoop weer, wat een bagger partij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Zijn er meer mensen hier die een bevestiging van afsluiting/omzetting naar prepaid per 14/7 hebben gekregen, maar nog steeds vrolijk online zijn met hun Telfort abonnement?
Ik heb namelijk ff geen zin om met de klanten-nonservice @55cpm (30cpm + 25cpm vanwege mobiel -> 0900) te gaan bellen om erachter te komen dat ze nog aan het verwerken zijn...

Telfort is op zich prima (ik blijf er ook hangen, maar wel met nieuwe phone) zolang je de klantenservice niet nodig hebt... in 3 jaar was dat voor mij vooralsnog 3x dus dat is nog wel te doen. Alleen nu ff niet :Z

[ Voor 23% gewijzigd door Cheetah op 15-07-2008 14:28 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheetah schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:26:
Zijn er meer mensen hier die een bevestiging van afsluiting/omzetting naar prepaid per 14/7 hebben gekregen, maar nog steeds vrolijk online zijn met hun Telfort abonnement?
Ik heb namelijk ff geen zin om met de klanten-nonservice @55cpm (30cpm + 25cpm vanwege mobiel -> 0900) te gaan bellen om erachter te komen dat ze nog aan het verwerken zijn...

Telfort is op zich prima (ik blijf er ook hangen, maar wel met nieuwe phone) zolang je de klantenservice niet nodig hebt... in 3 jaar was dat voor mij vooralsnog 3x dus dat is nog wel te doen. Alleen nu ff niet :Z
Ik heb vanmiddag gebeld en ze gaven aan nog bezig te zijn. In tot hoeverre dit klopt is uiteraard een gevalletje afwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Zojuist nog een brief binnen gehad "Bevestiging beëindiging contract per 14 juli 2008" met tekst en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Shit, ik wil net wat online betalen met de postbank, bedenk ik me nu dat mn 06 nummer het niet doet :X

Dus in het ergste geval kan ik morgen pas weer geld overschrijven (ik ontvang m'n TAN-codes per sms). En even het nummer omzetten naar m'n simyo prepaid nummer zit er ook niet in, want daar moet het 06 nummer van telfort actief voor zijn. Omzetten kan op zich wel dan, maar dat moet schriftelijk en gaat volgens de postbank maximaal 5 (werk)dagen duren.. wraaahhh!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:41:
Zojuist nog een brief binnen gehad "Bevestiging beëindiging contract per 14 juli 2008" met tekst en uitleg.
Hier ook. Gek genoeg de tweede brief met een bevestiging... :?

In de eerste brief geven ze aan dat mijn opzegging wegens gewijzigde dienstverlening is (dat klopt ook), en in de tweede brief om het gewijzigde klantenservicenummer.

Maar goed, het is zo maar weer even dubbel bevestigd dat ik weg ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had in die tweede bevestigingsbrief informatie over de portering moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:19:
Volgens mij had in die tweede bevestigingsbrief informatie over de portering moeten staan...
Portering die ik nooit heb aangevraagd :D

Er stond alleen één "indien" punt meer in dan de andere brieven. Als het nummer 3 maanden ongebruikt is dat het dan weer de markt op gaat.

Ze hadden zich de portokosten kunnen besparen. Door hun handelen zijn ze al genoeg geld aan me kwijt. Ik heb ze aan absolute abonnementsbaten misschien een euro of 6 opgeleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:22:
[...]Ze hadden zich de portokosten kunnen besparen. Door hun handelen zijn ze al genoeg geld aan me kwijt. Ik heb ze aan absolute abonnementsbaten misschien een euro of 6 opgeleverd.
Ik heb twee abonnementen opgezegd en ik krijg elke brief in een aparte enveloppe. En nu dus van elk nummer een tweede bevestigingsbrief ontvangen. Over besparen gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:30:
[...]

Ik heb twee abonnementen opgezegd en ik krijg elke brief in een aparte enveloppe. En nu dus van elk nummer een tweede bevestigingsbrief ontvangen. Over besparen gesproken...
Het kost meer geld om die twee brieven in één keer te versturen dan los. Automatisering kan ruim opwegen tegen dat soort verliezen. Een tweede brief ter bevestiging sturen per abonnement is natuurlijk wél onnodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

Jeuj, ik ben weer in de lucht!

... oh nee toch niet, was het maar waar :'(
48 uur is niet onoverkomelijk, maar wel lang ;)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wat ze bij mij aan het doen zijn, geen idee. De order + opdracht voor portering is op 16-6 bij Vodafone binnengekomen, Telfort heeft me schriftelijk bevestigd dat per 14-7 de boel beëindigd zou worden, so far so good. Maar vervolgens hebben ze volgens mij aan Vodafone de oorspronkelijke einddatum contract doorgegeven (31-10) dus Vodafone heeft de portering pas op die datum gezet, tenzij Telfort de juiste datum doorgeeft. Dat wil Telfort blijkbaar niet, sterker nog, ze hebben de boel ongevraagd omgezet in prepaid - wat in dit geval als positief effect heeft dat mijn nummer voorlopig niet vervalt - en dan mocht ik vandaag Vodafone gaan bellen of ze het nummer willen oppikken. Vodafone meldt mij echter inmiddels dat de eerstvolgende datum dat zij het nummer kunnen porteren 4-8 is, op voorwaarde dat Telfort het nummer vandaag nog vrijgeeft.

Inmiddels zit ik tegen een inactieve sim aan te kijken en heb ik twee providers die naar elkaar wijzen, waarbij je bij Vodafone tenminste binnen 5 secs iemand te spreken krijgt, terwijl je bij Telfort een half uur in de wacht mag hangen.

Echt, ik zou er bijna de publiciteit mee zoeken...voor zover ik kan bepalen heeft Telfort mijn porteringsverzoek gewoon genegeerd en doen ze nu net alsof dat aan Vodafone ligt. Ongelofelijk dat zo'n stumperprovider nog kan bestaan.

Edit: aha..we komen verder. Telfort claimed dat ik al gewenste porteringsdatum 31-10 heb opgegeven. Ja tuurlijk, ik zeg op per 14-7 maar het nummer hoef ik pas 3,5 maand later te hebben. Idioten. Eens kijken of ik dat nog gewijzigd kan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel op 15-07-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Er staat bij mij wel weer NL KPN in beeld in plaats van "Geen service", maar kan het nummer 1244 nog niet bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Same here...telefoon werkt weer maar dat prepaidverhaal doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:12
Woehoe, m'n Telfort is weer in de lucht. :) Nu maar opnieuw een porteringsverzoek opsturen...

Edit: hier ook nog geen 1244... :O

[ Voor 16% gewijzigd door Z-Dragon op 15-07-2008 16:12 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net heel even "telfort - nl kpn" (of iets in die richting), maar ik kon niet bellen, en nu is het ook weer "geweigerd door netwerk". ze zijn wel bezig dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
1244 werkt! :)

Argh, mobiel opwaarden werkt nog niet, eveneens als tientjevantelfort.nl...

[ Voor 93% gewijzigd door Nielsvr op 15-07-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Zojuist via de email:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben het verzoek om uw contract te beëindigen wegens de wijziging van het telefoonnummer van onze Klantenservice ontvangen. Uw contract wordt beëindigd op 16 juli 2008.

blabla

Ik heb mijn brief aangetekend en via de e-mail verstuurd, naast een sms ook deze reactie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:18:
1244 werkt! :)

Argh, mobiel opwaarden werkt nog niet, eveneens als tientjevantelfort.nl...
Bij mij niet. "u kunt geen gebruik maken van deze dienst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ik ben volledig in de lucht

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:22:
[...]

Bij mij niet. "u kunt geen gebruik maken van deze dienst"
Ik heb in ieder geval mijn simkaart kunnen activeren, het mobiel opwaarderen doet het op dit moment ook nog niet... dus kan nog niet bellen. Gebeld worden lukt ook nog niet echt, maar daar zal wel even tijd over heen gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Hier nog niks, maar dat zal dan zo hopelijk wel komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 16:23
Yep, kan nu 1244 bellen maar ik kan nog niet gebeld worden.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

TheFruitNerd

iets met fruit

same here 8)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay dus ik moet straks weer bellen en irritant worden. :O

Ik ga gewoon die klantenservicekosten declareren.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:53

Totaalgeflipt

De enige echte

Zo,
Ik heb inmiddels weer bereik, kan 1244 bellen, maar niet opwaarderen. Gebeld worden lukt ook niet, want dan krijg ik een melding dat dit op dit moment niet mag.

Nog maar even wachten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:37:
okay dus ik moet straks weer bellen en irritant worden. :O

Ik ga gewoon die klantenservicekosten declareren.
Ik heb ook nog niks, maar anders heb je gewoon eventjes geduld. Waar maak je je druk om?
Je ziet toch dat niemand bereik heeft. Het is in ieder geval duidelijk dat ze bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb ook nog niks, maar anders heb je gewoon eventjes geduld. Waar maak je je druk om?
Je ziet toch dat niemand bereik heeft. Het is in ieder geval duidelijk dat ze bezig zijn.
Ik heb nog wel berijk, dat is de issue. Mijn abo is nog gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:53:
[...]

Oh, dat is wel raar ja. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:53:
[...]

Ik ook, heb alleen wel een e-mail ontvangen over de brief die ik ook via de e-mail verstuurd heb. Morgen wordt ik afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:23

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb vanmiddag gebeld met de KS van Vodafone ( _/-\o_ ); morgenochtend om 9.00 uur is mijn Vodafone actief. :)
Dus nu is het nog even 'genieten' van de rust.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand van jullie trouwens nog op "mijntelfort"?

ik kan wel inloggen, maar daarna zegtie dat de service offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:04:
kan iemand van jullie trouwens nog op "mijntelfort"?

ik kan wel inloggen, maar daarna zegtie dat de service offline is.
Ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Ik ook, heb alleen wel een e-mail ontvangen over de brief die ik ook via de e-mail verstuurd heb. Morgen wordt ik afgesloten.
Naar wel mailadres heb je gemailed? Wellicht ook een tof idee voor mij om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Ik heb nog steeds geen netwerk, raar dat anderen dat 2 uur geleden al wel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:50

Padvinder

doet z'n best

Ik kan ook weer bellen. Meteen ff opgewaardeerd via opwaarderen.nl. Makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

woopdiefuckingdoo ik ben weer in de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

IK heb sinds 4 uur vanmiddag ontvangst, ik kan ook 1244 bellen. Maar gebeld worden gaat niet? Ook kan ik niet via de telfort site 10euro opwaarderen om me prepaid kaart te actvieren :O En om nou beltegoed te kopen, terwijl ik ga verkassen naar een abo-vodafone vind ik te.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Yassine, hier het zelfde. Ik heb maar even 10euro beltegoed aangeschaft via opwaarderen.nl... telfort site ligt er namelijk al 3 dagen uit. En wie weet hoe lang dat nog duurt... Ben nu teminste weer bereikbaar, is mij meer waard dan 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
BPP schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:01:
Ik heb nog steeds geen netwerk, raar dat anderen dat 2 uur geleden al wel hadden.
je moet ff je accu uit je tel. halen en zo je tel. 'restarten'

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
BPP schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:01:
Had ik ook. Ik heb normaal mijn Sony Ericsson op "GSM only" staan en daar kreeg ik sinds gisterenochtend de melding "Inactive SIM". Net schoot me te binnen dat ik voorheen altijd "GSM + 3G" aan had staan, dus dat eens geprobeerd en voila: NL KPN / NL TELFORT.

Ik kan 1244 bellen, het menu helemaal doorlopen tot aan mobiel opwaarden of beltegoed saldo opvragen, maar dan houd het op. Bij beltegoed saldo krijg ik te horen dat ik geen beltegoed heb en daarna dat er een fout in hun systeem is opgetreden.

Ook ik kan nog niet gebeld worden (en uiteraard ook niet bellen).

Zodra hij werkt maar even dat tientjevantelfort.nl aanvragen, zodat ik voor noodgevallen de komende paar werkdagen nog kan overleven. In de hoop dat T-Mobile minder dan 10 werkdagen nodig heeft om mijn nummer te porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
MooDyBLueS schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:52:
[...]

Had ik ook. Ik heb normaal mijn Sony Ericsson op "GSM only" staan en daar kreeg ik sinds gisterenochtend de melding "Inactive SIM". Net schoot me te binnen dat ik voorheen altijd "GSM + 3G" aan had staan, dus dat eens geprobeerd en voila: NL KPN / NL TELFORT.

Ik kan 1244 bellen, het menu helemaal doorlopen tot aan mobiel opwaarden of beltegoed saldo opvragen, maar dan houd het op. Bij beltegoed saldo krijg ik te horen dat ik geen beltegoed heb en daarna dat er een fout in hun systeem is opgetreden.

Ook ik kan nog niet gebeld worden (en uiteraard ook niet bellen).

Zodra hij werkt maar even dat tientjevantelfort.nl aanvragen, zodat ik voor noodgevallen de komende paar werkdagen nog kan overleven. In de hoop dat T-Mobile minder dan 10 werkdagen nodig heeft om mijn nummer te porteren.
je moet een kaart in de winkel kopen of via opwaarderen.nl

mobiel opwaarderen werkt niet

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje honden.

ik wil internetbankieren, sms ontvangen werkt niet. soit.
dus ik bel dat 0800-nummer. als ik naar 1244 kan bellen, kan bellen immers wel...

vinden die honden dat ik m'n beltegoed moet opwaarden om een gratis nummer te bellen :(

dit is gewoon een gore trap na van dat klote-telfort. als ik al overweeg om ooit eens terug te komen doe ik het nu zeker niet meer.

en ja ik had het kunnen weten en het zal allemaal wel. maar klantvriendelijk is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

funk-e schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:00:
[...]

je moet een kaart in de winkel kopen of via opwaarderen.nl

mobiel opwaarderen werkt niet
Heb het ook gedaan, en ik ben weer bereikbaar, gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
hier heb ik ook weer een netwerk bij mijn oude telfortnummer. Echter kan ik ook niet gebeld worden op dit nummer maar de 48 uur die zij melden zijn immmers ook nog niet voorbij. Even morgen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
lars1980 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:49:
hier heb ik ook weer een netwerk bij mijn oude telfortnummer. Echter kan ik ook niet gebeld worden op dit nummer maar de 48 uur die zij melden zijn immmers ook nog niet voorbij. Even morgen afwachten.
nogmaals...

je moet je sim activeren en opwaarderen,
dan kun je ook gebeld worden

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Ik ben ondertussen nog steeds gewoon online zonder onderbreking. Er is geen drol gebeurd :|
Lotgenoten?

[ Voor 6% gewijzigd door Cheetah op 15-07-2008 21:33 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:12:
[...]

nogmaals...

je moet je sim activeren en opwaarderen,
dan kun je ook gebeld worden
opwaarderen gaat #$#@ ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:08

ManiacsHouse

Scheisse!

Cheetah schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:31:
Ik ben ondertussen nog steeds gewoon online zonder onderbreking. Er is geen drol gebeurd :|
Lotgenoten?
Ja hiero! :w

Ben benieuwd wat ze doen. Ik heb netjes op tijd opgezegd maar kan nog steeds bellen. Ben er nieuwsgierig of ze het abbo met terugwerkende kracht afsluiten. M.a.w. de belminuten na mijn officiele opzegging onder het buiten de bundel tarief rekenen :/ .

Offtopic: iemand nog een suggestie voor een goed toestel? Geen iPhone voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

zo ik ben weer online.. En heb nu pre paid.. En als ik het goed heb begrepen heb ik ook recht op een gratis tientje beltegoed.. Ha ha . volgens mij zijn ze echt iets niet helemaal goed aan het doen daar bij telfort.. De site van telfort is nu wel slecht bereikbaar en mobiel opwaarderen is ook tijdelijk niet bereikbaar.. Overload???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:39:
[...]

Ja hiero! :w

Ben benieuwd wat ze doen. Ik heb netjes op tijd opgezegd maar kan nog steeds bellen. Ben er nieuwsgierig of ze het abbo met terugwerkende kracht afsluiten. M.a.w. de belminuten na mijn officiele opzegging onder het buiten de bundel tarief rekenen :/ .

Ik zit te wachten op de HTC Touch Pro. Helaas duurt het zeker nog een maand voordat deze leverbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door Zondagskindje op 15-07-2008 21:47 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:08

ManiacsHouse

Scheisse!

Mmm iedereen is hier zo lovend over Vodafone. Maar die zijn eigenlijk ook best duur en hebben rare aanbiedingen. Ik probeer daar een HTC te bestellen voor 27,50 per maand met gratis toestel. Mooi dat dat niet lukt. Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

:w dan ben ik i.i.g. niet de enige ;)
They better not... Ik heb er maar een mail achteraan gestuurd, want ik vertik het om geript te worden met 1/2 uur in de wacht via dat nieuwe servicenummer. Kost je 17 frakkin' Euro's :X
Ik heb hun bevestiging op mail. Weet niet zeker of de einddatum van mijn abbo al was aangepast naar 14/7 (ik meen me te herinneren van wel) maar hij staat nou i.i.g. op 04-12-08... dus als ze dat (weer) veranderd hebben gaan we ons maar eens flink boos maken. Als ik bel dan wel flink waar voor me geld... hell + 1 >:)
HTC Touch Diamond... zie ook de tweakers.net review :)
Ook geen iPhone hier... uberhaupt geen Apple hier eigenlijk. Teveel geld voor te weinig product ;)
maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:
[...] Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...
Leg je toch gewoon die 60 euro bij als je t toestel graag wil? Not that much of a big deal toch?

[ Voor 28% gewijzigd door Cheetah op 15-07-2008 22:26 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:16

Chiron

Moderator Discord
Goed.. zit nu met een dillemma, net de truc met het verwijderen van de accu gedaan, en jawel ik kan eindelijk 1244 bellen. Echter opwaarderen ho maar, als ik kies voor 'mobiel opwaarderen' kom ik in een menu terecht en hoor uiteindelijk 'dat er iets is misgegaan, probeer het later nog eens'.

Oke, dan maar naar opwaarderen.nl. Echter moet ik daarvoor de TAN code kunnen ontvangen per sms |:( en laat dat nou juist weer niet werken omdat mn nummer momenteel niet actief is :(

**update

Vriendin met mobiel bleek een uitkomst :> even geupdate met 10 euro, en de hele ellende werkt weer. Ik heb geen flauw idee wat ik per minuut nu aan een gesprek betaal, maar lang zal dat toch niet gaan duren :z ben iig weer bereikbaar :)

[ Voor 20% gewijzigd door Chiron op 15-07-2008 23:29 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:10:
Goed.. zit nu met een dillemma, net de truc met het verwijderen van de accu gedaan, en jawel ik kan eindelijk 1244 bellen. Echter opwaarderen ho maar, als ik kies voor 'mobiel opwaarderen' kom ik in een menu terecht en hoor uiteindelijk 'dat er iets is misgegaan, probeer het later nog eens'.

Oke, dan maar naar opwaarderen.nl. Echter moet ik daarvoor de TAN code kunnen ontvangen per sms |:( en laat dat nou juist weer niet werken omdat mn nummer momenteel niet actief is :(

**update

Vriendin met mobiel bleek een uitkomst :> even geupdate met 10 euro, en de hele ellende werkt weer. Ik heb geen flauw idee wat ik per minuut nu aan een gesprek betaal, maar lang zal dat toch niet gaan duren :z ben iig weer bereikbaar :)
Hoe kan dat nou?? ik heb een code via opwaarderen.nl gekregen en ik hoor alleen maar dat er een fout in het systeem van telfort zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbry
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-08 16:23
Chiron schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:10:

**update

Ik heb het ff uitgeprobeerd. Kaartje van € 10 erin. Daarna 5minuten en 16 seconden gebeld. Heb nog € 7,62 op de kaart nu. Dus imo behoorlijk duur. :(

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:52

The Legend

*Plop*

Stelletje zeikerts hier :P Als je geen enkel probleem had gewilt qua bereikbaarheid etc. had je gewoon niet moeten opzeggen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Hoe kan dat nou?? ik heb een code via opwaarderen.nl gekregen en ik hoor alleen maar dat er een fout in het systeem van telfort zit
Kies je wel optie 3 in het menu van 1244? (belkaart)
Waarschijnlijk heb je voor optie 2 gekozen (mobiel opwaarderen). Dat werkt nu niet namelijk.

ik dacht ook dat mobiel opwaarderen opwaarderen via een kaart was

[ Voor 9% gewijzigd door funk-e op 16-07-2008 08:44 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 21:43
Ook hier werkt alles weer na opgewaardeerd te hebben via www.opwaarderen.nl en via 1244 (optie 3) opgewaardeerd te hebben. Opzich €10 die ik nooit meer zal opmaken, aangezien ik het nummer zeer spoedig zal laten porteren, maar ik ben iig weer bereikbaar voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:12:
[...]

Naar wel mailadres heb je gemailed? Wellicht ook een tof idee voor mij om te doen.
Heb ik een week geleden gedaan naar het Telfort e-mail adres voor contact.

Al meer bij jou bekend? Ik wacht vandaag even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 13:01

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Zo toch maar even een tientje erop gezet. Zodat de phone house me kan bellen vanmiddag met het goede nieuws dat m'n aai foon klaar ligt. Heeft wel lang geduurt. Gisteren een rotdag gehad en zou willen dat ik kon bellen. Maargoed nu kant het iig weer. Wel iets te laat.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
maniacshouse schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:
Mmm iedereen is hier zo lovend over Vodafone. Maar die zijn eigenlijk ook best duur en hebben rare aanbiedingen. Ik probeer daar een HTC te bestellen voor 27,50 per maand met gratis toestel. Mooi dat dat niet lukt. Het is of bijna 38 euro inclusief toestel maar dan met een of ander push-email-abbo (wat ze overigens in eerste instantie niet vermelden) of 20 euro per maand en dan 60 euro bijbetalen voor het toestel... Mmm...
Klopt, vodafone is best prijzig, daar kwam ik ook pas achter nadat ik 2 dagen door alle mogelijkheden doorgelopen was èn een uur in de winkel heb staan praten met een verkoper (...echt man... die verkopers van vodafone doen niets anders dan je wat anders aansmeren en weten niets meer over het eigen netwerk (en het netwerk van de concurrent) dan jij of ik :X)

Eigenlijk wou ik een Sim-Only bestellen maar (met internet) zijn die bij vodafone razendduur (lees: rustig €30,- per maand) dus heb 'm uiteindelijk besteld met HTC Touch Diamond (via gsmweb) voor €40,- per maand (1 jarig abbo). Het toestel gaat direct de deur weer uit (daar moet toch nog zeker wel €350,- voor te vangen zijn, simlock-vrij) en uiteindelijk ben ik ruim goedkoper uit dan bij telfort :P

... nu hopen dat die postbode een beetje opschiet (hij komt vandaag binnen.... gister me suf-verveeld in de trein zo zonder internet :+)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Heeft nou niemand door dat het je reinste afzetterij is dat je op moet waarderen om bereikbaar te zijn? Mijn T-Mobile nummerportering gaat uiteraard de 26e plaatsvinden, dus dat kan ik nog wel overleven. Ik weiger namelijk 10 euro aan Telfort te schenken om gebeld te kunnen worden.

Zo maar eens die helpdesk vanaf mijn werk bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:59:
[...]

Heb ik een week geleden gedaan naar het Telfort e-mail adres voor contact.

Al meer bij jou bekend? Ik wacht vandaag even af.
Telfort klantenservice medewerkster wist me te verzekeren dat mijn brief was ontvangen en dat het vandaag naar pre-pay gaat. (had gister gebeld)
Denk dus dat ik hem er op werk straks even tussenuit knijp om bij t-mobile de aanbiedingen aan te kijken en zien wat ik kan nemen.

Het is kennelijk zo dat ik moet opwaarderen om het te laten werken? Indien dat het geval is neem ik gewoon een ander nummer. Ik ga geen stuiver extra investeren in die partij dan noodzakelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
MooDyBLueS schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:21:
Heeft nou niemand door dat het je reinste afzetterij is dat je op moet waarderen om bereikbaar te zijn? Mijn T-Mobile nummerportering gaat uiteraard de 26e plaatsvinden, dus dat kan ik nog wel overleven. Ik weiger namelijk 10 euro aan Telfort te schenken om gebeld te kunnen worden.

Zo maar eens die helpdesk vanaf mijn werk bellen...
http://www.tientjevantelfort.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hier in dit forum.

Ik probeer via dit forum ook te volgen wat er nu precies door telfort wordt gedaan n.a.v. mijn opzegbrief vanwege de prijswijziging van 14 juli.
Ik heb nu 2 weken geleden een opzegbrief gestuurd en gevraagd mijn nummer over te zetten op prepaid. Daarop kreeg ik een dag later een bevestigings sms dat ze mijn brief hadden ontvangen. Telfort schreef mij op 2 juli dat ik binnen 2 weken nader bericht zou krijgen. Dus dat betekent uiterlijk vandaag! Ik heb nog niets gehoord. Ik heb er wel achterna gebeld (ging zeer moeizaam, voordat ik eindelijk contact had met de opzeg afdeling. Heeft zeker 3 kwartier geduurd). De dame aan de telefoon kon niets over de status van mijn opzegbrief zeggen. Wel zei ze dat ik een prepaid kaart moest nemen zodat mijn oude abonnements nummer daarop kon worden over gezet. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb nu ook de prepaid ingelogd op de site van telfort. Alsnog geprobeerd hier ook het formulier voor nummerbehoud in te vullen. Toen kreeg ik een foutmelding op de website. Daarna heb ik nog een email naar ze gestuurd om mij te bevestigen of ik nu al het noodzakelijke gedaan heb voor het opzeggen per 14 juli en het porteren van mijn nummer. Ondanks dat ze beloven binnen 2 dagen te reageren heb ik daar geen reactie op gehad.

Ik heb er niet een goed gevoel over. Maar ik ga er vanuit dat er snel duidelijkheid komt over hoe je van ze afkomt. Ik hou jullie ook op de hoogte als ik nieuws heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Huppie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
[...]
Klopt, vodafone is best prijzig, daar kwam ik ook pas achter nadat ik 2 dagen door alle mogelijkheden doorgelopen was èn een uur in de winkel heb staan praten met een verkoper (...echt man... die verkopers van vodafone doen niets anders dan je wat anders aansmeren en weten niets meer over het eigen netwerk (en het netwerk van de concurrent) dan jij of ik :X)

Eigenlijk wou ik een Sim-Only bestellen maar (met internet) zijn die bij vodafone razendduur (lees: rustig €30,- per maand) dus heb 'm uiteindelijk besteld met HTC Touch Diamond (via gsmweb) voor €40,- per maand (1 jarig abbo). Het toestel gaat direct de deur weer uit (daar moet toch nog zeker wel €350,- voor te vangen zijn, simlock-vrij) en uiteindelijk ben ik ruim goedkoper uit dan bij telfort :P

... nu hopen dat die postbode een beetje opschiet (hij komt vandaag binnen.... gister me suf-verveeld in de trein zo zonder internet :+)
Hoe kom jij aan EUR 30,- per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:39:
[...]

Log in op Mijn Telfort >>> Klik op Mijn abonnement >>> Klik op Beheer uw bundels
En dan staat het bij Lopende aanvraag. Net boven SMS.
Maar het wordt zo slecht up-to-date gehouden, dat er bij jou misschien niks staat :?
Dat is heel raar, want dat komt hier rechtstreeks uit de systemen richting mijn telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:47:
[...]

Hoe kom jij aan EUR 30,- per maand?
Ik bel +- 150 minuten per maand en verstuur +- 120 sms-jes. Het abo waarmee dat kan bij vodafone is ofwel een Vodafone €35,- (á €21,- per maand) of een Vodafone €22,50 (á €13,50) i.c.m. een onbeperkt sms-bundel (totaal €23,50 per maand).

Tel daarbij de kosten van een Mobiel Internet Bundel (€9,50 per maand) en je zit bij de €30,-.

edit:
Had ik al gezegd dat Vodafone SIM-Only duur is? :X

... net m'n telefoon binnen gekregen (en in V&A gezet)... doet SIM-kaart het niet! Bellen met Vodafone klantenservice, abo wordt pas de 18e geactiveerd :( Nog twee hele dagen zonder :X

[ Voor 4% gewijzigd door Huppie op 16-07-2008 13:10 ]

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je zelf ook geprobeerd of dat wel wil?

ligt er al een paar dagen uit namelijk. geheel toevallig overigens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er pas donderdag achter dat abonnement bij Telfort kon worden opgezegd. Eindelijk een mogelijkheid om bij deze waardeloze club te vertrekken. Binnen een half uur stond ik op het postkantoor. 8)

Heb donderdag 10 juni aangetekend & per fax opzegging naar Telfort verstuurd.

Maandag 14 juli sms-bevestiging van Telfort met mededeling binnen 2 weken ontvangt u nader bericht.
Dinsdag 15 juli contact met KS Teflort: "uw telefoonr wordt binnen 48 uur inactief, moet u omzetten naar prepay voor nummerbehoud". Ik zeg tegen die gast, kan niet want ik heb een sms gekregen en daar stond niets in van binnen 48 uur uit de lucht :) . Toen wist ie 't zelf ook niet meer. Wat 'n baggerclub zeg!
Woensdag 16 juli mijn TD binnengekregen :). Gebeld met KS Hi, want bij Telfort krijg ik toch geen goed antwoord. Portering staat gepland voor 28 juli. KS Hi heeft toegezegd me zo snel mogelijk over te nemen.

Het gaat helemaal goedkomen, eindelijk verlost van die losers _/-\o_
Nog 1 weekje afzien....
Maar dus wel nog gewoon bereikbaar....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:12:
[...]

heb je zelf ook geprobeerd of dat wel wil?

ligt er al een paar dagen uit namelijk. geheel toevallig overigens :|
Niets toevallig aan :) het is een hele oude pagina. Linkjes worden nu aangepast van de site zodat men kan registeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Niets toevallig aan :) het is een hele oude pagina. Linkjes worden nu aangepast van de site zodat men kan registeren
ah da's mooi.
dus prepay-klanten hebben al heel lang pech als ze dat tientje willen?

"mijntelfort" deed het overigens van 't weekend nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:43:
[...]
ah da's mooi.
dus prepay-klanten hebben al heel lang pech als ze dat tientje willen?

"mijntelfort" deed het overigens van 't weekend nog wel.
nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]

nee want zover ik weet (shoot me if i'm wrong) word die url tientjevantelfort.nl ook niet meer gecommuniceerd. :)
ik heb hier wel zo'n foldertje van hooguit een paar maanden oud, maar dat zal een oude partij geweest zijn.
als jij zegt dat het tegenwoordig anders gaat geloof ik je inmiddelijk, jij kan het weten.

maarreh (ik blijf nederlander :P ): hoe eigenlijk? ga ik dat meteen ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
miss_bleu schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Nielsvr schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:13:
[...]

Hoorde het toch echt gister in het menu van telfort prepaid.
Even doorspeelt naar CO hier :) Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik heb 2 abonnementen waarvan nu EINDELIJK 1 abonnement offline is (maar nu wachten tot het prepaid word?). Het andere abonnement is nog niet omgezet, door een moeizaam gesprek duidelijk gekregen dat deze wel de notitie heeft om omgezet te worden naar prepaid maar dit nog niet voltooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile shop in Leiden hebben ze kennelijk nog een Iphone.
Apperaat werd me aangeboden maar ik zie er geen heil in.
Ik dacht ik laat het even weten voor de geinsterreseerde.

Telfort is nogsteeds online btw...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook nog steeds niet afgesloten. heb maandag ochtend een bevestigings sms gehad, dat ze mn brief hadden ontvangen op vrokdag de 11e. Gistermiddag nog de klantenservice gebeld, zou vanavond moeten gebeuren en anders morgen zei ze. ik wacht nog tot 7 uur vanavond en dan bel ik de ks weer. Krijg morgen mn nieuwe mobiel van Hi, maar neem nieuw nummer dus hoef niet overgezet te worden. Nou ik hoop dat ik zo afgesloten word, weg met Telfort!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mobiel opwaarderen van Telfort is nu ook al stuk. Ik krijg echt de zenuwen van die ballentent. Mijn telefoon deed het gisteren nog half (kon wel bellen maar niet gebeld worden), inmiddels kan er echter niks meer mee, tenzij ik letterlijk naar de winkel loop om een kaart te kopen.
Vodafone kan mijn nummer niet oppikken omdat Telfort het niet heeft vrijgegeven, ondanks dat ze dat maandag al hadden moeten doen. Als ik Telfort bel zeggen zij dat ik Vodafone moet bellen, en andersom. Dat terwijl de aanvraag half juni de deur uit is gegaan en alles naadloos overgezet had kunnen worden op de 14e als Telfort niet zo'n schandalig incompetent bedrijf was.

Hopeloos :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is ook leuk: ik net in de supermarkt zo'n beltegoedkaart (nouja: kassabon :P) gehaald, en opgewaardeerd.
de computer zei nog tegen me (ongeveer): "uw beltegoed is succesvol opgewaardeerd, u kunt dit controleren door *100# te toetsen"

fijn, ik dat doen: geen beltegoed. en ik kan ook nog niet bellen of gebeld worden.

weet iemand of dat zo hoort?

//edit @hierboven: je kan je een tripje naar de winkel besparen volgens mij :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Ook hier nog steeds online. Ik wacht nog steeds op reactie van Telfort :/

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Huppie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:09:
[...]

Ik bel +- 150 minuten per maand en verstuur +- 120 sms-jes. Het abo waarmee dat kan bij vodafone is ofwel een Vodafone €35,- (á €21,- per maand) of een Vodafone €22,50 (á €13,50) i.c.m. een onbeperkt sms-bundel (totaal €23,50 per maand).

Tel daarbij de kosten van een Mobiel Internet Bundel (€9,50 per maand) en je zit bij de €30,-.

edit:
Had ik al gezegd dat Vodafone SIM-Only duur is? :X

... net m'n telefoon binnen gekregen (en in V&A gezet)... doet SIM-kaart het niet! Bellen met Vodafone klantenservice, abo wordt pas de 18e geactiveerd :( Nog twee hele dagen zonder :X
Ik zit zelf nu aan de €20,- p/m
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:00:
[...]

Ik zit zelf nu aan de €20,- p/m
Maar ik verbel/sms niet zoveel als jij.
Het blijft duur de sim-only basis van Vodafone.
Ze hebben wel goedkopere sim-only abbo's (scherp) maar daar kan helaas geen internetblox opgezet worden.
Het enige pluspunt is dat het mobiele internet retesnel is :7
Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!

[ Voor 4% gewijzigd door THxZ0NE op 16-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr ik baal hier als een stekker van. Abo stop gezet en over laten zetten naar pre-paid. Eerst helemaal geen bereik meer en nu dus net als velen hier wel mogelijk naar 1244 te bellen maar niet opwaarderen.

Dan maar beltegoed kaart halen (had liever die gratis 10 pleuro van Telfort gehad maar omdat ik geen sms'jes kan ontvangen (nodig voor inloggen op mijn telfort) heb ik daar ook geen reed aan). Tientje opgewaardeerd, maar helaas pindakaas, nog steeds niet bellen of sms'en. Dacht dat ik misschien niet goed overgezet was dus toen twintig minuten met de klatenservice aan de telefoon gehangen (a 35 cent p/m...).

Blijkt, wat ik nu dus ook hier lees, dat het hele systeem op zijn gat ligt. Ja sorry, het is hier een beetje een rommeltje. Ja inderdaad ben al drie dagen totaal niet meer bereikbaar :( Normaal is dat niet echt heel erg hooguit lastig maar een familielid ligt in niet al te beste toestand in het ziekenhuis dan wordt je langzamerhand witheet. (en hoe moet T-Mobile me nu bereiken als mijn iPhone klaar ligt :), maar dat zijn luxe zorgen).

Ga maar eens een dikke klachtenbrief opstellen, misschien sleep ik er nog een bloemetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat bellen met ze heb ik wel een beetje gehad.

ik heb ze een mailtje gestuurd, en kijk:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Uw vraag is ontvangen en zal binnen twee werkdagen worden beantwoord. Met vriendelijke groet,Telfort B.V. Klantenservice
ik ben ff weg, champagne inslaan!

ik word trouwens helemaal simpel van alle msn/email berichtjes met "wist je trouwens dat je telefoon het niet doet?" :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

THxZ0NE schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:21:
[...]

Ik neem gewoon een t-mobile abonnement: 300 belminuten en 100smsjes voor 11 euro p/maand voor 1 jaar. Dan krijg je hier nog een internetbundeltje bij en klaar! Ik vind de prijzen Vodafone idd behoorlijk hoog!
T-mobile heeft voor mij 3 negatieve punten:

- geen bereik binnenshuis (moet met mobiel tegen het raam aangeplakt staan of ik moet naar buiten.

- Mobiel internet is traag in vergelijking met Vodafone

- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.

en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:12
Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:43:
[...]
- smsbundel; bij Vodafone heb je belminuten en/of smsjes uit de zelfde bundel.

en daarbij bel / sms ik niet zoveel.
Ik heb voldoende aan 100 belminuten/smsjes
T-Mobile Flex (20, in jouw geval).

[ Voor 23% gewijzigd door Z-Dragon op 16-07-2008 18:19 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Z-Dragon schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:17:
[...]
T-Mobile Flex (20, in jouw geval).
Dan heb ik nog steeds het 'gebrek aan bereik' probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex 30 + interppret sim-only besteld @ t-mobile. totale kosten 21 euro met daarop eerste jaar
5e korting ook nog. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:12:
[...]

Dan heb ik nog steeds het 'gebrek aan bereik' probleem.
Dan moet je T-Mobile niet nemen. :)
Ze hebben wel masten gekocht van KPN en vodafone heb ik persoonlijk niet zulke toffe ervaringen mee. Dus vandaar mijn keuze :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog aangesloten zijn:

Ik heb (weer...) gebeld naar de klantenservice. Ik ben inmiddels bekend als pre-pay klant. Mijn abo lijkt nog wel actief, maar ze wist me te verzekeren dat ik in de circulatie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die de KS moeten bellen; bel met 0800-1707 keuze 1 en dan keuze 2, mobiel nummer intoetsen (hij herkent hem als abonnementsnummer ook al ben je uitgeporteerd c.q. overgezet naar prepay) , dan keuze 5 en dan 3 en dan kan je gewoon iemand van de KS te spreken krijgen voor noppes... :P

Hoe lang dit zal duren weet ik niet, maar op deze manier heb ik mijn 'problemen' opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag een sms gehad met de mededeling dat ik binnen 14 dagen bericht krijg.
Better they do it quick!!

ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:
heb vandaag een sms gehad met de mededeling dat ik binnen 14 dagen bericht krijg.
Better they do it quick!!

ik vraag me af hoeveel mensen hebben opgezecht!
hmm wanneer heb jij je brief verstuurd?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Weet iemand hoe dat tientje van telfort (.nl) werkt? Ik kan inloggen, maar dan kom ik gewoon bij Mijn Telfort uit. Al mijn gegevens zijn al bekend, logisch want ik was al klant bij Telfort.

Betekent dit dat ex-abonnees geen tientje van telfort krijgen? Overigens heb ik inmiddels ook via opwaarderen.nl een belkaart van 10 euro aangeschaft. Vervolgens kon ik na circa 15 minuten na activeren bellen en gebeld worden. In die 15 na activering en voordat ik kon bellen en gebeld worden, gaf hij bij mij via *100# ook 0,00 beltegoed aan. Niet schrikken dus.

Je hoeft overigens geen actief mobiel nummer te hebben, je krijgt de code ook per e-mail en als je het bestelvenster open laat staan (mits je iDEAL gebruikt) komt daar ook de code te staan. Voor de zekerheid had ik wel het 06-nummer van een collega gebruikt, maar dat was dus achteraf niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ellende is alleen een beetje dat half nederland (letterlijk :P ) bankiert bij de postbank.
en dat sms-tan systeem is reuze-handig, maar als je gsm het niet doet houdt het wel op...
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste