thanks, die laatste zin van het verhaal had ik dus net niet gehoord
ach, nieuwsbericht komt mss nog wel een keer langs
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Als je het eenmaal uit hebt,komen die nieuws berichten de hele tijd weer in de radio voor,is langzaam erg saai elke keer het zelfde te horen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:57:
[...]
ach, nieuwsbericht komt mss nog wel een keer langs
Verwijderd
Dat klopt natuurlijk, maar GTA 4 is een nieuwe game tov de vorige delen.Het is een nieuwe basis waar ze mee beginnen en dan kunnen ze niet gelijk allerlei extra's inbouwen.Je moet hem daarom ook niet met SA vergelijken maar met GTA 3.In de volgende 2-3 games zal Rockstar waarschijnlijk de game meer "aankleden".Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:22:
ben het er gedeeltelijk mee eens, denk dat ze inderdaad misschien een verkeerde keuze hebben gemaakt op sommige gebieden...
ze wilde meer gfx en meer details, dat is gelukt.. alleen de balans met content is daardoor wat minder
de ene kan er mee leven de ander zal er misschien iets te snel zat van worden.
als je niet iemand bent die rustig een uur kan rondlopen door steegjes om te kijken of er ergens een grapje of detail zit wat je nog niet gevonden had dan heb je misschien eerder het idee dat er weinig te doen is, zeker als je het vergelijkt met san andreas - geen vliegtuig, geen jetpack, geen groot verschil in landschap en nog wat van dat meer.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 20:28 ]
Hoe doe je dat?GreenSky schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:20:
Ik speel het sinds gister naar alle tevredenheid. Moest wel even uitvogelen hoe ik em op 1080 kreeg, maar dat is gelukt.
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2008 07:25 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
nieuw voor je dus? zit als ik me niet vergis ook in de trailer, en is het gebouw van een verzekeringsmaatschappij Metlife (Metropolitan Life Insurance Company).BAS80 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:55:
Vandaag had ik ik een doortrekkertje met GTA IV en eindelijk kwam ik bij de chopper missies.
Yahoo!!!! ik mag vliegen!
Een klein beetje kutten met de heli, vliegen door de straten enzo, kom je in een keer dit tegen op een skyscraper.
[afbeelding]
Mischien word het nu toch es tijd om de xbox uit te zetten en tv te gaan kijken of iets anders doen.
Verwijderd
Ik heb twee chicks gedate tot 100% en gedumpt. Er schijnt ook nog een derde te zijn, maar of dat die 0.50% is. Ik denk het niet.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:55:
ik gok zo'n date met iemand,. die zijn makkelijk over het hoofd te zien
en anders vinkjes zetten
http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php#sidemissions
Verwijderd
Azo,..my bad. Heb ze gisteren allemaal nog eens nagelopen, maar helaas.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:30:
ik bedoelde dit
Friend Abilities
Unlock friends' abilities by doing activities with them Roman - Taxi Service
Jacob - Guns
Brucie - Helicopter
Packie - Bomb
Activities
Complete various activities Win a game of pool
Win a game of darts
Win a full game of bowling
Beat the high score on QUB3D
Friend Activities
You must take your friends on these activities at least once.
Little Jacob
Darts
Drinking
Eating
Pool
Show
Strip Club
Brucie
Boating
Bowling
Drinking
Eating
Heli Ride
Show
Strip Club
Packie
Bowling
Darts
Drinking
Pool
Show
Strip Club
Work hard & be brave.
Gunner schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:21:
Ik probeer die achievement te halen voor al die Random Characters. Volgens m'n stats heb ik er 14 ontmoet en een aantal zijn optional.
Ik heb het idee dat ik de derde missie van character Brian nog mis. De rest heb ik al afgevinkt. Alleen die knakker laat zich niet zien bij die gunshop in Broker, waar hij volgens een aantal walkthroughs moet staan. Enig idee?
[ Voor 86% gewijzigd door Gunner op 09-06-2008 09:54 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 09:54 . Reden: Te laat... ]
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Dan staat er een 'R' op je kaart, had je kunnen zien, had zoeken gescheeldArunia schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:47:
Ik dacht gisteren, goh laat ik even nog wat geld verdienen via Roman aangezien ik geen missie's meer kreeg.
Dus auto geparkeerd bij safe house en toen daarheen gerend. Zag ik dus de pijlen bij de deur staan van de garage. Dus uiteindelijk na al dat zoeken had ik gewoon naar Roman z'n werk moeten gaan om verder te kunnen met de missie's. Lekker een hele tijd kunnen spelen in iedergeval.
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
om even terug te komen op m'n reactie..ls jij gradueel (zachtjes tot zeer hard) remmen/gas geven/sturen door middel van analoge triggers en pookjes "stugger" vindt dan de vol gas/geen gas logica van een toetsenbord (of vlotjes sturen met je wagen op zo'n ramplank ) is er imo toch iets mis met je motoriek
Als het goed is kan je bij de opties auto-aim uitzettenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:47:
[...]
om even terug te komen op m'n reactie..
speel het spel nu wat langer en kom terug om m'n opmerking dat de besturing PS3+controller stugger is dan toetsenbord muis..
afgezien dat auto-aim soms een bitch is.. je wilt bijvoorbeeld iemand in z'n auto neerpoppen en automatisch gaat de aim richting een lopende voorbijganger.. frustrerend, daar mis is echt het free-aimen op de pc zoals met de muis kan
verder ben ik nu wel gewend aan de controller en speelt het lekker
ook kwa free-roamen (in de vergelijking dat dat leuker was met SA) valt genoeg te beleven, nu ik wat handiger ben in de game en kwa console besturing kan ik ook m'n fantasie weer kwijt in eigen avontuurtjes maken
Ow en de PS3 niet?
PSN: Shiver23
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:10 ]
Rechtertrigger half indrukkene en je hebt free-aimVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:47:
[...]
om even terug te komen op m'n reactie..
speel het spel nu wat langer en kom terug om m'n opmerking dat de besturing PS3+controller stugger is dan toetsenbord muis..
afgezien dat auto-aim soms een bitch is.. je wilt bijvoorbeeld iemand in z'n auto neerpoppen en automatisch gaat de aim richting een lopende voorbijganger.. frustrerend, daar mis is echt het free-aimen op de pc zoals met de muis kan
verder ben ik nu wel gewend aan de controller en speelt het lekker
ook kwa free-roamen (in de vergelijking dat dat leuker was met SA) valt genoeg te beleven, nu ik wat handiger ben in de game en kwa console besturing kan ik ook m'n fantasie weer kwijt in eigen avontuurtjes maken
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:49 ]
Met een beetje zout is zo'n controller best te doenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:07:
heb btw een politie trauma na die bank-job missieserieus half uur rond gereden en 15x van auto moeten wisselen voordat ik eindelijk ongezien een spray garage in kon om van m'n sterren af te komen.. als ik dood/busted was geraakt had ik m'n controller opgevreten ene m'n ps3 door het raam gegooid
maar gelukkig wel gehaald
hehe
Verwijderd
Verwijderd
Beginnen te slaan, niet klappen.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:03:
het is heel levendig, hoewel ik meer glimlachen heb gehad in SA van voorbijganger remarks (gesprekken die je opvangt)
had laatst dat ik keihard over een weg reed en bij een kruispunt een motorrijder die van rechts kwam schepte en echt hard kapot smakte tegen me auto en wegvloog.. was wel brute realtime actie
ook weleens gehad dat ik een auto jackte en de eigenaar schietend achter me aan rende, of dat je een chick slaat op straat en omstanders haar te hulp schieten en je ook beginnen te klappen
Ja, behalve als je niet door hebt dat het daar om gaat.Svennie schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:38:
[...]
Dan staat er een 'R' op je kaart, had je kunnen zien, had zoeken gescheeld
Verwijderd
En dat terwijl er niet eens honden inzitten. Misschien was het dan ook geen drol van een hondVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:54:
kwam laatst nog een pedestrian tegen die net in een hondedrol gestapt was, ieewww zei en druk aan het schuren ging met zijn schoen over de grond.
hoewel je het niet echt door hebt als je van missie naar missie hobbelt, de pedestrians zijn stukken beter uitgewerkt .. heb nog geen een keer het gevoel gehad dat er 5 dezelfde ped's op hetzelfde stukje stoep aan het rondhobbelen waren..
PSN: Shiver23
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:35:
vraag over de missie waarbij je moet kiezen tussen 1 van de 2 gangsters..
spoiler:weet iemand btw wat er gebeurd als je niet Playboy-x maar Dwayne killed?
Heb nu wel een dope appartement erbij maar ben toch wel benieuwd wat er was gebeurd als ik die sympantieke sloeber Dwayne had geknald..
ok lees al op verschillen de boards wat het verschil is in reward
spoiler:Dwayne killen.. krijg je geen moer, Playboy-x ditched je..
Playboy-x killen.. je krijgt z'n appartement en je mag Dwayne meenemen naar de burger shot (YESSS)
dit leest wel grappig
I killed Dwayne too but now I feel like an ass for doing it. And then I went to my e-mails after I killed him and there was one from him wanting to hang out because he was lonely. Maybe I put him out of his misery.
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 01:05 ]
Nou ik ben dat lijstje afgelopen en kon niks vinden van wat ik vergeten zou moeten zijnLud0v1c schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:38:
Voor de mensen die 100% willen halen:
http://gta4.tv/100percent.php
Hier kan je een account aanmaken en vervolgens alles afvinken wat je nog moet hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door UgotHeinzzd op 10-06-2008 00:01 ]
I don't know that! *baf! AAAAaaaahhhh!!* (Monty Python).
[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 10-06-2008 08:10 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 10-06-2008 08:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
is al meerdere keren besproken, als ik het met goed herinner bij de PS3 instellingen alleen 1080p aanvinken.dvdkiwi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:48:
Iemand een idee hoe ik 'm op 1080p krijg?
Als ik mijn Av kanaal selecteer, geeft ie weer dat ie op 720 draait.
Op de hoes staat toch echt 1080p.
Ik speel met Full HD tv en HDMI kabel...
Verwijderd
hahakwam laatst nog een pedestrian tegen die net in een hondedrol gestapt was, ieewww zei en druk aan het schuren ging met zijn schoen over de grond.
hoewel je het niet echt door hebt als je van missie naar missie hobbelt, de pedestrians zijn stukken beter uitgewerkt .. heb nog geen een keer het gevoel gehad dat er 5 dezelfde ped's op hetzelfde stukje stoep aan het rondhobbelen waren..
Verwijderd
Verwijderd
Die 'Special Ability' kan je ook verkrijgen na een aantal dates met een bepaalde chicka!Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:45:
voor wie nog twijfelt tussen Francis McReary vs Derrick McReary
spoiler:ik heb Derrick vermoord aangezien m'n missions bij hem op 100% stonden en hij een kansloze junk was.. Francis is ook een bitchhoofd maar m'n missions stonden pas op 66% + ik heb nu de mogelijkheid om Francis te bllen om m'n wanted stars te laten verdwijnen
dit las ik op een ander forum:
Francis McReary vermoorden heeft als gevolg: De familie bedankt je, in andere woorden dan. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
Derrick McReary vermoorden heeft als gevolg: Je unlocked de Special Ability van Francis McReary, namelijk; Je kan hem opbellen om je wanted stars te laten verdwijnen. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
maar.. de Grand finale op de begravenis krijg je sowieso.. las ergens dat hij verschilde bij de keuzes die je hebt gemaakt.. ga vanavond ontdekken als ik weer kan spelen
Dat is dus iets wat ik vanavond ook maar even in ga stellen. Ik moet en zal gewoon fullHD behalen.Svennie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:54:
[...]
is al meerdere keren besproken, als ik het met goed herinner bij de PS3 instellingen alleen 1080p aanvinken.
