[Multi] Far Cry 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.481 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:07:
Far Cry 2 deze week voor €55 (PS3 & 360) en voor €45 (PC) bij Media Markt
deze week naar de mediamarkt dus :)

[ Voor 77% gewijzigd door T020 op 20-10-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 23:48
T020 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:45:
[...]

deze week naar de mediamarkt dus :)
Misschien weten jullie dat wel, moet morgen naar Duitsland en wilde daar toch even kijken bij de Saturn misschien... En wat als ik m daar zie liggen kan ik dat spel daar dan wel kopen of is ie dan regiolock of iets dergelijks.. Ben een n00b op dit gebied dus daarom...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

_VooDooMen_ schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:14:
[...]

Misschien weten jullie dat wel, moet morgen naar Duitsland en wilde daar toch even kijken bij de Saturn misschien... En wat als ik m daar zie liggen kan ik dat spel daar dan wel kopen of is ie dan regiolock of iets dergelijks.. Ben een n00b op dit gebied dus daarom...
Nee maar vaak zijn die spellen alleen in het Duits. Mijn crysis bijv. komt uit Oostenrijk en daar staat alleen de Duitse versie op de DVD.

Hier zag ik hem bij de Saturn nog niet liggen was er vandaag nog om te kijken.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

_VooDooMen_ schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:14:
[...]

Lijkt me niet.
Duitsland ligt nog steeds in Europa :P
Bovendien moet het voor de pc helemaal geen probleem zijn, zal Ubisoft een worst zijn waar je je spel koopt, als je hem maar koopt :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Zo, vandaag even kunnen spelen en het viel mij toch echt enorm tegen.

+ Leuke setting, eens wat anders.
+ Dieren! :P
+ Enorme vrijheid.
+ Het spel draait goed zonder teveel gezeik.

- AI is dom, echt.. sommige momenten zijn nog erger dan de AI in crysis.
- Graphics, tja, ze zijn niet zoals het in de trailers leek. (details ontbreken)
- Je kan geen vlammenzee maken, het vuur dooft na een meter of 5-10.
- Wapens voelen aan zoals die van COD4, die ik ook erg ruk vond. :P

Ik ga geen verhaallijn zaken noemen, maar dit was zo even een korte beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PC of xbox versie?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

PC, echter kon ik niet langer spelen dan 25min. Maargoed, het is toch leuk om een game eerder dan de release te kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Dat de wapens aanvoelen als CoD4 vind ik anders niet erg, dan komt het wel goed met de MP. Singleplayer is misschien even leuk, maar mij trekt de MP incombinatie met de editor toch het meest.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
MOAW schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:36:

+ Leuke setting, eens wat anders.
+ Dieren! :P
+ Enorme vrijheid.
+ Het spel draait goed zonder teveel gezeik.

- AI is dom, echt.. sommige momenten zijn nog erger dan de AI in crysis.
- Graphics, tja, ze zijn niet zoals het in de trailers leek. (details ontbreken)
- Je kan geen vlammenzee maken, het vuur dooft na een meter of 5-10.
- Wapens voelen aan zoals die van COD4, die ik ook erg ruk vond. :P

Ik ga geen verhaallijn zaken noemen, maar dit was zo even een korte beschrijving.
Hoe ben je aan de game gekomen dan?

Ik dacht dat alleen de Xbox versie te downloaden was?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De pc versie is ook te downloaden maar nog geen mogelijkheid (zover ik weet) om hem te spelen aangezien er nog geen Key-Gen is. Wel kan je de map-editor opstarten en zo wat explosies bekijken en vliegen met je auto :P.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Kunnen we het gewoon over het spel hebben in plaats van over of het spel al dan niet (en waar) te downloaden is?

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sorry, was niet mijn bedoeling om het gesprek die kant op te sturen.

Ik heb net bij de IBG een max lening afgesloten en kan niet wachten op 23 november als ik me nieuwe config in elkaar zet en deze game kan spelen. In GamesTM staat ook een goede previeuw waar ze heel positief zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Niet dat dit een 'ik heb em' topic moet gaan worden... maar ik heb Far Cry 2 net gehaald. De e-plaza had hem net binnen(hij was nog bezig de dozen uit te pakken).

Dus: hij is er! op naar de shops iedereen :P

wel klote dat ik vanavond weg moet :(

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
beany schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:22:
Niet dat dit een 'ik heb em' topic moet gaan worden... maar ik heb Far Cry 2 net gehaald. De e-plaza had hem net binnen(hij was nog bezig de dozen uit te pakken).

Dus: hij is er! op naar de shops iedereen :P

wel klote dat ik vanavond weg moet :(
Is het waar dat je hem nog niet kan spelen omdat er geen servers online zijn om te authenticaten? Wil em ook wel vandaag halen maar liever over paar dagen. (stufi :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een moeilijk vraag maar misschien weet iemand het. PS3 versie van Far Cry 2, toetsenbord en muis support? Momenteel heeft alleen Unreal dat, hopelijk FC2 ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die servers zijn online geloof ik, ik kreeg response van de server.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hidde schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:56:
[...]

Is het waar dat je hem nog niet kan spelen omdat er geen servers online zijn om te authenticaten? Wil em ook wel vandaag halen maar liever over paar dagen. (stufi :D)
Geen idee, ik heb hem in mijn pauze gehaald. Kan het dus vanavond laat pas proberen. Tegen die tijd zullen anderen hem wel binnen hebben en er antwoord op geven :)

Ik heb overigens de luxe editie gekocht. Die map leek me wel handig(ik verdwaal altijd, ook irl) en ben ook wel benieuwd naar die making-of-dvd.

Tweakers wordt overigens genoemd op de doos!
"indrukwekkende AI" - TWEAKERS.NET
:P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
beany schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:00:
[...]

Geen idee, ik heb hem in mijn pauze gehaald. Kan het dus vanavond laat pas proberen. Tegen die tijd zullen anderen hem wel binnen hebben en er antwoord op geven :)

Ik heb overigens de luxe editie gekocht. Die map leek me wel handig(ik verdwaal altijd, ook irl) en ben ook wel benieuwd naar die making-of-dvd.

Tweakers wordt overigens genoemd op de doos!

[...]

:P

Waar heb jij hem in je pauze gehaald dan? En voor welk platform?

NVM beter lezen... Andere mensen die hem ook al in andere winkels hebben zien liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door HammerNL op 21-10-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

HammerNL schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:13:
[...]

Waar heb jij hem in je pauze gehaald dan? En voor welk platform?

NVM beter lezen... Andere mensen die hem ook al in andere winkels hebben zien liggen?
e-plaza in Houten. Voor de PC, maar voor de XBOX heb ik hem ook zien liggen. De PS3 heb ik niet gezien, maar ik zag achter de balie op de grond nog wel een doos liggen vol met Far Cry's.

edit: hmpf, en ik maar typen :P

[ Voor 5% gewijzigd door beany op 21-10-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potver... kijk, nu baal ik dus van m'n online aankoop... Maar goed, ik heb wel wat euro bespaard.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op reviews: die zouden er zo onderhand toch wel moeten zijn, zou je zeggen. Iemand al een lekker lange diepgaande review gevonden? Lezen over een game die je binnenkort gaat krijgen is de helft van de lol. En het afwachten ook. (Da's bij elkaar dus alle lol... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de collector's edition doos moet openen, want hij lijkt van alle kanten te zijn dichtgeplakt o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:20:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de collector's edition doos moet openen, want hij lijkt van alle kanten te zijn dichtgeplakt o_O
Het karton wat erop geplakt zit moet je eraf halen. Karton zit op een paar punten vast gelijmd. Wel suf dat het zo is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:22:
[...]

Het karton wat erop geplakt zit moet je eraf halen. Karton zit op een paar punten vast gelijmd. Wel suf dat het zo is gedaan.
Was ik al bang voor :X

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig trouwens dat Tweakers.net op de achterkant van de box wordt gequote ("Indrukwekkende AI") :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:26:
Grappig trouwens dat Tweakers.net op de achterkant van de box wordt gequote ("Indrukwekkende AI") :)
en grappig dat ik juist de AI al een paar keer als slecht heb genoemd zien worden... :+

Mogen ze advertorials tegenwoordig ook al gebruiken alszijnde zogenaamde reviews?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:33:
[...]

en grappig dat ik juist de AI al een paar keer als slecht heb genoemd zien worden... :+
Hoe bedoel je, slechte AI?

http://www.nofrag.com/2008/oct/20/29884/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Betwijfel of ze hem bij de mediamarkt hier in Eindhoven al hebben... Iemand die daar toevallig gaat kijken zit hier op stage dus kan niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Geweldig _/-\o_ Ik zou even platliggen moest ik dat tegenkomen :')

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Zo, ik ga even lekker gamen....

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/9u4xn9.jpg

:*)

-Bart Smit. :)

Staat trouwens ook op het doosje:
"indrukwekkende AI" - Tweakers.net

[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 13:47 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
is de activatie server dan al online?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

We zullen het binnen niet al te lange tijd weten....

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:
Betwijfel of ze hem bij de mediamarkt hier in Eindhoven al hebben... Iemand die daar toevallig gaat kijken zit hier op stage dus kan niet weg
Dynabyte had 'm al, daar heb ik mijn CE gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Yessss... Hij werkt, en hij draait SUPER op een HD4870X2. En ik heb nog niet eens de hotfix driver erop staan...

Jongens... Laterrrrrr... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:43:
Ik ga wel langs de MM Arena, maar ik denk niet dat ze hem al hebben hoor :) De MM zet ze op zijn vroegst donderdag in de rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Hmz

Ik heb hem gereserveerd bij de E-plaza In winkelcentrum Woensel in Eindhoven.

maar ik denk neit dat ie daar al in de schappen ligt. Ik heb ook nog geen telefoontje ontvangen. Ik vind het persoonlijk wel raar dat het spel nu al in een aantal winkels ligt. Die willen zeker een primeur.... net als toen met de nieuwste Metallica CD ( zucht )

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Is de PS3 versie ook al verkrijgbaar bij de Dynabyte dan? Of een andere winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Kuhr89 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:27:
Ik vind het persoonlijk wel raar dat het spel nu al in een aantal winkels ligt. Die willen zeker een primeur.... net als toen met de nieuwste Metallica CD ( zucht )
Nou, met CoD4 ging het toch anders. Die heb ik bij de Bart Smit gehaald een dag voor de officiele release datum. Daar stond gewoon een vrouw achter de kassa die nogal dommig overkwam. Ik vroeg gewoon 'hebben jullie CoD4 al?'. Ze keek wat wazig, en riep toen 'owww wacht, volgens mij moest ik die morgen in de schappen gaan zetten. Even kijken, ja hier staat de doos. Alstublieft'.

Het is dus soms ook dommigheid/onwetenheid van het personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 08:32
OMG XD Geweldig dat filmpje :D :D :D :D

[ Voor 16% gewijzigd door FireBladeX op 21-10-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Kuhr89 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:27:
Ik vind het persoonlijk wel raar dat het spel nu al in een aantal winkels ligt. Die willen zeker een primeur....
Die mensen weten nergens van, en het boeit ze ook niet. Ze weten niet eens wat Far Cry 2 is.

Ik zit trouwens vast en kan niet verder. Ik zit ik een kamer en ik zit gewoon vast. Ik kan niet links, rechts, vooruit of achteruit. Ik kan niet bewegen. Tis gewoon een vette bug....

Lekker hoor... EA Ubisoft.... ;(

Ik overweeg nu al om hem terug te brengen... Pokkezooi.

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:54
Gekocht bij bart smit in enschede, ze hadden zowel de special ed. als de normale.
Ook beide gezien bij e plaza in enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:
[...]
Die mensen weten nergens van, en het boeit ze ook niet. Ze weten niet eens wat Far Cry 2 is.

Ik zit trouwens vast en kan niet verder. Ik zit ik een kamer en ik zit gewoon vast. Ik kan niet links, rechts, vooruit of achteruit. Ik kan niet bewegen. Tis gewoon een vette bug....

Lekker hoor... EA.... ;(
Wat ben jij zielig, far cry 2 is gemaakt door een ubisoft team... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:
[...]

Lekker hoor... EA Ubisoft.... ;(

Ik overweeg nu al om hem terug te brengen... Pokkezooi.
Jezus, reload een savegame ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:50:
[...]

Wat ben jij zielig, far cry 2 is gemaakt door een ubisoft team... :N
En dat rechtvaardigt een spel vol bugs?

Ten eerste zie ik af en toe de vista sidebar dwars door de game heen flikkeren, en ten 2e kan ik nu al, na 5 minuten filmpjes kijken en met welgeteld 1 minuut gameplay, al niet verder door een bug waardoor de "persoon in de game" niet kan bewegen...

Leuk... :(
Jokuh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:54:
[...]

Jezus, reload een savegame ofzo...
Ik héb nog niet eens kunnen saven... Dat is juist de ellende... :')

*zucht*

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Kijk eerst eens op andere forums of anderen dit probleem ook hebben. En zo ja, of nee, houd ons ook op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dan begin je toch overnieuw :X Ik bedoel jammer, helaas maar elke spel heeft bugs. Gebeurt soms bij mij ook wel van die kleine fouten, maar dan gelijk op de forums gaan klagen :o Ik bedoel als het al voor de 4 keer gebeurt oke... :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"This topic has been HIJACKED by whiners!"

Ga hier nou niet tegen elkaar lopen flamen enzo maar hou het eens inhoudelijk over de game. Dat je vast komt te zitten is wel heel gaar maar dat je daarom zegt dat de game vol zit met bugs is ook overdreven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

FireBladeX schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:57:
Ik bedoel als het al voor de 4 keer gebeurt oke... :/ :)
Het is inmiddels al 5 keer gebeurd... ;)
MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:57:
Dat je vast komt te zitten is wel heel gaar maar dat je daarom zegt dat de game vol zit met bugs is ook overdreven natuurlijk.
Vind je? Een ergere bug ís er niet.... Wat grafische bugs kan ik mee leven, maar als je gewoon niet verder kan dan word ik daar op zijn zachtst gezegd niet echt vrolijk van!

[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Nou ja, de game zal ongetwijfeld vol bugs zitten. Zou me verbazen als er amper een bug te vinden is :P

En als iedere speler niet verder komt dan dat kamertje waar RappieRappie het over heeft, zal er heel snel een patch uit komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha als ik nu al die bugs enzo lees op internet ga ik die van mij maar annuleren denk ik. Dit is toch te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:02:
[...]
Het is inmiddels al 5 keer gebeurd... ;)

[...]
Vind je? Een ergere bug ís er niet.... Wat grafische bugs kan ik mee leven, maar als je gewoon niet verder kan dan word ik daar op zijn zachtst gezegd niet echt vrolijk van!
Ik denk dat het je straf is voor het te vroeg kopen van die game, wacht gewoon net als ons eventjes netjes op de officiële release :+

HammerNL rent na 5 uur ook door eindhoven heen op zoek naar Farcry 2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik probeer hem nog wel even opnieuw te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Phusebox schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:05:
Haha als ik nu al die bugs enzo lees op internet ga ik die van mij maar annuleren denk ik. Dit is toch te triest voor woorden.
Om de game maar te downloaden en dan te spelen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
offtopic:
JEEEEEEEEEEJ TELEFOONTJE VAN DYNABYTE!!!! WOOHOOOO FAR CRY 2(ps3) EINDELIJK GA HEM FF HALEN VOOR 6 UUR JEES JEEJ WOHOO :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik zal zeker gelijk een kleine review schrijven over de AI + Graphics op de ps3 ( op HD tv )

Maar ik had al ergens gelezen dat release datum 21okt ipv 24 okt was :o

[ Voor 33% gewijzigd door FireBladeX op 21-10-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

Wat is dat nou voor een rare conclusie/ opmerking? :|

Heel apart...

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:56
ik sta nu in de FRS en ben FC 2 aan het afrekenen. Straks naar de MM en kijken voor een nieuwe videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:
[...]

Wat is dat nou voor een rare conclusie/ opmerking? :|

Heel apart...
Heel simpel, hij wilde de game spelen maar nu leest hij dat er bugs in zitten waardoor hij het het kopen van de game niet waard vind, waardoor hij hem maar download en dan speelt. Terwijl je de game gewoon kan kopen, mochten er idd veel vervelende bugs inzitten dan komt er heel gauw een patch om dat allemaal te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
GerardHenninger schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:12:
ik sta nu in de FRS en ben FC 2 aan het afrekenen. Straks naar de MM en kijken voor een nieuwe videokaart :)
Check gelijk ff of de game daar ook ligt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Hoeveel diskspace neemt de game in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:14:
[...]

Heel simpel, hij wilde de game spelen maar nu leest hij dat er bugs in zitten waardoor hij het het kopen van de game niet waard vind, waardoor hij hem maar download en dan speelt.
No offense hoor trouwens, mijn vorige post.

-Maar ik zie nergens staan dat hij hem nu gaat downloaden...
Jokuh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:15:
Hoeveel diskspace neemt de game in beslag?
3,6 gig is het Ubisoft mapje in Program Files. Op het doosje staat 12 gig.

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waar gaat dit topic nog over? Ik ga er iig van tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:54:
[...]

En dat rechtvaardigt een spel vol bugs?

Ten eerste zie ik af en toe de vista sidebar dwars door de game heen flikkeren, en ten 2e kan ik nu al, na 5 minuten filmpjes kijken en met welgeteld 1 minuut gameplay, al niet verder door een bug waardoor de "persoon in de game" niet kan bewegen...

Leuk... :(

[...]

Ik héb nog niet eens kunnen saven... Dat is juist de ellende... :')

*zucht*
Ooit van een restart gehoord?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Phyxion schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:18:
[...]

Ooit van een restart gehoord?
De PC loopt niet vast... De game ook niet. Je kan simpelweg niet meer bewegen...

Ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd, en ga nu nog ff rebooten.

Ik laat het wel ff horen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:21

Wimo.

Shake and Bake!

Is het geen conflict met je 4870?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom zou dat het in godsnaam kunnen zijn? Omdat er honderden benchmarks zijn met ati en nvidia kaarten waar ik nog geen één keer heb gelezen dat de kaart voor vastlopers zorgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:10:
[...]

Ik ben denk ik een van de weinigen die alles legaal heeft...dus nee, niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

De PC loopt niet vast... De game ook niet. Je kan simpelweg niet meer bewegen...

Nieuw profiel wil nog wel eens helpen.
Ubisoft had volgens mij al aangekondigd dat een patch er aan kwam.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

http://www.gamekings.tv/i...r-cry-2-ati-hotfix-patch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:21

Wimo.

Shake and Bake!

MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:24:
Waarom zou dat het in godsnaam kunnen zijn? Omdat er honderden benchmarks zijn met ati en nvidia kaarten waar ik nog geen één keer heb gelezen dat de kaart voor vastlopers zorgt!
Test versie? Andere retail versie die een conflict geeft met (mogelijk) verouderde drivers die hij draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:11:
offtopic:
JEEEEEEEEEEJ TELEFOONTJE VAN DYNABYTE!!!! WOOHOOOO FAR CRY 2(ps3) EINDELIJK GA HEM FF HALEN VOOR 6 UUR JEES JEEJ WOHOO :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik zal zeker gelijk een kleine review schrijven over de AI + Graphics op de ps3 ( op HD tv )

Maar ik had al ergens gelezen dat release datum 21okt ipv 24 okt was :o
Heb jij de mogelijkheid om een usb keyboard en/of muis eraan te hangen en te kijken of als dat ondersteunt wordt door FC2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Staat er al op.

Game opnieuw geinstalleerd, opnieuw opgestart, resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/21odbi9.jpg

Nog steeds hetzelfde... De groeten! Ik ga mijn geld terughalen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Hmm, ik heb hier dezelfde 'vastloper' nu tot 2 keer toe.
Zit in een kamer en kan niet bewegen met muis of tobo...

@rappierappie

Hey dat plaatje komt me bekend voor :O

Naja ik wacht wel ff komt wel een oplossing voor lijkt mij.

[ Voor 35% gewijzigd door dr_dreey op 21-10-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Leuk he? :(

Wat voor graka heb jij?

[ Voor 72% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:40:
[...]
Gewoon even wachten op een patch, doorgaans verschijnt die al enkele dagen na de release. Dat is bij veel games het geval.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:40:
[...]

Staat er al op.

Game opnieuw geistalleerd, opnieuw opgestart, resultaat:

[afbeelding]

Moeilijk he, niet eventjes een paar uurtjes nog te kunnen wachten, wellicht een dag voordat er een patch komt en het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik haal eerst wel een ander spel, en wacht wel tot de drivers geoptimaliseerd zijn, en totdat ik zeker weet dat het spel "bugloos" is. :)

Dit is echt een lachertje. Dit getuigt al van het feit dat Ubisoft het spel zelf niet eens goed getest heeft... En het wel verkoopt. :) Er zal wel een patch komen op zeer korte termijn, maar ik blijf dit echt belachelijk vinden.

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
@rappie rappie.
2 keer 8800GTX op nforce790i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:44:
Ik haal eerst wel een ander spel, en wacht wel tot de drivers geoptimaliseerd zijn, en totdat ik zeker weet dat het spel "bugloos" is. :)

Dit is echt een lachertje. Dit getuigt al van het feit dat Ubisoft het spel zelf niet eens goed getest heeft... En het wel verkoopt. :)
Raar dat in alle (p)revieuws er geen woord over gerept wordt. In alle benchmarks etc ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Tja, misschien moet ik toch nog maar weer een keer 360 halen... Dan heb je iets minder mooie graphics, maar je bent van alle gezeik af.

Game erin, en spelen maar.
MrVegeta schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:46:
[...]

Raar dat in alle (p)revieuws er geen woord over gerept wordt. In alle benchmarks etc ook trouwens.
Inderdaad...

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

dr_dreey schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:49:
Gekocht bij bart smit in enschede, ze hadden zowel de special ed. als de normale.
Ook beide gezien bij e plaza in enschede.
En bedankt! Had de laatste speciale bij de Bart Smit opgehaald, hij vertelde me dat ie er 2 voor PC had binnen gekregen en de eerste een half uur geleden had verkocht, dat zal jij wel geweest zijn ;)

Zo nu eerst een joint en dan lekker installen die hap :D

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anders het probleem even op het forum van ubisoft posten:

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/1521068375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:51
RappieRappie schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:48:
Tja, misschien moet ik toch nog maar weer een keer 360 halen... Dan heb je iets minder mooie graphics, maar je bent van alle gezeik af.

Game erin, en spelen maar.

[...]
Inderdaad...
Misschien een Crossfire/Sli probleem?
Jullie hebben allebei meerdere GPU's

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij Bart Smit Deventer, het meisje achter de kassa, zei dat alle bart smit vestigingen de game vanaf vandaag mogen verkopen.

Dus sla je slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Misschien heeft Ubi het wel bewust gedaan, en releasen ze vandaag of morgen een patch op de officiële releasedatum. Ze maken je eerst even lekker door je 5 minuten te laten gamen, als je het spel "te vroeg" gekocht hebt, en pas op de officiële datum krijg je een patch zodat je verder kan...

Hij loopt ook precies "vast" op het moment dat het daadwerkelijk gaat beginnen lijkt het. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dat zou betekenen dat iedereen gelijk een patch moet downloaden. Zou marketingtechnisch heel slecht en heel raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als het een bestand is van 100kb zou dat geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:56
Houd het ontopic.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 21-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Lees dit niet als je helemaal niks van de storyline wil weten!

spoiler:
Probleem is dat je aan 't begin naar je hotel wordt gebracht en malaria hebt, hiervoor heb je med's nodig maar die heb je niet.
Als je op de kaart kijkt dan is er aan de ander kant van 't dorp een underground HQ, volgens mij moet je daar zien te komen binnen bepaalde tijd voordat de malaria je nekt om je med's te krijgen.
Ik ben druk bezig maar m'n gameplay staat op hardcore en 't is een flinke chaos dus ik ben er nog niet.
@rappie rappie, de voordeur van 't hotel waar je begint is niet de enige manier om uit 't hotel te komen.

Kort gezegd, volgens mij is 't geen bug oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Mensen, hou het ontopic!
als je problemen met het spel heb dan open je een topic in : Spielerij - Problemen & Vragen - alleen bij technische problemen
Verder ook geen vragen welke graka je hebt en noem maar op.

Screen shots plaatsen mag natuurlijk voor een mooi idee te wekken van het spel.

wel even wat nuttigs posten hier:
Tweakers review van FC2

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[spoiler*][/spoiler*] tags gebruiken, uit de waarschuwing.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Griffin schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:25:

Screen shots plaatsen mag natuurlijk voor een mooi idee te wekken van het spel.
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/21odbi9.jpg

:+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Het staat ook in de tweakers review dat je eerst naar de undeground HQ moet voor med's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

dr_dreey schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:24:
Lees dit niet als je helemaal niks van de storyline wil weten!

spoiler:
Probleem is dat je aan 't begin naar je hotel wordt gebracht en malaria hebt, hiervoor heb je med's nodig maar die heb je niet.
Als je op de kaart kijkt dan is er aan de ander kant van 't dorp een underground HQ, volgens mij moet je daar zien te komen binnen bepaalde tijd voordat de malaria je nekt om je med's te krijgen.
Ik ben druk bezig maar m'n gameplay staat op hardcore en 't is een flinke chaos dus ik ben er nog niet.
@rappie rappie, de voordeur van 't hotel waar je begint is niet de enige manier om uit 't hotel te komen.

Kort gezegd, volgens mij is 't geen bug oid.
Ik zal nog eens kijken... LOL.

spoiler:
Misschien ben je idd verlamd... :+ Anders zou het wel heel erg lame zijn.

Wie gaat dan ook direkt op harcore beginnen? Gheheh.

spoiler:
Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen; de makers van de game laten je vast niet in zo'n kamer zitten zonder dat je als speler enig idee hebt wat er aan de hand is. Dan hadden we vast wel een melding gehad dat je die pillen moest zoeken oid. Het is idd wel zo dat je op den duur instort omdat je ziek bent, maar volgens mij wordt je dan door die taxichaffeur opgehaald/ gevonden, en wordt je naar die kamer gebracht, en van daaruit zou je dan verder moeten. Als je verlamd zou zijn zou je ook wel die vlekken voor je ogen zien die je eerder wel ziet als je met die gast in die andere kamer zit. Die gast die je eigenlijk moet vermoorden. Tevens moet je telkens weer helemaal van voren af aan beginnen, wat me ook vreemd lijkt... En ik ben ook al via de achterkant naar buiten geweest...

Maar ik zal eens kijken of ik meds kan vinden. Als jij ze vindt, en het werkt, laat je het dan even weten? :)

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heeft niemand iets aan, houd het nuttig.

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 21-10-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik heb niet de problemen die anderen wel hebben. Ben al volop bezig met missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hacku schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:42:
[...]
Gewoon even wachten op een patch, doorgaans verschijnt die al enkele dagen na de release. Dat is bij veel games het geval.
haha optimist. We hebben het wel over een ubisoft, een uitgever die na weken zeiken en duizenden posts op hun forum meldde dat er 'wellicht' een bug zat in assassins creed op de ps3 en ze de crashende game gingen patchen...

Dus 'enkele dagen' is echt onzin, ALS ze al patchen zal het echt weken gaan duren.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
haha :) das wel serieus erg :P zon hype van een game en dan meteen (net als STALKER) lekker buggy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Voor de ps3 mensen :D! Trophy support als je het nog niet wist !! :D + De graphics's zijn echt zo mooi :D zelfs mooier dan op de trailers ( als je een HD tv hebt tenminste ) ik ga nou weer snel verder gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Ik heb zojuist wat reacties verwijderd. Houd het aub ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/ic3ey8.png

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/24eqe4j.png

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/142d5oi.png

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/zsrgc4.png

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2ag58l.png

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2lu3w3m.png

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/10rk87b.png

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/33fgwo5.png

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2yl8ebl.png

Burn baby... BURN!!! Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/33z5u2d.png

8) :9~

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 21-10-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Ah kijk, Rappie is blij :D
Ziet er goed uit. Zeker het proberen waard!

Hoe is je FPS? Ik ga binnenkort ongeveer dezelfde apparatuur halen...

[ Voor 33% gewijzigd door Jokuh op 21-10-2008 18:04 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.