Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 20:29
Natuurlijk moet ge dan niet langzaam remmen he, je moet die bocht zo pakken dat ze je in die bocht niet te pakken krijgen. Dat is het geweldige aan grid !!!!

Verder er wordt op xbox veel online gespeeld en geweldig dat het soms is. Echt een aanrader !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb het spel al een tijdje, maar had het eigenlijk nooit serieus gespeeld (ik vond het vanaf het begin iets te arcade en reed direct m'n auto in de poeier :P). Maar sinds vorige week heb ik een 46" Plasma en ben ik eens serieus gaan spelen, met alle driving aids behalve traction control op uit po de Xbox 360 op serious.

Nou, cool spel hoor! Wel erg arcade nog steeds, maar lekker gamen gewoon! Mooi, lekker beuken af en toe, sponsors winnen, van die anderen winnen. En net even de hele middag online destruction derby gedaan, ook echt bril-jant! (voor het eerst sinds COD4 weer eens gebruik gemaakt van Live :P).

Ik ben iig wel verkocht vooralsnog. Driften in Japan vind ik wel kut en wat ik hier lees over online racen moet ik nog proberen. Bij DD is het aantikken/beuken onderdeel van het spel. Ik vind dat wel cool :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:22

Superkiwi

Hoi doei

Als je met serieuze mensen online speelt is het fantastisch!
En als je dan een bobo erbij hebt die iedereen ramt of de verkeerde richting op rijdt kan je ´m ook wegstemmen.
Andere optie is om events te starten zonder schade.
Vooral handig als je met een amn of 20 online zit en iedereen wil tegelijk dezelfde bocht door.
Het wordt er zeker niet minder leuk door zonder schade, je kan juist des te meer je stuurmanskunsten laten zien om de ander voor te blijven. Enig nadeel is dat het soms onoverzichtelijk wordt als je met 20 man door elkaar op een recht stuk rijdt...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:45
Heeft iemand nog tips voor de prototype-klasse? Ik heb er nog twee openstaan maar ze lukken mij, totaal niet eigenlijk. Erg vervelend is dat ik slechts twee auto's kan kiezen. Alleen als ik de wat langzamere Mazda 787B neem, dan loopt het spel vast. En de Nissan R390 is een ramp om te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:22

Superkiwi

Hoi doei

Probeer eens wat aids aan te zetten ipv uit.
Dan zul je zien dat ze veel beter te besturen zijn, en ook scherper en harder een bocht door kunnen.
De tegenstander kan dit ook, dus waarom wij niet?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302707

En ?
Hoe krijg je dat stuur werkend ?
Grid ziet hem niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 03:38

Patjeee

Ik woon in Boston MA

GVD ik heb mijn documenten map gewist >_< heel me savegame WEG
ik had alle auto's ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Patjeee op 02-06-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Backup. Zal je leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 12:20
Ik heb deze game al een tijdje in de kast staan. in het begin speelde ik het aardig veel online maar daar ben ik toen mee gestopt door allemaal van die mannetjes die niet kunnen rijden en met opzet gaan beuken.. ( vol gas op je achterkant inrijden als je remt voor een bocht. Als je hem inhaalt je in je zijkant rammen. Voornamelijk duitsers die dat doen trouwens. geen idee waarom)

Hoe is dat nu? is al die meuk al uitgebeukt en opgerot of hoef ik het spel niet opnieuw te installeren?

Ik wil gewoon met mensen racen doe goed zijn en net als ik een goede race willen rijden zonder dat je met een halve auto de race uit moet rijden of gewoon DNF moet omdat je auto niet meer te rijden is..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ben sinds kort ook met dit spel aan de gang, na een kleine computerupdate...

En moet zeggen, tis erg gaaf!
Goede mix tussen arcade en sim. Enige minpuntje vind ik de remweg; die is soms wel heel erg kort, voor sommige auto's.

Ervaar ook een klein technisch probleem; als ik 5.1 speakers aan heb staan, hoor ik m'n eigen auto en de stemmen uit de pits niet... Stereo wel.

Zag dat iemand anders hier hetzelfde probleem had, maar nog niet had opgelost...
Verder niks te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat je centerspeaker gewoon niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:25

Mystikal

It never hurts to help!

ikbengoofy schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:33:
Ik heb deze game al een tijdje in de kast staan. in het begin speelde ik het aardig veel online maar daar ben ik toen mee gestopt door allemaal van die mannetjes die niet kunnen rijden en met opzet gaan beuken.. ( vol gas op je achterkant inrijden als je remt voor een bocht. Als je hem inhaalt je in je zijkant rammen. Voornamelijk duitsers die dat doen trouwens. geen idee waarom)

Hoe is dat nu? is al die meuk al uitgebeukt en opgerot of hoef ik het spel niet opnieuw te installeren?

Ik wil gewoon met mensen racen doe goed zijn en net als ik een goede race willen rijden zonder dat je met een halve auto de race uit moet rijden of gewoon DNF moet omdat je auto niet meer te rijden is..
Als je gewoon wilt racen zonder ratdraaiers, kan ik je GTR-EVO aanraden icm een inschrijving bij racedepartment.com. Dat garandeert goede races, een goede community en veel lol.
Het is geen GRID, dat weet ik. Ik ben zelf ook overgestapt van GRID naar GTR-EVO en dat is een goede move gebleken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JvS schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 12:58:
Ik denk dat je centerspeaker gewoon niet aanstaat.
Doh... Twas zo simpel...

Klein driverprobleempje... Had nieteens gemerkt dat de center het niet deed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-06 15:16
Dit spel laatst gekocht, heel erg vet maar zit met een probleem: Ik heb een stuurtje van Medion waar ik normaal altijd mijn racespellen mee speel, maar hij wordt bij GRID niet herkend. Heeft iemand daar misschien een oplossing voor? Ik heb al uitvoerig gezocht en al een Xbox360 emulator uitgeprobeert, maar met de Xbox controller moet gas geven met de 2 triggers en gebruikt hij niet de axles van de pedalen van mijn stuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MPeek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:38:
Dit spel laatst gekocht, heel erg vet maar zit met een probleem: Ik heb een stuurtje van Medion waar ik normaal altijd mijn racespellen mee speel, maar hij wordt bij GRID niet herkend. Heeft iemand daar misschien een oplossing voor? Ik heb al uitvoerig gezocht en al een Xbox360 emulator uitgeprobeert, maar met de Xbox controller moet gas geven met de 2 triggers en gebruikt hij niet de axles van de pedalen van mijn stuur...
Mijn Xbox controller heeft maar 1 trigger nodig om gas te geven hoor :P ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Stalllone schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:10:
[...]

Mijn Xbox controller heeft maar 1 trigger nodig om gas te geven hoor :P ?
Ik bedoelde eigenlijk dat je de 2 triggers nodig hebt om gas te geven of te remmen, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
zijn der nog goeie mods voor grid vraag ik me eig af ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MPeek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:14:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk dat je de 2 triggers nodig hebt om gas te geven of te remmen, sorry.
Oke. Je hebt wel de 2 Patches geinstalleerd? Verder heb ik ook even geen idee wat je nog kan testen. Ik heb namelijk geen stuurtje. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Dankjewel voor de tip, de 2 patches geinstalleert en het speelt nu echt subliem. Ik kan het spel niet anders beschrijven dan epic, omdat het gewoon heerlijk racen is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 07:55
Ik speel dit spel nu al weer een tijdje maar ik krijg steeds na ee tijdje een unknown software error en dan scheid het spel er mee uit.
Dit zie je niet maar hij blijft dan staan op " Loading Please wait".
Als ik dan Alt-Tab doe dan pas kan ik de fout melding zien.
iemand enig idee wat ik moet doen????

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:41
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:36:
Dit zie je niet maar hij blijft dan staan op " Loading Please wait".
Als ik dan Alt-Tab doe dan pas kan ik de fout melding zien.
iemand enig idee wat ik moet doen????
had ik regelmatig (aan het eind van 1 op de 10 races) last van, maar na het installeren van de nieuwste patch heb ik het niet meer terug gezien.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 07:55
ik heb het na het installeren van de laatste patch nog steeds.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:32
MPeek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:38:
Dit spel laatst gekocht, heel erg vet maar zit met een probleem: Ik heb een stuurtje van Medion waar ik normaal altijd mijn racespellen mee speel, maar hij wordt bij GRID niet herkend.
Bij de opties van het spel heb je de mogelijkheid om de instellingen van de toetsen te veranderen voor gas geven, remmen, versnelling, etc. Je moet hierbij naar het tweede tabblad gaan ('custom'). Je drukt daarna op de CTRL-toets waarna je met de cursor toetsen naar de desbetreffende instelling gaat die je wilt veranderen. Druk daarna op de Enter-toets. Je krijgt dan de mogelijkheid om de instelling te veranderen. Draai daarna het stuur naar links (of naar rechts) om de instelling van links resp. rechts wilt veranderen. GRID laat je geen lijstje zien met geinstalleerde racesturen o.i.d. Mijn ancient Microsoft Sidewinder Racing Wheel (USB) wordt op deze manier ook nog ondersteund in het spel (met de standaard drivers van Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304477

superspel :D
heb hem al veel gespeeld op de pc..
echt super..
maar nu heb ik hem gekocht op de XBOX en kan nu bij cariere niet de camera veranderen:S
iemand enig id wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heb je niet de moeilijkheidsgraad dermate gezet dat je alleen met een bumpercam mag rondrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304477

nee heb hem op basic staan,
cam in de auto
kan hem wel veranderen in race day :S
echt heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Oeh dat spel ziet er vet uit zeg, helaas alleen voor Windows en PS enzo (ik heb alleen Apple en Wii). Ik zat al te denken aan dual boot... Iemand ervaring met dual boot met een C2D 2.4 of lager Apple icm met dit spel, loopt dat een beetje? (Mijn systeem = nov '08 C2D 2.4 met 4 GB werkgeheugen en een Geforce 9400 en 9600.)

offtopic:
Of is er inmiddels een nog beter spel als deze voor o.a. Wii..? Mijn favoriete Wii-spel is op dit moment Driver: Parallel Lines (ja ik ben een jaar of 15 uit de gamingwereld geweest dus graphics en game play beter als Destruction Derby vind ik al snel indrukwekkend XD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Leuk spel, net als Toca Race Driver. Maar ik kom ALTIJD, maar dan ook altijd als slechtste weg bij de start. Heb al verschillende dingen geprobeerd. Ik game met mijn toetsenbord.

Wie heeft er de beste tip? :)

@Hieronder
Ik heb dat altijd bij 24 uur Le Mans. Dan net bij de finish. Maar bij mij duurt het langer dan 1 seconde. Ik denk dat het bij komt door de verandering van de dag oid. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Drawer op 30-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

iemand ook last van ,dat er af en toe slowdowns zijn ? dat de framrate inkakt zeg maar, is bijna altijd net voor een bocht , dan dropt de frames na 10 ofzo, en 1 seconde later is het weer weg :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 30-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

racer13 draai je in combinatie met i7? dan is dit een bekent probleem en ligt aan Hyper treading.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Of heb je multisampling op 8x staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Xenomorphh schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:40:
racer13 draai je in combinatie met i7? dan is dit een bekent probleem en ligt aan Hyper treading.
nee gewoon de x3210 nog , @hierboven ja hij staat indd op multisampling op 8x, hoezo , kan dat niet dan ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nee, op een of andere manier werkt dat niet lekker.
Getest met een 9800gx2, enkele 4859 en 4850 in crossfire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

bij mij had ik het probleem dat grid niet eens wou loaden en moest ik script aanpassen naar 8 core's.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik had hetzelfde laadprobleem bij de demoversie, ik heb ook een i7.
Gisteren toch maar het spel aangeschaft op hoop van zege en de tweede patch erop gezet, en hij doet het nu prima op mijn PC.
Constant 60FPS met alles op max, geen framedrops, geen problemen met de laadtijden.
Ik vind het tot nu toe een geweldig racespel. :)

Ik zal binnenkort kijken of online racen ook leuk is, als ik wat meer geoefend heb in singleplayer, maar wordt dit spel eigenlijk nog wel online gespeeld, of zit ik straks in een lege lobby? :?

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

• Appel
  • Laatst online: 17-06 15:15
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:55:
iemand ook last van ,dat er af en toe slowdowns zijn ? dat de framrate inkakt zeg maar, is bijna altijd net voor een bocht , dan dropt de frames na 10 ofzo, en 1 seconde later is het weer weg :?
Ja, daar heb ik ook last van. Dat heeft ermee te maken dat hij iets van de DVD af leest, dit is op te lossen door een crack te gebruiken maar daar komen weer andere problemen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebAddict
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-03-2024
Werving is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 21-08-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Laatst online: 22-06 21:42
Ganondorf_875 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:13:
Ik had hetzelfde laadprobleem bij de demoversie, ik heb ook een i7.
Gisteren toch maar het spel aangeschaft op hoop van zege en de tweede patch erop gezet, en hij doet het nu prima op mijn PC.
Constant 60FPS met alles op max, geen framedrops, geen problemen met de laadtijden.
Ik vind het tot nu toe een geweldig racespel. :)

Ik zal binnenkort kijken of online racen ook leuk is, als ik wat meer geoefend heb in singleplayer, maar wordt dit spel eigenlijk nog wel online gespeeld, of zit ik straks in een lege lobby? :?
Ik kan alleen over XLive spreken maar daar wordt het wel nog gespeeld, welles waar bijna alleen maar destruction derby.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:01

Martinspire

Awesomeness

Ik zou het ook wel eens online willen spelen met wat serieuze spelers. Netjes ruimte laten bij een mooie inhaal actie. Remmen waar nodig. Uitwijken als iemand crashed en alles wat normaal is in de racerij.

Vind het jammer dat er maar weinig zijn die netjes rijden.
Je merkt dat sommige mensen wel normaal willen rijden. Ze gaan dan wat voorzichtig naast je rijden. Zien ze dat je netjes de ruimte geeft om in te halen (zonder daadwerkelijk snelheid te verliezen). Dan halen ze je ook netjes in. Ga je echter van je lijn af, dan drukken ze je binnen notime van de baan.

De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik achterin start en er een 1 of andere jodokus begint te slingeren en zo het halve veld meeneemt. Of mensen die koste wat het kost niet ingehaald willen worden en daardoor achteraan eindigen omdat ze je perse van de baan af moeten hebben.

Destruction Derby vind ik dan weer wel leuk. Daar weet je gewoon dat beuken erbij hoort en is het ook minder erg. Wel vind ik dat je soms erg lang moet wachten als je weer eens de hekken in bent geduwd.

Ik merk dat ik steeds vaker mensen een negatieve opmerking geef. Heel soms krijgen ze een plusje van mij. Maar dan moet het ook wel erg netjes zijn. 1x werd ik van de baan gedrukt. Was wel een race actie, maar ik kreeg zelfs nog een berichtje met "sorry" erin.

Maar goed, voor de mensen die eens op de xbox willen racen: Martinspire

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:42
Martinspire schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:55:

Ik zie jou heel de tijd rondhangen in mijn Trialscores en ben net bezig Grid weer op te pakken dus waarschijnlijk kom ik wel een keer racen met je. Kben niet goed en maak af en toe stomme fouten, maar ik probeer het altijd wel serieus. Ben tot nu toe alleen nog niet aan online toegekomen. Wederom door teveel kopen natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ah, dus ik ben niet de enige met van die heftige framedrops...dat is best wel irritant, heb al een aantal keren gehad dat het zelfs best lang duurde waardoor ik gewoon snoeihard de boarding in knalde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 10:15

Neus

www.zenaconsult.com

Ik zou het ook wel eens online willen spelen met wat serieuze spelers. Netjes ruimte laten bij een mooie inhaal actie. Remmen waar nodig. Uitwijken als iemand crashed en alles wat normaal is in de racerij.

Ah mooi, ik ben dus niet de enige: werd gisteren al nijdig op een paar engelsen die samen de race vergalden (san francisco, gaan ze samen dwars op de baan staan als je naar beneden komt).

Was druk bezig met negatieve feedback geven maar schijnt dat niet zo erg verschil maakt.

Ik voeg je vanavond toe, ik ben Campodoro.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:19
even een topic onder het stof vandaan halen.
Ik heb deze game gisteren gekocht en wat een briljante game!

Grafisch helemaal super (ook al kan ik hem niet voluit draaien). Met name de replays zijn echt om te smullen :9~

Besturing met keyboard was niks, dus snel m'n xbox 360 controller aangesloten. Daarna ging het als een zonnetje. Driften is echt helemaal perfect in deze game. Mijn favoriete onderdeel is Drift Battle. Echt meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:42
Neus schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:44:
[...]

Ah mooi, ik ben dus niet de enige: werd gisteren al nijdig op een paar engelsen die samen de race vergalden (san francisco, gaan ze samen dwars op de baan staan als je naar beneden komt).

Was druk bezig met negatieve feedback geven maar schijnt dat niet zo erg verschil maakt.

Ik voeg je vanavond toe, ik ben Campodoro.
Nou als ik ook nog welkom ben voor een goede race ? rij pas 1 avond en ben dus nog maar advanced rookie , maar je komt bijna geen bocht door met die sukkels achter je aan. Dus misschien ben ik te slecht om mee te rijden en ja ik kan je per ongeluk van de weg afknallen maar ik race verder serieus (zover dat kan zonder stuur :p )

Xboxlive : Bambeakz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Ik zou wel meer derby tracks (oval, leeg stadium ofzo :D) willen zien.. Weet iemand
of er van dit soort tracks zijn te downloaden ?

Derby in een leeg stadium ofz lijkt me wel leuk ;p

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:56

Nox

Noxiuz

Vind het jammer dat er maar weinig zijn die netjes rijden.
Je merkt dat sommige mensen wel normaal willen rijden. Ze gaan dan wat voorzichtig naast je rijden. Zien ze dat je netjes de ruimte geeft om in te halen (zonder daadwerkelijk snelheid te verliezen). Dan halen ze je ook netjes in. Ga je echter van je lijn af, dan drukken ze je binnen notime van de baan.

De laatste tijd heb ik steeds vaker dat ik achterin start en er een 1 of andere jodokus begint te slingeren en zo het halve veld meeneemt. Of mensen die koste wat het kost niet ingehaald willen worden en daardoor achteraan eindigen omdat ze je perse van de baan af moeten hebben.

Destruction Derby vind ik dan weer wel leuk. Daar weet je gewoon dat beuken erbij hoort en is het ook minder erg. Wel vind ik dat je soms erg lang moet wachten als je weer eens de hekken in bent geduwd.

Ik merk dat ik steeds vaker mensen een negatieve opmerking geef. Heel soms krijgen ze een plusje van mij. Maar dan moet het ook wel erg netjes zijn. 1x werd ik van de baan gedrukt. Was wel een race actie, maar ik kreeg zelfs nog een berichtje met "sorry" erin.

Beuken hoort er hier een beetje bij. Alleen niet te veel, de auto's kunnen kapot.

Vind het overigens een leuk spel. Tip; koop je auto via eBay, is vrij goedkoop en met de juiste keuze prima bakkie gekocht voor tientallen ruggen minder.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beuken is inderdaad niet een probleem, maar er zijn mensen die het gewoon echt niet kunnen hebben als je ze passeerd (of bezig bent met) en dan proberen ze je er vanaf te beuken. Met alle gevolgen van dien.
Ik heb vaak zat gezien dat er 1 iemand aan het inhalen was en er plotseling 1 begint te beuken of slingeren om hem weg te krijgen, waarna iemand de controle verliest en 3/4 van het veld in de problemen komt.

Ook niet remmen voor de bocht maar op je tegenstander botsen (om zo af te remmen) zie ik regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Over een paar dagen krijg ik Grid ook binnen voor de PS3 :D 15 euro bij zavvi.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb hier in de draad even zitten zoeken m.b.t. de Force Feedback. Ook ik heb patch 1.2 erop geknald na een tijdje zonder FF gespeeld te hebben maar dit haalde totaal niets uit. Iemand misschien nog een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn op Win7 64 (7229)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Schoppety. Dit is namelijk HEEL irritant dus in de hoop dat iemand even de boel een zetje kan geven voor als m'n G25 binnen komt rollen vandaag, gráág.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:18
Ik heb de demo geprobeerd op de PS3. Wel aardig maar wat ik jammer vind is dat het allemaal te snel beweegt voor mijn gevoel. Gewoon onrealistisch hoe snel je door bochten kunt, accelereert en remt. Beetje jammer eigenlijk.. Of is dit een issue met de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04 14:49
Jejking schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:52:
Ik heb hier in de draad even zitten zoeken m.b.t. de Force Feedback. Ook ik heb patch 1.2 erop geknald na een tijdje zonder FF gespeeld te hebben maar dit haalde totaal niets uit. Iemand misschien nog een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn op Win7 64 (7229)?
Probeer de 1.3 patch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gaan we straks even proberen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:53
Ik zie dat Grid voor PS3 in de aanbieding is bij Bart Smit, denk dat ik 'm voor dat bedrag ga halen en NfS:Shift uitstel.

Grid is toch wel €20 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 13:54

V3g3ta

Fueled by Games!

Absoluut!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

wheeler schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:53:
Ik zie dat Grid voor PS3 in de aanbieding is bij Bart Smit, denk dat ik 'm voor dat bedrag ga halen en NfS:Shift uitstel.

Grid is toch wel €20 waard?
Ik vind persoonlijk GRID leuker dan Shift, kopen dus :D bij zavvi.co.uk issie trouwens 14 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06-2020
Vraagje:

We hebben sinds dit weekend ook Grid op de PS3.

Nu had ik al de Logitech Driving Force GT in huis en dit stuurtje werkt geweldig op Dirt 2, maar bij Grid (wat volgens mij gewoon nagenoeg de zelfde game is, maar dan ouder) kom ik maar niet aan de instellingen. Ik heb ergens iets gelezen over de advance settings... Waar kan ik die vinden?

Edit: Shift vind ik echt een draak van een spel. De demo heeft me in iedergeval overtuigd dat ik dit spel NIET moet hebben. Alsof je de hele tijd met slicks op een ijsbaan aan het rijden bent.... totaal gevoelloos !!

[ Voor 23% gewijzigd door Meike29 op 08-11-2009 23:20 ]

• V-Power
  • Laatst online: 24-06 14:58
Vorige week nieuwe pc gebouwd, dus GRID ook maar weer geinstalleerd.

Alleen nu loop ik tegen een probleem aan...
Van het menu naar de race zit normaal +- 30 sec loading time.
Alleen nu stopt hij niet meer met loaden, hij blijft gewoon in het scherm hangen waar al je prestaties aan je voorbij schieten. De prestaties wisselen nog wel, dus het spel loopt niet vast.

Enig idee wat het probleem kan zijn?

Systeem:
Ci7 860 @ 2.93Ghz
4096mb DDR3 1600Mhz Ram
Asus P7P55D
Asus Nvidia GeForce 9800GTX

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-06 20:15
GRID nu op steam in de aanbieding, 4.99 Eur bij de early holiday sales. Leuk prijsje al zeg ik het zelf :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

Geweldig spel, beetje het midden van NFS en Forza, en dan wat meer naar forza toe. Je kan het zelf zo realistisch maken als je wilt en de graphics doen me nog steeds kwijlen :P

Over de content (40 tracks, 50 wagens) ben ik ook zeer tevreden :)

• Flex0r
  • Laatst online: 25-06 14:24
Content is inderdaad prima heb mij menig uurtjes heel goed vermaakt met GRID.
Enige min puntje dat de seizoenen in de game zo kort zijn net een championship oid gereden en moet je alweer op Le Mans rijden.

Ik hoop dat Codemasters in GRID 2 nog meer content qua banen en auto's doen, graphics een beetje oppoetsen en wat nieuwe race elementen erin en ze hebben aan mij weer een tevreden klant. :D

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 13:53
Man man man, erger me hier kapot. Vind de besturing erg wennen, net of ik nonstop op ijs rij, na een half uur kloten lig ik eerste en dan hop naast de baan als iemand me aan tikt en ben ik week laatste. Ook moet ik starten met die klote muscle cars. Dacht dat dit DE race game was voor de PS3. Heb alle hulp aan staan en speel op easy. Ik ben geen goede gamer, maar met NFS: SHIFT kom ik tenminste nog ergens. Hier zit ik al 2 uur te kloten en nog geen race gewonnen. :(

En ik wil niet in muscle cars rijden, maar in Audi's, BMW's, Aston Martins... :P

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:42
Eerste paar dagen dat ik het speelde vond ik de besturing ook kut, maar daar moet je heel eventjes aan wennen. Nu vind ik het de fijnste racegame die ik ooit heb gespeeld qua besturing.

Wat je moet doen is gewoon sterk afremmen bij de bochten en zachtjes tikjes geven naar rechts of naar links. Dus in het geval van een keyboard niet je pijltjestoets ingedrukt houden, maar er op tikken net zo lang tot je de bocht door bent. Als je dit heel langzaam doet leer je vanzelf hoe het moet en kun je dit op een gegeven moment veel sneller gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 03:38

Patjeee

Ik woon in Boston MA

nou ik ben net klaar met een 24 uurs race en ben kapot =.=
en mijn momo stuur stond niet goed ingesteld

iemand settings voor me?
Avalaxy schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 23:40:
Eerste paar dagen dat ik het speelde vond ik de besturing ook kut, maar daar moet je heel eventjes aan wennen. Nu vind ik het de fijnste racegame die ik ooit heb gespeeld qua besturing.

Wat je moet doen is gewoon sterk afremmen bij de bochten en zachtjes tikjes geven naar rechts of naar links. Dus in het geval van een keyboard niet je pijltjestoets ingedrukt houden, maar er op tikken net zo lang tot je de bocht door bent. Als je dit heel langzaam doet leer je vanzelf hoe het moet en kun je dit op een gegeven moment veel sneller gaan doen.
je kunt ook met je handbrake spelen ik werd juist daardoor altijd 1e online toen ik geen momo stuurtje had :) +mensen zien niets :')

[ Voor 75% gewijzigd door Patjeee op 26-12-2009 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Bedankt voor de tips. Ik vind het een super mooie racer qua uiterlijk en gevoel. Je hebt echt het idee in de actie te zitten, bij NFS heb ik dat minder. Vandaag maar weer eens proberen tussen het eten door :p

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard1989
  • Laatst online: 26-06 17:51
GRID is een tof spel alleen vind ik het wel jammer dat je in de multiplayer geen Pro Touge heb zitten (ik speel op xbox360). Ik hoop dat ze dat bij een volgende editie wel erin willen bouwen.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 13:09

amx

ik heb GRID bij mijn Dirt2 gekregen bij de Dixons, spel kostte me €5,- dus daar kun je geen buil aan vallen dacht ik, maar nu start het spel niet op ik heb al gegoogled, maar daar kom ik niet veel wijzier uit, ik ben nu niet thuis, maar het was zoiets als foutcode 6000, en iets dat securecom het uitvoeren van de GRID.exe tegenhield (iets met beveiligingsproblemen.) Desgewenst zal ik het googleresultaat later nog posten, maar in dat (enige) resultaat wat ik vond, stond dat dit te maken kon hebben met .NET Framework, als je versie 1.1 of hoger had. Omdat ik niet (meer) veel bezig ben met programmeren heb ik die maar verwijderd, Probleem blijft echter. Op de verpakking van het spel staat dat SP1 van Vista aangeraden wordt, maar die kan ik dus niet installeren, (maar dat is weer een ander probleem)
is dit misschien bij meer mensen bekend?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Welke OS gebruik je?
Alle drivers al geupdate en game gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Is er bij iemand al iets bekend over DLC voor GRID op de PC?
Ik heb gezocht maar zie alleen maar oude artikelen die zeggen dat het komt, alleen zonder datum.

Wil eindelijk wel eens een nieuw Derby-track (als die er zoiezo komt) want de huidige twee kan ik dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Bij mijn weten komt er geen DLC voor Grid meer..
Grid 2 is al wel in ontwikkeling, maar wanneer die komt is ook nog niets over bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 13:09

amx

Martinspire schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:13:
Welke OS gebruik je?
Alle drivers al geupdate en game gepatched?
ik heb de laatste patch geinstalleerd, en nu verschijnt de foutmelding niet meer. Daarvoor in de plaats start het spel nu helemaal niet op, wel krijg ik even de cd-check te zien in Windows, maar dan houdt het op, ik heb al via de cd geprobeerd op te starten in de autorun, maar hetzelfde, ook in de FAQ gekeken, daarin stond in de snelkoppeling naar de .exe erbij te zetten -no virtual, heb ik ook gedaan.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
We zijn weer een tijd verder op de PS3 en ik moet zeggen dat Touring Cars lekker rijdt na een hoop wennen met de controller. Maar sommige races kan ik nog steeds op easy niet winnen. 1 foutje en ik lig 12de of ik ben wrecked. Vind ik jammer, want "even" een rondje racen is zo heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

amx schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:36:
[...]

[...]

ik heb de laatste patch geinstalleerd, en nu verschijnt de foutmelding niet meer. Daarvoor in de plaats start het spel nu helemaal niet op, wel krijg ik even de cd-check te zien in Windows, maar dan houdt het op, ik heb al via de cd geprobeerd op te starten in de autorun, maar hetzelfde, ook in de FAQ gekeken, daarin stond in de snelkoppeling naar de .exe erbij te zetten -no virtual, heb ik ook gedaan.
;(
Misschien een no-cd crack proberen? Aangezien het lijkt alsof ie bij de cd-check (Securom) blijft hangen? Heb het spel zelf niet op de PC dus kan niet checken, maar lijkt alsof securom de boel omzeep helpt.
En misschien contact opnemen met Codemasters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 16:29

JAM

Voggels schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:25:
Bij mijn weten komt er geen DLC voor Grid meer..
Dat idee heb ik ook. Weet je toevallig of je dat ergens gelezen hebt? (en zo ja, waar?) :)
Ik vind het overigens ronduit schandalig (understated) dat Codemasters bij het uitbrengen van de 8-ball DLC voor Xbox 360 en PS3 in het laatste kwartaal van 2008 (!!!) belooft dat diezelfde content voor de PC snel zal volgen en dat we nu in maart 2010 nog steeds niets hebben. :(
Ik ben in ieder geval niet (meer) van plan om te gaan betalen voor die extra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Wordt deze game nog een beetje online gespeeld of totaal niet meer?

Gr. Sjoerd

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Laatst online: 05-02-2024
JAM schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:12:
[...]
Dat idee heb ik ook. Weet je toevallig of je dat ergens gelezen hebt? (en zo ja, waar?) :)
Ik vind het overigens ronduit schandalig (understated) dat Codemasters bij het uitbrengen van de 8-ball DLC voor Xbox 360 en PS3 in het laatste kwartaal van 2008 (!!!) belooft dat diezelfde content voor de PC snel zal volgen en dat we nu in maart 2010 nog steeds niets hebben. :(
Ik ben in ieder geval niet (meer) van plan om te gaan betalen voor die extra content.
Òh dat is al even geleden, kan me niet meer herinneren waar.
Volgens mij is Codemasters al bezig met Dirt 3, en zal met diezelfde engine ook wel Grid 2 gemaakt worden, maar dat is nog allemaal toekomstmuziek tot we er geruchten over gaan horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 30-05 11:58
Oxigeon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:28:
Wordt deze game nog een beetje online gespeeld of totaal niet meer?

Gr. Sjoerd
Tuurlijk, bijna iedere avond een potje Derby! Geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Ik vind het in ieder geval behoorlijk irritant als er van die 'grapjassen' bij zitten die denken dat ze leuk zijn als ze de hele race gaan lopen frustreren met spookrijden, full speed ramming, stilstaan op de racelijn vlak na een onoverzichtelijke bocht en zo kan ik nog wel even doorgaan. :(
Ondanks dat het online gedeelte in Grid bijzonder goed is uitgewerkt en plezierig soepel speelt, vergalt dat een hoop van het plezier wat je hieraan kunt beleven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

V-Power schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:35:
Vorige week nieuwe pc gebouwd, dus GRID ook maar weer geinstalleerd.

Alleen nu loop ik tegen een probleem aan...
Van het menu naar de race zit normaal +- 30 sec loading time.
Alleen nu stopt hij niet meer met loaden, hij blijft gewoon in het scherm hangen waar al je prestaties aan je voorbij schieten. De prestaties wisselen nog wel, dus het spel loopt niet vast.

Enig idee wat het probleem kan zijn?

Systeem:
Ci7 860 @ 2.93Ghz
4096mb DDR3 1600Mhz Ram
Asus P7P55D
Asus Nvidia GeForce 9800GTX
Het ligt aan je i7. google maar s.
Je moet handmatig even een .ini file aanpassen, zodat ie alle cores goed herkend. Ik had er eerst ook problemen mee.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Eergisteren op Steam Codemasters racing pack gekocht, met o.a. Grid, maar dat downloaden ging echt belachelijk langzaam, terwijl DiRT 2 en Fuel snel gedownload waren. Ik heb wel de demo gedownload en ik vond het erg leuk! Bij die drift race herinnerde ik me pas weer dat ik het ook voor de DS heb..

Heb overigens net steam opgestart, en het download nu wel aardig snel (1,3MB/s), wat een mooie verbetering is op het constant schommelen van 200kb/s naar +- 50kb/s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-02 11:33
Ik heb ook deze pack gekocht op Steam. Had wel Grid al op de PS3, maar daar heb ik geen stuurtje.

Was een zeer mooie aanbieding. 16 euro voor 5 zeer goede racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Heb afgelopen weekend GRID uit het pack gekocht. Wat een heerlijke game is dat toch eigenlijk :D

DiRT II heb ik al en de andere games had ik geen interesse in, behalve ToCA... maar dat had ik achteraf liever niet gedaan :) Ach, 't is 2 euro voor een geinig spelletje... dat overleef ik nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-06 15:35
Thx, geen last van maar kan denk ik geen kwaad om hier eens naar te kijken, ik heb wel last van af en toe in game haperingen, dat ie even vertraagd als het ware :/

Heb ook de pack gekocht en nu met wat maatjes aan het racen :D
Maar in het selectie overzicht is niet echt duidelijk wat wat nou is, heeft iemand daar een mooi lijstje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik heb een hele tijd geleden veel GRiD gespeeld, met m'n cheap stuurtje op de PC. De game heeft erg grote potentie, kan een hele leuke game zijn, maar ik ben er al gauw mee gestopt omdat de CPU gewoon te 'blind' rijd. Ze houden totaal geen rekening met jou, als jij in hun race-lijn zit dan rijden ze gewoon tegen je op, en dat zorgt 9/10 keer ervoor dat jij van de baan spint... Het is toch normaal om een inhaal actie te proberen door bij iemand in de binnen bocht te gaan zitten en dan later te remmen, zodat hij niet de ideale lijn kan pakken? Dat werkt dus totaal niet in dit spel omdat de tegenstander z'n auto gewoon in je zij parkeert en je met zn tweeen van de baan rolt :@

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 06-05-2010 10:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

NickThissen schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:52:
Ik heb een hele tijd geleden veel GRiD gespeeld, met m'n cheap stuurtje op de PC. De game heeft erg grote potentie, kan een hele leuke game zijn, maar ik ben er al gauw mee gestopt omdat de CPU gewoon te 'blind' rijd. Ze houden totaal geen rekening met jou, als jij in hun race-lijn zit dan rijden ze gewoon tegen je op, en dat zorgt 9/10 keer ervoor dat jij van de baan spint... Het is toch normaal om een inhaal actie te proberen door bij iemand in de binnen bocht te gaan zitten en dan later te remmen, zodat hij niet de ideale lijn kan pakken? Dat werkt dus totaal niet in dit spel omdat de tegenstander z'n auto gewoon in je zij parkeert en je met zn tweeen van de baan rolt :@
Dat viel mij bij veel races ook op. Trucje om dit te voorkomen is een beetje slingeren naar de kant waar de CPU wil inhalen, dan remt hij meestal af ;)

Overigens is dat blind rijden vreselijk irritant in de 24h race :( Die rijden zonder problemen ook gewoon in het donker, waar ikzelf toch wel last van heb :+ Maarja, na 4 keer ken je de baan wel een beetje he... =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Het lijkt wel of er steeds meer en meer retards online komen! Constant rammen, reverse driving, ergens gaan stilstaan op een snel punt.... Het is echt zeldzaam dat je een goede clean and fair race mag rijden. En dan zijn die retards ook nog 9 van de 10 keer duitsers. Nog erger is dat iedereen dan gaat klagen maar dat ze dan niet kicken! Ik weet niet hoor, hoe fijn Grid Multiplayer ook kan zijn, dit verpest het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Ik kies meestal een server waar zonder 'collision' wordt gereden. Je mist een stuk van de beleving van het spel daardoor, maar je hebt in ieder geval geen last van meer van de nutcases die het voor iedereen verpesten.
Misschien moeten ze bij een volgende versie maar een aparte server indelen voor die gasten (i.c.m. een goed werkend kicksysteem). Zo van: "Gaan jullie maar 'genieten van het schademodel', dan gaan wij ondertussen wel racen!" [sarcasm mode off] >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:43
JAM schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:32:
Ik kies meestal een server waar zonder 'collision' wordt gereden. Je mist een stuk van de beleving van het spel daardoor, maar je hebt in ieder geval geen last van meer van de nutcases die het voor iedereen verpesten.
Misschien moeten ze bij een volgende versie maar een aparte server indelen voor die gasten (i.c.m. een goed werkend kicksysteem). Zo van: "Gaan jullie maar 'genieten van het schademodel', dan gaan wij ondertussen wel racen!" [sarcasm mode off] >:)
Patch je game naar 1.3 en speel op servers met damage on en collision forward... dan worden spelers die tegen het verkeer ingaan doorzichtig.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Een nieuw probleem is dat er nu bijna elke race cheaters aanwezig zijn, naast de rammers, blockers en ghost drivers.... Ik hoop dat ze deze dingen beter aanpakken bij een eventuele Grid 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-06 15:35
Cheaten met racegames :') sneue toestand.... race wel eens met 2 a 3 vrienden of tegen m'n huisgenoot.
Altijd wel leuk! Meestal gaat het erom wie de snelste rondetijd heeft aangezien m'n roomy en ik anders altijd gewoon winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik heb vandaag eens even een verloopje voor een oude Xboxcontroller gesoldeerd zodat ik daarmee GRID kan spelen, omdat ik graag subtiel met het gas en de rem omga. Ik heb XBCD drivers gebruikt om het aan de praat te krijgen op XP x64 en voorlopig lijkt alles te werken. Ik heb alleen het probleem dat de triggers nog steeds als knop worden gezien in plaats van een trigger, waardoor ik alleen maar vol gas kan geven en vol kan remmen, of helemaal niets, maar niets daar tussenin.

Is er hier iemand die met een controller speelt die weet hoe ik dat op kan lossen?

Edit: hmm, het ziet er naar uit dat Windows de triggers als buttons ziet en niet als triggers, maar het lukt me niet om dat te veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 25-05-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Morgen GRID ophalen bij een kennis van me...

Demo van GRID lange tijd gespeeld, lang geleden alweer maar wat kon ik genieten van die game. Ligt het aan mij of is de cockpit view van GRID nog niet geëvenaard?
Gameplay is precies goed, tussen arcade en simulatie in, perfect uitgevoerd.

Alleen wordt het nog een beetje gespeeld online, en dan bedoel ik vooral de X360 versie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

@ Camacha:

Kun je de rechter stick niet gebruiken voor 'Accellerate' en 'Brake/Reverse'. Die zou als analoog herkend moeten worden. Ik speel zelf overigens met een Logitech Cordless Rumblepad 2. Daar werkt het gebruik van 'dual analog sticks' erg prettig (al is het even wennen als je knoppen gewend bent). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-06 20:59
Dacht even een goede teammate in te huren. Moet ik vervolgens warempel elk potje enorm m'n best doen om hem in te halen.... Maargoed, het wel altijd team win bonus.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM

JAM

Krijg je ervan als je de besten uitzoekt hè. Dan moet je aan de bak. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb het nu wel gehad met dit spel. Online modus is geweldig, echter zijn er tegenwoordig te veel idioten aanwezig die het verzieken. Ik was het gewend van duitsers en brazilianen, echter net waren het 4 nederlanders! Naast het crashen, spookrijden waren ze buitengewoon racisistisch. Soms schaam ik me gewoon om nederlander te zijn. Als iemand die retards nog tegenkomt online: het zijn Oliebol, Krentebol, Roffl en nog iemand met wauz in zijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Sterkte.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109219

ik installeerde dit spel op mijn i7 sys. ( zie mijn inventaris ) en kreeg te kampen met enorme laadtijden.
Hier de fix voor degenen die het ook hebben .

Problem

The game does not appear to run on an Intel i7 CPU.

Solution

The hyperthreading in your i7 CPU will mean that it is recognised as an 8 core, which can cause conflict with the game.

The problem can be normally be overcome by doing the following:

Replace the contents of c:\program files\codemasters\Grid\system\workerMap8Core.xml
with that of c:\program files\codemasters\Grid\system\workerMap4Core.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 17:57
V3g3ta schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:39:
Ik heb het nu wel gehad met dit spel. Online modus is geweldig, echter zijn er tegenwoordig te veel idioten aanwezig die het verzieken. Ik was het gewend van duitsers en brazilianen, echter net waren het 4 nederlanders! Naast het crashen, spookrijden waren ze buitengewoon racisistisch. Soms schaam ik me gewoon om nederlander te zijn. Als iemand die retards nog tegenkomt online: het zijn Oliebol, Krentebol, Roffl en nog iemand met wauz in zijn nick.
YouTube: Grid Rampage 3

bedoel je die gasten?
Zie nu net dat ze ook grid rampage 1 & 2 hebben

[ Voor 3% gewijzigd door MeRciLess op 22-02-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

nvm.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 22-02-2011 21:40 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste