Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Heel leuk spel om te doen, alleen vind ik het wel een vrij pittig spel. Vooral de auto op de baan houden vind ik - om de een of andere reden - erg lastig 8)7. Ook heb ik het gevoel dat mijn Driving Force Pro niet lekker ingesteld staat :S Wel alles op 'standaard', alleen de sensitivity aangepast, maar dat is volgens mij niet lekker gegaan...

Wat is jullie config met de Driving Force Pro of heb je nog andere tips O-)? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ik heb idd ook het gevoel dat er wat vertraging of zo in zit, heb hem snel weer uit gezet, lekker verder racen met Race2007 is meer mijn ding.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
Ik zoek nog een leuk spel voor op vakantie op de laptop. Mijn laptop heeft een ati x700 mobile. Minimaal dien je een x1300 te hebben, maar die is volgens mij echt niet sneller dan de x700? Iemand toevallig ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:14

MartNL

voor de mensen die nog met de besturing stoeien.

To fix the steering:

To override controller type, find the hardware_settings_config.xml that is generated when the game is run (should be in My Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings) and change the line that reads:

<input device_type="auto" />
to either <input device_type="pad" />
or <input device_type="wheel" />

as appropriate for your controller. For the XBox360 controller changing that setting to "pad" should help, but you could try both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
de 360 controller wordt standaard gevonden als je de driver installeert.

Ik heb de wireless, driver geïnstalleerd en je menu wordt ook automagisch veranderd zodat de knoppen er staan die je in moet drukken om te komen waar je wilt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Wiethoofd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:

Ik heb de wireless, driver geïnstalleerd en je menu wordt ook automagisch veranderd zodat de knoppen er staan die je in moet drukken om te komen waar je wilt.
Bij mijn logitech rumblepad 2 helpt het in iedergeval wel.
Hij werd er een stuk minder direkt van.

Uiteraard heb ik pad ingevuld. :)

Helaas werken niet alle knoppen maar goed dat zal ik kunnen fixen maar ben ik te lui voor. :P
(profiel aanmaken met die logitech profiler)

[ Voor 12% gewijzigd door MartNL op 24-06-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Na wat lezen hier en daar op het web kom ik er achter dat mijn x-fi xtrememusic geen 5.1 en/of surround van spellen (EAX) kan versturen via spdif naar mijn reciever. Kan iemand dit bevestigen?
Ik heb zeker de nieuwste titanium reeks nodig om dit in realtime te coderen naar een 5.1 dolby stream die mijn reciever wel kan 'lezen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
via sp-dif gaat het idd lastig worden. als je je reciever analoog aan zou kunnen sluiten kan je wel DTS en EAX gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb nu een logitech FFB pro (te leen) , maar ik vraag me af of een G25 stukken beter zou zijn? Ik kan deze lenen zolang ik wil, maar ik twijfel over de aanschaf van een G25. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen die wellicht vergelijk heeft gehad?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 09:34
Aargh.. sommige wagens rijden echt als een zonnetje waar je zonder moeite fatsoenlijk mee kunt racen maar zit nu met de race in de Ford Doran maar dat is toch echt 3x niks. De ene bocht kun je makkelijk nemen en de andere lijkt het wel of het stuur vastgeplakt is. Hebben jullie dit ook of ben ik gewoon niet de goede bestuurder voor zo'n wagen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ik heb hetzelfde met de LMP2's hoor, dan zie je de AI bochten vol gas halen waar jij vol in de ankers moet om te kunnen sturen. Bij andere stukken rem je ze er makkelijk uit. Zelfs met m'n wireless 360 controller lukt het niet eens altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:22:
ik heb hetzelfde met de LMP2's hoor, dan zie je de AI bochten vol gas halen waar jij vol in de ankers moet om te kunnen sturen. Bij andere stukken rem je ze er makkelijk uit. Zelfs met m'n wireless 360 controller lukt het niet eens altijd.
Ik heb dat ook met sommige classes zoals Prestige, LMP2 en Prototype. Dat slaat soms werkelijk nergens op hoe hard de AI door bochten kan. Alle andere classes haal ik gewoon op Ninja (hardest) maar voor Prestige LPM2 en Prototype moet ik terugvallen naar savage of die daaronder zelfs nog. Het lukt me gewoon niet om dezelfde lijn te rijden als de AI, laat staan een betere...

En ik rij dus met een X360 controller dus analoge steering, wel met all ass-ists uit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
[quote]Henkus schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:26:
Stel je eigen even voor:

De best pc race game met:

-een 30" Dell met een resolutie van 2560x1600 alles op full,

kheb dat scherm ik zal eens kijken of ik een screenie kan maken met alles op full :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:

Ligt eraan... Bij het eerste scherm waar staat "press enter" moet je dus echt ff start of A drukken op de controller en GEEN enter. Dan staan er in het menu de keyboard binds (shift voor advanced options bijvoorbeeld).

Ingame pakt ie dan alsnog wel de controller, en in de menu's werkt ie ook wel, alleen de weergegeven knoppen zijn tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 09:34
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:26:
[...]

Ik heb dat ook met sommige classes zoals Prestige, LMP2 en Prototype. Dat slaat soms werkelijk nergens op hoe hard de AI door bochten kan. Alle andere classes haal ik gewoon op Ninja (hardest) maar voor Prestige LPM2 en Prototype moet ik terugvallen naar savage of die daaronder zelfs nog. Het lukt me gewoon niet om dezelfde lijn te rijden als de AI, laat staan een betere...

En ik rij dus met een X360 controller dus analoge steering, wel met all ass-ists uit natuurlijk :)
Nou speel ik niet op zulk hoog niveau maar die andere wagens kon ik na een x aantal keren nog wel enigzinds fatsoenlijk besturen maar deze wil gewoon totaal niet lukken |:( de eerste race van de series heb ik dan ook gehaald door net voor de finish de nr 1 van de weg te drukken en te winnen met 0.08 sec verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Hmm, nu heb ik ook dat probleem dat het spel af en toe gewoon even hangt om daarna eventjes erg versneld door te gaan.
Leuk als je net in een bocht zit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over dit spel:

Ik heb de legale versie aangeschaft, heb patch 1.1 geinstalleerd, gebruik catalyst 8.6 voor m'n club3d 3870X2, ik heb het spel na 3 dagen draaiende (als ik namelijk niet de schermverhoudingen handmatig instelde werd het scherm zwart in het menu), na ong. 15/20 minuten spelen crasht m'n complete systeem dwz het scherm wordt zwart, en de interne ventilatoren schakelen terug in RPM, ik kan niet meer in windows komen, ik moet de complete computer herstarten. Ik heb dit met geen enkel ander spel. Het lijkt wel alsof de voeding het niet trekt, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat een vrij nieuwe 600w Zalman toch makkelijk een 3870X2 + een E8400 (licht overgeclockt naar 3.9, dat wel) moet kunnen trekken. Heeft iemand mischien een suggestie waar dit aan zou kunnen liggen? Ik moet zeggen dat ik alleen met Grid problemen heb, de rest van de spellen die ik speel lopen nooit of zelden vast en m'n computer is verder zo stabiel als wat (stabielste systeem ooit wat ik heb gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Ik heb een vraagje over de hardware requirements van dit spel. Ik draai op mn desktop in 1920x1200 met 4 x sampling en het loopt als een zonnetje. Ik dacht dus dat mn sony viao FZ21M dit spel minstens ook wel degelijk zou moeten kunnen draaien op 800x600... Maar niet dus. zelfs op 640x480 met alles op laagst krijg ik er geen degelijk fps uit. Ook zit er een delay in mn controls :S.

Iemand anders met laptop ervaringen voor dit spel? (ik draai CoD4 wel soepel :S)

specs: 2.0ghz core2duo
2gb ram
256mb 8400gt M nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:28:
Ik heb een vraagje over dit spel:

Ik heb de legale versie aangeschaft, heb patch 1.1 geinstalleerd, gebruik catalyst 8.6 voor m'n club3d 3870X2, ik heb het spel na 3 dagen draaiende (als ik namelijk niet de schermverhoudingen handmatig instelde werd het scherm zwart in het menu), na ong. 15/20 minuten spelen crasht m'n complete systeem dwz het scherm wordt zwart, en de interne ventilatoren schakelen terug in RPM, ik kan niet meer in windows komen, ik moet de complete computer herstarten. Ik heb dit met geen enkel ander spel. Het lijkt wel alsof de voeding het niet trekt, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk omdat een vrij nieuwe 600w Zalman toch makkelijk een 3870X2 + een E8400 (licht overgeclockt naar 3.9, dat wel) moet kunnen trekken. Heeft iemand mischien een suggestie waar dit aan zou kunnen liggen? Ik moet zeggen dat ik alleen met Grid problemen heb, de rest van de spellen die ik speel lopen nooit of zelden vast en m'n computer is verder zo stabiel als wat (stabielste systeem ooit wat ik heb gehad).
dat lijkt me niet zo moeilijk te testen: crasht ie ook als je je overclock(s) ongedaan maakt?
Chefbierrr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:39:
Ik heb een vraagje over de hardware requirements van dit spel. Ik draai op mn desktop in 1920x1200 met 4 x sampling en het loopt als een zonnetje. Ik dacht dus dat mn sony viao FZ21M dit spel minstens ook wel degelijk zou moeten kunnen draaien op 800x600... Maar niet dus. zelfs op 640x480 met alles op laagst krijg ik er geen degelijk fps uit. Ook zit er een delay in mn controls :S.

Iemand anders met laptop ervaringen voor dit spel? (ik draai CoD4 wel soepel :S)

2gb ram
256mb 8400gt M nvidia.
de 8400M GT is geen snelheidsmonster, maar zou de game *net* moeten kunnen draaien, denk ik. Gebruik je up-to-date drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Chefbierrr schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:35:
[quote]Henkus schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:26:
Stel je eigen even voor:

De best pc race game met:

-een 30" Dell met een resolutie van 2560x1600 alles op full,

kheb dat scherm ik zal eens kijken of ik een screenie kan maken met alles op full :)
Been there, seen that, and yes Sir, I like it !! :D
Vooral met 8xAA en 16xAF is het echt genieten :9~

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 02-07-2008 17:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Chefbierrr schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:39:

2gb ram
256mb 8400gt M nvidia.
Heb 'm ook eens geinstalleerd op mijn laptop, daar zit een C2D T7500 en 8600M GT (512MB) met Vista 32bit in en dat viel dik tegen. Framerate op zich valt wel mee maar er zit dus een enorme vertraging op de besturing, waardoor het compleet onspeelbaar is.

En ja dat is met de laatste drivers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen__online schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:33:
[...]

dat lijkt me niet zo moeilijk te testen: crasht ie ook als je je overclock(s) ongedaan maakt?
Hoewel ik orthos, 3dmark06, crysis very high bm allemaal stabiel kan draaien heb ik toch alle overclocks teruggezet naar de factory defaults, maar ook nu gaat na verloop van tijd het scherm op zwart als ik Grid speel.

Spellen als dit zijn voor mij wel een reden om voortaan maar eerst een torrent te downloaden voordat ik weer 40 euro betaal voor een slecht geprogrammeerd product.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:33:
[...]

Hoewel ik orthos, 3dmark06, crysis very high bm allemaal stabiel kan draaien heb ik toch alle overclocks teruggezet naar de factory defaults, maar ook nu gaat na verloop van tijd het scherm op zwart als ik Grid speel.

Spellen als dit zijn voor mij wel een reden om voortaan maar eerst een torrent te downloaden voordat ik weer 40 euro betaal voor een slecht geprogrammeerd product.
ik vind dit een nogal voorbarige uitspraak, want ik heb nog niet veel anderen over eenzelfde probleem gehoord. Wel had ik zelf pas een (enkele) soortgelijke situatie (even spelen - crash/hang), maar dat was te wijten aan m'n display driver. Heb je al een andere Catalyst driver geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik heb nu catalyst 8.7 geprobeerd, en hoewel de performance fantastisch is, gaat m'n systeem nog steeds dood na een half uurtje grid spelen...

Ik denk dat ik hem terug ga brengen naar de winkel, belachelijk gewoon.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:59:
Okee, ik heb nu catalyst 8.7 geprobeerd, en hoewel de performance fantastisch is, gaat m'n systeem nog steeds dood na een half uurtje grid spelen...

Ik denk dat ik hem terug ga brengen naar de winkel, belachelijk gewoon.
tjonge wat een domme reaktie vooral die laatste zin.
iedereen kan hem gewoon draaien maar jij hebt steeds een crash.
En nu is de game kut. :D

Maar goed als je je multisampling nou eens een stukje terug zet bv op 2 keer.
werkt het dan wel goed? Dat was bij mij in iedergeval het probleem.

Trouwens ik had de oplossing op het onderstaande forum gevonden.
Misschien kan je er ook eens kijken?

http://community.codemast...922808f6accccce18d&f=1020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee bedankt... Ik zal er naar kijken. Ik moet zeggen dat ik multisampling helemaal uit heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik heb ben de demo al een tijdje aan het spelen, echt een super spel.. Misschien dat ik het nog eens ga aanschaffen..

check dit ! : http://nl.youtube.com/watch?v=iAe4uQuTE0A

Ik heb echt geen idee hoe je kan driften :S Het lukt echt 1 van de 5 keer ofzo.. nu nog ff wat oefenen en kijken of het al wat beter gaat na het kijken van die vid.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
de 50 miljoen nog niet niet gehaald, maar een 44x combo van itt 34.382.352 is me wel gelukt, gisteren zelfs 1 van 38miljoen toen ik omgetikt werd door een klote AI.

Driften in de demo is inderdaad moeilijk, en volgens mij heeft hij de demo iets gemod om zo te kunnen rijden.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/ca33e3dc8d84fcdd98831b7c13d30875f5840932.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Zijn hier ook mensen die Grid spelen met een XFX GTX280 en multisampling helemaal open hebben staan? Hierdoorloopt de temp van mijn kaart op naar 105 graden waardoor het beeld gaat stotteren.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eens de koelpasta van je kaart kunnen vervangen, geen idee of het werkt maar het proberen waard. Anders even ntune downloaden en daar de fanspeed in 3d helemaal open zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:56:
Je zou eens de koelpasta van je kaart kunnen vervangen, geen idee of het werkt maar het proberen waard. Anders even ntune downloaden en daar de fanspeed in 3d helemaal open zetten.
Ja ik zou de koelpasta wel willen vervangen maar ivm een eventueel defecte kaart en de garantie wil ik hem niet uit elkaar halen.
De fan draait sowieso 100%. Na het gamen blijft ie zelfs 90% doordraaien terwijl de GPU is afgekoeld naar 55 graden. Kan alleen weer op normale toeren komen door de comp opnieuw op te starten.

Het vreemde is ook dat ie hier alleen met Grid last van heeft indie ik multisampling op 8xQSAA of meer zet..
Andere games geen probleem.....

De winkel waar ik hem gekocht heb wil hem eventueel wel gaan testen en omruilen maar ik wil graag zeker weten dat niet al deze kaarten hier last van hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Machtig spel naar mijn mening! Kan iemand me vertellen hoe ik de FPS kan zien?

(Nvidia NX7900 GTO)

[ Voor 12% gewijzigd door Harmani op 06-07-2008 03:15 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Met Fraps.
Google maar op fraps en dan download linkje, wat in de menus kloten en je hebt fps counter in één van je 4 hoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
thnx!

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn combo max staat al een tijdje op 55 of 60 of zo. Op een keer doe ik iets fout en dan is het weer over. Ik speel het ook maar zelden. Beste is imo de Silvia op Okatuma B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
iemand trouwens toevallig een idee hoe je de keyboard delay weg kan krijgen op een laptop? ik heb nu eindelijk een degelijke framerate op mn laptop met nieuwe drivers alleen blijft de boel redelijk onbestuurbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Na eerst race driver grid te hebben gekocht, daar ik dit een super gave game vond, heb ik toch maar besloten om een stuurtje te kopen. Gezien het feit dat dit m'n eerste stuur is, vond ik het raadzaam om niet zo'n duur stuur te kopen en eerst maar eens te kijken of ik er ook wel veel gebruik van ga maken. Het is dus een logitech formula force EX geworden. Prima ding en voegt zeker een mooie dimensie toe aan het genre race games.

Nu heb ik het probleem bij grid dat wanneer ik rechtdoor rij het stuur gaat schokken. Als ik ook maar een klein beetje naar links of rechts stuur is dit weg. Gezien het feit dat ik nog niet veel ervaring heb met stuurtjes, weet ik niet of dit normaal is, of dat je dit met instellingen kunt verhelpen. Trouwens met TDU en andere spellen heb ik dit probleem niet. Echter is het wel vrij irritant rijden, vooral die Lemans races, want daar heb je zeer lange rechte stukken. btw ik gebruik gewoon de laaste logitech profiler 5.02.

Maar ondanks bovenstaand probleem, is dit toch wel een super vette game.

p.s. ga zo dadelijk toch maar weer een rondje knallen!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar je dead zone en heel het scherm vol met settings die GRID heeft voor een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Wiethoofd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:59:
via sp-dif gaat het idd lastig worden. als je je reciever analoog aan zou kunnen sluiten kan je wel DTS en EAX gebruiken
Hey thanks! Lijkt en is zo simpel eigenlijk. Aangesloten met 3x 3,5mm naar 2 tulp.
Works like a charm.