Verwijderd
Verwijderd
dat is bij veel auto's.. laatst had ik zo ferrari look-a-like (weet de naam even neit) en opeens zie ik ze overal geparkeerd staan/rond rijdenNadat ik die auto gekregen had
zag ik hem ook gewoon rondrijden
Verwijderd
GTA is geen Full HD, maar gewoon 720p.Arunia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Dat is dus iets wat ik vanavond ook maar even in ga stellen. Ik moet en zal gewoon fullHD behalen.
[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 10-06-2008 12:47 ]
Verwijderd
hmm... Ik vraag mijn vrouw wel of ze aan een lollie wil likken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:10:
de special edition box met de game en allemaal extra's is nu al te koop voor 79 euro zag ik in de tweakers pricewatch..
zou bijna m'n gewone verkopen en wat extra geld bijleggen
als is het maar voor die lolli likkende meisje met rode topje poster![]()
[ Voor 19% gewijzigd door BAS80 op 10-06-2008 14:43 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Verwijderd
Stop met de taxi kort ervoor of een straat ervoor en dan ff lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:46:
btw klein irritatie puntje.. als je roman na een "date" naar huis moet brengen staat de pijl op je parkeerplaats.. wil nu net dat ik daar m'n dure bolides heb staan en dus beetje aan de kant moet beuken.. ook als je met een taxi naar je safehouse gaat beukt hij je geparkeerde auto's de stoep op
maak je je daar nu echt druk om?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:46:
wil nu net dat ik daar m'n dure bolides heb staan en dus beetje aan de kant moet beuken..
Ik snap het ook niet, op de pc loopt ie als een zonnetje. Op utube begint ie te haperenbonzz.netninja schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:42:
wat is er met dat filmpje aan de hand dat het zo hapert?
[ Voor 25% gewijzigd door BAS80 op 10-06-2008 14:41 ]
Dan bel je ff terug dat je niet kan, geen probleem en geen verlies van pluspuntenT7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:42:
wat ik godvers irritant vind is dat wanneer ik linksbovenaan op de map ben, er belt iemand op om iets te gaan doen (roman, brucie etc) dat die debiel van een Nico dan zegt : ill pick you up in the next hour.
Dat haal je toch nooit? enfin je rijd er toch maar heen, gaan ze zitten zeiken dat je te laat bent.
Verwijderd
Voor zover ik weet moet je toch echt altijd zelf op de X (voor PS3) toets drukken om de afspraak te accepteren. Druk je op rondje, dan maak je geen afspraak.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:42:
wat ik godvers irritant vind is dat wanneer ik linksbovenaan op de map ben, er belt iemand op om iets te gaan doen (roman, brucie etc) dat die debiel van een Nico dan zegt : ill pick you up in the next hour.
Dat haal je toch nooit? enfin je rijd er toch maar heen, gaan ze zitten zeiken dat je te laat bent.
Verwijderd
Maar dan vind je vriendje die je afwimpeld je ook minder leuk, met als gevolg dat je uiteindelijk geen spulletjes meer van hem kan krijgenArunia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:17:
[...]
Voor zover ik weet moet je toch echt altijd zelf op de X (voor PS3) toets drukken om de afspraak te accepteren. Druk je op rondje, dan maak je geen afspraak.
Verwijderd
Verwijderd
Wat bedoel je precies over die special ability?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:52:
[...]
spoiler:Die 'Special Ability' kan je ook verkrijgen na een aantal dates met een bepaalde chicka!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 16:40 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:45:
[...]
Wat bedoel je precies over die special ability?
spoiler:Bedoel je LOSE WANTED STARS? en welke chicka
rhodium schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:06:
Zijn er nu verschillende einden?
Want welke ik nu heb daarmee ben ik niet zo blij.
spoiler:Ik heb nu een dooie roman. Beetje zonde vind ik dat. Kan het ook anders?
Work hard & be brave.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
ik gelukkig nog niet in 1 keer, 1 keer een "hickup" gehad dat het beeld even stil stond maar na een seconde of zo liep het weer door. Ik heb de netwerk stekker er altijd inzitten dus verbinding met internet is er altijd maar meld me alleen aan op PSN als ik online speel.nielsvv schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:19:
Heeft er nog iemand last van vastlopers (Ps3)? Elke 5min (ongeveer) loopt die bij mij vast, en moet ik de stekker eruit halen.
Heb de update geinstalleerd, en men netwerkkabel uitgetrokken, maar hij blijft maar vastlopen!!
Ik vind die Laslow wel leuk maar het zelfde komt te vaak voorbij helaas.Shao Kahn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:56:
Laslow zit weer in maar ik heb nog geen Fernando gehoord
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nopeSinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:05:
Als je je telefoon op silent zet, krijg je dan ook 'thumbs down' als mensen je willen bellen? Krijg nu te vaak Roman en Little Jacob die mij bellen, als ik lekker beetje rondcruize door de stad.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
De besturing is inderdaad een stuk realistischer geworden. Daarom dat ik me ook afvraag WAAROM sommige mensen dit met toetsenbord willen spelen: je wil echt wel analoge controls gebruiken, wil je niet volop beginnen spinnen zodra je gas geeft of tegen een gebouw plakken bij iedere bocht.GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:37:
Moest wel erg wennen aan de lompe besturing (heel veel onderstuur) van de auto's, maar dat rijdt ook wel weer leuk (en misschien iets realistischer) als je er aan gewend bent.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik in het echt ook altijd het gas loslaat en indien nodig afrem voor een bocht... Niet zo vreemd lijkt me.GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:04:
Moet wel zeggen dat die auto's allemaal wel flink lomp zijn, dat ze allemaal zo ondersturen. In het begin reed ik overal ondersturend tegenaan, weinig geparkeerde auto's langs de weg zonder schade. Nu pak ik vaak de handrem erbij, of rem netjes af.
Verwijderd
Enige dat ik jammer vind is dat je A (of wat het op de PS3 dan ook is) ingedrukt moet houden om te rennen. Dat sprinten door te tappen, okee, maar je stuurt met een analoge stick: waarom dan niet gewoon de stick verder naar voren duwen om harder te gaan lopen?Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:45:
[...]
De besturing is inderdaad een stuk realistischer geworden. Daarom dat ik me ook afvraag WAAROM sommige mensen dit met toetsenbord willen spelen: je wil echt wel analoge controls gebruiken, wil je niet volop beginnen spinnen zodra je gas geeft of tegen een gebouw plakken bij iedere bocht.
Haha je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een bocht moet nemen hoor, daar heb wel wat ervaring mee. Mijn auto neemt de bochten in het echt gelukkig wat beterVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:08:
[...]
Ik moet zeggen dat ik in het echt ook altijd het gas loslaat en indien nodig afrem voor een bocht... Niet zo vreemd lijkt me.
Echt onderstuur heb ik geen last meer van, ga altijd netjes met overstuur door de bocht. (verschilt natuurlijk per auto) Kwestie van wennen en oefenen. Ik vind de besturing nu dan ook heerlijk.GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:04:
Moet wel zeggen dat die auto's allemaal wel flink lomp zijn, dat ze allemaal zo ondersturen. In het begin reed ik overal ondersturend tegenaan, weinig geparkeerde auto's langs de weg zonder schade. Nu pak ik vaak de handrem erbij, of rem netjes af.
Work hard & be brave.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 13:16 ]
Verwijderd
Damn zo kan het ook natuurlijk haha, ik heb tot nu toe alles met de hand gemikt tijdens rijden.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:19:
wat dat rijden en schieten betreft, heel vaak als je iemand achtervolgt kun je op B(Xbox360) drukken en dan focused ie gelijk op je doelwit, LB indrukken en knallen maar. Gaat bij mij iig altijd wel goed
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq