[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 85.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Opzich wel, alleen is het zonde als je niet de single player speelt.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Je kan je prima vermaken online in GTA IV, zeker met een headsetje, tactiek bespreken of kletsen met je medespelers.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ik zet zojuist GTA IV aan op de 360 en hij heeft de eerste patch gedownload en geïnstalleerd. Geen idee wat er veranderd is, maar op het eerste gezicht lijkt het of AA iets minder goed werkt.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
MaTr1x schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:54:
Ik zet zojuist GTA IV aan op de 360 en hij heeft de eerste patch gedownload en geïnstalleerd. Geen idee wat er veranderd is, maar op het eerste gezicht lijkt het of AA iets minder goed werkt.
Hmm, ik heb wel gemerkt dat het weer in de game erg het uiterlijk beinvloed, op mistige dagen zie je "amper" kartels, op zeldzame heldere dagen zonder smog zie je ze erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:25

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Van de Rockstar-site::
GRAND THEFT AUTO IV PATCH
Last updated on June 23, 2008

Rockstar Games has released patches today for Grand Theft Auto IV for the PlayStation®3 and Xbox 360™. These patches fix the issues we have identified for each system, specifically multiplayer connectivity issues including freezes during certain modes, continuation when players leave matches, and bugs within races and race lobbies.

We sincerely apologize for any inconveniences and thank you for your continued support. For any consumer still experiencing issues, please contact support.
  1. Fixed an issue where players were unable to enter or exit vehicles in GTA Race.
  2. Fixed an issue where scripted vehicles were causing games to unexpectedly crash.
  3. Improved reliability and frequency of PS3™ online leaderboard updates.
  4. Fixed a rare hang some players encountered when moving from a Race or GTA Race lobby into gameplay.
  5. Fixed a hang that would occur when players were switching teams during the countdown in the lobby.
  6. Fixed an issue where players were able to get ridiculously high scores from Cops 'n Crooks matches.
  7. Changed GTA Race and Race so that the last player remaining always receives a reward of $250.
  8. Fixed an issue where spectating players would prevent the game from finishing.
  9. Fixed an issue where players were unable to spectate in Round 2 of Cops 'n Crooks games.
  10. Changed countdown timer in lobby so that it no longer resets when new players join a game.
  11. Changed the kick option so that kicked players are no longer brought back to single player.
De patch is zowel voor de XBOX360 als de PS3, valt te lezen. B)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
GRAND THEFT AUTO IV PATCH
  1. Fixed an issue where spectating players would prevent the game from finishing.
  2. Fixed an issue where players were unable to spectate in Round 2 of Cops 'n Crooks games.
  3. Changed countdown timer in lobby so that it no longer resets when new players join a game.
Ik ben iig blij dat ze bovenstaande fixes hebben uitgebracht. Vond het altijd knap irritant dat een multiplayer spel bijna ging starten waarna en nieuwe player erbij kwam waarbij het complete countdown proces opnieuw begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57

f.h

... nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door f.h op 23-06-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:40:
[...]

Ik ben iig blij dat ze bovenstaande fixes hebben uitgebracht. Vond het altijd knap irritant dat een multiplayer spel bijna ging starten waarna en nieuwe player erbij kwam waarbij het complete countdown proces opnieuw begon.
Mja, als je zelf joint in een room waar iedereen klaar is krijg je nu geen kans om je auto ofzo te kiezen. Die 10 seconden waren daar wel handig voor (en nu ook niet het einde van de wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er zin om vanavond Free mode te doen, om wat glitches enzo te zoeken en uit te proberen:D En samen te spannen tegen japanners die de game joinen oid;)

- Headset is een must.
Ik maak om 19.00 een game, als je me voor de tijd toevoegd aan PSN buddy's kan ik je een invite sturen.

PSN id: soepriem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Afspraken maken in dit topic is niet de bedoeling, maar ik zeg er geen nee tegen, ik kan wel, helaas niet al te lang (45 min max), ik voeg je wel toe, zie je vanavond online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer dat ze de vote-kick nog niet hebben aangepast.

Blijft irritant als leader in een room afk lijkt te zijn en je zit met 20 man te wachten op een Turf War.
Daarbij, denk dat de helft niet eens weet dat er een vote-kick functie is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Heel irritant ja, dat wachten op niks.
Mijn id is trouwens Futuremaker, heb geen headset, en zal vanavond niet online zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door !null op 25-06-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

SinergyX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:34:
Jammer dat ze de vote-kick nog niet hebben aangepast.

Blijft irritant als leader in een room afk lijkt te zijn en je zit met 20 man te wachten op een Turf War.
Daarbij, denk dat de helft niet eens weet dat er een vote-kick functie is :P
Van mij mag heel die multiplayer worden herschreven. Gewoon een lijst met alle partijen met ping en hoe vol het zit, dat je makkelijke kan sorteren op game type. En dat als je quit daar naar toe gaat in plaats van een half uur laden terug naar je kamer ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

en een mogelijkheid om continenten te kiezen zou ook welkom zijn. Ik heb het echt wel gehad met die Amerikanen. Plots begrijp ik heel goed waarom die handdoekdragers uit het midden-oosten die twee torens wouden neerhalen. Wat een bende retarded apen zijn dat allemaal zeg :|.

Voorturend roepen/schreeuwen/rappen waarbij 90% van de woordenschat bestaat uit "fuck, fucker, nigger, shithead, fag, faggot, gay faggot, fucking fuck, motherfucker". Ook nog eens hopend dat ze geen muziek of ander lawaai door hun mic knallen.
Nu bovenstaande heb ik al kunnen oplossen door gewoon het GTA4 geluid volledig uit te zetten en naar mijn eigen muziek te luisteren tijdens het gamen, maar daarmee is de miserie niet van de baan:
1 van de achievements: win 20 ranked races. Veel geluk: In iedere race heb je wel minstens 5 man die doelbewust tegen je aan gaan rijden: Vanaf de eerste bocht waar je moet vertragen knalt er gegarandeerd iemand in je achterwerk en sleurt hij je 20 meter verder mee, voorbij de bocht die je had moeten nemen. Als je toch weggeraakt zullen ze zich wel omdraaien om tegen het verkeer in te rijden. Als er teveel Amerikanen op 1 server zitten zullen ze samenklitten en heuse wegblokkades beginnen vormen met hun wagen.
Prachtige feature van rockstar: zodra er een zeker percentage mensen de finish haalt heeft de rest nog maar een beperkte tijd om te finishen alvorens het spel eindigt. Goed systeem...in theorie. In de praktijk kan het echter voorkomen dat er zoveel Amerikanen retards in je spel zitten die bezig zijn met het verzinnen van manieren om je te koeieneren dat er nooit voldoende mensen over de finish gaan en het spel nooit eindigt, waardoor je gedwongen bent om te vertrekken zonder je geld en zonder je stats.

Dagelijks moet ik gemiddeld een tiental (!) mensen op mijn "avoid" lijst zetten wegens unsporting conduct in het uurtje per dag dat ik GTA4 speel en ik heb al verscheidene mensen aan MS gereport wegens racism/racial slurs (non-stop scheldpartijen staat niet in de lijst, dus dat komt het meest in de buurt). Echter, het helpt niets. Te vaak kom ik mensen opnieuw tegen waarvan ik WEET dat ze in mijn avoid lijst staan en ik heb de indruk dat er absoluut niets gedaan wordt met de reports die ik gemaakt heb jegens een aantal extreme gevallen.

Simpelweg een aparte reeks servers voor het Europese continent kan toch niet moeilijk zijn? Er zijn genoeg games waar ze dit doen voor de Aziatische continenten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat ziet er leuk uit daar. Sommige dingen komen wel bekend voor, wegblokkade's worden vaak opgezet, maar dat is meestal één iemand waardoor je er al lachend er voorbij rijdt. Dat er sommigen (meestal degene die hopeloos achteraan rijdt en niet mee kan) dan tegen het verkeer in gaan rijden gebeurt wel eens, al vallen ze veelal wel te ontwijken hoor. Dat gevoel is dan wel goed, een beetje als 'in your face'.

De meeste Amerikanen waar ik mee speelde vielen goed mee. De aso's die jij opnoemt zijn jammergenoeg wel altijd deze zonder headset natuurlijk.

Dat doelbewust 5 mensen tegen jou gaan aan gaan rijden, lijkt me een beetje overdreven, tenzij je je vol hebt gesmeerd met oestrogeen :D
Ik ga nu zelf geen dikke nek opzetten, maar ik race tamelijk goed en na een paar races weten ze het waardoor er 1, maximum 2 me gaan duwen vanaf de start. Tot dat ik hen catapulteer over de autoweg of tegen een auto, opgelost ;) Gewoon even hem je laten inhalen, dan een tikkie tegen zijn vleugel en zelf klaar staan om tegen te sturen. Dan moeten ze respawnen en zie je hen hooguit nog eens als je ze dubbelt :w

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Vanavond even GTA4 gedaan op de Xbox360 van mijn zwager.
Moet zeggen dat het erg tof is maar één ding viel me op en waar ik graag antwoord op wil gezien ik nog erg zit te dubben tussen een PS3 of Xbox360.
Wat me erg opviel is dat wanneer ik erg lang en snel door Liberty City rij op de Xbox360 dat deze de textures enzo niet kan bij houden.
Dan rij je dus echt in een dode stad zonder textures, blijf je even staan dan zie je langzaam alle textures naar voren komen maar ook de traffic enzo.
Is dit alleen zo met de Xbox360 of heeft hij misschien een probleem met zijn xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Dit gebeurd bij mij ook een enkele keer maar meestal is dat als ik andere games heb gespeeld. Waarschijnlijk is dit te wijten aan de cache.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 01:33
Ik heb het in 40 uur GTA een keer of 3 redelijk erg meegemaakt, een flat die voor m'n neus opdook, een snelweg die 2 seconden verdween ed. Wat me wel behoorlijk opvalt is hoe na hard rijden het verkeer en kraampjes ed uit het niets opduiken.

Ook paar keer een read error gehad, en hangen bij opstart scherm. :'(

Ik vind de game opzich heel vet, maar kan niet te lang achter elkaar GTA gamen, het voelt dan toch behoorlijk leeg oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:51:
Vanavond even GTA4 gedaan op de Xbox360 van mijn zwager.
Moet zeggen dat het erg tof is maar één ding viel me op en waar ik graag antwoord op wil gezien ik nog erg zit te dubben tussen een PS3 of Xbox360.
Wat me erg opviel is dat wanneer ik erg lang en snel door Liberty City rij op de Xbox360 dat deze de textures enzo niet kan bij houden.
Dan rij je dus echt in een dode stad zonder textures, blijf je even staan dan zie je langzaam alle textures naar voren komen maar ook de traffic enzo.
Is dit alleen zo met de Xbox360 of heeft hij misschien een probleem met zijn xbox?
Het enige wat ik soms heb hier (ps3) is dat de weg doorzichtig is als ik aan hoge snelheid er over rijd. Na 5 seconden floept het wegdek dan plots terug. Voor de rest weinig tot geen klachten op dat vlak.

@ Svennie: voeg mij ook maar toe als je wil, ik heb een headset en ben 'vrij ervaren' met die coop missies. Ze zijn de beste manier om hoger te worden van level :) Ik kan deze namiddag / avond gamen als je dat past.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
GreenSky schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:44:
Heel irritant ja, dat wachten op niks.
Mijn id is trouwens Futuremaker, heb geen headset, en zal vanavond niet online zijn.
Ik heb je uitgenodigd, kunnen we een keer online spelen!

@soepriem, was lachen gisteren, jammer dat ik maar zo kort kon, doen we nog een keer vaker!

wie wil er de online missies spelen? die moet ik nog.

@texture problemen:
die heb ik alleen online, ik zie wel wat dingen ineens verschijnen maar dat zijn kleine dingen als bloemen in het gras, gebouwen ver weg, lichten die ineens in een heel gebouw aangaan en zo, offline wegen en gebouwen die voor mijn neus ineens verschijnen eigenlijk nooit (PS3 versie)

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 26-06-2008 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Wat ik altijd heb qua glitches is bij je 2e safehouse. Wanneer je na het laden naar de deur kijkt, dan zie je even wat knipperen. Voor de rest weleens wat textures op gebouwen, maar volgens mij rij ik niet zo hard als jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:13:
[...]
Dat doelbewust 5 mensen tegen jou gaan aan gaan rijden, lijkt me een beetje overdreven, tenzij je je vol hebt gesmeerd met oestrogeen :D
Ik ga nu zelf geen dikke nek opzetten, maar ik race tamelijk goed en na een paar races weten ze het waardoor er 1, maximum 2 me gaan duwen vanaf de start. Tot dat ik hen catapulteer over de autoweg of tegen een auto, opgelost ;) Gewoon even hem je laten inhalen, dan een tikkie tegen zijn vleugel en zelf klaar staan om tegen te sturen. Dan moeten ze respawnen en zie je hen hooguit nog eens als je ze dubbelt :w
Ik win ook een groot aantal races. In pakweg 80% kom ik zeker in de top 3 binnen. Bij supercars kies ik voor de comet. Niet veel mensen lijken die te kiezen, maar die is net een tikkeltje sneller dan de rest, met als nadeel dat die sneller gaat slippen. En dat nadeel voel ik dus hard. Wat jij omschrijft lukt me maar zelden, vooral omdat het duwen meestal in de bochten gebeurt. Op een recht stuk baan ben ik het meestal die wil inhalen en dan mag je gewoon hopen dat je "gewone" vangrail hebt om tegen geduwd te worden ipv die drempeltjes die je al eens de lucht in durven katapulteren wanneer je ze tegen hoge snelheid raakt :p.

In ieder geval: gisteravond 3 races op rij in de laatste 10 seconden de eerste plaats moeten afgeven vanwege mensen die de boel gaan blokkeren/verzieken. Dan is de lol er echt wel af.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:34:
[...]

Ik win ook een groot aantal races. In pakweg 80% kom ik zeker in de top 3 binnen. Bij supercars kies ik voor de comet. Niet veel mensen lijken die te kiezen, maar die is net een tikkeltje sneller dan de rest, met als nadeel dat die sneller gaat slippen. En dat nadeel voel ik dus hard. Wat jij omschrijft lukt me maar zelden, vooral omdat het duwen meestal in de bochten gebeurt. Op een recht stuk baan ben ik het meestal die wil inhalen en dan mag je gewoon hopen dat je "gewone" vangrail hebt om tegen geduwd te worden ipv die drempeltjes die je al eens de lucht in durven katapulteren wanneer je ze tegen hoge snelheid raakt :p.

In ieder geval: gisteravond 3 races op rij in de laatste 10 seconden de eerste plaats moeten afgeven vanwege mensen die de boel gaan blokkeren/verzieken. Dan is de lol er echt wel af.
Mja ik prefereer zelf de Infernus, hij is iets meer stabiel zoals je zegt, en qua topsnelheid is hij ook briljant, zeker de tweede snelste na de Comet (en dan nog is het verschil miniem). Voordeel van de Infernus, hij is zo plat dat je je voorligger letterlijk kan 'onderscheppen' :D
Inderdaad, in bochten is het moeilijker natuurlijk, je hebt alleszinds wel een voordeel als jij aan de binnenkant van de bocht rijdt en hem naar buiten duwt.
Vangrails kunnen ook wel f****** up zijn, bvb op hoge autowegen zoals in 'Exhaust Fumes'. Als je daar van de weg afraakt en naar beneden dondert is je race al over.

Ik vind 'Round the block' wel een leuke, vooral die eerste bocht, waar er een paar gegarandeerd rechtdoor rijden op de verkeerde baan heh. Grappig ook als er veel verkeer is, dan ga je die bocht met zijn allen in, totale kettingbotsing als gevolg.

Jammer dat de rewards bij races zo klein zijn in vergelijking met de Coop missies. Als je eerste bent op 10 deelnemers krijg je 1/5 van wat je verdient bij pakweg Deal Breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Boeboe schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:34:
en een mogelijkheid om continenten te kiezen zou ook welkom zijn. Ik heb het echt wel gehad met die Amerikanen. Plots begrijp ik heel goed waarom die handdoekdragers uit het midden-oosten die twee torens wouden neerhalen. Wat een bende retarded apen zijn dat allemaal zeg :|.

*knip*
Denk even na voordat je zoiets zegt ja... :?

Verder begrijpelijke post hoor...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

dvdkiwi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:50:
Denk even na voordat je zoiets zegt ja... :?
Vind het wel meevallen die uitspraak, is gewoon zwarte humor, niemand hier moet zich daardoor beledigd voelen . Zeker niet bij een thread over een 18+ spel waar veel erger in gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 02:38:
[...]

Mja, als je zelf joint in een room waar iedereen klaar is krijg je nu geen kans om je auto ofzo te kiezen. Die 10 seconden waren daar wel handig voor (en nu ook niet het einde van de wereld)
Nu werd ik gisteren bij een race op de weg gezet terwijl de rest al weg was, ook lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:47:
[...]
Jammer dat de rewards bij races zo klein zijn in vergelijking met de Coop missies. Als je eerste bent op 10 deelnemers krijg je 1/5 van wat je verdient bij pakweg Deal Breaker.
QFT. In vele spelmodes kan je met wat rondlummelen vele duizenden dollars verdienen. In de race moet je keihard vechten en heel geconcentreerd rijden om van die 16 spelers als eerste over de finish te komen zodat je.....1200 dollar krijgt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
is het sinds die nieuwe patch al wat drukker in die servers? met 4 man teamdeatmatch of cops 'n crooks doen is namelijk saai... (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Sinds de patch kan ik prima multiplayen met NAT 3. Super! Vanmiddag potje team deathmatch gedaan met 3 teams (12 man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ow, nog een grondige klacht: waarom moet dat spel IEDERE keer volledig terugkeren naar singleplayer wanneer ik uit een spel ga?.
Ik speel geen cannonball run of free race omdat het daar simpelweg een loterij is: degene die het eerst 1 van de (schijnbaar) 3 wagens in een straal van 5 km kan vinden heeft het spel gewonnen.
Wat gebeurt er nu?
*join game*
- cannonball run, arg
*leave game, wacht minuut
*join game
- free race, arg
*join game
- free race: net dezelfde game die ik daarnet verlaten heb |:(
*join game
- "ha, een gewone race"
*host verandert racetype naar "boats", wat nog net iets minder boeiend is als een bejaardenrace met looprekjes*
-AAAAAAAAAAARG *lanceert controller met een stevige worp in een baan rond de aarde*

}:|
...
ik haat dit spel, echt waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
Je kan toch gewoon vooraf je gamemode kiezen die je wil spelen, dan joined die zo'n server, hoe kan hetn ou dat je elke keer onverwacht tegen gametypes aanloopt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Omdat je een tiental verschillende soorten races hebt binnen de gamemode "race"? Speel jij het spel eigenlijk wel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 17:43
Ohzo, ik speel nooit race, hihi :P. Ik speel het spel uberhaupt laatste tijd niet meer, zit op zo'n 40% maar toch speel ik laatste tijd meer cod4 of FIFA, pik het binnenkort wel weer op.

Toen ik nog multiplayer deed speelde ik alleen team en gewoon deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Boeboe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 19:28:
ow, nog een grondige klacht: waarom moet dat spel IEDERE keer volledig terugkeren naar singleplayer wanneer ik uit een spel ga?.
Ik speel geen cannonball run of free race omdat het daar simpelweg een loterij is: degene die het eerst 1 van de (schijnbaar) 3 wagens in een straal van 5 km kan vinden heeft het spel gewonnen.
Wat gebeurt er nu?
*join game*
- cannonball run, arg
*join game
- free race, arg
*join game
- free race: net dezelfde game die ik daarnet verlaten heb |:(
*join game
- "ha, een gewone race"
*host verandert racetype naar "boats", wat nog net iets minder boeiend is als een bejaardenrace met looprekjes*
-AAAAAAAAAAARG *lanceert controller met een stevige worp in een baan rond de aarde*

...
ik haat dit spel, echt waar
De volgende keer toch maar niet leaven dan en een keer op select drukken. Dan kan je namelijk weer opnieuw een keuze maken welk game-type je wilt spelen. Hier weer kiezen voor race en je kan weer.

/edit, ik zie dat je een xbox hebt, misschien kan het daar niet. Met de PS3 is het iig een kwestie van select drukken om een andere game te kiezen zonder dat je terug moet naar single player

[ Voor 7% gewijzigd door Lars op 26-06-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Het spel bijna volledig uitgespeeld. Ik moet nog 80 duiven afschieten en dan nog een aantal auto's inleveren bij Stevie en dan zit ik op de 100%.

Voor degene die ook nog die duiven moeten doen en op zoek zijn waar ze precies zitten, bekijk dan deze website hier staan de locaties met bijbehorende screenshots van alle duiven.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Vandaag Cops 'n Crooks gespeeld, raak ik ondanks de navigatie gewoon de weg kwijt. Ga ik keren, komt de politie eraan en schiet me dood. Toen had ik het potje vern**kt, want ik was The Boss :D

Ook humor, komen we een andere keer bij onze getaway vehicle aan, een boot in het water. Ik stop netjes bij de boot, stap uit en loop naar de boot toe. Komt er ineens een auto met teamgenoot uit de luchtvallen, recht op de boot! Ik weet niet wat hij gedaan had, maar hij kwam echt hard aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

haha prachtig net, ik stond zoals altijd lekker te klooien. Ditmaal op het helikopter tours platform. Stappen er zo van die mensen in bij een zo'n gast. Dan start hij de motor, vervolgens schiet je hem dood. En wat een pracht resultaat. De helikopter spint rondjes, zo'n kwartier lang over het platform :D

lopen er weer van die mensen naar toe haha, meters de lucht in.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Cool, waar is dat platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

tweede eiland, rechtsonder. Daar kun je ook een heli tour nemen ook erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Svennie schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:00:
[...]
wie wil er de online missies spelen? die moet ik nog.
Online missies? Wat dan?

Ik heb sinds kort een headset. Deathmatch vind ik niet cool in GTA, omdat je de helft van de tijd naar wapens aan het zoeken bent. De andere modus lijken me beter met communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eindelijk mijn "top of the midnight club" achievement gehaald :). Ranked races kan ik nu voorgoed achter me laten (enkel nog races gezellig tussen vrienden, dan kan ik gezellig meeschelden :p). Meteen ook maar eens die singleplayer races verder afgewerkt.

Ik moet nog wat wagens binnenbrengen voor de "You Got The Message" achievement, maar ik zit nu vast: Ik zou de wagen moeten gaan zoeken bij de "swingers golf club", maar ik heb geen idee waar die te vinden. Op het ingame internet staat er een site van een golfclub, maar daar staat geen adres bij. Iemand die weet waar ongeveer die te vinden is?

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 27-06-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Boeboe schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:23:
Eindelijk mijn "top of the midnight club" achievement gehaald :). Ranked races kan ik nu voorgoed achter me laten (enkel nog races gezellig tussen vrienden, dan kan ik gezellig meeschelden :p). Meteen ook maar eens die singleplayer races verder afgewerkt.

Ik moet nog wat wagens binnenbrengen voor de "You Got The Message" achievement, maar ik zit nu vast: Ik zou de wagen moeten gaan zoeken bij de "swingers golf club", maar ik heb geen idee waar die te vinden. Op het ingame internet staat er een site van een golfclub, maar daar staat geen adres bij. Iemand die weet waar ongeveer die te vinden is?
is die niet op het tweede eiland, vlakbij dat grote funpark? staan grote muren van netten omheen, west-midden tweede eiland dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 18:22
Hey,

Morgen krijg ik de Xbox van een vriend te leen, met GTA IV, Maar kan ik opnieuw beginnen, zonder dat ik zijn savegame verwijder? Dus dat ik hem apart opsla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Geen idee eigenlijk, had ik begrepen uit dit forum dat die er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je hebt 3 co-op missies die je online kan spelen. Op de 360 versie hangen er ook achievements aan vast als je daarop betere tijden kan halen dan die van de makers van het spel.
De missies zijn "hangman's NOOSE", "deal breaker" en "bomb da base II".
is die niet op het tweede eiland, vlakbij dat grote funpark? staan grote muren van netten omheen, west-midden tweede eiland dus.
Dat was mijn eerste gedachte (die van iedereen, denk ik :p), maar die is het niet. Heb het uiteindelijk gevonden mbv een guide, maar ik moet zeggen: ik zou absoluut niet weten hoe ik het zonder hulp had moeten vinden.
Nou ja, weer een achievement rijker, nu bezig met de stunt jumps :)

[ Voor 53% gewijzigd door boe2 op 28-06-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:39:
[...]

Geen idee eigenlijk, had ik begrepen uit dit forum dat die er zijn :P
En nooit de intentie gehad om die gametypes aan te raken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas312 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:36:
Hey,

Morgen krijg ik de Xbox van een vriend te leen, met GTA IV, Maar kan ik opnieuw beginnen, zonder dat ik zijn savegame verwijder? Dus dat ik hem apart opsla?
Dat kan vrij goed zelfs ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een enorme beginnersvraag, maar wanneer worden sommige locaties beschikbaar? Ik probeer die dates naar verschillende dingen mee uit te nemen, maar ik kan de helft van de locaties nog niet gebruiken. De comedy club op het middelste eiland bijvoorbeeld: die staat niet op de ingame kaart aangegeven, en als ik er naartoe rij kan ik niet naar binnen. Komen ze geleidelijk aan beschikbaar, of na bepaalde missies of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Laatst online: 12-09 18:22
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 08:23:
[...]

Dat kan vrij goed zelfs ja.
Ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:36:
Waarschijnlijk een enorme beginnersvraag, maar wanneer worden sommige locaties beschikbaar? Ik probeer die dates naar verschillende dingen mee uit te nemen, maar ik kan de helft van de locaties nog niet gebruiken. De comedy club op het middelste eiland bijvoorbeeld: die staat niet op de ingame kaart aangegeven, en als ik er naartoe rij kan ik niet naar binnen. Komen ze geleidelijk aan beschikbaar, of na bepaalde missies of zo?
Geleidelijk aan.
Maar meen dat je een aantal van die locaties vrij snel krijgt. Gewoon met verschillende mensen op stap. Ook gozers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ben nu op 60 komma nog wat procent, maar ik snap niet alles wat jullie zeggen :P

spoiler:
Zo heb ik die hele Kate tot nu toe links laten liggen, net als Mallorie en al die andere vrouwen en mannen. Alleen als het echt voor een missie noodzakelijk is, ga ik op een date. Zelfde met mensen die je steeds bellen, gewoon accepteren en dan afbellen. Ik wordt nu helemaal niet meer gebeld >:)
Erg jammer, dat hele verplichte sociale gebeuren. Daten gaat nog wel (kun je dus skippen blijkbaar), maar dat gebeld worden om te bowlen/darten/racen/drinken/vogels kijken/weetikveelwat voor onzin hangt me danig de strot uit.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En als je nu eens je foon op silent zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zou het maar een verschrikkelijk saai spel vinden als je enkel en alleen van opdracht naar opdracht zou gaan. Nu tenminste nog wat activiteiten tussendoor. Zoveel te zien, zoveel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

pjlgt schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:58:
Zou het maar een verschrikkelijk saai spel vinden als je enkel en alleen van opdracht naar opdracht zou gaan. Nu tenminste nog wat activiteiten tussendoor. Zoveel te zien, zoveel te doen.
Precies! Lekker racen, stunts doen, mensen op de meest pijnlijke manieren ooit vermoorden, heerlijk. En het beste is nog: je kunt het doen wanneer en waar je maar wilt! Het is niet alsof je gebeld wordt met de mededeling: "je mag nu stunts gaan doen, over 1 uur is het weer voorbij" (even gechargeerd). Ik heb een hekel aan verplichtingen in een spel :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
is er ergens ook een lijst met gebouwen die je kan bezoeken? Ik vind het aantal locaties tot nu toe nl erg tegenvallen, maar het kan ook zijn dat ik er gewoon heel veel gemist heb. Ik had eigenlijk verwacht zo'n beetje elke gebouw wel in te kunnen, maar de meeste winkels zitten dus hartstikke dicht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
chrisboers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:07:
is er ergens ook een lijst met gebouwen die je kan bezoeken? Ik vind het aantal locaties tot nu toe nl erg tegenvallen, maar het kan ook zijn dat ik er gewoon heel veel gemist heb. Ik had eigenlijk verwacht zo'n beetje elke gebouw wel in te kunnen, maar de meeste winkels zitten dus hartstikke dicht.
http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

Hier staan volgens mij de meeste locaties op die je in missies tegenkomt, alhoewel een aantal interieurs alleen toegankelijk zijn tijdens een missie en daarbuiten dus niet. Verder is er gewoon weinig te vinden, er is een wasserette die zowel in Alderney als in Broker zit. En je hebt het Superstar Restaurant dat 2x in Algonquin te vinden is. En er zijn een zooi trappenhuizen waarmee je toegang tot een dak en/of een steeg hebt.

Maar dat is het wel zo'n beetje, er is in elk geval geen enkel gebouw/interieur wat de moeite waard is om er lang rond te kijken. Of nou ja, het Libertonian Museum is wel grappig gedaan natuurlijk. Maar dat heeft maar 1 in/uitgang dus daar heb je weinig aan als vechtvluchtplek. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb het eigenlijk nog maar weinig gespeelde de afgelopen maand.
Maar ben het nu weer aan het oppakken, zo goed spel.

Alleen heb ik een ben q drive, en volgens mij heb ik bizar veel framedrops. dat het beeld heel traag gaat.
Wie hebben dat nog meer? En ook een ben q drive ?

Heb de 360 versie.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje over politie missies:
Ik kies een 'gang related crime' vanaf de politieautocomputer, rij er heen en begin te schieten, maar in no-time staan er dan politie agenten die mij vanachter neer schieten. Is het de bedoeling dat je En de gang-members En de politiemannen neet schiet? Of doe ik iets verkeerd, moet ik eerst back-up vragen ofzo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het zo snel mogelijk af te handelen voordat je problemen van de politie krijgt. Vanaf de openbare weg al beginnen schieten kan je beter ook zoveel mogelijk proberen te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Bobnofski schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:05:
[...]

http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

Hier staan volgens mij de meeste locaties op die je in missies tegenkomt, alhoewel een aantal interieurs alleen toegankelijk zijn tijdens een missie en daarbuiten dus niet. Verder is er gewoon weinig te vinden, er is een wasserette die zowel in Alderney als in Broker zit. En je hebt het Superstar Restaurant dat 2x in Algonquin te vinden is. En er zijn een zooi trappenhuizen waarmee je toegang tot een dak en/of een steeg hebt.

Maar dat is het wel zo'n beetje, er is in elk geval geen enkel gebouw/interieur wat de moeite waard is om er lang rond te kijken. Of nou ja, het Libertonian Museum is wel grappig gedaan natuurlijk. Maar dat heeft maar 1 in/uitgang dus daar heb je weinig aan als vechtvluchtplek. :|
Bedankt. Wel jammer, een deel van de hype van GTAIV was dat je nu eindelijk ook gebouwen binnen kon, en vanalles bezoeken.. Had wel iets meer 'sight seeing' verwacht. Nou ja, dan maar weer verder met de missies :)

Wel een mooie map trouwens... Misschien wat voor de SP?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
Mars18 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:27:
Heb het eigenlijk nog maar weinig gespeelde de afgelopen maand.
Maar ben het nu weer aan het oppakken, zo goed spel.

Alleen heb ik een ben q drive, en volgens mij heb ik bizar veel framedrops. dat het beeld heel traag gaat.
Wie hebben dat nog meer? En ook een ben q drive ?

Heb de 360 versie.
Volgens mij ligt dat niet aan de DVD drive. Check onderstaand plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg

Ik had namelijk een Hitachi-LG en na reparatie heb ik een Benq Philips en ik merk het verschil in geluid heel erg! Volgens dit plaatje is de Benq Philips ook het beste in performance (data transfer).

[ Voor 5% gewijzigd door Lud0v1c op 02-07-2008 12:48 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Lud0v1c schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]

Ik had namelijk een Hitachi-LG en na reparatie heb ik een Benq Philips en ik merk het verschil in geluid heel erg! Volgens dit plaatje is de Benq Philips ook het beste in performance (data transfer).
http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a

ben toch niet de enige hoor ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP

MethodP

baanaan

Lud0v1c schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]

he wat gek, ik heb een benq, maar ik vind dat ie best een herrie maakt. En ook heb ik wel eens framedrops met GTA4, maar niet zo denderend veel, dat het mij irriteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
MethodP schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:22:
[...]

he wat gek, ik heb een benq, maar ik vind dat ie best een herrie maakt. En ook heb ik wel eens framedrops met GTA4, maar niet zo denderend veel, dat het mij irriteert.
Ligt er maar net aan waarmee je het geluid vergelijkt!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vannacht en de net voor het eerst echt serieus online gespeeld.

Wat is team deathmatch gaaf zeg, haha naar elkaar toe rijden en dan vette shoot outs Vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
De Officiele Playstation Magazine heeft trouwens een aardige 'zombie guide to GTAIV' special, met kaarten van de verschillende eilanden en goede tips. (Oa hoe je zombie kan worden dus)
Kaarten zijn erg duidelijk en overzichtelijk. (en nee, de vliegende ratten staan er gelukkig niet op!)

[ Voor 22% gewijzigd door chrisboers op 03-07-2008 14:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Als een beetje zoekt dan kan je al die informatie ook vinden online en dan gratis :)

-Stevie's Car Map
- Pigeon Map
- Stunt Jumps

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Klopt, maar ik vind een papieren versie nu eenmaal handiger. bovendien vind ik de kaarten bij de OPM duidelijker dan die van bv IGN. Maar dat kan smaak zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 09-09 11:58
Zombie Guide??
as in: teveel GTA gespeeld??

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:16:
Zombie Guide??
as in: teveel GTA gespeeld??
Die zombie had ik bijna direct, eerste de story uitgespeeld met wat online potjes tussendoor en na enkele dagen (misschien een week) had ik het, zonder dat ik wist hoe of wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:24:
[...]

Die zombie had ik bijna direct, eerste de story uitgespeeld met wat online potjes tussendoor en na enkele dagen (misschien een week) had ik het, zonder dat ik wist hoe of wat :X
ah, ik weet nl helemaal niet wie of wat zombie is. Vast een of andere achievement ofzo
Ben ook nog bezig dus wil ik graag zo houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GTA IV nu een paar dagen gespeeld. Heel erg cool spel. Maar wat ik niet begrijp: wat is er aan de hand met alle gamejournalisten? Waarom laten ze zich zo meeslepen in de hype? Overal krijgt dit spel tienen, maar het is in wezen niets meer dan een opgepimpte GTA 3. Natuurlijk, prachtig gemaakt, prima verbeteringen aan besturing, AI, voetgangers, wanted-systeem etcetera, maar wanneer je puur kijkt naar gameplay dan is er weinig veranderd. Eenzelfde soort verhaal als altijd, dezelfde soort missies, dezelfde soort andere activiteiten. Het speelt misschien net iets lekkerder, maar verder exact hetzelfde als vorige GTA games. Oké, bowlen, darten, poolen is nieuw, maar ik heb niet het gevoel dat GTA IV nu meer te bieden heeft dan bijvoorbeeld San Andreas. Wat mij betreft hadden de meeste reviews best wat kritischer gemogen, want het spel maakt ook wat foutjes. Zo werkt het cover systeem toch niet zo lekker als in Gears of War of Rainbow Six: Vegas, vaak moet ik 3x op de RB drukken voordat Niko pas cover gaat zoeken.

Nou ja goed, blijft een geweldig spel, maar ik snap niet dat iedereen schijnbaar zo verrast is door een game die weliswaar heerlijk speelt en net zo verslavend is als we van GTA gewend zijn, maar die verder weinig nieuws probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:16:
Zo werkt het cover systeem toch niet zo lekker als in Gears of War of Rainbow Six: Vegas, vaak moet ik 3x op de RB drukken voordat Niko pas cover gaat zoeken.
Ik vind persoonlijk dat Niko wel direct cover zoekt, maar dat ik gewoon niet kan zien of hij nu gewoon bij een muur staat, of ertegenaan gedrukt (dus in cover).

Grootste ramp vind ik het gooien van granaten. In three leaf clover, in de deuropening bijvoorbeeld. Het lijkt mij vrij logisch dat ik die granaat naar buiten, tussen de auto's en de vijanden wil gooien. Maar Niko gooit 'm gewoon met een dusdanig boogje dat 'ie boven de deurpost tegen de muur tikt en voor m'n voeten landt. Verder is onmogelijk te bepalen hoe ver je dat ding nu gaat gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik moet zeggen dat het redelijk werkt. Soms wel dat hij precies aan de verkeerde kant dekking zoekt. Lees op de deurpost midden in de deuropening ipv aan de andere kant van de muur.
Daarnaast vanuit een auto/motor richten en schieten (met autoaim) lijkt het net of hij nooit raakt, maar schijnbaar doet hij dat toch wel.

Mijn vrouw vond dat GTAIV aardig groot was. Ze heeft wel een aantal keer geprobeert te spelen, maar het is niks voor haar. Ze kijkt dan liever.
En nog steeds helemaal in een scheur om al die wazige dingen in het spel.
Ik wilde pas met een sniper eens naar een wegvliegende heli kijken. Op het moment dat ik inzoom verdwijnt de chopper... Maar de bestuurder staat nog wel in de lucht. Head-shot, maar dan meteen 3 sterren. Dat werd dus weer racen. Nahja, eerst zwemmen en dan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je blijft toch glimlachmomenten tegenkomen. Nico was weeral dronken en besloot dan maar om een taxi te nemen.
*roept een taxi* HEY....YELLOW CAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
En nog steeds helemaal in een scheur om al die wazige dingen in het spel.
Ik wilde pas met een sniper eens naar een wegvliegende heli kijken. Op het moment dat ik inzoom verdwijnt de chopper... Maar de bestuurder staat nog wel in de lucht. Head-shot, maar dan meteen 3 sterren. Dat werd dus weer racen. Nahja, eerst zwemmen en dan racen.
Ok, dus jij ligt in een scheur door een game met slechte pop-up graphics.. Tja, tis maar waar je lol aan beleeft. Ik zou dat eerder storend vinden, dat een chopper zomaar ineens verdwijnt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eerder pop-out, bepaalde npc objecten worden vanaf een bepaalde afstand niet meer weergegeven, wat voor rare effecten kan zorgen als je ze volgt met je sniper :p.
Man wat moet jij constant gefrustreerd rondlopen in eender welk game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zit nu op 97.5% en moet enkel de duiven nog neerknallen voor de 100%
Jammer dat ze zo zijn doorgeslagen met het aantal, daar ben je wel een uur of 10 mee bezig gok ik zo ? Zelfs met map en evt. youtube filmpjes is het nog een heel gedoe :)
Ik hoop alleen maar dat ik er geen vergeet aan te kruisen op me kopie, anders kun je ze nog eens nalopen...

Verder mis ik offline alleen nog de 30-uur achievement geloof ik, weet niet of ik die nog eens ga halen. Zonder bij-missies te doen zal het wel in een uur of 20 te halen zijn lijkt me. Zeker als je het hele verhaal voor de tweede keer doorloopt.

Online ben ik een drama. De 20 pistol-shots haal ik nieteens in een half uur game. Tot 18 gekomen de laatste keer. Races gaan aardig, maar is erg afhankelijk van het kleuterniveau de eerste minuut. Wat een drama kan dat zijn af en toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Psychokiller schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:22:
Races gaan aardig, maar is erg afhankelijk van het kleuterniveau de eerste minuut. Wat een drama kan dat zijn af en toe!
Zie Boeboe in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..." voor mijn mening over de online races :p. Heb ze wel uiteindelijk kunnen halen.
De "haal de hoogste rank" achievement vind ik dan weer wel een asociaal moeilijke achievement. In de tientallen uren dat ik gespeeld heb zit ik aan rank 4 van de 10 :|.

De pistolshots moet je geluk mee hebben. Onder normale omstandigheden stapel je probleemloos de kills op zolang je maar op het hoofd mikt. Probleem is dat wij hier maar zelden onder normale omstandigheden kunnen spelen aangezien de meeste games in de US gehost lijken te worden met hoge lag als gevolg. Niets frustrerender dan een hele clip exact op iemands hoofd leeg te schieten en vervolgens zelf met 2 kogels neergeknald te worden terwijl de tegenstander zijn HP nog vol is :X

*edit* game progress 100% *O*

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 10-07-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb gisteren de game uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik die laatste missie niet echt moeilijk vond, had meer verwacht
spoiler:
Ik had voor het revenge pad gekozen en de sprong de helikopter in was het enige dat de eerste keer mis ging. Ik had Kate maar 2 keer gedate en dan mis je eigenlijk wel de impact dat ze wordt dooodgeschoten. Ik ga waarschijnlijk niet nog het andere pad spelen, genoeg andere spellen die ik ook nog wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Psychokiller schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:22:
Ik hoop alleen maar dat ik er geen vergeet aan te kruisen op me kopie, anders kun je ze nog eens nalopen...
Ik mis er nog eentje :/

Zelfs met aankruisen, en talloze sites gebruikt te hebben. Dat was pas zonde van m'n tijd. Ben er gelijk op afgeknapt.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 10-07-2008 08:21 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 12-09 18:30
Ik heb ze gelukkig alle 200 dood geknald. Netjes aangekruist als ik er een neerschoot en netjes de game saven als ik ging stoppen. Ben nu bezig met die 50 stunt jumps. Maar d'r zijn sommige sprongen die me gewoon niet lukken, ook al zie ik de stunt filmpjes. Bijvoorbeeld een jump over een helicopter heen, wil me gewoon niet lukken.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Die 200 pigeons neerknallen voelt meer aan als werk dan als een spelletje spelen. Als ik ooit nog eens niet te doen heb, dan zal ik dat wel gaan doen,...maar met tegenzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Castor385 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:11:
Ik heb ze gelukkig alle 200 dood geknald. Netjes aangekruist als ik er een neerschoot en netjes de game saven als ik ging stoppen. Ben nu bezig met die 50 stunt jumps. Maar d'r zijn sommige sprongen die me gewoon niet lukken, ook al zie ik de stunt filmpjes. Bijvoorbeeld een jump over een helicopter heen, wil me gewoon niet lukken.
Je moet gewoon op het platform zien te landen, niet per sé over de helicopter. Desnoods dump je die heli eerst even in het water :p.

Aangeraden is om de NRG 9000 te gebruiken voor de stunt jumps. Ik betwijfel zelfs of je de laatste jump (die over het water heen) kan halen met enig ander voertuig.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 10-07-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik moet ook regelmatig shoppen in die bikeshop om de volgende stunt weer te doen. Meestal omdat ik de fiets weer in het water heb laten plonzen. Vanavond weer een paar proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:10
Er was een manier om de blur op de ps3 wat te verminderen. Weet iemand nog welke opties ik daarvoor moest aanpassen? kon op google niet echt veel vinden. Alleen dat de flicker filter uit moest maar die optie heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Best wel leuk spel, vind het niet té lineair al is het dat wel ... maar de missies zijn interessant genoeg om geboeid te blijven. En je moet geen 100x alles overdoen ... het is gemakkelijker geworden als de vorige series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Dieter schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:47:
het is gemakkelijker geworden als de vorige series.
Best wel, maar ook leuker IMO. Ben gisteren voor het eerst lopend aan een 6-star wanted level ontsnapt door constant uit de line-of-sight te blijven. Moest bij de pay 'n spray wel even een voertuig gebruiken maar het voelde toch wel erg lekker :)

Even wat anders, kan Niko een callgirl bellen? Dat beweren ze namelijk in deze IGN review. Er staat zelfs een screenshot bij:

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/ng9isg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Bobnofski op 11-07-2008 16:19 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lud0v1c schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:53:
Die 200 pigeons neerknallen voelt meer aan als werk dan als een spelletje spelen. Als ik ooit nog eens niet te doen heb, dan zal ik dat wel gaan doen,...maar met tegenzin!
die mening deel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ook moeite hebben om die duiven te vinden? Ik heb een guide, maar als ik op de betreffende plek ben gekomen is het alsnog enorm zoeken om ze te kunnen zien. :{
Ik heb nu al wel in de gaten dat dit heel wat tijd gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Castor385 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:28:
Ik moet ook regelmatig shoppen in die bikeshop om de volgende stunt weer te doen. Meestal omdat ik de fiets weer in het water heb laten plonzen. Vanavond weer een paar proberen
Gister avond weer geprobeerd, nu lukte de jump wel in eens. Alleen de allerlaatste, bij dat monument vol politie heb ik wel een keer of 10 moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Walkman schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:20:
Heb gisteren de game uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik die laatste missie niet echt moeilijk vond, had meer verwacht
spoiler:
Ik had voor het revenge pad gekozen en de sprong de helikopter in was het enige dat de eerste keer mis ging. Ik had Kate maar 2 keer gedate en dan mis je eigenlijk wel de impact dat ze wordt dooodgeschoten. Ik ga waarschijnlijk niet nog het andere pad spelen, genoeg andere spellen die ik ook nog wil spelen :)
Over het einde:

spoiler:
Ben ik blij dat ik voor het geld heb gekozen (was minder ver rijden :+ ) maar dan gaat Roman dus dood en dat had wel iets meer impact. Met Kate heb ik namelijk maar 1x gedate ofzo.

En ik vond de laatste missie wel lastig, heb er een paar keer over moeten doen. Maar wel een leuke missie op het laatst.
spoiler:
had van alles wat, rijden, varen, schieten, vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Iemand al eens Jacob gevolgd nadat je van hem in een steegje wapens heb gekocht?
Die gast gaat gewoon beetje willekeurig rondrijden.

Luie Rastafari :)

Net 3 leave clover gedaan. had er 2 pogingen voor nodig.
Blijft wel jammer dat je niks met geld kan doen. Net 250.000 verdient en niks om het aan uit t geven als hamburgers ;).

In San Andreas kon je tenminste nog huizen kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:19:
Blijft wel jammer dat je niks met geld kan doen. Net 250.000 verdient en niks om het aan uit t geven als hamburgers ;).

In San Andreas kon je tenminste nog huizen kopen ofzo.
Ben ik het helemaal met je eens, vooral omdat eigenlijk het thema van het spel is om met steeds met niets te beginnen en jezelf op te werken
spoiler:
en vervolgens wéér met niets te beginnen :P
maar dat komt imo heel slecht uit de verf. Je krijgt sloten vol geld, toen ik nog in dat miezerige appartementje woonde (2de level) was ik al stinkend rijk, alle wapens die je kon krijgen vol met ammo, dure pakken in de kast, maar het verhaal is op zich nog steeds dat je een arme low-life criminal bent die moet worstelen om rond te komen. Da's toch een gemiste kans, zoiets versterkt namelijk de 'feel' van het spel héél veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
En dat ben ik dan weer helemaal met jou eens :)

snap ook niet waarom ik voor 3-leave-clover 250.000 krijg maar wel nog in een krot woon en nog auto's moet stelen voor geld enzo :).

en nu weer verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik had ´m eindelijk op 1080P...
In het playstation menu upscalen op "volledig scherm" gezet.
Toen ik de PS weer aansloot en dit weer deed gaf ie telkens maar 720p aan...
Iemand een idee hoe dat kan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

los van het feit dat gta4 niet hoger dan 720 gaat?
...geen idee, probeer het ps3 topic?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:01:
los van het feit dat gta4 niet hoger dan 720 gaat?
...geen idee, probeer het ps3 topic?
Ik probeer het even, thanx! :)

kan je trouwens ergens de foto's bekijken die je met de mobieltje maakt, zoals in SA?
Heb er 18 gemaakt volgens de statistieken, maar weet niet waar ik ze kan zien... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar wat is er aan de hand met dat kloppende hart in het vrijheidsbeeld?? MOET toch wel een functie hebben om het 1 of ander of is het gewoon een easter egg?

[ Voor 9% gewijzigd door Techno Overlord op 18-07-2008 15:35 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:22:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar wat is er aan de hand met dat kloppende hart in het vrijheidsbeeld?? MOET toch wel een functie hebben om het 1 of ander of is het gewoon een easter egg?
Is inderdaad gewoon een easter-egg
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.