[ Voor 3% gewijzigd door ksi op 10-07-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik zie net dat patch 1.2 uit is:

http://www.gamershell.com/download_28828.shtml

Description: ° Fix for sessions list overflow and missing characters in front end.
° Fix for errors generated on game shutdown
° Support for TrackIR
° Online experience points: more points awarded for completing longer races
° Assists on/off toggle added to session creation and browsing
° All offline events (apart from head-to-heads and touge) are now available online (event voting screen now scrolls to see additional championships).
° Fix for failure to recognise some devices in user-created action map presets, including Logitech Cordless Rumblepad 2.
° Fixed GRID startup issue where it appears as a process in Task Manager but fails to run.
° Additional experience points are awarded for not colliding with other cars whilst racing damage on or forward sessions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Hebben jullie ook steeds meer het idee dat er ontzettend veel gecheat wordt online? En dan heb ik het met name over de PS3 versie. Voorbeeld: Gisteravond zat ik te spelen en ik reed eerste plek ruim 5 sec voorsprong op m`n achtervolgers. En net 150 m voor de finish duikt er uit het niets ineens een engels man op en die word gewoon 1e ?!?!?!?!?! De hele race reed ik eerste, enineens gebeurde dit :? Vraag me toch echt af of meerdere mensen dit meemaken want zo wordt wel flink de zweer verpest zeg! |:(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me niet voorstellen dat er met een PS3 wordt gecheat, ik zou niet weten hoe tenminste.
Het kan ook gewoon aan de internetverbinding van jou of de host liggen, lijkt me meer voor de hand liggend. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:36:
Kan me niet voorstellen dat er met een PS3 wordt gecheat, ik zou niet weten hoe tenminste.
Het kan ook gewoon aan de internetverbinding van jou of de host liggen, lijkt me meer voor de hand liggend. B)
Mocht het aan mijn connectie liggen zou ik hem op z`n minst toch wel een paar keer dichtbij hebben zien komen, en die gast was niet eens op de map te zien! Ja net op het moment dat ie ineens voor mn neus spawnde en de race won :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gebeuren, ligt toch echt aan de verbinding. Ik heb het ook gehad toen ADSL nog in de kinderschoenen stond, jaren terug. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Even een vraag over de online leaderboards. Ik had gisteren (volgens een engelsman) een mogelijk record op een track gezet volgens mij op spa 0:54 sec en ik wou dat toch even checken op de leaderboards...nou kwam ik 5 classes tegen A t/m E en ik vraag me af waar ik mezelf met m`n record nou kan vinden?Ik heb in alle classes gezocht + alle banen maar mn record met BMC 1000 kom ik echt nergens tegen...of word BMC 1000 nergens geregistreerd? En ja ik zat op een Ranked server (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb zo een usb wirelles connector for windows, zodat me xbox360 wireless controller perfect werkt binnen GRID, valt op deze manier ook een wireless wheel van MS te gebruiken!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
sain onez schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:35:
heb zo een usb wirelles connector for windows, zodat me xbox360 wireless controller perfect werkt binnen GRID, valt op deze manier ook een wireless wheel van MS te gebruiken!?
als je wireless wheel wireless verbonden kan worden met je xbox kan je hem ook gebruiken op je computer lijkt me. Mijn 360 controller werkt gewoon op de connector aan m'n computer en ook op de 360. Niet geschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Dracul schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:54:
Ik zie net dat patch 1.2 uit is:

http://www.gamershell.com/download_28828.shtml

Description: ° Fix for sessions list overflow and missing characters in front end.
° Fix for errors generated on game shutdown
° Support for TrackIR
° Online experience points: more points awarded for completing longer races
° Assists on/off toggle added to session creation and browsing
° All offline events (apart from head-to-heads and touge) are now available online (event voting screen now scrolls to see additional championships).
° Fix for failure to recognise some devices in user-created action map presets, including Logitech Cordless Rumblepad 2.
° Fixed GRID startup issue where it appears as a process in Task Manager but fails to run.
° Additional experience points are awarded for not colliding with other cars whilst racing damage on or forward sessions.
Heb 'm vanochtend geinstalleerd, maar ik heb er allerlei problemen mee.
Vlak na de installatie kon ik gewoon sessions joinen, welliswaar was het tijdens het voten nogal buggy. (Screenshot) Dat vond ik al vreemd.
Vervolgens ging ik eens kijken bij de Session Settings, daar kwam ik het volgende tegen: (screenshot.

Ben daarna even weggegaan. Wilde ik daarnet weer spelen... kom ik geen server meer in? Bij NonRanked staat dat er geen servers zijn. En bij Ranked staan er 5 waar ik alle 5 niet in kom, maar bovendien blijven ze alle 5 exact hetzelfde. |:(

What happened? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

mijn ranking wordt niet eens geupdate online (PS3), ik zat aan adv.rookie**, ik log terug in en sta op jr.rookie*, ik speel wat verder tot rookie* en kijk in de leaderboards; sta ik nog steeds op jr.rookie*.. echt irritant! en mijn verbinding is nochtans perfect in orde (en ja, signed in)

edit: blijkbaar worden de ranks maar dagelijks geupdate ipv direct, aangezien ik nu op jr.pro*** sta :D

[ Voor 15% gewijzigd door TwistedAnimator op 01-08-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Weet iemand of er al een patch voor de Xbox360 is, en hoe ik deze kan downloaden/installeren?

[edit] Hmm waarschijnlijk spel starten met online profiel. Eens proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door Syntagma op 05-08-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben nu vrij ver in het spel. Dwz ik ben met de Le Mans wagens en Prototype cars aan het racen.
Wat me opviel is dat de concurrentie veel harder door de bochten gaat en dat ik zelf veel last heb van onderstuur en dus flink langzaam de bochten moet nemen.
Gisteren de Traction Control aangezet en zie daar... ik ga kneiterhard de bochten door...
Normaal is het juist andersom: dat traction control je meer grip geeft in de bochten waardoor je:
a) langzamer de bochten door gaat maar meer grip hebt
b) last van onderstuur krijgt

Tenminste, dat is het geval in Gran Turismo altijd... zonder traction control harder de bocht door.
Hier dus niet.

Enige tegenvaller aan het spel vind ik de korte levensduur... je gaat vrij snel door alle race events heen. Maar daarna beginnen we de meesten gewoon nog een keer!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even een simpele vraag:

Is het mogelijk het spel uit te spelen zonder te driften? Ik vind daar echt geen hol aan en het lukt me ook nooit :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee, als je niet drift mis je dus de "cups" die je daarmee wint en unlock je uiteindelijk niet de head-to-head events op de verschillende tabletten...
Maar door niet te driften kan je wel alle tabletten openspelen. Het is dus niet zo dat je niet meer verder kan.

Driften is een kwestie van wennen. Als het lukt is het leuk... :)

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 08-08-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had maar 6 van de 10 treden opengespeeld toen ineens de Global Challenge er bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
Driften FTW :P Vind het nu wel jammer dat er niet meer in zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driften is het enige onderdeel waar ik races op NINJA kan winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:05:
Driften is het enige onderdeel waar ik races op NINJA kan winnen :P
ik kan er geen kl@te van.. Zo irritant vind ik dat.. Dus ik doe het ook nooit!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:00:
[...]

ik kan er geen kl@te van.. Zo irritant vind ik dat.. Dus ik doe het ook nooit!
In het begin kon ik ook niet , speel met stuur op pc en na een tijdje wordt wel leuk als je er handigheid in gaat krijgen , even wat vaker proberen misschien .

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auto maakt nogal uit. Met de Silvia gaat het mij het beste af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Zo ontzetting frustrerend dit spel soms. Ik snap echt niet hoe de AI soms door de bochten heen komt. Ik match hun lijn precies en moet toch echt enorm afremmen voor bochten terwijl de AI echt vol gas door de bochten heen gaat. Dan is de lol er op een gegeven moment ook wel af hoor. Zeker in de LMP1 klasse worden ik in de bochten gewoon door auto's op volle snelheid ingehaald. Bah

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar heb ik me ook al vaak aan ergert het is gewoon flauw af en toe, niet echt goed doorgedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Dan neem je de bocht iets anders zodat ze je niet voorbij kunnen... werkt prima bij mij

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
harmageddon schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:47:
Dan neem je de bocht iets anders zodat ze je niet voorbij kunnen... werkt prima bij mij
Afhouden bedoel je? Ja, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dan ben je op een andere manier gewoon een bug in het spel aan het ontwijken. Kijk, pak ik die bochten nou compleet verkeerd.. ok, dan snap ik dat de AI de bocht beter kan nemen dan ik, maar dat is echt niet het geval

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

cheiron schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 16:50:
Zo ontzetting frustrerend dit spel soms. Ik snap echt niet hoe de AI soms door de bochten heen komt. Ik match hun lijn precies en moet toch echt enorm afremmen voor bochten terwijl de AI echt vol gas door de bochten heen gaat. Dan is de lol er op een gegeven moment ook wel af hoor. Zeker in de LMP1 klasse worden ik in de bochten gewoon door auto's op volle snelheid ingehaald. Bah
probeer het eens met de traction control aan, dan ga je veel harder de bochten door en stuur je veel scherper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

dvdkiwi schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:05:
[...]

probeer het eens met de traction control aan, dan ga je veel harder de bochten door en stuur je veel scherper. ;)
Leuk hulpmiddel maar wel een lapmiddel. Vind ik meer iets dat aan het spel zelf ligt, als de besturing realistisch was geweest had ook de AI niet veel harder kunnen rijden dan jij. Ook ik moet geregeld de grootste moeite doen om de competitie bij te houden (wat wel lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jejking schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 21:30:
[...]

Leuk hulpmiddel maar wel een lapmiddel. Vind ik meer iets dat aan het spel zelf ligt, als de besturing realistisch was geweest had ook de AI niet veel harder kunnen rijden dan jij. Ook ik moet geregeld de grootste moeite doen om de competitie bij te houden (wat wel lukt).
Precies, even hard door de bocht is realistischer.
Maar ik vind de traction control in Grid uberhaubt een beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Leuk spel, maar ik vind het wel vrij moeilijk. Zelfs op basic mode mag je eigenlijk geen enkel foutje maken (of je moet een flashback doen). Althans bij de Le Mans races die af en toe voorbij komen, die lukken me echt niet. Ik heb soms ook de indruk dat de tegenstanders een soort automatische catch-up functie hebben.. dan zijn ze opeens weer dicht achter je, maar weet niet zeker of dat zo is.
Wel mooie graphics, kwijlen als je je dikke bak in de garage bekijkt met alle sponsorlogo's erop!

[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 10-08-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AI in grid is wel zo geprogrammeerd, dat je niet bijvoorbeeld plat kan gaan liggen op de weg en dat alle auto's op elkaar botsen en tegelijk uitgeschakeld worden. We komen inderdaad achter je, zodat je dus niet auto's kapot kan rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik online aan het spelen ben krijg ik soms het idee dat Codemasters dit spel juist voor de online users gebouwd heeft die alleen chaos creeëren tot doel hebben. (PS3)

Het is me nu al zo vaak voorgekomen dat ik de hele race vooraan heb gereden en in de laatste ronde total loss wordt gebeukt door een gebruiker die in omgekeerde richting over het circuit is gaan rijden. :/
Of gebruikers die ergens midden in een blinde bocht hun auto dwars op de baan planten -> dag race!

Verder zouden auto's die gecrasht zijn van de baan verwijderd moeten worden! Ligt er weer ineens een wrak voor je neus in een blinde snelle bocht -> dag race!

Kick voten doet niemand waardoor dit soort users altijd aanwezig blijven.
Een heel tof spel, maar wel jammer dat users die het willen verpesten juist beschermd lijken te worden terwijl serieuze users vaak de l*l zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. toen ik dat deed, werd ik in 1 keer gekicked :P (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Met welke knop reset je je auto op de XBOX360???

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Volgens mij kun je de auto niet resetten, alleen flashbacken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:40:
Als ik online aan het spelen ben krijg ik soms het idee dat Codemasters dit spel juist voor de online users gebouwd heeft die alleen chaos creeëren tot doel hebben. (PS3)

Het is me nu al zo vaak voorgekomen dat ik de hele race vooraan heb gereden en in de laatste ronde total loss wordt gebeukt door een gebruiker die in omgekeerde richting over het circuit is gaan rijden. :/
Of gebruikers die ergens midden in een blinde bocht hun auto dwars op de baan planten -> dag race!

Verder zouden auto's die gecrasht zijn van de baan verwijderd moeten worden! Ligt er weer ineens een wrak voor je neus in een blinde snelle bocht -> dag race!

Een heel tof spel, maar wel jammer dat users die het willen verpesten juist beschermd lijken te worden terwijl serieuze users vaak de l*l zijn.
Dan host je zelf een game en trap je die grappenmakers eruit? Ik meen me te herinneren dat dat mogelijk is. Overigens vind ik het wel jammer dat die Wrong Wayers niet door de computer ''untouchable'' gemaakt worden, zodat ze in ieder geval geen schade aan kunnen richten. Misschien een optie voor een patch? Wie post er op het officiële forum?

Edit: ik vind die Amerikaanse bakken erg leuk rijden trouwens. Zeker op dat stratencircuit in het begin, vol over die curbs denderen is echt tof met die dingen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 13-08-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

KoppenSneller schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:10:
@ de pc kan het wel, maar alleen via het menu, daar is een optie om te resetten. Je moet wel alle kanten op staan (of liggen) behalve de goede, anders is hij niet te gebruiken. :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:40:

Dit is inderdaad pech hebben als jou dit gebeurd.....ik heb dit helaas ook vaak meegemaakt en dat is inderdaad erg irritant! Probeer gewoon mensen achter je te krijgen om hem van die server af te kicken....of leave de server start een eigen server en als die persoon je server joint kick je m er gewoon vanaf....Ik speel nu met een mannetje of 7 legends (online vrienden) en paar elites en we gebruiken allemaal een headset....makkelijk om met elkaar af te stemmen wie er gekicked moet worden mocht er iemand de boel verneuken. Maar het is gewoon pure pech wat je op dat moment overkomt en je doet er vrij weinig aan helaas.
Dit is niet helemaal waar. Als je online op de PS3 speelt en je wilt je auto resetten omdat je diep in de grindbak zit druk je op start --> dan vierkantje....zo reset je je auto en kom je midden op de baan terecht....om jezelf wel geliefd te houden bij je mederacers zou ik wel even melden dat je je auto reset want je spawnd namelijk midden op de track....mochten je medespelers dit niet weten is er de kans dat ze gruwelijk in je kont crashen, en geloof me dat vinden ze niet prettig:D Maar als je echt crashed en je hoort het wel bekende geluidje "Race over Kid" dan zou ik rustig je joystick neerleggen, peukie roken of ff pissen want flashbacken kan je online wel vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb vandaag voor het eerst 3x3 rondjes (Spa/SF/Washington) online gedaan en dat was opzich wel gaaf. Behalve dan het cheaten... :/

Ook offline is de race niet altijd makkelijk te winnen, maar dan van de AI. Klein tikje tegen je kont in de laatste bocht in de laatste ronde en het is gebeurt met je race.
Maar goed, dat is begrijpelijk en eerlijker dan die gasten die er met raket snelheid vandoor gaan bij de start en je nooit meer terugziet voor de finish.

En als je vóór hun de eerste bocht bereikt gewoon dwars door je heen gaan alsof je er niet bent....

Maar goed, 3x derde geworden, ik kon de rest tenminste gewoon op faire wijze voorblijven ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Uhm even correctie op jou "cheaten". Die raket start is geen cheaten maar gewoon een super start net zoals je vroeger met bijvoorbeeld mario-kart kon doen. Als je de race begint wil het vaak gebeuren dat je teveel slipt en waardoor je dus snelheid verliest. Wat ik altijd doe om zo`n "raketstart" te krijgen is mn wijzertje langzaam oplaten komen net voor de 8000 toeren laten hangen....dan op de laatste soemer (precies timen) volgas en dan 9 van de 10 keer schiet je weg als een speer....je spint dus minder en kan meteen vol gas weg rijden....dit heeft dus niets met cheaten te maken, maar is een skill die je onder de knie moet proberen te krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Donnas-A schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:01:
Uhm even correctie op jou "cheaten". Die raket start is geen cheaten maar gewoon een super start net zoals je vroeger met bijvoorbeeld mario-kart kon doen. Als je de race begint wil het vaak gebeuren dat je teveel slipt en waardoor je dus snelheid verliest. Wat ik altijd doe om zo`n "raketstart" te krijgen is mn wijzertje langzaam oplaten komen net voor de 8000 toeren laten hangen....dan op de laatste soemer (precies timen) volgas en dan 9 van de 10 keer schiet je weg als een speer....je spint dus minder en kan meteen vol gas weg rijden....dit heeft dus niets met cheaten te maken, maar is een skill die je onder de knie moet proberen te krijgen :).
Bedankt voor de tip, daar was ik na 15 jaar PC racing nog niet achter gekomen :z

Onzin natuurlijk, omdat ze zo goed kunnen starten kunnen ze ook dwars door me heen rijden? De eerste twee races schoten die twee gasten er met onwaarschinlijke snelheid vandoor, ze waren als 1 en 2 geplaatst. Ze waren vrijwel meteen uit het zicht verdwenen...

De derde race waren een andere speler en ik als 1 en 2 geplaatst bij de start en was ik als eerste weg. Nummer drie (en 4) achter me kwam echter zo door me heen zetten en ging er alsnog met onmogelijke snelheid vandoor.

Ik kan prima starten en racen, zowel met keyboard als G25 en dat mag ook wel na 15 jaar ;) Maar dit is niet normaal en voor wat mij betreft zeker cheaten.

No flame intended en verder niet getreurd, ik vermaak me met dit spel ook opperbest in offline mode ;)

Specs

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik ga ook echt niet oordelen over je skills want die ken ik ook niet. Ik probeer alleen maar informatie te geven die ik weet enprobeer dat door te geven. Op de PS3 heb ik deze "cheats" gelukkig nog niet meegemaakt, zou ook eigenlijk niet eens weten of er dergelijke cheats beschikbaar zijn voor de PS3....al heb je wel een optie om collision/dmg uit te zetten en misschien dat ze daarom door je heen konden rijden? Maar ja jij met 15 jaar ervaring ziet dat natuurlijk in 1 oogopslag ;)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee jongens, doe eens lief tegen elkaar. Haat en nijd is er al zat in deze wereld.

@ Bvk: kan je er een webcam/FRAPS-filmpje van maken?

Verwijderd

Donnas-A schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:56:
[...]

Dit is inderdaad pech hebben als jou dit gebeurd.....ik heb dit helaas ook vaak meegemaakt en dat is inderdaad erg irritant! Probeer gewoon mensen achter je te krijgen om hem van die server af te kicken....of leave de server start een eigen server en als die persoon je server joint kick je m er gewoon vanaf....Ik speel nu met een mannetje of 7 legends (online vrienden) en paar elites en we gebruiken allemaal een headset....makkelijk om met elkaar af te stemmen wie er gekicked moet worden mocht er iemand de boel verneuken. Maar het is gewoon pure pech wat je op dat moment overkomt en je doet er vrij weinig aan helaas.
Jejking schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:14:
[...]

Dan host je zelf een game en trap je die grappenmakers eruit? Ik meen me te herinneren dat dat mogelijk is. Overigens vind ik het wel jammer dat die Wrong Wayers niet door de computer ''untouchable'' gemaakt worden, zodat ze in ieder geval geen schade aan kunnen richten. Misschien een optie voor een patch? Wie post er op het officiële forum?
Goed punt, dat je kunt kicken als je zelf een server host wist ik nog niet. :)
En dat lijkt me idd een goed idee voor een toekomstige patch + het standaard verwijderen van beschadigde auto's. Anders hadden ze er maar een systeem in moeten verwerken met gele vlaggen of iets dergelijks. Nu doemt er regelmatig ineens een stilstaande wagen recht voor je neus op.
bvk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:39:

Maar goed, dat is begrijpelijk en eerlijker dan die gasten die er met raket snelheid vandoor gaan bij de start en je nooit meer terugziet voor de finish.
Die 'raketstart' is zoals eerder vermeld gewoon een stukje oefenen. Dat ze gewoon door je heen rijden heb ik nog nooit gehad, meestal loopt het uit op een enorme chaos in de eerste bocht. ;)
Edit: ik vind die Amerikaanse bakken erg leuk rijden trouwens. Zeker op dat stratencircuit in het begin, vol over die curbs denderen is echt tof met die dingen :)
Jaa! Detroit en Washington zijn samen met die lange Okutama baan mijn favorieten. Heerlijk om daar met Muscle Cars of de Touring Cars rond te rijden.
Minst favoriet bij mij is toch wel dat Shubaya(ofzoiets) circuit, lijkt net een kartbaan met al die trage bochten. Ook de traditionele circuits als de Nurburgring en Istanbul Park vind ik niet heel tof.

• bvk

bvk

Nogmaals: "no flame intended". En ik waardeer uiteraard alle adviezen, ook al speel ik al tig jaar racegames op de PC. Je bent immers nooit uitgeleerd ;)

Ik zal eens proberen er een fraps filmpje van te maken, ze komen van achteren écht door je heen, ook al maak je zelf een superstart.... Ik zat nog aan verschillen in netwerkverbinding te denken, maar dan nog zouden ze gewoon van achteren tegen je aan moeten knallen toch?

Specs

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Zou echt super zijn als je er een filmpje van kan maken....dan kan ik eens zien wat je nou eigenlijk bedoeld....en tja of het aan het netwerk ligt weet ik niet....online zie ik soms wel is een persoon stuiterend en laggend over de baan schieten maar goed meestal is dat voor korte tijd. Wat jij beschrijft lijkt me niet echt lag of iets wat met een netwerk te maken hebt. En het gebeurd mij vaak dat als iemand lag heeft hij soms gewoon voor m`n neus spawnd en zo wreck ik vaak mn auto...super irritant!!! Meestal kicken we zo`n persoon als hij blijft laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

Ik heb pas ook GRID aangeschaft om weer eens wat te kunnen racen op de pc (de vorige NFS viel nogal tegen). Ik heb nu ook een logitech G25 stuurtje erbij, dat was wel ff wennen, maar werkt nu wel lekker.

Wat mij alleen niet lukt is dat driften, ik kom constant als laatste uit. Als ik eens een goeie drift maak knal ik weer tegen een muur aan, en heb ik nog geen punten, iemand nog tips hiervoor? (Of voelt het spel aan dat ik een hekel aan rijstmobielen heb :P )

De destruction derby valt trouwens ook nog niet mee, daar wil m'n auto wel constant driften :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:55:
Goed punt, dat je kunt kicken als je zelf een server host wist ik nog niet. :)
En dat lijkt me idd een goed idee voor een toekomstige patch + het standaard verwijderen van beschadigde auto's. Anders hadden ze er maar een systeem in moeten verwerken met gele vlaggen of iets dergelijks. Nu doemt er regelmatig ineens een stilstaande wagen recht voor je neus op.
Is het gelukt? Mijn ervaring kwam vooral uit DTM Race Driver 3 dus ik weet niet of dat hier ook voor geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:51:
De AI in grid is wel zo geprogrammeerd, dat je niet bijvoorbeeld plat kan gaan liggen op de weg en dat alle auto's op elkaar botsen en tegelijk uitgeschakeld worden. We komen inderdaad achter je, zodat je dus niet auto's kapot kan rammen.
Deze snap ik niet helemaal?

Ik vind die 'rubber band' AI echt super frustrerend. Zo zijn de Le Mans races die tussendoor komen voor mij echt onhaalbaar, want dan ben je al minutenlang (urenlang in Le Mans begrippen) bezig en komen je tegenstanders toch opeens langszij. Vervolgens kun je ze onmogelijk weer inhalen en lopen ze telkens 10 seconden extra op je uit. Nee, het is een mooi spel maar op sommige punten echt mega frustrerend.

[ Voor 34% gewijzigd door Syntagma op 17-08-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
le mans doe ik niet, want die race slaat nergens op!

voor de rest een heerlijk spel! vooral het driften, had toenet een combo van 4,5 miljoen in een wedstrijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
T7D_Sneezy schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:14:
le mans doe ik niet, want die race slaat nergens op!

voor de rest een heerlijk spel! vooral het driften, had toenet een combo van 4,5 miljoen in een wedstrijd!
Driften is voor mij alleen nog maar leuk op het aller hoogste niveau en dan klop ik nog de AI met gemak. Zie eerder in dit topic voor een 37mil combo van mijn kant. de 42mil ben ik inmiddels ook al gepasseerd geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

Wiethoofd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 00:28:
[...]

Driften is voor mij alleen nog maar leuk op het aller hoogste niveau en dan klop ik nog de AI met gemak. Zie eerder in dit topic voor een 37mil combo van mijn kant. de 42mil ben ik inmiddels ook al gepasseerd geweest :+
nog tips hoe je dat doet dan? ik krijg het niet voor elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
AtlonXP1800 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:28:
nog tips hoe je dat doet dan? ik krijg het niet voor elkaar :(
Zorg dat je de Nissan Silvia neemt, die is niet absurd snel en valt goed te controleren.

Eigenlijk is mijn score wel deels 'gecheat' omdat ik em behaald heb tijdens een drift battle, en als je dan vooraan ligt krijg je moeilijk veel punten extra, 'Perfect' langs een vlag gaan levert vooraan 60.000 op, achteraan net 5.000.

Ook op het rechte stuk kleine stukjes scheef gaan om je combo te behouden is een vereiste, gewoon heel kort even 4 puntjes er bij en je combo kan weer wat langer mee, op lange rechte stukken dus vaker scheef gaan en lichtjes driften totdat je bij de bocht bent.

Ik zal even kijken of ik een filmpje kan maken met Xfire (dit keer met geluid en niet zonder zoals in m'n review).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Het spel werkt bij mij niet goed.

Ik krijg als ik bijvoorbeeld de cameraview in de auto zet maar 1fps.
Ook sommige stukken van de track maar 1fps.

Specs:

E6750
2GB
8800GT 512

Laatste patch geinstalleerd.
Drivers: 175.19

Iemand idee wat er verkeerd zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
installeer eens de nieuwste Beta drivers: 177.89, verder is de 19 geen goede driver, de 175.16 is een betere, maar de nieuwe beta heeft physx ondersteuning voor je 8800GT :D

Verder heb ik met 8800GT sli last van een moeilijke framedrop op LeMans, zodra het nacht wordt gaat m'n framerate van 90+ naar 24-28 wat veel minder lekker speelt. Iemand een idee? (ik heb alle drivers al geprobeerd, kaarten in de sloten omgewisseld, en met 1 kaart is het een drop van ongeveer 60 naar 24-28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat heb ik ook, is ook wel logisch. Er moet veel meer berekend worden.
Z500, wat zijn je instellingen? Toen ik Grid boote de eerste keer stond ie op 1900x1200 met alles max aan.

[ Voor 43% gewijzigd door MrVegeta op 24-08-2008 15:47 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
1680*1050, 4x MSAA 16x AF, maar alsnog, dat hij tijdens de nacht zo ontzettend dropt terwijl er bijna niets te zien is, is niet logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk dat er veel meer te bereken is wanneer het donker wordt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

En wat dacht je van het licht van je auto en van de rest van de lichten die hij erbij moet renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
rCk schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:07:
En wat dacht je van het licht van je auto en van de rest van de lichten die hij erbij moet renderen?
dan alsnog, de bomen etc. hoeven niet meer gerendered te worden als ze niet zichtbaar zijn, verder is het zo dat je in SLI niet dezelfde drop zou moeten krijgen als met 1 kaart!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

De bomen zie je nog steeds, door het licht moeten ze alsnog gerenderd worden. Weet niet zeker of dat gebeurd, want ik kijk noiot om me heen als ik met 420 in het donker over die baan scheur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe met de hoodcam gereden (of hoe je die ook noemt) en het leek me leuk nu eens 'echt' in de cockpit te rijden, maar tjonge, wat zwabbert die view...! Ik ga ten eerste steeds te vroeg de bochten in en het lijkt net alsof de auto na elke beweging van het stuur doorzwabbert. Ik moet voor mijn gevoel het stuur ook veel meer draaien. Al met al bak ik er niets van in deze view, vooal doordat overdreven heen en weer wiebelen. Hebben jullie dat ook? Je hebt ook erg slecht zicht op de bochten (hangt ook wel van de auto af natuurlijk), doordat de view eigenlijk net ff te ver naar achter in de auto zit. Al met al valt het me nogal tegen, meer dan in andere games. Kwestie van wennen...?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 11:53 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nog mooiere graphics? check dan http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=2799090

Dargos High res mod. ik gebruik hem nu en het ziet er nog 10x beter uit. belichting is beter, schaduwen zijn realistischer en het speelt nog fijner :)

(Je moet wel goede game-rig hebben ;) )
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste