[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 85.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:47:
[...]

spoiler:
wapen/drankwinkel opzetten
:)
thanks, die laatste zin van het verhaal had ik dus net niet gehoord
ach, nieuwsbericht komt mss nog wel een keer langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:57:
[...]

thanks, die laatste zin van het verhaal had ik dus net niet gehoord
ach, nieuwsbericht komt mss nog wel een keer langs
Als je het eenmaal uit hebt,komen die nieuws berichten de hele tijd weer in de radio voor,is langzaam erg saai elke keer het zelfde te horen.

Ik moet echt zeggen, ik ga spellen met een 10 of 9.9 niet meer vertrouwen want ik vond GTA lV echt veel slechter dan GTA SA. Is veel te snel saai geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
Ja, in het begin van het spel zou je het niet denken. Maar de levensduur van gta IV is naar mijn mening veel korter dan die van SA. Ik ben nu klaar met de storyline voor de 2e keer (30 hour achievement). Ik wil nog wel een paar achievements behalen (under the radar is een leuke) maar gewoon wat aankloten is niet meer leuk. Vooral omdat je te snel doodgaat en er overal en altijd politie is.

Dat de politie niet meteen op je hielen zitten omdat je het niet hebben gezien vind ik ook maar een beetje lulkoek, want er is toch altijd iemand die de politie belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het er gedeeltelijk mee eens, denk dat ze inderdaad misschien een verkeerde keuze hebben gemaakt op sommige gebieden...

ze wilde meer gfx en meer details, dat is gelukt.. alleen de balans met content is daardoor wat minder
de ene kan er mee leven de ander zal er misschien iets te snel zat van worden.
als je niet iemand bent die rustig een uur kan rondlopen door steegjes om te kijken of er ergens een grapje of detail zit wat je nog niet gevonden had dan heb je misschien eerder het idee dat er weinig te doen is, zeker als je het vergelijkt met san andreas - geen vliegtuig, geen jetpack, geen groot verschil in landschap en nog wat van dat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Ja, Ik mis vooral het gedeelte waar ik een vliegtuig steel en ergens op grote hoogte eruit spring met een parachute. Het kan niet zo moeilijk zijn om een parachute in de volgende content te zetten... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:22:
ben het er gedeeltelijk mee eens, denk dat ze inderdaad misschien een verkeerde keuze hebben gemaakt op sommige gebieden...

ze wilde meer gfx en meer details, dat is gelukt.. alleen de balans met content is daardoor wat minder
de ene kan er mee leven de ander zal er misschien iets te snel zat van worden.
als je niet iemand bent die rustig een uur kan rondlopen door steegjes om te kijken of er ergens een grapje of detail zit wat je nog niet gevonden had dan heb je misschien eerder het idee dat er weinig te doen is, zeker als je het vergelijkt met san andreas - geen vliegtuig, geen jetpack, geen groot verschil in landschap en nog wat van dat meer.
Dat klopt natuurlijk, maar GTA 4 is een nieuwe game tov de vorige delen.Het is een nieuwe basis waar ze mee beginnen en dan kunnen ze niet gelijk allerlei extra's inbouwen.Je moet hem daarom ook niet met SA vergelijken maar met GTA 3.In de volgende 2-3 games zal Rockstar waarschijnlijk de game meer "aankleden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb andere de vergelijking zien maken met san andreas,dat zal ik zelf niet snel doen,

los daarvan .. zat ook even met die schommel te spelen... geeft inderdaad een grappig effect
alleen ik kwam er niet levend vanaf :D
te hoog gebouw, geen trap, geen lift, en zoals je ziet ..geen auto meer
Afbeeldingslocatie: http://xs128.xs.to/xs128/08236/img_3719116.jpg.xs.jpg

niet helemaal een goede foto, te snel uit de losse pols gemaakt..in het echt ziet gta op mijn 42" plasma er beter uit :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

GreenSky schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:20:
Ik speel het sinds gister naar alle tevredenheid. Moest wel even uitvogelen hoe ik em op 1080 kreeg, maar dat is gelukt.
Hoe doe je dat?
Ik speel op een Full HD tv met HDMI, ook op ps3.
Maar als ik naar mijn HDMI-kanaal ga zegt hij dat het maar 720 is...
(bij GT5 zegt ie bv wel dat het 1080 is)

Zit trouwens ongeveer op 63%.
Nu met een lastige missie bezig voor de assassin, en een lastige voor Phill Bell...
Kom er maar niet uit! (oud gebouw, je kan via het riool naar binnen, maar ik wordt op de 3e etage beschoten en weet niet door wie... :? )

Ook de strategy guide maar eens aangeschaft, dus binnenkort gaan we op duivenjacht! >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2008 07:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel gaaf dat je liedjes van ZIt ook terugziet in je Rockstar Social Club (hoezo SP is offline, niks daarvan! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Er zijn een paar dingen aan GTAIV die ik geweldig vind :).

1. Met Roman gaan darten maar onderweg per ongeluk een agent aanstoten die dat niet pikt. Voor ik het weet moet ik Roman bij het ziekenhuis ophalen :P.

2. Mensen ophalen om uit te gaan met de helicopter die je bij een van de missies hebt kunnen pikken. Om vervolgens verkeeropstoppingen te veroorzaken omdat de helicopter over de hele weg staat :D.

3. In de stripclub per ongeluk iets te dicht bij de meisjes komen zodat security achter je aankomt. Vervolgens kan je ze bewusteloos slaan en ze overrijden op de parkeerplaats. Geen haan die er naar kraait.

4. Een SWAT busje op het vliegveld laten verdwijnen door er een granaat op te gooien (vreemde bug).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik probeer die achievement te halen voor al die Random Characters. Volgens m'n stats heb ik er 14 ontmoet en een aantal zijn optional.

Ik heb het idee dat ik de derde missie van character Brian nog mis. De rest heb ik al afgevinkt. Alleen die knakker laat zich niet zien bij die gunshop in Broker, waar hij volgens een aantal walkthroughs moet staan. Enig idee?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Vandaag had ik ik een doortrekkertje met GTA IV en eindelijk kwam ik bij de chopper missies.
Yahoo!!!! ik mag vliegen!
Een klein beetje kutten met de heli, vliegen door de straten enzo, kom je in een keer dit tegen op een skyscraper.

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/3755/dsc00101vf9.jpg

Mischien word het nu toch es tijd om de xbox uit te zetten en tv te gaan kijken of iets anders doen.

:P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:53
BAS80 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:55:
Vandaag had ik ik een doortrekkertje met GTA IV en eindelijk kwam ik bij de chopper missies.
Yahoo!!!! ik mag vliegen!
Een klein beetje kutten met de heli, vliegen door de straten enzo, kom je in een keer dit tegen op een skyscraper.

[afbeelding]

Mischien word het nu toch es tijd om de xbox uit te zetten en tv te gaan kijken of iets anders doen.

:P
nieuw voor je dus? zit als ik me niet vergis ook in de trailer, en is het gebouw van een verzekeringsmaatschappij Metlife (Metropolitan Life Insurance Company).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Weet je wat ruk is,.... blijven steken op 99,50% |:(

Ik heb werkelijk geen idee wat ik hier mis wat 0,50% zou moeten zijn.

* Alle side missie helemaal gedaan.
* Al die *^%$#@ duiven 200.
* Alle mogelijk dingen met vrienden gedaan.
* Alle stundjumps.

Achiefments:
* Let Sleeping Rockstars Lie.
* You Got The Message.
* Teamplayer.
* Cut Your Teeth.
* No More Strangers (ook alles af gemaakt en niet alleen ontmoet).
* Genetically Superior.
* Dare Devil.
* Cleaned The Mean Streets.
* Manhunt.
* Liberty City (5).
* Finish Him.
* You Won!.
* Half Million.
* That Special Someone.
* Assassin's Greed.
* Gracefully Taken.
* Retail Therapy.
* Dial B For Bomb (nooit in een missie gebruikt alleen voor fun).
* Impossible Trinity.
* That's How We Roll!.
* Rolled Over.
* Chain Reaction.
* King of QUB3D.
* Gobble Gobble.
* Under The Radar.
* Courier Service.
* Order Fulfilled.
* Full Exploration.
* Walk Free.
* Sightseer.
* Wheelie Rider.
* It'll Cost Ya.
* One Man Army.
* Lowest Point.
* Pool Shark.
* One Hundred And Eighty.
* Fed The Fish.
* Warm Coffee.
* Driving Mr. Bellic.
* Off The Boat.
* Endangered Species.

I give up, i guess :|

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gok zo'n date met iemand,. die zijn makkelijk over het hoofd te zien
en anders vinkjes zetten

http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php#sidemissions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:55:
ik gok zo'n date met iemand,. die zijn makkelijk over het hoofd te zien
en anders vinkjes zetten

http://www.thegtaplace.com/gta4/checklist.php#sidemissions
Ik heb twee chicks gedate tot 100% en gedumpt. Er schijnt ook nog een derde te zijn, maar of dat die 0.50% is. Ik denk het niet.
Zal die lijst nog eens nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde dit

Friend Abilities
Unlock friends' abilities by doing activities with them Roman - Taxi Service
Jacob - Guns
Brucie - Helicopter
Packie - Bomb
Activities
Complete various activities Win a game of pool
Win a game of darts
Win a full game of bowling
Beat the high score on QUB3D

Friend Activities
You must take your friends on these activities at least once.

Little Jacob
Darts
Drinking
Eating
Pool
Show
Strip Club

Brucie
Boating
Bowling
Drinking
Eating
Heli Ride
Show
Strip Club

Packie
Bowling
Darts
Drinking
Pool
Show
Strip Club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:30:
ik bedoelde dit

Friend Abilities
Unlock friends' abilities by doing activities with them Roman - Taxi Service
Jacob - Guns
Brucie - Helicopter
Packie - Bomb
Activities
Complete various activities Win a game of pool
Win a game of darts
Win a full game of bowling
Beat the high score on QUB3D

Friend Activities
You must take your friends on these activities at least once.

Little Jacob
Darts
Drinking
Eating
Pool
Show
Strip Club

Brucie
Boating
Bowling
Drinking
Eating
Heli Ride
Show
Strip Club

Packie
Bowling
Darts
Drinking
Pool
Show
Strip Club
Azo,..my bad. Heb ze gisteren allemaal nog eens nagelopen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Ik dacht gisteren, goh laat ik even nog wat geld verdienen via Roman aangezien ik geen missie's meer kreeg.
Dus auto geparkeerd bij safe house en toen daarheen gerend. Zag ik dus de pijlen bij de deur staan van de garage. Dus uiteindelijk na al dat zoeken had ik gewoon naar Roman z'n werk moeten gaan om verder te kunnen met de missie's. Lekker een hele tijd kunnen spelen in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 11:51
Hoe zit het eigenlijk met die random characters,

spoiler:
als ik bijvoorbeeld Ivan vermoord

dan komt deze niet terug als random character, kan ik dan niet de 100% halen? :?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ivan is optional, telt niet mee voor je 100%

Je kan je beter hier druk om maken, ben nog wel op zoek naar een antwoord :)
Gunner schreef op zondag 08 juni 2008 @ 16:21:
Ik probeer die achievement te halen voor al die Random Characters. Volgens m'n stats heb ik er 14 ontmoet en een aantal zijn optional.

Ik heb het idee dat ik de derde missie van character Brian nog mis. De rest heb ik al afgevinkt. Alleen die knakker laat zich niet zien bij die gunshop in Broker, waar hij volgens een aantal walkthroughs moet staan. Enig idee?

[ Voor 86% gewijzigd door Gunner op 09-06-2008 09:54 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Gunner zegt ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 09:54 . Reden: Te laat... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Voor de mensen die 100% willen halen:
http://gta4.tv/100percent.php

Hier kan je een account aanmaken en vervolgens alles afvinken wat je nog moet hebben.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Hmm ik vind het aantal personages waar je missies voor kunt doen best verwarrend worden. Ik had op een bepaald moment 4 afkortingen op m'n minimap van personen waar ik missies voor kon doen. En ik moest elke keer op mn mobiel kijken welke personen dit ook alweer waren. Wel gek want in vorige delen kan ik me niet herinneren dat je te maken hebt met zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Arunia schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:47:
Ik dacht gisteren, goh laat ik even nog wat geld verdienen via Roman aangezien ik geen missie's meer kreeg.
Dus auto geparkeerd bij safe house en toen daarheen gerend. Zag ik dus de pijlen bij de deur staan van de garage. Dus uiteindelijk na al dat zoeken had ik gewoon naar Roman z'n werk moeten gaan om verder te kunnen met de missie's. Lekker een hele tijd kunnen spelen in iedergeval.
Dan staat er een 'R' op je kaart, had je kunnen zien, had zoeken gescheeld ;)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ls jij gradueel (zachtjes tot zeer hard) remmen/gas geven/sturen door middel van analoge triggers en pookjes "stugger" vindt dan de vol gas/geen gas logica van een toetsenbord (of vlotjes sturen met je wagen op zo'n ramplank ) is er imo toch iets mis met je motoriek
om even terug te komen op m'n reactie..

speel het spel nu wat langer en kom terug om m'n opmerking dat de besturing PS3+controller stugger is dan toetsenbord muis..

afgezien dat auto-aim soms een bitch is.. je wilt bijvoorbeeld iemand in z'n auto neerpoppen en automatisch gaat de aim richting een lopende voorbijganger.. frustrerend, daar mis is echt het free-aimen op de pc zoals met de muis kan

verder ben ik nu wel gewend aan de controller en speelt het lekker

ook kwa free-roamen (in de vergelijking dat dat leuker was met SA) valt genoeg te beleven, nu ik wat handiger ben in de game en kwa console besturing kan ik ook m'n fantasie weer kwijt in eigen avontuurtjes maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Heeft iemand GTA lV en de X360 alleen aangeschaft voor de extra content? Want ik denk niet echt dat vele mensen nog aan het eind van de jaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Xbox 360 heeft wel free-aim, analoge triggers ftw O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:49

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:47:
[...]

speel het spel nu wat langer en kom terug om m'n opmerking dat de besturing PS3+controller stugger is dan toetsenbord muis..

afgezien dat auto-aim soms een bitch is.. je wilt bijvoorbeeld iemand in z'n auto neerpoppen en automatisch gaat de aim richting een lopende voorbijganger.. frustrerend, daar mis is echt het free-aimen op de pc zoals met de muis kan

ook kwa free-roamen (in de vergelijking dat dat leuker was met SA) valt genoeg te beleven, nu ik wat handiger ben in de game en kwa console besturing kan ik ook m'n fantasie weer kwijt in eigen avontuurtjes maken ;)
Als het goed is kan je bij de opties auto-aim uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Muthas schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:51:
Xbox 360 heeft wel free-aim, analoge triggers ftw O-) :P
Ow en de PS3 niet? 8)7
Tuurlijk wel. Op de sixaxis/DS3 zijn alle knoppen analoog (behalve start, select en de PS-knop). Nu jij weer :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt (PS3) auto-aim kan optioneel uit, maar is vaak niet handig als je echt grote shootouts hebt.. wat ik meestal doe is goed plekje zoeken en inzoomen met een wapen zodat je ook free-aim hebt en dan badguys in hun hoofd poppen ;) voor rondrennen en knallen is auto-aim wel handiger.. is anders bijna niet te doen met een controller

heb btw een politie trauma na die bank-job missie :( serieus half uur rond gereden en 15x van auto moeten wisselen voordat ik eindelijk ongezien een spray garage in kon om van m'n sterren af te komen.. als ik dood/busted was geraakt had ik m'n controller opgevreten ene m'n ps3 door het raam gegooid :( maar gelukkig wel gehaald :P hehe :9~

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:47:
[...]

Rechtertrigger half indrukkene en je hebt free-aim :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag over de missie waarbij je moet kiezen tussen 1 van de 2 gangsters..

spoiler:
weet iemand btw wat er gebeurd als je niet Playboy-x maar Dwayne killed?

Heb nu wel een dope appartement erbij maar ben toch wel benieuwd wat er was gebeurd als ik die sympantieke sloeber Dwayne had geknald..

ok lees al op verschillen de boards wat het verschil is in reward

spoiler:
Dwayne killen.. krijg je geen moer, Playboy-x ditched je..
Playboy-x killen.. je krijgt z'n appartement en je mag Dwayne meenemen naar de burger shot (YESSS)

dit leest wel grappig

I killed Dwayne too but now I feel like an ass for doing it. And then I went to my e-mails after I killed him and there was one from him wanting to hang out because he was lonely. Maybe I put him out of his misery.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtertrigger half indrukkene en je hebt free-aim
ok tip vd dag :P thx man, perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:07:
heb btw een politie trauma na die bank-job missie :( serieus half uur rond gereden en 15x van auto moeten wisselen voordat ik eindelijk ongezien een spray garage in kon om van m'n sterren af te komen.. als ik dood/busted was geraakt had ik m'n controller opgevreten ene m'n ps3 door het raam gegooid :( maar gelukkig wel gehaald :P hehe :9~
Met een beetje zout is zo'n controller best te doen :+

Ik ben rechtuit gereden tot het water, bij de scherpe bocht naar links was ik bij de sterren al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Leuk om af en toe rare dingen tegen te komen in het spel. Ik liep onder een van de bruggen en vuurde een schot af, plotseling vielen er uit de lucht een stuk of 4 man (waarschijnlijk van de brug afgesprongen)....was raar om te zien :)

Gisteren waren alle taxi's die langsreden vol en ik had geen geduld dus trok een vrouw van de achterbank....net voordat de taxi begon te rijden hoorde ik haar nog zeggen dat haar tassen nog in de auto lagen...voelde me voor een moment een beetje schuldig en was grappig om te merken dat ik dat bij een spel had....

Verder was ik in chinatown in de buurt van een gunshop en er stonden daar twee bikers stoer tegen elkaar te praten. Dus ik bleef er direct naast staan. Op een gegeven moment zeiden ze dat ik er niets te zoeken had en toen ik wegliep begonnen ze me te achtervolgen....had ik niet verwacht.

Heb ook al een keer gehad dat ik een carjack deed en vervolgens alle bestuurders in de auto's daarachter uitstapten en begonnen te schieten....was ik niet op voorbereid en heb dat ook niet overleefd.

Ik weet niet op hoeveel uur ik zit, maar ik vermaak me nog steeds prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is heel levendig, hoewel ik meer glimlachen heb gehad in SA van voorbijganger remarks (gesprekken die je opvangt) :)

had laatst dat ik keihard over een weg reed en bij een kruispunt een motorrijder die van rechts kwam schepte en echt hard kapot smakte tegen me auto en wegvloog.. was wel brute realtime actie

ook weleens gehad dat ik een auto jackte en de eigenaar schietend achter me aan rende, of dat je een chick slaat op straat en omstanders haar te hulp schieten en je ook beginnen te klappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:03:
het is heel levendig, hoewel ik meer glimlachen heb gehad in SA van voorbijganger remarks (gesprekken die je opvangt) :)

had laatst dat ik keihard over een weg reed en bij een kruispunt een motorrijder die van rechts kwam schepte en echt hard kapot smakte tegen me auto en wegvloog.. was wel brute realtime actie

ook weleens gehad dat ik een auto jackte en de eigenaar schietend achter me aan rende, of dat je een chick slaat op straat en omstanders haar te hulp schieten en je ook beginnen te klappen
Beginnen te slaan, niet klappen.

Het is hier niet MAVO klas 2
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Svennie schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:38:
[...]

Dan staat er een 'R' op je kaart, had je kunnen zien, had zoeken gescheeld ;)
Ja, behalve als je niet door hebt dat het daar om gaat. :P
Scheelt dat ik dat nu wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je dan dat het was? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam laatst nog een pedestrian tegen die net in een hondedrol gestapt was, ieewww zei en druk aan het schuren ging met zijn schoen over de grond.

hoewel je het niet echt door hebt als je van missie naar missie hobbelt, de pedestrians zijn stukken beter uitgewerkt .. heb nog geen een keer het gevoel gehad dat er 5 dezelfde ped's op hetzelfde stukje stoep aan het rondhobbelen waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:54:
kwam laatst nog een pedestrian tegen die net in een hondedrol gestapt was, ieewww zei en druk aan het schuren ging met zijn schoen over de grond.

hoewel je het niet echt door hebt als je van missie naar missie hobbelt, de pedestrians zijn stukken beter uitgewerkt .. heb nog geen een keer het gevoel gehad dat er 5 dezelfde ped's op hetzelfde stukje stoep aan het rondhobbelen waren..
En dat terwijl er niet eens honden inzitten. Misschien was het dan ook geen drol van een hond :/

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:35:
vraag over de missie waarbij je moet kiezen tussen 1 van de 2 gangsters..

spoiler:
weet iemand btw wat er gebeurd als je niet Playboy-x maar Dwayne killed?

Heb nu wel een dope appartement erbij maar ben toch wel benieuwd wat er was gebeurd als ik die sympantieke sloeber Dwayne had geknald..

ok lees al op verschillen de boards wat het verschil is in reward

spoiler:
Dwayne killen.. krijg je geen moer, Playboy-x ditched je..
Playboy-x killen.. je krijgt z'n appartement en je mag Dwayne meenemen naar de burger shot (YESSS)

dit leest wel grappig

I killed Dwayne too but now I feel like an ass for doing it. And then I went to my e-mails after I killed him and there was one from him wanting to hang out because he was lonely. Maybe I put him out of his misery.
spoiler:
Volgens mij krijg je ook dan de ability om 3 homies van Dwayne als backup op te roepen als je in de problemen zit

Maar het zou kunnen zijn dat je die al eerder heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij krijg je die niet eerder

holy fucking fuck ...
over details gesproken, vond er net 2 binnen een paar minuten

had 1 ster - omdat ik een cop car wilde stelen- komt er langzaam maar zeker een politieagent aan die toch al lopend was, struikelt ie!!- wtf ?

maargoed, ik zijn hem doodschieten zodat er een auto aankomt, enfin ik rij naar zo'n persoon op de wanted list . blijkt diegene binnen in een appartement te zitten
soort van junkie in een junkie appartement , en ik dacht .. laat ik eens rondkijken
kamer met een babybehangetje en een ladekast waar een paar kranten inliggen daarnaast, en ik keek even gezoomed naar die kranten om een grap te ontdekken

zie ik ineens iets over de grond rondlopen - wtf?
er lopen dus gewoon kakkerlakken rond!!
aardig wat ook. heb er even een filmpje van de grond gemaakt - fotos ging niet zo goed

heb momenteel een voorgevoel dat die kamer een 'klein' beetje gebaseerd is op trainspotting
kijken van die film staat nu op mijn todo list

spoiler:
Jimmy Kand
in northwood heb je 2maal een 3tal appartement complexen in deze vorm ongeveer
X X
X

dit is bij de eerste verdieping van het noordelijkste pand - complex van 3 panden in het oosten

[Video: http://video.google.nl/videoplay?docid=8523373975655689299]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Lud0v1c schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:38:
Voor de mensen die 100% willen halen:
http://gta4.tv/100percent.php

Hier kan je een account aanmaken en vervolgens alles afvinken wat je nog moet hebben.
Nou ik ben dat lijstje afgelopen en kon niks vinden van wat ik vergeten zou moeten zijn ;(
Ik blijf dus steken op 99.50%

EDIT:
Toch nog maar een keer de random characters nagelopen,..and guess what i forgot 1 :9

[ Voor 15% gewijzigd door UgotHeinzzd op 10-06-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeli ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Ik was gisterenavond in het appartement en ik was even aan het target practicen op de inboedel met de desert eagle.Direct daarna loop ik naar de lobby en ik hoor buiten in het Nederlands "niet schieten! maak geen ruzie, alstublieft!" 3x herhaalt. Ik loop naar buiten rent de dame weg en schreeuwt nog na "don't shoot, I'm a toerist." :P

Ik had al wel een paar pedastrians in een andere taal horen bellen/praten, maar ik dacht altijd dat het jibberisch was. Niet dus, zo ontdek je iedere keer wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
I don't know that! *baf! AAAAaaaahhhh!!* (Monty Python).

Ik heb echt geen idee waar ik met mijn gedachten zat. Ik had in de tussentijd maar wat afspraken gemaakt en ben dus wezen stappen met Roman. Denk dat Michelle onderhand ook wel uitgewoont is :P

Ik heb trouwens een keer gehad dat de politieagent aan mijn deurhendel hing. Dit bleef hij doen totdat ik een bus schampte. :+ Toch wel een held hoor die agent.

[ Voor 17% gewijzigd door Arunia op 10-06-2008 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik was een stunt jump aan het proberen te halen, rij vol gas een t-splitsing op, knal tegen een paar auto's, hoor ik op achtergrond: "Oh my god, that is just like in a video game", die vond ik ook wel leuk.

Voor mensen die online willen spelen, mijn internet doet het na een week weer dus we kunnen weer knallen!

[ Voor 20% gewijzigd door Svennie op 10-06-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Iemand een idee hoe ik 'm op 1080p krijg?

Als ik mijn Av kanaal selecteer, geeft ie weer dat ie op 720 draait.
Op de hoes staat toch echt 1080p.
Ik speel met Full HD tv en HDMI kabel...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
dvdkiwi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:48:
Iemand een idee hoe ik 'm op 1080p krijg?

Als ik mijn Av kanaal selecteer, geeft ie weer dat ie op 720 draait.
Op de hoes staat toch echt 1080p.
Ik speel met Full HD tv en HDMI kabel...
is al meerdere keren besproken, als ik het met goed herinner bij de PS3 instellingen alleen 1080p aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :P viel me ook op hoe gedetailleerd de taxi chaffeur reageert op het overige verkeer tijdens het rijden (btw perfecte uitvinding de taxi, ben soms echt klaar met van eiland naar eiland rijden) maar je ziet bij bochten/afslaan de chaffeur echt naar links en rechts kijken mooi uitgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wie nog twijfelt tussen Francis McReary vs Derrick McReary
spoiler:
ik heb Derrick vermoord aangezien m'n missions bij hem op 100% stonden en hij een kansloze junk was.. Francis is ook een bitchhoofd maar m'n missions stonden pas op 66% + ik heb nu de mogelijkheid om Francis te bllen om m'n wanted stars te laten verdwijnen
dit las ik op een ander forum:
Francis McReary vermoorden heeft als gevolg: De familie bedankt je, in andere woorden dan. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
Derrick McReary vermoorden heeft als gevolg: Je unlocked de Special Ability van Francis McReary, namelijk; Je kan hem opbellen om je wanted stars te laten verdwijnen. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.

maar.. de Grand finale op de begravenis krijg je sowieso.. las ergens dat hij verschilde bij de keuzes die je hebt gemaakt.. ga vanavond ontdekken als ik weer kan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:45:
voor wie nog twijfelt tussen Francis McReary vs Derrick McReary
spoiler:
ik heb Derrick vermoord aangezien m'n missions bij hem op 100% stonden en hij een kansloze junk was.. Francis is ook een bitchhoofd maar m'n missions stonden pas op 66% + ik heb nu de mogelijkheid om Francis te bllen om m'n wanted stars te laten verdwijnen
dit las ik op een ander forum:
Francis McReary vermoorden heeft als gevolg: De familie bedankt je, in andere woorden dan. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.
Derrick McReary vermoorden heeft als gevolg: Je unlocked de Special Ability van Francis McReary, namelijk; Je kan hem opbellen om je wanted stars te laten verdwijnen. Een 'Grand Finale' bij de begrafenis.

maar.. de Grand finale op de begravenis krijg je sowieso.. las ergens dat hij verschilde bij de keuzes die je hebt gemaakt.. ga vanavond ontdekken als ik weer kan spelen :+
Die 'Special Ability' kan je ook verkrijgen na een aantal dates met een bepaalde chicka!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Svennie schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:54:
[...]

is al meerdere keren besproken, als ik het met goed herinner bij de PS3 instellingen alleen 1080p aanvinken.
Dat is dus iets wat ik vanavond ook maar even in ga stellen. Ik moet en zal gewoon fullHD behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gta is gewoon een 720p game.. dus je tv/ps3 instellen op 1080 betekend eigelijk alleen dat je gaat scalen, oftewel pixels uitrekken.. ben blij met m'n hd ready tv :P voor ps3 games en divx/dvd the best.. full hd blijft alleen leuk voor blu ray maar ik scale gewoon doormiddem zie je geen verschil op 3m afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik die auto gekregen had
zag ik hem ook gewoon rondrijden
dat is bij veel auto's.. laatst had ik zo ferrari look-a-like (weet de naam even neit) en opeens zie ik ze overal geparkeerd staan/rond rijden

denk dat het minder geheugen in beslag neemt ofzo, omdat die auto dan al geladen is.. valt me sowieso op dat de auto waarin je rijdt je veelal dan tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet dat die opmerking zo vaak langs komt.. is een 'feature' die al heel veel versies gta bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Dat is dus iets wat ik vanavond ook maar even in ga stellen. Ik moet en zal gewoon fullHD behalen.
GTA is geen Full HD, maar gewoon 720p.
Het is gewoon een kwestie van wie je het upscalen wilt laten doen. De PS3, of de TV. Je zult dan even moeten kijken welke van de 2 de beste scaler aan boord heeft.

Edit: Ik zie dat noplayer het eigenlijk ook al gezegd heeft,

[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 10-06-2008 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja klopt, maar ging ook eigenlijk meer over het globaal. Maar aan de andere kant, ik denk dat de spellen die het ondersteunen ook wel automagisch op die resolutie zullen draaien. Misschien dat de PS1 spellen ook wel gescaled worden.
Maar dat zie ik allemaal wel. Niet iets voor dit topic iig.

Ik hoop in GTA binnenkort naar een volgend eiland te kunnen. Maar voor zover zal dat nog wel eventjes een avondje langs spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de special edition box met de game en allemaal extra's is nu al te koop voor 79 euro zag ik in de tweakers pricewatch..

zou bijna m'n gewone verkopen en wat extra geld bijleggen

als is het maar voor die lolli likkende meisje met rode topje poster :P :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:10:
de special edition box met de game en allemaal extra's is nu al te koop voor 79 euro zag ik in de tweakers pricewatch..

zou bijna m'n gewone verkopen en wat extra geld bijleggen

als is het maar voor die lolli likkende meisje met rode topje poster :P :$
hmm... Ik vraag mijn vrouw wel of ze aan een lollie wil likken. :P (inkoppertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Ik zat een beetje te lezen op een engels gta forum en ik was aan het zoeken naar aparte dingen. Schijnt dat je bij een bepaalde schommel je auto kan lanceren, ik kon het natuurlijk niet laten om uit te proberen.

Poging 1

GTA 4 Flying Banshee Easter egg 1

Helaas kwam ik tegen een gebouw aan, hè de Banshee is nu even groot als een Suzuki Alto :P

Poging 2

GTA 4 Flying Banshee Easter egg 2

Halve eiland overvliegen :P

Edit:
De utube links haperen, vraag me niet waarom. hier een evt dowloadlink
de 2 poging is best leuk, Niko dies :9

http://www.megafileupload...e/69090/MOV00004-3gp.html
http://www.megafileupload...e/69091/MOV00005-3gp.html

[ Voor 19% gewijzigd door BAS80 op 10-06-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

wat is er met dat filmpje aan de hand dat het zo hapert?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Dat je al die moeite hebt gedaan om het te vinden om dan te horen, dat het hier al in de vorige paginas over word gediscuseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand met een stip op de map (en plaatje) aangeven waar die zogenaamde schommel precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw klein irritatie puntje.. als je roman na een "date" naar huis moet brengen staat de pijl op je parkeerplaats.. wil nu net dat ik daar m'n dure bolides heb staan en dus beetje aan de kant moet beuken.. ook als je met een taxi naar je safehouse gaat beukt hij je geparkeerde auto's de stoep op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:46:
btw klein irritatie puntje.. als je roman na een "date" naar huis moet brengen staat de pijl op je parkeerplaats.. wil nu net dat ik daar m'n dure bolides heb staan en dus beetje aan de kant moet beuken.. ook als je met een taxi naar je safehouse gaat beukt hij je geparkeerde auto's de stoep op :(
Stop met de taxi kort ervoor of een straat ervoor en dan ff lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan wel, gewoon marker zetten ipv safehouse aangeven.. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:46:
wil nu net dat ik daar m'n dure bolides heb staan en dus beetje aan de kant moet beuken..
maak je je daar nu echt druk om? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
bonzz.netninja schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:42:
wat is er met dat filmpje aan de hand dat het zo hapert?
Ik snap het ook niet, op de pc loopt ie als een zonnetje. Op utube begint ie te haperen :?

Hier kan je ze evt. downloaden, zonder haperen.

http://www.megafileupload...e/69090/MOV00004-3gp.html
http://www.megafileupload...e/69091/MOV00005-3gp.html

[ Voor 25% gewijzigd door BAS80 op 10-06-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
wat ik godvers irritant vind is dat wanneer ik linksbovenaan op de map ben, er belt iemand op om iets te gaan doen (roman, brucie etc) dat die debiel van een Nico dan zegt : ill pick you up in the next hour.

Dat haal je toch nooit? enfin je rijd er toch maar heen, gaan ze zitten zeiken dat je te laat bent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:59
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:42:
wat ik godvers irritant vind is dat wanneer ik linksbovenaan op de map ben, er belt iemand op om iets te gaan doen (roman, brucie etc) dat die debiel van een Nico dan zegt : ill pick you up in the next hour.

Dat haal je toch nooit? enfin je rijd er toch maar heen, gaan ze zitten zeiken dat je te laat bent. 8)7
Dan bel je ff terug dat je niet kan, geen probleem en geen verlies van pluspunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon terugbellen dat je het niet gaat redden, is ie ook niet boos

Als je daarna alsnog met ze wil gaan stappen rij je gewoon verder naar hem toe en bel je hem op om te gaan poolen/bowlen/zuipen/whatever...

werkt altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:42:

Voor zover ik weet moet je toch echt altijd zelf op de X (voor PS3) toets drukken om de afspraak te accepteren. Druk je op rondje, dan maak je geen afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:17:
[...]

Voor zover ik weet moet je toch echt altijd zelf op de X (voor PS3) toets drukken om de afspraak te accepteren. Druk je op rondje, dan maak je geen afspraak.
Maar dan vind je vriendje die je afwimpeld je ook minder leuk, met als gevolg dat je uiteindelijk geen spulletjes meer van hem kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een date accepteerd, pak dan een taxi en druk de rit door met A button (XBOX). De tijd loopt gewoon door en je bent altijd op tijd. Zelfs met de cab service van roman red je het dan meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:52:
[...]

spoiler:
Die 'Special Ability' kan je ook verkrijgen na een aantal dates met een bepaalde chicka!
Wat bedoel je precies over die special ability?
spoiler:
Bedoel je LOSE WANTED STARS? en welke chicka

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
spoiler..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:45:
[...]

Wat bedoel je precies over die special ability?
spoiler:
Bedoel je LOSE WANTED STARS? en welke chicka
spoiler:
Lawchick op lovemeet.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
Zijn er nu verschillende einden?
Want welke ik nu heb daarmee ben ik niet zo blij.

spoiler:
Ik heb nu een dooie roman :(. Beetje zonde vind ik dat. Kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
rhodium schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:06:
Zijn er nu verschillende einden?
Want welke ik nu heb daarmee ben ik niet zo blij.

spoiler:
Ik heb nu een dooie roman :(. Beetje zonde vind ik dat. Kan het ook anders?
spoiler:
Wraak nemen op Dimitri i.p.v. geld pakken

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Heeft iemand trouwens Fernando Martinez al gehoord op een van de radio zenders???

Laslow zit weer in maar ik heb nog geen Fernando gehoord :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Heeft er nog iemand last van vastlopers (Ps3)? Elke 5min (ongeveer) loopt die bij mij vast, en moet ik de stekker eruit halen.
Heb de update geinstalleerd, en men netwerkkabel uitgetrokken, maar hij blijft maar vastlopen!!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
nielsvv schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:19:
Heeft er nog iemand last van vastlopers (Ps3)? Elke 5min (ongeveer) loopt die bij mij vast, en moet ik de stekker eruit halen.
Heb de update geinstalleerd, en men netwerkkabel uitgetrokken, maar hij blijft maar vastlopen!!
ik gelukkig nog niet in 1 keer, 1 keer een "hickup" gehad dat het beeld even stil stond maar na een seconde of zo liep het weer door. Ik heb de netwerk stekker er altijd inzitten dus verbinding met internet is er altijd maar meld me alleen aan op PSN als ik online speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Shao Kahn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:56:

Laslow zit weer in maar ik heb nog geen Fernando gehoord :(
Ik vind die Laslow wel leuk maar het zelfde komt te vaak voorbij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je je telefoon op silent zet, krijg je dan ook 'thumbs down' als mensen je willen bellen? Krijg nu te vaak Roman en Little Jacob die mij bellen, als ik lekker beetje rondcruize door de stad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
SinergyX schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:05:
Als je je telefoon op silent zet, krijg je dan ook 'thumbs down' als mensen je willen bellen? Krijg nu te vaak Roman en Little Jacob die mij bellen, als ik lekker beetje rondcruize door de stad.
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Weet iemand toevallig ook of je je controller settings kunt veranderen? (met welke knop je schiet en zo). Ik zie ook totaal geen toetsenbord ondersteuning. Erg jammer. Ik kan het zo niet spelen.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Weet ik niet, maar ik vind het prima te spelen zo hoor. Wel eventjes wennen in vergelijking met GTA 3 serie, maar had het vrij snel door.
Moest wel erg wennen aan de lompe besturing (heel veel onderstuur) van de auto's, maar dat rijdt ook wel weer leuk (en misschien iets realistischer) als je er aan gewend bent.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:37:
Moest wel erg wennen aan de lompe besturing (heel veel onderstuur) van de auto's, maar dat rijdt ook wel weer leuk (en misschien iets realistischer) als je er aan gewend bent.
De besturing is inderdaad een stuk realistischer geworden. Daarom dat ik me ook afvraag WAAROM sommige mensen dit met toetsenbord willen spelen: je wil echt wel analoge controls gebruiken, wil je niet volop beginnen spinnen zodra je gas geeft of tegen een gebouw plakken bij iedere bocht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Moet wel zeggen dat die auto's allemaal wel flink lomp zijn, dat ze allemaal zo ondersturen. In het begin reed ik overal ondersturend tegenaan, weinig geparkeerde auto's langs de weg zonder schade. Nu pak ik vaak de handrem erbij, of rem netjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:04:
Moet wel zeggen dat die auto's allemaal wel flink lomp zijn, dat ze allemaal zo ondersturen. In het begin reed ik overal ondersturend tegenaan, weinig geparkeerde auto's langs de weg zonder schade. Nu pak ik vaak de handrem erbij, of rem netjes af.
Ik moet zeggen dat ik in het echt ook altijd het gas loslaat en indien nodig afrem voor een bocht... Niet zo vreemd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:45:
[...]

De besturing is inderdaad een stuk realistischer geworden. Daarom dat ik me ook afvraag WAAROM sommige mensen dit met toetsenbord willen spelen: je wil echt wel analoge controls gebruiken, wil je niet volop beginnen spinnen zodra je gas geeft of tegen een gebouw plakken bij iedere bocht.
Enige dat ik jammer vind is dat je A (of wat het op de PS3 dan ook is) ingedrukt moet houden om te rennen. Dat sprinten door te tappen, okee, maar je stuurt met een analoge stick: waarom dan niet gewoon de stick verder naar voren duwen om harder te gaan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:08:
[...]

Ik moet zeggen dat ik in het echt ook altijd het gas loslaat en indien nodig afrem voor een bocht... Niet zo vreemd lijkt me.
Haha je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een bocht moet nemen hoor, daar heb wel wat ervaring mee. Mijn auto neemt de bochten in het echt gelukkig wat beter :P
Alleen wil ik het spelen alsof het GTA 3 is, lekker simpel met een hoop gas de bocht door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
GreenSky schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:04:
Echt onderstuur heb ik geen last meer van, ga altijd netjes met overstuur door de bocht. (verschilt natuurlijk per auto) Kwestie van wennen en oefenen. Ik vind de besturing nu dan ook heerlijk. :D

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja het went en gaat idd steeds lekkerder spelen. Net als het schieten vanuit de auto, bakte ik in eerste instantie ook helemaal niks van, gaat nu ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schieten en ondertussen rijden tegelijk blijf ik wel een drama vinden

rijden, trigger en pookje
mikken met andere pookje
schieten

kan net..
maar waar ik dan meestal de fout mee inga dat ik zodanig focus op het schieten dat het rijden niet goed gaat of zodanig focus op rijden dat het schieten niet goed gaat..
en gaat allebei goed dan komt het overige verkeer, scripted events en toeval er nog eens bij..
(bijvoorbeeld dat de ander ergens tegen aanknalt, je er voorbij rijdt, dan probeert op de auto te mikken (half achter je ondertussen) ben je bijna gefocussed op de auto trekt ie op . dus weer bijsturen qua focus in de hoop de bestuurder om te leggen wat net niet lukt waardoor de auto die je achterna zit weer een groot stuk voor je zit op het moment dat je denkt shit snel gas geven, waardoor je weer op top speed probeert in te lopen waardoor je nog sneller zelf crashed of hem per ongeluk inhaalt .. enzenz)

nouja .. zal wel - need more practice
ben nu zelf langzaam bezig om de savegame van de 2e keer waar ik alleen story mode zo snel mogelijk gedaan heb uit te breiden naar 100%

maar dan wel met een beetje structuur, per onderdeel op de checklist aflopen zodat ik hopelijk niet de eeuwige -ik ben eeeeergens een 'hidden package' vergeten *zucht* moet ze allemaal opnieuw langs- achtige fouten maak..

story line - done
20 random current crimes done
most wanted list x3 - done
jacob packages - done

heel veel todo :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dat rijden en schieten betreft, heel vaak als je iemand achtervolgt kun je op B(Xbox360) drukken en dan focused ie gelijk op je doelwit, LB indrukken en knallen maar. Gaat bij mij iig altijd wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:19:
wat dat rijden en schieten betreft, heel vaak als je iemand achtervolgt kun je op B(Xbox360) drukken en dan focused ie gelijk op je doelwit, LB indrukken en knallen maar. Gaat bij mij iig altijd wel goed
Damn zo kan het ook natuurlijk haha, ik heb tot nu toe alles met de hand gemikt tijdens rijden.
Wel in een keer de 2 motorrijders in een missie van de weg geknald in een keer zonder auto-aim :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.