• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:42
Nice, maar even testen met m'n HD4870. Ik laat m'n bevindingen wel weten :P

• Avalaxy
Hmm, met alles op Ultra high en de maps op 4096 lagt het vreselijk. Ik denk dat dat teveel videogeheugen slurpt en dat je dan te weinig hebt aan 512MB. Met de shadow maps op 1024 en reflections ook op 1024 (en 'mirrors' en 'driver' op High in plaats van Ultra high, want die zie je toch niet) loopt het wel lekker :)

Echt verschil in LOD en dergelijken zie ik niet. Maar de horsepower is er, dus elk klein beetje extra graphics is mooi mee genomen :P Draai al 8x MSAA met Wide-Tent filter (16x CFAA dus).

[ Voor 23% gewijzigd door Avalaxy op 28-08-2008 21:53 ]

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 16:10

rCk

Maarja op welke resolutie speel je?

Ik ga namelijk ook een HD4870 kopen, en speel met 1280*1024. Nu twijfel ik nog zou het nodig zijn met de komende games voor 1024, ik denk dat 512 wel volstaat op die resolutie. Alhoewel het toch nogal een beetje verneukt is qua levertijden, dus ik denk toch de 512....Die 3 extra tientjes, daar wacht ik liever niet een stuk langer door.

[ Voor 21% gewijzigd door rCk op 28-08-2008 21:59 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 21:58
AtlonXP1800 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:46:
Ik heb pas ook GRID aangeschaft om weer eens wat te kunnen racen op de pc (de vorige NFS viel nogal tegen). Ik heb nu ook een logitech G25 stuurtje erbij, dat was wel ff wennen, maar werkt nu wel lekker.
Ik snap niet dat mensen een G25 en GRID kunnen combineren, ook na de laatste 2 patches heb ik nog steeds het probleem dat er een vertraging in de besturing zit, het is niet veel, maar wel merkbaar. Het spel reageert niet direct, zoals bij andere race-games.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Xtresis schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:03:
Ik snap niet dat mensen een G25 en GRID kunnen combineren, ook na de laatste 2 patches heb ik nog steeds het probleem dat er een vertraging in de besturing zit, het is niet veel, maar wel merkbaar. Het spel reageert niet direct, zoals bij andere race-games.
Dit kan je deels compenseren door in de instellingen de respons iets te verlagen, ook de interpoling van je USB-poort verhogen kan problemen oplossen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:52:
Hmm, met alles op Ultra high en de maps op 4096 lagt het vreselijk. Ik denk dat dat teveel videogeheugen slurpt en dat je dan te weinig hebt aan 512MB. Met de shadow maps op 1024 en reflections ook op 1024 (en 'mirrors' en 'driver' op High in plaats van Ultra high, want die zie je toch niet) loopt het wel lekker :)

Echt verschil in LOD en dergelijken zie ik niet. Maar de horsepower is er, dus elk klein beetje extra graphics is mooi mee genomen :P Draai al 8x MSAA met Wide-Tent filter (16x CFAA dus).
Hier alles vloeiend op Ultra High @ 1920x1200 met 2x een 4870 in crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 16:10

rCk

Maar Imperium heb jij die enkele andere settings er ook op gezet of niet? Die je in een config moet veranderen (o.i.d. ) weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Imperium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:57:
[...]

Hier alles vloeiend op Ultra High @ 1920x1200 met 2x een 4870 in crossfire
Ook reflections en shadow maps op 4096x4096?

Ik draai trouwens op 1680x1050. Begint al zwaar te laggen in het menu en ik zie alliasing op alle letters, dus heb het maar gauw iets terug gezet :P Draait prima nu. Omdat de anti-alliasing verdwijnt verwachtte ik dat het een mem-issue zou zijn.

Trouwens, 16x CFAA is erg zwaar... Ik weet niet wat voor AA modus jij gebruikt met je crossfire setup?

[ Voor 9% gewijzigd door Avalaxy op 29-08-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Ik draai ook alles voeiend (45-60fps) met een 4850, Ultra settings (8xmsaa)
(maar ik heb ook niet de .ini 's veranderd ofzo..)

Trouwens, als ik ultra high selecteer, dan gaat de resolutie automatisch op 1024x En dan moet ik 1680x1050 selecteren, maar dan gaat het weer op custom ipv ultra.. nou ja nu maakt dat niet zo veel uit. .

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 29-08-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nee ik heb niet de INI's veranderd.. (moet dat dan? :P) heb alleen die Dragos mod gepaste in mn GRID map (de tracks map uit mn hoofd?) en thats it.

Mischien was ik iets te voorbarig, ik draai alles het met 4xMSFAA (hoger kan ook, maar zie het nut er niet van in, het ziet er nu al super uit)

[ Voor 33% gewijzigd door Imperium op 29-08-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hebben jullie wel de goede? Er staan 2 linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
leonpwner1 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:08:
[...]

Ook reflections en shadow maps op 4096x4096?
Hmm, waar zien jullie al die instellingen?
Ik zie in de game wel wat opties, maar niet zo veel helaas.
Zeker een config file ergens, maar welke? Thx.

[ Voor 34% gewijzigd door JohnB op 29-08-2008 20:09 ]

Anoniem: 135195

Net Grid uitgespeeld: ik verwachtte eigenlijk een of ander flitsend filmpje of in ieder geval een hoop geleuter als 'You rock' en veel geld, maar ik kreeg alleen maar doodsaaie credits... Spijtig. Maar het was leuk. ;) Grid is m'n number one racer of all times. Nou ja, mss dat Geoff Crammonds Grand Prix, de eerste versie, op de Atari 1024fm, de echte eerste plek heeft, omdat ik die echt compleet grijsssssssss gespeeld heb toen, maar als je ze vergelijkt is Grid toch wel net ff een tikkie mooier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Misschien heeft iemand van jullie een oplossing:

Mijn vader heeft dit spel onlangs cadeau gekregen van mijn moeder en hij was er natuurlijk heel blij mee (aahhhhh), totdat hij het probeerde te spelen. Toen bleek het niet te werken. De installatie ging prima, maar zodra hij het spel opstart krijgt hij éénmaal het logo can Codemasters, en daarna knal de boel eruit en krijg je die standaard-Windows foutmelding van 'Grid.exe heeft een fout blabla'. Geen foutcode of -melding van het spel zelf dus. De Safe Mode werkt niet, en ook drie her-installaties hadden geen nut.

Hij draait Windows XP op zijn shiny nieuwe computer, waarin een Intel Quadcore zit. Het precieze type weet ik niet, net zoals ik jullie de videokaart en een aantal andere opties niet kan geven. Ik was alleen benieuwd of iemand van jullie misschien een suggestie had? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm lastig... Kan van alles zijn. Laatste patch (1.2) al geinstalleerd...? Ben toch wel benieuwd naar die videokaart: is dat wel een beetje goede gamerskaart of een onboard prutding? Er zijn natuurlijk wel minimum systeemeisen. Balen want het is een mooie game...!

EDIT:
Kijk anders even rond op het officiële Codemasters Grid forum. Ik zie net dat er diverse bekende problemen zijn, bijvoorbeeld met Creative geluidskaarten (wat voor geluidskaart zit er in de shiny computer?). Misschien vind je daar wat meer tips. (Zo zegt iemand dat het helpt om -novirtual aan de shortcut toe te voegen (X:\GRID\GRID.exe -novirtual): geen idee wat het inhoudt, maar het IS een tip. ;) )

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 05-09-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoi,

Bedankt voor de tips. Ik ga het uitproberen voor hem.

Even wat informatie over de hardware:

Moederbord: Asus P5K-E wifi-ap
Video: Asus EN8600 GT Silent/HTDP/512
Geluid: onboard op het moederbord.

Edit: De -novirtual switch heeft geen effect en de laatste patches zijn geïnstalleerd.

[ Voor 17% gewijzigd door LUH-3417 op 06-09-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

een 8600gt is nou niet echt een gamers kaart , maar het zou in iedergeval wel moeten werken , je kan in de hardware.xml eens de resolutie op 800x600 zetten, en dan eens kijken als die opstart , dat was bij mij eerst het probleem , waarom weet ik ook niet

staat trouwens bij de grid installatie map , en dan system hardwareconfig.xml

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 06-09-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

[...]

Ik heb daar nooit last van gehad, ligt het niet aan je configuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Mijn online ranking gaat telkens terug naar jr,pro, De rest van de statistieken blijft wel het zelfde. Ook als ik m'n profile save helpt ook niet. 8)7

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Laatst online: 10-07 18:00

Woembah

YNWA

Ik heb onlangs Grid gekocht voor de pc en ik vind het een geweldig spel. Het racen lukt aardig met mijn toetsenbord, maar het voelt gewoon behoorlijk nep naar mijn mening. Daarom zit ik erover te denken om een racestuurtje te kopen, maar in dit topic lees ik veel goede dingen over de X360 controller voor Windows. Ik zit nu dus te twijfelen wat ik nu beter kan kopen. Meer dan de 50 euro die zo'n 360 controller kost wil ik eigenlijk ook niet uitgeven aan een stuur, dus die G25 en die MoMo liggen ver buiten mijn budget. Ik heb dan ook niet zo veel racetitels in de kast, dus ik ben geen echte fanatiekeling. Mijn vraag is dus het volgende:

Kan je voor 50 euro een goed met GRID werkend, niet al te geavanceerd stuurtje krijgen, en zo ja, zou je die dan prefereren boven een 360 controller?

Ik had zelf het Thrustmaster Universal Challenge 5 in 1 stuur gezien, die was erg gunstig geprijsd (35 euro) en ik geloof dat Thrustmaster over het algemeen een aardig merk is. Ze claimen ook dat dat het best verkopende stuur is ter wereld. Maar als het dikke crap is zou ik het wel willen weten.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Anoniem: 169507 schreef op zondag 07 september 2008 @ 21:56:
Mijn online ranking gaat telkens terug naar jr,pro, De rest van de statistieken blijft wel het zelfde. Ook als ik m'n profile save helpt ook niet. 8)7

Iemand enig idee hoe dit komt?
De stats worden om de 24 uur gereset....als voorbeeld..jij begint s`ochtends om 10:00 uur te spelen, sluit na 3 uur spelen het spel af en gaat vervolgens s`avonds verder dan zijn de stats dus nog niet verwerkt en heb je nog je oude rank/stats staan van 10:00 uur s`ochtends...wacht het even af want het wordt er vanzelf bijgerekend.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woembah schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:54:
Kan je voor 50 euro een goed met GRID werkend, niet al te geavanceerd stuurtje krijgen, en zo ja, zou je die dan prefereren boven een 360 controller?

Ik had zelf het Thrustmaster Universal Challenge 5 in 1 stuur gezien, die was erg gunstig geprijsd (35 euro) en ik geloof dat Thrustmaster over het algemeen een aardig merk is. Ze claimen ook dat dat het best verkopende stuur is ter wereld. Maar als het dikke crap is zou ik het wel willen weten.
Een stuur vind ik altijd leuker dan een controller, maar... dan heb ik het wel over een goed stuur. Ik heb zelf een Logitech DFP: die doet het al een paar jaar zonder problemen. ('k Heb 'm een paar keer moeten schoonmaken en zo, maar da's een makkie.) Ik heb echter ook goedkope stuurtjes gehad: die werkten redelijk, maar waren SNEL kapot! Zo'n stuur krijgt aardig wat te verduren namelijk!

Ik zou, als je ECHT niet meer dan 50 euro wilt uitgeven, die XBox controller kopen: die kan ook aardig tegen een stootje. En er zijn duizenden XBoxers die Grid met die controller spelen en er zeer happy mee zijn. ;) Een goedkoop stuur is altijd duurkoop. Maar goed, da's dan mijn ervaring. ;)

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:33
@Woembah Voor ~50 euro kun je met gemak een 2e hands Momo kopen. Kijk even in de V&A of op MP!

Anoniem: 231729

de car details zijn enorm slecht. Kan amper lezen wat voor reclame op de auto's staat..

Heb alles (wat ik kan vinden) zo hoog mogelijk gezet.

Systeem is een asus maximus, 3870x2, en e8400d, 4gb

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Anoniem: 231729 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:12:
de car details zijn enorm slecht. Kan amper lezen wat voor reclame op de auto's staat..
Car LOD al omhoog geschroeft naar high?
LOD = Level of Detail

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verhicle LOD staat op ultra!

Lijkt wel of het op low staat zo lelijk

[ Voor 142% gewijzigd door Anoniem: 231729 op 12-09-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm me pc zette alles weer in high vandaar dat t zo lelijk was..

nu ziet t er zeer gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

J van E en hpt870 bedankt voor de informatie. Na lang twijfelen heb ik besloten om toch maar de MOMO te kopen, mede geholpen door het feit dat de retailprijs (80 euro) veel lager was dan de opgegeven adviesprijs (150 euro). En ik vind 'm helemaal geweldig. Hij is oerdegelijk voor zover ik dat nu kan beoordelen, en de force feedback is geweldig. In het begin vond ik het erg moeilijk om het sturen en het gasgeven/remmen goed te doseren, maar inmiddels heb ik het al aardig onder de knie met alle assists aan. Ik hoop het snel ook zonder assists te kunnen. Ik had trouwens wel wat problemen met het werkend krijgen van dit stuur onder Grid, want het profiel dat de logitech software voor dit spel had bedacht werkte voor geen meter. Ik moest dus alle besturingen handmatig instellen, maar dat is niet echt een grote moeite.

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:33
Woembah zou je je exacte instellingen kunnen delen? Ik ben wel benieuwd met welke instellingen je het nu speelt dan!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 11:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoe veel scheelt die Dargos MOD danm qua graphics en belasting? Ik heb een HD4870 thuis(met Q6700 op 3Ghz) en kan op 1920x1600 met Ultra settings makelijk spelen. En ik heb in CCC alle grafische snufjes op het maximale gezet.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 07:03
[...]

Dat gevoel heb ik ook elke keer. Ik dacht eerst dat het inputlag van mijn dell3008 was, maar dat is niet het geval.

Elke keer als ik een tijdje Grid niet heb gespeeld en dan voor het eerst de game probeer heb ik er ook last van. Als je een aantal races gereden hebt ga je er aan wennen.

Maar inderdaad ik heb ook last van vertraging bij mijn g25

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-07 09:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat is niet alleen met de G25, maar ook met de Trustmaster Force, behoorlijk irritant.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb dan nu eindelijk alles vrijgespeeld, maar hoe kan ik nu van de Speed Boost gebruik maken? Spel op de PC-versie, en heb al op GoT, google en andere forums gekeken, maar kan niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb dit spel gisteren aangeschaft voor de playstation 3 nadat ik de demo grijs hebt gespeeld :D

Ik kan maar 1 ding zeggen... dit spel is bruut!.

Ik had vrijdag eerst Far Cry 2 gekocht maar die heb ik gisteren geruild voor dit spel omdat die flink maar ook heel erg tegen viel!

Word het spel nog veel online gedaan ? ( Grid )

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 05-07 00:55
Hier in de MM (BE) zeggen ze dat het spel (PS3) uit de handel is genomen. De productie zou stopgezet zijn. Iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Even een vraagje, sinds kort krijg ik tijdelijke slowdowns and langzame laadtijden in GRID. Iemand die weet hoe dit komt en/of hoe op te loseen? PC is verder goed, UT3 bijvoorbeeld draait zonder problemen, en 3DMark o6 geeft ook de juiste score aan. Dus er ziet iets niet goed, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heb je toevallig het spel de laatste tijd gepatcht? Of je videokaartdrivers geupdatet? Zonder specs kunnen we überhaupt niets eigenlijk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 21-11-2008 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben erachter gekommen. Als ik in CCC van ATI alles op het maximale van IQ zet, kan ik het spel soepel spellen, maar ziet het er slechter uit dan het spel ingesteeld op zijn eigen settings. Als ik hier 8xMSAA kies, krijg ik de genoemde slowdowns, echter op 4xMSAA met eigenlijk geen verschil on IQ krijg ik deze niet. (VGA is een HD4870 512MB) Dus blijkbaar heb ik net iets te weinig geheugen om 8xMSAA te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 14:20
Is er al nieuws over de DLC die zou komen?

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 20:59
Ik ben aan het denken om dit spel voor de ps3 te halen.. maar ik vroeg me af of het nog een beetje online wordt gespeeld?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06 00:03
Klein kickje, ik zit ook aan deze game te denken voor de pc. Alleen heb ik geen stuurtje. Nou wil ik een x360 controller kopen mede voor gta4 en Dead space. Weet iemand of deze game op de pc ook standaard de 360 controller zal herkennen? want racen op de pc met je toetsenbord was vroegah leuk, maar nu niet meer.

En zoals dlm zegt, zou ook wel graag willen weten of er nog een beetje online word gespeeld.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

online wet ik niet, maar de xbox 360 controller wordt gewoon ondersteunt, en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226845

Heb zelf een madcatz 360 controller voor pc en xbox 360 rijdt vind het een fijn om mee te rijden op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
* monnick bookmarked

Net dit spel gehaald voor 40 euro bij de Free Record Shop (had nog plastix kaarten). Had de demo gespeeld en was zeer onder de indruk. Normaliter ben ik niet zo'n racer maar deze wil ik wel eens proberen. Vooral ook om met vrienden te spelen en online.

Zijn er mensen die nog regelmatig racen op xbox LIVE? Zo ja, voeg me dan even toe, gamertag = Monnick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik speel nu een tijdje GRID, maar het lukt me maar niet om fatsoenlijk te rijden met de auto's. Binnen no-time rijd ik meestal mijn auto total-loss. Ik heb de driver-assist al op basic staan, maar het helpt weinig.
Het is me inmiddels wel duidelijk dat race-driver een realistische racesim is.

Weet iemand of GRID ook een 'arcade-stand' heeft of kan ik beter op zoek gaan naar een ander spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07 16:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb GRID geleend van Gunner, echt een fantastisch spel! Was eerst bang dat je vast zou komen te zitten door het hele Drift gebeuren waar ik geen fan van ben, maar dat valt reuze mee :) Het is echt een perfecte mix tussen arcade gameplay en simulatie :) GTR2 was me té realistisch, en andere games zijn vaak te arcade. :)
van.der.schulting schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:01:
Ik speel nu een tijdje GRID, maar het lukt me maar niet om fatsoenlijk te rijden met de auto's. Binnen no-time rijd ik meestal mijn auto total-loss. Ik heb de driver-assist al op basic staan, maar het helpt weinig.

Weet iemand of GRID ook een 'arcade-stand' heeft of kan ik beter op zoek gaan naar een ander spel?
Je kan ook proberen te remmen..

Tevens zie je onderin je beeld bij de trackinfo ook een lampje, is het lampje rood, dan moet je flink remmen, want je gaat te hard. Is hij oranje, dan zit je op het randje. Zorg in het begin er voor dat je steeds zonder lampje (=goed) door bochten rijd.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 28-12-2008 14:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Het is helemaal niet moeilijk hoor :)

Ik vond het aan het begin ook wel lastig, maar je moet gewoon een paar dagen oefenen, en daarna wil je niet meer anders! Echt, de besturing is echt gruwelijk fijn als je er een beetje aan gewend bent :)

Maar als je van need for speed (:')) houdt dan is dit spel waarschijnlijk niks voor jou :P

En inderdaad ^
Gewoon hard afremmen bij de bochten, dan kun je ze prima nemen. Zodra dat lukt dan kun je iets later af gaan remmen, en dan nog iets later, net zo lang tot je ze bijna op volle snelheid kunt nemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Avalaxy op 28-12-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:44
MetaFrame schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:46:
Dat is niet alleen met de G25, maar ook met de Trustmaster Force, behoorlijk irritant.
Zou je bij nvidia kaarten (ati weet ik niet of je dat kan instellen) de 'pre rendered frames' niet kunnen aanpassen?
In het nvidia control panel staat deze standaard op 3 volgens mij als je dit aanpast zou de lag wel wat minder kunnen worden.

ik zou het graag zelf proberen maar mijn g25 staat nog in bestelling en ik heb nog geen verzendbevestiging gehad dus zal nog wel een week duren.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Van Grid zijn er nu 2 patches uit. Moet je deze beide installeren? of alleen de laatste. Ik wil niet graag mijn install verprutsen namelijk :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb alle updates gewoon geinstalleerd, en alles werkt nog.
Geen idee wat er precies aangepast is, dat moet ik nog even uitzoeken haha

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:50
Als je het spel opstart zie je toch het logo, hoe kom ik daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

van.der.schulting schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:01:

Ik heb dit spel ook net, maar hoe kun je dit spel in godsnaam realistisch noemen???
Als dit geen pure arcade-racer is dan weet ik het ook niet meer. Ik vind hem wel tof, maar hij is mij iets TE arcade zelfs. Heb je weleens een race-sim gespeeld? Dat is hele andere koek hoor.

Ik had een beetje spijt na een paar races gereden te hebben omdat je zo onrealistisch laat kan remmen en insturen, maar op een of andere manier blijkt het spel heel verslavend. Ben normaal meer van de SIM varianten, maar deze is op zijn eigen manier ook heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Anoniem: 37384 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:31:
[...]

Ik heb dit spel ook net, maar hoe kun je dit spel in godsnaam realistisch noemen???
Als dit geen pure arcade-racer is dan weet ik het ook niet meer. Ik vind hem wel tof, maar hij is mij iets TE arcade zelfs. Heb je weleens een race-sim gespeeld? Dat is hele andere koek hoor.

Ik had een beetje spijt na een paar races gereden te hebben omdat je zo onrealistisch laat kan remmen en insturen, maar op een of andere manier blijkt het spel heel verslavend. Ben normaal meer van de SIM varianten, maar deze is op zijn eigen manier ook heel gaaf!
Ik begrijp best dat als je meer iemand van de NFS spellen bent dit al snel bestempeld als sim. Vooral als ze er achter komen dat er zoiets bestaat als een rem knapt er vaak iets. Ik ken zelfs mensen die Test drive unlimited een sim noemde (ook al komt dat in hardcore mode wel redelijk dicht bij als je de schade en het vliegen weg denkt).

Ik vindt het wel fijn om weer eens op een circuit te rijden zonder rekening te hoeven houden met de hamer genaamd 'realisme' die je bij elk foutje een schedelfractuur geeft.

mis trouwens wel de koppeling en H-shifter ondersteuning voor de g25, of heb ik die over het hoofd gezien?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
'k kan de eerste race rijden en na de race en replay en de display van de rondetijden krijg ik de error:
GRID executable has stopped working.

Thanks,
B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Eerst even een paar flink verlate reacties :P
Anoniem: 37384 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:31:
[...]

Heb je ook overwogen om de stabiliteits- en remhulp uit te zetten in het optiemenu? :O
Het is ongetwijfeld niet de meest realistische racer, maar het gaat me te ver om het pure arcade te noemen. Dan heb je het toch al snel over een spelreeks als NFS, wat hier weer niet mee te vergelijken valt. Zie jij maar eens zo'n prototype op de weg te houden zonder hulp, succes :w
GWBoes schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:15:
[...]

mis trouwens wel de koppeling en H-shifter ondersteuning voor de g25, of heb ik die over het hoofd gezien?
Die heb je dan over het hoofd gezien, hier werkt het prima :)
Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:40:
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
'k kan de eerste race rijden en na de race en replay en de display van de rondetijden krijg ik de error:
GRID executable has stopped working.

Thanks,
B
Nee, maar heb je op het forum al gezocht bij SPV? En anders kun je altijd nog contact opnemen met codemasters.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Is het zo dat de AI op bv Serious ook beter is dan op Normal of dat je alleen minder flashabcks hebt?
Ik heb het spel er maar weer eens ingestopt, en had toch wel moeite met de races...

Op de Expo in Leeuwarden afgelopen weekend hadden ze Grid staan met stoel, stuurtje, en 2 meter scherm. Erg gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ze rijden duidelijk harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oke, thanx! :D
Ik dacht dat het aan mij lag omdat ik een hele tijd weer Gran Turismo heb gespeeld, dacht dat het gewoon weer wennen was.... maar niet dus ,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ninja-mode is leuk. Nog maar 1 keer een race gewonnen. Valt ook niet mee zonder stuurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Behalve met driften dan, dan beat je elke ninja tegenstander nog steeds met het grootste gemak ;(

• GWBoes
Wat haalt iedereen hier eigenlijk met het driften?
mijn record ligt nu op 18 miljoen nogwat na 3 rondes otokuma (of zoiets) met een charger.

ps: ga toch maar even zoeken naar de h-shifter ookal is flipperen ook wel lekker hersenloos

Flickr - Strava

Geen idee. Ik speel het spel eigenlijk amper meer. Ik heb iets in de 50 of 60x multiplier met driften.

Met een stuurtje gaat dat vast beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nog een vraag:
Misschien heb ik er in het spel overheen gekeken, maar kan je ook een time-trial doen tegen je eigen ghost?
En zo ja, hoe?
* edit*
Test drive doen met een wagen...
:P

Gisteren voor het eerst eens online gespeeld, is wel erg gaaf moet ik zeggen!
Bij Gran Turismo bewegen de auto´s schokkerig, maar in Grid is het echt vloeiend!

Alleen jammer dat er van die patjakkers bijzitten die expres gaan rammen of de andere kant op gaan rijden om alles te beuken wat ze tegenkomen...
Zo ook bij de start: mensen die opeens naar links komen en mij de muur in rammen... gevolg: wrecked en 5 minuten wachten tot de race klaar is...
Heel vaak 2e of 3e geworden (van de meestal ca 10 wagens), en dat als Rookie haha
Valt ook op dat degenen die een hoge ranking hebben vaak de rookies eruit willen stemmen...
Laat ze maar doen, het enige wat telt is het resultaat op de streep! ;)

Uiteindelijk rijden de "echte" serieuze rijders lekker over het circuit en blijven de "patjakkers" een flink eind achter.
Gisteren wel mooie gevechten met een Italiaan en een Schot gehad, rondetijden scheelde maar enkele honderdsten, 3 ronden op elkaar lip gezeten! :)

Conclusie: Grid blijft wel even in de PS3 zitten!!

*edit*
Wat me wel tegenvalt:
Ik heb nu al 2 keer mezelf "opgewerkt" van Jr.Pro 2-sterren naar Sr Pro 3-sterren.
Echter, als ik het spel aflsuit en de dag erna weer begin, sta ik weer op Jr.Pro 2-sterren ....
Raar....
*edit*
Wordt maar eens in de 24uur bijgewerkt. Nu maar hopen dat ie dat ook doet als de PS3 uitstaat.
Vanavond even checken!

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-03-2009 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 15:26
Hallo,

Ik heb een logitech momo stuurwiel gekocht maar als ik in GRID ga kan ik er niks mee doen?!
Wat ik heb gedaan:
Drivers installeren
-In grid naar options gegaan
-Forcefeecback aangezet.

Maar als ik gas oid indruk gebeurt er niks??

hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb Grid v1.2 en mijn OS is Vista SP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Heb ik ook gehad, je moet handmatig bij de control settings alle besturingen instellen. Even wat gedoe, maar daarna werkt het geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Klopt helemaal. Ik kan het bevestigen.

* Jejking is ook MOMO-usert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 19-06 15:26
Woembah schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:15:
Heb ik ook gehad, je moet handmatig bij de control settings alle besturingen instellen. Even wat gedoe, maar daarna werkt het geweldig!
Oke ik ben in GRID naar advanced controls -> custom (ctrl ingedrukt) gegaan maar hoe doe je dan het stuur instellen? Bijv voor ''left'' het stuur naar links bewegen? Ik heb dit dus gedaan en er gebeurde niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295129

Zojuist heb ik Grid op de X360 uitgespeeld :) Het was echt een briljant spelletje. Heb bijna alle achievements voor Grid binnen behalve die van het internet-gedeelte. Maar dat komt ooit nog wel.

Zie voor mijn achievement-noteringen mijn account op X360.com. Voeg me maar toe als jullie willen, RCDriv3r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoe snel kunnen jullie eigenlijk een rondje Le Mans rijden in de R10? Ik bedoel dan het huidige circuit, dus met die onderbrekingen op het lange stuk. Mijn snelste rondje is iets in de 2:41:4x met een toetsenbord. Will nog steeds een keer een gemiddelde van +300 Km/H halen. Laatse poging was 296.9 Km na 1 uur racen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Klopt het dat 1 seizoen na enkele races al afgelopen is zodra je Le Mans krijgt? Want als je die skipt begint het volgende seizoen alweer.

Zit al in seizoen 11 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoort zo. Die race komt aan het eind van je seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
w00t! EINDELIJK heb k t voor mekaar om Ravenwest zn ass te kicken op Le Mans met de Koenigsegg met alle aids uit :D ruim 3 uur achter elkaar aan t proberen geweest en tis me nu toch echt gelukt! JEEEEJ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dát is niet wat je wilde zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat dan wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja dat vraag k me ook af :P Wat wou k dan wel zeggen volgens jou? ;) Kom er net achter dak bonus auto;s heb. Maar alleen @ USA en @ Europe :( Geen bonus japanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik denk dat hij 'aids' bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is notabene een hele South Park aflevering over gemaakt.
Aids != aides. Behalve in de paardensport ;)

Hulpmiddelen = aides :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
;) dan moeten ze dat ook zo ingame weergeven vind ik. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die de southpark aflevering niet gezien heeft daarover ;)

Voor degene die offended waren, mijn welgemeende excuses :) Bedoelde het anders dan het mogelijk opgevat werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Ben ik de enigste die er last van heeft? Als je het spel opstart en het menu begint, met je scores enzo, dat het dan hartstikke kartelig is? Alsof er in het menu (ook ingame menu) geen anti-aliasing word gebruikt. Terwijl je eenmaal aan het racen bent alles er perfect uitziet!

Ik dacht dat toen ik dit spel met een nVidia 8800GTS 640 speelde hier geen last van had. Maar sinds de overstap naar Ati 4870 wel. Ligt het aan de combo Grid en Ati?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

V3g3ta schreef op woensdag 01 april 2009 @ 04:07:
Ben ik de enigste die er last van heeft? Als je het spel opstart en het menu begint, met je scores enzo, dat het dan hartstikke kartelig is? Alsof er in het menu (ook ingame menu) geen anti-aliasing word gebruikt. Terwijl je eenmaal aan het racen bent alles er perfect uitziet!

Ik dacht dat toen ik dit spel met een nVidia 8800GTS 640 speelde hier geen last van had. Maar sinds de overstap naar Ati 4870 wel. Ligt het aan de combo Grid en Ati?
Volgens mij heb je dan in CCC ingesteld dat je speciale AA levels will, had ik ook gedaan, en kreeg een kartelig beeld. Alles terug gezet naar "Application controlled" en toen zag en ziet er alles goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Yup, dat was het! Thnx! _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Laatst online: 18-02-2021
Na 6 maanden niet spelen, heb ik hem weer geinstalleerd. Alleen heb ik de twee patches blijkbaar reeds verwijderd. Heb ik patch 1.1 nodig om patch 1.2 te installeren ? Zoniet, zou ik het wat sneu vinden om 2 x 180mb te gaan downloaden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Je hebt volgens mij 1.1 niet nodig, alleen waarom druk maken om 180mb downloaden? 8)7. Kleine waarschuwing: ik had laatst problemen met 1.2 in combo met x64 vista.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dat catch up? Ik speel alleen maar ranked derby en ben al bijna elite na amper 200 races :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Catch up is als de auto´s die achter liggen sneller bij je kunnen komen (voorste wagens halen de topsnelheid ook niet meer).
Als je die uit zet kan iedere auto gewoon zo hard als normaal, zoals het eigenlijk hoort dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:P waar blijft eigenlijk de DLC voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

190 races en champion 3 sterren almost rank up prima score? Win zowat elke race ranked derby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Laatst online: 18-02-2021
Wegens fout in vista register zag ik me genoodzaakt vista opnieuw te installeren. Hierbij had ik de savegame ook in backup geplaatst (voor formatteren) en deze op exact dezelfde locatie geplaatst als hij voorheen stond. Doch moet ik opnieuw starten in Career mode. Ben ik misschien iets vergeten te kopieren bij het backuppen of is dit normaal? Op zich vind ik het geen ramp, want ik ben zot van driften (alleen weinig zin in die Europe races)

Wat me nu ook opvalt is dat hij soms in game even 2seconden durft blokkeren, waardoor je spel verkloot wordt :/

[ Voor 11% gewijzigd door CarLL op 06-04-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

CarLL schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:44:
Wegens fout in vista register zag ik me genoodzaakt vista opnieuw te installeren. Hierbij had ik de savegame ook in backup geplaatst (voor formatteren) en deze op exact dezelfde locatie geplaatst als hij voorheen stond. Doch moet ik opnieuw starten in Career mode. Ben ik misschien iets vergeten te kopieren bij het backuppen of is dit normaal? Op zich vind ik het geen ramp, want ik ben zot van driften (alleen weinig zin in die Europe races)

Wat me nu ook opvalt is dat hij soms in game even 2seconden durft blokkeren, waardoor je spel verkloot wordt :/
Misschien dat het helpt, maar kijk eens naar je UAC. (Dat control ding). Als ik met Call of duty 4 of 5 een profiel aanmaak.... dan kan ik gamen etc. Zet ik daarna in windows mijn UAC uit of aan (net hoe het was) en ik start daarna mijn game op, is mijn profiel weg. :) Het is er wel, maar het is gekoppeld aan de UAC. Want als ik het daarna weer aan/uitzet is mijn profiel weer terug in de game.

Misschien werkt het ook voor je save game :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag maar eens Grid uit de oude doos getrokken en meteen op m'n harde schijf gezet nu dat tegenwoordig mogelijk is (Xbox 360).

Ik zit alleen met het probleem dat de disc gewoon constant aan het spinnen is tijdens het spelen. Het lijkt er niet op dat er iets van de disc wordt gelezen angezien de laadtijden erg kort zijn. Ik heb uiteraard via het hoofdmenu gekozen voor game spelen vanaf hardisk. Daarnaast krijg je ook de optie om de game vanaf de disc te spelen als ik op het xbox logo druk. Iemand bekend met dit probleem? Want het werkt verder IDEAAL bij de andere games .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:03
Ik speel het spel nog niet zo heel lang maar vind het een best goed spel. Alleen irriteer ik mij mateloos aan mijn ploeggenoten. Eerst was hij te langzaam en haalde hij totaal geen geld binnen. Nu heb ik de Engelsman Cook (GT1 specialist) in mijn team zitten maar vaak is het een gevecht tegen hem dan een gevecht tegen de rest van het veld. En wat doet die knakker, in de voorlaatste chicane waar je plankgas doorheen kunt drukken, wil hij mij opeens voorbij, duwt mij vol in de vangrail en verlies ik de koppositie aan die gast.

Hij rijdt de sterren van de hemel maar van teamorders en respect heeft hij nog nooit gehoord...

Edit: En ik heb de pannenkoek ontslagen. Het racet zoveel relaxter als je met een n00b in jouw team rijdt dan tegen een teammaat die 6 plaatsen voor jouw gekwalificeerd is en die je amper kunt inhalen waardoor ik al mijn trophies niet kan halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Robkazoe op 09-04-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Yes, na meerdere pogingen dan eindelijk 2 doeltjes gehaald, namelijk onder 2:40 rijden op Le Mans in de R10 tijdens een race, en na 1 uur racen meer dan 300 Km gereden hebben, dus een gemiddelde van boven de 300 Km/H halen, en dat is ook gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heb je een filmpje van dat rondje darkasantion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Nee, heb dat rondje tijdens een 60 minuten durende race gereden en niet dus niet bewust opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Laatst online: 07-07 12:55

Patjeee

Ik woon in Boston MA

nou... ik heb weer eens problemen met mijn display driver op mijn 8800gts :(
ik zat daarnet LeMans race te doen opeens een mega framedrop , daarna een bluescreen dat me display driver timout gefailed is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Patjeee schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:03:
nou... ik heb weer eens problemen met mijn display driver op mijn 8800gts :(
ik zat daarnet LeMans race te doen opeens een mega framdrop , daarna een bluescreen dat me display driver timout gefailed is :'(
Videokaart temps al gechecked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moorkoppen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 08:17
Weet iemand hoe je AI drivers toe kan voegen in LAN of een private online match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Moorkoppen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:56:
Weet iemand hoe je AI drivers toe kan voegen in LAN of een private online match?
yep , ik heb al rond gevraagd , komt door me brakke x-gear |:(

spannings drop is fataal.... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Patjeee op 28-04-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Laatst online: 20-06 13:53
Vandaag besefte ik opeens dat ik nog geen race game op de ps3 heb.

Nu ben ik alle opties gaan bekijken en moet kiezen tussen GRiD of Midnight Club: LA. Op vele fora lees ik dat MC:LA online bijna alleen bestaat uit spelers die volledig getunede (sp?) motoren gebruiken. Niet echt iets waar ik op zit te wachten.

Mijn vraag: hoe is het spelersaantal online bij GRiD op de ps3? Online multiplayer is eigenlijk het belangrijkste punt voor mij. Als er op een willekeurige middag welgeteld 4,5 spelers online zijn om tegen te racen laat ik deze game mooi aan mij voorbij gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

maciasty schreef op zondag 03 mei 2009 @ 02:32:
Vandaag besefte ik opeens dat ik nog geen race game op de ps3 heb.

Nu ben ik alle opties gaan bekijken en moet kiezen tussen GRiD of Midnight Club: LA. Op vele fora lees ik dat MC:LA online bijna alleen bestaat uit spelers die volledig getunede (sp?) motoren gebruiken. Niet echt iets waar ik op zit te wachten.

Mijn vraag: hoe is het spelersaantal online bij GRiD op de ps3? Online multiplayer is eigenlijk het belangrijkste punt voor mij. Als er op een willekeurige middag welgeteld 4,5 spelers online zijn om tegen te racen laat ik deze game mooi aan mij voorbij gaan. :)
online doen die gozers alleen maar kut (de meeste dan) , ze gaan je expres rammen <_<

zoals bij mij vorige keer op de nürburgring bij die U bocht (weet ik veel) , ik stond 1e ik rem zo rustig om de bocht door te gaan , opeens vliegt mijn auto 100 meter de lucht in , sta ik laatste met een gammele bmw :|
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste