gelukkig dat het je is opgevallen 
3dsmax 2008
3dsmax 2008
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 177141
off topic; Ja, ik heb daar ook over nagedacht maar ik vind bootcamp niet erg ideaal hiervoor. dan ben je een tijdje bezig met 3d'n en mis je toch wel wat dingen hoor, mail, inet etc etc ( ik heb niet zoveel zin om windows te onderhouden en heb het netwerk in parallels gewoon uitgezet ;-) )Loderunner schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:16:
@ erikafoort
k heb ook een MBP, met daarop winXP d.m.v. Boot Camp. Max 2008 draait dan wel perfect, duh.![]()
Misschien dat je dat kan proberen?
Anoniem: 123349
erikafoort schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:05:
[...]
off topic; Ja, ik heb daar ook over nagedacht maar ik vind bootcamp niet erg ideaal hiervoor. dan ben je een tijdje bezig met 3d'n en mis je toch wel wat dingen hoor, mail, inet etc etc ( ik heb niet zoveel zin om windows te onderhouden en heb het netwerk in parallels gewoon uitgezet ;-) )
ontopic; misschien moet ik wel gewoon overgaan naar maya alhoewel ik daar de interface nét niet helemaal top vindt.
http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=7639525
Ik pruts nog wel even raak ( lees; hopelijk komen alle autodesk producten snel voor osx uit )
Nja, om WAT te maken? Dat is iig het probleem dat ik heb. Onderwerpen als "warm nest" of "het grote raadsel" zijn een stuk interessanter omdat je er mee kan doen wat je wilt.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
hm, ga ik eens naar kijken.Anoniem: 123349 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:10:
[...]
Mischien Lightwave (9.5) een idee? Draait perfect op de mac en kwa interface naar mijn idee super. http://www.newtek.com/lightwave
[ Voor 4% gewijzigd door erikafoort op 18-08-2008 21:23 ]
erikafoort schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:22:
[...]
hm, ga ik eens naar kijken.
Ik kan praktisch alle autodesk producten downloaden ivm student license dus dat is wel praktisch voor mij, maar ik sta altijd open voor andere software. ( maya is er ook voor de mac hoor )
edit; wow 35MB voor de osx trail version.....
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Anoniem: 255258
11MB maar een kniesoor die daarop let natuurlijk ;-)Jogai schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:45:
[...]offtopic:
en wow, de mac osx versie is maar 12mb
Modo zal ik morgen wel even downloaden ( trail zoeken ).Anoniem: 255258 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:45:Modo, en Lightwave nooit meer aangeraakt
Anoniem: 255258
http://www.luxology.com/trymodo/Modo zal ik morgen wel even downloaden ( trail zoeken ).
[ Voor 12% gewijzigd door erikafoort op 26-08-2008 22:14 ]
Ja dat geeft ook iets meer inspiratie dan dit...De Hupie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 01:00:
Wie gaat deze contest eindelijk beindigen, t heeft nu wel lang genoeg geduurd dacht ik zo. Heb wel zin om iets oud, versleten en verweerd te maken, dus als met het volgende onderwerp daar iets mee te doen is doe ik miss ook weer mee. Bijvoorbeeld Verlaten Industrie, zou ik geweldig vinden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Ik vind oude versleten dingen maken t leukste omdat t makkelijkst is om objecten er interessant er uit te laten zien, als je begrijpt wat ik bedoelroy-t schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:17:
...
Zowel kastelen als oude industrie lijken me een erg goed plan waar je ook als beginner prima mee kan komen. (Het hoeft immers geen realistisc rendering te worden).
[ Voor 55% gewijzigd door De Hupie op 07-09-2008 02:10 ]
[ Voor 38% gewijzigd door erikafoort op 07-09-2008 17:23 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Anoniem: 30795
Ok, even serieus maar dit zijn weer van die ongeïnspireerde saaie onderwerpen, ik zou persoonlijk bij geen van deze onderwerpen zin hebben om aan de slag te gaan. Plus, dat dit soort onderwerpen al zo vaak gedaan zijn.Stukfruit schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:27:
Dan maar even snel een poll omdat anders niemand het doet:
Poll: Onderwerp voor nieuwe 3d contest
• Verlaten Industrie
• Oude Industrie
• Kastelen
• Roest
• Tijd
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 30795 op 12-09-2008 10:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 12-09-2008 10:46 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik wil speciaal voor jou wel even alle contests op een rijtje zetten waarin de te lange tijd een van de redenen voor mislukking was hoor, roept u maarJogai schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:35:
Zet de deadline maar tijdens kerst of iets in die buurt, een contest is leuk met meerdere deelnemers, en in 1 maand werkt dat niet echt meer volgens mij.
Je bedoelt dat je niet creatief genoeg wil denken om iets met die onderwerpen te maken?Anoniem: 30795 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:13:
Ok, even serieus maar dit zijn weer van die ongeïnspireerde saaie onderwerpen, ik zou persoonlijk bij geen van deze onderwerpen zin hebben om aan de slag te gaan.
Dit zijn inderdaad geen goede voorbeelden, want we zitten hier in een 3d contest. De meesten hier hebben al moeite met het maken van een mooi gemodelleerd en getextured object, en dan vraag jij of ze er ook nog eens een hele kunststijl bovenop willen gooien?Waarom geen 3d variant van een bepaalde kunststijl? Of een menselijke emotie weergeven in een dood object? Of vergane glorie (in welke variant dan ook)? Of 2 objecten die elkaars tegenpolen zijn (in welke variant dan ook)
Ik voorspel met onderwerpen uit de poll een stuk of 3 finals
edit:
Ik geef maar gewoon wat voorbeelden, dus ik zeg niet dat dit betere onderwerpen zijn, maar ik denk wel dat er betere onderwerpen bedacht kunnen worden om het weer aantrekkelijk te maken
Dat zit wel Schnorr.
Anoniem: 30795
Nee, ik vind de onderwerpen gewoon saai.Stukfruit schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:48:
[...]
Je bedoelt dat je niet creatief genoeg wil denken om iets met die onderwerpen te maken?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 30795 op 12-09-2008 13:02 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Anoniem: 177141 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:18:
Was al helemaal bezig met tijd krijgen we een nieuwe contest.
Wat wordt nu de nieuwe contest? Tijd is voor mij prima. Een open contest geeft je ruimte om er alle kanten me op te gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door Stukfruit op 12-09-2008 13:35 ]
Dat zit wel Schnorr.
PreciesStukfruit schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:31:
Namaken ben ik zelf niet zo heel erg voor eigenlijk, we zitten hier toch vooral om zelf iets te maken
Als er nu allemaal posts komen met "ja maar dan sla ik over want <insert reden>" of "nee dat is saai", dan wordt het alsnog gewoon tijd (pun intended ja) en zien we vanzelf of het een verstandige keuze was
edit:
En als iedereen alle onderwerpen een even aantal stemmen geeft dan wordt het ook tijd
(sorry, maar er moet toch ergens een keer een lijn worden getrokken)
Dat zit wel Schnorr.
Maar tijd is imo niet concreet genoeg.. Het geeft mij in ieder geval weinig tot geen inspiratie.Stukfruit schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:11:
Nog even wachten tot (later) vanavond
Er zijn nu 5 mensen die gestemd hebben voor Dune en die 13 voor tijd.. maar een paar van die tijd zullen nu ook vast wel voor iets anders gestemd hebben, maar toch..
Ik neig nog steeds richting tijd om eerlijk te zijn.
(ook omdat het een wat meer open onderwerp is)
Ben ik het met je eens. Een iets minder ruim onderwerp zorgt dat je veel meer punten op originaliteit kan geven. Met tijd kan alles op horloge/klok na orgineel zijn, dus dat maakt het moeilijk.FragNeck schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:23:
[...]
Maar tijd is imo niet concreet genoeg.. Het geeft mij in ieder geval weinig tot geen inspiratie.
Vooral door de omvattendheid denk ik... Ja, je kunt een horloge of een tijdmachine maken, maar geschiedenis is ook tijd, dus waar leg je die grens, zelfs een kasteel zou je kunnen maken..
En omdat het onderwerp zo breed is, wordt het nog moeilijker om punten te gaan geven op originaliteit..
Dat zit wel Schnorr.
(+2 interessant)De Hupie schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:11:
Ik ben ook van mening dat tijd te ruim is. Je kunt er alles wel mee goed praten en dan kun je eigenlijk net zo goed geen thema doen. Het nut van een thema is denk ik niet alleen inspiratie maar ook een middel om de inzendingen beter met elkaar te kunnen vergelijken.
Hmm, ik laat het nog even bezinken. De avond is tenslotte nog niet omIk heb idd ook het gevoel dat mensen meestemmen terwijl ze zeer waarschijnlijk toch niet meedoen. Willen de anonieme stemmers naar voren komen?
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.
Iemand riep Lara??Spike_wolf schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:05:
,,,
Ik wil al een tijdje Lara Croft moddelen in de stijl van TR II of III (of beide).,,,
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 13-09-2008 01:17 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik "Dune 1/2 (of een andere game)" meer las als: "Maak een game na, zoals bijv. Dune 1/2"Stukfruit schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 02:39:
Over de volgende contest: de knoop is doorgehakt!
Ik heb nagedacht, veel nagedacht, nog eens heel diep nagedacht, en na nog meer denkwerk kreeg ik plots een creatieve ingeving: eureka! Wat als ik nu eens tijd, low poly en oudere games (Tomb Raider, Dune, Prince of Persia met zijn kasteel *hint*), vergane glorie, ontdekkingsreizen en een verlaten industrie met elkaar combineer? Dan krijg je..
..juist: "Shpelletjes uit den Ouden Doosch"!
Zie de omschrijving later vandaag in het nieuwe topic. Het komt er op neer dat je alles mag uitbeelden uit je favo games van vroeger (inclusief Dune en TR1), en dus geen nieuw spul. Bordspellen behoren ook niet tot het onderwerp. Ik hoop dat ik hier de meeste mensen mee tegemoetkom in hun wensen
Dune is volgens mij te "moeilijk" om alleen als onderwerp te nemen, zeker voor degenen die het niet kennen, dus dit is een mooie middenweg imho.
En als tweede vond ik het erg eng om te lezen dat het tweede spel en de film beiden geflopt zijn. Dat voorspelt natuurlijk niet veel goeds voor een eigen topic..
Humankind… be both.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq