[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 85.698 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:19:
wat dat rijden en schieten betreft, heel vaak als je iemand achtervolgt kun je op B(Xbox360) drukken en dan focused ie gelijk op je doelwit, LB indrukken en knallen maar. Gaat bij mij iig altijd wel goed
8)7 komt ie nu mee. Had me heel wat irritatie bespaard.
Stom dat ik daar zelf ook nooit aan gedacht heb trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat op de PS3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Rondje toch? Dan volg je in iedergeval je target tijdens het autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ok, dat moet ik echt effe proberen, vandaar dat anderen op multiplayer mij altijd zo goed raken vanuit de auto :P

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel zeggen dat die auto's allemaal wel flink lomp zijn, dat ze allemaal zo ondersturen. In het begin reed ik overal ondersturend tegenaan, weinig geparkeerde auto's langs de weg zonder schade. Nu pak ik vaak de handrem erbij, of rem netjes af.
had ik ook in het begin.. echt een ramp, d8 dat m'n motoriek niet gebouwd was voor de PS3 controller xp gelukkig ben ik nu gewend en met nodige combinatie beetje remmen gas terug etc gaat het nu perfect.. kwestie van wennen denk ik

even vraagje btw over een mafia missie..

spoiler:
gisteren was ik bij de missie dat je zo mafia baas moet beveiligen.. eerst moet je dan sniperen vanuit een toren.. gaat makkelijk, dan moet je die baas redden en met de auto de aanvallers achtervolgen.. vervolgens kom je in een industrie gebied en moet je knallen.. maar het vreemde was, opeens was de missie failed met de melding "pressent lost" ofzo.. wat deed ik fout :?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je btw een verpeste date nog opnieuw doen?

ben gedisst door Lawchick :( nam haar mee naar burgershot > was lekker dichtbij maar was niet goed genoeg voor mevrouw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:59:
kun je btw een verpeste date nog opnieuw doen?

ben gedisst door Lawchick :( nam haar mee naar burgershot > was lekker dichtbij maar was niet goed genoeg voor mevrouw :X
.me bladert ff door het boek ;)

Ja, enige tijd later zal ze zichzelf weer registeren op de website en kan je weer beginnen met daten.

Trouwens de dames hebben bepaalde wensen qua auto's kleding en uitgaansgelegenheden, sommige zijn ook compleet tegenovergesteld. Je kan het daten in 2 à 3x daten op 100% krijgen, maar met verkeerde keuzes ook net zo snel weer kwijtraken.

Nog 1 tip, de dames houden allemaal wel van drank en caberet ;)

[ Voor 25% gewijzigd door BAS80 op 11-06-2008 18:31 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:08:
[...]

had ik ook in het begin.. echt een ramp, d8 dat m'n motoriek niet gebouwd was voor de PS3 controller xp gelukkig ben ik nu gewend en met nodige combinatie beetje remmen gas terug etc gaat het nu perfect.. kwestie van wennen denk ik

even vraagje btw over een mafia missie..

spoiler:
gisteren was ik bij de missie dat je zo mafia baas moet beveiligen.. eerst moet je dan sniperen vanuit een toren.. gaat makkelijk, dan moet je die baas redden en met de auto de aanvallers achtervolgen.. vervolgens kom je in een industrie gebied en moet je knallen.. maar het vreemde was, opeens was de missie failed met de melding "pressent lost" ofzo.. wat deed ik fout :?
spoiler:
Dat is een missie voor Jimmy Pegorino toch?
Je ziet hem op het begin met een rugzak. Dat was een geschek voor iemand. De aanvallers hebben dat meegenomen, en je moet dat terugpakken. Ik denk zomaar dat jij de auto opgeblazen hebt waar die gozer met die rugzak inzat. Waardoor die vernietigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ M a r c o : ok dank dank voor de info :) was inderdaad het geval :P

@ BAS80: ene zal het profiel van lawchick wat beter bestuderen.. ze zal zich wel te goed voelen voor de burget shot :( pfff

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:19:
volgens mij krijg je die niet eerder

holy fucking fuck ...
over details gesproken, vond er net 2 binnen een paar minuten

had 1 ster - omdat ik een cop car wilde stelen- komt er langzaam maar zeker een politieagent aan die toch al lopend was, struikelt ie!!- wtf ?

maargoed, ik zijn hem doodschieten zodat er een auto aankomt, enfin ik rij naar zo'n persoon op de wanted list . blijkt diegene binnen in een appartement te zitten
soort van junkie in een junkie appartement , en ik dacht .. laat ik eens rondkijken
kamer met een babybehangetje en een ladekast waar een paar kranten inliggen daarnaast, en ik keek even gezoomed naar die kranten om een grap te ontdekken

zie ik ineens iets over de grond rondlopen - wtf?
er lopen dus gewoon kakkerlakken rond!!
aardig wat ook. heb er even een filmpje van de grond gemaakt - fotos ging niet zo goed

heb momenteel een voorgevoel dat die kamer een 'klein' beetje gebaseerd is op trainspotting
kijken van die film staat nu op mijn todo list

spoiler:
Jimmy Kand
in northwood heb je 2maal een 3tal appartement complexen in deze vorm ongeveer
X X
X

dit is bij de eerste verdieping van het noordelijkste pand - complex van 3 panden in het oosten

[video]
Mooie ontdekking, ik wist niet dat er ook kakkerlakken rondliepen. Ik ben net even wezen kijken en heb ze ook gevonden. Dat junkie pand vind ik trouwens echt vet gemaakt. Er zijn weliswaar geen junkies aanwezig als je geen viligante missie doet, maar de teksten op de muur, plus een afbeelding van onder andere een spuit geeft zeker aan dat het wel degelijk zo`n pand is.

Edit: aangezien ik nog nooit in New York geweest ben maar natuurlijk wel weet dat GTA IV daar op is gebaseerd vraag ik me al een tijdje iets af. Ik weet dat Broker eigenlijk Brooklyn is in het echt maar hebben ze ook de Bronx er in gemaakt, zo ja, hoe heet dat deel in GTA IV?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43
Als je de vrouw in de eerste kledingwinkel afschiet krijg je ook een hoop volk met pistols/shotguns op je af. Ik dacht ik heb haar toch niet meer nodig dus cap ik haar hoofd even, opeens allemaal mannen bij de deur die op me begonnen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:05:
[...]

Edit: aangezien ik nog nooit in New York geweest ben maar natuurlijk wel weet dat GTA IV daar op is gebaseerd vraag ik me al een tijdje iets af. Ik weet dat Broker eigenlijk Brooklyn is in het echt maar hebben ze ook de Bronx er in gemaakt, zo ja, hoe heet dat deel in GTA IV?
De Bronx is Bohan in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
-

[ Voor 115% gewijzigd door tommy6 op 11-06-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Edit:
hmm, hij heeft het net weg ge-edit

[ Voor 53% gewijzigd door M a r c o op 11-06-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:19:
wat dat rijden en schieten betreft, heel vaak als je iemand achtervolgt kun je op B(Xbox360) drukken en dan focused ie gelijk op je doelwit, LB indrukken en knallen maar. Gaat bij mij iig altijd wel goed
dat is dus nog erger .. los van het feit dat ik het niet vond werken in eerste instantie, voor me gevoel zag ik altijd de kogels over de auto vliegen.. (zal wel te maken hebben met dat veel missies je begint te schieten maar dan feitelijk nog eerst een stuk scripted event hebt waarin je niet kan inhalen en de auto niet kan kapot krijgen )

maar dan nog kom ik voor me gevoel helemaal vingers te kort ..
schieten, rijden, focus, focus af en toe loslaten en rondkijken (weg, overig verkeer)

zal wel te oud zijn ondertussen en heb nooit een console gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:45:
[...]
De besturing is inderdaad een stuk realistischer geworden. Daarom dat ik me ook afvraag WAAROM sommige mensen dit met toetsenbord willen spelen
Omdat sommige mensen, zoals ondergetekende, te maken hebben met een lichamelijke handicap, waardoor zo'n controller onbruikbaar is. :) Ik ben dus altijd aangewezen op een toetsenbord + muis. Ik kan de controller gebruiken voor basic Bluray/DVD functies, maar daar houdt het dan ook mee op.

Ik had GTA IV gisteren gekocht, en vandaag dus maar weer teruggebracht; en kreeg zo waar mijn geld nog terug ook. Wel jammer; heb vandaag bij een vriend van me gezien hoe het gespeeld moeten: wel kicken toch. :) Had het graag zelf gespeeld. Maar wellicht wordt het nog een keer geport naar de PC.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

albatross schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:40:
[...]

Omdat sommige mensen, zoals ondergetekende, te maken hebben met een lichamelijke handicap, waardoor zo'n controller onbruikbaar is. :) Ik ben dus altijd aangewezen op een toetsenbord + muis. Ik kan de controller gebruiken voor basic Bluray/DVD functies, maar daar houdt het dan ook mee op.
Dan vraag ik me toch een beetje af waarom je sowieso een console hebt een het niet gewoon bij een PC houdt. Of heel selectief je console-spellen koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:11:
[...]

Dan vraag ik me toch een beetje af waarom je sowieso een console hebt een het niet gewoon bij een PC houdt. Of heel selectief je console-spellen koopt.
of eerst huren om te proberen of het gaat

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

deCube schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:21:
[...]

spoiler:
Wraak nemen op Dimitri i.p.v. geld pakken
spoiler:
Als je voor het geld gaat knal je Dimitri uiteindelijk ook neer

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:11:
[...]

Ik heb de PS3 voornamelijk als media center (streamen van HD content). Daarnaast wilde ik ook eens een spel proberen.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 11:51
dvdkiwi schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:55:
[...]

spoiler:
Als je voor het geld gaat knal je Dimitri uiteindelijk ook neer
spoiler:
Dat zal best, maar door wraak te nemen gaat het wel anders, zoals de vraag was. ;)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

spoiler:
Hij had nu een dode Roman, en wilde weten of het ook anders kan.
Maar Roman gaat toch sowieso dood?
Dan kan je beter voor het geld gaan. Het is niet weinig en Dimitri gaat dood.
2 vliegen in 1 klap. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:31:
spoiler:
Hij had nu een dode Roman, en wilde weten of het ook anders kan.
Maar Roman gaat toch sowieso dood?
Dan kan je beter voor het geld gaan. Het is niet weinig en Dimitri gaat dood.
2 vliegen in 1 klap. ;)
spoiler:
Nee hoor. Als je voor wraak kiest ipv geld, dan gaat Kate eraan ipv Roman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ow... dat wist ik dus niet...
Dan had ik dat beter kunnen doen!!

Maar dit is vast niet de laatste keer dat ik 'm speel dus volgende keer de andere oplossing kiezen... ;)

Zit nu btw rond de 70%.
Storyline is uitgespeeld, ben nu bezig met wagens voor Brucie en Stevie te regelen.
Hij gaat op 100%, moet gewoon! :P

[ Voor 75% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:56:
Heeft iemand trouwens Fernando Martinez al gehoord op een van de radio zenders???

Laslow zit weer in maar ik heb nog geen Fernando gehoord :(
Daar zeg je het! Fernando is nergens te bespeuren :(
Van GTA3, VC, SA, VC Stories... overal was hij er bij. No more pasjion, d'you know :/

Slechts een detail maar GTA zonder Fernando Martinez (Frank Chavez) is geen GTA voor mij.
Net zoals nog een honderdtal dingen die ontbreken in de game maar goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fernando Martinez ook nooit van gehoord in al die jaren GTA, vage hip hop zenders zeker?
Anyways, ik ben ook weer eens overnieuw begonnen voor de 30 uur achievement, blijft het kut vinden dat ze die erin hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:14:
Fernando Martinez ook nooit van gehoord in al die jaren GTA, vage hip hop zenders zeker?
Anyways, ik ben ook weer eens overnieuw begonnen voor de 30 uur achievement, blijft het kut vinden dat ze die erin hebben gedaan :P
nu je het daar over hebt. Ik heb voor de 2e keer het spel in 13 uur en 45 min uitgespeeld. Aardig rap met taxi'en voor het leven. Maar op socialclub word er gezegd dat ik het heb uitgespeeld in 18 uur nogwat :| . kvind zowiezo dat die site slecht werkt maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Iemand al opgevallen, van Weazel news?
Daar is vrouw die heet: Jenny Eekhoorn, of Eeckhoorn, weet het niet precies.

Grappig, NL, eekhoorn. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

W1ckeD schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:01:
Iemand al opgevallen, van Weazel news?
Daar is vrouw die heet: Jenny Eekhoorn, of Eeckhoorn, weet het niet precies.

Grappig, NL, eekhoorn. :)
Heet ze niet Jenny Acorn, wat heel Nederlands klinkt, maar het niet is?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

MetroidPrime schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:18:
[...]

Heet ze niet Jenny Acorn, wat heel Nederlands klinkt, maar het niet is?
Ja dat zou best kunnen inderdaad, als grapje, zoals altijd. :D
Very nice iig.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In de categorie kansloze toevoegingen aan het topic: Wie vindt nog meer dat Niko Bellic lijkt op de coach van Kroatië Slaven Bilić?
Afbeeldingslocatie: http://www.ezadar.hr/repository/image_raw/12261/large/
Viel me vooral op toen hij een grijs pak aan had met rode das wat leek op het grijze pak in het spel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Shiver23 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:39:
In de categorie kansloze toevoegingen aan het topic: Wie vindt nog meer dat Niko Bellic lijkt op de coach van Kroatië Slaven Bilić?
[afbeelding]
Viel me vooral op toen hij een grijs pak aan had met rode das wat leek op het grijze pak in het spel.
Beetje ver gezocht imo. :+

Nee, ik vind hem er niet op lijken. :P

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik stond vorige week bij ons in de game winkel in Spijkenisse.
Er kwam daar dus iemand binnen en toen hij wegging, zeiden mijn vrouw en ik beide meteen:"Niko!"
Die man leek dus echt sprekend op Niko! :P Heb ik nu teveel gespeelt?

Eergisteren tijdens een potje spelen stond ik bij de kade en zag ik een agent achter een dief aan "rennen". Zo'n agent die te vaak door het gat van een donut heeft gekeken. En met rennen bedoel ik dus hard lopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:18:
[...]

Ja dat zou best kunnen inderdaad, als grapje, zoals altijd. :D
Very nice iig.
Acorn is een heel normaal Engels woord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
Eindelijk die Stunt Jumps gehaald. Moet alleen nog die 200 vliegende ratten, maar dat zie ik niet zo zitten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Reneuh schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:09:
Eindelijk die Stunt Jumps gehaald. Moet alleen nog die 200 vliegende ratten, maar dat zie ik niet zo zitten :')
Ik heb dat juist andersom. Die duiven zijn best te doen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah man, ik ben nu de hele tijd aan het klooien met de missie "Leaf Cover", ik ben tot 8 keer toe bij de service exit gekomen, daar word ik echter door 10 - 15 agenten neer geschoten, het ergerlijke is dat die 2 gasten die bij je zijn gewoon geen klote uitvoeren 8)7 Je moet dus naar een vierdeurs busje rennen rechts als je de service exit uit gaat, ik ben 3 keer tot de helft van de trap gekomen, 2 keer heb ik geprobeerd 20 - 25 agenten te vermoorden en er dan naartoe te rennen, en 2 keer ben ik niet verder gekomen als de deur. Hoe de fuck wil je het voor elkaar krijgen om naar dat busje te rennen, terwijl die 2 pipo's geen klote uitvoeren, en er 15 agenten met shotguns op je staan te wachten :X Je moet daarna ook nog je wanted level kwijt raken.. ik word er schijtziek van dat je na afloop van de missie, nieuwe ammo moet kopen, en nieuwe armor (Daar heb ik dus het geld niet voor om telkens 500 bullets te kopen!!!!!!oneone) en dan ook nog eens het hele stuk t/m de service exit moet doen.
Iemand nog tips? Ik ben geneigd om cheats te gebruiken.

Ik speel trouwens op m'n nieuwe 42" LCD tv met SCART-aansluiting, alleen is dat beeld best verneukt om eerlijk te zijn, zou zo'n HDMI kabel echt veel uitmaken? Ik heb het over de blokjes die zo goed ziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Volgens mij kun je geen HD resoluties kijken via SCART! HDMI kabel lijkt me dus verstandig :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Misschien idee om spoilers te gebruiken, iig:
spoiler: three leaf cover
gewoon niet naar buiten gaan bij de service exit, maar gewoon weer terug de metro tunnels in, en dan doorlopen tot buiten de cirkel, even wachten en klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Over laatste regel van je schrijven.
Is je 42" HD? Ja, meteen een HDMI kabel aanschaffen. Max 20 euro uitgeven, 10 zou ook voldoende moeten zijn mits de kabel zelf tenminste beetje goed in elkaar zit.
Met HDMI ga je tenminste naar HD content toe, waardoor het echt een heel stuk scherper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:12:
Ik speel trouwens op m'n nieuwe 42" LCD tv met SCART-aansluiting, alleen is dat beeld best verneukt om eerlijk te zijn, zou zo'n HDMI kabel echt veel uitmaken? Ik heb het over de blokjes die zo goed ziet.
Ik weet niet of je een Xbox360 of een PS3 hebt maar er gaat vast een wereld voor je open wanneer je een HDMI kabel gebruikt ;)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:12:

In de categorie: Ik heb een Porsche maar kom nooit boven de 2000 toeren >:)
Halen zo'n kabel!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Met scart kan je geen HD-resoluties overbrengen dus dat lijkt me de boosdoener voor de matige kwaliteit.
VonFoX schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:17:
Volgens mij kun je geen HD resoluties kijken via SCART! HDMI kabel lijkt me dus verstandig :)
Ah. Dat dus :+

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner op 13-06-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vandaag voor de eerste keer GTA4 uitgespeeld. Ik heb er 23 uur over gedaan dus gelijk ook de "Liberty Minute"-achievement binnen gehaald. Ik heb gekozen voor het
spoiler:
revenge (kate dood)
einde. Gelukkig daarvoor nog gesaved waardoor ik het andere einde ook nog een keer kan doen :).

spoiler: Laatste missie
De laatste missie was alleen wel irritant :X. Elke keer bij de laatste achtervolging op de motor ging ik op een stomme manier onderuit :(.

Op naar de 100% :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ook ik heb hem gisterenavond uitgespeeld.
Ik heb de laatste missie maar 1 keer opnieuw moeten doen omdat ik
spoiler:
De jump met de motor niet hard genoeg op ging, waardoor ik in het water terecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:05:
[...]

Acorn is een heel normaal Engels woord...
Ja dat zal best, :) vind het gewoon leuk hoe ze het uitspreken. :P
Of het nou zo bedoelt is of niet, het blijft leuk.

Ik heb eindelijk IV net uitgespeeld, helaas niet meer zo een lange cutscene als op het einde van GTA:SA, dat ze met zijn alle t.v aan het kijken waren,etc. :D

Nu op de naar de 100Procent. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik heb alle most wanted missies gedaan via de politie computer, maar ik heb de achievement Manhunt niet gekregen?! Mis ik iets? Ik kan via de computer geen missie meer oproepen, alle most wanted zijn dood....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Op alle drie de eilanden?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:14:
Schandalig!!! :P Fernando is een passionele, latin lover, met overdreven accent wanneer hij Engels spreekt. Gewoon weg zalig, met zijn ingebeelde verhaaltjes.

Fernando was in Vice City -> Radio Emotion als DJ (de ene na de andere 80ies klassieker)
San Andreas -> Daar had hij een stukje op de talkzender WKTT (kan een andere zijn)
Vice City Stories -> Radio Emotion, als plaatselijke journalist.

Moelijk om hem hem in al die jaren niet te hebben opgemerkt hoor!

Enkele van zijn goeie momenten:

Fernando Martinez: A real man needs more than one thing in life, you know what I'm saying here? The heart and the loins both on fire... groaning and straining and making hot dirty passionate encounters with the secretaries, while the wife she sleeps at home. I know... I have been there many times...

--------------------------------------------------------------------------------
Fernando Martinez: Tonight you come to Fernando's night appearance at the club. Fernando play some emotional music, maybe you meet a pretty lady who isn't interested in a long term relationship, but is only interested in the passion of life. Maybe even right outside in the parking lot.

---------------------------------------------------------------------------------

Fernando Martinez: Stay with me. Stay with Fernando. Por favor. Mi amor. Siolito. It's like Fernando said to his ex-wife: "I love you, please, don't leave me. It is not what you think; I was bitten by a snake, and the nice lady, she came to suck out the poison. The story, she no work very well.
(Nog niet zelf uitgetest ;) )
----------------------------------------------------------------------------------

Fernando Martinez: People say to me, "Fernando, are you bilingual?" and I say, "I try anything once."

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
We zijn zojuist voor het eerst online met GTA 4, nou valt het op dat er heel weinig spelers zijn die of je eigen game joinen of in een game zitten waar jij joint, heeft dit ergens mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Het lukt me sinds het begin al niet op onine te spelen, alleen als ik zelf host bent. Als ik iemand anders join krijg ik altijd connection lost. Ik heb firewall uitgezet, maar helpt niet. Ook via lan kabel lukt het niet.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door SOEPSTENGEL13 op 14-06-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

deCube schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:44:
[...]

Beetje ver gezocht imo. :+

Nee, ik vind hem er niet op lijken. :P
Die sniper uit de film Behind Enemy Lines lijkt er wel op:
Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/1155/bel20070331ui1.jpg

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:10

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:13:
[...]

Schandalig!!! :P Fernando is een passionele, latin lover, met overdreven accent wanneer hij Engels spreekt. Gewoon weg zalig, met zijn ingebeelde verhaaltjes.

Fernando was in Vice City -> Radio Emotion als DJ (de ene na de andere 80ies klassieker)
San Andreas -> Daar had hij een stukje op de talkzender WKTT (kan een andere zijn)
Vice City Stories -> Radio Emotion, als plaatselijke journalist.
In GTA3 zat hij ook al.

Daar had ie een paar reclames en kwam ie voor een interview bij die ene praat radio, waar hij uiteindelijk gewoon een goedkope pimp blijkt te zijn :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Heb nu eindelijk ook GTAIV. Echt tof spel, maar vind em af en toe best wel stotterig. Vooral als er een opstopping in het verkeer ontstaat, of een andere chaos, dan zakt de framerate toch wel in.
De graphics vind ik daarentegen prachtig, op een SD tv. Volgende week zal ik em ff aansluiten op een Samsung 226BW. (x360 versie trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:57:
[...]

In GTA3 zat hij ook al.

Daar had ie een paar reclames en kwam ie voor een interview bij die ene praat radio, waar hij uiteindelijk gewoon een goedkope pimp blijkt te zijn :P
Haha ja klopt, was ik al vergeten. (zoals het meeste van GTA3)

Misschien toch maar even die schijf weer boven halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
RamO schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:43:
[...]

[afbeelding]
Ja, zal me niets verbazen als dat één van de grootste inspiratiebronnen was. Bijna 1 op 1. :P

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Zo, uitgespeeld. 35 uur.

Mooiste spel ooit.

Three leaf clover in een keer gehaald.

Leuk interview met Niko Bellic http://ps3-sense.nl/showt...cb178cc95d0e8976de2&t=504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Is iemand trouwens al eens opgevallen dat de dame die aan de lollie likt in totaal 6 vingers heeft?

Een pink, een ringvinger, middelvinger, wijsvinger een .... en een duim?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamebrink.com/wp-content/uploads/2008/05/2v0mlp3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Robbie T schreef op zondag 15 juni 2008 @ 02:34:
Is iemand trouwens al eens opgevallen dat de dame die aan de lollie likt in totaal 6 vingers heeft?

Een pink, een ringvinger, middelvinger, wijsvinger een .... en een duim?

[afbeelding]
Jah dat is ons al opgevallen, is namelijk al een keer voorbij gekomen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Of nummer vijf is de duim en heeft ze die lollie gewoon gaar vast. Maar goed als je zo geil aan een lollie likt mag ze van mij best 6 vingers hebben hoor :*)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zalig :D
Je hoort constant Laszlow in de lach schieten.
Over Jerry (beller): " I remember Jerry so well, he come in, he is like a broken man, like a half a man, a 'ma' if you will, he has no 'n' anymore"

Hier nog eentje van VC: http://www.youtube.com/wa...xNsB_7DSs&feature=related
3:41 en 7:20 , daar hoor je hem tussen de liedjes door.

[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=w5hqDarczyI&feature=related[/url]
Fernando at Doggystyle Pets (3:41)
"Lionel, d'you really sound like the oestrogen is talking over" _/-\o_

[url]http://http://www.youtube.com/watch?v=PF0mK05M0Y4&feature=related[/url]
4:15

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ah bedankt! Dat was het dus, ik dacht dat dat geen verschil maakte, nog 2 eilandjes te gaan dus.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:43:
Ow... dat wist ik dus niet...
Dan had ik dat beter kunnen doen!!

Maar dit is vast niet de laatste keer dat ik 'm speel dus volgende keer de andere oplossing kiezen... ;)

Zit nu btw rond de 70%.
Storyline is uitgespeeld, ben nu bezig met wagens voor Brucie en Stevie te regelen.
Hij gaat op 100%, moet gewoon! :P
Succes met de stunt jumps en hidden packages :P Kost je minstens 12u ;d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Heb sinds gister GTA IV op de Xbox 360. Wat een super game! Prachtige graphics, perfecte sfeer en een meeslepend verhaal.

Klinkt raar, maar ik kan niet wachten op de PC versie. GTA leent zich imo toch het beste voor de PC qua besturing maar ook door de hogere framerates. Vind het echt een nadeel dat het af en toe inzakt tot 15fps ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:44:
[...]

Succes met de stunt jumps en hidden packages :P Kost je minstens 12u ;d.
Ik heb de strategy guide, dus alles wordt opgezocht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

dvdkiwi schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:41:
[...]

Ik heb de strategy guide, dus alles wordt opgezocht... ;)
Ja same here, ik ben nou bezig bij Bohan met de Flying Rats , stunt jumps heb ik daar al gehad.
Ik zal de 100% Halen. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Heb mijn PS2 verkocht, gisteren nog een keer aangesloten om te testen of het allemaal nog werkt, en even GTA SA gespeeld om de controllers te testen, maar wat ziet dat er slecht uit zeg vergeleken met GTA IV, ik vond het geweldig toendertijd maar nu met GTA IV _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
Ben nu bij de Revenge Missie

spoiler:
hij is eigenlijk echt te simpel. die mannetejs afschieten is geen probleem. dan krijg je die cut-scene dat Nico aan die helicopter gaat hangen en eraf valt. Dan moet je in die speedboat klimmen, maar elke keer als ik dat doe dan schiet die helicopter een RPG erop en ben ik dood voordat ik nog maar achter het stuur zit..... wordt er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

T7D_Sneezy schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:45:
Ben nu bij de Revenge Missie

spoiler:
hij is eigenlijk echt te simpel. die mannetejs afschieten is geen probleem. dan krijg je die cut-scene dat Nico aan die helicopter gaat hangen en eraf valt. Dan moet je in die speedboat klimmen, maar elke keer als ik dat doe dan schiet die helicopter een RPG erop en ben ik dood voordat ik nog maar achter het stuur zit..... wordt er gek van
spoiler:
Het is niet erg om neergeschoten te worden. Dat hoort zo volgens mij. Zorg dat het gebeurt als je in de buurt van Happiness Island bent, of probeer die kant op te sturen. Dan krijg je vanzelf een cut-scene waarin die chopper neerstort op het eiland en je het af kan maken
sjakietrekhakie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:11:
GTA leent zich imo toch het beste voor de PC qua besturing
Wat een nonsens _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 16-06-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Valt wel mee. Ik weet zeker dat ik sommige missies op de PC veel en veel makkelijker zal halen dan op de Xbox 360, alhoewel ik moet toegeven dat de switch van PC naar consolegaming me mee is gevallen; ik ben er ondertussen redelijk handig in, terwijl ik de eerste dagen toch meer een passagier van het spel was, in plaats van bestuurder.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een spel en ik vraag me af wanneer ik bij Little Jacob de auto krijg waar ik wapens kan kopen. Ik heb al 100% respect maar wat moet ik nog meer doen? En als ik 100% respect heb bij Jacob, zijn dan alle package missions voltooid?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:58:
Ik heb net een spel en ik vraag me af wanneer ik bij Little Jacob de auto krijg waar ik wapens kan kopen. Ik heb al 100% respect maar wat moet ik nog meer doen? En als ik 100% respect heb bij Jacob, zijn dan alle package missions voltooid?
je friendship moet op minstens 70 of 80% staan, paar keer daten dus.
En als de package missies zijn voltooid zegt hij dat, dan staat "job" niet meer in de telefoon bij zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakietrekhakie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:11:
Heb sinds gister GTA IV op de Xbox 360. Wat een super game! Prachtige graphics, perfecte sfeer en een meeslepend verhaal.

Klinkt raar, maar ik kan niet wachten op de PC versie. GTA leent zich imo toch het beste voor de PC qua besturing maar ook door de hogere framerates. Vind het echt een nadeel dat het af en toe inzakt tot 15fps ofzo...
eigenlijk nooit last van, maar wat voor monster pc heb je dan wel niet thuis staan als jij 50 fps wil gaan trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 17:22
RamO schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:43:
[...]

[afbeelding]
Ja, dat was me laatst ook al opgevallen.
Zeker omdat ook de halve film de campingsmoking aanheeft waarmee Nico de boot af komt. :)

Dit is er een van hem uit een nieuwere film, met echte smoking:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/filmspot/images/assets/photos/super/ea/50/74633.jpg

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:58:
Valt wel mee. Ik weet zeker dat ik sommige missies op de PC veel en veel makkelijker zal halen dan op de Xbox 360
Toetsenbord is natuurlijk beter voor het schietgedeelte, maar daar hebben de consoles al auto-aim voor. Voor de rest vind ik een controller echt stukken fijner, met die analoge knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ja, maar die auto-aim doet niet altijd wat ik wil ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 10-09 20:23
yzf1kr schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Ja, dat was me laatst ook al opgevallen.
Zeker omdat ook de halve film de campingsmoking aanheeft waarmee Nico de boot af komt. :)

Dit is er een van hem uit een nieuwere film, met echte smoking:

[afbeelding]
Half mannelijk Balkan lijkt gewoon op Niko..........CASE CLOSED >:)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Het was dacht ik al eens langs gekomen, maar wat is de auto-aim knop voor schieten vanuit de auto op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe begin ik een nieuwe free mode multiplayer server? Ik kan alleen bestaande met kutsettings joinen... iemand?
op de xbox

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
GreenSky schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:08:
Het was dacht ik al eens langs gekomen, maar wat is de auto-aim knop voor schieten vanuit de auto op de PS3?
Rondje gebruiken, dan volgt je beeld het 'object'. In dit geval, wanneer je aan het schieten bent, wordt er automatisch gericht en kan je schieten.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.com/fs26/f/2008/155/b/7/b74ee6b6e9343862f18f46170958f840.jpg

Moooooie artwork van een fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Zeer mooi plaatje inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hey, hebben jullie trouwens al die bomauto gevonden?

ik jatte laatst een auto, alarm gaat af en 2 seconden later: BOOOOOM :w

Auto vond je op het eerste eiland in het zuidoosten valk bij een burgershot. Staat in de buurt van een garage met een healthpack erin...

Hopelijk nog niet langsgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:34:
Hoe begin ik een nieuwe free mode multiplayer server? Ik kan alleen bestaande met kutsettings joinen... iemand?
op de xbox
Custom match allows you to reserve private spots for your friends. You can also use this to ensure that you are the host of the match by selecting private slots to be > 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eindelijk GTA op 1080i draaien :D Niet dat het superveel beter eruit ziet, maar geen gezeur meer met verspringend beeld :) (Ik heb een HDReady beeldkanon).

En eerlijk, ik speel amper meer missies. Lekker cruizen, beetje cheaten, beetje schieten. Verder alles online doen, vooral die Turf War en GTA Racing zijn mijn favo's.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2008 15:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Wat ik jammer vind is dat als je een race joint dat er dan nooit die cannonball achtig races worden gekozen, moet je zelf een custom game maken.
Ik doe eigenlijk veel free mode, mafia work, car jack city (laatste 2 met en zonder teams) en cops 'n crooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben nu bezig met de laatste missie, en begin GTA echt zat te worden.

spoiler:
Je moet op een gegeven moment tijdens een moter achtervolging op een schans rijden om de chopper in te springen.

Poging 1: Halverwege de moter rit rijd ik een klein stukje door het water. Ik rijd gewoon door, maar het spel meldt me dat mijn moter kapot is

Poging 2: Er staat een groepje mensen op de schans 8)7

Poging 3: Ik rijd mijn moter precies op de schans af, en word opeens beschoten door een voorbijganger 8)7 Uit koers, boot weg

Poging 4: Fout van mij

En elke keer moet je die hele F@cking missie spelen. Pokke end rijden, weer dat pand door, etc. etc.

GTA IV gaat er bij mij uit, Crackdown en Saints Row er weer in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
PWM schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:01:
Ik ben nu bezig met de laatste missie, en begin GTA echt zat te worden.

En elke keer moet je die hele F@cking missie spelen. Pokke end rijden, weer dat pand door, etc. etc.

herkenbaar! bij mij wilde het ook steeds niet lukken. Ik word iedere keer neergehaald zodra ik nog maar een paar seconden in die heli vlieg. Niet echt leuk meer. Daarnaast heb ik ook niet zoveel zin meer om het uit te spelen, ik ga toch niet voor de 100%. Die duiven en stunt jumps kunnen me echt gestolen worden. Het aanklooien in het spel gaat snel vervelen vind ik. Wat moet je doen? Dat doelloze trekt me niet. Tijd voor wat nieuws! (Grid ;))

[ Voor 3% gewijzigd door buddow op 18-06-2008 15:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het de tweede keer gelukt, eerste keer werdt ik neergehaald met de heli, maar wat jij beschrijft heb ik gelukkig geen last van gehad. Heb het spel ook niet op 100% maar nu gaat mijn game tijd op aan MSG4 dus gaat er ook niet van komen denk ik, toch niet belangrijk je krijgt er vrij weinig voor in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik vind het echt jammer dat er niet veel te ondtekken valt en zeer weinig te doen is. Op dit vlak vond ik San Andreas echt een topper. Daar had ik het gevoel dat ik constant nieuwe stukken kon ontdekken. Wat is nu leuker dan door het platteland te scheuren met K-Rose op de achtergrond en dan toe te komen in een stadje en een spelletje pool te spelen ;)

Ook qua verhaal is GTAIV een misser imo. Ik ga wel terug San Andreas spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Wat vreemd. Ik heb vandaag ff mijn xbox aangesloten op een ouwe CRT pc monitor. maar naast het sublieme beeld wat ik nu heb (4:3 maarja) loopt de game ook nog een stuk soepeler. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETzPliskin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:17:
Ik vind het echt jammer dat er niet veel te ondtekken valt en zeer weinig te doen is. Op dit vlak vond ik San Andreas echt een topper. Daar had ik het gevoel dat ik constant nieuwe stukken kon ontdekken. Wat is nu leuker dan door het platteland te scheuren met K-Rose op de achtergrond en dan toe te komen in een stadje en een spelletje pool te spelen ;)

Ook qua verhaal is GTAIV een misser imo. Ik ga wel terug San Andreas spelen :)
Speel sinds een paar maanden de San Andreas Multiplayer, die is echt geweldig!!
Daar vermaak ik mij nog wel mee, tot GTAIV voor de pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:01:
crackdown O+

wat zit ik daar van te wachten op een deel 2 zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kaasplank schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:43:
[...]

crackdown O+

wat zit ik daar van te wachten op een deel 2 zeg

Crackdown is inderdaad echt fantastisch :) Deel 2 komt voorlopig niet, en wel hierom:

http://www.apb.com/

Gameplay: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/180556.html

Ze noemen het een combinatie tussen: Crackdown/GTA4/Counterstrike als MMORPG :)

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 18-06-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Lol, zalig :D
Je hoort constant Laszlow in de lach schieten.
Over Jerry (beller): " I remember Jerry so well, he come in, he is like a broken man, like a half a man, a 'ma' if you will, he has no 'n' anymore"

Hier nog eentje van VC: http://www.youtube.com/wa...xNsB_7DSs&feature=related
3:41 en 7:20 , daar hoor je hem tussen de liedjes door. ( die ene met die rastakleurige vlag en de reggeaton enzoo dr op) ben de naam ff vergeten ( heb al 2 weken niet meer gespeeld :d)
whahaha vooral het eerste nummertje en wat ie er na lult dat kon me neefje van toen ongeveer 4 jaar oud helemaal nazeggen :) I, I just died in your arms tonight mussa been somthing you say .
!! prachtig _/-\o_ _/-\o_

erg leuk.In gta 4 heb je ook wel een grappig radio dj`tje er tussen zitten

[ Voor 7% gewijzigd door tooter op 18-06-2008 18:05 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik bij nader inzien nooit naar Emotion luisterde, ik had altijd Flash aanstaan, maar zo te horen heb ik toch wat gemist ja XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 07:00:
Jammer dat ik bij nader inzien nooit naar Emotion luisterde, ik had altijd Flash aanstaan, maar zo te horen heb ik toch wat gemist ja XD
Haha je mag zeker zijn, gewoon nutteloos rond cruisen en Emotion opzetten, meer moet dat niet zijn :) . FlashFM had ik ook vaak opstaan, Teri en Toni zijn ook heel grappig en de 80'ies daar waren ook goed om in de sfeer te blijven.

Teri: The twin temptresses of pop on Flash FM, talking really fast about the Top 40 way, so you don't have time to ponder your shallow existence. Or the fact that Toni has herpes. Let's have another hit!
Toni: I got them from your dad... Bitch!

Teri: Flash FM! Only the rules get busted, not Toni or Teri.
Toni: That's right, I've blown every policeman who's ever pulled me over.
Teri: Slut. I've only blown the hot ones. The ugly guys get a handjob.

Toni : Hey there, baby, I love pop music! I can tell you, it reminds me that everything is young and disposable. Teri wouldn't know that.
Teri: Ugh, I'm 25!
Toni: And 25 is, like, the new 40. Like, oh my God, you might die any moment! You're going grey.

Memorabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Mijn interesse gaat vooral uit naar multiplayer. Is alleen daarvoor ook GTA IV de aanschaf waard? (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:15:
Mijn interesse gaat vooral uit naar multiplayer. Is alleen daarvoor ook GTA IV de aanschaf waard? (PS3)
neen, imho niet.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.