is het dn nu tijd voor het grote " ik ben van plan om na de tariefswijziging weer terug te gaan naar telfort, maar dan sim only" topic?
Nee, ik ga vrijdagochtend voor een T-Mobile store liggen 
Brief is ook hier binnen, echter als ik op mijntelfort.nl kijk is m'n einddatum veranderd van 9 naar 10 september
(ik heb m'n 2 jarig abo op 9 september 2006 afgesloten, dus einddatum stond altijd op 9 september 2008)
Ik krijg het idee dat dat mijntelfort.nl echt een losstaand geheel is waar de servicedesk/klantenservice van telfort totaal geen weet van heeft, want m'n email adres moest ik ook al in de opzegbrief vermelden, ipv dat ze dat gewoon uit die telfort site konden halen waar het netjes stond ingevuld.
We wachten af.. ik ben in ieder geval niet van plan om nog 3 maanden abo geld te betalen.
Brief is ook hier binnen, echter als ik op mijntelfort.nl kijk is m'n einddatum veranderd van 9 naar 10 september
Ik krijg het idee dat dat mijntelfort.nl echt een losstaand geheel is waar de servicedesk/klantenservice van telfort totaal geen weet van heeft, want m'n email adres moest ik ook al in de opzegbrief vermelden, ipv dat ze dat gewoon uit die telfort site konden halen waar het netjes stond ingevuld.
We wachten af.. ik ben in ieder geval niet van plan om nog 3 maanden abo geld te betalen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dinsdag brief verstuurd naar Telfort, gebeld naar bestelmaar.nl om te vertellen dat ik per 14-juli heb opgezegt bij Telfort en of ze snel NP in orde konden maken. Bel vandaag, telefoon met nieuwe abo is verstuurd en NP gaat 17-juli gebeuren. Geen bevestiging van Telfort nog, maar lijkt dus goed te komen
Vandaag 3 brieven binnen gekregen van Telfort
. Het ging nl om 3 abonnementen. 14 julie worden ze alledrie omgezet naar prepaid. Heb ik rustig de tijd om een paar andere abonnementen uit te zoeken.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Heb een brief ontvangen van Telfort, abbo wordt beeindigd per 14-07. Net een nieuw Vodafone abonnement afgesloten, ben nu in het bezit van 2 Nokia 6500 slide telefoons in 3 maanden tijd
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Dat ligt aan de beller, ik ben 4 dagen per maand in NL en Vodafone is de enige die iets "redelijks" biedt m.b.t. bellen in het buitenland.maniacshouse schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:25:
[...]
Zie hier regelmatig voorbij komen dat men naar Vodafone verkast. Maar wat is er nou zo interessant aan? Zie nou niet echt superaanbiedingen. Of zie ik iets over het hoofd?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Mijn nummer wordt dus ook omgezet in prepaid, maar bizar is het wel. Ik heb daar nl. niet om gevraagd, ik wilde gewoon opzeggen en mijn nummer overgooien naar Vodafone. Dat is door Telfort ook schriftelijk bevestigd. Volgens de dame van de klantenservice heeft Telfort per gisteren echter eigenhandig en eenzijdig besloten om alle n.a.v. de klantenservicegrap opgezegde abonnementen niet te porteren, maar om te zetten naar prepaid, ongeacht de wens van de klant.
Ik mag dan zelf dinsdag weer met Vodafone gaan bellen om te zorgen dat zij het nummer alsnog naar zich toe trekken. Wat een kolder.
Saillant detail is dat ik bij Telfort a) een kwartier in de wacht moest hangen (Vodafone 10 secs) en b) de verbinding tijdens het gesprek tot vier keer toe werd verbroken wegens gebrek aan bereik. Uiteindelijk moest ik buiten gaan staan om te kunnen bellen. En dat midden in Hilversum. Wat een kneuzenprovider.
Ik mag dan zelf dinsdag weer met Vodafone gaan bellen om te zorgen dat zij het nummer alsnog naar zich toe trekken. Wat een kolder.
Saillant detail is dat ik bij Telfort a) een kwartier in de wacht moest hangen (Vodafone 10 secs) en b) de verbinding tijdens het gesprek tot vier keer toe werd verbroken wegens gebrek aan bereik. Uiteindelijk moest ik buiten gaan staan om te kunnen bellen. En dat midden in Hilversum. Wat een kneuzenprovider.
Nadat de brief binnen was vandaag ook nog doodleuk een sms'je dat ik naar prepaid ga, terwijl de portering ook al bevestigd was
Verwijderd
Wellicht doen ze dat om administratieve redenen... het nummer blijft dan tot de portering ook nog fysiek bestaan. Ik denk dat er hier sprake is van paniek om niets.Liquid schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:23:
Nadat de brief binnen was vandaag ook nog doodleuk een sms'je dat ik naar prepaid ga, terwijl de portering ook al bevestigd was
Ik heb het abonnement opgezegd zonder beroep op nummerbehoud te doen, en het wordt dan ook gewoon beëindigd. Ook in SMS is dit bevestigd. Geen omzetting naar prepaid.
Dit is alles behalve paniek. Telfort is gewoon een kut-telecom wat betreft hun administratie en klantenservice.
Het enige juiste is meestal de prijs, maar ik betaal liever wat meer bij voda dan dat ik bij telfort blijf.
Het enige juiste is meestal de prijs, maar ik betaal liever wat meer bij voda dan dat ik bij telfort blijf.
Verwijderd
Als je portering al is bevestigd, gaat het prepaid verhaal niet meer op. Je wordt gewoon rechtstreeks overgezet naar de nieuwe provider. Overigens was het overzetten naar prepaid in jouw voordeel, want zo had je de mogelijkheid ver na 14 juli je nummer naar je nieuwe provider te porteren.Liquid schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:23:
In het vervolg even op je woorden letten!
Verwijderd
Het is mij een raadsel waarom Telfort toch zich zelf zo van binnen uit aan het vernietigen is lijkt het wel.
Als je alles op een rijtje zet sinds de KPN overname:
-belminuten fors duurder en nog steeds geen mogelijkheid om je belminuten na te kunnen kijken;
-gratis voicemail weg;
-dataverkeer wat door wegvallen van EDGE belabberd gaat (PH abonnement);
-duur service nummer voor KS;
-dekkingsproblemen her en der in den lande;
-nu weer veel klanten (inclusief mijzelf) wegjagen door de duurder wordende KS en slechter wordende service (moeten bellen als er iets niet klopt bijvoorbeeld).
Al met al lijkt dit toch wel een beetje op MASH (Suicide is painless)....
-belminuten fors duurder en nog steeds geen mogelijkheid om je belminuten na te kunnen kijken;
-gratis voicemail weg;
-nu weer veel klanten (inclusief mijzelf) wegjagen door de duurder wordende KS en slechter wordende service (moeten bellen als er iets niet klopt bijvoorbeeld).
ik kreeg vandaag het volgende sms bericht van Telfort:
Beste klant, wij verwerken uw verzoek op 14 juli 2008. Meer informatie hierover ontvangt u volgende week per brief. Met vriendelijke groet, Telfort.
Geen idee wat dit nu betekent. Vandaag met KPN gebeld en die hadden nog geen porteringsverzoek ingediend. De meneer die ik aan de tel kreeg heeft er wel voor gezorgd dat KPN nu een spoedverzoek doet zodat maandag alles geporteerd gaat worden.... ik ben benieuwd!
Beste klant, wij verwerken uw verzoek op 14 juli 2008. Meer informatie hierover ontvangt u volgende week per brief. Met vriendelijke groet, Telfort.
Geen idee wat dit nu betekent. Vandaag met KPN gebeld en die hadden nog geen porteringsverzoek ingediend. De meneer die ik aan de tel kreeg heeft er wel voor gezorgd dat KPN nu een spoedverzoek doet zodat maandag alles geporteerd gaat worden.... ik ben benieuwd!
Verwijderd
Die SMS kreeg ik vandaag ook, terwijl mijn opzegbrief toch al zeker 3 weken in hun bezit is. En terwijl Vodafone gewoon netjes komende maandag mijn nummer gaat overnemen... Lijkt me op zich wel grappig om volgende week een brief te krijgen dat ik wordt omgezet naar prepaid, terwijl ik al vrolijk bel met Vodafone.lars1980 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:46:
ik kreeg vandaag het volgende sms bericht van Telfort:
Fingers crossed!
Verwijderd
En de Telfort opzegsoap lijkt nog niet ten einde
Kreeg zowat een hartverlamming toen ik mijn mails ging nakijken.
Nadat ik een dag eerder een mailtje gestuurd had naar de internetshop waar ik het abbo met toestel besteld had met de vraag wanneer ik de nieuwe Voda-simkaart en het toestel kon verwachten kreeg ik het volgende te horen:
Zie mijn vorige posts voor het hele verhaal.
Na heel veel heen-en-weer gebel tussen beide klantenservices kreeg ik uiteindelijk van Klantenservice Vodafone te horen dat het nummer op 17 juli 2008 wordt overgezet.
En nu doet deze internetshop de navraag en krijg ik van hun weer het oude liedje te horen dat mijn contract pas afloopt in febr. 2009.
Begint Vodafone nu ook gaten te vertonen in hun administratie?
De bevestiging van beëindiging contract is in ieder geval naar die shop toe gestuurd.
Dit hele gebeuren begint zo langzamerhand een televisie uitzending waard te worden !
Dit soort ongein zou niet mogen bij zulke grote bedrijven die jaarlijks vele miljoenen euro's incasseren.
Nadat ik een dag eerder een mailtje gestuurd had naar de internetshop waar ik het abbo met toestel besteld had met de vraag wanneer ik de nieuwe Voda-simkaart en het toestel kon verwachten kreeg ik het volgende te horen:
Die telecombedrijven beginnen me zo langzamerhand het bloed onder de nagels te halen.Wij krijgen geen goedkeuring voor het nummerbehoud. Telfort geeft bij Vodafone aan dat uw abonnement nog loopt tot 21-02-2009.
Zou u de bevestiging dat uw abonnement bij Telfort tot 14 juli 2008 loopt aan ons kunnen doorfaxen, dan kunnen wij dit weer aan Vodafone sturen.
Na heel veel heen-en-weer gebel tussen beide klantenservices kreeg ik uiteindelijk van Klantenservice Vodafone te horen dat het nummer op 17 juli 2008 wordt overgezet.
En nu doet deze internetshop de navraag en krijg ik van hun weer het oude liedje te horen dat mijn contract pas afloopt in febr. 2009.
De bevestiging van beëindiging contract is in ieder geval naar die shop toe gestuurd.
Dit hele gebeuren begint zo langzamerhand een televisie uitzending waard te worden !
Dit soort ongein zou niet mogen bij zulke grote bedrijven die jaarlijks vele miljoenen euro's incasseren.
Verwijderd
Heb vandaag 11-07-2008 een brief naar Telfort gestuurd (per expres) koste wel € 36 maar moet er wel vanaf zijn hebben de brief zeker weten morgen om 9.30 in hun bezit.
dan lekker met een prepaid kaartje en dan rustig verder kijken..
Iphone??? denk het wel..
basta!!
dan lekker met een prepaid kaartje en dan rustig verder kijken..
Iphone??? denk het wel..
basta!!
Verwijderd
juist wel. dit is een vrij goede manier om op de middellange termijn het meeste geld te verdienen, en dat zal ook wel de bedoeling zijn. KPN zelf zal eerder op de lange termijn (=continuiteit) zitten (waarbij de eerlijkheid gebied te zeggen dat ze het toch nog regelmatig onbedoeld(?) verprutsen).Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:08:
dit soort tuig heb je altijd in dit soort markten. in de autohandel of keukenhandel is het niet anders.
maargoed je moet maar zo denken: vroegah was het nog erger; één arrogante monopolist vergeleken waarbij zelfs telfort de goedheid zelve is
on topic: volgens de brief gaan ze 48 uur de tijd nemen om de boel over te zetten naar prepaid. ze hebben het er maar druk mee
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 01:46 ]
Verwijderd
Een fax sturen vanaf het postkantoor is goedkoperVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:17:
Heb vandaag 11-07-2008 een brief naar Telfort gestuurd (per expres) koste wel € 36 maar moet er wel vanaf zijn hebben de brief zeker weten morgen om 9.30 in hun bezit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 01:47 ]
Verwijderd
Puur KPN-beleid. Kwaliteit gaat achteruit, prijzen omhoog, leuke voordeeltjes vervallen. Hetzelfde zie je bij overgenomen ADSL-bedrijven.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:52:
Het is mij een raadsel waarom Telfort toch zich zelf zo van binnen uit aan het vernietigen is lijkt het wel.
-gratis voicemail weg;
Ik heb gisteren ook een sms ontvangen.
Heel typisch vind ik dat.
Er was mij een week geleden verteld dat Telfort mij eerder een sms had gestuurd, maar dat was mislukt.
Er was mij ook beloofd dat ik afgelopen maandag een bevestigingsbrief binnen zou hebben.
Ik ben zo blij dat ik naar Vodafone ga. Die mensen doen wat ze zeggen, daar kan Telfort nog wat van leren.
Heel typisch vind ik dat.
Er was mij een week geleden verteld dat Telfort mij eerder een sms had gestuurd, maar dat was mislukt.
Er was mij ook beloofd dat ik afgelopen maandag een bevestigingsbrief binnen zou hebben.
Ik ben zo blij dat ik naar Vodafone ga. Die mensen doen wat ze zeggen, daar kan Telfort nog wat van leren.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
Kunnen ze eigenlijk brieven weigeren die in het weekend aan komen of niet?
denk het niet want het is voor 14-07-2008, als ze het weigeren dan ga ik er een kort geding van maken kijken wat dat uit haalt !
denk het niet want het is voor 14-07-2008, als ze het weigeren dan ga ik er een kort geding van maken kijken wat dat uit haalt !
Zijn ze in het weekend wel aan het werk? Overigens ben je wel heel erg laat ermee...Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:13:
Dagtekening brief en datum verzending lijkt me het belangrijkste en het is een postbus... Dus daar word de post gewoon in gedumpt. Hoewel... Hoe word dan dan ondertekent zit ik me af te vragen mbt tot aangetekend?Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:13:
Verwijderd
Aangetekende brieven met een postbusadres moeten bij de balie worden afgehaald, zodat er voor kan worden getekend En brieven, die op zaterdag zijn bezorgd (lees: in een postbus worden gegooid), zijn netjes op tijd voor de 14e bezorgd...
Is het dus zo dat morgen en dinsdag mijn nummer niet bereikbaar is doordat Telfort mijn nummer overzet naar Telfort? En kan ik op dat moment al nummerbehoud aanvragen bij een nieuwe abo en bijvoorbeeld op zetten dat ik dan wil dat ze mijn nummer op woensdag de (17e) overzetten.
Ik mag toch hopen dat die omzetting naar prepaid niet echt 2 dagen gaat duren??? Hoe moeilijk kan het zijn?
Het lijkt me dat ze dat in die brief zetten als een soort "veilige marge" van een paar dagen, mocht er iets verkeerd gaan.
Vorige keer dat ik m'n Telfort heb laten omzetten naar prepaid, duurde het volgens mij maar heel even... weet het eigenlijk niet meer...
Het lijkt me dat ze dat in die brief zetten als een soort "veilige marge" van een paar dagen, mocht er iets verkeerd gaan.
Vorige keer dat ik m'n Telfort heb laten omzetten naar prepaid, duurde het volgens mij maar heel even... weet het eigenlijk niet meer...
Verwijderd
is niet aangetekend gebeurd, heb vandaag met een kennis gebeld, eigenaar van een telecom zaak en die kon mij het volgende vertellen:Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:17:
Zelfs al zou ik de brief maandag op de post doen kunnen ze er niet onderuit, aangezien Telfort ons niet persoonlijk een brief of sms hebben gestuurd. En Telfort mag er rechtswege niet vanuit gaan dat je de tariefwijziging op internet heb gelezen omdat niet iedereen internet heeft.
met een kort geding win je het altijd! dus denk je te laat te zijn? dus niet!!
Stephan
Verwijderd
Dit heeft mij ook zeer verbaasd. Nou is de vraag of ze verplicht zijn om bestaande klanten te informeren, of dat niet hoeft en bestaande klanten na 14 juli ook nog in hun recht staan om op te zeggen. Het lijkt mij dat eerstgenoemde optie het meest normale zou zijn, want zoals je stelt kom je niet zomaar achter die wijziging.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:00:
Zelfs al zou ik de brief maandag op de post doen kunnen ze er niet onderuit, aangezien Telfort ons niet persoonlijk een brief of sms hebben gestuurd. En Telfort mag er rechtswege niet vanuit gaan dat je de tariefwijziging op internet heb gelezen omdat niet iedereen internet heeft.
Telfort moet wel heel veel opzeggingen hebben. In een van hun berichten naar mij stond dat ze erg veel opzeggingen te verwerken hadden... figures
Volgens mij heb je dacht ik 14 dagen nadat ze de AV veranderen nog tijd om het op te zeggen. En als je redelijkerwijs niet op de hoogte was, of bent gebracht kan het zelfs later.
In het geval van het op internet zetten heb je de klant niet persoonlijk op de hoogte gesteld. Overigens hoor je het wel als je met de klanterservice belt en ze hebben je een smsje gestuurd. Nog 2 punten dus. 1. Niet iedereen belt met de klantenservice en 2. Komt elke smsje wel aan?
Buiten dat is het eigenlijk een naaistreek in eerste instantie. Puur en alleen op internet zetten ze dat je je contract kunt opzeggen, verder word er als je de KS belt niks over opzeggen gezegd en het smsje zegt verteld niets anders dan dat de prijs omhoog gaat.
In het geval van het op internet zetten heb je de klant niet persoonlijk op de hoogte gesteld. Overigens hoor je het wel als je met de klanterservice belt en ze hebben je een smsje gestuurd. Nog 2 punten dus. 1. Niet iedereen belt met de klantenservice en 2. Komt elke smsje wel aan?
Buiten dat is het eigenlijk een naaistreek in eerste instantie. Puur en alleen op internet zetten ze dat je je contract kunt opzeggen, verder word er als je de KS belt niks over opzeggen gezegd en het smsje zegt verteld niets anders dan dat de prijs omhoog gaat.
Iedereen heeft als het goed is een smsje gehad.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:00:
[...]
is niet aangetekend gebeurd, heb vandaag met een kennis gebeld, eigenaar van een telecom zaak en die kon mij het volgende vertellen:
met een kort geding win je het altijd! dus denk je te laat te zijn? dus niet!!
Stephan
Verwijderd
Alleen zakelijke klanten hebben een schrijven gehad, dat vind ik echt belachelijk hoor net of zakelijke klanten belangrijker zijn. Ik heb ook een zakelijk abonnement (tot en met morgen) en heb dus 1 brief gekregen. Op mijn andere abo's inderdaad een smsje. Had het wel zo chique gevonden als Telfort elke klant een brief had gestuurd.
Inge
Inge
Verwijderd
Als het goed is zou ik een sms gehad moeten hebben maar die heb ik niet, ik ben wel eens een week van huis weg omdat ik internationaal chauffeur ben en sms-en verliezen hun geldigheid vaak na 48 uur.
Maar we zullen zien, hou je op de hoogte!!
Stephan
Maar we zullen zien, hou je op de hoogte!!
Stephan
Iemand al afgesloten? Mijn nummer doet het iig nog. Ik hoop dat ze snel werken...
Verwijderd
Ik ben ook nog steeds aangesloten. Maar bellen/smsen doe ik toch maar via me andere telefoon/abbo.Padvinder schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:13:
Iemand al afgesloten? Mijn nummer doet het iig nog. Ik hoop dat ze snel werken...
Ik heb vorige week wel de brief mogen ontvangen dat ze per 14 juli me abbo afgesloten wordt, echter staat er als ik inlog op telfort.nl nog steeds: "U hebt op 26-05-2008 uw abonnement opgezegd. Deze wijziging gaat in per 26-08-2008." Ik zie wel wat er op de afrekening staat komende maand.
Ik heb nu pas smsjes ontvangen dat ik binnen nu en 2 weken bericht ontvang. Best laat!
Waar zien jullie wanneer je abbo verloopt? Ik zie dat nergens namelijk staan. Heb wel netjes het sms en de brief gehad dat ik vandaag afgesloten ging worden, ik wordt geporteerd naar prepaid. Heb voor de zekerheid wel alvast grps/edge uitgezet, voordat straks die bundel wel alvast uitgeschakeld is. Kan wel nog gewoon bellen en sms-en..
[ Voor 5% gewijzigd door Nielsvr op 14-07-2008 11:17 ]
Verwijderd
Log in op Mijn Telfort >>> Klik op Mijn abonnement >>> Klik op Beheer uw bundelsNielsvr schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
Waar zien jullie wanneer je abbo verloopt? Ik zie dat nergens namelijk staan. Heb wel netjes het sms en de brief gehad dat ik vandaag afgesloten ging worden, ik wordt geporteerd naar prepaid. Heb voor de zekerheid wel alvast grps/edge uitgezet, voordat straks die bundel wel alvast uitgeschakeld is. Kan wel nog gewoon bellen en sms-en..
En dan staat het bij Lopende aanvraag. Net boven SMS.
Maar het wordt zo slecht up-to-date gehouden, dat er bij jou misschien niks staat
ik kreeg dit een paar weken geleden ook te horen van de telecomshop waar ik mn cruise besteldeVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:08:
En de Telfort opzegsoap lijkt nog niet ten einde![]()
[...]
Die telecombedrijven beginnen me zo langzamerhand het bloed onder de nagels te halen.
na rond bellen bij telfort en vodafoon bleek dus niets aan de hand te zijn, alles was goed gekeurd, de telecomshops hebben contact via een business kanaal dat kennelijk achterloopt in events....
in mijn geval kon het nog door de tijd van ontvangen brief en controlle bij vodafoon voor nummberhoud liggen
mijn brief zou op maandag aangekomen zijn en dus nog niet verwerkt terwijl vodafoon dus op maandag ook de controlle deed voor nummer behoud. Op dinsdag bellen leverde mij dus mijn gewenste antwoorden op na het bellen naar telfort en vervolgens vodafoon om dit door te geven.
de telecomshop had dus hiervan nog niets te horen gekregen en ging er weer achteraan
(ik zat ondertussen te wachten op mn phone want die mocht ik pas na 5 werkdagen ophalen, vanwege verplichte kredietcheck van vodafoon)
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Net zei m'n telefoon 'pling' en er staat nu 'inactieve sim' in het beeld, ipv telfort/kpn.. ben benieuwd hoe lang het gaat duren
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
GuiltyPadvinder schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:13:
[ Voor 0% gewijzigd door yassine op 14-07-2008 12:35 . Reden: typo ]
Verwijderd
Om 12:00 verdween telfort/kpn ook bij mij op het schermpje. Nu wil ik inloggen op telfort.nl omdat ik benieuwd ben of dat nu ook bijgewerkt is. maar ik krijg nu de melding "Helaas,
De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens. "
Ben best wel benieuwd hoeveel abonnees ze dit gekost heeft..
De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens. "
Ben best wel benieuwd hoeveel abonnees ze dit gekost heeft..
Wat ik me nou ook eens bedenk, als je aangegeven hebt hem om te laten zetten naar prepaid, zal het nummer pas weer gaan werken als je 'm een keer opwaardeert, maar hoe weet je wanneer je 'm kan opwaarderen
Verwijderd
Ik ben vanochtend al afgesloten, direct met nieuwe simkaart actief op het vodafone netwerk met nummerbehoud, geen problemen dus. Mijn vriendin (ook opgezegd) zit echter nog op het telfort netwerk, vermoedelijk zijn ze even zoet met alle afsluitingen.
Verwijderd
Probeer 1244 te bellen (opwaardeernummer), als je abonnement nog actief is zal er aangegeven worden dat je deze dienst niet kunt gebruiken.Chiron schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:46:
Wat ik me nou ook eens bedenk, als je aangegeven hebt hem om te laten zetten naar prepaid, zal het nummer pas weer gaan werken als je 'm een keer opwaardeert, maar hoe weet je wanneer je 'm kan opwaarderen
Je ziet vanzelf wanneer je aansluiting weer actief is... dan heb je namelijk weer bereik.
* Padvinder is ook offline nu btw
* Padvinder is ook offline nu btw
Ik ben inmiddels ook uit de lucht. Ik heb aangegeven dat ik naar pre-paid over wil. Wordt nu bij Telfort administratief de boel dusdanig aangepast dat ik straks met dezelfde simkaart pre-paid kan gaan bellen?
yep, je moet alleen eerst opwaarderen natuurlijk.
Zojuist mijn verbinding verloren...
. Gelijk even gebeld met de A-Mac in Amersfoort dat het nummer niet meer werk en een alternatief nummer opgegeven... Zou lullig wezen als mijn reservering gearriveerd is en ik niet opneem
.
Ben benieuwd hoelang de omzetting duurt...
Ben benieuwd hoelang de omzetting duurt...
yes ben ook offline
had alleen van vodafoon nog geen sim ontvangen dus die had ik donderdag nog snel aangevraagt, ligt alleen op dit moment thuis helaas.
had alleen van vodafoon nog geen sim ontvangen dus die had ik donderdag nog snel aangevraagt, ligt alleen op dit moment thuis helaas.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
another one bites the dust....geen telfort meer.
Ik krijg meteen afkickverschijnselen door 3G-gebrek.
Vanavond zou 't nummer weer 'actief' moeten worden als prepaidnummer....ik wacht in spanning af.
Ik krijg meteen afkickverschijnselen door 3G-gebrek.

Vanavond zou 't nummer weer 'actief' moeten worden als prepaidnummer....ik wacht in spanning af.
Hoe kom jij bij vanavond?MarcelG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:13:
another one bites the dust....geen telfort meer.
Ik krijg meteen afkickverschijnselen door 3G-gebrek.![]()
Ik ben inmiddels ook offline
Wat te doen?
Wat te doen?
Nog steeds "3G NL KPN NL TELFORT" hier 
Heb voor de zekerheid mijn postbank-sms alvast even omgezet naar m'n T-mobile abbo (nee geeeeen iPhone 3G abbo... I do the Diamond
) anders kan ik mss 2 dagen niet internetbetalen.
Heb voor de zekerheid mijn postbank-sms alvast even omgezet naar m'n T-mobile abbo (nee geeeeen iPhone 3G abbo... I do the Diamond
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Wachten...? In ieder geval als je een verzoek voor prepaid hebt gedaan... Zo niet dat is vanaf nu je mobiel niet meer beschikbaar..
[ Voor 25% gewijzigd door Nielsvr op 14-07-2008 14:35 ]
Bij mij staat zelfs Inactieve Sim (Sony Ericson W850i)
Sinds begin van de middag uit de lucht (op zowel Telfort als T-mobile) en nu maar wachten. Volgens T-mobile kan het zeker wel tot het eind van de middag duren.
^ Wat hij zegt.
Ik ben ook sinds 12 uur uit de lucht. Helpdesk (twv +- 50cpm
) meldde mij zojuist dat iedereen die per 14 juli heeft opgezegd vanavond om 17.30 wordt omgezet naar prepaid. (muv porteringen naar andere providers)
...less is more
hmmm ik kom pas nu achter dit fantastische nieuws dat ik mijn contract kan opzeggen. Alleen wat ik heb begrepen is dat het precies TOT vandaag kon. Denken jullie dat ik nog kans maak om het nu nog op te zeggen?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat vertelde de jongedame van de Telfort klantenservice me toen ik hier navraag over deed.
Het nummer/de sim wordt omgezet naar Prepaid, maar dat duurt blijkbaar even.
Zodra dit klaar is zou ik weer bereik hebben, en kan ik via 1244 gaan opwaarderen..
Hahaha, sorry, maar wat denk je zelf?Michaelg schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:05:
hmmm ik kom pas nu achter dit fantastische nieuws dat ik mijn contract kan opzeggen. Alleen wat ik heb begrepen is dat het precies TOT vandaag kon. Denken jullie dat ik nog kans maak om het nu nog op te zeggen?
Je hebt - als 't goed is - een tijd geleden een SMS van Telfort gehad hierover.
[ Voor 36% gewijzigd door MarcelG op 14-07-2008 15:14 ]
waar zit de 'delete post'-knop?
[ Voor 195% gewijzigd door MarcelG op 14-07-2008 15:12 ]
Verwijderd
Ik heb een kleine week geleden opgezegd (maandag of dinsdag vorige week brief verstuurd), ben echter nog in de lucht.
Waarom zo laat?
Ik hoorde toevallig toen in de klantenservice belde dat het tarief zou wijzigen. Heb geen geen officieel bericht van gehad.
Heb overigens al wel bevestiging gehad dat ze hem hebben gehad (vanochtend per sms).
Ook al gebeld, zou vandaag of morgen toch moeten gebeuren.
Waarom zo laat?
Ik hoorde toevallig toen in de klantenservice belde dat het tarief zou wijzigen. Heb geen geen officieel bericht van gehad.
Heb overigens al wel bevestiging gehad dat ze hem hebben gehad (vanochtend per sms).
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 16:19 ]
Ik heb hetzelfde!Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:11:
Ik heb een kleine week geleden opgezegd (maandag of dinsdag vorige week brief verstuurd), ben echter nog in de lucht.
Waarom zo laat?
Na overal gelezen te hebben dat Telfort vaak de ontvangst van opzegbrieven ontkent, heb ik de boel dus aangetekend én met ontvangstbevestiging verstuurd. Deze ontvangstbevestiging kreeg ik 3 juli in de bus. Tot op de dag van vandaag geen reactie van Telfort gehad, dus net maar even (tegen het nieuwe tarief! 20 min a 30cpm tyvm) met de klantenservice gebeld. "Met alle respect meneer, maar wij hebben niks van u ontvangen."
GA EENS DOOD!
GA EENS DOOD!
Nou, mijn Telfort sim is inactief. Nu maar hopen dat mijn nieuwe Vodafone sim het vandaag nog gaat doen. Volgens de brief zou hij het pas vanaf de 31e doen.. Ik ben benieuwd.
- NAC Breda -
mijn telfort sim is dus ook sinds 12/13uur offline (zoals eerder gepost) (overigens had ik verwacht dat ik tot 23:59 had kunnen bellen aangezien ik voor vandaag ook nog betaalt heb)
kom ik thuis om happy mn nieuwe sim te activeren van vodafoon, kan dat pas vanaf morgen
dank je telfort voor de "goede" service
1) niet informeren over nummerwijziging (toevallig moest ik het hier op got lezen)
2) niet bevestigen van opzegging
3) niet inlichten over tijd van afsluiting
zit nu dus tot morgen 8:30 zonder telefoon
(wel rustig maar niet gewenst)
kom ik thuis om happy mn nieuwe sim te activeren van vodafoon, kan dat pas vanaf morgen
dank je telfort voor de "goede" service
1) niet informeren over nummerwijziging (toevallig moest ik het hier op got lezen)
2) niet bevestigen van opzegging
3) niet inlichten over tijd van afsluiting
zit nu dus tot morgen 8:30 zonder telefoon
(wel rustig maar niet gewenst)
LOL die van mij doet het nog steeds 
Kreeg vanmorgen pas een sms dat ze mijn post hadden ontvangen met de mededeling dat ik over 2 weken
een antwoord krijg...
Meest achterlijk is dat ik van Simyo een mail kreeg dat ik pas op 8-10-2008 word geporteerd...Waaaat?? Drie maanden? Wat is dit voor ongein??!
Kreeg vanmorgen pas een sms dat ze mijn post hadden ontvangen met de mededeling dat ik over 2 weken

Meest achterlijk is dat ik van Simyo een mail kreeg dat ik pas op 8-10-2008 word geporteerd...Waaaat?? Drie maanden? Wat is dit voor ongein??!
je heb het ontvangstbewijs, dus kunnen ze je niks maken, afsluiten die handel dus.geisha08 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:22:
Na overal gelezen te hebben dat Telfort vaak de ontvangst van opzegbrieven ontkent, heb ik de boel dus aangetekend én met ontvangstbevestiging verstuurd. Deze ontvangstbevestiging kreeg ik 3 juli in de bus. Tot op de dag van vandaag geen reactie van Telfort gehad, dus net maar even (tegen het nieuwe tarief! 20 min a 30cpm tyvm) met de klantenservice gebeld. "Met alle respect meneer, maar wij hebben niks van u ontvangen."
GA EENS DOOD!
Dat komt dan dat symio het aangevraagd heeft tijdens de "achterstand" van telfort. Moet je gewoon een reply doen op portering - -a- - symio.nl oid en dan doen en vragen of ze het nog eens wilt doen. Als het goed is dan mag je per 17-juli weg.maniacshouse schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:02:
LOL die van mij doet het nog steeds
Kreeg vanmorgen pas een sms dat ze mijn post hadden ontvangen met de mededeling dat ik over 2 wekeneen antwoord krijg...
Ik had mijn abonnementen per 14 juli om laten zetten naar prepaid, maar totnutoe niet in de lucht. Ben benieuwd hoe lang dit weer zal gaan duren.

Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Hier hetzelfde, maarja ze hebben duidelijk in de brief laten weten dat het 48 uur kan duren. Maarja dat is wel heel erg lang.timbry schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:34:
Ik had mijn abonnementen per 14 juli om laten zetten naar prepaid, maar totnutoe niet in de lucht. Ben benieuwd hoe lang dit weer zal gaan duren.
Ik denk dat het vandaag niet meer gaat lukken om m'n prepaid actief te maken... hoop dat het morgen wel gaat...
Verwijderd
Hier prima verlopen. Rond 12 uur uit de lucht, rond 13 uur weer in de lucht met Vodafone. Geen centje pijn.
Verwijderd
Ik ook via Vodafone, ik was rond 13:00 aangesloten bij Vodafone en s' ochtends tot 11:15 nog gebruik gemaakt van mijn Telfort.
Verliep soepeltjes.....
Thank you Vodafone!!
Inge
Verliep soepeltjes.....
Inge
Verwijderd
En ik zou nog niet weten of ze me brief al gelezen hebben mischien ben ik nummer 2000000 wel en word ik aan het eind van de maand afgesloten...
Ga trouwens over naar prepaid bij Telfort geeft me extra tijd om een passen nieuw abonnement te zoeken mischien wel sim only, want ik heb een telefoon(Telfort bedankt voor het mee betalen!)
stephan
Ga trouwens over naar prepaid bij Telfort geeft me extra tijd om een passen nieuw abonnement te zoeken mischien wel sim only, want ik heb een telefoon(Telfort bedankt voor het mee betalen!)
stephan
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 20:46 ]
Zoals het er nu uitziet, ben ik vanaf woensdag weer mobiel te bereiken.
Jammer dat het zo moet gaan
Jammer dat het zo moet gaan
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Waarom dan pas? Ik ben in elk geval nog steeds offline... Waarom zou porteren een proces van meerdere uren, zo niet dagen moeten zijn?
^ Wat hij zegt.
ik heb geen idee hoe lang het duurt en of waarom .. .. maar in de begeleidende brief heeft telfort wel aangekondigd dat rekening gehouden moest worden met 48 uur.. Lijkt me wel een soort van worst case scenario.. Maar ik hoop dus dat het eigenlijk veel sneller gaat .. Ik ben ook nog steeds offline.. erg lastig ..
Ook ik ben nog offline... voornamelijk vervelend omdat ik door Telfort helemaal niet op de hoogte ben gesteld van de procedure... we wachten maar af. Mijn iPhone komt toch niet voor Woensdag.
damn, lees ik dit topic nu pas, in de avond van de 14e juli... te laat om nog op te zeggen...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
off topic: Even een slechte gedachte: kan het ook niet zo zijn dat Telfort gewoon deze 48 uur aanhoudt....Je vindt dat wij slechte servicebieden, nou dan krijg je ook slechte service.
on topic: Ik heb nog wel een vraag. Ik heb ook mijn abo opgezegd en gevraagd om deze naar Pre Paid te laten omzetten. kan ik nu zonder problemen een ander abonnement afsluiten en het nummer laten porteren of moet ik eerst beltegoed kopen om te kunnen porteren.
on topic: Ik heb nog wel een vraag. Ik heb ook mijn abo opgezegd en gevraagd om deze naar Pre Paid te laten omzetten. kan ik nu zonder problemen een ander abonnement afsluiten en het nummer laten porteren of moet ik eerst beltegoed kopen om te kunnen porteren.
PSN: IS_DJ
Verwijderd
Ook mijn aansluiting is in de loop van de middag inactief geworden, dus nu ben ik niet meer bereikbaar waar ik al bang voor was dat het zo zou gaan lopen.
Mijn nummer wordt pas as. donderdag 17 juli overgezet naar Vodafone, vroeger was niet meer mogelijk vanwege het korte tijdsbestek dat er nog was.
Natuurlijk vergeten ze bij Telfort niet de stekker eruit te halen, hadden het abbo net zo goed kunnen laten doorlopen tot de portering 3 dagen later, stelletje prutsers.
Deze resterende dagen zullen ze in ieder geval niets meer aan mij kunnen verdienen.
Had vanmorgenvroeg nog met Vodafone gebeld om ook met de webshop waar ik de bestelling gedaan had te regelen of de nummerportering op 17 juli zou plaatsvinden en ik de simkaart deze week nog in ontvangst kon nemen, dit omdat de webshop mij laatst weer in twijfel brachte.
Nog vlak voor dat de stekker eruit werd getrokken bij Telfort beldde de klantenservice van Vodafone mij op dat het nummer echt op 17 juli wordt overgezet en dat de webshop het pakketje met de simkaart en het toestel maandagmiddag nog ging opsturen zodat ik het morgen (dinsdag) of eventueel woensdag al kan verwachten.
Geweldige klantenservice, hulde aan Vodafone
Zat me net nog iets te bedenken, samen met mijn Telfort abonnement had ik ook een "Surf&mail onbeperkt" abonnement lopen van 10 euro per maand.
Ik neem aan dat dit dan ook automatisch beëindigd wordt of gaat Telfort soms maandelijks 10 euro van m'n rekening halen terwijl ik niet meer op hun netwerk zit?
Mijn nummer wordt pas as. donderdag 17 juli overgezet naar Vodafone, vroeger was niet meer mogelijk vanwege het korte tijdsbestek dat er nog was.
Natuurlijk vergeten ze bij Telfort niet de stekker eruit te halen, hadden het abbo net zo goed kunnen laten doorlopen tot de portering 3 dagen later, stelletje prutsers.
Deze resterende dagen zullen ze in ieder geval niets meer aan mij kunnen verdienen.
Had vanmorgenvroeg nog met Vodafone gebeld om ook met de webshop waar ik de bestelling gedaan had te regelen of de nummerportering op 17 juli zou plaatsvinden en ik de simkaart deze week nog in ontvangst kon nemen, dit omdat de webshop mij laatst weer in twijfel brachte.
Nog vlak voor dat de stekker eruit werd getrokken bij Telfort beldde de klantenservice van Vodafone mij op dat het nummer echt op 17 juli wordt overgezet en dat de webshop het pakketje met de simkaart en het toestel maandagmiddag nog ging opsturen zodat ik het morgen (dinsdag) of eventueel woensdag al kan verwachten.
Geweldige klantenservice, hulde aan Vodafone
Zat me net nog iets te bedenken, samen met mijn Telfort abonnement had ik ook een "Surf&mail onbeperkt" abonnement lopen van 10 euro per maand.
Ik neem aan dat dit dan ook automatisch beëindigd wordt of gaat Telfort soms maandelijks 10 euro van m'n rekening halen terwijl ik niet meer op hun netwerk zit?
Verwijderd
Het Surf&mail-abonnment zit min of meer gekoppeld aan het belabonnement (spraakabonnement). Het is ook niet mogelijk een Surf&mailabonnement zonder een belabonnement af te sluiten, dus kan het ook niet zo zijn dat je alleen met een Surf&mailabonnement blijft zitten.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:28:
Verwijderd
Ik ben nogsteeds online, morgen kijk ik het nog even aan. Klanten"service" vrouwtje zij tegen me dat het gister (maandag 14) of vandaag moet gebeuren.
Beter is dat zo anders moet ik nog link worden ook.
Ze zijn al zo verschrikkelijk duidelijk.
Bevestiging dat ze mijn brief hebben ontvangen heb ik maandagochtend iig ontvangen (per sms) dus dat ze er van weten dat ik wil opzeggen en dat ik optijd ben staat als een paal boven water.
Er stond echter wel in dat ik over 2 weken bericht krijgt.
Over 2 weken bericht? Zeg gewoon dat het abonnement is afgelopen en dat ik bij t-mobile aan de slinger kan draaien... Moeilijk he.
Als ze me het flikken me echt 2 weken te laten wachten gaan er troubles zijn want over 2 weken zit ik in duitsland en als ze me dan afsluiten ben ik flink de sjaak.
Bevestiging dat ze mijn brief hebben ontvangen heb ik maandagochtend iig ontvangen (per sms) dus dat ze er van weten dat ik wil opzeggen en dat ik optijd ben staat als een paal boven water.
Over 2 weken bericht? Zeg gewoon dat het abonnement is afgelopen en dat ik bij t-mobile aan de slinger kan draaien... Moeilijk he.
Als ze me het flikken me echt 2 weken te laten wachten gaan er troubles zijn want over 2 weken zit ik in duitsland en als ze me dan afsluiten ben ik flink de sjaak.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 00:31 ]
Verwijderd
lees eerdere post, gewoon brief schrijven en opsturen, ze moeten je abonnement stoppen en anders stap je naar de rechter en dat win je!!c70070540 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:25:
damn, lees ik dit topic nu pas, in de avond van de 14e juli... te laat om nog op te zeggen...
less maar
Stephan
damn........
vanochtend 8:15 gebeld met vodafoon om mn nieuwe simkaart te activeren.
krijg ik te horen dat het 8:30 zou beginnen, maar ze kon me niet vertellen met welke simkaartnummer
9:00 nog geen service, dus ik bellen, krijg ik een doos aan de lijn die heel knap vond dat er vertelt kon worden dat het om 8:30 begon, die wist mij wel een simkaart nummer te vertellen maar dat was niet het simkaart nummer dat ik voor mn neus heb.....
het was ook niet mogelijk om het nummer om te wisselen en dat de simkaart die zij voor haar neus had was opgestuurd. Ik moest dus maar naar de winkel om alles te regelen met een ID
dus ik vraag wanneer is de simkaart opgestuurd die jij daar voor je hebt?
zegt ze doodleuk: er is geen simkaart opgestuurd
dus ik zeg: maar je zegt net dat er een simkaart is opgestuurd
zegt zij: nee er is geen simkaart gestuurd
dus ik vraag: hoe kom je dan aan het simkaartnummer
zegt zei: ja dat is het nummer van de simkaart die is opgestuurd.
dus ik zeg: maar je zei net dat er geen kaart is opgestuurd hoe kom je aan dat nummer dan?
en je zegt ook net dat de simkaart die ik heb niet is opgestuurd.
oih oh uhm ik bel heel even met nummerportering, dus ik wordt in de wacht gezet, ik wachten, opeens verbinding verbroken..... (ik zweer het, zij heeft gewoon opgehangen omdat ze niet meer wist wat ze moest doen)
deze werd ook nog beetje boos toen ik zei dat gister door telfort bij mij de stekker eruit getrokken was, dat was ook pertinent NIET mogelijk........ uhm hallo.... ik zeg toch: telfort heeft de stekker eruit getrokken gisteren om 13:00 ofzow.....
afijn dus ik bel terug nadaat ik dus opgekapt was, krijg ik een andere dame aan de lijn, die vraagt mij netjes om mn gegevens nadat ik had gezegt dat ik een simkaart probeer te activeren wat nogal problematisch verloopt
vraagt ze het simkaartnummer, dus ik geef het, en ze zegt inderdaad ander nummer
moment
dus ze klopt wat in en zegt: ik heb hm voor je geactiveerd
dus ik zeg, nou je collega die ik net had die zei dat het niet mogelijk was, bedankt voor het activeren
edit:
ik heb nogmaals gebeld, om te vragen wie ik aan de lijn had gehad die mij dus weigerde te helpen met het activeren.....
had iemand aan de lijn, mn verhaal vertelt wat er gebeurt is.....
maw een klacht over die persoon ingediend
de persoon die ik aan de lijn had, was ook zeer verbaasd te horen wat er gebeurt was en heeft alles genoteerd.... hoe het verder verloopt, geen idee maar ik ben mn woede over die ene persoon kwijt
als suggestie heb ik gegeven dat desiree dus een cursus klantvriendelijkheid krijgt en een cursus HOE ACTIVEER IK EEN SIMKAART VAN EEN KLANT
vanochtend 8:15 gebeld met vodafoon om mn nieuwe simkaart te activeren.
krijg ik te horen dat het 8:30 zou beginnen, maar ze kon me niet vertellen met welke simkaartnummer
9:00 nog geen service, dus ik bellen, krijg ik een doos aan de lijn die heel knap vond dat er vertelt kon worden dat het om 8:30 begon, die wist mij wel een simkaart nummer te vertellen maar dat was niet het simkaart nummer dat ik voor mn neus heb.....
het was ook niet mogelijk om het nummer om te wisselen en dat de simkaart die zij voor haar neus had was opgestuurd. Ik moest dus maar naar de winkel om alles te regelen met een ID
dus ik vraag wanneer is de simkaart opgestuurd die jij daar voor je hebt?
zegt ze doodleuk: er is geen simkaart opgestuurd
dus ik zeg: maar je zegt net dat er een simkaart is opgestuurd
zegt zij: nee er is geen simkaart gestuurd
dus ik vraag: hoe kom je dan aan het simkaartnummer
zegt zei: ja dat is het nummer van de simkaart die is opgestuurd.
dus ik zeg: maar je zei net dat er geen kaart is opgestuurd hoe kom je aan dat nummer dan?
en je zegt ook net dat de simkaart die ik heb niet is opgestuurd.
oih oh uhm ik bel heel even met nummerportering, dus ik wordt in de wacht gezet, ik wachten, opeens verbinding verbroken..... (ik zweer het, zij heeft gewoon opgehangen omdat ze niet meer wist wat ze moest doen)
deze werd ook nog beetje boos toen ik zei dat gister door telfort bij mij de stekker eruit getrokken was, dat was ook pertinent NIET mogelijk........ uhm hallo.... ik zeg toch: telfort heeft de stekker eruit getrokken gisteren om 13:00 ofzow.....
afijn dus ik bel terug nadaat ik dus opgekapt was, krijg ik een andere dame aan de lijn, die vraagt mij netjes om mn gegevens nadat ik had gezegt dat ik een simkaart probeer te activeren wat nogal problematisch verloopt
vraagt ze het simkaartnummer, dus ik geef het, en ze zegt inderdaad ander nummer
moment
dus ze klopt wat in en zegt: ik heb hm voor je geactiveerd
dus ik zeg, nou je collega die ik net had die zei dat het niet mogelijk was, bedankt voor het activeren
edit:
ik heb nogmaals gebeld, om te vragen wie ik aan de lijn had gehad die mij dus weigerde te helpen met het activeren.....
had iemand aan de lijn, mn verhaal vertelt wat er gebeurt is.....
maw een klacht over die persoon ingediend
de persoon die ik aan de lijn had, was ook zeer verbaasd te horen wat er gebeurt was en heeft alles genoteerd.... hoe het verder verloopt, geen idee maar ik ben mn woede over die ene persoon kwijt
als suggestie heb ik gegeven dat desiree dus een cursus klantvriendelijkheid krijgt en een cursus HOE ACTIVEER IK EEN SIMKAART VAN EEN KLANT
[ Voor 11% gewijzigd door WPN op 15-07-2008 09:54 ]
Ik heb hetzelfde probleem als jij hebt, ook gisteren smsjes ontvangen. Alleen heb ik geen zin om de KS te bellen van Telfort vanwege de kosten. Ik lees dus mooi de posts van jou, wordt ik ook wijzerVerwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:24:
Ik ben nogsteeds online, morgen kijk ik het nog even aan. Klanten"service" vrouwtje zij tegen me dat het gister (maandag 14) of vandaag moet gebeuren.
Is er al iemand die zijn oude abonnement heeft laten omzetten naar prepaid, in de lucht? Ik in ieder geval nog niet.
Na een uur chatten met T-mobile houden ze het erop dat ik te laat was met m'n aanvraag (hoe kon het ook anders, als ik maar moet wachten op de opzegbevestiging van Telfort...?). Ze zouden nu aan het wachten zijn op Telforts toestemming. Telfort dus maar eens bellen. Wat blijkt? De portering staat gepland voor niet eerder dan... 25 september!
De snelste manier is volgens Telfort nu om te wachten tot m'n abonnement (zoals met alle opzeggingen m.b.t. de wijziging van de AV) prepaid is geworden en dan opnieuw een aanvraag voor nummerbehoud te doen. Vanaf dat moment duurt het dan nog tien dagen. Ik zit me eens achter m'n oor te krabben of ik zin heb om daarop te wachten. Het irritantste van alles is dat ik op dit moment geen van beide SIM's kan gebruiken.

De snelste manier is volgens Telfort nu om te wachten tot m'n abonnement (zoals met alle opzeggingen m.b.t. de wijziging van de AV) prepaid is geworden en dan opnieuw een aanvraag voor nummerbehoud te doen. Vanaf dat moment duurt het dan nog tien dagen. Ik zit me eens achter m'n oor te krabben of ik zin heb om daarop te wachten. Het irritantste van alles is dat ik op dit moment geen van beide SIM's kan gebruiken.
^ Wat hij zegt.
Verwijderd
Die van mij doet het ook nog steeds niet. Heeft iemand telfort al gesproken?timbry schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:48:
Is er al iemand die zijn oude abonnement heeft laten omzetten naar prepaid, in de lucht? Ik in ieder geval nog niet.
zojuist gebeld, uiterlijk morgenVerwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:52:
[...]
Die van mij doet het ook nog steeds niet. Heeft iemand telfort al gesproken?
...less is more
Ach, de meeste anderen en ik hebben waarschijnlijk de opzegbrief gestuurd, gelijk nummerportering aangevraagd bij een nieuwe aanbieder en een week geleden de afwijzing gehad omdat het contract nog te lang door zou lopen, toen maar bij Telfort geregeld dat contract per 14/7 word beëindigd omdat idd bij de KS rekening werd gehouden met een drie maanden opzegtermijn. Ze gaven daarbij aan dat iedereen ongevraagd over werd gezet naar prepaid zodat de nummers 100% zeker niet verloren zou gaan. Omdat het zo kort dag is hebben de meeste anderen en ook ik maar gewacht tot de omzetting naar prepaid en zit iedereen nu met de billen dichtgeknepen af te wachten tot die 48 uur voorbij zijn.... WTF!!!
PSN: Kjujay
Ik kreeg ook te horen dat het waarschijnlijk morgen ochtend pas weer werkzaam zou zijn, dus die 48 uur is een aardige schatting geweest, je zou bijna denken dat ze het er om doen..
Verwijderd
Ik heb nog weer even gebeld en het schijnt te wezen dat het vandaag moet gebeuren.THxZ0NE schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:38:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij hebt, ook gisteren smsjes ontvangen. Alleen heb ik geen zin om de KS te bellen van Telfort vanwege de kosten. Ik lees dus mooi de posts van jou, wordt ik ook wijzer
Als het niet zo is kan ik om 6 uur weer zeiken, adviseer jou dan om dat ook te doen gezien ik natuurlijk alleen voor mezelf kan spreken.
Hier hetzelfde gezeik, ga zo ook maar is een belletje wagen. Maar zou ik nu al een nieuwe abo kunnen afsluiten met nummerbehoud? Dat ik het zeg maar laat porteren over 3 dagen. Zodat ik zeker weet dat ik dan wel mijn nummer al heb.
Verwijderd
Ik zou het er nog niet op wagen maat, just in case dat ze moeilijk gaan doen.BPP schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:23:
Hier hetzelfde gezeik, ga zo ook maar is een belletje wagen. Maar zou ik nu al een nieuwe abo kunnen afsluiten met nummerbehoud? Dat ik het zeg maar laat porteren over 3 dagen. Zodat ik zeker weet dat ik dan wel mijn nummer al heb.
Als mijn netwerk daadwerkelijk wegvalt ga ik mijn keuze in werking stellen.
2jr sim only + interpret voor 21 euro de maand met het eerste jaar 5 euro de maan korting.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 13:33 ]