In het verleden heb ik ook een hele karwei gehad om het abonnement op te zeggen. Vandaar dat ik deze keer ook wat meer secuur te werk ga.
Ik denk dat vele beeindigingscontracten die ze binnen krijgen bijna blindelings wordt verwerkt. Als in. Beeindigingsbrief gaat in een bakje. Even gegevens controleren en dan invoeren. Standaard staat het op de 3 maanden procedure. Wat bij mij ook het geval was na een telefoontje.
Ik werd flink wat doorverbonden en op een gegeven moment kwam ik volgens mij via de first line, naar de second line, terug naar de first line en dan eindelijk echt bij de administratie/second line.
Gewoon aardig blijven en dan willen ze ook meer naar je luisteren. Eentje begon al met een zucht

Maar ja ik heb ook bij een calcenter gewerkt. Je krijgt echt veel mensen die van hun contract af willen (onrechtmatig), maar daarna excuseerde hij zich wel omdat het wel degelijk in mijn brief als een bezwaar vorm stond.
Uiteindelijk toch een modelinge bevestiging gekregen dat het veranderd was naar 14 juli en dat ik over een tijdje een bevestigingsbrief thuis gestuurd zal krijgen. 1 juli bel ik voor deze zekerheid nog een keertje.
Maar ja, mocht het weer fout gaan... niet zo erg ik heb toch maar een goedkope simonly

Als ik er maar niet nóg een jaar aan vast zit