[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 85.695 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Dwayne:
spoiler:
Je moet even je email ophalen, na verloop van tijd krijg je een emailtje van Dwayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
6 sterren kun je makkelijk halen op balkon van het "optionele" ;) savehuis op het 2e eiland.
Agenten kunnen niet op jou dak komen, maar wel op het dak van het gebouw er net naast.
Je kunt dekking zoeken achter een muurtje en dan 1 voor 1 de agenten afknallen die uit het trappenhuis komen. Af en toe even een helicopter neerhalen natuurlijk. Dit doe ik niet met sniper of RPG maar gewoon met de asault rifle autolocken op de schutters en die neerschieten. De heli vlucht dan gewoon. Je kunt zo gewoon in dekking blijven achter he muurtje. Na een tijdje haal je de 6 sterren wel.
Overigens viel me op dat na een tijd er geen helicopters en agenten meer aankwamen, maar dat de politie de hele blok rondom het gebouw omsingeld had. Ze bleven gewoon rondjes om het gebouw lopen en wachten tot ik beneden kwam. Het mooie van die plek is dat je gewoon naar binnen kan lopen en saven ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:19:
[...]
betreffende de missie om de drugsdealer te achtervolgen in t trappen huis:

spoiler:
op een gegeven moment krijg je de melding dat ie 'spooked' is, en dat er van door gaat, dan moet je gewoon achter em aanrennen, tot ie een gebouw binnenrent, dan moet je daar achter hem aangaan naar z'n appartement, en de rest laat zich wel raden :)

edit: eerst gewoon rustig achter em aan blijven lopen trouwens..
het lukt me niet,(heb gister 4 uur lang zitten proberen)(heb pas een maand een xbox360 ) is er iemand die een save game heeft met deze missie voltooid zodat ik toch verder kan, want ik kan nu geen nieuwe opdrachten doen dan alleen via email autos jatten enzo. ik wil graag verder.

en is een mogelijkheid om voor deze missie naar het 2e eiland te kunnen?

hoeveel eilanden zijn er (tellen alle kleintjes ook mee?)? en hoe heette deze eilanden op volgrode ik kan dit nergens terug vinden

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt me niet,(heb gister 4 uur lang zitten proberen)(heb pas een maand een xbox360 )
Waar/wanneer gaat het fout dan?
Niet zonder dat de hele LCPD achter je aan krijgt.
hoeveel eilanden zijn er (tellen alle kleintjes ook mee?)? en hoe heette deze eilanden op volgrode ik kan dit nergens terug vinden
Je hebt drie grote eilanden en twee kleintjes (ik reken bohan ook als een kleintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:55:
[...]

het lukt me niet,(heb gister 4 uur lang zitten proberen)(heb pas een maand een xbox360 ) is er iemand die een save game heeft met deze missie voltooid zodat ik toch verder kan, want ik kan nu geen nieuwe opdrachten doen dan alleen via email autos jatten enzo. ik wil graag verder.

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:05:
[...]

[...]

[...]

Je hebt drie grote eilanden en twee kleintjes (ik reken bohan ook als een kleintje)
Charger eiland, Conan Island (of hoe het ook heet waar je Snow Storm moet doen), Happiness Island zijn de 3 kleine eilanden .

De 4 hoofdeilanden zijn: Broker/Dukes, Bohan (sorry, maar dat is te omvangrijk om als klein eilandje te rekenen) Alqonquin en Alderney.

Over die missie: die is echt te makkelijk voor woorden als je gewoon erachteraan rent (niet eens op topsnelheid), trappenhuis opgaat (wel beetje ala wielrenners die ideale lijn op de trap nemen) en dan de boel af te maken. Als je deze niet kan halen, kun je andere missies ook wel vergeten, waardoor ik het afraad om maar een savegame te gaan downloaden (a. je wilt het zelf doen en b. als dit je niet lukt zit je na 3 missies weer vast)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 10:33 . Reden: Netjes gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:05:
[...]

[...]

ik achtervolg t manneke en die begint te rennen dan ren k achter m aan maar de trap oprennen na de 1e verdieping (steeds draaien om de trap om te kunnen en steeds de A indrukken om te blijven rennen) dan loopt hij op me uit en dan verlies ik m, ik haal zo nooit de bovenste etage.

[...]

[...]
moet ik deze achter me aankrijgen om naar t 2e eiland te kunnen?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:27:
[...]

[...]

Charger eiland, Conan Island (of hoe het ook heet waar je Snow Storm moet doen), Happiness Island zijn de 3 kleine eilanden .

De 4 hoofdeilanden zijn: Broker/Dukes, Bohan (sorry, maar dat is te omvangrijk om als klein eilandje te rekenen) Alqonquin en Alderney.

Over die missie: die is echt te makkelijk voor woorden als je gewoon erachteraan rent (niet eens op topsnelheid), trappenhuis opgaat (wel beetje ala wielrenners die ideale lijn op de trap nemen) en dan de boel af te maken. Als je deze niet kan halen, kun je andere missies ook wel vergeten, waardoor ik het afraad om maar een savegame te gaan downloaden (a. je wilt het zelf doen en b. als dit je niet lukt zit je na 3 missies weer vast)
ik ga t straks proberen. maar als ik tot de 4e verdieping moet lopen moet ik daarna weer n trap op om hoe moet ik dan lopen dat ik dit eventjes weet voordat ik m daar verlies.

en waar is n savegame te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:55:
Het lukt me niet,(heb gister 4 uur lang zitten proberen)(heb pas een maand een xbox360 ) is er iemand die een save game heeft met deze missie voltooid zodat ik toch verder kan, want ik kan nu geen nieuwe opdrachten doen dan alleen via email autos jatten enzo. ik wil graag verder.
Als je al problemen hebt met "Shadow" ga je het nog moeilijk krijgen in het spel. Check GTA4.net voor een walkthrough
Volgens mij kan je geen savegames uitwisselen op een Xbox.

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 04-06-2008 10:51 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gekeken bij walkthroughs, of je misschien iets over het hoofd ziet, waardoor je telkens net niet snel genoeg bent.

Wat die politie betreft, die bewaken de bruggen naar de overige eilanden, als je daar toch in de buurt komt (bijvoorbeeld door naar de overkant te zwemmen, of met een motor langs de blokkades te rijden), dan komen ze achter je aan.

@BusProcesMan:
Ja, klopt wel wat je zegt over de eilanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:39
deCube schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:25:
Wat betreft de 30.000:

spoiler:
zoek even wat auto's voor Stevie, circa 8.000-10.000 per auto als hij geen of nauwelijks schade heeft
Zoveel krijg je niet ;)

spoiler:
Hij geeft mij maar 800 tot 1100

[ Voor 10% gewijzigd door Ditmar op 04-06-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:50:
[...]

ik ga t straks proberen. maar als ik tot de 4e verdieping moet lopen moet ik daarna weer n trap op om hoe moet ik dan lopen dat ik dit eventjes weet voordat ik m daar verlies.

Je moet lopen totdat de indicator vol rood wordt (dus dat er geen pijltje naar boven/beneden meer in de rode bol staat), dan moet je links de gang in en de deur verrot knallen, enkele seconden later geef je de gangleden dezelfde behandeling als de deur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StepDit schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:16:
[...]

Zoveel krijg je niet ;)

spoiler:
Ik krijg toch echt zo rond de 30 mille als ik een auto naar Stevie breng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Als je al problemen hebt met "Shadow" ga je het nog moeilijk krijgen in het spel. Check GTA4.net voor een walkthrough

[...]

Volgens mij kan je geen savegames uitwisselen op een Xbox.
Het hoeft niet zo'n heel groot probleem te zijn.

Toen ik net begon op me PS2 was ik een week (!) bezig om alleen die allereerste missie van GTA San Andreas te doen (op dat fietsje naar huis), later heb ik GTA SA 100% uitgespeeld en nu gaat het als een speer bij GTA4 en ook de eerste 3 online potjes met 8+ mensen won ik achter elkaar.

Er is dus nog hoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:25:
[...]

Ik krijg toch echt zo rond de 30 mille als ik een auto naar Stevie breng
Oeps, ik deed ze voor Brucie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet (als je eenmaal alle Stevie's auto's hebt gedaan) voor zijn garage gaan staan en elke auto die langs rijdt stelen en meteen achteruit de garage inrijden (0% schade dan, gigantisch snel en veel geld).

Dat is namelijk extra feature die krijgt na het vinden van alle auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:10:
Je moet (als je eenmaal alle Stevie's auto's hebt gedaan) voor zijn garage gaan staan en elke auto die langs rijdt stelen en meteen achteruit de garage inrijden (0% schade dan, gigantisch snel en veel geld).

Dat is namelijk extra feature die krijgt na het vinden van alle auto's
Ik vind dit wel een overbodige feature. Je hebt nooit je geld nodig, ik had aan het einde van de story mode genoeg geld om in principe alles te kopen wat ik maar wou, alleen is dat niet mogelijk in het spel :(.
Voor een achievement is het misschien de snelste manier, maar een echte meerwaarde heeft het voor mij niet. Heb een PS3, dus ik heb dat soort achievements niet. Ach ja.....

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Blijkbaar heb ik de bug die meerdere mensen hebben, ik heb geen missies van Stevie en ik heb zijn telefoon nummer ook niet. Ik zie wel een sms bericht dat ik een Rancher moet stelen voor hem. Dat bericht is aardig oud.

Edit : al gelukt. Die sms is de eerste missie ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Ditmar op 04-06-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor socialclub onderdeel marathon mag je 120.000 kogels afschieten, denk dat je daar nog wel wat dollar aan kan besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Dan zul je die rancher moeten vinden en naar steve brengen. Er komt geen stip op de kaart waar die rancher staat, je moet em eerst zelf vinden.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gopal schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:38:
[...]

Ik vind dit wel een overbodige feature. Je hebt nooit je geld nodig, ik had aan het einde van de story mode genoeg geld om in principe alles te kopen wat ik maar wou, alleen is dat niet mogelijk in het spel :(.
Voor een achievement is het misschien de snelste manier, maar een echte meerwaarde heeft het voor mij niet. Heb een PS3, dus ik heb dat soort achievements niet. Ach ja.....

Gopal
Nouja, het is handig voor die RPG's die 5000 dollar kosten (ik weet dat je ze ook op de map kunt halen, maar dan ben je ook 8x heen en weer aan het lopen).

Toch vind ik het jammer dat ik niet vai die site van Auto Exotic auto's kan kopen (heb tel nummers al geprobeerd), want ik wil wel een infernus kopen aangezien je die nergens ziet. Daarnaast is het zo dat het wel leuk zou zijn geweest als je bijv aandelen op de DASWQ kon kopen of zelfs bedrijven (en ook daadwerkelijk in meer gebouwen zou kunnen zoals beloofd)

Online valt me toch erg tegen, er wordt alleen deathmatch gespeeld omdat iedereen dat hoogtse rangetje wil (beetje ala Karkand in BF2, maar dat was tenminste nog elke keer gaaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden die auto's eigenlijk random opgenoemd? of moet je altijd eerst die ranger halen. Want ik heb ook geen smsje meer van steve. Wel gehad, maar staat niet meer in m'n telefoon. Het icoontje van die garage staat ook aangegeven op m'n kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:01:
worden die auto's eigenlijk random opgenoemd? of moet je altijd eerst die ranger halen. Want ik heb ook geen smsje meer van steve. Wel gehad, maar staat niet meer in m'n telefoon. Het icoontje van die garage staat ook aangegeven op m'n kaart.
Ik moest eerst die Maybach halen (Constiglietti ofzo), random dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StepDit schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:47:
Blijkbaar heb ik de bug die meerdere mensen hebben, ik heb geen missies van Stevie en ik heb zijn telefoon nummer ook niet. Ik zie wel een sms bericht dat ik een Rancher moet stelen voor hem. Dat bericht is aardig oud.

Edit : al gelukt. Die sms is de eerste missie ;).
Dat is geen Bug, dat is een missie voor stevie. In het smsje staat als het goed is waar je de auto kunt vinden. Deze moet je daarna bij hem droppen, later krijg je meer smsjes!

edit: precies ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:00:
Toch vind ik het jammer dat ik niet vai die site van Auto Exotic auto's kan kopen (heb tel nummers al geprobeerd), want ik wil wel een infernus kopen aangezien je die nergens ziet. Daarnaast is het zo dat het wel leuk zou zijn geweest als je bijv aandelen op de DASWQ kon kopen of zelfs bedrijven (en ook daadwerkelijk in meer gebouwen zou kunnen zoals beloofd)
Ben ik het met je eens. Via het internetcafe de tel. nummers opgezocht, gebeld maar was een incorrect nummer. Helaas hebben ze dat niet uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

StepDit schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:16:
[...]

Zoveel krijg je niet ;)

spoiler:
Hij geeft echt wel meer hoor, de hoogste is ongeveer 40.000 maar gemiddeld zo'n 10.000

Jij hebt zeker heel veel damage gemaakt?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

painkill schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:36:
[...]

Hij geeft echt wel meer hoor, de hoogste is ongeveer 40.000 maar gemiddeld zo'n 10.000

Jij hebt zeker heel veel damage gemaakt?
Damage?

Voor dat soort bedragen moet hij volgens mij met niet meer dan een deur zijn gearriveerd bij Stevie's garage!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat bij Brucie bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Damage?

Voor dat soort bedragen moet hij volgens mij met niet meer dan een deur zijn gearriveerd bij Stevie's garage!
:D
StepDit schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:31:
[...]

Oeps, ik deed ze voor Brucie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:42:
[...]
Gaat die wanted als je op dat vliegveld komt ooit weg? Ik stunt er graag maar krijg altijd op slag 4 sterren. Heb nu die helikopter achievement gehaald onder de bruggen, maar nog niet kunnen testen of dat werkt.
Op een gegeven moment moet je daar een heli landen. Op de terugweg pikte ik dat voertuig even mee en heb ik die voor de deur geparkeerd. Ik weet niet of je die anders ook kan ophalen.

Ik ben het nu voor een tweede keer aan het doorlopen. De eerste keer was ik mijn Infernus kwijtgeraakt. Iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
harlekein schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:56:
[...]

Op een gegeven moment moet je daar een heli landen. Op de terugweg pikte ik dat voertuig even mee en heb ik die voor de deur geparkeerd. Ik weet niet of je die anders ook kan ophalen.

Ik ben het nu voor een tweede keer aan het doorlopen. De eerste keer was ik mijn Infernus kwijtgeraakt. Iemand enig idee hoe ik die terug kan krijgen?
die infernus dingen zie ik nog regelmatig her en der rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 08-09 10:32
Is hier iemand die zonder 'connection to one or more players has been lost' multiplayer kan spelen vanachter een speedtouch modemrouter (706 in mijn geval)?

Ik heb nu alles zo'n beetje wel geprobeerd om een keer online te spelen (zonder te hosten, dat werkt wel) maar niets helpt. Sta nu op het punt om een modem zonder ingebouwde router te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik zometeen ff helemaal opnieuw beginnen met GTA en er eens goed voor zitten, heb nu steeds een half uurtje-uurtje gespeeld en ik mis het GTA gevoel... :P Was nog niet zo ver dus is niet echt erg om te doen,

Is er eignelijk een vaste avond waarop GoTters online zijn (ik heb PS3 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StepDit schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:57:
Betreft de achievement "One Man Army - Survive 5 minutes on 6 star wanted level."
Hoe kan ik deze 'makkelijk' halen?
Ik heb een aantal guides gezien en gelezen waarin mensen de subway ingaan zodra ze het eerste eiland rechtsboven hebben geunlockt, in mijn geval heb ik alle eilanden al dus kan ik dit geintje niet meer uithalen.

Heeft iemand anders hier een leuk truukje of tip voor? Ik krijg die 6 sterren niet zo makkelijk 8)7.
Tevens moet ik nog 30.000 bij elkaar zien te sprokkelen, kan ik dit snel bij elkaar visse a.d.h.v. side missions?
Ik ben ook in MiddlePark op het museum gaan zitten, steeds bij dat deurtje cover zoeken.

Mijn tips:
Full RPG ammo en daarmee ook raak schieten op heli's! (Om 6 sterren te halen)
Full M4 ammo en dit bewaren tot je 6 sterren hebt. Zo kun je de gasten uit de choppers neermaaien.
Body armor en full health. Heb je zeker nodig.
Nades om naar beneden te gooien om 6 sterren te halen.
Wat sniper kogels om 6 sterren te halen.

Verder gewoon veel dekking zoeken en om de heli's denken :).

Andere tips:
Pak een heli en vlieg boven een eiland waar je niet mag.

Rijd met je auto een klein stukje op het eiland waar je niet mag en ga terug de stad in. Duik in elk zijstraatje :).

Piece of cookie hoor!
joriske18 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:15:
[...]

Ik ben volledig bewapend met behulp van een heli op het dak van het museum in middle park gaan staan. Dan wat flikken afschieten en heli's neer halen en je hebt die achievement zo.

Ik had ook wel het geluk dat de laatste minuut ofzo, wanneer bijna al mijn kogels op waren, er geen poltie heli's meer kwamen.

Wat ook nog kan lukken is met een hummer rond middle park rijden en wat granaten laten vallen.
Ik precies hetzelfde dus, ik had zelfs geplant om met 6 sterren de heli weer in te stappen. Toen ik echter een heli neerhaalde met een RPG, storte die precies neer op mijn heli, waardoor mijn ontsnappings plan in duigen viel ;(.
Huig schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:44:
Laat ik nou precies hetzelfde probleem hebben. Hij "liked" me @ 64%, en ik kan hem niet bellen (voicemail). Vreemd genoeg heb ik daar nog niets over gevonden. Misschien dat je, als je nog missies voor hem doet je met hem kan afspreken, om z'n like-ness omhoog te krijgen...

Ik heb zelf geen zin om weer het hele spel door te lopen om daar te komen.
Volgens mij moet hij je 75% of 80% liken. Bellen en emailen doet hij jou wel, reageer daar gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:49

BreeeZe

Devt

Plankton schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:36:
Is hier iemand die zonder 'connection to one or more players has been lost' multiplayer kan spelen vanachter een speedtouch modemrouter (706 in mijn geval)?

Ik heb nu alles zo'n beetje wel geprobeerd om een keer online te spelen (zonder te hosten, dat werkt wel) maar niets helpt. Sta nu op het punt om een modem zonder ingebouwde router te kopen
Ik heb een speedtouch 546, daarin had ik een optie om het externe ip aan m'n router achter m'n modem toe te wijzen.
Daarna ps3 een vast ip adres op de router en instellen als dmz host.
Sindsdien werkt hij bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Echt geweldig wat net gebeurde! >:)

Ik zie een Mercedes look-a-like wagentje voorbij komen die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Dus ik dacht bij mezelf ik ga de bestuurder onder gunpoint er zelf uit laten komen, wat ie dus niet deed.. hij bleef verschrikt achter het stuur. Ik stond voor de auto en ik schiet die gast door zn kop waarna hij met zn kop op het stuur valt, de toeter de hele tijd afgaat, en die gast me overrijd en nog een stukje of 20 meter doorgast.
Terwijl ik opsta pakken de bestuurders van de 3 auto's die achter deze Mercedes stonden allemaal hun shotties en uzi's en word ik genadeloos neergemaaid want ik was op low health. Wat een helden in Liberty City. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 22:17
Ik heb die "one man army" zelf vorige week gehaald, was toevallig met een helikopter en lette even niet op, meteen 6 sterren met 14 minuten.
:+
Blaim schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:11:

Terwijl ik opsta pakken de bestuurders van de 3 auto's die achter deze Mercedes stonden allemaal hun shotties en uzi's en word ik genadeloos neergemaaid want ik was op low health. Wat een helden in Liberty City. :D
DAT was dus wat me heel lang terug dus overkwam, ik snapte al niet dat me dat weer gebeurde :D

[ Voor 59% gewijzigd door Mutatie op 05-06-2008 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:53
Blaim schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:11:
Echt geweldig wat net gebeurde! >:)

Ik zie een Mercedes look-a-like wagentje voorbij komen die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Dus ik dacht bij mezelf ik ga de bestuurder onder gunpoint er zelf uit laten komen, wat ie dus niet deed.. hij bleef verschrikt achter het stuur. Ik stond voor de auto en ik schiet die gast door zn kop waarna hij met zn kop op het stuur valt, de toeter de hele tijd afgaat, en die gast me overrijd en nog een stukje of 20 meter doorgast.
Tsja "gangsters for life", sommige buurten zijn niet meer wat het geweest is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdinho
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Cyberdinho

Panna-koning

Ik mis mijn Infernus ;(

spoiler:
Dat was dus de welbekende Infernus die Bernie aan Nico doneert. Deze gebruikte ik als date-car :P. Ik had de Infernus voor mijn deur bij mijn appartement geparkeerd samen met een Sultan RS (die ik ergens noordelijk gevonden had in de buurt van Pegorino). Maar na een save-game was de Infernus opeens verdwenen :'(

Ik schop de bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nadat ik die auto
spoiler:
van Bernie gekregen had
zag ik hem ook gewoon rondrijden. Volgens mij toen ik in een Turismo reed. Ik heb nu 2 van die inferus bakken bij 2 verschillende safehouses.

Oh ja, nogmaals over die one man army. Als je het op de manier doet zoals ik hem beschreef, vanaf het balkon van je "optionele" safehouse, dan hoef je alleen maar de 6 sterren te halen.
Je gaat dan gewoon binnen in je appartement zitten, en kunt bij wijze van spreke makkelijk een uur op 6 sterren halen. Er kan dan toch niemand bij je.

[ Voor 45% gewijzigd door M a r c o op 05-06-2008 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberdinho schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 04:31:
Ik mis mijn Infernus ;(

spoiler:
Dat was dus de welbekende Infernus die Bernie aan Nico doneert. Deze gebruikte ik als date-car :P. Ik had de Infernus voor mijn deur bij mijn appartement geparkeerd samen met een Sultan RS (die ik ergens noordelijk gevonden had in de buurt van Pegorino). Maar na een save-game was de Infernus opeens verdwenen :'(
Ja die dingen zijn nog zeldzaam ook, zelfs als ik er een rondje mee rijd zie ik vaak geen andere verschijnen. Ziet er wel gaaf uit beetje kruising tussen een Murcielago en een Zonda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Trailer van Saint's row 2, hierin hebben ze het duidelijk over GTAIV:
http://uk.xbox360.ign.com...srow2_trailer_060408.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:15:
[...]

Ja die dingen zijn nog zeldzaam ook, zelfs als ik er een rondje mee rijd zie ik vaak geen andere verschijnen. Ziet er wel gaaf uit beetje kruising tussen een Murcielago en een Zonda.
Hij zou inderdaad best eens wat vaker mogen verschijnen.

Ook ben ik nog geen SuperGT in het wild tegengekomen.

Jammer dat ze deze auto's niet bij Auto Erotic hebben staan (daar staan alleen auto's die absoluut niet Erotic zijn)

Die kanl uit de uitlaat is stoer, net zoals van de Viper (Banshee)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Ja, een super bak! Ik ga d'r ook maar eens een chick in meenemen. Het heeft iig een dikke aantrekkingskracht op de vrouwen van de straat. ;)

spoiler:
Vraagje van andere strekking: ik heb na de missie dat je PlayboyX of Dwayne moet killen, ik heb Playboy gekilld, per ongeluk het gesprek weg gedrukt wat je krijg als Nico die Dwayne opbelt direct na de missie. Kan iemand me vertellen wat er in dit gesprek gezegd werd? Helaas ging ie dus over m'n autosave heen na de missie dus ik kon 'm niet nog een keer spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:38:
[...]

Ja, een super bak! Ik ga d'r ook maar eens een chick in meenemen. Het heeft iig een dikke aantrekkingskracht op de vrouwen van de straat. ;)

spoiler:
Vraagje van andere strekking: ik heb na de missie dat je PlayboyX of Dwayne moet killen, ik heb Playboy gekilld, per ongeluk het gesprek weg gedrukt wat je krijg als Nico die Dwayne opbelt direct na de missie. Kan iemand me vertellen wat er in dit gesprek gezegd werd? Helaas ging ie dus over m'n autosave heen na de missie dus ik kon 'm niet nog een keer spelen. :(
spoiler:
Niko vertelt Dwayne dat Playboy X is omgelegd, daarnaasy zegt hij dat Playboy X hem wilde vermoorden en daar veel geld voor over had (oftewel: ik heb wat tegoed van je!), vervolgens bedankt Dwayne hem. Dwayne stuurt vervolgens een e-mail die jij positief moet replyen en dan is hij je vriend (2x bowlen en hij stuurt vanaf dan 2 bodyguards wanneer je wilt)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
M a r c o schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:15:
Nadat ik die auto
spoiler:
van Bernie gekregen had
zag ik hem ook gewoon rondrijden. Volgens mij toen ik in een Turismo reed. Ik heb nu 2 van die inferus bakken bij 2 verschillende safehouses.

Oh ja, nogmaals over die one man army. Als je het op de manier doet zoals ik hem beschreef, vanaf het balkon van je "optionele" safehouse, dan hoef je alleen maar de 6 sterren te halen.
Je gaat dan gewoon binnen in je appartement zitten, en kunt bij wijze van spreke makkelijk een uur op 6 sterren halen. Er kan dan toch niemand bij je.
Yep, heb de achievement gehaald. Eenvoudige spot is dat! Koop RPG, wat sniper kogels, AK, MP5 en knallen maar. Daarna lekker chillen op de bank, tv kijken ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:07:
[...]

spoiler:
Niko vertelt Dwayne dat Playboy X is omgelegd, daarnaasy zegt hij dat Playboy X hem wilde vermoorden en daar veel geld voor over had (oftewel: ik heb wat tegoed van je!), vervolgens bedankt Dwayne hem. Dwayne stuurt vervolgens een e-mail die jij positief moet replyen en dan is hij je vriend (2x bowlen en hij stuurt vanaf dan 2 bodyguards wanneer je wilt)
spoiler:
Ik heb Dwayne is een keer gebeld tijdens de missie dat je Roman moet redden uit een of ander magazijn, en toen kwamen er drie van Dwayne's hulpjes, dus ik denkj dat het varieert met de moeilijkheidsgraad van een missie waarbij het minimum twee hulpjes is als je Dwayne zomaar belt.

Gopal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gopal schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:42:
[...]

spoiler:
Ik heb Dwayne is een keer gebeld tijdens de missie dat je Roman moet redden uit een of ander magazijn, en toen kwamen er drie van Dwayne's hulpjes, dus ik denkj dat het varieert met de moeilijkheidsgraad van een missie waarbij het minimum twee hulpjes is als je Dwayne zomaar belt.

Gopal
spoiler:
Toen had ik nog niet eens "de keuze" moeten maken. Hoe kon jij dat allemaal al gehad hebben bij die missie?

Daarnaast zijn de missies nu al te makkelijk, daarom gebruik ik het vooral als ik van Brucie een auto moet jatten midden in gang-territorium (die zijn zooooo makkelijk dat ik dan juist weer zonde vindt om me kogelvrije vest 1% te laten beschadigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:11:
[...]

spoiler:
Toen had ik nog niet eens "de keuze" moeten maken. Hoe kon jij dat allemaal al gehad hebben bij die missie?

Daarnaast zijn de missies nu al te makkelijk, daarom gebruik ik het vooral als ik van Brucie een auto moet jatten midden in gang-territorium (die zijn zooooo makkelijk dat ik dan juist weer zonde vindt om me kogelvrije vest 1% te laten beschadigen)
spoiler:
Missieverloop is niet bij iedereen hetzelfde natuurlijk. Ik vond de Playboy X/Dwayne missies wel leuk, dus die heb ik allemaal achter elkaar willen doen en toen kreeg ik al snel de ''keuze''. Ik heb mijn mail gecontroleerd, wat ik toen vaak deed vanwege de opdrachten van Brucie, en heb een positief bericht teruggestuurd naar Dwayne. Een paar missies daarna kreeg ik van Mallorie te horen dat Roman was ontvoerd en toen ik aan kwam rijden heb ik Dwayne geprobeerd te bellen, wat lukte.
Daar kwamen drie handlangers van Dwayne aan, die mij hebben geholpen...soort van, aangezien ze niet heel erg goed kunnen richten :P.

Gopal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gopal schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:22:
[...]

spoiler:
Missieverloop is niet bij iedereen hetzelfde natuurlijk. Ik vond de Playboy X/Dwayne missies wel leuk, dus die heb ik allemaal achter elkaar willen doen en toen kreeg ik al snel de ''keuze''. Ik heb mijn mail gecontroleerd, wat ik toen vaak deed vanwege de opdrachten van Brucie, en heb een positief bericht teruggestuurd naar Dwayne. Een paar missies daarna kreeg ik van Mallorie te horen dat Roman was ontvoerd en toen ik aan kwam rijden heb ik Dwayne geprobeerd te bellen, wat lukte.
Daar kwamen drie handlangers van Dwayne aan, die mij hebben geholpen...soort van, aangezien ze niet heel erg goed kunnen richten :P.

Gopal
spoiler:
Ik was juist om die Playboy X /Dwayne missies helemaal opnieuw begonnen en heb die gedaan zodra ik kon. Ik kon echter pas na de ontvoering van Roman kiezen tussen Playboy of Dwayne. Ik was totaal gefocust op die missie en heb binnen 5 uur vanaf 0% tot dat punt geklommen op maandagavond, dus waarom jij dan pas later dat belletje kreeg......

Maakt verder niet uit, maar bijvoorbeeld bij Three Leaf Clover hadden ze wel handig geweest voor covering fire (sprayen zodat politie dekking zoekt) en kanonnenvoer.

Het wordt trouwens wel heel erg zwart op deze pagina met al die mega-grote spoilers.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 12:39 . Reden: Spoiler tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:39:
[...]

spoiler:
Ik was juist om die Playboy X /Dwayne missies helemaal opnieuw begonnen en heb die gedaan zodra ik kon. Ik kon echter pas na de ontvoering van Roman kiezen tussen Playboy of Dwayne. Ik was totaal gefocust op die missie en heb binnen 5 uur vanaf 0% tot dat punt geklommen op maandagavond, dus waarom jij dan pas later dat belletje kreeg......

Maakt verder niet uit, maar bijvoorbeeld bij Three Leaf Clover hadden ze wel handig geweest voor covering fire (sprayen zodat politie dekking zoekt) en kanonnenvoer.

Het wordt trouwens wel heel erg zwart op deze pagina met al die mega-grote spoilers.
spoiler:
Misschien dat sommige missies 'at random' worden gegenereerd, zodat niet elke keer dat je het speelt jij dezelfde missies achter elkaar moet spelen. Maar dat is iets wat ik niet zeker weet.

Of het mogelijk is met Three Leaf Clover Dwayne z'n handlangers erbij te halen betwijfel ik, aangezien je al met de Ieren aan het rondrennen bent. Daarnaast kon ik met de laatste missie (Pegorino) ook Dwayne niet bellen, ik kreeg gelijk zijn voicemail.

Woohoo, long live spoilertags!

Gopal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja .. ze kunnen minder groot natuurlijk
spoiler:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:39:
[...]

Ik was juist om die Playboy X /Dwayne missies helemaal opnieuw begonnen en heb die gedaan zodra ik kon. Ik kon echter pas na de {spoiler} ontvoering van Roman kiezen tussen Playboy of Dwayne.{/spoiler} Ik was totaal gefocust op die missie en heb binnen 5 uur vanaf 0% tot dat punt geklommen op maandagavond, dus waarom jij dan pas later dat belletje kreeg......

Maakt verder niet uit, maar bijvoorbeeld bij Three Leaf Clover hadden ze wel handig geweest voor covering fire (sprayen zodat je aanvallers dekking zoeken) en kanonnenvoer.

[/quote]

sorry voor de brute edit, maar ik zie niet in dat wat er nu niet tussen spoiler tags staat dusdanig een spoiler is dat het tussen spoiler tags moet (maargoed, ben geen moderator en ianal (i am not a lawyer))
en heb daarnaast alleen het woord politie vervangen door aanvallers

dat er uberhaubt missies zijn voor Playboy X /Dwayne zegt niets
dat er een missie is die three leaf clover heet zegt niets
en dat je aangevallen wordt tijdens die missie, tja aangezien 95% van de missies een combinatie is van rijden en/of schieten en/of rijdend schieten zegt ook niets. daarnaast zoals ik al eerder gezegd hebt vind ik het naief om een bank te beroven (binnen gta, of in een film of whatever) en dan niet een shootout te verwachten..maargoed

.. op het laatste moment toch alles maar tussen tags gezet, an sich is zo wel duidelijk wat IK wel en niet zou spoilertaggen

alles maar tussen spoilertags gezet, ik zelf vind het geen spoiler in deze vorm, maar ongetwijfeld iemand anders misschien weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel uitkijken dat je niet over twee heel uiteenlopende dingen begint in je spoilertags.

Zo ben ik nog niet bij de laatste missie, maar nu weet ik dus dat ik die
spoiler:
Pegorino maffia gast moet omleggen

Wel moet ik toegeven dat ik het "verhaalkeuzelijstje" van GTAWiki heb uitgeprint om te voorkomen dat
spoiler:
ik weer fouten maak zoals het omleggen van Dwayne in plaats van Playboy X, waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen

Holland Play
spoiler:
Wisten jullie trouwens dat als je die Clarence laat leven hij je gaat proberen te vermoorden als Random character? Afmaken dus die gast met sniper, maakt de missie ook nog eens veel makkelijker omdat je gewoon in die kraan kan klimmen en niet eerst zijn 15 gastjes hoeft af te maken.

Laatste vraagje voor mensen die weten hoe he systeem met random characters werkt:
spoiler:
Blijven die random characters totdat je ze speelt of verdwijnen ze weer als je uit de buurt bent, want zo staat de random character van die junk niet meer op mijn map, daarnaast had ik random characters die ik bij de eerste keer niet was tegengekomen, ik meen Ivan (die had ik laten leven).

Vraag me af wat de random character missie van Cherise zou worden (die heb ik namelijk helemaal overhoop geknald)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:33
Weet niet of het al gepost is maar bij bart smit is de limited edition in de aanbieding . 60 euro is wel een net prijsje vind ik.

http://www.bartsmit.com/s...ltsByPage=50&sorting=name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:17:
[...]
spoiler:
Blijven die random characters totdat je ze speelt of verdwijnen ze weer als je uit de buurt bent, want zo staat de random character van die junk niet meer op mijn map, daarnaast had ik random characters die ik bij de eerste keer niet was tegengekomen, ik meen Ivan (die had ik laten leven).

Vraag me af wat de random character missie van Cherise zou worden (die heb ik namelijk helemaal overhoop geknald)
spoiler:
Voor Cherise moet je haar nieuwe vriendje afrossen. Of ze blijven plakken, of naar verloop van tijd weggaan, weet ik niet, ik denk het niet.
Wel verdwijnen ze als je hun missie gedaan hebt. Sommige duiken dan weer ergens anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 20:39:
Is er eignelijk een vaste avond waarop GoTters online zijn (ik heb PS3 versie)
Niet dat ik weet, wat ik doe is als ik online ga is kijken welke GOT'ers online zijn en die dan uitnodigen en samen mee spelen, ik heb er een aantal in mijn vriendenlijst staan, hun PSN IDs staan in dit topic (mijn ID is Svennie-NL, voeg me maar toe als je online wil spelen of de dual player missies wil spelen).

Om een afspraak te maken kan je op IRC terecht, of een prive bericht sturen, het is niet de bedoeling om dat in dit topic te doen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Gister de (360) Achievement: You killed a Rockstar! (10G) gehaald, al meer mensen hier die deze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat de uitnodig functie (bij mij) nog niet werkt.

Als ik wordt uitgenodigd: zodra ik accepteer zegt hij de "connection to one or more players lost...." of "session no longer exits" melding
Als ik uitnodig: de ander komt niet (waarschijnlijk zelfde probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Mijn PSN-ID: Blaime

Ik zou graag eens uitgenodigd worden als er een GTA 4 GoT bijeenkomst is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:32:
Probleem is dat de uitnodig functie (bij mij) nog niet werkt.

Als ik wordt uitgenodigd: zodra ik accepteer zegt hij de "connection to one or more players lost...." of "session no longer exits" melding
Als ik uitnodig: de ander komt niet (waarschijnlijk zelfde probleem)
Hier haak ik ook op in aangezien ik ook met dat probleem zit... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
cojones81 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:52:
[...]

Hier haak ik ook op in aangezien ik ook met dat probleem zit... Iemand een idee?
Hebben jullie beiden de juiste poorten open staan? Die zijn eerder genoemd in dit topic. Dat kan het probleem zijn.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
wou net zeggen ik heb nog nooit probz heb gehad met de multyplayer :)

heb gewoon zo`n cheap routertje en die doet het perfect :)
Maarjah ik heb het zo`n beetje gehad met gta. wel jammer dat de reply value iets minder is als de voorige gta games.
najah ik ga het zeker nog wel een x uitspelen maar de komende tijd even niet meer :p

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:17:

Wel moet ik toegeven dat ik het "verhaalkeuzelijstje" van GTAWiki heb uitgeprint om te voorkomen dat
spoiler:
ik weer fouten maak zoals het omleggen van Dwayne in plaats van Playboy X, waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen
Ik heb opzettelijk alles 'fout' gedaan, zoals jij dat zegt. Zo heb ik Francis, Dwayne, ... neergeknald. Bij iedereen waar je een keuze had om ze te laten leven of te executeren, heb ik ze ge-executeerd.

Bij een tweede keer dat ik de game speel, doe ik alles andersom. Als je zoals jij alles volgens het boekje doet, met een Wiki lijstje, vergalt dat het spelplezier een beetje niet?

Plus de replay value word behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:31:
Gister de (360) Achievement: You killed a Rockstar! (10G) gehaald, al meer mensen hier die deze hebben?
Yup, deze is niet zo heel moeilijk. Gewoon een beetje geluk hebben dat iemand met een 10 sterren rang meedoet (en hem daarna natuurlijk vermoorden)

Nu we het toch over achievements hebben, mag je een mes of knuppel gebruiken om die 10 mensen in 4 minuten te killen ? Ik ben wel wat aan het rotzooien geweest op Hapiness Island, maar als ik bij kill 8 ofzo ben schiet politie mij dood :P

Voor de rest zijn de single player achievements niet zo heel moeilijk, ik heb meer problemen met de multiplayer achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Laatst online: 16:13
Svennie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:04:
[...]

Hebben jullie beiden de juiste poorten open staan? Die zijn eerder genoemd in dit topic. Dat kan het probleem zijn.
DOH...
*Slaat zichzelf voor den kop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu we het toch over achievements hebben, mag je een mes of knuppel gebruiken om die 10 mensen in 4 minuten te killen ?
Nee, het gaat om de ontwijk - finish move die je 10x moet uitvoeren. Op Youtube zijn wel voorbeeldfilmpies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
[...]

Ik heb opzettelijk alles 'fout' gedaan, zoals jij dat zegt. Zo heb ik Francis, Dwayne, ... neergeknald. Bij iedereen waar je een keuze had om ze te laten leven of te executeren, heb ik ze ge-executeerd.

Bij een tweede keer dat ik de game speel, doe ik alles andersom. Als je zoals jij alles volgens het boekje doet, met een Wiki lijstje, vergalt dat het spelplezier een beetje niet?

Plus de replay value word behouden.
Alleen bij keuzes kijk ik even op het blaadje (2 belangrijke keuzes). Dit om te zorgen dat ik wel alle functies in het spel krijg (verhoogt juist de replay value) zoals gangmembers en extra safehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:00:

gise schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:31:

Yup, deze is niet zo heel moeilijk. Gewoon een beetje geluk hebben dat iemand met een 10 sterren rang meedoet (en hem daarna natuurlijk vermoorden)

Nu we het toch over achievements hebben, mag je een mes of knuppel gebruiken om die 10 mensen in 4 minuten te killen ? Ik ben wel wat aan het rotzooien geweest op Hapiness Island, maar als ik bij kill 8 ofzo ben schiet politie mij dood :P

Voor de rest zijn de single player achievements niet zo heel moeilijk, ik heb meer problemen met de multiplayer achievements
Jij moet toch eerst even je verhaal overlezen, want jij hebt de vraag helemaal niet gelezen...
Het gaat erom dat je een medewerker van rockstar doodmaakt, niet dat je iemand met rang 10 doodmaakt.

En ik heb het nog niet gehaald, want de multiplayer spreekt mij totaal niet aan, en heb er eerlijk gezegd ook helemaal geen zin in om het te proberen.

Miss een keer in de winter als mijn xbox360 niet om de paar uur vastloopt door de hitte...

[ Voor 24% gewijzigd door painkill op 05-06-2008 18:15 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
voor degenen die de walk free achievement op een simpele manier willen halen:

spoiler:
Bel roman en vraag een taxi. Stap in en zet een waypoint ergens een flink eind weg. Schiet terwijl je achterin zit jezelf naar 4 sterren. Zodra je dat hebt druk je op A om de rit te skippen. Zodra je uitstapt ben je ver genoeg weg van de politie om je wanted level kwijt te raken en heb je je achievement gehaald

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:42:
[...]

Alleen bij keuzes kijk ik even op het blaadje (2 belangrijke keuzes). Dit om te zorgen dat ik wel alle functies in het spel krijg (verhoogt juist de replay value) zoals gangmembers en extra safehouse.
Het is maar hoe je het bekijkt, ik heb de game uitgespeeld zonder de optionele safehouse (niet nodig aangezien die in Algonquin een paar straatjes verder ligt). Gangmembers niet nodig gehad, evenals de dienst van Francis.

Nu ik de game een tweede keer ga spelen heb ik zo toch nog 'nieuwe' features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
vraagje

Als de de speciale abilty unlockt van francis (zeg ff niet wat het is) klopt het dan dat als je de storyline uitspeelt die ability ook niet meer beschikbaar is ? Hij staat iig niet meer bij mijn contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
painkill schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:12:
[...]

Jij moet toch eerst even je verhaal overlezen, want jij hebt de vraag helemaal niet gelezen...
Het gaat erom dat je een medewerker van rockstar doodmaakt, niet dat je iemand met rang 10 doodmaakt.
Het schijnt niet zo te zijn dat het een medewerker is. Als iemand aan het begin echt een developer heeft gekilled dan wordt deze persoon daarna ook als medewerker gezien. Zo spreid het langzaam uit en is de kans steeds groter dat je die achievement ook kan halen. Weet niet of de rang iets zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:40:
vraagje

Als de de speciale abilty unlockt van francis (zeg ff niet wat het is) klopt het dan dat als je de storyline uitspeelt die ability ook niet meer beschikbaar is ? Hij staat iig niet meer bij mijn contacten
Klopt. Ik had hetzelfde. Maar had eerst de story line uitgespeeld en ging toen voor de achivements. Toen kwam ik er nog wel effe achter ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:24:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt, ik heb de game uitgespeeld zonder de optionele safehouse (niet nodig aangezien die in Algonquin een paar straatjes verder ligt). Gangmembers niet nodig gehad, evenals de dienst van Francis.

Nu ik de game een tweede keer ga spelen heb ik zo toch nog 'nieuwe' features.
ik speel de game al voor de tweede keer.

Met die gangmembers in je auto heeft de politie echt geen schijn van kans: voordat ze bij je zijn is de voorruit al rood.

Hele belangrijke tip voor mensen die, net als ik, de "feeling" met het spel misten: zet de camera zo dicht mogelijk op Niko en je auto. Op die manier voelt het alsof je echt zelf in die stad loopt/rijdt.

Ik kan iedereen aanraden om het eens een uurtje te proberen (eerst effe wennen)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:40:
vraagje

spoiler:
Oftewel, je kan het beste Francis ipv Derrick omleggen aangezien je Francis toch kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltjemac
  • Laatst online: 21-09-2023
deCube schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:27:
Voor iedereen die wel alle 3 de eilanden heeft unlocked maar nog niet de "one man army" achievement heeft gehaald kan ik één van de ziekenhuizen sterk aanraden.

Je zorgt dat je op straat gewoon 3 sterren krijgt, loopt dan naar binnen, eerste rechts, dan als je niet verder kan links, dan loop je helemaal tot het einde van de gang en daar schuil je achter één van de muren zodat je de gang in kijkt. Daarna is het een stukje cake om iedere agent die aan komt lopen een hoofd schot te geven. :>

spoiler: Verduidelijking plek
Dat is dus de plek, in het ziekenhuis, waar je die bodyguard van Jimmy Pegorino moet afmaken.
Ik heb gister de achievement met de helicopter gehaald. Gewoon HEEEEEEL hoog blijven vliegen naar de eiland toe waar je eigenlijk nog niet heen mag. Dan krijg je automatisch 6 wanted stars en de helikopters vliegen niet zo hoog als ik vlieg.

Appeltjes voor de dorst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:45:
[...]

spoiler:
Oftewel, je kan het beste Francis ipv Derrick omleggen aangezien je Francis toch kwijtraakt.
spoiler:
En met kiki daten geeft dezelfde voordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:17:
[...]

spoiler:
En met kiki daten geeft dezelfde voordelen :)
spoiler:
Alleen zegt die Kik 9 van de 10 keer "They are really after you, can't help you", oftewel aan die teef heb je ook helemaaaaaaal niks (Carmen even bellen voor Health Boost is nuttiger)

Wat gebeurt er trouwens als je Derrick laat leven in plaats van Francis? Levert dat iets op?
Want als Derrick ook niks oplevert kan je toch beter Derrick afmaken, dan heb je tenminste tot het einde van de storyline een voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

appeltjemac schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:16:
[...]

Ik heb gister de achievement met de helicopter gehaald. Gewoon HEEEEEEL hoog blijven vliegen naar de eiland toe waar je eigenlijk nog niet heen mag. Dan krijg je automatisch 6 wanted stars en de helikopters vliegen niet zo hoog als ik vlieg.
Das mooi, maar degene die jij quote heeft het er juist over als je dat truukje juist niet meer kunt flikken.
Dus dat je niet automagisch 6 sterren aan je kont krijgt.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:34:
[...]

spoiler:
Alleen zegt die Kik 9 van de 10 keer "They are really after you, can't help you", oftewel aan die teef heb je ook helemaaaaaaal niks (Carmen even bellen voor Health Boost is nuttiger)

[...]
spoiler:
dat heb ik hier vaker gelezen, maar mij hielp ze bijna altijd. Heb het een keer meegemaakt dat ze me niet wilde helpen. Maar voor de rest altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:43:
spoiler:
dat heb ik hier vaker gelezen, maar mij hielp ze bijna altijd. Heb het een keer meegemaakt dat ze me niet wilde helpen. Maar voor de rest altijd...
Extra info over Kiki
spoiler:
Kiki help slechts een maal per dag, daarna krijg je inderdaad een bericht zoals "there really after you"
Ook helpt ze alleen tot een maximale 3ster wanted level. Bij meer dan 3sterren krijg je eveneens een bericht dat ze je niet kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
Die stunt jumps zijn op een gegeven moment wel erg saai .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Reneuh schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:32:
Die stunt jumps zijn op een gegeven moment wel erg saai .. :(
Leg uit? Ik haal ze namelijk bijna nooit, maar begrijp ook niet zo goed wat de bedoeling is. Ik probeer altijd 360's te maken enzo, maar dan haal ik ze nooit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 06-06-2008 10:57 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze wel gaaf, lekker door de lucht vliegen, vooral die jump in Broker (naast de snelweg en in de zijstraat van de autowasserij) is gaaf aangezien er een pauze in zit (je vliegt van de ene schans naar de andere en wordt dan verder gelanceerd naar de overkant via die schans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik speel het sinds gister naar alle tevredenheid. Moest wel even uitvogelen hoe ik em op 1080 kreeg, maar dat is gelukt.

Nu heb ik in multiplayer een message van een andere gamer gekregen, hoe lees ik die? Ik zie namelijk niet hoe ik die in mn telefoon kan lezen?

Edit: ik speel het op de PS3

[ Voor 5% gewijzigd door !null op 06-06-2008 11:22 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:21
Shiver23 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:57:
[...]

Leg uit? Ik haal ze namelijk bijna nooit, maar begrijp ook niet zo goed wat de bedoeling is. Ik probeer altijd 360's te maken enzo, maar dan haal ik ze nooit :)
360's maken mag, 180's ook, maakt niet uit wat voor capriolen je uithaalt, als je maar in de goeie zone landt op 4 wielen (of 2 met een motor).

Die stunt jumps zijn echt cool met een Sultan RS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Crowbar schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:34:
[...]

360's maken mag, 180's ook, maakt niet uit wat voor capriolen je uithaalt, als je maar in de goeie zone landt op 4 wielen (of 2 met een motor).

Die stunt jumps zijn echt cool met een Sultan RS!
En hoe weet je wat de goede landingszone is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Had in de avond/nacht het probleem dat ik echt geen bal zag tijdens sommige missies.

Gisteren het contrast en de brightness maar eens volledig open gezet en er ging gelijk een wereld voor me open. Wat een verschil :o Was even bang dat het aan het kleine pruts tv'tje lag (55 cm CRT), maar nu is het in ieder geval weer prima te spelen. Wereld spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
De jumps zijn ook wel leuk, maar na een jump of 20 heb ik het wel gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenSky schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:20:
Ik speel het sinds gister naar alle tevredenheid. Moest wel even uitvogelen hoe ik em op 1080 kreeg, maar dat is gelukt.

Nu heb ik in multiplayer een message van een andere gamer gekregen, hoe lees ik die? Ik zie namelijk niet hoe ik die in mn telefoon kan lezen?

Volgens mij, pijltje omhoog, dan de multiplayer optie kiezen, en kijken bij Invite's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:12:
[...]

En hoe weet je wat de goede landingszone is?
trial and error

met een goede snelheid, zo recht mogelijk op de schans aanrijden laatste paar meter dan land je daar waarschijnlijk wel ;)

schans landing
--> | | ::----->

lastigste zijn de jumps waarbij er vlak voor de schans een bocht zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de regel is het als volgt: Stunt jump met genoeg snelheid nemen en op 2 wielen landen (en dus niet te vroeg) dan maakt het niet uit waar je landt, zo heb je bij die stunt jump van die brug in aanbouw vaak een flinke schadepost (of je vliegt in iemand vooruit met je bumper) en ik krijg te zien "completed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit een beetje vast aan het einde:

spoiler:
ik heb net Revenge gedaan, en Dimitri vermoord.

Nu belt Roman dat ik, in pak, naar de kerk moet komen. Er komt echter niets op de kaart. Hij heeft het steeds over 10.00 am, maar er gebeurd helemaal niks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PWM schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:51:

spoiler:

Nu belt Roman dat ik, in pak, naar de kerk moet komen. Er komt echter niets op de kaart. Hij heeft het steeds over 10.00 am, maar er gebeurd helemaal niks :?
spoiler:
Heb je een pak aangetrokken voor de bruiloft? Of dacht je op je gympies binnen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
GreenSky schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:20:

Het bleek te gaan om een Playstation Network bericht :P

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Die newsberichten op de radio zijn best aardig i.s.m. de missies. Ik heb gisteravond het derde eiland (main) unlocked. zonet ga ik in de taxi zitten om ff armor en een leuke auto te halen om een drugs missie te doen, krijg ik op Tuff Gong Radio een newsbericht dat het verkeer(toegang) is is gestremd bij eiland 4 wegens veel drugs gerelateerde zaken op de andere eilanden. Prachtig! :*)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:55:
[...]

spoiler:
Heb je een pak aangetrokken voor de bruiloft? Of dacht je op je gympies binnen te komen?
Je word gebeld en moet iemand ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

PWM schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:51:

spoiler:

Ik heb een pak met stropdas aangetrokken van perseus, even als schoenen van perseus. Die stropdas is essentieel geloof ik, want in een pak zonder deed ie het bij mij ook niet. Als het goed is heb je nog zo'n pak, je moest ooit van Francis solliciteren en iemand afmaken in een kantoor.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:25:
Die newsberichten op de radio zijn best aardig i.s.m. de missies.
spoiler:
kreeg te horen wat er nou met die diamanten gebeurd was, :D

helaas was ik ondertussen bezig met doodgaan.. ;( dus kreeg het niet heleemaal mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:25:
[...]

spoiler:
kreeg te horen wat er nou met die diamanten gebeurd was, :D

helaas was ik ondertussen bezig met doodgaan.. ;( dus kreeg het niet heleemaal mee
spoiler:
Een of andere zwerver/veteraan heeft ze gevonden. Van de 2 miljoen die ze waard zijn gaat ie een wapen/drankwinkel opzetten
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Walkman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:46:
[...]

Het schijnt niet zo te zijn dat het een medewerker is. Als iemand aan het begin echt een developer heeft gekilled dan wordt deze persoon daarna ook als medewerker gezien. Zo spreid het langzaam uit en is de kans steeds groter dat je die achievement ook kan halen. Weet niet of de rang iets zegt...
Dus wordt ik nu ook als medewerker gezien? Dan gaat het denk wel snel omdat ik nog geen hoge KD-ratio's haal ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.