Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Per 14 juli wijzigt Telfort het tarief van haar klantenservice. Hierdoor is het mogelijk je abonnement per die datum op te zeggen. Ze verwachten wel dat je je telefoon inlevert :S Ik vraag me af hoe ze dit willen bereiken! Want volgens mij is het bij Telfort niet bekend welke telefoon ik heb. Tevens vraag ik me af hoe ze dat willen doen als je hebt bijbetaald voor een telefoon.

bron: http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten/
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008 . De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. U dient wel uw mobiele telefoon in te leveren als u uw abonnement opzegt per 14 juli 2008.
Iemand een idee hierover?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264494

Is waar!

Je kunt opzeggen met onderstaande gegevens :)

Het adres:

Postbusnummer: (staat bovenaan je factuur!)
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn

Het antwoordnummer:
Telfort BV
T.a.v. Afdeling Opzeggingen
Antwoordnummer 11407
2400 VC Alphen aan de Rijn

Fax: (algemeen!) 020-2005454.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.SPE
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06 13:11
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat willen gaan regelen van die telefoon inleveren ik heb nog wel een oude telefoon liggen die ze kunnen krijgen maar weten ze welke je hebt op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gok dat ze daar de telefoons mee bedoelen die je rechtstreeks bij de webshop van Telfort hebt besteld. Telefoons die via andere webshops zijn besteld, daar heeft Telfort geen zicht op.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik heb vandaag mijn opzegbrief opgestuurd. Ik houd jullie op de hoogte

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128560

Mijn opzegbrief is ook verstuurd :)
Mijn abonnement loopt in principe nog tot december 2008, maar dit komt als een waar geschenk, gezien mijn voorgenomen overstap naar T-Mobile voor de iPhone 3G ;) hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hmmz...klinkt prima! Maar wat nu als ik bij gsm.nl een telefoon + abo van Telfort heb besteld, deze telefoon ondertussen heb verkocht en nu met een andere telefoon (iPhone) loop? Iemand die hier opheldering over kan geven? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05-2023
Wat is dat nu weer, in plaats van dat ze de helpdesk beter maken, maken ze hem duurder! De mensen aan de helpdesk weten meestal helemaal niks. Ligt UMTS er al uren (landelijk) uit, weten ze dat bij de helpdesk niet. Je kan net zo goed je oma bellen.

Als het nu ipv een kastje-naar-de-muur service een echte helpdesk met kennis van zaken word, zou ik die 30 cent misschien nog wel de moeite waard vinden. Anders zou het echt bizar zijn, moet je (nog meer) geld betalen om hun te vertellen dat er een storing is.

Over de telefoon, ik heb toendestijds 100e extra betaald voor m'n telefoon (N73), dan zou ik zowel die 100e als de telefoon kwijt zijn? Ik zou zeggen dat ik die 100e dan ook terug zou moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10

The Legend

*Plop*

Hoe zit het met nummerbehoud als je opzegt en over gaat naar een andere aanbieder?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik persoonlijk ben heel benieuwd hoe men dit denkt aan te gaan pakken.
Kan iemand me op de hoogte houden hoe een opzegging verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

BlackShift schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:19: Ligt UMTS er al uren (landelijk) uit, weten ze dat bij de helpdesk niet. Je kan net zo goed je oma bellen
Ah, dus het ligt niet aan mij??! Ik heb dus al twee dagen zitten kloten met m'n TyTN2 ; 3 keer geflashed, instellingen geprobeerd te vinden op Telfort.nl, maar niks...geen GPRS/UMTS....grmbl.
M'n oma kan ik makkelijker bellen ; haar nummer kan ik opzoeken...dat van Telfort kan ik nérgens vinden op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Demon Hunter schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:15:
Hmmz...klinkt prima! Maar wat nu als ik bij gsm.nl een telefoon + abo van Telfort heb besteld, deze telefoon ondertussen heb verkocht en nu met een andere telefoon (iPhone) loop? Iemand die hier opheldering over kan geven? :)
Hier hetzelfde, alleen telefoon niet verkocht, is kapot. Daarnaast wil ik de iPhone 3G straks nemen bij T-Mobile. Is het dan handig om nu een sim only abonnement af te nemen bij T-Mobile om de mogelijke tijd op te vullen? Zodat ik makkelijk een nieuw abonnement kan kiezen?

[ Voor 21% gewijzigd door Nielsvr op 10-06-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Laatst online: 18:55

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Zo dat is nog eens goed nieuws! _/-\o_
Ik vind het mobiel internet van Telfort verschrikkelijk traag en wil daarom terug naar Vodafone.
Mijn contract loopt tot december 2008 dus als ik er eerder vanaf kan, graag!

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Nielsvr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:36:
[...]

Hier hetzelfde, alleen telefoon niet verkocht, is kapot. Daarnaast wil ik de iPhone 3G straks nemen bij T-Mobile. Is het dan handig om nu een sim only abonnement af te nemen bij T-Mobile om de mogelijke tijd op te vullen? Zodat ik makkelijk een nieuw abonnement kan kiezen?
als ik jou was zal ik je nummer overzetten naar een prepaid-aanbieder. Ik heb een verzoek tot nummerportering aangevraagd bij simyo. Kan ik straks makkelijk overstappen op een andere provider.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik snap echt niks van telfort. Ik heb een paar weken geleden een abonnement afgesloten, en niet gekozen voor de rekening omdat dit 2.50 (!) per maand extra kost. Maar ja, er stond bij dat het geheel op internet ook te lezen was.

Op het moment heb ik nog niet één stukje informatie kunnen achterhalen bij Mijn Telfort, de rekening staat al weken op 'niet beschikbaar vanwege technische storing'. Hoe kan je nou zo lang een storing hebben?? Belminuten resterend is niet beschikbaar. Ik kan zelfs m'n adresgegevens, abonnementsvorm, of rekeningnummer niet bekijken, je krijgt gewoon een leeg vlak te zien...

Ik ben het opzich nu al weer zat, dus dit komt goed uit, maar ik ben wel erg bang voor m'n nummerbehoud.

[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 10-06-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:59:
Ik snap echt niks van telfort. Ik heb een paar weken geleden een abonnement afgesloten, en niet gekozen voor de rekening omdat dit 2.50 (!) per maand extra kost. Maar ja, er stond bij dat het geheel op internet ook te lezen was.

Op het moment heb ik nog niet één stukje informatie kunnen achterhalen bij Mijn Telfort, de rekening staat al weken op 'niet beschikbaar vanwege technische storing'. Hoe kan je nou zo lang een storing hebben?? Belminuten resterend is niet beschikbaar. Ik kan zelfs m'n adresgegevens, abonnementsvorm, of rekeningnummer niet bekijken, je krijgt gewoon een leeg vlak te zien...

Ik ben het opzich nu al weer zat, dus dit komt goed uit, maar ik ben wel erg bang voor m'n nummerbehoud.
Ik heb op dit moment geen problemen met mijn telfort. Ik kan al mijn informatie en rekeningen zien.
Resterende saldo bekijken is sowieso niet mogelijk bij Telfort. Je moet gewoon afwachten tot je je rekening krijgt. Is elke maand weer een verrassing

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hm, hoe zit dat met je teostel? ik heb m van een externe dealer? hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:50:
Hm, hoe zit dat met je teostel? ik heb m van een externe dealer? hoe zit dat dan?
tja dat zat ik me ook af te vragen...k zal ze eens bellen...

[ Voor 4% gewijzigd door hendrikjan op 10-06-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
hendrikjan schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:54:
[...]

tja dat zat ik me ook af te vragen...
ik betwijfel namelijk dat telfort dat toestel mag/ kan innemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
hendrikjan schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:54:
[...]

tja dat zat ik me ook af te vragen...k zal ze eens bellen...
ben benieuwd...

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:38

Hertog

Aut bibat, aut abeat

DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:50:
Het lijkt me erg sterk dat je dat moet inleveren, dat kunnen ze nooit verplichten. Misschien hooguit voor bepaalde abonnementsvormen waar een telefoon bij zat, al lijkt me zelfs dat erg sterk. Maar voor sim only abo's heb je nooit een telefoon gehad, dus die hoef je ook echt niet terug te geven.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zag dit bericht inderdaad ook! Goed nieuws met de komst van de iPhone 3G. Mijn huidige iPhone moet ik dan nog even verkopen natuurlijk maar dat komt vast wel goed. :)

Alleen nog even afwachten tot er wat meer nieuws is van T-Mobile wat ze met de 3G tarieven gaan doen. Als het schreeuwend duur is dan regel ik wel weer wat uit de USA ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:38
Mijn vriendin heeft vorig jaar een 2-jarig abo bij Telfort afgesloten... omdat we vrij veel belden en ze constant over de bundellimiet ging heeft ze het abo 2 keer verhoogd. Later kwamen we erachter dat je alleen niet kan verlagen! Nu zit ze dus aan standaard 65e per maand vast, en daar wilt ze uiteraard vanaf.
De Nokia n73 wilt ze niet kwijt, dus ik vraag me af of Telfort idd kan eisen dat de phone wordt ingeleverd... wat een vreemde eis is dat! Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:13
Ik zou het ook graag willlen weten... [bookmarked]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
funk-e schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:39:
[...]

Ik heb op dit moment geen problemen met mijn telfort. Ik kan al mijn informatie en rekeningen zien.
Resterende saldo bekijken is sowieso niet mogelijk bij Telfort. Je moet gewoon afwachten tot je je rekening krijgt. Is elke maand weer een verrassing
Hmm ik kan al de hele dag niet op de site komen. Zelfs www.telfort.nl ligt gewoon plat. (vanuit mijn provider althans, is KPN en TweakDSL, hier op het werk)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
Klantenservicenummer
Vanaf 14 juli 2008 wordt het klantenservicenummer 1200 (0626001200) vervangen door 0900-9596. Ook het tarief voor het bellen naar de klantenservice gaat wijzigen. U gaat voor een gesprek met onze klantenservice € 0,30 per minuut betalen (plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon). U betaalt vanaf het moment dat u in het gesproken menu komt.

Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.

Indien u Telfort Prepaid heeft en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst beëindigen door eenvoudigweg geen gebruik van de dienst meer te maken. Wij raden u dan aan uw beltegoed te verbruiken omdat dit tegoed anders een jaar na uw laatste opwaardering vervalt.

nu hoef je je telefoon dus opeens NIET meer in te leveren???? CHILL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:38
Telfort leest ook Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

het zal er wel mee te maken hebben dat zo'n gesubsidieerde telefoon bij een abo nooit echt een integraal onderdeel van de overeenkomst is. vaak komt het neer op: sluit een normaal abo af waar je 2 jaar aan vast zit, en krijg als dank een telefoon.

maarreh, goed nieuws dit. ik denk dat ik ook maar eens op ga zeggen. ben erg tevreden over telfort, maar zit nog wel aan een duur abo vast. straks eens bij de concurrentie een sim-only scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262895

Dus als ik het goed begrijp kun je, zelfs ook al heb je net een 2-jarig contract afgesloten, gewoon je abonnement opzeggen, en daarmee de dure telefoon die je erbij gekregen hebt praktisch gratis maken?

Baal ik even dat ik mijn abonnement net 2 weken geleden heb opgezegd, met een opzegtermijn van 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Kun je ook nu snel nog een abonnement afsluiten en dan opzeggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71324

Anoniem: 262895 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:43:
Dus als ik het goed begrijp kun je, zelfs ook al heb je net een 2-jarig contract afgesloten, gewoon je abonnement opzeggen, en daarmee de dure telefoon die je erbij gekregen hebt praktisch gratis maken?

Baal ik even dat ik mijn abonnement net 2 weken geleden heb opgezegd, met een opzegtermijn van 3 maanden.
Hier idem dito!

Maar, zou het niet mogelijk zijn om nu nog een brief te sturen naar telfort en ervoor te zorgen dat het contract per 14 juli afgelopen is en niet eind augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:59
Ja hoor, dat kan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71324

Mooi zo! Heb nl. eind mei andere phone gekocht + abbo. Scheelt weer overlapping in de abbonementskosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Laatst online: 14:24

Ankh

|true

Is dit nou alleen voor de telecom? of ook voor het internet?(want 0900 staat al bij internet...)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Ik zocht 'n smoes om Telfort op te kunnen zeggen om de 3G iPhone te kunnen bestellen bij t-mobile, en tadaaa, zij leveren 'm op 'n presenteerblaadje aan.
Ze hadden 't niet stommer kunnen plannen......

Zodra T-Mobile duidelijkheid geeft over de prijzen dan is het simpel ; 11 juli brief sturen, 14 juli nummer laten porteren, 15 juli met m'n huidige nummer via T-Mobile op m'n 3G iPhone bellen. :P

[ Voor 45% gewijzigd door MarcelG op 11-06-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Ik zou m iets eerder versturen... Grote kans dat ze 'm anders 'niet hebben gehad' of 'te laat hebben ontvangen'..
Gewoon in je brief vermelden dat je per 16 juli 2008 opzegt.
Telfort Klantenservice
T.a.v. afdeling contractbeheer
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost

<woonplaats>, <datum>.

Betreft: opzeggen abonnement

Geachte heer/mevrouw,

In verband met de tariefswijziging van de klantenservice wil ik middels deze brief wil ik mijn GSM abonnement per 14 juli 2008 opzeggen. Ik wens gebruik te maken van nummerbehoud. Mijn nieuwe provider neemt uiterlijk 2 weken voor het verlopen van het contract contact met u op om het nummer te porteren.

Mijn gegevens zijn:
Telefoonnummer: 06XXXXXXXX
Klantnummer: XXXXXX

Naam: <naam>
Adres: <adres>
Postcode + plaats: <postcode> <woonplaats>

De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer <rekeningnummer> komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag binnen 14 werkdagen een schriftelijke bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.

Met vriendelijke groet,

<naam>

Bijlage: kopie legitimatiebewijs
toon volledige bericht
edit: voor het gemak ff een voorbeeldbrief gepost.
edit2: Ik zou de opzegbrief met aangetekend versturen om verdwijnende brieven te voorkomen.

[ Voor 77% gewijzigd door Ethnocentrix op 11-06-2008 10:07 ]

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Weten jullie eigenlijk of het mogelijk is om te proteren naar pre paid? Ik vind die 3g ook wel spannend, maar wil eerst van de hoed en de rand weten.. Dus zat er aan te denken om mijn abbo op te zeggen, tijdelijk te porteren naar een prepaid nummer mo dan vervolgens of te kiezen voor een nieuwe iphone .. of gewoon ergens een spotgoedkoop simonly abbo.. Mischien weer bij telfort.. ha ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
hendrikjan schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:18:
Weten jullie eigenlijk of het mogelijk is om te proteren naar pre paid? Ik vind die 3g ook wel spannend, maar wil eerst van de hoed en de rand weten.. Dus zat er aan te denken om mijn abbo op te zeggen, tijdelijk te porteren naar een prepaid nummer mo dan vervolgens of te kiezen voor een nieuwe iphone .. of gewoon ergens een spotgoedkoop simonly abbo.. Mischien weer bij telfort.. ha ha
ik heb simyo gekozen, moet geen probleem zijn

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:07
MrAcid schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:46:
Kun je ook nu snel nog een abonnement afsluiten en dan opzeggen? :+
Nope, algemene voorwaarden zijn al aangepast. Wanneer je nu een abonnement neemt ga je al automatisch akkoord met de prijswijziging van de klantenservice per 14 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dacht ik al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Chiron

Moderator Discord
Zo... dat zou eens goed uitkomen.. heb zelf een 2 jarig abo wat in september afloopt, maar als ik nu op zou zeggen zit ik alsnog met die opzegtermijn van 3 maanden.

Eigenlijk wil ik niet eens weg bij Telfort, maar ik wil ook ernstig graag een Iphone :) Dan ben ik er met deze constructie meteen vanaf als ik het goed begrijp?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Klopt, per 14 juli ben je er dan vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Zit ik nog wel met het feit dat ik graag m'n nummer wil behouden. Las ook dat in plaats van het beeindigen van het contract, ik m'n telfort abo om kan laten zetten naar prepaid, en dan zonder opzegtermijn dat nummer kan laten porteren naar een eventueel t-mobile abo :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

DenTeD123 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:56:
[...]
ik betwijfel namelijk dat telfort dat toestel mag/ kan innemen
Als je een dikke korting hebt gehad op een toestel, dan kunnen ze volgens mij een gedeelte terug eisen. Maar zeker weet ik dit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:47:
Zit ik nog wel met het feit dat ik graag m'n nummer wil behouden. Las ook dat in plaats van het beeindigen van het contract, ik m'n telfort abo om kan laten zetten naar prepaid, en dan zonder opzegtermijn dat nummer kan laten porteren naar een eventueel t-mobile abo :)
Waar heb je dat gelezen dan? Lijkt me namelijk lastig om op te zeggen en dan een nieuw sim-only bij telfort aan te vragen met het zelfde oude nummer :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Je kunt voor 5€ een sim-only bij Simyo nemen, je kunt dan je nummer ook gewoon meenemen. Vervolgens kun je dan vanaf Simyo weer naar T-Mobile of een andere provider zodra er straks wat meer bekend is over een eventuele simlock vrije oplossing (België of via de VS). Dat is in elk geval wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

MrAcid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:51:
Je kunt voor 5€ een sim-only bij Simyo nemen, je kunt dan je nummer ook gewoon meenemen. Vervolgens kun je dan vanaf Simyo weer naar T-Mobile of een andere provider zodra er straks wat meer bekend is over een eventuele simlock vrije oplossing (België of via de VS). Dat is in elk geval wat ik ga doen.
Ik snap dat je een Simyo kunt nemen, maar kun je hetzelfde nummer kiezen als wat ik nu bij Telfort heb? Op zich is het nummer toch niet meer vna mij als ik het heb opgezegd per 16 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Klopt, daarom moet je "nu" een pre-paid nemen en daarvoor nummerbehoud aanvragen per 14 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ethnocentrix schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:
Ik zou m iets eerder versturen... Grote kans dat ze 'm anders 'niet hebben gehad' of 'te laat hebben ontvangen'..
Gewoon in je brief vermelden dat je per 16 juli 2008 opzegt.

[...]

edit: voor het gemak ff een voorbeeldbrief gepost.
edit2: Ik zou de opzegbrief met aangetekend versturen om verdwijnende brieven te voorkomen.
Welk adres is nu het juiste, die in Alphen a/d Rijn of Amsterdam? :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-05 22:01
http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/adres/mobiel/ geeft aan:

Adres- en andere gegevens Telfort mobiel

Postadres
Telfort B.V.
Postbus 23079

Bezoekadressen
Voor vragen kunt u altijd een van de Winkels van Telfort bezoeken. De Winkels van Telfort zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 06-2600 1200.

Kamer van koophandelnummer
Telfort B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Amsterdam onder nummer 34151641

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
MrAcid schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:05:
Klopt, daarom moet je "nu" een pre-paid nemen en daarvoor nummerbehoud aanvragen per 14 juli.
Iig voor de overgangsdatum simyo besteld en binnen hebben, en dan het nummerbehoudformulier van simyo opsturen als ik het zo lees?

Dan ga ik zo maar eens een simyo startpakket bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:50:
[...]

Iig voor de overgangsdatum simyo besteld en binnen hebben, en dan het nummerbehoudformulier van simyo opsturen als ik het zo lees?

Jep, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:50:
[...]

Wat is de reden waarom jullie specifiek voor Simyo gaan?
Je Telfort abonnement wordt toch automatisch omgezet in Telfort Prepaid?
Je telefoonnummer raak je dus niet kwijt.
Althans zo is het bij mij altijd gegaan bij het opzeggen van mobiele abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik kan nergens terugvinden dat het abonnement daadwerkelijk omgezet wordt in prepaid, en ik wil toch wel graag m'n huidige nummer blijven kunnen gebruiken... dus neem ik graag het zekere voor het onzekere.

Simyo kent geen opzegtermijn dus je kan er direct weer weg mocht je meteen een nieuw abo ergens anders af willen sluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door Chiron op 11-06-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Neo_TGP schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:47:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/contact/adres/mobiel/ geeft aan:

Adres- en andere gegevens Telfort mobiel

Postadres
Telfort B.V.
Postbus 23079

Bezoekadressen
Voor vragen kunt u altijd een van de Winkels van Telfort bezoeken. De Winkels van Telfort zijn niet telefonisch bereikbaar. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kunt u ook contact opnemen met de klantenservice van Telfort op nummer 06-2600 1200.

Kamer van koophandelnummer
Telfort B.V. is ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Amsterdam onder nummer 34151641
toon volledige bericht
Ok, bedankt.
Ik hoop dat mijn opzegging goed gaat want ik heb de adresgegevens gebruikt die in het begin van dit draadje staan: Anoniem: 264494 in "Wijziging tarief Telfort Klantenservice:..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:08:
Ik kan nergens terugvinden dat het abonnement daadwerkelijk omgezet wordt in prepaid, en ik wil toch wel graag m'n huidige nummer blijven kunnen gebruiken... dus neem ik graag het zekere voor het onzekere.

Simyo kent geen opzegtermijn dus je kan er direct weer weg mocht je meteen een nieuw abo ergens anders af willen sluiten.
Overstappen van abonnement naar prepaid

Ik heb in mijn opzegbrief gewoon aangegeven dat ik wil overstappen naar Telfort Prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Volgens mij zit je dan vast aan de opzegtermijn van 3 maanden, omdat dat niet als een contractbeeindiging vanwege de aov gezien wordt. Maar hopelijk heb ik het mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:08
Anoniem: 262895 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:43:

Beter lezen, de telefoon moet je terugsturen.
Als je die wil houden zul je de kosten moeten bijdokken.

Alsof ze de telefoon gratis gaan weggeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Frijns.Net schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:03:
[...]

Beter lezen, de telefoon moet je terugsturen.
Als je die wil houden zul je de kosten moeten bijdokken.

Alsof ze de telefoon gratis gaan weggeven 8)7
Beter lezen, er staat nergens meer op de website dat je de telefoon moet inleveren.
http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten
Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:08:

Je nummer wordt alleen omgezet naar prepaid wanneer jij dit aangeeft in je opzegbrief.
Het gebeurd dus niet standaard.

[ Voor 40% gewijzigd door Capa op 11-06-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:08
Capa schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:07:
[...]

Beter lezen, er staat nergens meer op de website dat je de telefoon moet inleveren.
http://telfort.nl/klantenservice/informatie/0900consumenten
Hier staat het toch:
funk-e in "Wijziging tarief Telfort Klantenservice:..."

Misschien heeft Telfort de tekst aangepast.
Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je een gsm die je nog flink moet afbetalen zomaar mag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
De tekst is aangepast door Telfort, je hoeft dus NIET je telefoon in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Mensen, Telfort heeft de site aangepast. In eerste instantie stond op de website wat ik in de startpost heb vermeld. Daarna hebben ze het zinnetje dat je je telefoon in moet leveren geschrapt. Lees dit topic maar eens door.

Je mag je toestel gewoon houden. Ze kunnen het toestel niet terugeisen omdat:
  • je dat toestel hebt gekocht (ook al is het voor €0,-) en daarom ben jij eigenaar;
  • Telfort niet weet welk toestel jij bij je abonnement hebt gekregen (overeenkomst tussen winkel en jou)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Capa schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:07:
[...]
Je nummer wordt alleen omgezet naar prepaid wanneer jij dit aangeeft in je opzegbrief.
Het gebeurd dus niet standaard.
Heb je een bron om dit te bevestigen? :) Dan zou het proces namelijk nog makkelijker zijn omdat het nummer maar 1x omgezet hoeft te worden, ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
Net telfort aan de lijn gehad, toestel hoeft per definitie niet ingeleverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:28

yassine

Nothing to it but to do it!

Jongens dit zou idd een erg mooie manier zijn om over te stappen naar vodafone ivm met sneller mobiel internet en betere dekking. Al1 heb ik na mijn 2jarige contract die 13sep (dit jaar) afloopt een 1 jarige verlening gedaan (4juni) icl een htc diamond.

Ik heb de TD morgen als het goed is maar is het voor mij dus mogelijk om mijn hudige abo die dus verlengt is/wordt van 13sept08 tot 13sept09 ook op te zeggen? }) Zou wel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
En opgezegd. Wat een prachtcadeau van ze. Ik ga waarschijnlijk wat maandjes naar het buitenland en dan heb ik niks aan m'n Telfortabonnement met tarieven van anderhalf jaar geleden. Eventjes Simyo en straks naar T-mobile Grenzeloos. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zag dit ook in het iphone topic. Ook direct stoppen met telfort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217920

DenTeD123 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:48:
Net telfort aan de lijn gehad, toestel hoeft per definitie niet ingeleverd te worden.
Mooi, bedankt voor het bellen!

[mierenneukmodus]niet per definitie maar definitief[/mierenneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
per definitie ----> zowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

ik had de helpdesk vandaag aan de telefoon, en toen ze vroegen waarom ik wou opzeggen zei ik heel eerlijk dat ik best tevreden ben over telfort, maar dat ik nog een duur abo heb lopen. de wereld is hard zeg maar :P

toen zeiden ze dat ze dat begrepen en dat ik per post een aanbieding zou krijgen, maar het kon even duren...

is dit flauwekul of gaan ze me echt proberen als klant te houden?
met een z? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat zou goed kunnen, dat ze met een aanbieding gaan komen voor je. Kan in ieder geval geen kwaad om erop te wachten lijkt me. Als je begin juli opzegt ben je nog prima op tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
Ethnocentrix schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:01:
In verband met de tariefswijziging van de klantenservice wil ik middels deze brief wil ik mijn GSM abonnement per 14 juli 2008 opzeggen. Ik wens gebruik te maken van nummerbehoud. Mijn nieuwe provider neemt uiterlijk 2 weken voor het verlopen van het contract contact met u op om het nummer te porteren.
Zou het handig zijn iets toe te voegen als "Indien mijn nieuwe provider niet op tijd contact met u opneemt, wil ik mijn telefoonnummer graag overzetten naar prepaid." ofzoiets?

Ik heb nl. niet zoveel tijd om een nieuwe provider te zoeken en ik wil nu wel een goede keuze maken (ipv een provider die hun prutshelpdesk plotseling 3x zo duur willen maken). Ik wil in ieder geval niet het risico lopen m'n nummer te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben niet zo'n overstapheld en eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Er is toch niks dat me tegenhoudt om mijn huidige abo (waar mijn telefoon nog in de maandprijs zit) op te zeggen en het zelfde abo af te sluiten alleen dan een factor 3 goedkoper :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
FWIW, redenen voor mij om de klantenservice prijsverhoging niet te accepteren:
  1. Als ik naar de helpdesk bel is het over het algemeen omdat telfort iets fout doet, daar wens ik uberhaupt niet voor te betalen: Ze 'vergeten' UMTS te activeren totdat je de helpdesk belt. Storing op UMTS (of GPRS) netwerk waardoor het uren lang niet werkt, of alleen met een specifiek APN, of alleen met ICMP ipv TCP/IP, of alleen maar met 18kbit/s. De helpdesk duurder maken geeft ze alleen maar meer redenen om de boel niet te fixen zodat ze meer kunnen verdienen (al zal dat met 0.30c/minuut ook wel meevallen).
  2. Als er een storing is dan krijg je "er is bij ons geen storing bekent", "u bent de eerste die hierover belt" etc. te horen (terwijl GoT en andere forums er vol mee staan). Kennelijk weten ze het dus niet en leveren we hun een service door te bellen. Ze zouden ons moeten betalen als we de helpdesk een storing door geven, niet andersom.
  3. Verder gebeurt het zo zelden dat je iemand met clue aan de telefoon krijgt dat je 3x moet bellen voordat je kans hebt op een nuttig advies dat niet "Heeft u het al buiten geprobeerd?" luidt (sommige zijn wel best goed nl.). Laat ze eerst die helpdesk fixen voordat ze ons er meer voor laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShift
IceStorm schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:57:
Ik ben niet zo'n overstapheld en eigenlijk best wel tevreden over Telfort. Er is toch niks dat me tegenhoudt om mijn huidige abo (waar mijn telefoon nog in de maandprijs zit) op te zeggen en het zelfde abo af te sluiten alleen dan een factor 3 goedkoper :P?
Meeste telco's hebben zo'n clausule als 'deze aanbieding geld alleen voor mensen die in de afgelopen 6maanden niet al een abbo. bij ons gehad hebben'. Tenminste, dat was vroeger wel eens zo, misschien nu niet meer (of niet altijd). Ik zou het even checken als je bij telfort wilt blijven (bwuhahahahaha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:57:
Klopt. Alleen als je dat bij Telfort doet dan willen ze hem misschien niet direct daar naar omzetten naar een Sim Only van Telfort. Even (elders) een pre-paid pakken met nummerbehoud en dan omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Chiron schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Heb je een bron om dit te bevestigen? :) Dan zou het proces namelijk nog makkelijker zijn omdat het nummer maar 1x omgezet hoeft te worden, ipv 2.
Bekijk even mijn profiel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Capa op 12-06-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ah, duidelijk :p

Dan ga ik nog even kijken wat ik doe, sowieso vind ik het wel handig om een 2e mobiele nummer te hebben (krijg nogal een berg smsjes van m'n werk elke dag).

Hoe dan ook, die opzegbrief gaat hier morgen aangetekend de deur uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Chiron schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:00:
Ah, duidelijk :p

Dan ga ik nog even kijken wat ik doe, sowieso vind ik het wel handig om een 2e mobiele nummer te hebben (krijg nogal een berg smsjes van m'n werk elke dag).

Hoe dan ook, die opzegbrief gaat hier morgen aangetekend de deur uit :)
Waar je wel op moet letten is dat wanneer je nummer omgezet wordt naar prepaid, je hem niet kan gebruiken totdat je hem geactiveerd hebt. Dit activeren kan alleen door op te waarderen met minimaal 10,- beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
kun je in de shop eigenlijk ook opzeggen? Bijv. doormiddel van een opzegbrief daar in te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
DenTeD123 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:44:
kun je in de shop eigenlijk ook opzeggen? Bijv. doormiddel van een opzegbrief daar in te leveren?
Nope, je dient zelf de brief te sturen naar Telfort klantenservice.

Juiste info:
Klantenservice van Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Vermeld in de brief het volgende:

Uw naam en adres.
Uw mobiele nummer.
Uw handtekening.
Referentie: opzeggen nav wijziging klantenservicenummer.

[ Voor 30% gewijzigd door Capa op 12-06-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Nope, je dient zelf de brief te sturen naar Telfort klantenservice.

Juiste info:

[...]
En faxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z&#039;n best

Omzetten in prepaid van Telfort is het makkelijkste. Dan heb je alle tijd om een ander abonnement uit te zoeken. Zodra je een prepaid nummer hebt van Telfort, zit je nergens meer aan vast en kan je dus op elk moment je nummer laten porteren naar een andere provider. Heb ik vorige keer ook gedaan (toen Telfort stopte met EDGE) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:31:
[...]Waar je wel op moet letten is dat wanneer je nummer omgezet wordt naar prepaid, je hem niet kan gebruiken totdat je hem geactiveerd hebt. Dit activeren kan alleen door op te waarderen met minimaal 10,- beltegoed.
Dus, je abonnementstegoed komt dan te vervallen ??!
Ik heb nu nog 400 minuten en 120 sms'jes te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat vervalt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:44

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

DenTeD123 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:48:
Ik kan dit bevestigen, ook ik heb gebeld, en ik hoef ook mijn telefoon niet in te leveren. Nu maar eens bij de HI Shop gaan babbelen over de HTC touch dual, is wel een hip ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 22:10

BPP

Goedendag allen,

Kwam vandaag deze topic tegen. En heb zelf ook een Telfort abonnement (180). Heb nog een jaar te gaan. Maar ben niet geheel tevreden met onder service en netwerk. Dus zie nu dat ik kosteloos mijn abonnement kan opzeggen. 8)7 Snap niet wat de bedoeling is van Telfort. Door die paar centjes van die k*tklantenservice extra zoveel abonnementen op het spel te zetten. Afijn. Nu is mijn vraag als mijn abonnement opzeg en ik mijn nummer wil behouden kan ik die nummer dan overzetten op mijn andere abonnement van T-Mobile. (waar ik dus al een nummer van heb)?

Zou dit graag willen weten voor ik stappen onderneem. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Nope, ze accepteren alleen schriftelijk via de post.
BPP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 14:43:
Goedendag allen,

Kwam vandaag deze topic tegen. En heb zelf ook een Telfort abonnement (180). Heb nog een jaar te gaan. Maar ben niet geheel tevreden met onder service en netwerk. Dus zie nu dat ik kosteloos mijn abonnement kan opzeggen. 8)7 Snap niet wat de bedoeling is van Telfort. Door die paar centjes van die k*tklantenservice extra zoveel abonnementen op het spel te zetten. Afijn. Nu is mijn vraag als mijn abonnement opzeg en ik mijn nummer wil behouden kan ik die nummer dan overzetten op mijn andere abonnement van T-Mobile. (waar ik dus al een nummer van heb)?

Zou dit graag willen weten voor ik stappen onderneem. O-)
Moet gewoon kunnen, gewoon even aangeven bij T-Mobile dat jij per 14 juli je oude nummer mee wilt nemen. Wel even opzeggen bij Telfort natuurlijk :)

[ Voor 70% gewijzigd door Capa op 12-06-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 23:00

WPN

Capa schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:36:
[...]

Nope, ze accepteren alleen schriftelijk via de post.

[...]

Moet gewoon kunnen, gewoon even aangeven bij T-Mobile dat jij per 14 juli je oude nummer mee wilt nemen. Wel even opzeggen bij Telfort natuurlijk :)
volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft

technisch moet dat volgens mij kunnen (aangezien ze dus ook nummer portering kunnen doen) maar of ze het ook WILLEN doen.... denk niet dat ze dat willen doen

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
quote:
"volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft"

nopes, mijn vriendin heeft een abbo bij telefort. maar die wil ze in het geheel opzeggen. Vodafone loopt ook af (september). gouden presenteerblaadje met een iphone 3g erop :d

np hoeft niet, ze wil een compleet nieuw nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-06 22:10

BPP

Peluso schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:47:
[...]

volgens mij bedoelt dented123 dat hij nu 2 abbo's heeft en dat van telfort wil opzeggen en dat nummer van telfort aan zijn huidige tmobile wil koppelen ipv dat andere nummer wat hij daar nu (ook) heeft

technisch moet dat volgens mij kunnen (aangezien ze dus ook nummer portering kunnen doen) maar of ze het ook WILLEN doen.... denk niet dat ze dat willen doen
Dat is inderdaad wat IK bdoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Niet online
BPP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:08:
[...]

Dat is inderdaad wat IK bdoelde :P
ahaaaa, daar ging het fout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Brief is de deur uit, aangetekend, richting Alphen a/d Rijn :) Ik heb in de brief gezet dat ik na de opzegdatum naar Telfort Prepaid wil. Mocht dat niet lukken gaat het alsnog naar Simyo.

Simyo pakket is ook al binnen, daar maar eens mee gaan experimenteren zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:55
lekker boeiend dat de klantenservice duurder wordt :P opwaarderen kan ook via internet en e-mail is allang uitgevonden dus waar heb je de KS eigenlijk voor nodig? anyway ik heb nu Prepaid en dat bevalt goed :) Heb op de een of andere manier gratis internet dus dat bevalt me wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dat de klantenservice duurder wordt zal me ook aan m'n reet roesten, feit is dat je dankzij die wijziging nu direct van je abo af kunt. Als ik volgens de reguliere weg nu op zou zeggen zou ik er nog 3 maanden aan vast zitten wegens de opzegtermijn, en ondertussen betaal je wel die 3 maanden.

Dat toevallig de iphone 11 juli gereleased wordt is een leuke bijkomstigheid, maar als ie te duur wordt naar mijn smaak neem ik net zo goed een andere telefoon/abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Dat het tarief van de klantenservice hoger wordt is niet de enige reden dat je kunt opzeggen.
De AV wordt ook gewijzigd.
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice. De Algemene Voorwaarden voor abonnement worden ook met ingang van 14 juli 2008 gewijzigd. Alle verwijzingen naar het oude klantenservicenummer in de Algemene Voorwaarden voor abonnementen komen met ingang van 14 juli 2008 te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z&#039;n best

De wijziging in de AV is natuurlijk het andere tarief voor de klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
Zouden degenen die een bevestiging van opzegging hebben gekregen dat willen melden? Ik heb mijn brief namelijk naar Amsterdam gestuurd i.p.v. naar Alphen a/d Rijn en zou enigszins in de gaten willen houden of m'n opzegging zo wel behandeld wordt.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264494

Stuur hem dan ook naar Alphen a/d Rijn! Dan weet je zeker dat hij behandeld wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 23:00

WPN

@dented123 en BPP my bad, mi sorry

mijn AANGETEKENDE opzegging naar Alphen moet vandaag binnen zijn gekomen daar.

Aangezien in dit topic 2 adressen voorkwamen heb ik vrijdag nog met telfort KS gebeld....
ik kreeg daar een lieve meid aan de lijn die wel heel zielig en depri klonk toen ik zei dat ik het adres wilde hebben omdat ik mn abbo wilde opzeggen vanwege de verandering in het contract.... :)

ik zal wel niet de eerste zijn geweest die haar daarvoor aan de lijn had ;)

@Z-Dragon doe wat mariabreedsplee zegt.... gewoon nog een keer opsturen, weet je zeker dat ie OP TIJD behandeld wordt.... aangezien ze nu kunnen claimen dat ze of nooit gehad hebben (verkeerd adres) of dat ie te laat is aangekomen OMDAT je naar verkeerd adres hebt gestuurd en dat ze daardoor niet op tijd hebben gehad waardoor je dus alsnog vast blijft zitten aan je huidige contract.

als het goed gaat heb ik dus vanaf 14 juli een abbo bij vodafoon en vanaf deze week mag ik mn telefoon al gaan gebruiken.... (htc touch cruise) :D

dank je telfort...... hier zat ik zeker op te wachten (eindelijk van mn U600 af)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste